Ještě jednou poděkování p. Tomaníkové a jiným co naše město táhnou ještě do větší prdele - aneb jak se nasrat hned po ránu

news img

Denně vozím synátora do školy.

A denně vidíme ožralce a gemblery jak vypadávají z heren na Čechovce.

Upozorňuji tu bandu idiotů co podporují herny v našem městě§, že do školy se chodí kolem půl osmé!!!!!

A vadí mi , když se mne synátor zeptá jestli ti lidé nechodí do práce a proč jsou ožralí . Tak paní Tomaníková. A proč se pozastavuji zrovna u Vás. Protože to vše se děje s tichou podporou Vaší strany a vaše obhajoba tohoto bordelu byla skutečně na hranici ubohosti.

Tož p. Tomaníková nikde jsem nenašel ve vašem programu podporu heren na území města přerova pro kterou jste tak hrdinně hlasovala. Dokonce se nám doneslo jak jste se hloupě vymlouvala . Což nás u vás dost zaráží. A nebo, že by už kmotři z UVKSČ?

Zacha - ODS musel hlasovat na rozkaz kmotrů a mecenášů jeho kampaně - protože ODS nežije z práce té se oni štítí

Však se mrkněte na předsednictvi regionální ODS - Palermo hadra.

Viz jak už jsmem jednou napsal.

A ještě jeden postřeh pro pana primátora.. Všiml jsem si, že jeden měšťák permanentně obchází na náměstí auta , aby náhodou někdo neokradl městskou kasu o 10 kaček.

CHodníky jsou snad taky městské - takže ti postávající ožralci co hazejí vajgly a ten bordel kolem heren je koho? Nevšiml jsem si, že by před jedinou byl popelník a to jsem kuřák. Jenže na to asi MP nemáme na ten veřejný pořádek .

MP jsou totiž pouze pseudo dopraváci schovávajíci se za poliklinikou kde číhají na řidiče co to vezmou do Košutkopvi jednosměrky na Wurmovce - mimochodem další dopravní zhovadilost .


Jak to , že v Hranicích to jde a v Přerově ne? Jak to, že v Hranicích platí a platit bude celoplošný zákaz heren na území města.

Asi to tam nevedou kmotři, blbci a jiní rádoby patrioti města 

 

PS: a toho vozím autem , narozdíl od spousty jiných co tuhle trasu absolvují každý den po ránu pěšky.

Čest vaší práci soudruzi. Nekl mi radši ze strachu nebere telefón. 

 

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 23. 11. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Vít Řihošek

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:

    nevím kdo vlastní herny, ale zrušit hospody s tvrdým alkoholem a zrušit tvrdý alkohol v obchodech

    reagovatto2017-12-10 06:36:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Polovina objektů kde jsou herny je radních...proč by rušili toho kdo jim plati za staré prostory krásný nájem....

    reagovatLanda2017-12-05 19:51:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Dirgo

    Do baráku plného odpadků, hoven a nemocí teda ani nepáchnu. Musí ti stačit brácha, musíš ho ukecat nebo zmlátit.

    reagovatKarel Strnad2017-12-02 19:16:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karel sochelez nepicuj do my chceš moj klobas v tvuj cokodyr tak poť ku my dóm taki dostanes lasku do kakao jaaj karel pak té chitne moj vojto a zrobi taki vajačinu ze už nikty nebudež chtet gadžo mrtku

    reagovatDirga2017-12-01 20:36:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Přerov Dušane v Brně je blaze? Dobře jsi udělal nevydržels tak jsi to pustil.

    V Brně mají také Indiáni tábory. Žít Brno jsou také známí svým způsobem řízení města...

    reagovatKarel Strnad2017-12-01 19:44:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Dirgo

    Copak, brácha ti to nechtěl udělat do dirky tak máš z toho splín?

    reagovatKarel Strnad2017-12-01 19:42:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Přerov Dušane v Brně je blaze? Dobře jsi udělal nevydržels tak jsi to pustil.

    Jenom dej pozor aby se na tebe nevyřítili se skanzenů černí indiáni a před nádražím tě upekli,a sežhrali. Opravdu na tvůj příspěvek netřeba co dodávat.

    reagovatpřerovák2017-12-01 18:24:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taky more píšeš mrtki dusan chaves pelo sokeres si v mojim mesto coroval v tescu chytly te benga a stara ty zkopala vajca taki ostudu nam prerovakum more dusan delas kefase cholera pojebal tvoj. Mater mindz

    reagovatDirga2017-12-01 13:49:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerov

    Přerov je totálně začarovanej, já to už po 14 letech nevydržel, vzal rodinu a odstěhoval se do Brna....netřeba nic dodávat, na Přerov se občas zajedu podívat jako na skanzen...

    reagovatDušan2017-11-29 19:43:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vasil ho v gay clubu tasil

    reagovattomanomio2017-11-29 14:17:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vasil na Mírov

    reagovatTovaryšč tomaníkovna2017-11-29 14:10:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout na Mírov

    reagovatVasil2017-11-29 13:10:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vasil do Bohnic

    reagovatkohoot2017-11-29 08:52:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vasil do Bohnic

    reagovatkohoot2017-11-29 08:52:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Jeden fakt je třeba uznat

    Není nutné hledat řešení, to tu již dávno máme. Říká se jim zákony. Jen je třeba aby se represivní složky konečně naučily je využívat a ne zneužívat. Pak tu také máme vyhlášky, na které platí to samé jakol na zákony. Ty vyhlášky ale nelze měnit podle toho, kdo zrovna víc zaplatí, nebo kdo má kde kamarády či kdo se koho víc bojí, ale aby ochránily většinu.

    reagovatKarel Strnad2017-11-28 17:31:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Není to Jaryn Tomaník??

    reagovatPepa2017-11-28 13:25:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:konstatování

    Zato tys nyní názorově vynikl.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-28 02:02:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Jeden fakt je třeba uznat

    Pochopitelně ano. Ale najdi řešení takové, aby platilo plošně, a přitom zasáhlo cíl. To už se lépe bojuje s rakovinou :-(

    reagovatPetr Nedělka2017-11-28 02:01:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To jsou kydy totálních vypatlanců z Vepřova tady.

    reagovatKonstatování2017-11-27 22:22:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Kdo to zjistí? Že by redakce, která se tím chlubila, že má ty páky?

    reagovatKarel Strnad2017-11-27 22:20:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Vasila, ty jsi hajzl a podepiš se správným jménem a uvidíme kdo kde skončí. Dá se to i zjistit, ale přiznání je polehčující

    reagovatpro2017-11-27 22:06:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jeden fakt je třeba uznat

    To je jako s bordelem v noci např. Pan Komínek tvrdil, že když někdo v baráku nenechá sousedy vyspat a má skoro každou noc mejdlo, tak vlastně na něj nejsou páky... Prý je takový zákon, že v bytě si může každý dělat co chce a sousedi o tom mohou diskutovat, mohou s tím dokonce nesouhlasit, ale to je tak vše.

    reagovatKarel Strnad2017-11-27 21:46:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jeden fakt je třeba uznat

    Ale když se jede cestou nejmenšího odporu, že se buzerují ti co jsou ochotni kvůli klidu platit a ti co fakt dělají bordel resp. ten bordel umožňují se nechají na pokoji (protože na nich nikdo nic nevezme nebo v tom umějí chodit, či si umí vyřvat výhody), tak je něco hodně špatně...

    reagovatKarel Strnad2017-11-27 21:43:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tomaníková na Mírov

    reagovatVasil2017-11-27 18:25:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jeden fakt je třeba uznat

    To, o co se tady v podstatě jedná, je faktor obyvatel. Je uplně jedno, kdo co kde zakáže...přikáže...dokáže, stejně se najdou lidi, kteří budou chlastat, ničit, vyvádět, obtěžovat atd. Všichni normální budou žit v zákazech- byť nám to bude jedno, ale individua budou stejně fungovat nějak dál. Ať sedí na radnici Petr, nebo Pavel. Je to o lidech.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-27 16:28:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to tu máme. Jak ve vládě - ANO+SPD+KSČM, na radnici taktéž ANO+KSČM, už nám bude líp..... Ano!

    reagovata už2017-11-27 11:42:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Těžko oddělit ideologii od člověka. Těžko si zvyknout, že komunisti, kteří jako jediní v Přerově byli vždycky proti hazardu, jsou nyní pro a svými hlasy umožnili jeho pokračování. To je ta sociální politika? Těžko. To je politika peníze nesmrdí, potřebujeme je bez ohledu na původ (hazard, kasičky na výpadovkách, pokuty, buzerace za popelnice, atd, atp), podpoříme, abychom pak mohli páchat to svoje dobro, abychom mohli podpořit např. sport (ať se sportovci perou o co největší kost při grantové soutěži, stejně tolik rozdělíme mimo soutěž, a víc - třeba na projekty šmajchlkabinetů schované za rekonstrukci hřišť - s tím nemá problém ani pan Kohout, byť šlo o opoziční projekt), nebo projekt hřiště na bendyhokej, startovaný darem 1 milion zimák -> město. Na to stačilo jediné hlasování. Shodou okolností oba nerealizované, copak se asi stalo, takový byl spěch a všechno zajištěné.

    reagovatkonečně2017-11-27 10:05:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    je gol ona byla zvolena za KSČM takže o co jde, drží lajnu, vy ji děláte jen reklamu, protože se mluví nejen o ni ale i o KSČM. Volové do voleb je 10 měsíců je to ještě brzy. KSČM byla ve volbách nejsilnější opoziční stranou a vy asi chcete aby vyhráli volby? Víte kolik lidí si váží, kolik měla kroužků ve volbách, tak jen víc piště a ona bude na radnici

    reagovatto2017-11-27 08:33:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Volič SPP obhajuje paní Tomaníkovou. Je pravda, že SPPANO musí být v současné době za podporu komunistů hodně vděčné a komunistům se tato podivná podpora špatné přerovské zbytkokoalice může příští rok vymstít. Ale platí, že morálně a lidsky, byť ideologii neuznávám, tak si paní Tomaníkové vážím. Čili je zbytečné se tady do ní navážet.

    reagovatto je gól2017-11-27 08:13:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    pane orel ještě že ji nepřipočítáte první dědičný hřích. Nechtějte abych rozebral vaši minulost. Vy ji dáváte za vinu i to když nebyla na světě. Nemyslíte, že je to blbost

    reagovatlk2017-11-27 08:10:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Štázy,KGB,StB,konspirační byty,Milada Horáková a další milióny mrtvých a zničených životů komunistickým režimem. Režimem ve kterém důležitou roli sehrávala soudruh Tomaníková stále se hlásící ke komunistické ideologii!! Vskutku musí být tento soudruh vyjímečný a skvělý člověk soudruh.

    reagovatOrel2017-11-27 06:27:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    mi připadá, že za všechno může ona a nikdo jiný v zastupitelstvu není jen ona. Víte vůbec že je 35 zastupitelů a že musí mít zastupitelstvo 18 hlasů pro nějaký návrh. Nejsem jejím voličem, ale takové řeči jsou k ničemu. Když přijdou na zastupitelstvo občané a mají nějaký problém který řeší tak jdou za ni a to je víc než také řeči. Já si myslím že je stejná a nic nepřevlékla. Někdo to tu již psal a ona patří k lidem, kteří vystupují se svým názorem a ne jak nějaká mlčící většina. Nevím co jste zač vy ale určitě nejste fér, jinak by jste přišli na zastupitelstvo, které je veřejné, ono je to lepší psát a kydat. Koho jste volil vy pane Havel a pane paní hmm. Ptejte se těch svých. Já jsem volil SPP a taky s nimi někdy nesouhlasím a možná mají víc informací než já a rozhodli se správně, já jim k tomu dal hlas. Podle stylu psaní tu píše tak 3-5 lidí a pořád dokola. Já k nim patřit nebudu, jen to jsem chtěl napsat.

    reagovatlk2017-11-27 05:40:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mě vadí u ní ta změna kabátu, před půl rokem opoziční zastupitel, dnes skrytý koaliční partner, aspoň podle několika posledních zastupitelstev. Nerozumím proč a zatím to tu nikdo nesdělil proč Tomaníková fikaně s některými kolegy hlasuje pro hazard, zajímavé je, že to vždy vyjde. Koalice nechce parkoviště v Předmostí, komunisti hlasují proti, a další. Dřív by Passinger na zastupitelstvu na koalici nenechal nit suchou, teď se chovají jako koaliční partner.

    reagovathmm2017-11-26 19:04:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je pěkné kam jsme to dopracovali... komunistka Ludmila Tomaníková je hrdinou dnešní doby.... ta správná komunistka... Lenin byl vlastně hodný strýček... také Stalin nebyl špatný... Špatný byl jen listopad 89.... ať žije správná komunistka Tomaníková a snad se brzy vrátí komunismus a Ludmila bude opět správnou komunistkou

    reagovatHavel2017-11-26 18:47:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: konečně...

    To co jsem psal nebylo konkrétně na paní Tomaníkovou. To bylo na to, že nyní se jako bolševici a komouši nazývají jen členové a sympatizanti KSČM, ale přitom ti co by nejvíce řvali před sametem o boji za vládu dělnické třídy, o boji proti oportunistům, jsou dnes kolikrát ti největší pravičáci. Jde jim jen o boji o moc, o vliv, o postavení, o výhody. Přitom je jedno, jaká ideologie je zrovna v kurzu.

    reagovatKarel Strnad2017-11-26 11:11:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Netočíme se v kruhu? Volit koho chci jste mi povolil už o tři čtyři příspěvky níže. Jen by mě zajímalo, jestli ta paní vlastně souhlasí, abyste byl její mluvčí, zejména ve věcech světonázoru. Volíte KSČM, cestu k socialismu. To je vaše volba, vaše přesvědčení, není na tom nic špatného. Od doby, kdy jste, vlastně oni, přestali tvrdit, že cesta k socialismu vede jedině se zbraní v ruce, neboť kapitalista se jinak výrobních prostředků nevzdá, dnes zastávajíc názor, že k socialismu lze dojít i demokratickou cestou, je vaše volba naprosto legální. Pak už jen stačí si uvědomit, že není váš nepřítel každý, kdo váš názor nesdílí a máte skoro vyhráno.

    reagovatkonečně2017-11-26 10:15:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: konečně...

    Strnad Vám odpovím, protože Tomaníkovou znám i jejího otce, on byl v koncentráku, po válce měl hlavu plnou ideálu a vstoupil do KSČ. Byl velký rebelant proti tehdejšímu vedení strany a přes ROH rebeloval. Jeho dcera Ludmila podepsala proti vstupu sovětských vojsk, protože si myslela, že si každá země má řešit problémy, neprošla u prověrek a nedostala doporučení na dálkové studium. Vím jaký je to člověk, znám její zásady, které nejsou dogma a fanatické jak si někdo tady myslí. Dokáže diskutovat a přesvědčovat i nechá se přesvědčit. Někdo chce volit Zemana někdo pana profesora a nechejme to na lidech ať se rozhodnou. JÁ HÁJÍM TOMANÍKOVOU PROTOŽE JI ZNÁM A VĚŘÍM a ostatní ať volí koho chtějí, jsem starší člověk a nejsem poplatný, nejsem členem KSČM ale zatím mi to myslí.

    reagovatpane2017-11-26 09:23:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: konečně...

    Oni ti bolševici a bolševičky se vyskytují v celém spektru populace. Bychom se ještě divili, kolik těch co nyní hřímají proti komunistům by za jejich vlády hrdě třímalo prapor boje proti oportunismu, kapitalismu... A nejen třímalo prapor, ale důsledně zasahovalo.

    reagovatKarel Strnad2017-11-26 08:59:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Vzorem

    jen malá technická: a představ si, že v americe bijí černochy a čeští rasisti xenofóbní se nějak nemhou vyrovnat se znevýhodněnými. Co to je proti hernám, že? Takže když neumí naši mocipáni a mocipaní vyřešit jiné problémy, tak nejlepší je neřešit nic a pěkně po komunisticky kritikům předhazovat tu konstruktivní kritiku - když nedokážeš vyřešit problém sám, tak to nechtěj po těch, kteří tu momentálně vládnou.

    reagovatKarel Strnad2017-11-26 08:55:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Střed s blbcem je fakt neštěstí, v tom se shodnem. Díky, žes mi povolil volit koho chci a už mi doufám nebudeš nutit ty svoje bolševiky a bolševičky. Můžeš s nima špekulovat, že když je chlast a tabák větší zlo, je hazard v pořádku, poněvadž je menší zlo.

    reagovatkonečně2017-11-26 08:54:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Vzorem

    konečně, nejen že neumíš číst pozorně ale každý jsme nějaký. Věřím kdyby ses postavil s paní Tomaníkovou, že by jsi jen málo našel svých příznivců a ona by tam měla nejen důchodce, ale i sportovce, zaměstnance strojíren , hasiče a co já vím koho ještě. Chtěl jsem říci že alkohol je větší zlo než hazard který je malé zlo ve srovnání s alkoholem V roce 2018 končí licence většině provozovatelů a v 2019 je jen minimum. Ale chlast je pořád ve větší míře a ještě ho dovážíme. Již ti nebudu odpovídat, protože nejhorší je střed s blbcem, který nechce nic slyšet a mele jen svou. Víš kolik lidí je nemocných z kouření a čerpají peníze z pojišťoven a na operace nejsou peníze. Ale nechme toho, já paní Tomaníkovou znám a budu při ni a ty si vyber koho chceš, třeba Pospíšilíka, Pospíšila, Puchalského to je tvoje věc

    reagovatty2017-11-26 08:42:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Vzorem

    Je pravda, že jsem o tom z toho úhlu pohledu, že občané nebudou muset za hazardem dojíždět mimo Přerov, nepřemýšlel. Tím myslíš tu práci pro občany?

    reagovatkonečně2017-11-26 08:24:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Vzorem

    zn konečně, víš že zakázané ovoce nejvíc chutná? co jsi udělal pro občany ty, hovno a já ti řeknu, že jsi ve srovnání s ní opravdu hovno. Hazard byl je a bude, buď legální nebo tajný. Víš kolik lidí i z Přerova jezdí mimo Přerov hrát. Já ti poradím zasluš se o to aby alkohol nebyl volně k prodeji a budeš mít větší zásluhu než s hazardem, ten je pod kontrolou. Nová vyhláška zamezí a ty budeš pořád stejný vůl co chlastá

    reagovatpro2017-11-26 08:10:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vzorem

    Dodejme ještě, že se zasloužila o hazard. Koho myslíš tím "velké vzory a ideály"? Lenina a socialismus? Tak to je opravdu obdivuhodná odvaha, se k nim hlásit.

    reagovatkonečně2017-11-26 07:42:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vzorem

    Paní Tomaníková byla, je a bude netypickou občankou Přerova. Odvahu a statečnost prokazovala denně před rokem 89 a i dnes. Menšina občanů cinkala klíči před přerovským Priorem a nevěděla co chce!! Kapitalismus nikdo nechtěl. Převrat v kabátě lží a nenávisti. Ludmila nezběhla,nepřevlekla kabát!! Naopak,nevyčkávala pokyny a aktivně po celou délku svého života byla a je připravena hájit občany Přerova v zastupitelské demokracii. Nikdy nezradila občany a určitě je nezradí!! Nikdy nezapochybovala ve své práci pro druhé. I když urážet umí každý, vůl ji urazit nemůže. Nezradila své velké vzory a ideály lidského života, kteří se nebojí, nebály pracovat pro své spoluobčany, rodinu a přátele. Může se nám to nelíbit ale je členka KSČM, která může být vzorem pro mnoho lidí. Teď mluvte hrdinové zbabělci.

    reagovatTeď mluvte hrdinové zbabělci.2017-11-26 06:55:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A za bílého dne

    Za práci se platí. Jen vůl pracuje zadarmo a pak to tak vypadá. Čestné funkce a zadarmo to už tu bylo do roku 1989. Pokud jste si nevšiml, tak je tu kapitalismus. Znakem je okrádání občanů.

    reagovatDůchodkyně2017-11-26 06:10:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Většina občanů? Kde jste byl. Já je vám mohu vyjmenovat.

    reagovatObčan2017-11-26 06:06:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KSČM je politicky vždy připravena

    Paní Tomaníková pracuje pro občany v zastupitelstvu Přerova pro občany města. Zaslouží nejen poděkování a úctu za svou práci. Je osobnost a žádný politický vůl ji nemůže urazit.

    reagovatNebojsa2017-11-26 06:03:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ano, vím hovno. Přesně to hovno, co lze vyčíst z výroční zprávy Tepla, že vyplatili tantiémy též bývalým členům dozorčí rady. Kterým, tam nepíšou. Že mezi nimi byla i tvá oblíbenkyně a že je přeposlala hasičom, jsme se dozvěděli až od tebe, dík za info.

    reagovatkonečně2017-11-26 00:13:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tomaníková byla je a bude typickou soudružkou. Odvahu a statečnost projevila zejména v revolučním horkém období v listopadu roku 89. Většina občanů cinkala klíči před přerovským priorem a dychtila po krvi komunistů!! Ludmila nezběhla,nepřevlekla kabát!! Naopak,vyčkávala pokyny politbira a byla připravena hájit ideje komunismu a učení marxismu leninismu s nasazením vlastního života. Nikdy nezradila stranu!! Nikdy nezapochybovala! Nezradila své velké vzory a učitele ze sovětského svazu. Může se nám to nelíbil ale Ludmila Tomaníková je držˇák... kdo z vás měl takovou odvahu?? Teď mluvte hrdinové zbabelci

    reagovatDůchodce2017-11-25 20:59:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Divej vole

    To není Mára, v takovém stavu by neměl boty! Jeho jasné znamení....

    reagovatgru2017-11-25 17:33:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    pamětníka, nevím co říkal Eva Mateřánková, ty neumíš ani česky a kydáš. Tvoje místo asi je mezi lhaním a závistí, nikdy z tebe nebude dobrý člověk. Co jsi v životě dokázal nic a kecáš. Mi se ona líbí a budu ji volit a ty se rozhodni máš na to 10 měsíců. Ale už nepij.

    reagovatpro2017-11-25 11:36:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    já paní Tomaníkovou znám 45 let a to co o ni píšete se můžete stydět. Ona je právě pořád stejná ochotna pomáhat nikdy za korytem nešla a i teď na brebendy kašle nemá to zapotřebí. Stanoviska říká za celý klub. Nesaháte ji ani po kotníky. Takových lidí víc a bude v Přerově líp. Herny, Chemik co ji všechno vytýkáte. Za Mateřánkovou ještě ve straně nebyla a ta ji do strany nechtěla, fakt víte hovno. Dejte ji pokoj. My jsme rádi že Chemik se bude bourat a to tu žijeme 20 let. a máme toho dost žít v takovém prostředí. Děkujeme všem co to podpořili a co se týká heren, už tu někdo psal že to bude končit v roce 2018, hlavně základem státu je rodina, dejte si pozor na své děti a vy se chovejte jako lidi. Konečně se ozval někdo kdo ji závidí, víš že odměny posílala hasičům, vole víš hovno a kecáš. Dej ji pokoj ubožáku. Hanko kdyby chtěla být u moci tak už byla v radě a jen toto volební období to 2x nechtěla. Ty jsi asi z ODS ti by brali všechno viz parlament a ne a ne je zvolit. Bude se vám těžko umírat s takovou zlobou, a závistí.

    reagovatpro Hanku a pamětníka2017-11-25 11:20:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tady to šíleně smrdí závistí. Styďte se. Nejhorší lidská vlastnost, která existuje.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-25 10:28:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Již bývalá okresní tajemnice KSČ soudružka Eva Mateřánková říkal, že ze soudružky Tomaníkové jednou vyroste dobrá kádrová rezerva. A měla pravdu.

    reagovatPamětník2017-11-25 09:37:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ludmilu znám řadu let. Politika ji úplně zkazila a zničila ji charakter. Její touha po moci ji zachutnala natolik,že opustila tradiční hodnoty které dříve zastávala. Pro svoji kariéru i brebendy je ochotna ve svém velmi pokročilém soupeřit se svými kolegy soudruhy a používat velmi nemravné způsoby pro jejich politickou likvidaci. Touha Ludmily býti u moci je věru velmi silná.

    reagovatHana2017-11-25 09:32:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Vzkaz Tomaníkové.

    víme, kdo je kdo, kde kdo na čem sedí a čeho je kdo předseda. A že jste si řádně zanalyzovali, kdo za váš volební neúspěch může. Probírali jste na vínečku i výplatní listinu Tepla? Mám na mysli odměny vyplácené bývalým členům dozorčí rady.

    reagovatkonečně2017-11-25 08:40:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vzkaz Tomaníkové.

    Tomaníková nemá žádnou politickou funkci, právě jsem si prověřil od člena kdo vede KSČM. Sedíme na vínečku a kecám o všem. předseda města Vránová, předseda okresu Nekl, předseda kraje Nekl, předseda Filip. to jsou dobří lidé a Tomaníková jako zastupitelka dobrá baba na tom jsme se shodli a co ty jsi zač. Hovno v trávě. Jsi opravdu jen bývalý

    reagovatbývalý sympatizante2017-11-25 02:20:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    co děláš ty. Podívej se na ostatní zastupitele, co to je ok nebo se ti líbí Tomaníková a dala ti košem a tak kydáš. Máš to marný s hajzlama se nebaví a dělá dobře. co je dobře pro občana to podporují komanči a my jich budeme volit

    reagovatka2017-11-25 02:00:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    to odsuzuješ, když ještě nic neudělali,. jen podle vizáže, nebo máš křišťálovou kouli, jeden myslel a vymyslel la hovno a bylo mu dobře

    reagovatproč2017-11-25 01:55:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ka, rád se s vámi setkám na zastupitelstvo. A už se těším na vaše vystoupení a vám řeknu že víte kulový. Já třeba Tomaníkové fandím a to ji znám dobře. paní Vránovou neznám ale vaše proroctví je k ničemu. Určitě pujdete do voleb kandidovat a hyn sa hukáže kdo jste a co umíte vy. Špinit to vám jde anonymně ale dělat nic to vám jde taky

    reagovatpro2017-11-25 01:44:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Definice ze zákona.....

    Ještě dodatek: zákony jsou od toho, aby se porušovaly. Viz naši bývalí radní. Např. A ještě je někteří adorují, jak zkušeně se zákony vykývali.

    reagovatKarel Strnad2017-11-24 23:33:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Definice ze zákona.....

    Nejsem radní ani zastupitel. Takže nemám jak ovlivňovat, co bude v Přerově povoleno s tím, že přece máme zákony, aby to nevadilo těm, co musí vydělávat na daně.

    reagovatKarel Strnad2017-11-24 20:09:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Definice ze zákona.....

    Nejsem radní ani zastupitel. Takže nemám jak ovlivňovat, co bude v Přerově povoleno s tím, že přece máme zákony, aby to nevadilo těm, co musí vydělávat na daně.

    reagovatKarel Strnad2017-11-24 20:09:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Definice ze zákona.....

    Tak si tu prevenci zkus vést sám....třeba pochopíš, že není stejné o tom psát....a konat.

    reagovatObčan2017-11-24 19:39:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Definice ze zákona.....

    Pane kohoute, zákony jsou pěkn věc, pokud jsou dodržovány a pokud nejsou, tak je zajejich porušování postih, který je pro toho, kdo zákon nedodržuje, citelný. jsou zákony, a to konkrétně v Přerově, dodržovány a pokud ne, je trest za jejich nedodržování vřdy vykonán a to takový, že porušovatele "bolí"??? Co kolikrát vidím, tak nic z toho neplatí - zákony se nedodržují, kolikrát není vůbec žádný trest a pokud je, tak kolikrát nebolí... Vymahatelnost zákona je nízká, tresty kolikrát jsou jen jako. Nebo i když je nějaký trest, není jeho provedení vyžadováno... Kecy že jsou zákony tak nebudeme prevenci řešit jsou o ničem.

    reagovatKarel Strnad2017-11-24 19:17:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Podívejte se co děláte v parlamentu, dali jste se dohromady s Babišem a Okamurou. Vrána k vráně sedá.

    reagovatBývalý sympatizant.2017-11-24 18:55:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dívám se na každé zastupitelstvo, třeba i ze záznamu, moc dobře jsem si všiml obratu Tomaníkové a Vránové, souhlasím s nicky pode mnou. Nikdy jsem nebyl volič komunistů, pro mě je dobře, že to takto Tomaníková vede. Doufám, že dopadnou jak u parlamentních voleb. Jen tak dál. Jen mě sere, že na to doplácí město.

    reagovatKa2017-11-24 18:50:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nerozumím kalkulaci 17 mio plus. Za ty prachy by to p. Rybka nekoupil....ani za 15.....myslím, že ani za 10. Vzhledem k ceně, za kterou byl koupen chemik 1 (cenu nebudu uvádět). A názor, že bouráni nic neřeši, protože budov k ubytování je vice, vůbec nepovažuju za rozumný. Někde se začít musí- bylo to průlomové rozhodnutí. A s touto uvahou se pracovat nedá- to jako: " nebudeme stavět 600 m cykloztesky kolem Bečvy, protože chybí několik kilometrů, a 600m nic neřeší" ( přiklad). Absolutně nekonstruktivní uvaha...

    reagovatPetr Nedělka2017-11-24 17:11:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    a o čem mluvíš o jaký chtíč se ti jedná, Snad podle sebe soudím tebe. Nebo ten tvůj chtíč už stojí za hovno

    reagovatco2017-11-24 16:59:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Není čas na slušnost.

    Slečno,nebo paní Elvíro, socdem je nová,tam není místo pro Lajtochy.Tam teď vládne takový malý tělocvikář,ale pozor,využívá k tomu takového velkého,hloupého,zvaného buldozer.

    reagovatdobře informovaný2017-11-24 14:49:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:K zamyšlení

    přehral jsem si zastupitelstvo, nevím proč jste se vrhli na pani Tomaníkovou, která o Chemiku mluvila jen kdy se ptala jestli je již 18 ubytoven dost. Proč vám tak leží v žaludku. Svou práci dělá dobře, lidé si ji chválí a vy podnikatelé proč na ni nasazujete, ukliďte si před vlastním prahem, pečujte o své rodiče či děti vzorně a nebudou potřeba DD a alespoň za nimi někdo přijde, protože někteří si chodí do DD jen pro jejich důchody. Pustit si můžete celé zastupitelstvo a pak diskutujte a na příští přijděte do MD. Anonymně kecat dovede každý. Podívejte se na hlasování, to nebyli jen komunisté jak hlasovala ODS, Nezavislí-závislí, zemanovci. Je mi z vás špatně a z celé vaší demokracie

    reagovatjosef2017-11-24 14:22:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:K zamyšlení

    problém je alkohol, v tom jsou již děti a nejen dospělí. Automaty již dochází a dle in formace na zastupitelstvu v roce 2018 končí licence

    reagovatvětší2017-11-24 14:00:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vzkaz Tomaníkové.

    rád, že jsi bývalý sympatizant já jsem člen a s takovými jak si ty jsme prohráli volby v kraji i v parlamentu.

    reagovatjsem2017-11-24 13:57:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    sděl Tomski pravé jméno a uvidíme kdo má pravdu, neotírej se o lidi dobré pověsti a ty jako anonym v dané situaci jen škodíš, pojď do přímého střetu.

    reagovatprosím2017-11-24 13:56:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jsi úplně blbý, můj syn je lékař a taky mi neřekne, že ti uřezal přirození.

    reagovatty2017-11-24 13:33:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • paní Tomaníková, sdělte lidem, prosím, jestli váš syn spolupracoval jakoukoliv formou s GPB - Pivoda, Gremlica atd...? Neblaze proslulí tuneláři!!!

    reagovatTomski2017-11-24 12:21:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • K zamyšlení

    Od automatů k alkoholu k drogám a jsem na ubytovně a na sociálních dávkách. Jednoduchá cesta. Jedno jestli jsi mladý nebo starší, spadnou do toho všechny kategorie. Není takových lidí zrovna málo. Na začátku je to mnohdy jen hádka z manželkou nebo problémy v práci.

    reagovatVěci Veřejné2017-11-24 10:29:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vzkaz Tomaníkové.

    Vedete komunistickou partaj do politického hrobu, vaše kompromisy jsou ostudné. Vás nepohřbí vaše minulost, ale vaše současnost. Jste horší než současná vládnoucí garnitura.

    reagovatBývalý sympatizant.2017-11-24 09:58:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bouráním nemovitostí se nic nevyřeší, když v Přerově je dost jiných lokalit vhodných na bydlení. To jako když tlesknete a hejno vrabců vám přeletí z jedné větve na druhou. Sociální podmínky v Přerově, včetně personálií na magistrátě, včetně vedení města není nastaveno na to, aby nepřizpůsobivých ubývalo. Včetně zastupitelstva, až na světlé výjimky. Jasně to ukázala poslední dvě zastupitelstva. Také souhlasím, že bourání Chemiku na tom nic nemění. Je to jen kouřová clona, která má zakrýt realitu. Město je největší obchodník s bídou.

    reagovatJana2017-11-24 09:02:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mám tam chybu.

    komplikované. Také věřím Rybkovi, že by na Chemiku udělal ...

    reagovatPro všechny.2017-11-24 08:51:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V určitých otázkách by měli být zastupitelé za jedno. Neměli by podporovat činnosti, které vlastní občany dostávají na dno. Jedno jestli jde o hazard nebo následky sociálního vyloučení, dnes je zbouraná Škodova ulice, nebýt bývalého vedení, tak se dnes nebourá, i když to bylo komplikované, také věřím Rybkovi, že by tam udělal pořádek, měli bychom 17 mil, třeba na dostavbu domova pro seniory. Souhlasím s názorem, že město se nemůže podílet na bídě vlastních obyvatel, nemůže ji tvořit. Mělo by se snažit aby lidé žili lépe, slušně, měli práci, rodiny držely pospolu. Z dětí nám rostly zdravé a sebevědomé dospělé osobnosti. Mrzí mne, že tak velké množství zastupitelů vyměnilo osobní prospěch za tuto vizi. Nejvíce mne to mrzí u primátora, u p. Navrátila náměstka pro školství a sociální záležitosti, který by proti tomu měl brojit nejvíce. Platí to i o komunistech. Jak může na jedné straně chodit po domovech pro seniory, přát jubilantům, oddávat novomanžele a na druhou stranu podporovat herny, sociální vyloučení. Charakter a morálku vyměnili za vlastní chtíč. Nějaké hlasování o demolici Chemiku na tom nemůže nic změnit. Jsem z toho smutný.

    reagovatPro všechny.2017-11-24 08:49:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevyčítám pane Kohoute nic vám osobně, ale zastupujete tu SPP. Vidím, že Horký, Netopilová jsou proti hazardu trvale, ale zbytek hlasuje pro, včetně primátora, je vidět že ANO s primátorem přesvědčilo komunisty ke spolupráci a nebylo to za nic, za určitý podíl na moci.

    reagovatnick2017-11-24 08:36:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nicku

    zkuste se podívat jak hlasuji. Byť nepatřím mezi fanatiky, kteří si myslí, že zákazy něco zásadně změní, držím stanovisko SpP.......nerozumím co mi vyčítáte.

    reagovatJiří Kohout2017-11-24 01:10:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Divej vole

    Aby to nebyl nahodou Ladik Puchalsky jak jde po zastupitelstvu z herny Eso na Wilsonce

    reagovatIveta Bartošová2017-11-23 23:26:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • herny

    Z heren jde hezkej zisk, bohuzel i take bordel a to v podobe ozralych, trestne cimosti a naslednych jevu. Neni to cinnost ktera by zvelebovala, spise naopak. Jde ovsem o rychy prachy na ktere slysi jak podmaznuti, tak kasa. Tam se hrnou prachy za kazdej automat. Mestsky straznik je jen pro pokutovani ridicu za spatne parkovani - rekl mi to sam. Naji objednavku od starosty plnit kasu. Za cigaro nebo bordel jsou jen popotahovacky, ale kdyz vyfoti auto, tak ridic zaplati jeste ten den.

    reagovathn2017-11-23 23:05:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    budeme volit komunisty a hlavně paní Tomaníkovou ta nám pomáhá ale vy si hrajete jen na svém písečku. Přijděte bydlet vedle chemiku a herny budou oáza klidu a prohrané peníze nenahradí naš klid a zdraví. Oni si za to mohou sami ale m y platíme za byt 1. kateg. a trpíme několik let-. To vám nevadí, že.

    reagovatmy2017-11-23 21:36:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zákaz pro herny.

    Pane Kohoute, byl zde několik dotazů na které jste neodpověděl. Proč jste obrátili kabát a najednou podporujete hazard, bezohledně. Před tím jste Lajtoch a Kulíška pomlouvali a haněli, za to co dnes podporujete, s komunisty po boku. Hazard je svinstvo, které podporujete, jak zde Haluza píše Palermo hadra. Zákaz hazardu, kde žádný není. Povolení hazardu, kde dělá nejvíce škody. Proč je v sociálně vyloučené lokalitě, když tvrdíte, že tam budou karty na vstupu, které zabrání hře lidem na dávkách. Proč tak bojujete, aby v této oblasti zůstal, když na dávkách jsou tam všichni? Zde se obhajujete zákonem, co bude zakázané. Ale do problému budete dostávat další a další lidi. Proč se město přiživuje na nepřizpůsobivých, když čerpá dávky na bydlení?

    reagovatnick2017-11-23 19:47:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Definice ze zákona.....

    A netuším co je na Čechové, ale nový zákon jasně vymezuje komu je do heren a kasín vstup zapovězen. Je vytvořen rejstřík, který vede tuším MV. Myslím, že na dožívající licence heren se to nevztahuje. A ty by měly končit, jak jim padnou licence. Nebudou obnoveny. Jedna skupina vyloučených je skupina lidí pobírající sociální dávky. Těm by nemělo být umožněno hrát legálně. (5) Ministerstvo zapíše z moci úřední do rejstříku fyzickou osobu, a) která pobírá dávky pomoci v hmotné nouzi, s výjimkou mimořádné okamžité pomoci, podle zákona upravujícího pomoc v hmotné nouzi a podle zákona upravujícího životní a existenční minimum, b) která je starší 18 let a je s osobou podle písmene a) společně posuzována podle zákona upravujícího pomoc v hmotné nouzi a podle zákona upravujícího životní a existenční minimum, c) vůči které je pravomocně zjištěn úpadek podle zákona upravujícího úpadek a způsoby jeho řešení, d) které bylo uloženo předběžné opatření zákazu her a sázek podle zákona upravujícího trestní řízení, nebo e) které bylo uloženo přiměřené omezení a přiměřená povinnost zdržet se hazardních her, hraní na hracích přístrojích a sázek nebo ochranné léčení spočívající v léčbě závislosti na hazardních hrách podle trestního zákoníku. § 67 Herna (1) Hernou se rozumí samostatný, stavebně oddělený prostor, ve kterém je provozována technická hra jako hlavní činnost. (2) Herna musí být viditelně označena názvem, který obsahuje slovo „herna“. (3) Herna nesmí být v provozu v době od 3:00 do 10:00 hodin. (4) V herně lze provozovat pouze technickou hru. (5) V herně lze provozovat nejméně 15 povolených herních pozic technické hry. § 68 Kasino (1) Kasinem se rozumí samostatný, stavebně oddělený prostor, ve kterém je provozována živá hra jako hlavní činnost. (2) Kasino musí být viditelně označeno názvem, který obsahuje slovo „kasino“. (3) V kasinu lze provozovat pouze a) živou hru, b) živou hru společně s technickou hrou, c) živou hru společně s bingem, nebo d) živou hru společně s technickou hrou a bingem. (4) V kasinu musí být umožněna hra nejméně u 3 hracích stolů živé hry, a to po celou provozní dobu kasina. (5) V kasinu, ve kterém je provozována technická hra, může být provozováno nejméně 30 povolených herních pozic technické hry. (6) V kasinu, ve kterém je provozována technická hra, může být s každým dalším hracím stolem živé hry, provozovaným nad minimální počet stanovený v odstavci 4, provozováno nejvýše 10 povolených herních pozic technické hry. To neplatí pro kasino, ve kterém je po celou provozní dobu kasina umožněna hra nejméně u 10 hracích stolů živé hry.

    reagovatJiří Kohout2017-11-23 18:56:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Divej vole

    To je ozrale Mara Dostal jak se plazi z kolosea

    reagovatHulan2017-11-23 18:46:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ona tenkrát netušila, že po Lajtochovi bude hůř! Byla tenkrát dost naivní. Ale došlo jí to. On Lajtoch ať to bylo jakkoli aspoň věděl, co je to slušnost a úcta k lidem. Teď záleží na lidech, jak si to přeberou a jestli ho třeba i budou volit. Nebo už ho socdem mezi sebe nebude chtít a skončí tu úplně.

    reagovatElvíra2017-11-23 18:40:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    nám v pondělí pomohla s Chemikem, ten bordel je nic, herny slabý odvar proti Chemiku co se tu děje

    reagovatAleno,2017-11-23 14:27:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    ji máme rádi pomohla nám se Strojařem, herny to nic není proti tomu co jsme my vytrpěli a kolik roků. Dejte ji i komunistům pokoj.

    reagovatmy2017-11-23 14:22:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Divám se na kameru a vidím,že jaksi zadělávají kašnu.Kam si budu pokládat punče?

    reagovatArtaban2017-11-23 14:20:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    neobrátila. hlasovala i pro novou vyhlášku a ta teprve nabyde na účinnosti Zemanovci v zastupitelstvu myslete hlavou a neškoďte občanům

    reagovatona2017-11-23 14:13:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    zůstanou jen kvalitní

    reagovatasi2017-11-23 14:10:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:odcházím

    tedy se měj

    reagovattak2017-11-23 14:09:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro upřesnění

    ať hrají až jim zruší dávky bude klid. Neměli by se ještě postavit izbičky pro opilce v tom případě ti rezervuji jednu

    reagovatpane2017-11-23 14:07:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    si bacha, ona ještě může být na radnici - vole

    reagovatdej2017-11-23 14:04:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    zažaluj je to hyena

    reagovatjen2017-11-23 14:02:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč fotíš toho nemocného pána?Neměls mu poskytnout první pomoc?

    reagovatArtaban2017-11-23 13:32:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nedávno

    O 7000 méně. přestali se počítat čmoudi!

    reagovatTAK2017-11-23 13:29:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Kohoute, zdá se vám, troufnu si říct, že dnes na hlavní pěší ulici od nádraží je 5 heren málo?! S p. Haluzou naprosto souhlasím. SPP zapřelo vlastní program, opakovaně. Nemluvte nic o tom, že teď je to jiné než to bylo před tím. Protože tak tomu je u vás se vším. Můžete nám napsat, co jste komunistům za podporu slíbili? Neříkejte, že suché z nosu. Že Tomaníková s kolegy obrátila jen tak.

    reagovatXXL2017-11-23 13:25:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nejste daleko od pravdy, nejvíce heren je v okolí nádraží a Čechovka, v součtu jich na dvě ruky nevejdou. Ale vedení města, včetně komunistů, které do vedení už také počítáme o lidi nejde, žádný rozum, jde jim o nasycení jejich ega. Nějaká pokora nebo úcta. To je jim nic neříká. Podívejte se na chování Měřínského. Vydržel jsem se dívat až do konce. Místo toho, aby Tomaníková řekla jsme členem koalice, tak se za ně stydí a hraje dvojí hru. Tak jak včera v parlamentu. Vypadá to na dědičnou poruchu. Koalice je ráda, že jim to komunisti dávají. Aspoň někdo. Naděje na lepší vedení města, které jsme před 3 roky do nich vkládali jsou ty tam. Je to hodně smutné.

    reagovatpane Haluzo,2017-11-23 13:06:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedávno

    jsem dostal zajímavý email o počtu obyvatel různých měst a obcí. Podle něj měl Přerov v roce 2004 zhruba 43 tis. obyvatel a v roce 2016 o 7 tis. méně.

    reagovatpřerovák2017-11-23 12:58:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • takže nakonec prsty na rukou stačí? Dokonce na jedné ruce?

    reagovatmatematik2017-11-23 12:50:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • asi máte pravdu

    Asi máte pravdu. Já jich napočítal 5. Asi pro radní i tento počet bude nízký. Myslíte si, že je to na jednu ulici málo ?

    reagovatzhaluza2017-11-23 12:46:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    P.Haluzo ...zbytečně zveličujete nebo neumíte počítat. Na Čechovce jsou max. 4 herny

    reagovatPočtář2017-11-23 12:31:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ...... na každém kroku.......

    reagovatomluva2017-11-23 12:21:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen by mě zajímalo Jiří co pokládáš za kasino a co za hernu ? Když projdeš zmiňovanou Čechovu, tak ti nebudou při počítaní heren stačit prsty na rukou. A ráno postávající zmožené noční šichtou vidíš každém kroku. Myslím, že ty poplatky z hazardu, zhruba 10 milionů do rozpočtu, město nevytrhne.

    reagovatzhaluza2017-11-23 12:18:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zamindrákovanej měšťák

    Který to je měšťák ?

    reagovatZákon2017-11-23 12:17:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chodím...

    ...denně po Čechovce do práce. Potkávám davy dětí, které jdou z nádraží do školy. Bohužel má autor článku svatou pravdu. Bordel před každým vchodem do herny, plno vajglů a ožralá, kymácející se pochybná individua, která postávají u vchodů, kouří a mají velmi nevybíravou mluvu. Já se na tohle dívat nechci! A jaký vzor je to pro ty děti, jakou informaci z toho co musejí denně vidět si odnesou do života???

    reagovatjb2017-11-23 11:25:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro upřesnění

    Obyčejné herny navázané na pajzly, nevím jak jinak to nazvat, pomalu končí, protože jim dožívají smlouvy. S novelou zákona je to celé posunuto do jiné roviny. Pro mně je stále důležité, aby skončily právě podniky nevalné kvality, které kombinovaly chlast a hrací automaty. Asi nejznámější a viditelný byl Lumír..... A to se pomalu děje. O kasínech si můžeme myslet co chceme, ale neměli by se tam dostat ti co žijí z dávek, protože vstup je registrovaný a to je dané zákonem. Pokud budou provozovatelé zákon porušovat, mohou přijít o licenci. To je ale problém ve stejné rovině jako černé herny. Je to věcí policie a státních orgánů......a o online hraní se už raději nebavím, protože tím by diskuze o tomto problému dostala jiný rozměr. Respektive, neměla by prostorové ohraničení na města či obce. O tom se rozhodovalo na zastupitelstvu, o tom rozhodovala i paní Tomaníková. Ne o tom, co je vidět na obrázku, alkoholismus je jiná kapitola a ten navázaný na pajzly s jednorukými bandity stejně končí........:)

    reagovatJiří Kohout2017-11-23 11:21:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Co máš proti nalívárnám?Dej si svěcenou vodu čuráku !

    reagovatnasr**ý2017-11-23 11:19:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zamindrákovanej měšťák

    MP je banda na nic. Ten brejlatej zamidrákovanej blbeček, co jezdí na horským kole z Předmostí do Dluhonic, ustavičně pořvává na děcka. Seřvat šestiletého prvňáka za to, že nemá na hlavě čepici, mi přijde úplně ujetý. Černý zmetky co dělají bordel a řvou nevidí.

    reagovatBond2017-11-23 11:07:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a já bych zavřel všechny hospody a restaurace a zrušil herny a před Vepřov dal ceduli "objížďka". A supermarkety taky nejsou potřeba. A tak se ze statutárního města ( což už dávno je jen podle názvu ) stane město, z něho městys, z toho vesnice a nakonec osada.

    reagovatjupíííí2017-11-23 10:48:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • už máš ten mozek z toho točení vymytý.

    reagovatRE: hráč2017-11-23 10:37:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    až na to, že u Aničky se zavírá v 18 hod. :-D a vpátek a sobotu ve 22 hod.

    reagovatnick2017-11-23 10:34:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hlupák neví o čem píše. Gamblera nikdy neuvidíš nalitýho. Zato ožralce v nalívarnách vidíš každej den např u Aničky na čechovce to je potom mazec. Kdyby byly radní co k čemu tak omezí v hospodách otevírací dobu do 21 H a vyřešeno!!

    reagovatHráč2017-11-23 09:53:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Paní Poláková Uvírová se nám zase vyznamenala, viz dva její články v Přerovském deníku o Chemiku a dostavbě domova pro seniory. Proti Lajtochovi a spol psala jak o dušu, spíš na ně útočila. co dělá dnes, leze jim do zadku. Stačí si přečíst.

    reagovatMNV2017-11-23 09:45:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zapomněl jste ještě na dvě jména, doplním za vás: paní/pane Tomaníková, Vránová, Kohoute, Měřínský, Košutku, Puchalský, Vráno ....

    reagovatpro: 02017-11-23 09:08:332017-11-23 09:37:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • odcházím

    Vážení spoluobčané, zase vás bude o celou rodinu míň, odcházím z tohoto města, pracovat zde tu budu i nadále, ale žít budu úplně někde jinde. A největší radost mi dělá, že popelnice, budu platit jinému městu, krásnějšímu. A když potkám radní z Přerova na chodníku, tak si řeknu, s úsměvem: To už nejsou moji radní! Sbohem Vepřove!

    reagovatXXL2017-11-23 09:11:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • schválně, když jste takoví odborníci, kolik ubytovává město nepřizpůsobivých v městských bytech. Každá ubytovna je proti městu trpaslík. Město je absolutně největší ubytovatel nepřizpůsobivých, napište nám tu kolik miliónů město dostává na doplatcích nebo příspěvcích na bydlení. Kolik město vydělává na hazardu ročně desítek miliónů, mluví se o 30 miliónech. Kdo je největší obchodník s bídou jednoduchá odpověď - město Přerov. Běžte s vaší morálkou doprdele. Bourání chemiku je jen zastírací manévr. Populistické gesto. To samé je vaše opatření s doplatkem na bydlení, proti stávajícím nepřizpůsobivým nepůjdete. Protože je to pro vás dobrý byznys.

    reagovatpane Kohoute, Měřínský, Košutku, Puchalský, Vráno2017-11-23 09:08:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • málo kouříš, aby byly větší odvody do státní kasy

    reagovatasi2017-11-23 08:53:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



NULY, PROČ MLČÍTE!?

publikováno 26. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 45
Americký prezident, představitel největší "demokracie světa", si potřásá vřele rukou s čínským prezidentem.

Přerov - významný železniční uzel

publikováno 23. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 30
...tak od prosince už přes naše bohem zapomenuté dopravní město přestává jezdit i Regiojet .A přitom měl slušnou obsazenost. Zřejmě je lepší se našemu městu co se dopravy týče úplně vyhnout. Navrhuji proto přepsat dětem učebnice a místo výše uvedeného spojení ho přejmenovat na Přerov - významná železniční prdel ... kde není spojení, nejsou investoři, není práce....

Politické usnesení SPD

publikováno 22. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 87
Politické usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie
– Tomio Okamura k aktuální politické situaci

1.

Poděkování

publikováno 21. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 118
Chtěl bych tímto poděkovat radním, zastupitelům, a také spoluobčanům, jež podporovali dnešní "zastupitelstvo", a které jsem nemohl doprovodit, z rodinných a pracovních důvodů, za v podstatě konečné vyřešení otázky CHEMIKU 2.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy