Lidé z Prahy a vysokoškoláci.

Lidé z Prahy a vysokoškoláci nesnášejí Romy ještě více než zbytek společnosti.

A ani na Židy se moc netváří.

Ústav pro studium totalitních režimů společně za pomoci sociologů provedl výzkum o vztahu Čechů k Romům a Židům. Výsledky odhalily, že nejméně sympatičtí jsou Romové a Židé Pražákům, tyto negativní postoje především vůči Romům jsou prý ve společnosti už silně zakořeněny.

Autoři ve společnosti vycházeli z výzkumů veřejného mínění o sympatiích k Romům a Židům a o ochotě vedle nich bydlet. Server iHNED.cz informoval o tom, že se zaměřili hlavně na to, jak se do postojů promítá věk, vzdělání a také velikost bydliště. V Čechách i na Moravě ma negativní vztah k Romům 76 procent lidí. V metropoli už je to 82 procent. Co se týká Židů, tak ti nejsou sympatičtí 27 procentům Pražanů a Pražanek, pětině Moravanů a 15 procentům Čechů.

S vyšším vzděláním by mělo předsudků ubývat, tak to také chodí ve většině zemí. V Česku to takovou roli ale nehraje. Vypovídá to prý o tom, že český vzdělávací systém k toleranci a překonávání stereotypů zrovna nepřispívá, nebo ne tak tak účinně jako v západních státech či ve Skandinávii.

Nejméně sympatií k romské menšině mají vysokoškoláci. Více sympatií by Romové našli u lidí se základním vzděláním. K Židům mají pozitivnější vztah zase vysokoškoláci a osoby se základním vzděláním, nejméně sympatií projevují vyučení a po nich lidé s maturitou

 

Vloženo: 09. 02. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Dirgo

    Dirgo, to je jedna z věcí, která mě na tobě sere. Vytahuješ břitvu, když se bude střílet.

    reagovatKarel Strnad2018-02-18 11:46:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dirga patří do cvokhauzu, nebo do fabriky zametat dvůr, aby ho přešly roupy. A právě pro takové, byl pracovní tábor v Letech.

    reagovatLjulka2018-02-18 04:29:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Dirgo

    STRNAT MAM BRYTVU

    reagovatDirga2018-02-18 00:12:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Dirgo

    Děkuji za uznání. Od smradlavého morgoše to fakt sedí.

    reagovatKarel Strnad2018-02-17 21:18:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Strnat je psy curak jeho foter bol šaryk

    reagovatDirga2018-02-17 14:56:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zajímá mě názor redaktorů pánů Řihoška a Haluzy na předešlý post.

    A to tak že velmi.

    reagovatKarel Strnad2018-02-17 10:55:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Strnada stvořil určitě lupič Kalousek.

    Karel Strnad a to se nemýlím je ten největší čurák v Přerově.Omyl on není čurák on jenom tak vypadá a když k němu příjdete blíž tak to je pravda.

    reagovatJen porovnání našeho dopisovatele.2018-02-17 10:07:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Babiše stvořila slovenská StB.

    To je něco jako Putin? Ale na Putina nikdo nemá, ani slovenská StB. Ale jsou to fakt ti sloventí StB, co nám do Česka dokázali infiltrovat. Všechny ty miliardáře.

    reagovatKarel Strnad2018-02-17 09:19:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Babiše stvořila slovenská StB.

    reagovatOmyl pane Strnade2018-02-17 05:06:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Babiš se několikrát zmínil

    že jej vytvořili politici z tradičních stran. On myslel to že vstoupil do politiky, já říkám, že nejen jako politika. Tak jako vytvořili Babiše, tak vytvořili další zatracované i obdivované zbohatlíky. Charouze, Kellnera, Bakalu, Komínka, Tykače, Krejčíře a plno dalších.., Různými zákony, vyhláškami, zlehčováním zlodějen atd.atd.

    reagovatKarel Strnad2018-02-16 19:26:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dnes už nikdo neřeší jestli někdo byl nebo nebyl stbák nebo fízlovskej udavač. To hýbalo lidma v devadesáktách minulého století ale dnešní střední a mladsi generace ani neví o čem je řeč. Takže babiš alias Bureš je vyčpělý téma. Chytrolínci s z ods kdu piráti a další jelimani musí dál hledat na Babiše bureše jiný sračky

    reagovatRoman2018-02-16 18:17:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tos mu to natřel, občane města. Rozbor cizích mozků je tvoje specialita, koukám. Ještě to o tech holoubkách, nezapomněl jsi? Číst pohádky kvičící svini - to je taky pádný argument, to se hned pozná, že máš přehled. Píšeš o 50mil, o které přišla EU. EU o ně nepřišla, přišel o ně ten, co se o ně v soutěži ucházel čestně, ale skončil pod čarou, poněvadž druzí podváděli, takže naňho nezbylo. Trapárna, pravíš. Další podváděli ještě víc, pravíš. OKD. Lithium. To je pravda, ó moudrý.

    reagovatSuper logika2018-02-16 16:16:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:

    Pokud vím, tak na Sobotku a OKD je podáno trestní oznámení a dokonce parlamentní komise. Pokud zde chceš obhajovat Kalouska potom opravdu tvůj mozeček je velikosti slepičího. Z hlupákem diskutovat je stejné jako kvičící svini číst pohádky. Zdar

    reagovatobčan města2018-02-16 10:13:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    pan Sobotka a pan Kalousek čelí trestnímu stíhání občane holubku? Kolik jsi jich večer dal, že Ti tak brní hlava? Zatím jedinou zvist čtu od občana

    reagovataha2018-02-16 09:57:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Možné to je. Rád si čtu zdejší diskuzi. Je to hot pořekadlo a zná ho asi více lidi. Ty asi ne. Pane Haluza omlouvám se, že jsem se opičil.

    reagovatobčan města2018-02-16 08:46:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • občane města

    o holoubcích tu psal Haluza tak že, noví nick?

    reagovatobčan2018-02-16 08:41:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Už jsem to zde několikrát psal. Kdyby hloupost nadnášela budete vy, létat, jako holoubci. Jen se budu ptát, ty máš nějaké pádné argumenty pro své bláboly. Pokud ano, je tvojí povinností podat TO. Jinak jsi jen trapný magor. Kdyby Babiš nešel do politiky nikdy by nevznikl žádný problém s ČH. Jen hlupák nedovede pochopit, že 50milionů o které snad přišla EU jsou v porovnání s OKD pana Sobotky jen drobné. Kalouskovi pasáky za zhruba 100milionů, takovým hlupákům, také nějak nevadí i když se zabil parašutista a padáky byly stažené. Tož bacha, ať se neudávíš závistí.

    reagovatobčan města2018-02-16 08:11:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    zalezte zpátky do nory, ze které jste vylezl. Co Vám má co vadit lumpárny ODS nebo ČSSD, když Vám nevadí souběžně realizované lumpárny tehdejšího Agrofertu, dnes ANO? Mluvíte o spravedlnosti? Pro koho, pro novodobé zloděje, kryjící se pláštíkem falešného boje proti korupci? Jak by mohl někdo vybudovat své impérium, aniž by korumpoval tehdejší mocné? Občane, chce to klid a přece jen méně těch koblih do zobáčku, ať s neudávíte ;-)

    reagovatobčane našeho města2018-02-16 07:59:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tentokrat s Dirgou musím souhlasit

    reagovatLuisa2018-02-16 06:20:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Logicky, je-li vypsaná výzva pro malé a střední podnikatele a já nejsem malý nebo střední podnikatel, musím někoho nastrčit, ne? Jináč bych se té soutěže nemohl účastnit, ne? Logicky pak, když se mě zeptají, jestli vím, kdo je majitelem, nemůžu říct pravdu, když chráním svoji rodinu. To je přeci logické. To musí pochopit každý. A navíc je to, jak říká občan města, trapárna. Logicky, když figuruju v nějakém seznamu a soud rozhodne, že tam figuruju oprávněně, je to taky trapárna. Logicky, šťourale. A za to může Sobotka a Klaus, protože rozkradli, co se dalo. To je přeci logické. To ví přece každý. A čo to OKD, lithium, ha? Nebo někde dělám chybu, Vlastičko?

    reagovatSuper logika2018-02-15 21:09:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Dirga to dnes pěkně napsal.

    reagovatPepíček2018-02-15 21:05:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: jen a jen pro Super logika

    Vlastičko, taky ti wypláchli mozek? OKD, lithium, ilumináti ... A co hlásala Praha v 90tém. Občan města to tu přece už psal - ty to nečteš, děvče?

    reagovatSuper logika2018-02-15 20:56:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak poslouchej my mrtko taki babiž neny babiž je to slovenski benga Bureš kokot chlupatý nestovico udaval lidi tajna Švestka chapes to mrtko udelal na tebe potrašky utykal dylyna so slovensko do Česko tam ho vyhnaly jaaj taki chave tupelo savena soske pelo jaaj další mrtki vetnamec okamur co ces tadi more samuraj mas meč kokot Hlavatý pes ja mam brytvu

    reagovatDirga2018-02-15 19:16:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: jen a jen pro Super logika

    Snažím se ze všech sil abych nebyla sprostá,Ale zřejmě tady se nedá nic dělat. Tak ,že ti musím říct můj názor.Jsi jen super veliký IDIOT. Přejdi na jiný serwer.Uděláš nám opravdu radost.

    reagovatVlasta2018-02-15 19:14:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ó veliký, ó moudrý. Ó spravedlivý. Ó znalče prahů. Ó občane města. odpusť mi, nehodnému, moje trapárny. Babiš je čistý jako křišťál, ba víc než křišťál, poněvadž Klaus privatizoval. To je pravda pravdoucí. To ví přece každý. Proč zmiňuješ Okamuru, víš něco, co my s malými mozky nevíme, o veliký, ó mocný, ó spraavedlivý?

    reagovatSuper logika2018-02-15 17:03:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ty naivní hlupáku "Super LOGIKA" nevkládej nikomu do úst to co neřekl. Jen mne baví ta dnešní spravedlnost a rozhořčení nad Babišem a Okamurou. Takovým hlupákům je potřeba připomenout :" první si zameť před vlastním prahem a potom nadávej na druhé". Možná, že ten tvůj mozeček to zvládne, ale moc pochybuji.

    reagovatobčan města2018-02-15 14:05:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Nehněvej se niku Super logika,ale občan města a jeho příspěvek je naprosto logický.

    Ty asi ani nevíš co to logické myšlení je. Nedá se nic dělat,ale i takoví dopisovatelé jsou.Tobě ten mozek nikdo vyplachovat nemusí ty máš určitě velký mozek malý a malý žádný. Nemá cenu tady vypisovat všechny zlodějny ODS.Jenom jednu a to byla privatizace šéfa ODS Klause.A to myslím úplně stačí.

    reagovatšťoural2018-02-15 12:46:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nekrademe, ale druzí kradli víc. Neojebáváme stát, ale druzí ojebali víc. Tobě ten mozek dobře vypláchli, občane města.

    reagovatSuper logika2018-02-15 10:10:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A ještě doplním zlodějny v ODS. To taky nikomu nevadilo. Vlastně to nebyly zlodějny to bylo jen odklánění finančních prostředků.

    reagovatobčan města2018-02-15 08:22:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Tak to prrr, Ljulka to napsal dobře a ty vaše kecy o trestně stíhaném jsou už trapárna. Sobotka a jeho OKD a miliardy, lithium a jiné zlodějny jsou bezva. Za dacana Hermana budeme platit 650 milionů za vepřák. Taky podle vás volů všechno OK. Ještě štěstí, že tu máme Babiše a Okamuru. Zemana jste vzdali na toho nemáte, tak se našel někdo další. A kecy o tom, jak se mělo zatočit s komunistamá v 90 je úsměvné. Kde jste byli zalezlí, vy hrdinové. Už jsem psal, co hlásala v 90tém Praha. Ty hlupáku na ten strom musíš na doživotí jen ty a tvoje rodina. Bohužel ty na ty koblihy nemáš ani zuby ani v hlavě.

    reagovatobčan města2018-02-15 08:18:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pičo už jsem psal že pičo nejsem dirga pičo. Co děláš pičo. Jsem pičo žíža pičo. Sokeres kele more mindz

    reagovatKašík2018-02-15 07:20:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vyzdoba

    z jineho soudku. nenapada vas proc je v pesi zone porad vanocni vyzdoba ? :))

    reagovatm2018-02-15 07:14:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ljulko, lézt do zadnic novým pánům, kteří jsou trestně stíhaní a usvědčení udavači a finanční delikventi? To by tedy bylo terno. To by ta pšenka nejenže nevykvetla, ale dokonce by ani nevyrostla. Takže Ljulko zpátky na stromy a zazpívat si Internacionálu. A k tomu eventuálně přikusovat nějaký zbytek okoralé koblihy ;-)

    reagovattak to prr2018-02-15 07:07:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kašík je ten vyzáblé dlouhán co brigadniči u Jaryho Urbanca? Tož to je fakt možná dirga. Moc ho neznám ale v každej větě řekne třikrát pičo. Takové trouba to je. Tož sa nedivím jeho děvčíci že mu dává doma takovou sodovku tož estli mu dává i to druhé.... když furt tolik pičuje

    reagovatKérka2018-02-15 05:13:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:extremní strana

    A jak je v Emerice? Zase se tam střílí na škole... Co na to Hedvíček? No jo, ale to je Američka, tam je vše nějak mnohem lepší.

    reagovatKarel Strnad2018-02-14 21:54:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • aje zajímavé sledovat.

    Nebyl zvolený Drahoš a inteligentní, demokratické části národa tečou nervy a chová se velmi nedemokraticky. Dle starého pravidla kdo nečůrá s námi čůrá proti nám. A ta demokratická, tradiční část politického spektra jaksi nechápe, proč mají problém s procenty při volbách a neustále tlačí na pilu úplně jinde než kde by měli. Furt hledají chyby jinde, jen ne u sebe.

    reagovatKarel Strnad2018-02-14 21:51:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pořád řešíte kdo je Dirga. Za Dirgou se schovává hulvát Kašík. Doma před Michaelou stojí v pozoru a kuňká jako vykastrovanej teploušek. Jen co vytáhne paty z domu tak oblétává každou sukni a rázem je mistr světa. Nejslušnější slovo který od něho uslyšiš je piča pičo. Kašík je Dirga.

    reagovatOlinka2018-02-14 21:50:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já koukám jako blázen, jak staré struktury z ODS a ČSSD piští strachem před svým očekávaným koncem, pomlouvají a kopou kolem sebe. S Babišem a Okamurou jim již pšenka nepokvete, leda by rychle převlékly kabáty a zavrtaly se do zadnic nových pánů. Co teď? Že? :-) :-)

    reagovatLjulka2018-02-14 18:51:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • český národe

    vzpamatujte se! jihnete pro slováka, estebáka Bureše, a k japonskému debilovi kteří chtějí jen vycucat do svých kas co se bude dat a osud jiných je jim u prdele!

    reagovatnestačím se divit2018-02-14 17:50:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Wili

    které po třiceti letech po revoluci ve velkém volí komunisty a převlečené komunisty v ANO a SPD, souhlasím, že samet se nevyvedl - mělo to být jako v Německu - zákaz výkonu povolání a zákaz komunistických kádrů zprivatizovat ( vykrást) majetek za biliony. A dnes bychom nebyli ve sračkách, ze kterých se budeme hrabat ještě dlouho poté, co jména Zeman, ani Babiš, ani Okamura s Filipem už našim potomkům nebudou nic říkat. Vděk našich dětí ani vnuků za to, co jsme pro ně loni v říjnu a letos v lednu připravili za budoucnost, se ovšem nedočkáme. Pokud tady teda vůbec nějaké mládí ještě zůstane a neodejde z tohoto skanzenu do světa.

    reagovatobčane města,2018-02-14 15:54:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Wili

    Ještě štěstí, že ty čtyřtečka nejsi ta debilní část národa. Nevím kdo je více vypláchnutý, jako ty a tvoje kecy o KANU a pod. To, že se neudělal pořádek s různým póvlem, jako jsi ty je jen chyba nás všech. Tyhle kecy byly možné praktikovat v roce 90, ale to by Vašík pašík nesměl z Prahy řvát hesla o sametovosti a nebudeme přeci takoví, jako oni. Láska přeci zvítězí a dnes po 30 letech chcete někoho upalovat. Nevím zda se mám smát nebo plakat nad takovou vaší blbostí.

    reagovatobčan města2018-02-14 11:51:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pepíčku,

    možná se dočkáme něčeho podobného jako v Holešově.Tam před léty postavili z buněk kolonii a mají klid.

    reagovatpenzista2018-02-14 10:55:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Wili

    Ano.... pár frází a zvučné projevy, které mu jeden bystrý chlápek napíše....a Okamura to pouze čte, je ta síla, která hypnotizuje debilní část národa.

    reagovat....2018-02-14 10:08:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ljulko

    .... základní sociální péči a jistý životní mezník, právě toto udává. Jsi už moc vypláchnut Okamurou.

    reagovat....2018-02-14 10:05:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:extremní strana

    wili, ale co jsou to ti lidé, co mají poznat Okamurovo pravé já. Poslední dobou mám pocit, že našim lidem už na politicích nevadí vůbec nic. Pravomocně odsouzený lhář na Hradě, schovávající se za rozsudek, že lhala a tudíž odsouzena byla Česká republika, protože on je ústavně neodpovědný, premier definitivně uznaný odvolacím slovenským soudem že se nadále smí nazývat agent stb, která rozhodně lidem v socialistickém Československu nepomáhala k lepším zítřkům, Japonec, který z příspěvků státu tuneluje už svoji druhou parlamentní formaci a své věrné přitom neztrácí, pravicové špičky ANO, kterým nevadí podpora jejich vlády ze strany KSČM - co ještě musí politici provádět, aby se byla vůbec schopna zvednout u nás proti jejich chování taková vlna odporu, jako bývaly mnohdy v devadesátých letech demonstrace proti tehdejším zdiskreditovaným vládním stranám ODS a ČSSD? Tolik lidí by chtělo shodit tu dusnou deku otřesného politického stylu u nás, ale jak?

    reagovatno jo2018-02-14 07:53:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • extremní strana

    vedená Okamurou, je debilismus, naučí se jednu větu a ta mu vydrží na dlouho,proč ho Soukup zve do své areny je záměr aby ho lidé poznali co je zač!

    reagovatwili2018-02-14 07:24:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro....

    Pleteš hrušky s jablky. Základní listina práv a svobod ještě neznamená, že jisté etnikum má nárok na vše zdarma. A o to tady jde. Zjevně jsi nepochopil situaci.

    reagovatLjulka2018-02-14 04:50:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Okamura to otevřel, protože to byla cesta nahoru. Ve skutečnosti neudělá nic. Brání mu v tom ústava, listina práv a svobod člověka, a právně demokratické státní zřízení. To jsou myslím dost jednoznačné překážky. Takže podtrženo a sečteno, Okamura je pouhopouhý populista. Ale líbí se mi, že se do nikoho nesere, co se týče problémů jiných stran. To má palec nahoru. Není to problém SPD, ať si to řeší oni...nebudem to komentovat. To je férový slovo...to jo.

    reagovat....2018-02-14 00:20:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotaz

    Ve strojírnách u Bochořské brány je celá ulice z velkých kontejnerů.Co to je? Čunek tam chystá bydlení?

    reagovatPepíček2018-02-13 22:24:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jaroušku

    s cikány bohužel musíme žít, ale proto naše plodná diskuse nevznikla. Vznikla proto že jsi napsal/a že nevíš o žádné PD pro cikány - přečti svoji poslední reakci a uvidíš kam jsi dospěl/a. Ani to snad nebolelo. Jinak v podstatě souhlasím, akorát místo PD bych zavedl rovné podmínky - neděláš - nežer a žij pod mostem. A to by byla nejlepší motivace jak pro bílé tak pro černé parazity. Na tom nevidím nic populistického. Proč toto téma tedy otvírá jen Okamura? Kdyby i ostatní nebyli politicky korektně posraní, žádný Okamura by nevznikl. Zatím nejen že nikdo neudělal dobře, každý kromě Okamury se to téma bojí vůbec otevřít, což je první a nezbytný krok dlouhé cesty řešení.

    reagovatJarda Fochr2018-02-13 22:15:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pěkné vifletnoval suseda Pro Dirgu / BINGO!

    Je to určitě déle než rok,co jsem tady psal,že Dirga není cigán.Pár cigánů,které znám mně potvrdilo to,že co on tady píše,ty jeho achvele ,soske,sokeres mindž apod. nedává žádný smysl.Už sondují kdo by to mohl být.Otázka času a putelo more pes dylynaty ušatý bude mít to kousavý na druhé straně hlavy.

    reagovatalef2018-02-13 21:16:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Tak nevim - pro Ty nikdy nevis...

    Ale ale, velmi dobre vim. Nejsem KDU ani nic jineho ale vim a pamatuji, ze STBaci byli svine, kteri meli po revoluci byt souzeni za zlociny proti lidskosti. Ale oni byli jen vyhozeni a protoze meli dobre informace, tak se otrepali a velmi rychle rozkoukali a zacali vladnout. V ruznych stranach, podle toho, kde meli kontakty. Proste krivaci a prospechari za kazdeho rezimu. A ted mi vysvetli, cem jsem omezeny? Protoze si pamatuji? A protoze princpielne nesnasim krivaky jakehokoliv vyznani, ci strany? Vcil mluv, chytrej a asi mladej a neznalej. A pokud starej a znalej, mam jasno...

    reagovatno jo2018-02-13 20:15:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Viděl jsem ho na Barrandově

    reagovatPepíček2018-02-13 18:50:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • s...bez výstrahy

    Viděli jste na primě,jak cikánský čurák přepadl studentku?

    reagovatAntidirga2018-02-13 18:44:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Stbák vydělá víc,až zbourá prasečák.Bude nedostatek vepřového a ceny vyletí.

    reagovatArtaban2018-02-13 18:29:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tak nevim

    No jo máš pravdu, to co píšeš je hnus. Už si omezený, jako celé KDU ČSL s Bělobradkem. Musíš si přečíst o čem soud rozhodoval. 30let po jakési sametové a stále se bude vytahovat špína. Opravdu hnus, to ses trechil.

    reagovatTy nikdy nevíš2018-02-13 18:02:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak nevim

    jestli by Slovaci unesli v cele Slovenska Stbaka a Ceskeho obcana. My jsme fakt tupci a nezaslouzime nic jinyho nez takovou bidu v politice. Okamura, japonsjy politicky podnikatel, tunelujici sve strany a Stbak co nadelal miliardy i diky Zemanovi a jeho buranske a rozdavacne politice. Hnus Velebnosti.

    reagovatno jo2018-02-13 16:07:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jak se budou

    lidé dívat na hnutí ANO když Babiš prohrál soud, a ve vedení je estébák Bureš?

    reagovathloupé co2018-02-13 15:49:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Dirga more

    Napiš,at se poučím,jestli je to lepší s kozou,nebo bratrancema!

    reagovatPepíček2018-02-13 14:38:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ty musíš byt hodně nemocná. V každém komentáři pana Dirgi jsou urážky, hulvátství a pod. Zdeno nebudeš pracovnice neziskové organizace? Je jen smutné, že za cikána se vydává už několik let hlupák z majority.

    reagovatúsměvné2018-02-13 13:57:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nadivím se,

    neb stačí co provedli řidiči v Bratislavské ulici, nebo stačí si přečíst černou korniku a krádeže....

    reagovatoxford2018-02-13 13:54:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dirga napsal jak se živí,ale je neomluvitelné jakých útoků na Dirgu se někteří odváží. Posílat ho do plynu či častovat rómy obdobnými invektivy je nemravné a hodné potrestání.

    reagovatNovotná Zdena2018-02-13 13:40:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A mně zase není jedno, jak se Dirga živí. Jestli bere dávky daňových poplatníků a pak je ještě uráží, tak je něco špatně.

    reagovatLjulka2018-02-13 13:06:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mne je jedno jestli je nebo není dirga cigan. Já je poznal v zaměstnání a Dirguv projev plně odpovídá tomu skutečnému cikánskému. Dokonce i ty cikánský slova jsem od nich slyšel pořad dokola. Bohužel byť píše jako neandrtálec tak v něčem má pravdu!!!

    reagovatFlétna2018-02-13 12:42:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pěkné vifletnoval suseda Pro Dirgu / BINGO!

    ne roky ale asi rok. Drtivá většina na jakocigána nereaguje vůbec. A ti, co reagují, tak spíše ve smyslu přistoupení na jeho hru. Ale zeptáme se: je tu někdo, kdo věří, že Dirga je cigán?

    reagovat:-)2018-02-13 11:04:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pěkné vifletnoval suseda Pro Dirgu / BINGO!

    já myslím jsem to pochopil hned. " To už se tady milý pane píše stejně dlouhou dobu - že Dirga není cigán. " Opravdu se to ví už roky ? Nevím co se tady píše už roky... ale vidím , že pro většinu lidí zde je to reálná postava. takže tak

    reagovatkotlíkový guláš2018-02-13 10:40:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pěkné vifletnoval suseda Pro Dirgu / BINGO!

    po době asi jednoho roku, co tady "Dirga" vypisuje, vám konečně došlo, že to není cigán? To už se tady milý pane píše stejně dlouhou dobu - že Dirga není cigán. Nebudete vy volič Drahoše? Spoustě příznivců Drahoše, politiků a voličů brzy došlo, že postavili špatnou a prázdnou figuru. Že přes tuto osobu neprorazí. Ale vy máte na pochopení ještě čas - s Dirgou vám to trvalo rok.

    reagovat:-))))2018-02-13 10:25:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pěkné vifletnoval suseda Pro Dirgu

    Hlavně bych typoval, že tomu věří majoritně voliči Zemana

    reagovatkotlíkový guláš2018-02-13 09:49:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pěkné vifletnoval suseda Pro Dirgu

    Pro Dirgu. Děkuji Dirgovi za příspěvky. Je vidět, že ten co píše jako Dirga má slušný psychologicko- spoločensko-- politický cit. Můj typ je člověk s VŠ vzděláním, slovenská národnost, zde žije aspoň 10 let. Je komické, že 70 % zdějších primitivů si myslí, že Dirga je opravdu cigáň. Čigáň který píše schválně naopak z/s i/y by etc by určitě vědel psat na počitači a určitě by dikcí psal příspěvky na úrovni "Dirgy". To určitě. Dirgo, děkuji vám, že nastavujete zrcadlo zdejším primitivům (hlavně mezi řádky) Tady pár lidí dokonce reaguje na Dirgu jako zalez, zmizni... a asi i věří že to fakt píše nějaký hloupý cigáň. Ale v tom zrcadle se ukazuje, že jsou ještě na nižší úrovni než ten cigáň,. protože nedokážoou pochopit , že jde jenom o žert.

    reagovatkotlíkový guláš2018-02-13 09:45:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vážené čtyři tečky.Možná ,že žijeme v právním státě ,ale jen MOŽNÁ.

    Škoda ,že neznáš jedno moudro.BEZ PRÁCE NEJSOU KOLÁČE. To znali i naši předkové a dále nemá smysl o této věci diskutovat.

    reagovatjen tak2018-02-13 09:41:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Dozvím se konečně

    Jardo to jsi opravdu takový hlupák, když položíš takovou omezenou otázku a jaký přínos pro naši společnost by byl Drahoš ? Babiš nechtěl mafiany, jak píšeš, ale jsi tak hloupý, že jen opakuješ slovíčka, jako opice. Ani jeden z jmenovaných nebyl trestně stíhaný ani nebylo podané TO. To je parketa Babiše, HLUPÁKU.

    reagovatTolik blbosti, to snad neni ani možné2018-02-13 09:00:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Dozvím se konečně

    Pane Strnade, a dozvíme se konečně my, obyčejní lidé z těch dolních deseti milionů, jaký přínos má pro naši společnost a naši vlast Zeman jako prezident ( bezesporu i díky Vašemu hlasu)? To bude dalších pět let plácat o ohrožení naší země čímkoliv a jaký přínos budou mít dalších pět let pro naši zemi mafiáni, které kolem něj nechtěl ani Babiš? To jsou otázky, na které je jasná odpověď, kterou se ale od voličů slabého prezidenta nedočkáme.

    reagovatJarda2018-02-13 07:24:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pico poslouchej my more co delas kto vymislil urat prace kto vymislil podpori picovini davki tvuj system kto to nebil cigani jaaj tet cumis to zdi aki si kokot utiskovals cikány komunysty sobraly nám vsetko mrta ti na hlave sak ja som nechtěl taki život vipicenim panelak urat prace postavil gadzo more chodíš tam a svadis na romaki jmi uzivime ale ty sdechnys na choleru

    reagovatDirga2018-02-13 07:22:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taki konenecne citam chytri clovek cervena tecka napisal pravdu taki pepik nadava a vychani cigany s nasih mesta jaaj taki lyska rezava zbabeli putelo more spinavi mrtali ve skole pepik to zatku má v hlavi zloutenku proto taki chuj poslouchej my co delas more sadelnyk vyzrana jitrnyco jaaj taki gadzo pepik uhylak chody michalově ukazovat svuj banan dzeckam fuj phuj pslouchej spindyra kopal som osem roki tepelaki tak nepicuj avachele soske mindz

    reagovatDirga2018-02-13 07:15:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaroušku

    Musíme se ale smířit s tím, že musíme s cikány žít vedle sebe. To zneužívání systému, je ovšem i ze strany majority, a věř, že nejsme pozadu. Neziskovky jsou finanční černá díra. Je určitě lepší podporovat cikány, financováním obědů...škol v přírodě atd, protože dát jim prachy do ruky, je marnotratnost. Ale financovat to přímo, ne přes neziskovky. Tam ty prachy mizí i v jiných kapsách. Neděláš? Si na dávkách? Minimalizovat příjem hotovosti.... Hele Jaroušku. Žijeme v demokratickém, právně sociálním systému, vše se dá řešit, ale zatím to nikdo neudělal dobře. A je to vina vlád, že to došlo tak daleko. Bohužel. A určitě to nenapraví populista, kterej pouze vytrubuje líbivá slova, prakticky nedělá nic, a neuhlídá ani vlastní kasu. Pozitivní diskriminace, má svůj význam, ale musí se umět použít. Ne přes ni živit neziskovky a spoustu jiných podnikavců.....a kontrolovat ji. A to nikdo ještě nevyřešil.

    reagovat....2018-02-13 01:24:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jiříku

    Emigranti mi vůbec nevadí. S imigrantama, to snad nebude tak horké. Určitě ne natolik, abych se snižoval volit a zastávat extremistická hnutí.

    reagovat....2018-02-13 01:15:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • divám se divám a co vidim v parlamentu ubylo plešatejch

    ale vypadá to že tam brzy budou muset začit odvšivovat.

    reagovatveška2018-02-13 00:13:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:budeme mit zakaz uzivat

    Já bych zakázal používat slovo -more.

    reagovatPepíček2018-02-12 20:19:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Největší khar je Krtek ve službách Mp.. Romaci mu nosí nakradeny materiál jaj.... a stará krtkova to otočí ve stav. Bazaru...)) a zas je na pásvare so keres

    reagovatHehe2018-02-12 08:35:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jiříku, inteligente. Chce to prve se naučit česky a používat hulváte hlavu. Věř, že tato rada je nad zlato.

    reagovatobčan města2018-02-12 08:21:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • By blbi chrapouni,preji vam vam aby tady bylo hodne emigrantu!!!!pak muzete vypisovat vy blbej narode vymrdanej!!!pak budu zvedavej jak pujdete do ulic,new porad vypisovat pi.co.vinyl!!!chrapouni,radeji so poridte 5psu,5kocek,5krecku jak se zvykli vy smejdi.

    reagovatJirka2018-02-12 06:07:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • budeme mit zakaz uzivat "ř" ???

    nobo jsem to jen spatne v TV zaslechl ?

    reagovatasi2018-02-12 01:50:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Odpovím ty dylino stoletých sme kocovaly vsude hrály divadlo spivaly žili v marynkotke a co ty kokot udelals prysels komunysta donutil nas bydlet v sidlistich a dělat vsetko ako gadzo taki si mrtka sak som nenysom chce-li tvoj život tys my donutil tvuj styl tet mas problem brecis mrtko ze mas bortel na sídlišti sciganem kto nas donutil tak žít taki pepik mrtka spinavi bradavica tak nepicuj a caluj chuj dřevěný kar

    reagovatDirga2018-02-11 23:28:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • osvícená čtyřtečko, s první i druhou větou souhlasím - a nepatří právě to k té pozitivní diskriminaci? Co se týče neziskovek - souhlasím v podstatě taky - jsou to ziskovky. Mimo to ale zase zpříjemňují cikánům jejich sladký život - bezplatné poradenství na co vše mají nárok, právníci napadající všechny kdo se na cikány křivě podívají, aktivisté co jim vybojovávají vstupy do soukromých podniků, nájmy u realitek, odškodnění za kdovíco, monitorující a dehonestující každého kdo se o ně otře. Kdo z normálních lidí má za sebou takovou armádu? To není druh pozitivní diskriminace? No a ten průjem nakonec s pokusem o psychoanalýzu nebudu komentovat, zbytečně bych se opakoval...

    reagovatJarda Fochr2018-02-11 22:58:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Jaroušku..jednak jsem čtyřtečka, a posléze, to, co jsou nyní cikáni, jsme si udělali my sami. Tím systémem sociálních výhod, tím výkladem zákona o rasismu atd. Neziskové organizace, jsou jiné téma, nesouvisí to s poz. dis., protože neziskovky, jsoz prakticky ziskovky, a to kurevsky. Jinak, místo argumentu, požaduješ, abych si odpověděl sám. To je ukázka slabomyslnosti a bezradnosti. Jsi stejně jednoduchej, jako typickej volič extrémistů. O lidech, kteří vedou weby, a propagují podobné strany, ani nemluvím.To jsou ještě větší lopaty, než xenofobové tady v diskusi... no diskusi...

    reagovat....2018-02-11 22:18:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    geniální trojtečko, kdo začleňuje bílé, Vietnamce apod.? Už to, že cikány MY začleňujem tím, že mají rodiče jejich fakanů vše zadarmo, na rozdíl od jiných rodičů kteří platí vše i s chlupama, je pozitivní diskriminace. A neziskovky jsou jiné téma :-)? Jaký brilantní argument! Tak vyprávěj, táto, jaké téma, pouč nás. Do té doby bohužel platí co jsem o tvé hlavě napsal níže.

    reagovatJarda Fochr2018-02-11 21:12:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ze souvislosti začínám tušit, co je kar, Pepane. Nepřipadáš si trošku rozpolcený, nejsi ty ten cikán s vyholenou hlavou?

    reagovatochránce2018-02-11 21:10:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pepan a Dirga - dva polygloti. Pepan umí líp česky, ale jen o trošku.

    reagovatochránce2018-02-11 21:02:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Jj, si jen kecal, Pepane. Ale umíš cikánsky. Je dobré být vzdělaný, zasloužíš pochvalu. Ale bacha! Nesmíš moc - to by ťa nevzali do té komis, co bude vybírat, keho jen naložit a keho lynčovat.

    reagovatochránce2018-02-11 20:52:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Neboj,on ti Dirga odpoví,až ho vytáhne.

    reagovatPepíček2018-02-11 20:43:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já se s Dirgou nestýkám. Snad mi to přeloží. Furt mi utíkáš z otázek, že ty budeš taky jen takový kecal, jak Strnad?

    reagovatochránce2018-02-11 20:21:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Zeptej se Dirgy,co je kar. On to musí vědět nejlíp.Má 2 v tlamě denně.

    reagovatPepíček2018-02-11 20:14:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nerozumím tomu slovu "kar", Pepane, to je cikánsky? Ty jsi cikán, Pepíčku? Proto mě chceš lynčovat?

    reagovatochránce2018-02-11 20:10:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    V této zemi bydlí lidé-Indii si hledej jinde !

    reagovatPepíček2018-02-11 20:04:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Není nad přímou, jasnou řeč, už žádné jinotaje. Takže už spolu mluvíme? Hele, jak to teda bude probíhat fyzicky, už ste se vy, co všechny spasíte, nějak domluvili?

    reagovatochránce2018-02-11 19:59:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kar jeden

    Řádí tady jeden havlův čurák,který si říká ochránce. kurva,at táhne do piče a nesere slušné lidi

    reagovatPepíček2018-02-11 19:43:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Uvědom si primitive Fochře, že začleňování musí začít hlavně u dětí. A neziskovky... to je jiné téma synu.

    reagovat....2018-02-11 17:15:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Začal bych u toho... co je vlastně pozitivní diskriminace.

    reagovat....2018-02-11 17:09:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    U cikánů PD minimum, žádná se nevybavuje? A co ty desítky neziskovek zabývající se cikány, ty dělají co? Bezplatné obědy ve školách, svážení zadarmo do škol, zadarmo kroužky, výlety pro děcka z vyloučených lokalit? Přidělování stále nových bytů poté co své zdevastovali? Peníze na nekonečné revitalizace cikány zničených lokalit, jejíž čerpání je podmíněno tím, že půjdou do vyloučené lokality? A mohl bych pokračovat. Ne Strnad ale vy máte v hlavě nasráno.

    reagovatJarda Fochr2018-02-11 16:36:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:kakades

    Strnade, už cukáš, co? Nedělej, že nečteš, co druzí píšou. Nevysvětluj mi cestu kolem světa, když se ptám ten lynč, co mi Pepan slibuje.

    reagovatochránce2018-02-11 16:21:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pozitivní diskriminace, není pouze o cikánech, ale ženách...invalidech...těhotných...či starších lidech. U cikánů, je PD minimum...žádná se mi nevybavuje. Maximálně přednost při rekvalifikaci, jak je užívána nevím. Více PD funguje u žen a invalidů. Jste tak trochu omezenec Strnade.

    reagovat....2018-02-11 16:19:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dozvím se konečně

    jasné výsledky pozitivní diskriminace Romů? Jejich přínos pro společnost, pro státní pokladnu?

    reagovatKarel Strnad2018-02-11 14:19:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:kakades

    Podle toho co tu neustále Dirga popisuje tak to bude něco jako to je s panem Jandou v EH. Ale mnohem v tvrdší formě. Taková cesta kolem světa z Kurvahošigutntag, ale v jednopohlavním homofobnim provedení.

    reagovatKarel Strnad2018-02-11 14:15:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dirgo

    Proč pes do Tesca nemůže,když cigán tam může???????????

    reagovatArtaban2018-02-11 10:17:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:kakades

    Jak si ten lynč představuješ, Pazúre? Už ste se Strnadem a ljulkou probrali detaily? Strnad nakonec cukne, uvidíš. Jen kecá.

    reagovatochránce2018-02-11 09:57:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • more Dirga-

    To jsi ty,tem cigán,co denně somruje na autobusáku od bílých lidí peníze?Když sem mu řekl,že mu nas*ru,tak byl agresívní.Potřebuje pendrekoterapii.

    reagovatPepíček2018-02-11 09:44:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kakades

    Ochránce- běž navštívit more Dirgu: Ten spolu s bratranci ti udělá takovou cestu kolem světa,že do svého zlynčování nezapomeneš.Do vašeho klubíčka vám dá i kozenku a Aranku mindž.

    reagovatPepíček2018-02-11 09:33:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lidé bděte, válka je na dostřel. Já věřím, že si ještě zastřílím.

    reagovatLjulka2018-02-11 07:25:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaaj more taki mam nervi s razisti pepik sak moc dobre pepik pamatuju kaj more stal v parke u kina oko v krový v dlouhým kabát ukazoval klucim chuj taki dostal pet facki uhylak bengi ho mrtali try dny to blata jaaj more spinavi nestovica bi zozrala tvoj fletnochuj uhylak

    reagovatDirga2018-02-11 06:43:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaaj more tupelo pepik ce reveremdum taki cholera by jebala tvoju mater pepik sokeres avachele soske chave mindz kokot to tvoj tlami aj bes reveremda pepik co ces more usaty pes sak se odstehuj nelíbí se ty v mojim prerov chodz do pici sedmý na vlak a stehuj do Košic tam dostanes klobas to kefalina lopatou po tlami a kokares to roboty jaaj pepik taki picoviny delas to cikan sak ja su tu som doma ty delas razizmus jaaj pepik taki bys byl můj pekny žena na mírové bich té naučil pekni na flétnu doma bys mohl dělat koncert vmessky dům z novakom byz ho pěkné vifletnoval suseda

    reagovatDirga2018-02-11 06:36:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ochránce cigošú- půjdeš

    reagovatčlověk2018-02-11 04:26:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to se vůbec nedivím

    neb převychva z norských fondů za miliony nefunguje a majsvé chvání v genech

    reagovatoxford2018-02-11 03:03:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE: ochránče

    Jj, Strnade, to máš pravdu. Tak už se tím netýrej, prostě jsi takový, za to snad ani nemůžeš.

    reagovatochránce2018-02-10 22:15:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE: ochránče

    A hlavně i v tom budoucím hypotetickém světě tu zůstane plno těch, co si furt myslí že sežrali veškerou moudrost lidstva a že jedině oni jsou ti vyvolení řídit ostatním život.

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 22:11:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:volove

    Neboj, bude skopové... Přece nechceš nutit muslimské imigranty žrát špinavé vepřové, to je nehumánní, přímo rasistické a xenofobní. Je uráží už jen pomyšlení, že někdo vezme do huby kus prasete.

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 20:59:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: A když se vy, kluci a holky, co se spolu bavíte,

    No ale já si myslel, že ty se bavíš se mnou, mj. Tak ne, promiň že reaguji na tvou samomluvu. A s Jurou mě nespojuj, ten mě posílá do Kroměříže na ženské oddělení.

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 20:55:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE: ochránče

    No třeba podle toho, že když jej míjím, tak mě tak nějak lidsky osloví "gadžo" nebo "bílá svině, co čumíš, chceš po tlamě?". Nebo když nějakou osobu upozorním, že na odpadky je kousek dál odpadkový koš, tak mi tak nějak lidsky popřeje, aby mě rakovina sežrala, s hřejivým oslovením bílá svině.To pro začátek k rozlišení. Ale ono to rozlišování není tak nějak nutné, do Británie nebo Kanady taky nebyl dělaný žádný výběr, nikdo neurčoval, kdo že tam pojede. Chudáci znevýhodnění tam jezdili sami, než jim to kanadské a britské úřady zatrhly. A jsou i jiné způsoby - třeba na sociálce, nebo nyní na pracáku, kde se jich bojí již tak nějak dlouhodobě. Třeba pan Kohout je umí rozlišit dokonale - má v programu a popisu práce je uměle jako že zaměstnávat. A neboj, svět nebude nikdy ideální. Jen v tom co by tu vznikl by bylo míň těch, co se cítí strašně utiskovaní, ať již jako Romové, nebo inteligenti. A na šéfování se vždycky někdo najde, ono mezi těmi, co inteligenti označují za debily jsou většinou lidi, co umí.

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 20:51:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volove

    co tu zase resite ? Radeji vysvetlete proc najednou pry nemate zajem o veprove maso. Nechcete zrat veprove tak EU omezi chov prasat v kocourkove no a tim se vam veprove podrazi. Na co tedy prechazite ? kozy, berany, kurata nebo budete vegetariani ?

    reagovatdotaz2018-02-10 20:43:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Rozumím. A když se vy, kluci a holky, co se spolu bavíte, Strnad, jura, košík, ljulka, ach, převzato a další, bavíte, o čem se bavíte, není-li to tajné? Jenom o cikánech?

    reagovatochránce2018-02-10 20:42:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nezaponenu.

    Je mi líto prasátek v Letech,když si představím,kvůli jaké verbeži musí umřít!

    reagovatPepíček2018-02-10 20:36:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Já se s takovýma ***** nebavím ,jako ty.

    reagovatPepíček2018-02-10 20:34:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pepane, až se v referendu rozhodne o odsunu, jak ta nakládka bude probíhat fyzicky?

    reagovatochránce2018-02-10 20:12:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE: ochránče

    Tam jsme vyřešili, jak poznáš inteligenta. Hele, Strnade, jak se vlastně poznáš cikána?

    reagovatochránce2018-02-10 20:02:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo bude šéfovat tomu vašemu ideálnímu světu bez cikánů, pražáků a inteligentů? Neva, že nemá až tak docela české jméno?

    reagovatochránce2018-02-10 19:58:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: ochránče

    Proč by tam měl být Jura? To je přece tvá krevní skupina. A ti co se všelijak angažují v různých těch neziskovkách a agenturách co mají v názvu nebo v popisu činnosti Rom, resp. synonyma určitě s nimi půjdou sami. A ti inteligenti sami říkají, že s debily v Česku žít nebudou, že emigrují. Dají se celkem jednoduše identifikovat svými názory, za které se nestydí. Takže opakuji: inteligentní obyvatele Česka není potřeba nijak určovat, velice rádi se identifikují sami. Nejlepší bude, když utiskovaní odejdou sami - tak jak odcházeli do Kanady, Británie, nyní mají velkou možnost na Nový Zéland. Tam všude jim nikdo nic nebude předhazovat. Nebo ano? No to že to že záchranu neviditelných Kanada i Británie zatrhly, tak to asi bude jinak...

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 19:56:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Do komis i Pepíček. Nezapomněl jsem, měl jsem ho jen za proticikánského, že je proti Pražákom a inteligentům, vím až včil. Co ten košík, berete ho taky?

    reagovatochránce2018-02-10 19:54:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ochránče.

    Přeji ti ,aby tě vymrdal more Dirga a jeho nespočet bratranců.

    reagovatPepíček2018-02-10 19:41:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: ochránče

    Takže nic nechystáš, jen máš sám málo, takže se nechceš dělit. Hele a kdo bude rozpoznávat ty, jak říkáš, ochránce resp. obdivovatele, které bude, podle tebe, taky potřeba "naložit". Nějaká komis? Kdo tam bude - ty, jura, ach, ljuka a kdo ještě? A jak to bude s těma inteligentama? Ty poznáte podle brejlí, jak v sedmnáctém v Rusku, nebo na ně budou upozoňovat úderníci tvojeho typu, jak v Kambodži za Pol-Pota? Co bude potom - konečně spravedlivý řád Čechy Čechům?

    reagovatochránce2018-02-10 19:24:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ten poznatek je logický. Nechápu, že na toto se financuje tento institut.

    reagovat....2018-02-10 19:23:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: ochránče

    Juro, a abych tedy měl chuť tu léčbu podstoupit, tak mi popiš jaké že jsou skutečnosti konkrétně u těch Romů, jak že jsou pro Přerov přínosní, jak zde ostatním lidem přinášejí obohacení, a jak zvyšují daňový příjem do státní pokladny, takže je více na důchody a vůbec vše, co se z daní financuje.

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 19:15:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: ochránče

    Juro, a co bude výsledkem léčby? Budu pak vidět problematiku Romů růžovými brýlemi a budu se co nejčastěji zdržovat v místech jejich koncentrace, Zatím se po zkušenostech s nimi těmto místům vyhýbám... A stane se za mě nový člověk, který v imigrantech bude vidět samá pozitiva, samé ty zmiňované doktory, inženýry a vůbec hodné, tiché, vděčné, co nás všechny obohatí a přinesou nám jen samé klady?

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 19:12:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: ochránče

    Měl by jsi se nechat léčit,v Kroměříži se uvolnilo místo po Bartošové tak si tam zažádej o dlouhodobou hospitalizaci.

    reagovatJura2018-02-10 17:36:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: ochránče

    A samozřejmě sem musí přijít noví lidičkové podobného ražení, aby bylo nan důchody, aby zde přibyli další tisíce lékařů, inženýrů, IT specialistů, jejichž příchod očekávají firmy a různé organizace, co ulehčí jejich začlenění a zařídí okamžitý nárůst příjmů z daní všeho druhu od těchto pracovitých lidiček, stejně jako státní pokladnu již dávno plní pracovití a zodpovědní Romové, z jejichž práce tyjí všichni xenofóbové, co si jen hrají na docházení do zaměstnání.

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 15:36:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: ochránče

    Nechystám, to je jen takový xenofóbní výkřik do tmy. Přece ty nej lidičky a s nimi jejich obdivovatelé nemohou odejít někam mimo Česko. Co bychom si bez nich tady počali. pochcípali bychom hlady, nemocemi atd. Protože by tu neměl kdo cokoli vyrábět, vymýšlet, neměl by nás kdo léčit atd.

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 15:30:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Něco chystáš, Strnade?

    reagovatochránce2018-02-10 14:32:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Rád se zůčastním nakládání.

    A s nimi všechny ty jejich ochránce, aby se tam o ně měl kdo starat.

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 14:06:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Košíku, že ty jsi ...

    On si myslí, že těmito kecy také bude ten inteligent, co ho ostatní inteligenti vezmou někam do tramtárie, aby nemusel žít mezi debily...

    reagovatKarel Strnad2018-02-10 14:05:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Košíku, že ty jsi takový intelektuál s titulem Bc. z "VŠ" logistiky

    reagovath2018-02-10 13:38:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rád se zůčastním nakládání.

    Proč není referendum,jestli chceme poslat čmoudy zpátky do Indie?

    reagovatPepíček2018-02-10 09:59:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    ty potkáne táhni!

    reagovatPinochet2018-02-10 07:57:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co to tady píšete? Snažíte se nakukat že kavárna je stejná jak vy sami? Stydite se za to že vás vzdělání lidé označují za rasisty? Komunisticko fasicticti a nacionální zmrdi a jejich hloupí čtenáři jsou tedy menší svine než kavárna a vysokoškolské kadry? Hehe komické Jinak nezapomeňte. Adam Michnik již dávno tvrdil že poslední stadium komunizmu bude nacionalismus, takže to sedí.

    reagovatkošík2018-02-10 07:51:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A kdo by je měl rád?

    využívají sociální dávky, mají na vše nárok, sedí doma a mají víc než ti co poctivě chodí do práce!

    reagovatfany2018-02-09 12:35:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nekrmit!

    A proč je tedy chováme?

    reagovatdpc2018-02-09 12:19:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Pravda se dnes nesmí říkat.

publikováno 16. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 73
KZ Lety Arbeitslager a jeho pravdivá historie, která se dnes nehodí! Cikáni v ČR chtějí svůj vlastní holokaust kvůli tomu, že je Eliášova protektorátní vláda chtěla ubytovat a naučit práci? Na pozemcích rodiny Karla Schwarzenberga se dralo peří, pralo a žehlilo prádlo a sváželo dřevo z lesů.

Lov Jelenů a divočáků

publikováno 15. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 6
Na ČT 24 si myslivci stěžují že se na Šumavě přemnožili jeleni.

SPD k táboře v Letech.

publikováno 07. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 86
Politické usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura k aktuální politické situaci, táboře v Letech.

Pro Martina z přerovských strojíren

publikováno 03. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 24
Oficiálně děkujeme za upozornění, vše dáno do pořádku.

NEMĚLO BY SE TO NĚKAM HLÁSIT? JE TO JEŠTĚ V POŘÁDKU ?

publikováno 03. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 1
Bobr si postavil hráz z plastových lahví
U východoslovenské obce Lomnička se bobr přizpůsobil okolnostem a hráz doplnil plastovými lahvemi.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy