Babiš na historickém maximu, ODS ztratila téměř 17 procent svých voličů.

news img Babiš na historickém maximu, ODS ztratila téměř 17 procent svých voličů.



Podle STEMu tak ve volebním modelu ANO teoreticky dosáhlo výsledku 33,4 procenta, což je historické maximum tohoto subjektu. ODS by si připsala 12,9 procenta, ovšem v červnu 2018 měla 15,5 procenta. ODS v tomto porovnání ztratila téměř 17 procent svých voličů. V říjnu 2017 ovšem Fialova partaj měla 8,2 procenta. Piráti by získali 12,6 procenta. Zbylé subjekty jsou vidět v tabulce. Velký problém má podle modelu TOP 09, která by měla pouze 2,7 procenta a na Sněmovnu by tak jednoznačně nedosáhla. Ještě hůře jsou na tom Zelení (1,1 procenta) a Svobodní (0,5 procenta).

Citovaný výzkum byl proveden na reprezentativním souboru obyvatel České republiky starších 18 let ve dnech 9. až 24. října 2018.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 26. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato z P.L.

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • JIŘÍ

    Už nechej té polemiky, vem si kravatu a hurá na kašpárkovo divadlo, budou tam tví přátelé hnus nad hnus!

    reagovatMILOUŠ2018-11-05 13:23:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Mnoho z těch anonymů se prsí, že jsou slušní lidé, ale je to trochu jinak. Pokud vidím anonymně šířené lži, pak je to účel a poměrně slušné svinstvo, a to řeším. O takové blby jako jste Vy, kteří mě neustále nenávistně a anonymně někam posílají, tu přeci vůbec nejde. Ti mě trápí nejmíň...... je to jen jejich názor a nesnášenlivost, to prostě musím respektovat. To, že se podle těchto anonymních rad nehodlám chovat je věc druhá.

    reagovatJiří Kohout2018-11-05 08:19:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vy ste pro smich, jako cele uplynule ctyri roky... na anonymnim diskuznim foru mate problem, ze se nekdo vyjadruje anonymne... vytahnete si hlavu ze zadku a uz tu prestante prerovaky prudit

    reagovatKohoute2018-11-03 20:04:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Josefe Procházko

    Tak schválně, Vy jste který Procházka? Kdo Vás zná co?

    reagovatJiri Kohout2018-11-02 20:46:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout

    To, ze slovo kokot pochazi ze slova kohout uz asi nikoho neprekvapi....Ko.... Verite tomu, ze jsem na anonymnim webu tim, kym sem se podepsal...Nedelejte si tu uz dalsi ostudu. Nikoho, koho znam, nemluvi o Vas pekne... Nekdy je mlceti zlato

    reagovatJosef Prochazka2018-11-02 20:16:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nebudou

    někde dávat kohouta na víně?

    reagovatasi tak2018-11-02 07:49:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • konečně toho blázna Kohouta

    tady zablokovat?!

    reagovatMůže už někdo2018-11-01 21:10:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Teď už se jen snažíte nějak zesměšnit. A protože jste zbabělý, tak jste v anonymitě. Anonymně zesměšňovat prostě zbabělé je.....pomluva je trochu o něčem jiném.

    reagovatJiří Kohout2018-11-01 11:36:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když řeknu Jiří Kolovrátek Kohout - že jsem zbabělý anonm, je jisté, o tom se nepřu. Ale je to pomluva?

    reagovatAnonym2018-11-01 08:01:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Proč bych já zvedal prdel? Vy jste ji s velkým humbukem zvedl a co z toho? Velký kulový. Nebo již mohu bez rizika projít v kteroukoli denní i noční dobu po Kojetínské a nebudu mít žádný problém s cikány, pokud jej sám nevyvolám? Zaručíte mi to?

    reagovatPane Kohoute2018-10-31 13:09:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Tak co to jsou, ti Romové? Mladíci, nepřizpůsobiví, sociálně slabí? Protože cikán se říkat nesmí, Rom jen někdy... Neviditelní jsou, na to byla reklama, kdysi, za státní peníze. Jinak máte pravdu, že viditelní jsou často až moc. Taky slyšitelní, cítitelní. A mladíci již asi také nebudou, protože podle dnešní iDnes jsou mladíci Syřané co vypadají na 60. A tedy dejte odkaz na statistiky vývoje kriminálních činů a přestupků v Přerově dle etnicity. Aby se rasisti a xenofobové konečně chytili za nos. Ale to nedáte, jen budete blbě pindat.

    reagovatPane Kohoute2018-10-31 13:04:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Já se snad smíchy poseru! Jak se někdo umí tak nádherně popsat a pochválit. Klobouk dolů p. Kohoute.

    reagovatTak to je síla!2018-10-31 12:52:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je to generační záležitost už cca od r. 1496. Každá další generace cikánů vychová stejně zaostalou novou generaci, čest výjimkám.

    reagovatAnonym2018-10-31 12:31:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Statistiky

    Herr Kohout...statistiky mi nestačí ani MP ani PČR, protože žádné stran cikánů nejsou...už konečně přestaňte lhát. Čtu si statistiky MP za loňský ok i předchozí a nikde ..nikde tam nevidím nic o snížení kriminality cikánů. To samé platí i pro PČR. tak už laskavě přestaňte lhát. nebo mi dejte odkaz na vaše statistiky..protože ty oficiální jsou proti vám

    reagovatAnonym2018-10-31 12:18:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Nehodlám řešit hňupy, co se bojí i podepsat. Radikální a rychlé řešení Romské otázky neexistuje, je to generační záležitost. A pokud Vám nestačí statistiky městské a policie ČR, tak zvedněte prdel a něco s tím dělejte. Vytvořte si program a prosaďte si ho. Věnoval jsem tomu moc času, aby to Vaše mlácení prázdné slámy hlouběji řešil.....posun správným směrem, neznamená, že je vše vyřešeno. Ale to některým zbabělcům nevysvětlím. Obzvláště těm, kteří ani nevědí že cikán/rom není neviditelný.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-31 11:52:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme

    To co je níže jde vše za vámi, za vaším obdobím vlády nad Přerovem.

    reagovatPane Kohoute2018-10-31 11:49:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    To že neviditelní jsou v určitých oblastech protežováni na úkor daně platící většiny není zvracení nenávisti, to je fakt. který mimochodem potvrzujete. Třeba jen takové drobnosti: většině jsou milostivě přistavovány velkoobjemové kontejnery jednou, dvakrát za rok. Neviditelným tam stojí celý rok. Vymyslela se akce udej souseda za věci odložené u kontejneru. A prý se již vybírají pokuty. Přitom prý největší bordel je v oblasti koncentrace neviditelných. Kolik zaplatili na pokutách? Technické služby neustále uklízejí jejich bordel, my si musíme kolem baráků uklízet sami nebo si platit úklidovou službu. Neviditelným se po zničení bydlení přidělují nové byty nebo se jim to co zničili opraví za peníze města, my si údržbu musíme platit sami. Vy jste se před minulými volbami a pak i po volbách prsil, že máte řešení. Pak jste najednou zjistil, že tomu tak není. Jo a k těm průzkumům dělaným v oblasti nádraží - ono to vypadá pěkně, když se neviditelní přemísťují do jiných částí města, kde znepříjemňují život starousedlíkům...

    reagovatPane Kohoute2018-10-31 11:46:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Proč jsou tady anonymní urážky a dovozování toho co jsem, co udělám, jak myslím na denním pořádku. Jste tak omezený, že pro své urážky musíte stále něco o mě vymýšlet? Co budu dělat jsem snad napsal dost srozumitelně. Ale obecně tomu rozumím - podle místní anonymní galerky jsem teplý, udávám, zelený mozek, nejsem chlap, biji ženu, jsem arogantní, toužím po moci, vyjednávám s Vránou o vstupu do ANO, jsem zlý, mstivý, jsem prostě politik z SpP.......bohužel, tak se v pomluvách řeší politik, který nemá za sebou loutkovodiče, má vlastní názor, je ekonomicky zajištěný a chce něco změnit a rozhoduje se svobodně. Takový člověk to chytá ze všech stran. Nejvíc od hajzlíků, co jim šlápl napuchýřek a ti to nemohou rozdýchat......to jsou pak ti charakteři, kteří to tady mydlí anonymně hlava nehlava. Třeba Vy, co já vím co Vás pudí.......;)

    reagovatJiří Kohout2018-10-31 11:26:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    vždyť Ty už teď dobře víš, že budeš aktivní a to převelice!! Jinak by tě z toho mrdlo, kdyby jsi se do ničeho a do nikoho pořád nemohl srát!! Tak nekecej hovadiny i tom, že nechceš být mezi zvolenými, když jsi sám před volbami tvrdil, že z politiky odcházíš dobrovolně zvolenou 15. pozicí na kandidátce hvězdné pěchoty!! To snad není ani možné co je tohle za "člověka" a "povahu"?!

    reagovatKohoute,2018-10-31 10:26:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jim do toho kecat nebudeš a tady komentuješ a překrucuješ všechno. Ty jsi divnej tvor. Nemáš nějakej mentální posun. Nějak to tak vyplývá z toho chování.

    reagovatno jo2018-10-31 09:52:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Mohl byste mi osvětlit kde je který můj kamarád, kterého jsem korupcčně prosadil? Vždyť to jsou pořád dokola jen mentální zvratky, kryté anonymitou. Nemám problém pochopit odliv voličů od SpP, je pochopitelný při tom co byla ochotná opozice hrát, samo rozpadani SpP tomu neprodal, necítím zast vůči politickým subjektům, které ve volbach uspěli, naprosto jiste vím, že mezi těmi dnes zvoleným lidský být nechci. Pokud si vzpomenu na tu mentalitu útoku Louky či Dostála, tak díky za takovou cenu tam být nechci. To je ale můj osobní postoj. Jinak platí, že mají mandát. Nehodlám ho zpochybňovat praskáním na parkování radních, kontrolovát ustrojenost, vymýšlení kauz, které jsou od prvopočátku liché a jen oceňuji a provokují k podobně stupidní soudům, jaké tu předvádíte i Vy. . Nehodlám jim neustale znepříjemňovat život občanskými aktivitami typu kecáni do jednacího řadu, neustálému komentivani jestli jsou arogantní, jestli ti a tamto. Je na nich, jestli se budou chovat vůči městu a lidem slušně či nikoli, to je ta hrana. Uvidím co budou dělat, tím se vydefinuje, jestli budu aktivní nebo ne. A to co teď čtete, tak to jsem za celé volební období nezažil. Jen jsem čelil ambicím hlupáků, kteří se za každou cenu chtěli výškrabat výše...... Podle toho to na zastupitelstvu vypadalo.... Dnes už se doskrabali, bude zajímavé je sledovat.......

    reagovatJiri Kobout2018-10-31 08:59:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme

    Trefné...

    reagovatPro hm2018-10-31 08:47:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    a co jste za uplynulé roky posunuli pane Kohoute v Přerově vy? Možná si myslíte, kolik toho za vaší vládou zůstalo - no, kromě pachuti věčných hádek, pokračující a snad i větší korupce při preferenci svých kamarádů, není za vámi nic, čeho by si vůbec měli lidé v Přerově všimnout a bylo hodné zmínky či pochvaly. Takže tady se můžete rozčilovat jak chcete - vysvědčení vám z SPP vystavili lidé v podobě razantního úbytku mandátů. ANO, můžete žehrat na nespravedlnost přerovských voličů, že stejně darebně namočené ANO pomýlení voliči poslali na výsluní. No, hold problém je, že pan Horký neměl, nemá a nebude mít telefon na Andreje. Tak pane Kohoute popřejte přerovákům, ať jim koblihy ještě nějakou dobu chutnají, než jim zhořknou v ústech. Žádný strom neroste do nebe, ani ten hnojený jedovatým hnojivem z Agrofertu!

    reagovathm2018-10-31 08:03:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Ten barák, který zase jen vyprovokovává hlupáky k soudům, je vybydlený už skoro deset let......vraťme se k Michalovi Záchovi a zkuste se ptát jeho, proč už on s tím nic nedělal.....byl v té době náměstek pro majetek. Mnoho let před námi. Jen zvracet nenávist nic nevyřeší a žádný problém neposune.....

    reagovatJiri Kohout2018-10-30 22:08:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme

    že cigánům se kryjí záda na všech úrovních! A potom to tady tak vypadá a ti hajzli se podle toho taky tak chovají, protože si tento stav velmi dobře uvědomují a jsou si tak jisti, že si mohou dělat co chtějí bez jakéhokoliv trestu!

    reagovatKohout je důkazem,2018-10-30 20:37:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    To čemu se říká Vybydlený barák je fakt záležitost politiky v sociální oblasti? Takže není možné nikoho hnát k odpovědnosti a jeho sanace se řeší za peníze daňových poplatníků? To jako fakt? No asi ano, když to říká člověk, co se v oblasti neviditelných pohyboval celé volební období.. Pak se ale není co divit, že je zde to čemu někteří říkají xenofobie (což je protimluv), rasizmus atp. Takže kdybych byl někde v nájmu, tak také můžu byt totálně zničit a budu pod ochranou státní politiky v sociální oblasti... Dobře vědět. Ale raději to zkoušet nebudu, protože zkušenost je taková, že na mě se státní politika v sociální oblasti nevztahuje a škodu musím platit i s dalšími následky v trestně právní oblasti.

    reagovatPane Kohoute2018-10-30 19:05:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Statní politiku v sociální oblasti se mi změnit nepodařilo. To je tak jediné co k tomu mohu.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-30 15:51:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nedalo by se za těch cca 10 mio něco vybudovat místo bourání?

    Nakonec proč ten barák neponechat jako památník úspěchů různých vládních i nevládních organizací, zastupitelstev, a dalších v integraci neviditelných do většinové společnosti.

    reagovatPane Kohoute2018-10-30 11:45:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedalo by se za těch cca 10 mio něco vybudovat místo bourání?

    Ale proč taky, Přerov byl , je a bude vzkvétajícím městem, až po roce 2030 dosáhne vrcholu.

    reagovatPane Kohoute2018-10-30 11:43:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem Plha, původem z Kojčic. Jsem nezajímavý. Jen se zeptám, když něčemu nerozumím. Tvrdíte, že Lajtoch okrádal veřejné rozpočty a nově, že žalovaní něco ukradli přes 3 firmy. Že si to mám najít. Když já nemám tolik času. Učím se latinsky. Laudum, laudare.

    reagovatPlha2018-10-29 21:28:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Cituje jen Kodytkovou? Asi máte hodně důvodu být Plha z...... Ono těch citací bylo více včetně toho co řekl soudce, že......

    reagovatJiří Kohout2018-10-29 20:57:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já ho taky cituju, i Kodýtkovou - skutky (limit, soutěž) nikdy nebyly trestnými činy. Mám tak trošku pocit, že tu šíříte ničím nepodložené pomluvy … okrádání veřejných rozpočtů, ukradnou, … Sám dobře víte, po čí intervenci doputovali až k soudu aby soud po pěti letech pravomocně rozhodl. Rozumíte slovu pravomocně? Asi ne, stejně jak socani. Od dob, kdy se sešli tři borci a rozhodli, že soused, veterán, sedlák, chlápek, co mu chodil za holkou, … se napraví pobytem 2 roky v táboře nucených prací, doba naštěstí pokročila. Dneska rozhodujou soudy. Ani uliční výbory, ani politické strany, ani policajti, ale soudy. Vy snad máte důkazy, že něco ukradli? Proč je nepředložíte? Teda kromě toho Vašeho trika Já mlčím, Oni kradou - o něm jste ale tvrdil, že jde o předvolební boj a nadsázku. Něco se změnilo?

    reagovatPlha2018-10-29 20:40:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme Plho

    tak někde žijí dodnes. Konec nekonečné pohádky kouzelného hodného, nejchytřejšího a spravedlivého strýčka Kohouta. Dobrou noc.

    reagovatA pokud ještě neumřeli,2018-10-29 20:39:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme Plho

    Začněte definicí trestných činů, ze kterých byli obžalováni a souzeni, projděte si skutky, které proběhly a byly promlčeny, díky průtahům v trestním stíhání, projděte si skutky které byly reálně zadokumentovány. Pak si v hlavě srovnejte co je nutno splnit, aby mohli být žalováni.......takže pokud něco ukradnou, klidně přes 3 firmy, pak by mělo existovat nějaké plnění......a i to bylo policií zadokumentováno, jinak nemohli doputovat až k soudu, protože bez té provázanosti se nejedná o trestný čin. Hledejte laskavě ve veřejných zdrojích.......i tam to lze nalézt, včetně výroků soudce, kterého cituji.

    reagovatJiri Kohout2018-10-29 19:54:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Četl jsem jen zprávy v tisku. Rád bych si prošel ty skutky - nasměrujete mě na zdroj, ze kterého čerpáte, prosím? Jsem měl za to, že šlo to překročení limitu, za kterým se víceprace musí soutěžit a z toho plynoucí výběr dodavatele bez soutěže. Ty se staly a taky jsem tam četl, že nejsou a nikdy nebyly trestnými činy. Skutek, který níže Vy jmenujete (okrádání veřejných rozpočtů) jsem ve zprávách z tisku nenašel. Ještě Vás upozorňuji, a to opakovaně, že nejsem anonym. Jmenuji se Plha. Pocházím z Kojčic. To je u Pelhřimova.

    reagovatPlha2018-10-29 17:25:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Opičáci

    Kohout s Netopilovou by se měli jednou za týden projít Denisovou a Škodovou ulicí a posbírat nákupní vozíky,které tam naše utiskovaná menšina odložila,protože asi nemají tak velké nákupní tašky a vrátit to zpátky před Tesko.

    reagovatxy2018-10-29 14:40:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    to je opravdu ideální program a názor... Ale mě víc zajímá život v Přerově, než nějaké žabomyší války mezi hrade, vládou a demokratickým blokem, které ustanou, jak jde o korýtka. Viz Přerov i jiná obecní zastupitelstva.

    reagovatAntiZeman a AntiBabiš2018-10-29 13:36:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    vidím že i ty patříš mezi tu nejinteligentnější část obyvatel ČR. Škoda že vás není více, to by určitě byl ráj na zemi.

    reagovatto No2018-10-29 13:33:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    procenta se berou z reprezentativního vzorku, výběr do průzkumů je dle nějakých pravidel. Tví přátelé evidentně nejsou reprezentativním vzorkem. Tak jako jím nejsou lidé diskutující zde, nebo na iDnes, na Novinkách atd. Tím to asi bude... Nikdo v Přerově nevolil ANO, a přesto mají hlavní slovo v zastupitelstvu. Měl bys podat žalobu na zmanipulování voleb. A i když si určitě vy co spolu mluvíte myslíte, že jste intelektuální výkvět společnosti, který by měl mít právo o všem rozhodovat, evidentně tomu tak není.

    reagovatpro kdr2018-10-29 13:31:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Procenta berou mezi jednoduchyma pitomcema, kteri nic nevi ale PR jeho tymu je zblbne dokonale. Kdyz vidite jak se nevinne vsemu divi a na debatu nejde, primeho stretu se boji, to nema pripraveno, tak je to tak jak vidime. Lidi v Prerove vidi bilbord, jsou zpitomeli z televize Barandov od Soukupa a vubec nevi co za lhare a krivaka je Merinsky. A je to.. Tupani...

    reagovatNo2018-10-29 13:12:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ten volební průzkum jemi nějaký podezřelý. Když se bavím s lidma a dojde i na politiku, nikdo by většinou ANO nevolil. Premiérovi nemůže přijít na jméno. Tak nechápu kde berou ty procenta.

    reagovatkdr2018-10-29 13:07:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Annyme

    Přesně tak, pod dojmem optiky toho, co jsme zase včera při oslavách NAŠEHO ( ne Zemanova ) svátku zase museli absolvovat za žumpu - vyznamenaní Sýs, Vitásková, Krupa a další a další lumpové - je opravdu dění v Přerově malichernost. Možná místní zlodějny budou jen v jiném pláštíku v jiné koalici dál plynule pokračovat, možná je donutí opozice se umravnit a nemlaskat při korytu. Rozhodně těch 33 procent pro Agrofert - i při znalosti toho, že český premier je vyšetřován už nejen u nás, ale i v Bruselu za dotační podvody, to je fakt při oslavách 100 let republiky na zblití.

    reagovat...2018-10-29 09:18:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Opičáci mě napadali u nádraží v noci a preventisti,ani nikdo,kdo by mi pomohl nikde.

    reagovatžádné bezpečí2018-10-29 02:44:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Annyme

    Vy tady řešíte nějaký barák a vůbec vám nevadí, že prezidenta vám dělá proruský virotik, premiéra estébácký konfident. No ale tak tady asi jde o sušená rajčata.

    reagovatPřerovan.2018-10-29 00:37:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    Ten barák se řešil za vaši vlády, tak o tom určitě i ze své funkce něco víte.

    reagovatPane Kohoute2018-10-28 23:06:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    A když se zde vyjadřujete: jak je řešen postih těch co vybydleli barák na Kojetínské? Respektive jak je od nich vymáhána škoda? Kdybych cokoli cizího zničil já, tak bych asi jen tak dál spokojeně žít nemohl. Nebo ano? A jak toho dosáhnout, aby po mě nikdo nic nechtěl? Nebo to provedli nedohledatelní xenofobní náckové?

    reagovatPane Kohoute2018-10-28 23:03:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    Je fakt že nevím jaké jsou statistiky policie ohledně kriminality neviditelných. A i kdybych chtěl tak se je nedovím. Nebo jsou ty statistiky pro občany dohledatelné? Nějaká dotazníková akce... Co jsem ji viděl, tak že by byla nějak extra průkazná to tedy nebyla. Měnil se počet respondentů, byly tam dotazy na subjektivní pocity, což je věc ošidná. A máte pravdu, kecy na nějakém webu nic nevyřeší. Proto problematiku neviditelných po několika ne zrovna příjemných zkušenostech řeším po svém: i když mi to prodlužuje cestu, tak se oblastem s jejich vyšším výskytem snažím co nejvíce vyhýbat. To se mi (tedy zatím) osvědčilo. Až se více rozvine rozmísťování neviditelných po celém Přerově, tak i to bude problém. Nakonec viz problémy lidí bydlících za hřbitovem, kde dříve neviditelní nežili...

    reagovatPane Kohoute2018-10-28 22:55:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Slova sodce, že skutky se qstaly snad dost jasně chápu. Nepotřebuji nápovědu. A projděte si ty skutky........ To, že soud neměl po prutazich a změně zákona sílu je odsoudit je druhá věc. Lajtochova a Kuliskova kauza není na můj podnět, jak by se mnozí, tvrdé poučování místními anonymy, mohl domnívat...... To jim nebrání pokračovat v těch útocích. Litá v tom i ODS, kdy si tady v Újezdec řešili politickou cestou své developerske záměry. Bílý kůň Kropáč a další, co tu Josefovi Kuliskovi kryli záda. Pak se stačí podívat na veřejné dohledatelné výroky Jiřího Lajtocha či Zatloukala o udávačiích a máte jasno ze kterých kruhů se rekrutuji anonymní obvinění z udavacstvi.....bohužel, ODS ožívá a staré struktury už mají vydlážděnu cestu zpět....... ČSSD bude muset hodně pracovat, aby se vrátila na výsluní.......presto Letité vazby určitě stále fungují a fungovat budou.

    reagovatJiří Kohout2018-10-28 21:57:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hano

    Já tomu nerozumím. Jmenujete Lajtocha v souvislosti s okrádáním veřejných rozpočtů. Máte už něco víc než indicie a trika Oni kradou? Kam zmizelo Vaše Předložte důkazy? Než spustíte ten svůj kolovrátek o zbabělých anonymech, co lžou a překrucují - upozorňuji, že se jmenuji Plha a že Vás cituji.

    reagovatPlha2018-10-28 21:02:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Petře

    kdyby už o Kohoutovi nikdo, nikdy a nikde neslyšel! Bohužel, takové štěstí mít nikdy díky jeho zkurvené povaze nebudeme. Takže se můžeme těšit 4 roky na jeho debilní ksicht v přímých přenosech ZM, jak se tam bude opět stavět do role jediného a nejchytřejšího zachránce města.

    reagovatBohatě by všem v Přerově stačilo,2018-10-28 18:49:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme Petře

    A k tomu, kdo má koho rád - ti, kterým šlápneš na puchýř a obnažiš jejich podvody, tak ti tě budou dosmti nenávidět. Bez skurpulí a etiky. Pak i rozumím tomu hnusnému anonymnímu pomlouvání. A pokud se zeptám na tvé kamarády, tak dostanu jen neurčitou odpověd. Kulantní, nekonkrétní, zbabělou......tak to tady prostě v bažině máme. Anonymové do mě jsou ze všech stran, sprostě, nechutně, lžou, kroutí ale tady v tom prostředí je to norma.......v pravdě, docela zajímavé akvárium, které zhusta formují psychopati a anonymové....kam zařadit tebe, netuším......

    reagovatJiri Kohout2018-10-28 18:47:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Petře

    Směs dojmů. Paní Přecechtělovou jsem nepotkal od dob, kdy jsem kontroloval v roce 2013-4 zakázku na které se podílela PSS. Víc nic. Ano jsem vinen z toho, že byla s primátorem viděna na plese ANO. Zakázky pod městem nebyly tak časté a pokud se jich PSS účastnila, tak výhradně v souladu se zákony. Co se dělo pod Teplem netuším, ale to je věc Petra Vrány. Docela zajímavý je i příběh psaný kontrolním výborem - do Tepla se Michal Zácha nepodíval. Jak symbolické ve vztahu k dnešní plánované koalici........zkazky o udávání rozhodně pochází dob předminulého volebního období a to jde za ODS a ČSSD. Jako by ti udavači, kteří podávali podněty na nás neexistovali. Jen tady zbaběle jedou pavlačové kecy, stále a dokola anonymně. Předpokládám, že to stejně jako vysvětlení nebude stačit.

    reagovatJiri Kohout2018-10-28 18:37:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Přecechtělová je výrazně negativní osoba. Já se divím, že už dávno nechodí kanalizací.

    reagovatPřerovan.2018-10-28 18:27:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chtěl jsem říct že na plese města jste si jako čestného hosta Precechtelovou prosadili ke stolu primátorka. Tu Precechtelovou kvůli které jsi Jirko tvrdil že si aktivně vstoupil do komunální politiky aby si této mafii včele s Precechtelovou zatl tipec a podívej se jak jsi lhal. Snad jsem to teď napsal srozumitelněji.

    reagovatPetr K2018-10-28 18:08:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jirko je ti ke cti že máš odvahu se podepsat o to víc to schytáváš. Na druhou stranu nemůžeš přece tu čtyřletou ostudu u které jsi byl znovu svádět na Lajtocha s Kulíškem. Uznej že to je trochu zbabělé. Že tě lidi nemají rádi jsi si zavinil sám. Víš že těch oznámení bylo víc než bylo zdrávo a to co jste kritizovali jste čtyři roky dělali ještě viditelněji a to je Jirko špatně. Tykám ti protože se známe a tykáme si ale já se tu nepodepíšu. Když se ale mě zeptaš co ti neodpustím já a moji známí a kámoši co ti věřili tak . Já ti věřil ale vy jste se s ní skamaradili hned po volbách víc než Lajtoch dokonce seděla s Puchalským na vašim plese u jednoho stolu a za vašeho angažmá si Frídl s Precechtelovou přišli od vás na zakázkách na více než kdykoliv předním a tak bych mohl Jirko pokračovat ale ty bys mi zase odepsal ze to nejsou argumenty ale jen anonymní zbabělost ale tak to Jirko není a ty to víš.

    reagovatPetr K2018-10-28 18:03:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Je to tady jak z kolovrátku. Pokuste se místním nějak vykreslit příběh, na základě kterého mě častujete tak lichotívými výrazy. I mě by ten příběh plný Vaší nenávisti docela zajímal.......kdo jste, se neptám, tipuji to na abnormální zbabělost......

    reagovatJiri Kohout2018-10-28 17:35:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Hučín měl pravdu!

    Prognostici a teoretici, jeden levicovy a druhy Klaus pravicovy byli oba pricinou toho svinstva, ktere tu 25 let bylo. Jeden dopustil rozkradani a tezi, ze nejsou spinave penize a sam jich ma nejvic a druhy to rozkradani toleroval a primo umoznoval, prachy ho moc nezajimaly ale jeho okoli a kamose zajimaly velmi. Oba zneuznani geniove, jesitni, sebestredni a pro normalni lidi zbytecni. Takova je bohuzel nyni doba a v Evrope to moc lepsi neni. Ozraly Junker je priklad. Nevyznamny Lecembursky ozrala ale ve skutecnosti stejne chteji ovladat Evropu i nas dva velke staty SRN a Francie az se i Anglie nastvala. Tak nevim co vlastne dnes mam slavit. Asi, ze jsem zdravej, co... Teda to jsem toho nakecal.

    reagovatTak to bohuzel bylo2018-10-28 17:20:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proboha přerováci vědí co jste zač. Vy jste opravdu nemocný člověk pokud si sám sobě nepřiznáte jaký jste zmrd.

    reagovatPane Kohoute2018-10-28 17:14:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Hučín měl pravdu!

    Já na tom náměstí nebyl, ale viděl jsem to ze záznamu. Virotik Zeman byl pod tlakem důkazů v záležitosti té Regecové co nechtěla prodat pole a kdyby měl Hučín větší prostor, tak Zemana asi odvezou. No a těch starých komunistických vykopávek bylo na tom náměstí plno. To se nedivím, že na Hučína nadávali.

    reagovatPřerovan.2018-10-28 15:14:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Kohouta

    Statistiky nejsou, ze lži už vás usvědčili. A policejní výstupy také nejsou..i z toho vás usvědčili. Vy jste nepředložil vůbec nic. A mám z dobrých zdrojů, že chodíte po úřadě a tvrdíte, že jste náměstek primátora.

    reagovatweber2018-10-28 15:12:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Hučín měl pravdu!

    Soudruzi- Halo noviny hledejte jinde!

    reagovatArtaban2018-10-28 15:08:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Hučín měl pravdu!

    prezident byl demokraticky zvolen tak respektuj

    reagovatpan2018-10-28 14:52:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Hučín měl pravdu!

    Tak pravda je že to co na namestí předvedl 4 x v kriminále trestaný Hučín a jeho asistent bylo za hranou.Že nezasáhla policie je skandální. Je vidět že terorista a kriminálník hučín je nenapravitelný. A takový dacan je válečný veterán.

    reagovattaké levicový volič.2018-10-28 14:48:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Hučín měl pravdu!

    A co čeština?Vpomocné tě toho moc nanaučili.

    reagovatKulička2018-10-28 14:28:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Hučín měl pravdu!

    Ty levicovy debile, co neumis napsat jeden prispevek be pravopisne chyby. Jestli je to prezident pro tebe, tak pro mne je to psychicky a fyzicky nemocny clovek, ktereho mi ale ani neni lito.

    reagovatHej2018-10-28 14:27:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hučín měl pravdu!

    Ja si myslim že hučin by měl byt za tu vytržnost proti panu Prezidentov Zemanovy potrestany. Jak to že policije nekonala?

    reagovatLevicový volič2018-10-28 13:17:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • S IQ vydlabané dýně

    Napomlouvejte p. Kohouta!

    reagovatInteligenti z Vepřova2018-10-28 13:11:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hano

    Teda pouze pro ty, kdo se chtějí pozvracet nebo pořádně nasrat!

    reagovatKohoutova nedělní chvilka poezie.2018-10-28 12:58:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hučín měl pravdu!

    Už před mnoha lety varoval, že estébácké struktury se budou dostaávat k moci. No a máme to tady. Udavač Bureš (Babiš) je premiérem. Ten, kdo vstoupil do jeho sebranky tak je spolupachatelem. Já Hučína dřívě nemusel, ale po jeho vystoupení na náměstí s proruským virotikem Zemanem mu dávám zapravdu.

    reagovatPřerovan.2018-10-28 10:35:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hano

    Kdo jste? Zbabělé, podlé, nedoložitelné, ale pokud jste z té Kuliskovi party co se po zadech Michala Zachytit tlačí zpět, tak chápu. A Jiří Lajtoch má také pár "charakteru" za zády. Ti mi nevadí a nikdy vadit nebudou. Oni jsou takový a asi i zůstanou. Nikdo je při okrádáni veřejných rozpočtů nesmí klepnout po prstech, každý je pak udávač......tak beru i Vas.

    reagovatJiri Kobout2018-10-28 08:41:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute prosím Vás odstěhujte se do jiného města a zkuste začít žít nový slušný život. Musíte ale hodně daleko,protože vaše udavačské a zákeřné praktiky mají věhlas daleko za hranicemi tohoto města. Nevím ovšem jestli jste schopen konat něco jiného než udávat,sledovat,odposlouchávat a vydírat. To je celý váš život ať již v armádě,politice a to jak vaše a Bártovo angažmá a podvod ve VV tak i vaše udavačské cunami v Přerově což odnašeli nejen politici ale i úředníci vaši sousedé a další občané které jste udával. Můžete se pane Kohoute kroutit a manipulovat s lidmi a schovávat se za vaše bohulibé řečičky jak chcete ale pachuť po vás jako nesmírně zlém člověku tu zůstane ještě hodně dlouho.

    reagovatHana2018-10-28 07:36:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kuřáci,kteří všechno prohulili a prochcali a nemají prý na odškodněni,mohou požádat ptákostranu ODS o půjčku.

    reagovatKulička2018-10-28 00:00:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už jsem si zvykl na čistý vzduch v hospodách. A kuřáci by nás měli odškodnit ti zmrdi za to,že nám po celý život kurvili zdraví.

    reagovatKulička2018-10-27 23:20:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Úplně dole

    píše jako Artaban,ale potom odpovídá jako Kulička.Typická schizofrenie.

    reagovatalef2018-10-27 22:29:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    S tim, co sem dokazal sem spokojen. Od valu si sel diky svemu arogantnimu chovani a neumetelstvi, stejne jako spolecne proti prerovu;) nazdar

    reagovatS kym mad tu cest2018-10-27 21:30:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    takových rádoby statistik nemá absolutně nic společného s realitou na ulicích a ve městě. Až to Kohoute přiznáš a nebudeš do úmoru hájit ty nesmysly s APK a cigány samotnými, tak budeš frajer. V opačném případě patříš mezi ně a nediv se negativním reakcím lidí, kteří s cigány mají své opravdu reálné osobní zkušenosti.

    reagovatRealita2018-10-27 21:29:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Já nejsu rasista,jen cikány potkávám denně a mám s nimi velmi špatné zkušenosti.

    reagovatPepíček2018-10-27 19:15:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    S jakou myslivnou mám tu čest? Vy jste v životě něco dokázal, že máte tak pohotové soudy? Jinak pro Vaši informaci, od válu jsem šel šel vlastním rozhodnutím, blbé kecy anonymů v místní bažině moc neovlivňují mé rozhodování......

    reagovatJiri Kohout2018-10-27 18:49:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme?

    Pred trema-ctyrma rokama sem ti tu tvrdil, ze pudes od valu, tak uz mlc. Nic si nedokazal, jen si tu vsechny s tou tvou ciganskou patrolou sral a chlubil ses s nesmylama, tak se nevyjadruj....

    reagovatLiba2018-10-27 18:39:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Jestli někdy anonymní kecy něco vyřeší, tak to se fakt budu divit......ty statistiky jsou reálné, výstupy policie taky. Ovšem anonymní zmetek, který o všem pochybuje a do všeho jen ryje, je stejný jako virtuální realita. Tu si taky někdo vymýšlí a domýšlí a to podle svých představ.....nebo je to účel, který světí prostředky.

    reagovatJiri Kohout2018-10-27 18:28:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pan Kohout všude rozhlašuje jak jsou APK užiteční, i dotazníková akce to prokázala. Tak tu nešiř negativistickou náladu ohledně prevence kriminality neviditelných. Nebo si tě pan Kohout podá za rasistické xenofóbní náckovské názory.

    reagovatPepíčku2018-10-27 14:38:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ve znaku Přerova je chyba.

    Copak Přerov chová zubry? Cigán tam patří!

    reagovat2018-10-27 11:28:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Preventisti vykecávají vždy v hejnu u lokomotivy. Co takhle,určit jim koridory,kde budou hlídat po dvojicích v místech,kde cikáni nejvíc přepadávají lidi?

    reagovatPepíček2018-10-27 08:32:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zarážející je spíše skutečnost že takový kriminálník dělal poradce Kohoutovi. Také to podle toho vypadalo

    reagovatZulu2018-10-27 08:24:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Baran je hlavně kriminálník kterej dělal podvody aseděl osum let. Jestli je cigan nevím ale s cigánama žije už dlouho

    reagovatKlik2018-10-27 08:11:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jména čmoudů neznám.

    reagovatKulička2018-10-27 07:57:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nebyl to Aleš Baran?

    reagovatZulu2018-10-27 07:35:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V pravé poledne je tu bezpečno pouze pro Kohouta s ochrankou.

    reagovatfuj2018-10-26 23:19:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Adolfa je škoda

    Už bylo pozdě,tlustý Dežo vzal roha.

    reagovatKulička2018-10-26 23:16:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Adolfa je škoda

    Hrdino, tak proč jsi něco neudělal. Akorát se tady vydavuješ. Možná máš 20 kilo aji s botkama a tady za sklem si hraješ na Arnolda.

    reagovatsatan2018-10-26 19:24:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Kouřit se bude venku pičo. A majitel hospody dostane tučnou pokutu. Dacan.

    reagovatKulička2018-10-26 19:23:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Co ti je po tom že majitel hospody si rozhodne jestli se tam bude kouřit nebo ne když ti to vadí tak tam nelez lopatou.

    reagovatAdam2018-10-26 19:08:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS CHCOU VRÁTIT HULIČE DO HOSPOD. JEN AT TÁHNOU DO HAJZLU.

    reagovatKulička2018-10-26 15:12:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Adolfa je škoda

    Neznáte někddo,co je zač asi 25. letý cigánský zmrd,který somruje na autobusáku?Dnes po poledni tam obtěžoval mladou bílou holku,že na něho vyběhl autobusák. Ind vzal do zaječích.Já tu mindžu brzo zabiju.

    reagovatArtaban2018-10-26 14:37:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Žaloba na neplatnost voleb zamítnuta.

publikováno 01. 11. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 169
Žaloba na neplatnost voleb zamítnuta, Kouba i Prachař jsou Přerované

Krajský soud v Ostravě s pobočkou v Olomouci neuznal žaloby na neplatnost voleb, které podala krátce po zveřejnění výsledků komunálního klání jedna z přerovských občanek.

Oslavy vzniku Československé republiky v Čekyni

publikováno 30. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 9
V neděli 28.

USTAVUJÍCÍ ZASEDÁNÍ.

publikováno 30. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 364
V souladu s § 91, odst.

Přerov potrápí další uzavírky, i v Palackého.

publikováno 22. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 63
Přerov potrápí další uzavírky, i v Palackého.

Želatovičák Prachař a přeběhlík z Moštenice Kouba se klepou

publikováno 18. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 99
Dvě žaloby na neplatnost volby kandidátů do Zastupitelstva města Přerova řeší Krajský soud v Olomouci.

Nový náměstek prej ztratil vlek u Meopty a ten smetl plakátovací plochu

publikováno 17. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 31

Tak prej novej náměstek ztrati přívěsný vozík u Meopty.

 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy