O vítězi komunálek v Přerově rozhodnou Romové

news img Předvolební vřavu odstartovaly tento týden všechny politické strany v ČR.

Nebylo tomu jinak ani v Přerově a okolí, kde žije podle odhadu asi 3.000 Romů. Každá politická strana v Přerově včetně jejich reprezentantů má zcela jistě svůj vyhraněný názor na Romy, ale aby jim nespadly volební preference, vůbec se k romské otázce veřejně nevyjadřují. Přitom si každá partaj zcela jistě uvědomuje, že jim přerovští Romové mohou volby vyhrát. Za jakou cenu jít s nimi do holportu ? Vymalovat restaurant u Kmotra, dát jim ministerskou licenci k provozování kasina jako indiánům v Americe, jmenovat Roma ředitelem bazénu či nominovat jejich zástupce na finančního náměstka města Přerov ? Utopie , demagogie ? Možná ne až tak vzdálená realitě. 3.000 lidu a stoupající křivka porodnosti to rozhodnou. To už je pořádná kanasta, která může na 4 roky zahýbat politickou situací v našem městě. Ptám se jednotlivých lídrů, jak ještě budete dlouho přešlapovat na jednom místě a jasně veřejnosti neodkryjete karty, jaké konkrétní kroky k řešení romské otázky navrhujete ? Bojíte se snad, že byste se tím u svých voličů zdiskreditovali ? Jsem přesvědčen, že romský problém je v Přerově tím nejžhavějším k řešení. Panu Kohoutovi se nedá upřít jedna věc, šlápl do toho .... rovnou oběma nohama a vizitka romského ochránce se s ním potáhne ještě hodně dlouho. Možná si sám říká stálo mě to vůbec za to ? V tomto ho na jednu stranu obdivuji, ale pouze v tomto. Rád bych se dočkal na konci jeho zastupitelského mandátu osobního vystoupení před zastupitelstvem se sebereflexním hodnocením co romské programy a projekty městu Přerov a Romům přineslo a pokud snad něco pozitivního za jakou cenu městských peněz ! Proč město Přerov němá smlouvu s Agenturou pro sociální začleňování , která sedí na stomilionovém budgetu na řešení romské otázky. Když je nám souzeno s Romy v Přerově žít, tak alespoň ať EU zaplatí infrastrukturu pro jejich vzdělání a získání základních klíčových kompetencí. Nebo to máme snad vše platit s městského rozpočtu nebo k převýchově postačí základní škola Boženy Němcové a výběrový Oxford za Mlýnem ? Proč nepozvat na zastupitelstvo ty Romy, kteří řádně pracují jako ochranka v TESCO či uklízecí služba aby se vyjádřili, jak by se sami chtěli zapojit a zlepšit atmosféru v již tak ponurém Přerově k lepšímu ? Napadlo Vás to vrcholní politici a partajní lídři ? Odpovím za Vás, nenapadlo a pokud snad ano proč byste to vůbec dělali ? Nějak bylo nějak bude ! Ano, s Romy v Přerově to bude horší jelikož jich taky přibývá jako máku a životní podmínky jsou stále těžší v konečném důsledku s negativním dopadem na řadového Přerovana. Na kůrovcovou kamalitu na Libavé je potřeba na nejméně 5 let tisícovky lesních dělníků ! Nenapadlo Vás se zasadit aby to byli právě přerovští Romové, kteří by takto získali zaměstnání a znuděnými pohledy nerozebírali mašinku u nádraží ? Holt se v kampani ukáže kdo je skutečný politik s "P" či kdo si na politika pouze hraje a lační po moci.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 04. 09. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: whistleblower

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Konečné řešení

    cikánské otázky zajisté existuje. Jen je potřeba vzepřít se politické korektnosti a myslet do budoucna.

    reagovatCapri2018-09-12 18:38:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vladimíre Pešáku

    Každý rok musíme v souvislosti s během projektu APK přikládat bezpečnostní analýzu. Podklady pro ni nám zpracovává MV, konkrétně PČR z Přerova. Měla by být dostupná někde na stránkách magistrátu nebo si ji vyžádejte u manažera prevence kriminality, paní Krejčířové. Pokud tedy chcete zpochybňovat výstupy PČR, pak byste měl mít v ruce nějaký argument. Zatím ho nevidím, ani netuším z čeho čerpáte......

    reagovatJiří Kohout2018-09-12 11:28:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • si děláte srandu????

    tímto koncem, né

    reagovatpetra2018-09-11 23:55:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • se zde objeví

    vzpomene pana Skládala, pochválí APK, nadá ostatním do prolhaných anonymů, vyhne se odpovědím na dotěrné dotazy a zase zmizí.

    reagovatPan Kohout2018-09-10 19:50:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Neznám v Přerově jediného Roma

    Šašek jsi ty martino (já tě urážet nezačal), když nerozumíš jednoduché větě, přečti si jí několikrát, viz :-))). S vedoucí jsem jednal (chudák paní, musí sem jezdit z takové dálky, můžeš to vzít za ni) a za ochranku poděkoval, ale hlavně jsem se z křiklounů nepodělal!

    reagovatzatím ještě . . .2018-09-10 09:07:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ten vtom

    Tescku jenom žere spí a v noci dělá bordel na celé sídliště hnůj jeden!

    reagovatobčan2018-09-09 17:57:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Neznám v Přerově jediného Roma

    přečti si ještě jednou na co odpovídáš. Ochranka u zákazníka zakročila, doprovodila ho k autu. Zákazník by uvítal přítomnost APK, nebo MP. Já dodám - a nepřítomnost cigánů.

    reagovat:-)))2018-09-08 23:14:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Neznám v Přerově jediného Roma

    Takže šašku to si vyřiď s TESCEM,že zaměstnávají takový tinťátka ochranky,když se něco děje volají APK,nebo MP.Tak zaco jsou placení.Někdo udělá bububu a poserou se.A to se netýká jen TESCA,ale všech marketů.

    reagovatmartina2018-09-08 22:15:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A to Kohout rikal, ze s nimi nejsou problemy

    Asi to musí být výživné, když o tom kamarádka SpP napsala.

    reagovatnojono2018-09-08 18:00:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A to Kohout rikal, ze s nimi nejsou problemy

    počkej, kohout nám to vysvětlí, že to jsou jen ty oné drobné excesy, nebo dokonce že si xenofobní rasisté vymýšlejí a zveličují.

    reagovatnojono2018-09-08 17:59:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A to Kohout rikal, ze s nimi nejsou problemy

    https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/romove-se-stehuji-do-vilovych-ctvrti-a-starousedlici-trpi-20180907.html i Uvirova pise o problemech s romy a to uz je sakra co rict, kdyz v "Prerovskym deniku" se napise neco spatnyho o mirumilovnych kamaradech nektenych nasich zastupitelů

    reagovatA zase romové!!!2018-09-08 15:15:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A kde žijete?

    V Přerově, v ČR. A jak to mají s bydlením bylo odposlechnuto při rozhovoru mladic a mladíků. Kdy jedna mladice prohlásila, že má nabídku na byt 3+1 na Palackého za 10 táců nájmu. A mladík ji na to řekl, ať se nesere, že socialka zaplatí.

    reagovatKde to žiju?2018-09-08 12:50:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bohužel od doby, co je ČSSD v opozici, je na magistrátu takový bordel, jaký svět neviděl. A celé město podle toho vypadá.

    reagovatoprava2018-09-08 11:09:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co dobrého udělali ČSSD pro lidi v Přerově?

    Co dobrého udělali ČSSD pro lidi v Přerově? Asi toliko, co udělali Římané: https://www.youtube.com/watch?v=sfix_BbaZM0

    reagovat:-)2018-09-08 10:59:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tuto partaj

    reagovatoprava2018-09-08 10:42:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Chvála bohu za 4 roky bez socanů. Lépe řečeno se socany v opozici. Ještě by to chtělo, aby tato odnož EU se nedostala do PS. Doufám, že ve volbách do EU už tato partaj nikdo nebude volit. Co tito politici a kritici ČSSD udělali dobrého pro lidi v Přerově a v celé republice. Jeden exot střídá, ještě větší na všech úrovních.

    reagovatHnus socani2018-09-08 10:41:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A že ČSSD už není 4 roky na radnici, toho sis při své inteligenci všiml Oráči?

    reagovatdotaz2018-09-08 09:12:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když slyším ČSSD, zvedá se mi kufr

    Za celým problémem s nepřizpůsobivou komunitou hledej sluníčkáře z ČSSD. Kdo trochu kouká, tak vidí, že pravá ruka neví co dělá levá. Ať je to europoslanec, senátor, parlamentní nebo komunální politik, všechny nekopat tam, kam i císař pán musí chodit pěšky. Doufám, že voliči už procitli z toho bahna, a tyto komunální volby budou poslední ranou z milosti pro ČSSD. Po poslední volbách do parlamentu ČSSD nic nepochopila, mohli si zvolit nové tváře, což neudělali. Nikdo mne nepřesvědčí, že kandidáti do komunálu za ČSSD nejsou stejní vykukové, jako jejich pantáti nahoře. Řeči, jak se zastupitelé za ČSSD v minulosti zasloužili o rozvoj města jsou jen neuvěřitelné keci a zase jen keci.. Lajtochovce zkrátka poslat do řiti, a ne je dělit na dvě další průserové strany. O opuštění Lajtochy z ČSSD by museli provést pořádnou deratizaci těch, co tam po něm zůstali, což se nestalo. Je až neuvěřitelné, že všichni prospěcháři nalezli právě do ČSSD. Budou rádi, když po posledním volebním debaklu sklidí 4%. Prosím keci, že si pletu komunální politiku s parlamentní si nechte pro choromyslné.

    reagovatPřemysl Oráč2018-09-08 08:24:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A kde žijete?

    jak byli cigáni potrestáni, že zdevastovali nejkrásnější nádražní byty, kolik jich to stálo? Nic dostali nové které taky zničí a nikdy nic nezaplatí, protože jsou chránění! A naší radnicí nejvíce!Metr je jen na bílé!

    reagovatxxx2018-09-08 07:49:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když je to s Romy v Přerově tak zlaté

    tak věřím, že těch 10 mio určených na jeho zbourání byde využito smysluplně a bourání zaplatí ti co barák zničili. Protože jsou zodpovědní, převychovaní APK.

    reagovatVybydlený barák Kojetínská2018-09-07 23:48:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jinak by sociální pracovnice mohly zažívat něco podobného

    https://plzen.idnes.cz/urednice-plzen-napadeni-davky-policie-d8h-/plzen-zpravy.aspx?c=A180907_133219_plzen-zpravy_vb. Ale díky prevenci tohle nebo něco podobného nenastává, jednání nepřizpůsobivých se sociálkou je vždy nanejvýš korektní. Nebo ne?

    reagovatJeště že tu máme pana Kohouta a APK2018-09-07 22:53:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ksichtokniho

    vám se musí o panu Skládalovi i zdát. A musí to být strašné noční můry.

    reagovatPaneKohoute2018-09-07 22:49:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě jste za 12 let nepochopili, že členové SPP mají vždy pravdu. I když ji nemají. Je nejlépe je ignorovat, někdy i dvakrát.

    reagovatPro jiné než pro Kohouta a jemu podobné2018-09-07 22:20:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ksichtokniho

    Ani pochopit psané nejste schopen. Chápu že si pak se Skládalem sedíte......

    reagovatJiří Kohout2018-09-07 21:14:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaký máte názor na lidi co volí Kohouta a Netopilovou. Jen se ptám, abych věděla, kdo všechno sem chodí a komentuje tyto články. Doufám, že SPP bude v koalici i nadále

    reagovatLísteček2018-09-07 20:59:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, Skládal tě nemá jenom plnou hubu, ale asi hlavně plný zuby. Čtu vaše diskuse na facebooku a má moje sympatie. I já tě mám plné zuby. Kyž píšeš o tom, že na nádraží je bezpečno a policejní služebna je hloupý Skládalův nesmysl, tak mé sympatie jsou jasné. Ty jsi prostě vůl, který žije mimo realitu. A nesnaž se popírat něco, co je zaznamenáno a bylo to zde i mnohokrát probíráno a je to dohledatelné.

    reagovatfacebook2018-09-07 19:38:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    No vaše argumentace Nespokojený je opravdu hodně chabá. U někoho pokud podpoří koalici a podpoří dobrý návrh, mluvíte o zradě a najednou při hlasování z SpP mluvíte o dobré věci. Vždyť SpP neudělalo nic dobrého. Tomu se říká kam vítr, tam plášť.

    reagovatnaštvaný občan2018-09-07 17:46:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Používáte stejné argumenty jako Skládal. Nic takového jsem nikdy neprohlásil a mnoho hlasování to i dokazuje. Takže si brouci pytlící z ČSSD řešte něco jiného. Skládal je tady, podle stupidity obhajoby ČSSD asi často....a stále plnou hubu Kohouta.

    reagovatJiří Kohout2018-09-07 16:51:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud Dvorský hlasoval pro dobrou věc, tak je úplně jedno, že hlasoval stejně jako SPP. To je snad jasné. Přeci nebude proti něčemu dobrému jenom proto, že to chce i SPP. To by pak byl vlastně jako Kohout, který řekl, že z principu nepodpoří nic, co vzejde od opozice. Takto uvažuje jenom hlupák a Dvorský tím dokázal, že hlupák není. Jde o město, ne o osobní ambice jako Kohoutovi.

    reagovatpro Nespokojeného občana2018-09-07 15:33:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Neznám v Přerově jediného Roma

    Pro šaška martinu. určitě také chodíš nakupovat do velkého Tesca? Když jsem jednoho, zjevně buď opilého, nebo fetlého upozornil, ať mně neřve u pokladny do ucha, začal ještě víc:-). Tak ho ochranka odvedla a se mnou šla k autu, prý aby se mně nic nestalo:-). Kdybych se jich bál, nebudu mu nic říkat, jako raději většina. Tam bych třeba uvítal ty slavný APK!!!

    reagovatzetím ještě2018-09-07 14:35:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co ČSSD. I ta by bya schopna jít s SPP do koalice. Jejich lídr Přemek Dvorský s nimi hlasoval na zastupitelstvu, byl vůči nim na rozdíl od ODS loajální, takže se zamyslete vy voliči ČSSD, co se zde chystá, pan Skládal nebo student Vymětalík tvrdě kritizovali SPP a dostavila se arogantní odpověd a pár starých struktur s ČSSD by se s nimi i paktovalo. Vy se zamyslete raději nad sebou co předvedla ČSSD v opozici a pak kritzujte ODS za potenciální námluvy.

    reagovatNespokojený se vším2018-09-07 13:36:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:já volím ČSSD

    Rozdělování na pravici a levici je v komunale nesmysl.

    reagovatHm2018-09-07 13:31:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • já volím ČSSD

    Je vidět, že pravicoví voliči už tady předem tleskají koalici ODS a ANO. A to se mi nelíbí. Já jsem levicový volič a takové spojení mi navazuje mrákoty. pro mě je volba jasná, jedině ČSSD. Lajtocha se zbavili, ten byl pro mě problém. 4 roky o nich bylo vidět a slyšet. Za mě jasný.

    reagovatvolič levice2018-09-07 13:21:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To je řečí.....

    Souhlasím s Váma pane Kohoute.Jestli to bude po volbách růžové nebo černé,zase se něco bude dít.Nebo spíše se bude psát.

    reagovatmartina2018-09-07 13:08:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Je tak těžké si to najít? Ano, kandiduje, ale až z 12. pozice a navíc je neclen ODS. Takže jaké pak jít proti vlastním členům?

    reagovatHm2018-09-07 13:07:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Neznám v Přerově jediného Roma

    Na výsměch jste tu jenom vy šašci pisálci,kteří máte silný řeči jen tady.A jak píšete ,,černo,,,tak už se odstěhujte a bude o jednoho ,,,lidumila,,, míň.

    reagovatmartina2018-09-07 13:05:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    dík za úvahu, souhlas, Měřínský,koncert a koblihy Přerov nezachrání

    reagovatRE2018-09-07 13:05:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je super!!!!!!! Koalice ANO a ODS. A ČSSD zase v opozici, teda jestli tam zase vůbec bude.

    reagovatvolič pravice2018-09-07 13:03:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je skutečně kandidatura našeho tajemníka za ODS v Odrách pouhá fáma? Společného s Přerovem to má to, že pokud je to pravda, tak ODS v Přerově nepůjde proti svým vlastním členům. K tomu stačí zdravý rozum, aby to každý pochopil. A práce kontrolního výboru ve věci kontroly tajemníka je zřejmě jen první vlaštovka. Takže volbou ODS nemůžete čekat žádné změny, vše zůstane při starém. Tajemník bude tajemníkovat, Měřák bude primátorovat.

    reagovataha2018-09-07 13:01:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Tak odtud přichází ta fáma! Už to konečně chápu, komu se to hodí do krámu. A můžete mi vysvětlit, co má kandidatura Mlčocha v Odrach společného s Prerovem?

    reagovatHm2018-09-07 12:53:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na základě uvedených informací o již domluvené spolupráci ANO, ODS a SPP mi prostě stále vychází, že jediná možná alternativa je velice silná pozice ČSSD a Prosperity. Ti by k sobě případně mohli přibrat nějaký další subjekt. Ale jedině tito se dokáží postavit SPP a tajemníkovi. A to především, když teď víme, že tajemník kandiduje v Odrách za ODS, si můžeme být jisti, že ODS proti němu nepůjde. Takže prosím, křížkujte vhodné kandidáty ČSSD a Prosperity. Co nejvíce hlasů pro ně.

    reagovatúvaha2018-09-07 12:42:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtocha nekorigovala mafie, on si bazén a svoje kšeftíky korigoval sám. A teď zcela nepokrytě kandiduje za Soukromníky. A co se týká inkluze, nastuduj si alespoň základní věci a nevyšiluj tady s Rašťákem, který s tím nemá absolutně nic společného. A kromě toho, být proti sluníčkářům a přitom podporovat SPP a Piráty může jenom naprostý idiot. Vždyť právě SPP chce v Přerově přijímat imigranty. Takže z toho je vidět, že to v hlavě nemáš srovnané.

    reagovatpro pozorovatele2018-09-07 12:35:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro úřad

    Pokud Lajtocha ČSSD vyhodila z kandidátky, jakým způsobem se zbavila mafií, které Lajtocha korigovaly. Inkluze že na středních školách neexistuje? A kde potom končí ti žáci.

    reagovatpozorovatel2018-09-07 12:31:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na jednu stranu tady propaguješ budoucí koalici ODS+ANO+SPP a přitom haníš ČSSD jako stranu sluníčkářů, A přitom právě ČSSD se právě v Přerově dost ostře vymezuje proti nepřizpůsobivým a jedině SPP zatím plně podpořila přijímání migrantů do Přerova. Takže je to přesně opačně, než se snažíš podsouvat a už se do toho pěkně zamotáváš.

    reagovatúřad pro uvádění zavádejích informací na pravou míru2018-09-07 12:28:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro shrnutí

    když píšete o aktivitě, proč do toho taháte ANO? Ti neumí nic jiného, než parazitovat.

    reagovata2018-09-07 12:22:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ty jsi opravdu myslitel. Sláva až na věky. Za 4 roky budeš psát, co je to tam za hrůzu. Ale dobře ti tak.

    reagovatRE:Shrnutí2018-09-07 12:16:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano ČSSD je skutečně nevolitelná, a hlavně v Přerově, ale i jinde. Kromě toho jsem je dosud neviděl, že by dělali nějakou kampan, stojí vůbec o ni o hlasy voličů??? Ta strana už má své v Přerově za sebou a nevidím důvod je zptáky vracet na radnici, co tak dobrého udělali. A kdo vůbec za ně kandiduje, sami suchaři, podívejte na ODS, Navařík, Zácha, Dostál, sami aktivní, takže radší ODS, ANO, SPP než nějaou zprofanovanou ČSSD. Myslel jsem že Přerov není město sluníčkářů, ale je, bohužel. A nebojte se, kdo bude vládnout jaká koalice bude to ještě není jisté. Jestli lidi budou volit ČSSD, není vyloučeno, že bude koalice s oranžovými a OK Přerov. ČSSD kdyby nebyla v příštím zastupitelstvu bude lepší. Sláva ODS!!!!!!!!

    reagovatShrnutí2018-09-07 11:49:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prosímtě nepleť hrušky a jablka společně se švestkami. Něco tu plácáš o ČSSD, něco o Lajtochovi a něco o inkluzi v souvislosti s Rašťákem. Aby to pochopili i fanoušci pana Puchalského, jako jsi ty, tak to napíšu polopaticky: Lajtoch UŽ NENÍ NA KANDIDÁTCE ČSSD V PŘEROVĚ. Oni ho vyhodili z kandidátky. Právě kvůli jeho průserům. Pokud máš něco proti Lajtochovi, stěžuj si u jeho uskupení živnostníků a soukromníků. Nespojuj Lajtocha s přerovskou ČSSD, ti se už od něj veřejně zcela zřetelně distancovali. Ano, píšeš správně, že ČSSD šanci dostala a plně ji využila. Za nich bylo město řízeno SLUŠNĚ, město SE ROZVÍJELO, město se OPRAVOVALO. Máme nový zimák, máme 2 nové mosty, máme domov důchodců. Že to Lajtoch zneužil ve svůj prospěch, za to si stěžuj jemu ve starně Soukromníků a ne ČSSD, se kterou už nemá nic společného. Respektive ne s tou přerovskou ČSSD, která ho vykopla. No a co montuješ do komunální politiky inkluzi a to v souvislosti s Rašťákem, který dělá ředitele na STŘEDNÍ ŠKOLE, to už vůbec nechápu, ty plantale. Inkluze se středních škol nijak netýká. Ani nevíš, kde Rašťák řediteluje a pliveš tu na něj nesmysly.

    reagovatúřad pro uvádění zavádejích informací na pravou míru2018-09-07 10:45:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:- pozorovatel

    Dobrý komentář a souhlas. Pospišilík a Václavičková bude určitě dobrá volba. Jen mám obavu, aby neskončili v opozici. Bude záviset, jak dopadne (kolik % dostane) ANO a ODS.

    reagovatnaštvaný občan2018-09-07 10:38:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro doplnění - ČSSD NEVOLITELNÁ

    Pamatuji si dobu,, kdy Lajtoch z ČSSD vládl na finančním odboru městského úřadu s takovou erudací, že městští stážníci vesele rozdávali pokuty a blokové lístečky zahazovali. Do dnes nepochopím, proč za tuto rozkrádačku v dikci městské policie vyhodili z funkce tajemníka Puchalského místo víceodpovědného Lajtocha. Pane bože, jak je možné, že mafie a ne přerovská ČSSD ustanovuje politiky do komunálu v Přerově? ČSSD už na radnici byla a ukázala, co dovede. Šanci ČSSD dostala, že si ji posrala, to je její interní záležitost. Bude trvat alespoň dvacet let, než se mezi lidmi zapomene na ty průsery. Jsem zvědavý, jak se Rašťák vyrovnává s inkluzí na vlastní škole, kterou mu dohodila nadřízená kolegině a spolustranička Katka Valachová. Pokud inkluzi Rašťák nedořešil a jako ostatní ředitelé základních škol chodí do práce věčně nasraní, tak raději nechtť se Rašťák chopí prubířského kamene inkluze a neleze do politiky. Na škole, kde vládne, má problémů až až.

    reagovatČtenář diskuze2018-09-07 10:35:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jenom prospěcháři a vyčůránci opouští potápějící se loď a jsou to většinu ti, kteří ji pomáhali potopit. Nikomu neuniklo, že na celostátním sjezdu, tedy tam, kde se volilo současné vedení, byl přítomen Lajtoch! I když přerovská ČSSD ho vyšoupla, on se díky kmotrům, na které má kontakty, dostal na sjezd. To jsou ti, kteří potápí ČSSD! Kmotři typu Lajtoch! Ti volí ty Hamáčky a Pocháčky. Přerovská buňka se od nich dostancovala tím krokem, že Lajtocha odsunula. Není lepší důkaz. Kdo chce vidět a slyšet, tak vidí a slyší. A přerovská ČSSD je v současné době jediná alternativa ke koalici SPP+ANO+ODS. Proto je nezbytné, aby měla co nejvíce hlasů. Bez silné ČSSD máte svou budoucnost na příští roky jistou: Měřínský primátorem, Netopilová a Horký náměstci primátora a Zácha náměstek primátora. Přeber si to jak chceš, Čtenáři diskuse, ale je to tak.

    reagovatúřad pro uvádění zavádejích informací na pravou míru2018-09-07 09:58:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Čtenář diskuze - pro úřad vyvracející dezinformace, nebo jak ....

    Já jen doufám, že se najde dost čtenářů zde na diskuzi, kteří nám tady svůj názor na současnou ČSSD upřesní. Já tedy opravdu nevím, jaký zdroj informací mám, když jsem úplně opačného názoru. To snad nikdo rozumný nemůže myslet vážně, že politici v ČSSD nejsou Eurohujeři a sluníčkáři. Prosím, projeďte se krátce facebookem, ať si uděláte skutečný obrázek o představách politických špiček ČSSD. Včera vyplula aféra bývalého člena ČSSD Paroubka. Jak takový idiot mohl zastávat funkci předsedy vlády ČR?. Vůbec nepochopím, jak europoslanec Poche, který schvaluje sankce EU vůči České republice v Bruselu za nepřijímání migrantů se chová jako dítě, kterému se sebere hračka, když jej prezident odmítne jmenovat ministrem zahraničních věcí. Za stav vrcholového vedení jsou jednoznačně odpovědní ti dole, Ti co jsou v komunále. Pokud jsou někteří členové ČSSD s politikou svých nadřízených nespokojení, co pro to dělají? Proč je znovu a znovu ve vnitrostranickém referendu ČSSD volí a opětovně volí? Nikde jsem nezachytil informaci, že přerovská místní organizace ČSSD se distancuje od vrcholné politiky svých předáků v nejvyšších stranických špičkách. Takže vidím dvě možnosti, buď naši členové ČSSD na komunální úrovni tiše souhlasí se svými navolenými řídícími orgány, nebo pokrytecky mlčí a snaží se dojet nějakého prospěchu na populistické vlně. Pokud má někdo v sobě kousek cti a hrdosti a současně nabyde přesvědčení, že to tak dále nejde, tuto potápějící se loď ČSSD se ctí opustí.

    reagovatČtenář diskuze2018-09-07 09:28:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale pokud bych si měl vybrat na levo tak je ČSSD dobrá varianta. Jsou to slušní a umírnění lidé, Rašťák, Dvorský jsou v pohodě. Vidím to jako alternativu k Prosperitě, nevím jak dopadne ODS, zatím od nich není jasný postoj k ANO a Měřínskému. Zejména od Záchy. Čekám na jejich vyjádření jestli je mám volit. Protože si myslím, že je tu varianta těch tří stran jako spolupráce. Pokud neřeknou nahlas jak to bude, hlas nedostanou.

    reagovatNejsem člen ČSSD a nejsem ani jejich volič.2018-09-07 09:24:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro čtenáře diskuse

    Dluh Alnterovi udělal tehdejší předseda ČSSD Miloš Zeman. Současné vedeńí s ním nemá nic společného a ještě se jim Miloš směje z Hradu. A přerovská ČSSD s tím nemá už tuplem vůbec nic. Je to asi jako chtít Markovi Dostálovi vyčítat nezdaněné kabelky Jany Nečasové. A navíc ČSSD nejde exekutor po krku, těch 300 mega mají připravené v bance pro Altnerovy dědice, kteří se ale mezi sebou hádají a neví se, komu se mají vyplatit, což momentálně řeší soud. Navíc ČSSD rozhodně nejsou sluníčkáři, jsou proti přijímání migrantů. A ti přerovští už tuplem ne. Stačí si něco od nich přečíst na facebooku nebo v Přerovských listech, tam mají zcela jasné názory. Prostě sis tady vyblil pár nesmyslů proti ČSSD, které nemají ani hlavu ani patu a asi nechápeš, že budou volby komunální a ne parlamentní. A v Přerově je ČSSD velmi výrazná a to především jako protiváha proti současné koalici. Proto ČSSD v Přerově volit.

    reagovatúřad pro uvádění zavádejích informací na pravou míru2018-09-07 08:44:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Z pohledu dopadu na život běžného občana jsou „komunálky“ možná ty nejdůležitější, je třeba nadhled a zdravý selský rozum. Volme lidi s přehledem, důležité je aby v zastupitelstvu potažmo křesla náměstků obsadili lidé, kteří danému o který se za 4 roky nenaučil mluvit a musela mu napovídat Pospíšilová,(která je bohužel kam vítr tam plášť), dost bylo Měřínského, falešný hráč, na magistrátu neoblíben. Jak uvádíte jediná šance je volit nové tváře, nemám chuť na koblihy financované Babišem a falešná představení stran, které jsou někým financované. Je třeba zvážit i hlasy pro Záchu pokud uvažuje o koalici s nynějším vedením města. Nemám nic proti panu Navaříkovi ani paní Jasové, ale něco jiného je oponovat nebo promluvit na zastupitelstvu a něco jiného je být ve vedení města a pracovat pro lidi. Velmi pozitivně se mi jeví Prosperita, tito lidé s výše uvedenými do koalice určitě nepůjdou a záleží na voličích jak rozhodnou. Kandidátku mají dobrou, dá se vybírat, Pospíšilík, Václavíčková jsou lidé, kteří se nebojí a mají svůj názor což bývá velmi neoblíbené. Václavíčková to zažila tvrdě na vlastní kůži. Byli mezi prvními kdo zahájil volební kampaň, hodnotím facebook. Nejsou nikým dotovaní a vlastní (volební) finance se musí hlídat, proto například při volebních setkáních s nimi nebudou asi ty výše uvedené koblihy. Dost bylo současného vedení města (mocimachrů). Co se týká romů, tak je to celorepublikový problém, ale v Přerově je to po těch čtyřech letech v čele a Kohoutem a Netopilovou už alarmující.

    reagovatpozorovatel2018-09-07 08:43:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Statistiky

    Tak to máme asi p. Kohoute jiné představy co je policejní statistika (jakákoliv). Chci vás upozornit, že to jsou tvrdá data. To není nějaké vaše dotazníkové šetření. To si hodně pletete. A policejní data neuvádí žádné rapidní snížení kriminality, jak se snažíte prezentovat. Mimchodem..do hodiny jsem schopen udělat dotazníkové šetření na vaši oblíbenost (nebo barvu vaší košile) a pak výsledky uvádět jako statistické údaje. Když už mluvíte nesmysly, tak si prosím ověřte, že ze sebe neděláte hlupáka

    reagovatVladimír Pešák2018-09-07 08:18:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ČSSD je stranou pokrytců, copak lidi nevidíte, co jejich stranické špičky dokážou?

    V parlamentních volbách je konečně lidi nakopali do patřičných míst a věřím, že v komunálních volbách to nebude jiné. Jsou to právě komunální politici ČSSD, kteří udržují při životě tuto mafii ve svém vedení ČSSD. Je proti zdravému rozumu těmto přicvrndovačům dát svůj hlas. Proč doposud neuhradili tito specialisti na sociální spravedlnost dlužnou částku 300 melounů dědicům JUDr Altnera? Exekutor jim jde po krku jak liška po slepici. ČSSD si zaslouží v těchto komunálkách odstavit, nejlépe úplně vymazat ze spektra volitelných stran. Copak v takovéto straně může setrvat člověk zastávající nějaké mravní principy? Lidi už pochopili, že ČSSD je stranou pohrobků a příživníků, kteří zničili úroveň vzdělávací struktury, odstranili spravedlnost v sociální podpoře a jsou naladěni na vlně eurohujerů a sluníčkářů s vítací náladou imigrantů do Evropy. Každý, kdo na facebooku sleduje, co se děje u našich západních sousedů musí být k ČSSD nekompromisně ostražitý. Řekne mi tady někdo alespoň jediný důvod, proč volit ČSSD? Jsem připraven se sním tady na veřejné diskuzi dohádat. ČSSD stejně byla obnovena jen zásluhou komunistických prospěchářů, kteří po převratu 1989 se s velikou vervou překabátili z KSČ.

    reagovatčtenář diskuze2018-09-06 22:18:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • na prodej 4 nemovitosti.

    Takže oslovím ty dvě společnosti, které dostaly souhlas RM k ubytovacímu zařízení pro socky v Kojetínské a Jungmannově ulici, aby to tam vykoupili a rád se budu i finančně podílet a společnými silami zažádáme o další dotaci na bydlení pro socky. Doufám, že to jsou domy co nejblíže domu p. Kohouta, ať si taky v přímém přenosu od pondělí do neděle užije cigánského folklóru. Ikdyž to blízko nebude, tak mu určitě aspoň za tohle oživení poděkují místní starousedlíci.

    reagovatV Újezdci jsou aktuálně2018-09-06 21:51:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Resumé

    Přatelé, sousedé, oponenti, 78 příspěvků je super, díky za ty smysluplné, nicméně jsem očekával plodné návrhy stran romské problematiky a ono nám to malounko sklouzlo někam jinam.

    reagovatWhistleblover2018-09-06 21:50:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    v okamžiku, kdy se v Přerově objevil první cigán! A takoví jako jste vy Kohoute, tento vážný problém vědomě udržujte při životě!

    reagovatVážný problém dávno nastal2018-09-06 21:38:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano, ČSSD je v podstatě jedinou alternativou ve spojení s jinými subjekty. A také Prosperita. ČSSD má kvalitní lidi, kteří už byli na radnici, byli slušní, město za jejich řízení ze rozvíjelo. A posral tjim o pan "nevím jak se dostal bazén namou zahradu" Lajtoch, kterého se ale naštěstí dokázali obratem zbavit. Že nepůjdou s SPP je zcela jasné. Prosperita to samé, že nepůjde s SPP je jasné. Bez těchto dvou subjektů, pokud neuspějí, bude Měřínský primátorem, Netopilová a Horký bodou náměstci a tajemník bude vesele řádit dál. To máte téměř jisté.

    reagovatTaky tak2018-09-06 21:26:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Strnade

    APK jsou tu především proto, aby ty vážné problémy nenastaly. To je podstata PREVENCE.

    reagovatJiří Kohout2018-09-06 21:22:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslíš že ČSSD je alternativou. A v čem je tak dobrá. No co má v programu dobrého a jaké kvalitní lidi, Přemysla Dvorského a Šárku Pajůrkovou??

    reagovatTaky tak2018-09-06 21:21:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takže APK není přechodné řešení

    a budou u mašinky postávat neustále?

    reagovatKarel Strnad2018-09-06 21:12:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    Pokud se tvrdí, že APK je řešením problémů s Romy a bez nich by ty statistiky zase upadly do neradostných údajů, pak xenofobní rasisté mají furt pravdu.

    reagovatKarel Strnad2018-09-06 21:10:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Vladimír Pešák

    Mezi tzv. většinou existují také drobné excesy, proč tedy nemáme také APK ve většinovém provedení? To si slušní "bílí" nezaslouží kvalitní řešení problémů?

    reagovatKarel Strnad2018-09-06 21:02:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    V tom vašem povídání toho bylo více, ale vypichuji: ...A platí, že až na drobné excesy, které byly a budou nemáme v Přerově vážné problémy s romskou komunitou... Tak naco APK?

    reagovatKarel Strnad2018-09-06 21:00:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To co jsi jmenoval, nebyl problém ČSSD, ale Lajtocha - bazén a předražené zakázky. A Lajtoch nejenže nekandiduje za ČSSD, ale dokonce kandiduje za Soukromníky. Takže s ČSSD už nemá nic společného. Současná koalice má jedonou alternativu, a tou je ČSSD+Prosperita. To je jediná alternativa, jelikož Zácha je už s Měřínským domluvený.

    reagovatTaky tak2018-09-06 20:12:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Vladimír Pešák

    Vy to určitě víte, protože jsme chtěli zapojit romskou komunitu do řešení problémů a asistenti jsou efektivnější než policisté.

    reagovatOdpovídám2018-09-06 19:47:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Vladimír Pešák

    naprosty souhlas. Kdyz dle Vas az na drobne ecxesy je situace s romskou komunitou v poradku. TAK PROC MAME 8 "ASISTENTU KRIMINALITY" ????

    reagovatKohoute odpovez2018-09-06 19:44:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Současná koalice nemá alternativu.

    reagovatTaky tak2018-09-06 19:42:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Strnade

    Kde píši, že s romy je vše v pořádku? To je stále dokola, jeden neumí číst, druhý špatně chápe......je to prostě anonymní bažina.....;)

    reagovatJiří Kohout2018-09-06 19:42:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak jestli zase vyhraje ČSSD kvůli dvěma angažovaným pánům, tak to se máme na co těšít. To je teda síla, že tady někdo zvažuje volbu ČSSD. Pamatujte si na bazény, domovy důchodců předražené zakázky atd.................................. I kdybych neměl volit tak ČSSD nikdy. Těšte se co zase udělají

    reagovatTak Tak2018-09-06 19:41:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vladimír Pešák

    Pane Kohoute, když je to vše s cikánama OK, tak kdy místo navyšování počtu APK tuhle organizaci zrušíte? A necháte potírání kriminality těm, co ji řeší u všech občanů?

    reagovatKarel Strnad2018-09-06 19:03:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Otázka je, o kolik více, se o tom píše

    Aha. Když jsem MP volal, že u podjezdu cikáni dělají bordel, tak mi řekli, žet am namíří kameru. Asi ji předtím měli do zdi, aby se nezvyšovaly ty oné statistiky. To nemá cenu něco oznamovat.

    reagovatKarel Strnad2018-09-06 18:49:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Právě, že jo, čéče. Za ČSSD totiž bylo líp. Když byla ČSSD na radnici, bylo vše slušnější a stavělo se a budovalo. Ne jako teď. Primátor sprostý jako dlaždič a město 100 let za opicema.

    reagovatTaky tak2018-09-06 18:22:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Dotazníkové šetření

    IT specialisto Kohoute?

    reagovatCo to má být za odkaz2018-09-06 17:34:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No snad někdo nechce volit ČSSD, kvůli tomu, že tam jsou dva pánové, kteří jen psali a kritizovali Kohuta a Netopilovou.

    reagovatTak2018-09-06 17:31:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha nikdy neřekne že s ANO nepůjde, když s ANO sedí na kraji v koalici. Není to o zásadách, ale pragmatismu. Je mu jedno jestli ve vládě sedí ANO, ČSSD a je krytá komunisty. V Přerově to bude jinak. I pro mne by to bylo zklamání. Po čtyřech letech v opozici, kritizování Měřínského, Navrátila, Netopilové a dalších by bylo pro lidi nepřijatelné, zejména pro voliče ODS.

    reagovatpro trojtečku2018-09-06 17:24:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Otázka je, o kolik více, se o tom píše

    U tesca je teda za posledních 7 let, asi nejklidněji. MP volaj lidi, i kvůli blbýmu parkování, či kdejaké blbosti. Takže statistika moc průhledná není. Nezvýšil se počet skutků, dle mého se zvýšila agresivita a troufalost pachatelů. Driv bylo vic rvaček, ale nyní je více přepadení.... už si dovolují loupit. A vesměs jsou to mladé dospívající opičky. Chce to včas zarazit.... a tvrdě.

    reagovatPetr Nedělka2018-09-06 17:20:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Také si myslím, že Zácha je schopen jít s ANO i SPP. Bohužel, dost lidí do něj vkládá své naděje, ale mám oprávněné obavy, že by minimálně šel s ANO, Měřínský, neMěřínský. Prostě by šel. A bylo by mu jedno, jestli by měl chodit kanálama.

    reagovat...2018-09-06 17:18:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A čí je Michal zaměstnanec? U koho je zaměstnaný?

    reagovatale ano, rozhodne z Prahy2018-09-06 16:47:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nerozumím

    tomu Boháč rozhodne?Ten už je 8 rok v Praze a pořád ho melete!

    reagovatobčan2018-09-06 16:34:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud by ČSSD šla do koalice s Kohoutem a Piráty, tak by úplně popřeli to, co do teď říkali a psali. A to nevěřím, že by byli schopni udělat. To by museli pak chodit kanálama. V Přerovských listech a Novém Přerovsku Skládal a Vymětalík kritizovali SPP a navrhovali jiná, podle mne lepší, řešení. Na facebooku si jde Skládal s Kohoutem a Horkým po krku téměř neustále. Skládal upozorňuje na přepadání u nádraží a Kohout mu tam píše, že je blbec, že tomu nerozumí, že statistiky hovoří jasně... prostě to samé, co ten idiot píše tady. Nevšiml jsem si, že by se pan Navařík a nebo slečna Jasová nějak zapojovali. Podle mne ta koalice Kohoutových Pirátů s ODS reálně hrozí, už na sebe neútočí, už pěkně potichoučku pomaličku ruka v rukávě. Takže já souhlasím, že jedině ti, kteří se silně vymezují vůči Kohoutovi, Netopilové a těm dalším Pirátům, jsou volitelní. Jinak opravdu hrozí náměstek Kohout a náměstkyně Netopilová na radnici a to ve spolupráci s ODS. A Měřínský primátorem. Boháč rozhodne, Zácha poslechne a bude.

    reagovatřeknětě NE Kohoutovým Pirátům2018-09-06 15:44:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotazníkové šetření

    file:///C:/Users/ctfai/Downloads/dotaznikove_setreni_apk_2015_2017.pdf

    reagovatJiří Kohout2018-09-06 15:44:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vladimíre Pešáku

    Vy víte vše, ale data policie si nejste ochoten nalézt? No tak je nehledejte a mudrujte dále.

    reagovatJiří Kohout2018-09-06 15:41:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Přesně tak, zárukou toho, že nebude Kohout a Horký na radnici spolus Měřínským je jedině hlas pro ČSSD. Tam je Skládal a Vymětalík a bylo pokrytecké od těch dvou, kdyby spolupracovali s SPP. Pamatuji si, jak Puchalský arogantně reagoval na Skládala i Vymětalíka a nejenom on i Kohout. Takže Vymětalík a Skládal menší zlo

    reagovatja take toho mam dost2018-09-06 15:11:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Staistiky

    Nevím, kde na to chodíte p. Kohout, ale stačí se podívat na výroční zprávy MP, dostupné na jejich stránkách...na území celého města bylo loni nahlášeno (skutečně nahlášeno a řešeno, protože jinak se lidi bojí, nebo to raději neřeší) - 56 případů, o rok dříve 59. Na celé území města a 44 tisíc obyvatel ooobrovký pokles. vysvětlete mi, čím a jakým právem se holedbáte snížení kriminality? Co dokládáte na MV a z jakého prstu si to cucáte?

    reagovatVladimír Pešák2018-09-06 13:34:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takže zde máme zastánce cikánů Kohouta z SPP a Pirátů. Ty nechci v zastupitelstvu a už vůbec ne v koalici ani vidět. A jelikož reálně hrozí koalice ANO+ODS+SPP a Pirátů, o které se zde mnozí vyjadřují téměř s orgasmem a glorifikují takové "úžasné" spojení, já říkám NE! Nebudu volit ani jedno z těchto tří skupin, protože každý hlas ať už komukoliv z tohoto spolku je hlas pro tuto koalici. Takže je vlastně jedno, zda volím ODS, protože když vím, že se pak spojí s Piráty, tak je to vlastně hlas pro Piráty. Akorát budou v koalici sedět v jiném poměru zastoupení, ale je to hlas pro ně, pro jejich koalici. Budu volit jedině ty, o kterých bezpečně vím, že s SPP a Piráty DO KOALICE NEPŮJDOU! To je Pospíšilk (zde je toto jistě garantováno v osobě pana Pospíšilíka a ředitelky ZŠ v Předmostí Václavíčkové) a pak ČSSD (zde je toto jistě garantováno osobou pana Skládala a Vymětalíka).Těmto 4 lidem věřím, že s SPP a Piráty nepůjdou, protože je dlouhodobě nemůžou vystát a dlouhodobě proti nim vystupují a vedou téměř otevřený partyzánský boj. Takže pokud tu někteří píšou, že si přejí koalici SPPaP+ANO+ODS, tak já jako protiváhu nabízím k zamyšlení podporu koalice ČSSD+Prosperita. Když dostanou dost hlasů, tak mají šanci a Kohout půjde konečně do prdele. Dejte těmto dvěma subjektům co nejvíce hlasů jako protiváze již dohodnuté koalici ANO+SPPaP+ODS! Jinak ti máme Kohouta a Netopilovou zpátky, Měřínského primátorem a Horkého náměstkem primátora! To vážně chcete?

    reagovata dost!2018-09-06 13:25:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To je řečí.....

    Kam na ty statistiky chodíš? Co jsou Tebe drobné excesy ty hňupe?! Ty jsi absolutně mimo dění v Újezdci a žiješ jen z nějakých oficiálních statistik, které jsou od reality a spousty nenahlášených denních problému s místními cigány úplně z jiné planety! Počkej, Tebe taky brzy dostihnou tyhle tvoje procigánské řečičky! Začni si už raději pomalu balit kufry!

    reagovatKohoute ty kokote!2018-09-06 13:24:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • chcete v Prerove provozovat zadarmo adrenalinovy sport?

    staci vecer chodit do Tesca !! A pak se tu najde nejaky Kohout, ktery napise, ze az na drobne excesy s romskou komunitou nejsou problemy? Tohle prece prumerne inteligentni clovek nemuze napsat??? no, snad takovi lidi v budouci koalici uz nebudou

    reagovatadrenalinovy sport2018-09-06 13:06:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V ujezdci nejsou vyloučené lokalita. Ale to se to keca když tam nebydlí

    reagovatVentil2018-09-06 12:54:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:SPD pro naštvaného občana

    Vidím, že opravdu sledujete zastupitelstvo zrakem ostřížím. Už se těším na opravdové odborníky, zvlášť z prvních míst. To snad nemůžete myslet vážně, ani vy sám. Zatím z vaší strany kritika všeho a všech. Výsledky vaší dosavadní práce pro město velká 0. Pan Kohout pojmenoval situaci. Vzdělání a zaměstnanost částečně změnit myšlení těchto lidí, této menšiny i když i dobře podotkl, že i v majoritní společnosti máme podobné rodiny. Pro vaši informaci, rozpočet města na rok 2018..... schvaluje v souladu se zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, a se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, rozpočet statutárního města Přerova na rok 2018: příjmy 841 970 200 Kč výdaje 815 265 200 Kč V krátkosti železniční zastávku v Předmostí nechtělo financovat a budovat město. Správa železničních cest má realizovat opravu železničního mostu v Předmostí a bylo jednáno o možné podpoře města, při budování této zastávky. Zastupitelé odmítli a je zbytečné jakýkoliv další diskuze a komentář. Kdo bude napravovat škody po vás pane z SPD Přerov, pokud někdo náhodou projde do zastupitelstva. Vlastně jeden, nebo dva v zastupitelstvu budou, jako kapka vody v moři. Rád bych znal vaše odborníky, bohužel na kandidátce v první třetině nějak chybí.

    reagovatnaštvaný občan2018-09-06 12:53:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • až na drobne excesy nejsou s romskou komunitou problemy?

    to opravdu myslite vazne? ze se vetsina lidi boji vecer chodit pres vyloucene lokality, kterych tu je pozehnane, tak je drobny exces?

    reagovatpro Kohouta2018-09-06 12:49:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vladimír Pešák

    Ve statistikách to je. Musíme je dokládat na MV, pro zajištění běhu projektu. Každý rok.....

    reagovatJiří Kohout2018-09-06 12:10:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Máte pravdu, stejně jako pan Peška, podívejte se na to okolo nádraží. Dostali to zadarmo, jak si toho mohou vážit!?

    reagovatVentile2018-09-06 11:57:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro pana kohouta

    Souhlasím s vámi, ze máme cikány nutit do práce a do vzdělání. Ale máme odlišný názor jakým způsobem. Příklad nabrali jste asistenty kriminality bez výpisu rejstříku trestu. Do každého zaměstnání je toto podmínkou, zvláštně pak na dodržování nějakých vyhlášek, předpisu, zákonu. Jak je možné ze zaměstnatelnosti pana migrují s trestnou minulosti, kter si odseděl nejméně 8 let za podvody. Chcete cikány tlačit ke vzdělání a práci? Proč tlačit? Přemlouval jste snad mě nebo většinu občanů aby chodili do práce nebo do školy? Nechceš nechod, nevydělá si na jídlo- nejez. Proč se Cikánům ustupuje? Protože si spousta lidi nacikanech založila kariéru

    reagovatVentil2018-09-06 11:04:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdyby zvolili ČSSD.

    reagovatr2018-09-06 10:44:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To je řečí.....

    Neříkáte pravdu, p. Kohout. Ve zprávách policie ani ve statistikách není nic o klesající konfliktech a už vůbec ne radikálně. Naopak, jak zaznělo i na zastupitelstvu, nejdou cikánští asistenti nijak do statistiky zahrnout, protože jejich činnost je nehmatatelná a nezapsatelná. Naopak se zvýšil počet útoků v okolí nádraží. takže prosím, okázale nelžete.

    reagovatVladimír Pešák2018-09-06 10:33:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • SPD pro naštvaného občana

    Když někomu město pronajme byt, má právo si stanovit nájemní podmínky. Například zpřístupnit pronajímaný byt technické kontrole instalovaných zařízení. V žádném případě neočekávejte, že SPD budou prolézat byty cikánů. Za prvé je to trestné, za druhé k tomu jsou vyhrazeni zaměstnanci magistrátu. Členové SPD jsou v politice bezpochyby nováčci, dění v zastupitelstvu pečlivě sledují a analyzují. Každý má svoji profesi, které rozumí. Do SPD vstoupila většina jen z důvodu nespokojenosti se současným vývojem ve společnosti a ve městě.. Málokterý z nováčků v SPD tušil, že bude mít ambice narovnávat negativní politické dění. Připadá mi Vaše přirovnání příznivců SPD ke krysám zalezlích v děrách jako ne příliš relevantní. Ostatně to vypovídá o Vaší politické kultuře, či o schopnostech bez urážek se zapojit do kultivované diskuze. Posouzení nechám na čtenářích tohoto serveru. SPD v Přerově chce přinést do řízení města nové systémové možnosti. V žádném případě v programu SPD nehledejte nové chodníky, křižovatky, radary, ledová kluziště na náměstí, ochotu spolufinancovat soukromé sportovní kluby, nová parkoviště atd. SPD má zájem na vyrovnaném rozpočtu města, o prioritě investic nechť rozhodují odborníci magistrátu ve spolupráci s komisemi za účastí občanů. Seznámil jsem se s některými volebními programy konkurenčních stran v Přerově, a jen nevěřícně kroutím hlavou. Copak strana nebo hnutí jsou tu od toho, aby něco budovali? Jak například dopadla slibovaná železniční zastávka na Předmostí nejmenovaným zastupitelem? Strany nebo hnutí v MZ dle mého názoru mají mít dohled nad efektivním hospodařením města, snažit se minimalizovat a přebírat odpovědnost za škody chybných investičních rozhodnutí a odrhnout podnikatelské mafie přisáté na veřejné peníze rozpočtu města. Přeji novým zastupitelům za SPD v Přerově hodně úspěchů v nelehké úloze napravovat škody svých předchůdců. SPD nepotřebuje být za každou cenu s někým v koalici, takové ambice určitě nemá. SPD je připravena podpořit všechny návrhy všech stran, které nebudou v rozporu s etickým kodexem zastupitele města a budou mít opodstatnění v ochraně zájmů zastupujících občanů.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-06 10:20:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Vážený autore výše uvedeného článku,

    Vážený PRO OXFORD, omlouvam se, že článek jsem asi napsal nesrozumitelné, neb byl ironií na opětovně zvyhodnovani jisteho chráněného etnika... Zatímco vnučce aj ostatním hradí studium a pomůcky rodiče tak někteří jsou zvyhodnovani oproti jinym...Ano běžní studaci taky mohou míti stipendia, ale musí být prospěch dle kriterii, zatímco preferovaným stačí chodit do školy a nemit nedostatečnou a absenci... ...

    reagovatOxford2018-09-06 10:07:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je řečí.....

    Mám to v pohodě. Nelituji a nemám ani strach čelit těm broukům pytlíkům, kteří mají jednoznačné řešení. Neexistuje, jedině co můžeme, tak tlačit romy do práce a do vzdělání. Je to jediná cesta jak ten prokletý kruh prolomit. A generačně se to musí posouvat vpřed. Dnes tu již máme spoustu lidí, (nejen romy), zludařených státním systémem, kteří 20 let nesáhli na práci a bohužel, 20 let tak i vychovávají své děti....jinak se nehodlám jakkoli trápit s anonymními výzvami. Jsou stupidní....ale bojujte za to právo zničit kohokoli, kdo je názorově jiný a snaží se něco dělat....bez keců a mediálního proklamování. Asistenti fungují a minimálně se dokázalo, že si jich pár z nich dovede udržet práci. Jak ve zprávách policie, tak i ve statistikách, kde nám radikálně klesá občanských konfliktů ve společenském soužití.. To je vzor pro romskou komunitu. Zaplať pánbůh za to. Ti ostatní rádoby politici neudělají nic, jen zruší to co funguje a má smysl. Pak tu zase budete moci anonymně brečet, jak je to s romskou komunitou špatně. A platí, že až na drobné excesy, které byly a budou nemáme v Přerově vážné problémy s romskou komunitou.......

    reagovatJiří Kohout2018-09-06 10:03:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neznám v Přerově jediného Roma

    Všichni si mezi sebou říkají "cigáni" a nemyslím si, že by si nadávali. Jinak MP bych vyhnal z aut do lokalit, kde je černo i ve dne! Ti šašci - asistenti, jsou výsměch!

    reagovatzatím ještě přerovák2018-09-06 09:49:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:SPD pro Petra Nedělku

    Dovolte, abych to doplnil o maličkost. Každou novou vyhlášku, nebo novelizaci musí schválit zastupitelé. Tedy nadpoloviční většina z 35. Jsem jenom zvědavý, kdo z politických stran a hnutí bude chtít v koalici jednoho nebo dva členy z SPD. Na to jsem opravdu zvědavý.

    reagovatz úřadu2018-09-06 08:34:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:SPD pro Petra Nedělku

    Když, čtu tyto moudra od naštvaného voliče SPD, tak se mohu jen ptát. Kde jste byli vy zachránci Přerova a řešitelé cikánského problému celých 28 let od převratu ? Vy jste byli zalezlí v děrách, jako krysy a najednou ejhle spasitelé Přerova. Blaničtí rytíři. Pane, to už tu bylo. To se Puchalský pasoval do role rytíře. Dovolím si vám položit pár otázek. Kolikrát jste byli (zástupci SPD) na zastupitelstvu a přednesly nějaká konkrétní řešení, připomínky, náměty. Kde lidi mohou vidět volební program, nebo spíše nereálné sliby. Kromě Hanzalové, kdo vás zná z politiky, nebo dění ve městě. Pouze populistické kecy. Vymáhání pořádku v bytových jednotkách jde i dnes. Četl jsem od vás komentář, kdy máte strach napomenout cikána, jen z obavy o svoje auto nebo lak, ale jiným chcete radit. Už se strašně těším, jak budete chodit po bytech a zjišťovat počet osob. To bude opravdu sranda. Víte vůbec, že bez soudního příkazu nesmíte vstoupit do bytu? Asi ne. Jen populistické kecy a oblbování lidí. Mohu jen souhlasit s vaší jedinou rozumnou větou, tento problém je potřeba řešit celostátní politikou. Už vidím, jak zastupitel Přerova z SPD řeší celostátní politiku. Přerov měl několik poslanců a senátorů. A výsledky ?? Snad jen Boháč dokázal zajistit finanční prostředky např. na park u Majáku. Opakuji jen populistické kecy odtržené od reality z úst lidí, které nikdo nezná a dokonce snad ani nebydlí v Přerově.

    reagovatnaštvaný občan2018-09-06 07:45:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Není to náhodou rasismus?

    Zase na kabelovce bylo o černých skládkách kolem kontejnerů. Tak mám dotaz. můžu bordel vyhodit do velkoobjemového kontejneru na Kojetínské, kde stojí celý rok? jinde je jednou nebo dvakrát do roka... Jen si myslím, že preferovaná menšina by mě hnala svinským krokem.

    reagovatčerné skládky2018-09-05 21:08:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vážený autore výše uvedeného článku,

    Co je tvrdého na tom nemít za 5 na vysvědčení a nechodit za školu? A v čem je to tvrdší než pro jiné studenty? neomluvená absence či 5 na vysvědčení bylo kdysi důvodem ukončení studia pro kohokoli, kdo na střední školu chodil. V současnosti to neplatí?

    reagovatpro oxford2018-09-05 21:04:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vážený autore výše uvedeného článku,

    není pravdou, že stačí státem chráněnému etniku pouze přerovský OXFORD, či ZŠ BN, ale mohou studovat za podmínek ,které jsou trošku tvrdší oproti jiným študákům.... Dle severu romskestipendium.cz mají nárok na finanční příspěvky ve výši 14.OOO ročně pro středoškoláky, 21 000 rok pro VOŠ , mají, ale velmi náročné podmínky,neb na vysvědčení nesmí míti za 5 musí chodit řádně do školy bez absence...... VŠ mohou obdržet od 800 do 1200 EUR za rok.

    reagovatoxford2018-09-05 20:05:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • SPD pro Petra Nedělku

    Pane Nedělko, Váš zájem je vítán. Nechci se nějak vyvléci z odpovědi a něco svádět na druhé, ale jistě uznáte, že možnosti nástroje pro regulaci nepřizpůsobivých ve městě v podobě vyhlašování bezdoplatkových zón zanedbali současní zastupitelé. Já si osobně nedokáži vysvětlit, proč se s tímto mocným nástrojem až tak neefektivně zacházelo. Problém jste vystihl přesně, že takto lze postupovat pouze u nových nájemních bytů. V tomto případě je možnost vypovědět nájemci smlouvu pro porušení nájemních podmínek, samozřejmě za předpokladu, že k tomuto porušení dojde. Například jednou z podmínek může být skutečný a nahlášený počet osob v nájemním bytě, rušení v době klidu, nešetrné zacházení s obecním majetkem, nedodržování hygienických pravidel, černý odběr elektřiny, porušování domovního řádu například kouřením ve společných prostorách atd.. Ukončit nájemní smlouvu je náročný proces, ale řešitelný problém, chce to jen politickou odvahu. Bohužel vedení města pod patronací pana Puchalského tuto odvahu nesdílí. Pokud současnou situaci sleduji, vedení města Přerov se staví do pozice ochránce cikánské menšiny. Proto se Přerov zcela jistě stává cikánským ghetem, a z toho související problémy s bezpečností místního majoritního obyvatelstva. Současní radní tento problém neřešili, všichni víme o koho se jedná. Záleží na voličích, jestli dají svoji důvěru a druhou šanci současnému vedení radnice, když zdrbali co se dalo. Příspěvek níže též připomíná, že cikánská menšina poměrně často migruje, což je výhoda pro uplatnění nástroje bezdoplatkové zóny. SPD má ještě další možnosti řešení ve spolupráci s našimi poslanci v parlamentě ČR, které jsou součástí programového prohlášení. Tento problém je potřeba řešit celostátní politikou, proto uvítáme, pokud vy jako příznivci jiných stran a hnutí budete tlačit na své volené poslance jiných stran pro podporu navrhovaných zákonů SPD, které mají uvést na snesitelnou úroveň ochranu cikánské menšiny.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-05 18:51:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to jsme dopadli

    Kdybych měla kouzelný prsten, tak bych okamžitě zařídila, aby všem, co mají prsty v nekontrolovatelném rozšíření cigánů do centra města, přibyla jedna cigánská rodina do jejich obýváků. Ale ta, co od rána do večera parazituje ve městě, jak do bankomatu chodí na sociálku, koupe se v přerovském bazéně a se zlatými řetazy v desetičlenné rodině polehávají v Galerii na odpočívadlech! To jsi to Navrátile z ANO a Netopilko z SPP a teď u Pirátů fakt posrali! Děkuji, že když jdu z práce do obchodu, narazím na cigánku se stravenkama, co nakupuje coca coly, cigára, 5 kg masa a další pochutiny, že když jdu ráno do práce, tak kolem sociálky už stojí skupiny cigánů, co se mi vysmívají, že jdu na ně dělat! A to nemluvím o lidech, co je mají vedle sebe v bytech, které jste jim vlastně darovali!!!! Ten Přerov to je vážně HNUS. Jak si vůbec můžete dovolit jít do voleb!

    reagovatPřerovanka2018-09-05 18:45:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • má sice nemá vliv na stávající, ale je známo, že nepřizpůsobiví se často stěhují, je jim vypovídán nájem. Takže ihned od začátku pomalu, ale trvale to má velký vliv na jejich pobyt, samozřejmě to není samospasitelné, kontroly, změny na úřadě v nenárokových dávkách, atd. Systém omezení, tlačení k odpovědnosti.

    reagovatZákaz doplatku2018-09-05 18:00:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • SPD

    ...mi stále neprozradilo, jakými nastroji, chce těchto výdobytků dosáhnout. Já si je totiž nedokážu vybavit. Normální lidé jistou část městskych bytů odmítají, soukromníkovi najemce neprikážeš, a pokud ihned vyhlásíme zónu bez doplatku, v celém městě, bude platná pro nové zájemce. A i to se dá obejít..

    reagovatPetr Nedělka2018-09-05 17:21:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Předem se omlouvám

    Vypestovali jsme si 2 generace linych parazitu, co nikdy delat nebudo. A kazdych 15 let se samicky postaraji o zdvojnasobeni. Hruza co politici dokazali...

    reagovatTak to je2018-09-05 13:12:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Předem se omlouvám

    Ale Ty jsi naivní vůl, myslíš si, že někdo do toho autobusu nastoupí? Zeptej se v Technických službách jak tam fungují. V lese je to 10 č náročnější. Tak neblbni a zůstaň nohama na zemi.

    reagovatWhisteblovere2018-09-05 12:49:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • IMIGRANTI

    Imigranti ? tak to snad ne !! I když na Libavé místo Romů pracují vesele Bulhaři a v hledáčku jsou Moldavci a rebjata z Ukrajiny, Tak vlastně skoro ano !

    reagovatWhistleblower2018-09-05 12:27:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ach ta prosperita

    To se ptejte Prosperity alias Pospíšilíka, ne mě.

    reagovatGhost2018-09-05 12:22:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ach ta prosperita

    a volební program je tajný? Při nové úpravě vyhlášky o bezdoplatkových zónách, to byl právě pan Pospíšilík, který navrhoval jejich rozšíření hlavně centru města - v blízkosti Galerie a Čechovi ul. Tento návrh byl tak podpořen, že prostě neprošel. A plošnou bezdoplatkovou zónu pro celé město by podpořil při návrhu kdo? Ti, co nepodpořili ani její logické rozšíření? Ale s autobusem směr Libavá s vámi souhlasím. Tento návrh dokonce dala nějaká Romská organizace státu, že budou pomáhat při kalamitách s kůrovcem. Ale je klid,nabídka asi nebyla vyslyšena :-).

    reagovatach2018-09-05 12:21:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak může "Naštvaný volič SPD" vědět, co bude SPD v Přerově prosazovat? To by snad měl prezentovat lídr a ne nějaký anonym na anonymním webu. Třeba chce lídr SPD přivézt imigranty a vyznává islám a my to ani nevíme, zatímco nás tady balamutí nějaký anonym o přesném opaku. My chceme slyšet a vidět lídra SPD a ne nějaká anonymní prohlášení od pana neznámého :-)

    reagovat:-)2018-09-05 12:16:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ach ta prosperita

    Tak proč s romskou otázkou nevyrukuje Prosperita veřejně ? Je to alibismus měsíc před volbami si dát do volebního programu bezdoplatkovou zónu po celém Přerově to mèl iniciovat tak před 3 lety než se do Přerova všichni sestěhovali od hoteliéra Mirgy a ze všech koutů. Radikální řez : každodení autobus Přerov Libavá a zpět placený Lesy ČR a je po romské nezaméstnanosti a Přerov bude teprve prosperovat !!

    reagovatWhistleblover2018-09-05 11:37:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • radeji bych, kdyby byl jednicka Marek Dostal

    ale i tak mam jasno. A ted se do me vsichni muzete pustit :)))

    reagovatvolic ODS2018-09-05 11:36:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Postoj SPD k bezdoplatkovýn zónám.

    V Přerově hnutí SPD se bude nekompromisně zasazovat o plošné zavedení bezdoplatkových zón v maximálním rozsahu. Tuto možnost, která je legislativně mladá, je poměrně účinná v boji proti obchodu s chudobou. Především bezdoplatkové zóny na území města Přerova chrání majetek vlastníků nemovitostí obytných domů před znehodnocením jeho tržní ceny. Jsou známé skutečnosti, že v mnoha případech pronájem bytů lidem, kteří nejsou schopni ufinancovat nájemné a provoz bytu, se tito následně sociálně podporovaní nechovají vůči vlastníků bytových jednotek v souladu s dobrými mravy.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-05 11:27:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Děkujeme Netopilko, to ach

    Celé město jako bezdoplatkovou zónu má v programu např. Prosperita. Jestli se nepletu, tak Pospíšilík se toto již snažil prosadit.

    reagovatGhost2018-09-05 11:10:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Děkujeme Netopilko

    no jo, vždyť Navrátil nebyl schopen říct, KDE je těch 400 bývalých nájemců z ubytoven, které město zrušilo. Chlubil se kolik jich "ubylo", ale neřekl kde jsou. Tak už se nám to rýsuje. Ruší ubytovny, protože se rozpadají a rozstrkají cigány po celém městě. Jediné řešení je město vyhlásit celé jako bezdoplatkovou zónu, tím budou pobírači doplatků nepřímo donuceni si na bydlení vydělat, a odpadne vyšponované nájemné od "obchodníků" , dokonce i od města:-).

    reagovatach2018-09-05 11:00:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neporušuje Tesco nějaká pravidla?

    Platí,že na 5 stravenek je 1 nákup ,to vím. Ale když vidím,jak cikáni dávkují přes pokladnu kubík potravin a mají tak stravenek za 20tisíc,něco je špatně. 50 nákupů najednou a pokladna je na hodinu obsazená.

    reagovatKulička2018-09-05 10:47:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • takže město se přímo a vědomě podílí na dalších problémech v centru města. Kratochvílová ul. je ostudou, cigáni se srocují na ulici, pořvávají, co se řešilo - neřešilo s Velkou pasáží pamatujeme. Zoufalí obchodníci a bydlící. Doplatky na bydlení by se měly určovat stejně jako příspěvky na bydlení. Pro výpočet použít částku na nájemné v čase a místě obvyklé. V ubytovnách na místnost, ne na hlavu. Jinak je to jen podpora obchodu s chudobou, majitelé bytů pronajmou komukoliv, kdo zaplatí nejvíc. A to jsou právě ti nájemníci, kterým to zaplatíme my. Jsme fakt jak blázni. Pracující na nájem nedosáhne, cigánovi to doplatíme. Spíš zaplatíme, jiné příjmy jak od státu nemají. Město se tedy přímo podílí na obchodu s chudobou, protože požaduje přemrštěné nájemné. Chová se tedy stejně, jako různí spekulanti s byty, kteří se za přispění státu snaží co nejvíce napakovat. A v tomto případě nemá být město jako "řádný hospodář", to ať si uplatňuje v jiných akcích, kdy supluje jiné organizace, firmy.

    reagovatach2018-09-05 10:46:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Děkujeme Netopilko

    Aha,už vím,proč se to tak najednou začalo černat v Penny. Když se množí u hřbitova.

    reagovatTAK TÁK2018-09-05 10:38:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chodím celkem pravidelně, jak k volbám tak do komisí. A mohu vás všechny ujistit, že účast cikánů u voleb a opakuji (jakýchkoliv) je mizivá. Kdybych to měl vyjádřit procentuálně, tak se bavíme o 5% z možných cikánských voličů. Myslím, že větší problém je počet stran a hnutí. Zde vidím velký problém.

    reagovatobčan2018-09-05 10:33:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Byty v centru

    Jak je předtím napsáno. Byty dostávají přednostně cigáni. Pokud je výběrové řízení na městské byty, jako např. nyní na 3 bytové jednotky v Kratochvílově ulici, kdy vyhrává nejvyšší nabídka, je to provedeno následovně: na přímý zásah Puchalského, Kohouta, Netopilové a spol., musí se počítat i s cigány, kteří pouze parazitují na sociálním systému. Ti nabídnou za metr čtvereční takový nájem, že normální pracující na něj nedosáhne a je to jejich. A o placení se podělíme my z tohoto odporného, soudružského a cigánského města. Protože jednoduše nejsou výdělečně činní. Takže shrnuto, můžeme se těšit na centrum bohatší o pár desítek cigánskych vyžírek, které se nám pouze smějí, ale hlavně že budou volební hlasy pro SPP !

    reagovatvkv2018-09-05 10:10:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • v Přerovském deníku vyjde předvolební stránka, kde budou odpovědi na několik otázek, kde jedna z nich je zavedení zákazu doplatku na celé město, kdo je pro a kdo proti. Tak uvidíme, myslím si, že je to otázka, která jasně řekne, koho budou cikáni volit a koho ne. Ale určitě budou volit SPP - Piráty a ano, kdy je tito pouštěli do městských bytů. Zlikvidovali ubytovnu, která byla vybydlená, totálně zničená a pustili je do dalších bytů. Takže já osobně budu volit ty, kteří budou mít zákaz doplatku na celé město.

    reagovatxxl2018-09-05 09:36:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hlavně nevolit nikoho z SpP+Pirátů a především Galovou z ANO

    Potom už je to jedno, jedná se vesměs o přijatelné kandidáty!

    reagovatgdpr2018-09-05 09:34:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chci ho volit!

    Kandiduje Ivošek Lausch?

    reagovatKulička2018-09-05 09:23:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No zatím o programu SPD pro Přerov ani vidu ani slechu. Až na tento anonymní příspěvek, který mohl napsat v podstatě kdokoliv a nemusí být myšlen vážně. Ale má SPD i něco jiného v programu, než jenom to, že nestojí o hlasy "nepřizpůsobivých"? Asi ne, že?

    reagovat:-)2018-09-05 08:41:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cikáni volit SPD nebudou, SPD o jejich hlasy nestojí

    Jediná strana deklarující ochranu většiny před nepřizpůsobivou menšinou je SPD. Komu vadí chování, krádeže a fyzické napadání této komunity, nemá v podstatě jiné volby, než očekávat zastání od SPD. Každý, kdo s cikány získal negativní zkušenosti a nelíbí se mu jejich roztahování po Přerově, bude volit SPD. SPD spoléhá na hlasy přizpůsobivých a řádných občanů, na hlasy rómské populace z vysoka kašle. O hlasy cikánů nechť se uchází ostatní strany, které jim naslibují modré z nebe z veřejných peněz na úkor daňového poplatníka. Pokud tady se mnou někdo nesouhlasí, máte tady ještě v přerovských komunálkách dalších 11 stran a hnutí. Jde tady o naše děti, které jsou už dnes v ulicích Přerova cikány přepadáni a šikanováni.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-05 08:06:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Možná

    máte pravdu, že vyhraje ANO nesmí zapomět křížkovat až pod Měráčkem!

    reagovatobčan2018-09-05 07:11:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To jo

    Hlavně ti bezdětní, studující při zaměstnání

    reagovat2018-09-05 06:51:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Buď v klidu, Zácha už to má s Měřínským domluvené. Takže koalice ANO + ODS bude. Nejspíš i s SPP a Piráty.

    reagovatANO+ODS2018-09-05 06:41:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kuwa chytil jsem kapua 44 na 25 vlasec

    Volby rozhodne rozhodčí Mojmír

    reagovatMojek Obojek Kabelík-Olympikský vítěz2018-09-04 23:25:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zvítězí ANO 2011. Nemyslím si, že ANO má voličskou základnu mezi Romy. Romové možná ovlivní budoucí složení koliace, tím že budou hlasovat například za piráti a tím pádem skončí druzí třetí a stanou se koaliční stranou. Jinak doufám v koalici ANO a ODS.

    reagovatpíšu2018-09-04 23:12:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Dotaznikove šetření APK 2015 až 2017

publikováno 06. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 34
Pan ing.

Informace pro voliče jak upravit hlasovací lístek.

publikováno 03. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 115

Úprava hlasovacího lístku

SpP a Piráti se nám vybarvují ještě víc, než jsme čekali

publikováno 03. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 61

Pro příklad 2 bod jejich programu:

Vladimír Puchalský jak ho neznáte...

publikováno 01. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 27
Dostala se mi do rukou zajímavá knížka s názvem Maminko, kup mi koníčka.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy