Kandidát Prachař na "své" cyklověži

news img Kandidát do poslanecké sněmovny za Starostové a Nezávislí ing.

Antonín Prachař - jednatel společnosti a bývalý ministr dopravy (čímž bych se na jeho místě moc nechlubil) se na své potencionální voliče usmívá ze svého pomníčku rovnou nad vstupem.
Při samotném zakázce cyklověže opravdu předvedl odvahu převzít cokoliv, ne jen zodpovědnost.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 12. 10. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: bp

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • ach jo

    asi ses díval na jiný program,Babiš na něho neměl, A ZAANÁLEK tam nebyl!!

    reagovatasi2017-10-20 08:42:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:dnes

    Zaanálek mu nic nenatřel a bud rád,že ti ukrajinci vyrábí levně uzeniny.

    reagovatach jo2017-10-19 22:55:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dnes

    v debatě, to Zaorálek Babišovi natřel, tak on zaměstnává ukrajince v kostelecé uzenině, a místní jezdí za práci. tak to je síla, ukrajinec levná

    reagovatmumlal2017-10-19 21:46:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    no to já nemusím. Já jsem Babiše nevolila a volit nebudu. Takže hlava v pořádku.

    reagovatach2017-10-19 18:08:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Běž se vyšetřit.

    reagovatLausch2017-10-19 15:49:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    protože ty koblihy zapáchají na dálku. Přemýšlivec se jim obloukem vyhne, důvěřivec se s chutí zakousne. Teprve pak se mu rozline útrobami příšerný zápach a důvěřivec zjistí, že do koblihy kousat neměl. Ale pozdě - a Babiš se popadá za břicho, že zase jeden, který mu to sežral.

    reagovatach2017-10-18 23:51:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Anakundo-jakto,že jsou hořké,kdyžs je nežrals?

    reagovatBabišovec2017-10-18 23:14:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty koblihy sú nějaké hořké pán Babiš. Sa Vám asik zkazila ta marmeláda. Toš já vám teda hlas nedám, bo gdybych to teď sežral, bolel by mňa břuch.

    reagovatAnakonda2017-10-18 21:38:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taky by se mi líbilo parazitovat na daňových poplatnících jako Pospišiĺík aby mi mzdu zaměstnanců proplacel stát. Bohužel nejsem takový špinavý prase a mí zaměstnanci si musí svoji mzdu odpracovat a já jejich práci tvrdě zobchodovat bez dotaci a podvůdků

    reagovatAlef2017-10-18 19:23:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ani já

    proč nejsou lidi důrazně poučeni zlodějnou a korupcí prolezlých Věcí veřejných. Byli ve vládě relativně krátce a jaké škody napáchali a sobě hodně pomohli. proč se má scénář opět opakovat, tentokrát s Okamurou a Babišem? Ztratíme cenné čtyři roky a svět se nám zase o něco vzdálí :-( drahý experiment s bojovníky proti politickým dinosaurům, To všechno už tu bylo včetně komedianta Radka Johna a vyšetřovaného Víta Bárty.

    reagovatnechápu2017-10-18 11:33:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Pospíšilík není sám

    Vráno, taky SpP, Beneš a Hermelín s Neulsem, a ANO jsou pěkní křiváci

    reagovatpropast2017-10-18 07:49:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je dobré vědět čím se živí Pospišílík

    reagovatVahala2017-10-17 23:43:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ani já

    Je dobře vědět koho nevolit. Te ještě koho volit a proč...

    reagovatKarel Strnad2017-10-17 21:04:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ani já

    nebudu volit Babiše, ale ani Okamuru. ale lidé jsou tak zaslepeni, že to Babiš vyhraje. možná pak pochopí proč to nemělo tak být ale 4 roky budou nadévat!

    reagovathanča2017-10-17 18:16:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Dirgo

    Redakce již čeká na vychujení. Nevím co to je, ale jim se to bude líbit, jsi jejich oblíbenec.

    reagovatKarel Strnad2017-10-17 18:12:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pospišiĺík je šmejd křivej

    reagovatVávra2017-10-17 18:10:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ty jsi opravdu hvězda, tak možná IV. cenové skupiny.

    reagovatZuzko, nebo kdo jsi2017-10-17 18:06:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V politice se vždycky najdou darebáci,kteří se prezentují a to velmi věrohodně jako morální autority či tátové od rodin a přitom jsou pravým opakem jen vemte Rátha,Bapiše nebo kuplíře s invalidními důchodci Pospíšilika. Dokud budeme sedat na lep takovým mazáným lišákům těžko se tu něco změní

    reagovatZuzana2017-10-17 17:53:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Copak,zdá se ti hajzle,že jste vČSSD nakradli málo?

    reagovatJunior2017-10-17 16:11:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:každý by si toto měl polechnout. Prasárna za prasárnou.

    jo jo a to je jen takový malý vzorek toho, co nastane, až si voliči ANO postaví do čela naší země premiéra Babiše. Naprostý souhlas s tím, co jste napsal. Nepostačíme se divit, co tady nastane. Asi český zdravý rozum dostal koblihou do čela a vše se mu zastřelo marmeládou. Voliči ANO snad opravdu věří Babišovi, že je tu pro nás, pro naše dobro, pro vyčištění politického marastu. Že by při čištění musel vypadnout z politiky jako první právě on, nechtějí vidět. S ním mnozí jiní.

    reagovatach2017-10-17 13:32:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:každý by si toto měl polechnout. Prasárna za prasárnou.

    Co to je za obhajobu načapaného Babiše při prasárnách? Jaké načasování před volbami, kobliháři nebuďte už směšní. To jsou všechno Babišovy kauzy, o kterých se ví již hodně dlouho. A to, že se vám začíná vůdce a preference ANO propadat pod tíhou svědectví, není problém náš, ale nekalých praktik Agrofertu. - viz dnešní Hospodářské noviny " Babišův Kostelec nevzkvétá" Mizerné platy v masokombinátu ( menší než za dřívějších majitelů), otřesné pracovní podmínky, a lidi, bojící se veřejně o tom všem nepořádku mluvit. To jsme opravdu vážení kobliháři chtěli? Takhle chcete všichni dopadnout, až vámi milovaný vůdce uchopí moc nad námi všemi pevně do svých nenasytných miliardářských a zašpiněných rukou? Kam se poděl věhlasný český selský rozum...

    reagovatJarda2017-10-17 13:17:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a všichni řidiči

    si vždy vzpomeňte na Babiše, až budete čerpat benzín. Za každý litr posíláte Babišovi 1Kč! Je to jen další věc, kterou si Babiš proloboval ve sněmovně. Kvůli Babišovi je benzín o korunu dražší. Někde se uvádí 1-2 Kč.

    reagovatach2017-10-17 13:17:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A Babiš a celé ANO krade ze všech nejvíc.

    reagovatjunior2017-10-17 13:07:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Komunisti kradli statisíce, a ČSSD krade miliardy a biliony.Měl by se obnovit trest smrti provazem.

    reagovatsenior2017-10-17 12:54:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/muz-napojeny-na-agrofert-vedel-ze-se-financni-sprava-chysta-znicit-mladou-rodinu-38518?dop-ab-variant=&seq-no=3&source=hp

    vypada to tak

    reagovatBabis na ne klekl?2017-10-17 12:45:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:každý by si toto měl polechnout. Prasárna za prasárnou.

    to jste si pěkně zdůvodnil. Volil byste ANO i bez této reportáže. Ta je ukázkou, jak to Babiš povede, až bude premiérem. A opět všichni lžou, vymýšlí si, reportérka je posedlá a nemocná. Klasika. Faktickou obranu nemá. Babiš vstoupil do politiky, aby udělal pořádky - ale takové, které vyhovují jemu, aby nikdo nepřekážel v uskutečňování jeho plánů. To se budeme teprve divit, jaký "pořádek" Babiš nastolí. Ve všech významných postech loajální "Aňáci" a totalitní drancování může začít. Za podpory všech voličů ANO, kteří mu svým hlasem toto umožní. A voličům stačí tak málo - jen neustálé Babišovo vykřikování, že všichni kradou, podvádí, lžou, vymýšlí si. Že je jejich králem v tom všem, lidé vidět prostě nechtějí. Perfektně zblblí a zmanipulovaní voliči.

    reagovatach2017-10-17 12:18:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:protoze ty mas taky psa - ja nemam a ten smrad a bio hazard mam trpet ?

    Vy ste tema psima hovnama doslova fascinovan...Mam psa a je to trestne?:) Ja musim trpet dusevni zvratky, takovych existenci:)

    reagovatKuba2017-10-17 12:02:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • parkovací dům na Trávníku

    Ano, je to tu. Pan Skládal by chtěl postavit parkovací dům na sídlišti Trávník. Psal o tom v novinách. Pokud ČSSD za rok v Přerově uspěje ve volbách, a já věřím, že ano, pak se lidé na Trávníku můžou těšit na normální parkování. Co udělal Vrána, aby se lidem na Trávníku lépe parkovalo? Co pro o udělal Měřínský? Co pro to udělal Horký a Kohout? Neudělali nic. jenom blábolili. Neblábolit a makat, Vráno. Jsi městský zastupitel a radní, krajský zastupitel a radní a teď chceš být poslancem. A neudělal jsi při tom nic. Víc funkcí, než japonská kalkulačka, ale práce žádná. Panu Skládalovi fandím, chce postavit parkovací dům na Trávníku a podzemní kontejnery. Schválně, co za ten poslední rok na radnici dokáží ANO a SPP. Myslím si, že nic.

    reagovatano, je to tu2017-10-17 12:00:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a je to tu

    pan skladal se chce prizivit na parkovacim domu ? To je pecka vzdyt on je socan tak to jiste vsem slibuje ze to parkovani tam bude zadarmo ))) Jeste ze CSSD klesa vic a vic....dnes pry na 7% a tak pokud maji lide rozum mozna se do parlamentu ty politicke vyzirky ani nedostanou a mohou ten jejich CSSD kram plny ostudy, lzi a podvodu zabalit.

    reagovattak2017-10-17 11:53:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • protoze ty mas taky psa - ja nemam a ten smrad a bio hazard mam trpet ?

    organizuj a ukaz jak poctivi milovnici psu vsichni jste.....nikdo po vas nebude uklizet !!!

    reagovatprotoze2017-10-17 11:48:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:každý by si toto měl polechnout. Prasárna za prasárnou.

    Proč S tím leze ven 3 dny před volbami? Určitě si to schovával dávno. Nevěřím a volím ANO.

    reagovat2017-10-17 11:19:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč se Sobotka ještě nezastřelil?

    reagovatJakub2017-10-17 10:00:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:biohazard

    Tato iniciatovy by dle Vasich prispevku a strachu z otravy mela vzejit z Vasi strany. Nevim, proc me do toho pletete...

    reagovatKuba2017-10-17 10:00:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • každý by si toto měl polechnout. Prasárna za prasárnou.

    https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/muz-napojeny-na-agrofert-vedel-ze-se-financni-sprava-chysta-znicit-mladou-rodinu-38518?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

    reagovatkykyryký2017-10-17 08:33:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro "poctivého čtenáře"

    Ano, pan Skládal prosazuje stavbu parkovacího domu na sídlišti Trávník. A co je na tom? To parkování je tam vážný problém. Ti co tam bydlí, nemůžou za to, že většina členů SPP a ANO nemá buď řidičák a nebo prachy na auto, tak musí jezdit na kole. Já s panem Skládalem souhlasím, že vyřešit parkování je nutné. Cyklověž se stavěla hlavně proto, ab si Prachař s Měřákem napakovali kapsy.

    reagovattaky čtenář2017-10-17 06:09:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Rozhovor Hučína na parlamentních listech.

    Však on ten Hučín na to brzy dojede. V všeho dočasu.

    reagovatTaké volič KSČM2017-10-17 00:40:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • biohazard

    rozumis ? Ze ti psi hovna nesmrdi ....hlavne dej pozor aby jsi neonemocnel. A ze tvuj pes sere pred sousedovym domem a jeho zase pred tvym ? Tak si to vychutnej. Tak zajistis tu brigadu "sber psich hoven" na jare.....???

    reagovatKubo2017-10-17 00:38:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proslýchá Se, ze u té kolarny bude stát Skládal a rozdávat letáky cocanu. Heslo Vole nejezdí na kole, kup si radši karu, postavím ti parkovací dům.

    reagovatPoctivý čtenár2017-10-16 22:07:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Babišovi

    věřím, že SPD nikdy to by posral!

    reagovatbude huř2017-10-16 21:43:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Eh

    Nehádejte, rozpočet města je veřejně dostupný dokument - na poplatcích za psy se vybere 1,5 milionu. A nejsou to adresné peníze, které by se měly do psů vracet. Čtěte níže - je to regulační poplatek, který by Vás měl od pořízení psa/psů odradit.

    reagovath.a.2017-10-16 21:15:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Eh

    Podle statistiky z roku 2011 bylo v prerove 18 procent zen nad 15 let se zakladnim vzdelanim. Takovych 6500 lidi v prerove zvladlo jen zakladku. K tem psum v Prerove se vybere minimalne 4 mega rocne za poplatky na psy. Z toho ten uklid urcite jde zajistit.

    reagovatMirek2017-10-16 20:18:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Marek more ti skočila mrtka do mosku ze pyses taki picovini sak chavales čohele pelo avarde mindz tvoju starou vychujim do mindzales taki uvidíš ak umym robit

    reagovatDirga2017-10-16 19:55:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Rozhovor Hučína na parlamentních listech.

    Já ten rozhovor četl a mám dojem že Hučín je už nějak moc dlouho na svobodě. Asi by už ho měli zase na nějakou dobu izolovat. On je zvyklý dýchat překatrovaný vzduch a tak se mu asi po tom prostředí stýská. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Ovšem ta nástěnka je skutečně něco otřesného. Jak to že policie nekoná????

    reagovatLevicový volič2017-10-16 19:50:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Rozhovor Hučína na parlamentních listech.

    Co ztvrdlé trenýrky, nedřou tě ve slabinách? Nebo dodáváš tekutinu nepřetržitě?

    reagovatKarel Strnad2017-10-16 19:31:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ctete pozorneji

    Jak to delate doma?...To mate v jistych situacich celkem problem... kdyz mate zamoreny zachod, ne?...uprimne ja venku necitim tuny hoven, ale auta chemicku, popelnice..

    reagovatKuba2017-10-16 18:47:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:cigán

    Viděl sem cikána dělat.ALE OKOLO BYLO HEJNO CIKÁNŮ A FOTILI SI HO,ASI PRO LIDSKÁ PRÁVA.

    reagovatMara2017-10-16 18:41:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak se nam tu asi rysuje nova koalice , ANO, KSCM, SPD

    ochranuj nas vsichni svati

    reagovatANO, bude hur2017-10-16 18:28:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rozhovor Hučína na parlamentních listech.

    Co lidi říkáte na rozhovor V.Hučína na Parlamentních listech na téma Andrej Babiš? Hučín se tam vyjadřuje k tomu soudu na Slovensku jak rozhodl, že Babiš je v seznamech estébáckých udavačů oprávněně a ještě se tam vyjadřuje k dalším věcěm. Tedy ten mu ale dává kapky. No a také si tam Hučín pochvaluje, že v Přerově je nová střelecká disciplína jako je střelba na estébáka a na proruského ožralu a virotika. Teda já si myslím, že ten majitel Kazeta a odbojář Hučín kandiduje na soutěž o zlatou mříž. Ovšem ta nástěnka KAŇáků to je tedy síla. Já to včera viděl, vyfotil neboť kámoši z Německa mi to nechtěli věřit. A co na to naši přerovští voliči ANO? To mne fakt moc zajímá.

    reagovatZvědavý2017-10-16 17:59:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • cigán

    dělat nebude, jaký mu umožnil náš stát život tak ho vycucávát bude dokud to dovolí!

    reagovatom2017-10-16 17:52:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já pěstuji adrenalinový sport-procházím večer okolo ubytovny u autobusáku.

    reagovatPepíček2017-10-16 17:32:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:když

    cigan a prace? To by byl rasismus, jeste by nas zazalovali

    reagovatANO, bude hur2017-10-16 17:26:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • když

    chcou najít 200000 míst pro cizence, tak proč nenajdou práci pro 10000 cigánů. nemuseli by se jim vyplácet 30000 tis dávky a pěkně by si žili za své a né z nás!

    reagovathavel2017-10-16 17:19:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lithium se těžit bude,ale my z toho nic mít nebudeme.

    reagovatArtaban2017-10-16 15:35:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:proc chce Pilny privezt 200 000 cizinců?

    Já bych směnil 300tis. more za 300tis.vietnamců,ale asi by to nikdo nebral,že...

    reagovatArtaban2017-10-16 15:31:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ctete pozorneji

    to nejhorší a nejškodlivější co dýcháme v Přerově, opravdu nejsou psí exkrementy, jak varujete. Ty jsou paradoxně to nejméně, ne-li vůbec škodlivé. Ty "čipe" jeden.

    reagovatale2017-10-16 15:03:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Kubo

    že nejste pejskař. Pes si nedělá doma, to znamená, že ani před svým domem. Příroda. Můj pes dělá před cizím domem, cizí pes před mým domem. Vyjde to nastejno.

    reagovatjr znát,2017-10-16 14:55:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Kubo

    Proc kazdy pejskar nenecha sveho psa(psy) vysrat pred svym domem (pod svym oknem) ?

    reagovata2017-10-16 14:26:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ctete pozorneji

    VYJIMKY POTVRZUJI PRAVIDLO.......dekeji tedy i vam za sbirani hoven od sveho psa !!! Ale kdo bude sbirat psi hovna od tech co nesbiraji ? Uznate tedy alespon ze v bioodpadem zamorenem meste je nezdrave zit (deti si nemohou hrat na travnicich protoze jsou plne psich hoven; slapnete vedle chodniku - casto i na chodnik a hadejte co vyslapnete ?; chodite po ulicich ci se divate z okna vaseho domu a co dychate ?) Jeden maly napad pro zacatek by tu byl.....1) vsichni majitele psu 4x do roka (jaro - leto - podzim - zima) zorganizovat uklid mesta od psich hoven (ano mozna i vy, ktery sbira by to mohl zacit organizovat a uvidime kolik se k vam tech milovniku prida. 2) Ve skolach zavest povinnou vyuku (staci 10 min tydne) proc musi deti hovna od svych milacku sbirat....i kdyz jsem videl ty v prvnich rocnicich sbirat tak jiste nevedi vsechny duvody proc to sbiraji, coz u tech starsich pak znamena jak rikaji "fuck you all" a pokracuji klidne v chuzi ci se vam vysmeji. Neznaji duvody proc je biohazard tak nebezpecny a neuvedomuji si ze i oni a jejich deti to potom v klidu take dychaji. 3) Vsichni prihlaseni psi + jejich majitele by meli dostat pod kuzi microchip. Tzn. mestska policie s ctecim pristrojem v kapse ihned na miste do pristroje zaznamena potrebne udaje a zasle majiteli pokutu. Psi bez cipu a bez majitele (na to jiz proces mame).....Psi bez cipu s majitelem = udelena vyrazna pokuta a povinnost osobne nahlasit psa a sebe s cipem do mesice na urade. Nemam nic proti psum ale pokud obcane neumi ci nechteji sbirat psi hovna tzn. nechteji zajistit ovzdusi mesta bez biohazardu jsme prece v 21 stoleti a muzeme vyuzivat nove technicke pristroje v mnoha dulezitych oblastech zivota....no a zdravi vsech je snad to nejdulezitejsi.

    reagovatpane Kubo2017-10-16 14:21:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:střílet or.podsvnčata.

    Antisralbotka - už ten nick říká, že to bude další vystrašený bezmozek, který naskočil na Babišovu zastírací pseudokauzu lithium. Netušil jsem, v jakem absurdistánu žiju. Už ať je po volbách, nebo se opravdu ještě dozvím, že na nás zaůtočí rozzuření aligátoři, pokud nebudeme volit Anofert a SPD :-(

    reagovatDěs běs2017-10-16 13:59:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:proc chce Pilny privezt 200 000 cizinců?

    Přesně tak!

    reagovatbp2017-10-16 13:39:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • proc chce Pilny privezt 200 000 cizinců?

    proc nezamestna cigany?

    reagovatANO, bude hur2017-10-16 13:20:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • na lithium se vyser, to se stejně těžit u nás nikdy nebude,

    reagovatna2017-10-16 13:01:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • střílet or.podsvnčata.

    Chtěl sem volit Ano,ale jakýsi penis Pilný chce dovézt 200000 pracovníků hlavně z Vietnamu,tak budu volit komunisty.Ti ASPON BOJUJÍ PROTI TĚM ČUR...ŮM,kteří nám chcou ukrást lithium.

    reagovatANTISRALBOTKA2017-10-16 12:56:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kubo - az slapnes do psiho hovna tak si vzpomen !!!

    To nejsou fakta, to jsou Vase nicim nepodlozena cisla, to za prve...Ten vas pomer, jaka cas sbira a jaka ne, je uplne mimo, rek bych, ze je to spis naopak a to procento, co sbira bude jeste vetsi...Sam mam psa, jsem s nim casto venku, vsimam si a snazim se i napomenout, to za druhe...Za treti ja nepatrim ani do jedne z tech Vasich kategorii sberacu, co jste tu jmenoval a to ani vetsina lidi, co znam, takze dalsi kec z Vasi strany...A za, pokud chcete hromadne postihovat nekoho za to, ze nekteri jsou cunata, tak to bude mit za nasledek akorat ten, ze uz to nebude sbirat nikdo....

    reagovatKuba2017-10-16 12:07:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jezdit po Prerove autem

    to je teda "radost". ANO, bude huř

    reagovataaa2017-10-16 10:04:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale to Kohout udával dříve, když byl v opozici a potřeboval se dostat ke korytu a ono to pořád nešlo a nešlo. Udávání mu k tomu dopomohlo. Teď, když je sám na radnici, Kohout udávání neuznává a považuje je za politický boj. Prostě změnil názor. jenom hlupák nemění názory, jak prohlásil primátor Puchalský předtím než obnovil hazard v Přerově.

    reagovatale...2017-10-16 09:40:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Cyklověž

    Kohoute, ty první bys za zlatem natřený chodník šel udávat. Tak jako jsi udal pracovníky stavebního úřadu za Újezdec. Jsi uveden jako udavač v policejním spise.

    reagovatTonda2017-10-16 09:34:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rešení psích lejn

    tady furt řešíte psí lejna, jednou do roka si upšoukne chemička (pamatujete její start jedné budovy na oběžnou dráhu ?? .... vlastně nepamatujete .... média to ututlala)..... a máte hned ve městě naděláno.....

    reagovatLord Owl2017-10-16 09:23:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vybor zivotniho prostredi ?

    Kdo jsou clenove ? O zivotni prostredi v Prerove se nikdo nestara.....a pokud opravdu existuje tak by se nemel starat o sacky pro psejkare "na svacinky" ale spise pripravit STRATEGII ktera tento biologicky hazard v Prerove vyresi !!!

    reagovatno jo2017-10-16 08:49:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • v Teplicch se za odpad neplati. Uvazuje o tom i Prerov?

    http://odpady-online.cz/obyvatele-teplic-za-odvoz-odpadu-neplati/

    reagovatpro pana Kohouta2017-10-16 08:08:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cikán by měl mít povinně u sebe sáček a primerosku.

    reagovatPavel2017-10-16 06:33:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já platím piplatky za odpad...a sáčky nedostávám :-))) Ty poplatky...a počet plateb, ani nepokryje uklid a likvidaci hoven....natož ještě pytlíky. Je to o lidech. Když mi pes sere na dvorku...taky to uklidím. Většina pejskařů, venčí mazlíky hned u vchodu, a hovno neřešì. Pytlíky by byly stejně ihned rozkradený. 50 mikrotenovych sáčků, potřebné velikosti, stojí 9 korun. Ohromný problém si je koupit. Ale problém je, se spíše ohnout...

    reagovatPetr Nedělka2017-10-16 00:31:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a sacky zdarma ?

    jste se uplne zblaznili. To jako budeme slapat v psich hovnech, dychat biologicky hazadr a jeste platit za sacky kteri pejskari budou uzivat na svacinky do prace ??

    reagovatjo2017-10-15 23:49:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kubo - az slapnes do psiho hovna tak si vzpomen !!!

    Fakta mas v mem prvem clanku...pokud jim nerozumis tak si to prepocitej sam a dej nam vedet. ....nekteri ????? Udelej si vychazku po mestskych ctvrtich a divej se kolem sebe. Zjistis ze asi 70 % "milovniku psu" po nich nesbira a tech 30 % co sbira jsou NEKTERE male deti a starsi babky. Zkratka vyjimky potvrzuji pravidlo. Nezapomen zhluboka dychat !!!!!

    reagovatano2017-10-15 23:45:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:psi hovna...

    hovno znalce...podle tvych vypoctu bychom asi chodili po kolena v hovnech....to ze jsou nekteri prasata,neznamena, ze jsou vseci, ale jsou...stejne tak jako je toto debilni nazor, zalozeny na nepodlozenych faktech

    reagovatKuba2017-10-15 20:33:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro dotaz

    Je to bezejmenný příjem do rozpočtu. Jak již odpověděl pisatel pode mnou, část se vrací v podobě nákupu zařízení, které psí hovna vysává. Přesto musím konstatovat, že poplatky mají spíš demotivační funkci směrem k chování psů ve městě, než to, že bychom mohli pomýšlet na úplné řešení znečištění města. Je to spíše paušální hodnota. Co si ještě vzpomínám, tak sáčky řešil výbor pro životní prostředí, ale kam ta aktivita zapadla, netuším. Poptám se. Jinak pes ve městě, stabilně třeskuté téma.

    reagovatJiří Kohout2017-10-15 20:04:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • psi hovna...

    konecne zde mame opet to nejvetsi prerovske tema. Cerny mor divokych prasat stale trva a psi hovna stale nikdo neresi. Psi hovno se rozklada kolem 1/2 roku vazeni a pres zimu se nam opet nashromazdi nekolik tun na ulicich tak preji hezky z hluboka dychat !!! Pamatujete ? 1 psi hovno = prumerne asi 15 dkg x 2 denne = 30 dkg x 30 dni = 9 kg psich hoven na ulicich mesta od jednoho psa za mesic. x 12 mesicu = 108 kg hoven od jednoho psa. No a pokud tu mame rekneme pouze 10 000 psu x 108 kg = tak to cini 1 080 000 kg psich hoven....vite vubec kolik je to tun ???? Otazka ...kdyz se vyseru na ulici dostanu pokutu od policie ? Pokud ano proc se tvrde stejne neresi v pripade psich hoven ? Samozrejme vyjimky budou nutne ale jedine reseni = zvysit poplatky za psa na 1 000 kc/mesic a vsechny tyto penize venovat na kazdodenni uklid a sanitazovani mesta od psich hoven. Zdravi deti a nas vsech se prece musi resit !!!!

    reagovatano2017-10-15 19:52:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:poplatky za psa

    VŠAK SE PŘIDÁVÁ,TAK PLATTE.

    reagovat2017-10-15 19:39:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:poplatky za psa

    Řešení podobné jako navýšení poplatků za svoz odpadu minulou koalicí: dluhy od neplatičů vybrali od těch co poctivě platí.

    reagovatKarel Strnad2017-10-15 16:04:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:poplatky za psa

    Jakýstakýs adresný výdaj je do "sběračů", kteří jsou v platu TS, a do příspěvku na čipování. Zbytek, je-li jaký, vybraného 1,5 milionu se rozplyne v černé díře zvané Rozpočet. Až to pan Střelec nechá přepočítat (externě, bude-li cena za výpočet příznivá), jako správný manažer zjist, že vybrané poplatky nepokryjou ani náklady na sběr, vsaďme se. Proto bude potřeba buď a) sběr zrušit, nebo b) poplatek zvýšit. Až se to dostane do rady, přijme rozhodnutí a) i b).

    reagovatpromiňte, oslovujete p. Kohota, ale nedá mi to2017-10-15 14:25:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • poplatky za psa

    Pane Kohout, rad bych se zeptal, kam putuji penize, ktere vyberete za poplatky ze psů. V ostatnich mestech jsou napr. kose se sacky. Pokud mate strach, ze by to nekteri obyvytele znicili, tak v jinych mestech davaji sacky primo majitelům pri zaplaceni poplatku. Tady v Prerove jako vzdy nic podobneho nefunguje. V nekterych mistech,aby se clovek bal vecer jit se psem po trave: majitele si po psech neuklizi, MP Prerov to neresi a technicke sluzby zrejme taky ne.Myslim, ze to neni zas tak mala castka, ktera putuje do mestske pokladny za tyto polatky. Tak by me zajimalo, kam ty penize putuji? Dekuji

    reagovatdotaz pro pana Kohouta2017-10-15 13:50:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hlava mi to nebere,

    Když byl ve vládě, a byl ministrem, sám odešel, protože na funkci nestačil, a tak proč tam zase chce. chybí mu asi prachy!

    reagovatxx2017-10-15 13:14:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Volím topku

    Já nic nepsal a jsem v klidu!

    reagovatL2017-10-15 11:19:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volím topku-tam byla aspon snaha regulovat ty tučné důchody.Rád bych viděl ty tučné důchody nicku Lauš

    Průměrný důchod je kolik ty pablbe?Kolik si za to můžeš nakoupit?Ty důchody o kterých mluvíš mají možná pražáci.Je vidět že kretení z TOPKY ještě vybuřují.Doufám že se nadýchnete naposled.Lauš je jenom obyčejný trhovec ze vším co se dá dobře prodat.Nic neumí jenom kecat a kšeftovat.Tvůj fotr má třeba tučný důchod nebo ne? Natáhali jste z Německa dost zgarbů a dobře zpeněžily.Tak raději tady nekecej nebo se lidi o tobě doví mnohem víc.U nás v dědině tě dávno lidi neberou to víš dobře.

    reagovatpan Tau ze Z.L.2017-10-15 11:05:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cikán obecný )Romus vulgaris) je savec příbuzný šimpanzům. Původně se vyskytoval v Západní indii a odsud se vlivem putování za potravou rozšířil po celé Zemi.Jedná se o nočního predátora,svou kořist loví ve smečkách a ze zálohy.Dospělí jedinci se vyznačují snědou barvou kůže a černou srstí ,charakteristickým zápachem.Vodu nemá rád.Jedná se o nočního predátora,ačkoliv mu vyhynutí nehrozí,je to živočišný druh chráněný zákonem.

    reagovatArtaban2017-10-15 10:54:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mach dostal na Letné na piču!

    reagovatach2017-10-15 10:23:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ba naopak

    Já jsem taky volič ožraly pussy riot zemana,ale na chlubení to není.

    reagovatKája2017-10-15 10:19:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevíte kdo byl u STB evidován pod kr.jménem KOHOUT?

    Měl by to být nějaký číšník a prý hrál na bicí. Potřeboval bych to moc vědět.

    reagovatErgo2017-10-15 09:59:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volím topku-tam byla aspon snaha regulovat ty tučné důchody.

    A nebo jiná alternativa: má rozum po svých předcích, kteří skočí na kecy šmejdů, když má takové bohaté zkušenosti.

    reagovatKarel Strnad2017-10-15 09:08:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volím topku-tam byla aspon snaha regulovat ty tučné důchody.

    Aaaa, další co nikdy nebude důchodce a slunko ho vytáhlo z pařezu, takže nemá žádné rodiče, prarodiče. Šťastný to člověk.

    reagovatKarel Strnad2017-10-15 09:05:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ŠPEDITÉR A NEÚSPĚŠNÝ MINISTR, POLITICKÝ CESTOVATEL PRACHAŘ

    Volit - NIKDY

    reagovatlovec blbců2017-10-15 07:52:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volím topku-tam byla aspon snaha regulovat ty tučné důchody.

    Pochopím,že důchodci kupují máslo po 20.ti, Když mají ty hrnce za 40000,ale nevím,jak vycítí,že už nastal čas a kupují na předváděčkách kvalitní deky a polštáře za 50000 dopředu.

    reagovatlau2017-10-14 23:44:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Karle Strnade

    Mě serou taky ti čuráci kuřáci.Už se stahují do tepla jako myši a už nejsou mimo rest. A na vesnické zastávce kouří,jako dřív.Tam se nikdo s pokutou nedostane.

    reagovatach jo2017-10-14 23:32:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Karle Strnade

    Arogantní kuřácká smradlavá prasata mě trápí. Ve věci Prachař - věž mě netrápí nic, jen jsem zvědavý.

    reagovatKarel Strnad2017-10-14 19:56:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Karle Strnade

    Asi nejaká charita. A co Vás přesně trápí?

    reagovatale2017-10-14 19:36:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:PRACHAŘ JE UBOŽÁKa nebo Hučín je sprostý lhář a nevidí si do té svoji terostické huby.

    Ty hlupáku. V USA nemůžou mít za prezidenta proruského ožralu, bývalého komunistu a osobu registrovanou v seznamech Stb s kr. jménem MAN. Když se do USA prostříleli Mašínové, tak tam dostali řád Purpurového srdce. To je jedno z nejvyšších vyznamenání USA. A Hučín? Tak ten má pokud vím medaili J.A Komenského, je tedy čestným občanem Přerova, má ocenění Torzo naděje a je jediným válečným veteránem v ČR z období normalizace, což dostal od Ministerstva obrany ČR za svoji téměř 20 let trvající odbojovou činnost proti komunistickému režimu.

    reagovatPamětník2017-10-14 19:20:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Karle Strnade

    No tak investorem byla Přerovská rozvojová, zařízení a organizqce města. http://www.prerov.eu/cs/samosprava/zarizeni-a-organizace-mesta/prerovska-rozvojova-s-r-o.html. Furt ale nevidím vysvětlení proč inženýring byl placen dodavatelem věže.

    reagovatKarel Strnad2017-10-14 19:01:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jestli ČSSD neprojde do parlamentu,tak budu pít mlíko.

    reagovatArtaban2017-10-14 18:06:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • čest piče

    Já volím čsssssd.Tam jsou peníze.Stát pěkně obrali-OKD-miliardy,Lidový dům stamiliony a ted to bude lithium za biliony.

    reagovatBabišovec2017-10-14 17:59:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • já bych těm přerovským rudochům tak kopl do tlamy...

    reagovatJarek2017-10-14 17:51:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:PRACHAŘ JE UBOŽÁKa nebo Hučín je sprostý lhář a nevidí si do té svoji terostické huby.

    špagát mám schovaný pro komunisty.Jejich čas nastane.

    reagovatPinochet2017-10-14 17:48:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:PRACHAŘ JE UBOŽÁKa nebo Hučín je sprostý lhář a nevidí si do té svoji terostické huby.

    Tak ten jeho fotr mu už ve 14 letech předal pistolu a tim ho podporoval v tych jeho zločinech. Matka ve škole ve Vlkoži ukrývala zbraně. On už v 17 letech napadl ocelovým prutem vyznamenané občany v Komuně. Potom už použival zbrane a bomby. Byl to rváč a gauner. Byl 4x v kryminale za terorystycke činy. A takovy gauner dostal nejvyší ocenení a dokonce i statuz valečného veterána. Je to bordel co se tady deje. A to co prohlašuje na Parlamentárních listech o panu Babyšovy je tresné a měly byho už konečne zavrit.

    reagovatVolič KSČM2017-10-14 16:41:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:PRACHAŘ JE UBOŽÁKa nebo Hučín je sprostý lhář a nevidí si do té svoji terostické huby.

    Četl jsem článek toho pošahaného Hučína.Když se o tom tak člověk zamyslí jak neuvěřitelná závist,zlost udělá z člověka hnusáka největšího zrna.Jak může někdo beztrestně napsat že má terč z prezidenta republiky? V USA by dostal takový kartáč ,že by zapomněl i na to že se do 18 let pchcával a sem tam i posral.Sprostý vrah,gauner a kapitán bez vzdělání a ještě s majetkem bývalého stbáka Zejdy závidí ,že má někdo víc a ještě je mozkově na úrovni.Ten blbej Hučín byl ve čkole blbý jako pučtok.Nebýt jeho mamičky dlouholeté členky KSČ tak ukončil svoji éru v pomocné škole.Jediný kdo byl na úrovni byl jeho táta.Dobrý konstrukter a dobrý člověk kterého ten dobytek utrápil k smrti.Neboj se Hučíne na každou takovou sprostou svini se najde kousek špagátu.

    reagovatjejda2017-10-14 16:13:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vzpominate jeste na Veci verejne?

    to byla taky sranda strana:)))

    reagovataaa2017-10-14 16:12:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:..

    Už zase je ten náš válečný veterán V.H. v Parlamentních listech a je to teda síla. Za takové řeči by ho už měli chytit a zavřít. To už sakra přestává byt sranda. Tak Nedělko už něco konečně dělej a nekvakej.

    reagovatvolič Miloše Zemana2017-10-14 14:14:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:..

    Až bude viset on tak bude klyd!!!!

    reagovatVolič KSČM2017-10-14 14:06:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ano

    máte pravdu z minulosti se nenajíme, mysleme víc na přítomnost, a budoucnost!

    reagovatkuba2017-10-14 13:30:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:..

    Ale já vím, kolikrát byl v kriminále. Ten příběh tady visí, u každýho tématu....čtyřikrát. Nejsem pomstychtivej. Minulost mne nebere.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-14 12:56:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Karle Strnade

    Investorem není magistrát.

    reagovatale2017-10-14 12:47:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:..

    To nebyli vojáci,ale okupanti!!! a ted plní rozkazy na Ukrajině,že

    reagovatbo2017-10-14 11:09:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    Dejme tomu. Ale proč byl pan Prachař placen dodavatelem a ne magistrátem, když to dělal za magistrát? Neřešte to, že policie nic neprokázala. O to mi nejde zda je to oficiálně prohlášeno jako zákonné či nezákonné. Je mi to jen divné, protože co jsem se dočetl, tak inženýring na investiční akci je záležitostí investora...

    reagovatKarel Strnad2017-10-14 10:49:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:..

    uvědom si ty pitomečku že ti vojáci jen plnili své rozkasy!!! A ten neřád zaútočil v noci ze zalohy a zákeřně použil samopal na který neměl samozřejmě povolení.

    reagovatvolič Miloše Zemana2017-10-14 10:22:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:..

    Ty čuráku voliči proruského ožraly.To byli okupanti a všichni jste měli střílet.Ted jsme se už mohli mít dobře jako němci a starodůchodců živit o milion mín.

    reagovatbo2017-10-14 10:17:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:..

    Cyklověží je v ČR více, ale takových jako je "továrník VH", tak se statusem válečného veterána za 3odboj (který tady nikdy nebyl) je jenom jeden a to tady v Přerově. Uvědomte si Nedělko, že byl 4x v kriminále za terorystycké činy a dokonce i po r. 1989 byl zatčen a vazebně vyšetřován za pumové útoky. A takový neřád dnes je opakovaně vyznamenaný, za kriminály dostal milióny, je většinovým majitelem tradiční fabriky Kazeto, která patřila nám všem a snad nemusím pokračovat. Něco tak absurdního snad už ani nemůže být. Tak se nedivte že to lidi sere. A co ti zastřelení a zavraždění vojáci v r. 1974.? To vás také nebere?

    reagovatvolič Miloše Zemana2017-10-14 10:00:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jména

    hloupých na všech sloupech!

    reagovatxxxxx2017-10-14 09:26:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Postavte cigověž pro utiskovaný xindl.Když bude někdo potřebovat cikána,tak vhodí 5kč a vypadne mu čmoud. Uvidíte,že bude plná.

    reagovatPetr2017-10-14 08:23:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Kontrolní výbor

    Informace pro p. Kohouta samozřejmě

    reagovatbp2017-10-14 06:19:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kontrolní výbor

    Až přijde den, kdy se k vám dostane informace o tom, jak se o vás baví a za koho vás mají vaši rádoby koaliční kolegové a "kamarádi", tak to vám do smíchu moc nebude.

    reagovatbp2017-10-14 06:16:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mista je v tom nadraznim bordel prostoru az moc....

    Zbourat stare zidsky, rozpadajici se baraky a postavit dalsi cyklovez a take velkokapacitni patrove auto parkovisyte !!!

    reagovat**2017-10-14 00:52:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:je nutno postavit druhou cyklověž !!!!

    A co tu stávající zvýšit o 3 patra? Ušetřime místo

    reagovatPetr Nedělka2017-10-14 00:43:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ..

    Z cyklověže, se stává pomalinku stejné univerzální téma, jako u továrníka VH. :-))) Kdykoliv u čehokoliv ...ještě se nestavěl parkovací dům :-)))

    reagovatPetr Nedělka2017-10-14 00:42:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je nutno postavit druhou cyklověž !!!!

    Stači se podivat na spousty kol před nádražim (horši jak ve Vietnamu) a každý hned vidi že ta druhá musi být dokonce vyšši !!!!!

    reagovatAno2017-10-14 00:39:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jiri Kohoute

    Dve jednoduche otazky? Ty jsi byl u toho, kdyz jsem podaval vysvetleni??? Jiri, ty jsi opravdu uz velmi postizeny svou vyjmecností a je opravdu zbytecne se s tebou o cemkoliv bavit. Jestli si chces dal dokazovat, jak jsi vyjmecny, prosim. Ja ti jen otevrene reknu, ze jsem kdysi i myslel, ze se s tebou daji resit veci ale ted bych si s takovym clovekem jako jsi ty, ani nesedl u piva. A moc se do me nemontuj, na to ze mam pres 60, tak posera urcite nejsem. A taky nemej starost o muj tlak. Na tebe bych urcite stacil, tak si priste odpust sva invektiva. A taky dokud polezete do politiky takovi jako ty, budete me slyset. Omlouvam se vsem ctenarum, tento komentar je jen pro Jiriho, i kdyz mam na neho spojeni, nebojim se mu takto odpovedet ve verejnem prostoru. Tim to konci. Tecka.

    reagovatKarel Boruta2017-10-13 22:57:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kontrolní výbor

    Ano, právě tento KV (taky ještě než jste z něho vyrazili nepohodlného Pavlíčka), tak z toho se vy borci z radnice odkopáváte ze spaní. Jdi si dát studenou sprchu nejchytřejší blbe na světě ať ti nepraskne cévka.

    reagovatftw2017-10-13 21:50:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kontrolní výbor

    Ten politicky řízený kontrolní útvar, který v počátcích ani netušil co to je kompetence kontrolního výboru, dokázal dokázat? On dokázal mnohem víc než je možné. On dokázal nemožné. Dokázal, že může vše.....je to výbor přes který se startovala kauza cyklověž, kontrolovala se rozhodnutí rady, mimo jakákoli zákonné mantinely, vykřikovalo se, že rada rozhodla nezákonně, snaží se kontrolovat kauzu tajemník a mnoho dalších politických kauz. ....tak to jo. To asi bude fakt pravda, když to tvrdí skoroposlanec a skorozastupitel, kteří mají ambicí na rozdávání......akce se honila, protože se v končícím období válelo spousta nevyužitých dotačních peněz a pokud by se pro ČR nevyčerpaly, tak by propadly. Zkuste si načít ten nářek Sobotky z té doby......v dalším období už by byla šance získat dotaci násobně nižší. Ovšem to už politicky řízený kontrolní výbor, který může vše, nevyzkoumal. Vlastně se ani nedivím. On kontrolní výbor ví všechno, proto je tak významný a určuje co je kauza a co nikoli.....

    reagovatJiří Kohout2017-10-13 21:35:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    O nedosáhnutí na dotaci a nestihnutí konce účtovacího období EU opět lež. Přesně na tímhle jste oblbnuli ostatní, ale kontrolní výbor dokázal, že se akce nemusela tak honit, protože dotační program pokračoval. Ale to už by to Prachařovi všechno tak lehce neprošlo.

    reagovatftw2017-10-13 21:24:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No

    Několikrát bylo řečeno, že v původní nabídce, kterou naprosto účelově argumentoval skoroposlanec Zácha, nešlo o stejné technologie a konstrukce. Ovšem to se nehodí do krámu pitomcům, kteří nejsou sto pochopit, že věž, která zaparkuje kolo o polovinu rychleji má v sobě má asi jinou technologii než ta, které to trvá dvojnásob déle.....nic ve zlém.

    reagovatJiří Kohout2017-10-13 21:15:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Strnade

    Kdyby to neudělal, nikdy bychom nestihli konec účtovacího období EU a nedosáhli bychom na dotaci......to je celé. Nebyl čas. Odmítám korupci. Tu nikdo neprokázal a to se kluci hodně snažili. Hodně.....

    reagovatJiří Kohout2017-10-13 21:06:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karel Bořuta

    Dvě jednoduché otázky s jejichž odpověďmi jsi zjevně neuspěl na policii: Jaký zákon byl porušen (pokud nebyl, pak muselo vše jít v režimu zákona) a co je nešťastného na rozpočtově neutrálním financování cyklověže? Netvrdím, že vše šlo podle zaběhaných schématů, ale nezákonného na celé akci nebylo nic. To potvrdila policie. Tedy pokud to nebylo nezákonné, tak to bylo provedeno v souladu se zákony ČR. To je logika věci. Tvé výplody na tom nic nezmění. Pokud se dotýkáš financování z reklam a nejistého osudu Přerovské rozvojové, pak sám dobře víš, že jsi neudělal jediný krok k tomu, aby jsi zjistil postoj rady, potažmo zastupitelstva, zda bude možné rozpočtově jistit Přerovskou rozvojovou, pokud by vznikly problémy a výpadky příjmů. Stačilo vyjednat garanci a trochu zamakat na tom, aby tam ta reklama visela.....Co jste si pekli v ANO mě moc netrápí, zabývám se fakty. To by jsi pak jako jednatel společnosti zjistil, že ani tady nehrozilo žádné nebezpečí, protože město by to pojistilo. Myslím si, že jediný kdo se podělal z odpovědnosti jsi byl ty a to je celý tvůj příběh. Měřínský zatím stíhá reklamu zajistit. Dohrou osobní "odvahy" vzniklo tisíc výpadů proti koalici, která tě ustavila do funkce a očekávala, že zvládneš odpovědnost. To jestli máš nebo ne v oblibě Měřínského či Prachaře na tom nic nemění. Je to naprosto šumák. Kdyby jsi byl alespoň potichu, ale ani to neumíš. Do politiky se prý necpeš, tak se na to už vyprdni. Nedá se to číst.....a až ti klene tlak, tak se zkus věnovat těm otázkám. Objektivně a slušně......:)

    reagovatJiří Kohout2017-10-13 21:04:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pane Strnade

    Takže to jako to co dělal pan Prachař měl dělat úředník za plat? Takže že to dělal on a ještě za peníze dodavatele byl něco jako úplatek magistrátu?

    reagovatKarel Strnad2017-10-13 20:53:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Cyklověž

    Ono je to téměř jak přes kopírák: u bývalých se soudily a neodsoudily jen vícenákaldy, o jiných věcech se jen tak pindalo...

    reagovatKarel Strnad2017-10-13 20:51:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pane Strnade

    Kdybychom tu práci dělali my, máme dneska možná, možná stavební povolení. Vždyť je nás na příslušném odboru jen 7, jak bychom to asi stihli?

    reagovatúředník2017-10-13 20:49:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Strnade

    Cemu se divite. Pokud jste to sledoval od zacatku, musi Vam byt jasno, i kdyz policie odlozila pripad, ze to bylo slusne receno zpasťařeny na ultimo. Bylo to o 2 mio drazsi, Prachar si nestydel vyfakturovat ctvrt mega za praci, kterou meli delat urednici a prolhanemu Merinskemu to pokryla rada mesta, protoze to potrebovali borci z ANO a primator i s Kohoutem zavreli oci, protoze je tam Vrana pustil. Je to takto srozumitelne? No ale asi Vam to Kohout za chvili vysvetli jinak , tak nejak stranicky, po svem....

    reagovatNo2017-10-13 20:40:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Cyklověž

    Policie vyšetřovala a odložila pouze způsob financování. Nešetřila výběrové řízení, samotnou realizaci, stavbu bez povolení, "subdodavatelskou" činnost Prachaře, neexistující stavební deníky, atd.! A to je velký rozdíl. Tak tady pořád dokola nelžete!

    reagovatftw2017-10-13 20:35:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Cyklověž

    Není inženýring záležitost investora? Proč ho dělal člověk placený dodavatelem?

    reagovatKarel Strnad2017-10-13 19:48:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Cyklověž

    A PSS je firma, která je a vždy byla čistá a její vztahy s politiky nebylo nikdy možné označit za nestandardní. I když se o to někteří opoziční politici snažili veřejnost i s pomocí ČT přesvědčit, že je tomu jinak. Co pane Kohoute, neškytá se vám?

    reagovatKarel Strnad2017-10-13 19:43:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout

    to zase zabil! Stokrát řečená lež stává se pravdou, že? Opět nepřekvapil.

    reagovatbp2017-10-13 19:26:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Robine a mnohotečko, kde berete drzost negovat příspěvek Mahela? Vše co říkal je pravda a má to hlavu a patu. Nenávist v minulosti přímo tryskala z tehdy opozičních mocichtivých závistivců kolem Puchalského a kohouta. teď jsou u koryta, denně předvádějí svoji neschopnost a kritiku nejsou schopni unést ani náhodou. Robine, to, co je teď na radnic je vzor hnusu a křivárny. A to nikdo z vás SPPANO neokecá. Za rok se to ukáže.

    reagovatdrzost2017-10-13 18:43:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Robine

    Ale ty se projevuješ stejně. Podívej se do zrcadla.

    reagovatVinnetou2017-10-13 18:17:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Cyklověž

    Jiri Kohoute, jsi totalni demagog a manipulator. Nehodlam se tu s tebou pretahovat, je to zbyteccna ztrata casu. Reknu jen jednu vetu k tvemu popisu. ANO, cyklovez je dobre zarizeni (rikam od zacatku) ale bylo prosazeno, pripravovano, financovano - tedy celkove realizovano, naprosto nestandatdnim a spatnym zpusobem, jakym nesmi byt projekty v meste uz nikdy realizovany. A ze o tom neco vim od zacatku a urcite vic jak ty, to si bud jist. Ostatnim preji hezky vikend.

    reagovatKarel Boruta2017-10-13 17:53:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Cyklověž

    Cyklověž je dobrá věc. Ale chtělo by to zrušit před nádrem ty stojany plné zgarbů,aby si jí víc vážili.

    reagovatArtaban2017-10-13 16:47:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cyklověž

    Cyklověž je pro lidi tohoto města služba zdarma - dotace + výtěžek z reklam, náklady na její provoz jsou minimální, je hojně využívaná. Od prvopočátku to slouží opozici k metodě - zničit krtka. Je jedno, že ho nevidíme, zničit!!! Tak vznikl "skandál", trestní oznámení, podněty k UOHS. Policie podnět odložila a podle UOHS byla porušena pravidla hospodářské soutěže, která mohla ovlivnit cenu, protože byl neautorizovaný nějaký inženýr. Té soutěže, kde existuje jediný dodavatel!. Asi dodavatel tušil averzi politiků z opozice a byl s ní domluven, tak nám to nedůvodně zdražil a jinde to prodával zadarmo....... Výsledek pokusů o kriminalizaci - NULA. Nic. Tedy jen buzerace, ke které se chlapci nechtějí mít. Očernit, zničit. Prachař, který za ty peníze odvedl práci, připravil projekt, tak aby se to stihlo do konce plánovacího období včetně uzavření dotace slouží jako klacek pro synonymum zlodějiny. Vedle toho co tu bylo předtím, jsem naprosto v klidu. Ano, to je akce naší milé ODS a ČSSD, těch stran, které kryly mocensky svoje lidi, odmítaly jejich provinění a drželi je na funkcích. Prý je SpP negativistická strana.......tak to jsem fakt pobaven...:) Ta Záchova tajemná reportáž do ČT. Kde je konec těm kecům, co tam zazněly. Ani se nedivím, pokud se podívám na ta jména partají, která dnes reprezentují jen averze a nenávist. Rozumím tomu správně, že to měl pan Prachař udělat zadarmo a protože to neudělal, proto je hajzl a zloděj? Pro určitou skupinu lidí i zlatem natřený chodník bude nanic, tak to tady u nás chodí..... i to, že tam v rámci voleb přivede reklamu a pomáhá tak lidem tohoto města mít cyklověž zdarma, je špatně.

    reagovatJiří Kohout2017-10-13 16:39:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak to je přesné! nenávist ke vzdělanějším, nenávist k těm, co mají odlišný názor, k těm co se liší obecně. To jste přesně vy. Ten rudý náčelník by se za tebe styděl tak si laskavě dej jiný nick...:-)

    reagovatRobin2017-10-13 12:20:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Robine

    Sluníčko Robčo. Vyplakal ses? Vzdělaný osvěto?

    reagovatVinnetou2017-10-13 11:41:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane ..//..

    A jak se ten Váš nick se symboly jmenuje a podle čeho jste ho pojmenoval ? Pokud má člověk co sám lže v něčem pravdu, tak to bude zřejmě volič ANO.

    reagovat...............2017-10-13 11:18:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Robine a ještě taková věc: největší naříkači zde byli např. Kohout a Horký, když se jim to hodilo a když mohli plivat na ostatní. Kohout zde dodnes rád na ostatní plive. Teď už jim to do karet moc nehraje, tak teď jsou všichni co sem píšou "ti zlí negativisté"? Zajímavá změna náhledu. Nějak jste zapomněli, jak jste se chovali vy, když jste byli v opozici. Jak napsal Mahel, ta současná opozice je proti tomu slabý odvar.

    reagovatRobine2017-10-13 10:49:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak Robine, kdo tady napsal lež? Je snad lží, že si Prachař s Měřínským napakovali na stavbě cyklověže čtvrt mega (oficiální zjištění kontrolního výboru města Přerova)? Bylo to i v novinách. Tak tobě nepřijde vyloženě drzé, že si ten Prachař na tu cyklověž ještě dá svou podobiznu?

    reagovatdotaz2017-10-13 09:59:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jediné, co tu umíte, je šíření negace. Tohle město je velmi specifické - a ne jen kvůli Romům, řekl bych, že mnohem více kvůli lidem jako jste vy - ukřivdění, nevzdělaní, neštítící se jakýchkoliv lží a útoků vůči těm, kteří vás vystřídali na radnici. To, co tu už několik let předvádíte je slepá nenávist bez špetky racionality, věcnosti a slušnosti. Myslím, že vy, sprostí naříkači na tomto webu v čele s redakcí - Řihoškem a Haluzou, jste to nejhorší v našem městě!

    reagovatRobin2017-10-13 09:40:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:PRACHAŘ JE UBOŽÁK

    Vadí mi, že vlezl dříve k estébáckému udavači Burešovi - Babišovi. Moc a moc děkuji lidem z KANu, že tady v té postkomunistické kotlině provádějí osvětu. Ty terče s těmi zmetky v jejich nástěnce nemají chybu.

    reagovatPamětník2017-10-13 09:05:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Maheli, máš pravdu v tom, že opozice je oproti tomu, co předváděli Kohout a Puchalský, až příliš politicky korektní. Vyjímkou je ODS (všichni 3 zastupitelé jsou prostě skvělí), za ČSSD hodně bojuje pan Skládal (ten ale není zastupitel a tak má omezené možnosti) a zbytek opozice tvoří aktivní občané jako pan Navařík, slečna Jasová, pan Bořuta, student Vymětalík. Tito výše zmínění jsou jedinou pořádnou opozicí a patří jim velký dík, že za nás bojují.

    reagovatopozice2017-10-13 09:03:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PRACHAŘ JE UBOŽÁK

    Jinak ho nelze, politického turistu, nazvat!

    reagovatBlok proti ulhanému2017-10-13 08:30:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Mimořádně drzý gauner , podvodník, darebák

    Právě jste ukradl "nick" se symboly mě. A Mahel? ten má ve všem pravdu!!!! Ve všem!!!

    reagovat..//..2017-10-13 08:28:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mimořádně drzý gauner , podvodník, darebák "Mahel"

    Ptám se. Jak může člověk, který se neštítí použít (ukrást) nick psát o podvodech, drzosti, darebáctví, zákeřnosti jiných lidí ? Jednoduše. Je to pokřivený charakter a ještě k tomu nevzdělaný idiot . Pane lháři, zloději, podvodníku, darebáku, gaunere nevzdělanče atd. vymyslete si svůj vlastní nick a pokud opět napíšete nějaké bláboly, tak si je nechejte od někoho chytřejšího překontrolovat. (sfalšovat, linč ).

    reagovat...............2017-10-13 08:26:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Drzost a podvody současné vrchnosti nemají obdoby. Dnes novináři i lidé politiku sledující vědí jakým darebákům skočili na lep. Primátorování starého podvodníka Puchalského který se neštítil pro svou minulou funkci tajemníka sfalšovat titul o svém vzdělání a mistrovská udávání Kohouta byla vskutku neuvěřitelná a mimořádně zákeřná,ale jedinečným způsobem zmanipuloval voliče. To co se ovšem dnes děje na radnici je zcela ujeté a za jakoukoliv únosnou mezí. Tito gauneři mají jediné štěstí,že oponentní politická opozice je toliko neúčinná a mdlá neřkuli politicky korektní....protože býti dnes v opozici Kohout a Puchalský dvě tak jen poloviční křiklounské a udavačské úsilí by mělo za následek velmi zajímavá policejní vyšetřování a veřejný linč jak to zažilo minulé vedení radnice aby se nakonec prokázala jejich nevina.....

    reagovatMahel2017-10-13 06:47:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na druhou stranu, pokud by se podařilo vykroužkovat Prachaře a Měřínského do parlamentu, tak by stála cyklověž v každém městě. A těch peněz, co by si ti dva z toho nahrabali.... Prostě dokonale sehraná dvojka, která už ví, jak na to :-)

    reagovat:-)2017-10-13 06:25:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • má to dno?

    také Vám připadá, že je to stále větší marast v politice ? Prachař po tom všem, kdy vyšlo najevo, že byl hlavním hybatelem a organizátorem akce "cyklověž", si dovolí dát volební poutač na tuto stavbu? Snad jedině v tom smyslu, aby lidé věděli, koho NEvolit. Další kandidáti - Schenk, Měřínský - co předvedli a dokázali pro město, že mají pocit, že se musí posunout o stupeň výš? Nic. Na to se totiž nehraje. Jde jen o osobní politickou ambici. Vránu nevyjímaje. Komunální vítězství - krajské vítězství - a hurá do sněmovny. Jaké zdržování. Kope jen za své politické zájmy a na Přerov kašle. Co nám Babišovo vítězství ve volbách vplivlo do komunální politiky, je žalostné. Politikem prostě může být každý. Chce to jen trochu drzosti, domýšlivosti - proč ne já, schopnosti říkat i "nepřesnosti", nulové sebereflexi a ochoty se na tom pokřiveném politickém divadle podílet. Je to takové podivné, že se do politiky uchylují takové "osobnosti", které společnosti ani náznakem nemíní přinášet užitek. Jen sobě. Osobně se divím p. Schenkovi, proč se nedrží svého kopyta. Působí dojmem, že ho jeho práce baví a asi ji dělá dobře.

    reagovatach2017-10-12 23:48:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je čas uklidit Zemana.

    reagovat2017-10-12 23:38:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ano, presne tak se chova i nyni i na ministerstvu- proto taky tak rychle vyletel. A s tou jego vezi je to take pravda. Dosel s tim on, cele to dirigoval a Merinsky ho posloucha jako psik.

    reagovatTak2017-10-12 23:00:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Toho člověka jako osobnost znám, od dob, kdy rozjížděl Omegu. Přes jeho zaměstnance a otčího, který pro něj jezdil. Rovněž znám pár lidí, co pro něj dělali v Alfě. Tomu bych nedal hlas, ani za milion na ruku.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 22:15:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tomu

    Rikam drzost a opet se potvrzuje co za lidi jsou tzv politici. Jejich hrosi kuze a samolibost je bezbreha.

    reagovatTak2017-10-12 22:14:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Šéf Pirátů Bartoš - uprchlíci vítejte

publikováno 17. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 14

Voliči rozhodnou v pátek a sobotu, koho do Sněmovny pošlou, už nyní je však bráno za hotovou věc, že pětiprocentní hranici poprvé překročí i Piráti.

Dluhonské mosty.

publikováno 17. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 16
Přerov: Dluhonské mosty se 6.

Pravdivé informace přerovské televize

publikováno 17. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 10
Stalo se to při oslavě Dne seniorů v Městském domě.

Radní Přerova chtějí oficiálně vyhlásit oblasti se zvýšeným výskytem sociálně nežádoucích jevů

publikováno 11. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 112
Dluhonská, Husova, Kojetínská, Škodova, Tovačovská a Tovární.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy