Partička malých cikánských zmr..... řádí po mestě

news img

Partička malých cikáňat řádí po městě.



Věk 9 - 12 let - a už mají první obětii - ty skončili v nemocnici.

Férovka byla 6 na 2 . Jen tak....po cikánsku, dokopat

Takže buďme zase korektní a nechme si srát na hlavu. Nakonec i radio Haná už to hlásilo jen jaksi příslušnost k etniku chyběla.

Ještě , že máme ty asistenty na pokec u mašinky o téhle partičce jistě vědí. I já měl tu čest , kdy nakukovali do aut oknem ......u Tesca vybírali popelníky atd..........prostě zmrdi už napohled.

A neomlouvejme, že jsou to děti. Je na to dokonce jedno přísloví -  " GENY NEVYCHČIJEŠ ". Čím se asi baví jejich rodiče , leží na ubytovně berou dávky a nebo je probendí v herně. 

Ale to je jen výsledek multi kulti korektnosti , která nás vede ještě do větší prdele než jsme.

Takže až to povím dědovi první co řekne - zlatí komunisti a to je smutné . 

 

A takto píše deník - jen by nás zajímalo jak by Petra Poláková psala , kdy zmlátili její dítě!!!!! 

Banda dětí zmlátila školáky v centru Přerova, ti skončili v nemocnici

Šestice hochů ve věku mezi jedenácti až třinácti lety surově napadla dva chlapce v centru Přerova.

https://prerovsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/parta-deti-zmlatila-dva-chlapce-v-centru-prerova-skoncili-v-nemocnici-20171207.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

Napadení školáci skončili se zraněními obličeje v nemocnici.

K incidentu došlo ve středu krátce před tři čtvrtě na pět odpoledne.

„Skupinka šesti dětí doběhla zezadu ke dvěma chlapcům ve věku třináct a čtrnáct let. Hoši se na cestě rozdělili a jeden z nich pokračoval dál po Blahoslavově ulici. Tam se na něj vrhli dva útočníci z této skupiny, udeřili ho čtyřikrát do obličeje a způsobili mu zranění,“ vylíčila přerovská policejní mluvčí Miluše Zajícová.

Stejně dopadl i druhý z poškozených hochů, který pokračoval dál do Palackého ulice.

„Skupina zbývajících čtyř dětí ho bezdůvodně napadla a udeřila několika ranami pěstí do obličeje a kopanci do nohy,“ dodala.

 

Oba napadení chlapci utrpěli zranění obličeje, se kterými museli být ošetřeni v nemocnici. Škoda na majetku ani jednomu z nich nevznikla.
Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/parta-deti-zmlatila-dva-chlapce-v-centru-prerova-skoncili-v-nemocnici-20171207.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

 


Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/parta-deti-zmlatila-dva-chlapce-v-centru-prerova-skoncili-v-nemocnici-20171207.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

 

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 07. 12. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: redakce

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Okamura

    má plno řečí o migrantech, kteří u nás nejsou, ale o cigánech se bojí jen promluvit je to jenom ukecaná kecka, a mlátí hubou!

    reagovatvasil2017-12-11 12:49:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Tome a kdo jim ten mobil platí - zase my. Kurva kdy už konečně někdo z politiků najde odvahu to pojmenovat a bouchnout do stolu. To se čeká až se pár lidí nasere a zorganizují domobranu nebo co se ještě musí stát????

    reagovatno jo2017-12-11 12:03:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a) není to z našich daní; b) to flákání se je ta práce

    reagovattk to není2017-12-11 11:19:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoutovi je to jedno, že se mu ti jeho asistenti vykecávají před lokomotivou. On je ze svého neplatí. Platí je z našich daní. Tak se město řídí jako firma: někoho zaměstnat, platit ho a neřešit, že nic nedělá a fláká se? Kdyby je Kohout platil ze svého, to by je jinak honil.

    reagovattak tak2017-12-11 11:10:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Známý jednou napomenul z okna ty smrady a okamžitě jsme jich měli před barákem 50!Svolávali se i mobily.Sprostota,řev,nejhorší nadávky.Kdyby byl venku,tak nechci ani domyslet!Pak přijeli policajti.Ale zavolala je ta zvěř na něho!!

    reagovatTom2017-12-11 10:59:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Preventisti jsou k nicemu!!!!!chodi jen se vykecavat u lokomotivi!!Kohout potrebuje dostat na drzku co tady dojebal!!!!

    reagovatpan2017-12-11 07:40:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Na to se podívejte

    A co na to video říkají zkurv... sluníčkáři?

    reagovatArtaban2017-12-11 07:33:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Cikánský potěr

    To že dělají bordel cikáňata řekli jasně na kabelovce v reportáži. To již nikdo nemusí nic dedukovat. Ale podle manažera prevence kriminality se vlastně nic neděje, protože většina věcí co dělají není trestný čin - do 15 let se to stejně neřeší. Takže budeme čekat, co z těch ... vyroste. A pak se stejně kvůli pošahané korektnosti s nimi zase nic řešit nebude. Recidivisty nechají běhat po svobodě, aby mohli posté někoho okrást, přizabít, případně i zabít. Což se stejně nebude řešit jako vražda, protože přece na svou matku přísahal, že nikoho přece zabít nechtěl.

    reagovatKarel Strnad2017-12-10 22:28:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cikánský potěr

    Kurva, každému je jasné, že to byli krpatí cigoši. Každému by bylo potřeba rozbít držku a nakopat prdel, akorát že za to každý vyfasuje 5 let natvrdo ale těm malým zmrdům se nestane vůbec nic. A v novinách a v TV se pořád dokola kolem tohoto jevu chodí jako kolem psího hovna na chodníku a nikdo do něj nechce zakopnout. Akorát mají všichni navenek plnou hubu jakési sociálne politické korektnosti. ROMOVÉ sem, ROMOVÉ tam.... Kurva, 90% jich nic nedělá, děcka nechodí do školy, jenom dělaj bordel a kradou v Černým Tescu

    reagovatČak Noris2017-12-10 22:11:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Na to se podívejte

    Radší sem to neměl vidět. Kolik,že si jich tu máme uhnízdit? Tisíce? Zlatí dirgáni!

    reagovatPepíček2017-12-10 17:09:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na to se podívejte

    https://video.twimg.com/ext_tw_video/937652148338270208/pu/vid/1280x720/UzlH7OgO-3zQBOHl.mp4

    reagovatBob2017-12-10 15:39:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Pro Nedělku

    Prý si troufají i na dospělé... Ale Kohout udělal prevenci, podle oslavných článků co byly i na iDnes jeho preventisti se znalostí prostředí dokážou ovlivňovat chování. znevýhodněných... Jen je mi divné, proč pan kohout tu uvedl že jsou ti preventisti k ničemu, když byla vyhodnocena jejich úspěšnost a byli přijati další.

    reagovatKarel Strnad2017-12-10 14:36:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedělko, od roku 2006 do roku 2013 vládly pravicové vlády, tedy nikoliv vlády sociálního ražení. Od roku 2013 vládne tvůj Andrejko, tvůj velký guru a idol. Nikoliv tedy vláda sociálního ražení. Tak mi to tedy s těmi vládami sociálního ražení vysvětli... A když Kohout v roce 2015 psal, že on udělá "preventivní opatření", tak tím myslel co? Že radní pomůžou zřídit boxárnu pro menšinovou mládež. Ano, tím toho pro vyřešení problému udělal hodně. Teď ta menšinová mládež umí boxovat. Boxovat naše děcka.

    reagovatpro Nedělku2017-12-10 13:50:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Každých 14 roků se počet cikánů zdvojnásobí-2017-6000,2031-12000,2045-24000.....V r. 2045 budou v Přerově mít většinu. Možná to bude dřív,protože lidé uprchnou!!!

    reagovatPepíček2017-12-10 13:39:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Toto je opravdu téměř neřešitelný problém. Už dávno „dozrál „ - čas na snížení trestní zodpovědnosti. Přezrál čas, kdy už dávno měla probíhat kampaň týkající se antikoncepce pro cikánská děvčata a ženy (nejen cikánských, ale i u děvčat a žen ze sociálně slabých rodin). Vždyť není normální, aby kolem 18letého děvčete pobíhala 2 dítka a třetí vezla v kočárku. Bohužel, dívky v cikánských rodinách jsou vedena k tomu, že jsou předurčena především k rodění, protože to je pro ně vlastně výdělečná činnost. Nikdo jim nevysvětluje, že děti nemáme proto, aby kradly, byly „bitkáři“ , aby se rvaly, aby útočily na kohokoliv. Neexistuje důslednost ve vysvětlování smyslu rodění dětí . Jestli někdo opět „vyleze“ s demokracií – tak toto nemá vůbec nic společného s demokracií, ale se zodpovědností. Pak vidíme v televizi, že si stěžují rodiny s počtem členů 7 a více, že nemají odpovídající bydlení, že nemají z čeho žít, protože nemají práci.....proč tedy, v této situaci ta žena rodí a rodí.....a nakonec doslova „ječí“ před kamerou, jak to, že se o ně stát nemíní starat? Vím, je určité procento rodin, kde je kladen důraz na vzdělání, rodiče příkladně vedou své potomky k řádnému životu a před těmito se opravdu hluboce skláním, rodina tu má 2 max. 3 děti, ale to je v tom počtu - mizivé . Pokud nebude společnost důsledná – nebudou žádné výsledky a nebude se tato situace zlepšovat. Při těchto debatách se ozývá jedinec Dirga – nikdy nám ovšem nedá odpověď na dotaz: z jakého důvodu si cikánská mládež a obecně Cikáni dovolují napadat mládež a dospělé, kteří si jich vůbec nevšímají? Co proti tomu dělá on osobně, aby se situace změnila. On osobně na sobě moc nepracuje, protože jeho písemné vyjadřování jasně ukazuje, v jakém prostředí žije, jaké má vzdělání a určitě se neřadí k těm Cikánům, kterých si může člověk vážit. A závěrem slova hudebníka Radeka Banga:„Bylo by ideální, kdyby za padesát let nikdo neřešil, jestli je někdo bílý, či tmavý“. Romové podle něj musí začít především u sebe a začlenit se do většinové společnosti.

    reagovatČlověk2017-12-10 13:14:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Blb Kohout a blb Nedělka?

    Podle tvé inteligence, tipuji voliče SPD, který žije v iluzi, že na všechno jsou nastroje a vše lze řešit silou a vlasteneckým postojem k zákonům....to bohužel ale nelze Ty můžeš pouze anonymně od klávesnice, někoho hanit a nadávat mu do blbů, protože sám o sobě seš nic. Řešit tyto věci, a bojovat s kriminalitou romského etnika a vyloučených obyvytel, je díky vladám sociálního ražení, které tu jsou 30 let...na komunální úrovni skoro nemožné. Jsou ti, co to pořád nechápou, a ti, kteří si na nechápavosti těchto, vymetli cestičku do parlamentu. Začít se musí nahoře- tam, kde ti, jež rozhodují, znají cikána jen z televize. A sociálka- tu neřídí město. Kohout zatím udělal v tomto ohledu nejvíc-ostatní maj pouze slova v ústech. A to je FAKT. Proč bych to měl opomíjet?

    reagovatPetr Nedělka2017-12-10 13:08:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: barnevernet

    To nebyla věta oznamovací, to byl dotaz. Takže patří otazník. Já neustále doufám, že nějaké páky být musí. jinak pokud ne, tak je pak klidně pravda, že dospělí děti posílají krást, loupežit a vraždit bez toho, aby byl někdo postižen. Jedině v nejhorším případě děcko zavřou do ústavu a v 18 vyleze jako úplně jiný člověk s čistým rejstříkem, na kterého se nikdo nesmí ani křivě podívat.

    reagovatKarel Strnad2017-12-10 11:51:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Kua do prdele

    Třeba zanedbávání výchovy, např. Každý den kontrola ze sociálky v doprovodu policie, pokud je nevýchova opakovaná, děcka do domova nebo detenčního ústavu a samozřejmě zrušit všechny sociální platby jakkoli spojené s dětmi, Ale to jsou asi fakt blbosti, které nejde realizovat. Jen se utěšovat, že tedy bohužel nejde nic dělat. Po. Děti je potřeba nechat ať se vzdělávají pro budoucnost...

    reagovatKarel Strnad2017-12-10 11:47:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Neříká, že nezmůžou. Říká, že nemají pravomoc. Já dodávám, že naštěstí, jinak bychom tu měli vedle MP další partu, co nás buzerovala a cikány tak leda přemlouvala, ať se rozejdou. A úplně k ničemu nejsou - umějí vejít do dvorních traktů na Husovce a na Tovačovské, rozumějí té řeči - tam všichni mluví jako Dirga. Kdo by tam taky lezl (možná popeláři?), když už tam všechno pohltila prázdnota.

    reagovatpf 20182017-12-10 09:20:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na rodiče nejsou žádné páky, jak je donutit, aby se starali, co jejich děti dělají? Za tuhle větu patří tečka, pane Strnade. Systém je takový, že se čeká, až bude těm mladistvým násilníkům 15 let a bude je možné zavřít, až zahájí svou kariéru kriminálníka, kdy v krátkých obdobích mezi kriminály zplodí pět šest ochraptělých následovníků, jejichž matky z nich vychovají stejné dacany, jak je jejich otec.

    reagovatbarnevernet2017-12-10 08:55:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už jsem se bál, že se Nedělka nezastane Kohouta. Jeden blb sedí na radnici a druhý sedí u klávesnice a spolu tvoří silnou dvojku. Hoši, vaše vidění světa zdá se mi trochu přiblblé. Všichni říkali že asistenti jsou naprd, že lepší je policejní služebna. Jenom Kohout si pořád mlel své. A výsledky vidíme. Asistenti postávají u mašinky a když se něco stane, tak nám teď Kohout píše, že oni nic nezmůžou. Že jim to už několik let říkali - např. P. Dvorský - článek z PL - tak Kohout neslyšel. Podle Kohouta je u nádraží bezpečno.

    reagovatblb na radnici a blb u klávesnice2017-12-10 08:54:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Alkohol

    Ano.....alkohol je velkou přícinou násilí a lidského utrpení

    reagovatPetr Nedělka2017-12-10 08:32:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Alkohol

    Ano.....alkohol je velkou přícinou násilí a lidského utrpení

    reagovatPetr Nedělka2017-12-10 08:31:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Alkohol

    Ano.....alkohol je velkou přícinou násilí a lidského utrpení

    reagovatPetr Nedělka2017-12-10 08:31:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Otázka je, jestli si inteligente pochopil, výraz trestná činnost, z hlediska statistiky zaznamenaných případů. Nebo jestli bereš svůj dojem, jako podstatný faktor- ten ale nikoho nezajímá. To, že se někdo bojí projít....či tam někdo někoho slovně napadne- není evidováno jako trestná činnost. Či trestný skutek. To je jaksi fakt. Proč je to důležité rozeznávat? Protože na základě toho můžeš, nebo nemusíš dostat finance a možnost zřídit třeba policejní stanici. Na dojmy a obavy nás občanů, stát nebete zřetel. Takže ono než prevence....v podstatě nic moc ani na výběr není. Tím nikoho neobhajuji....pouze se zamysli nad sebou, než někoho nazveš blbcem. Anonyme.

    reagovatPetr Nedělka2017-12-10 08:28:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout napsal o lokalitě u nádraží: "Trestná činnost v této oblasti totiž není nijak vysoká". A takový blb sedí na radnici.

    reagovatblb na radnici2017-12-10 07:43:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Kua do prdele

    je horší než herny. Ve statistice je uváděno, že 1/3 dětí na základce ví, kde si sežene drogy. To by nás mělo alarmovat. Do heren chodí dospělí a ty si rozhodují o tom kde dají peníze, ať třeba zmrznou, ale co děcka, co školy, co rodiče. Alkohol nejvíce ničí rodiny. Zakázat alkohol v obchodě, v hospodách určit jen některé dny.Bude méně problému ve městě.

    reagovatalkohol2017-12-10 06:32:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bordyš

    Mindža nakupovala v lékárně ,prý pro miminko.A platila 500 jakýmsi papírem.

    reagovatjááá2017-12-10 01:40:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nic jiného neumějí a když už tak jen v přesile a když jim pichne u prdele nedej bože ze má někdo teplotku

    Někdo teplotu a nebo bolesti bříška po dietní chybě , tak hned volají 155 a starej se však vas platíme Jóóó a nejlépe ještě puchýř na noze to to bolí !!!!! Jen tak dál...

    reagovatAhoj2017-12-10 01:16:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Kua do prdele

    tvůj názor, brát ti ho nemůžu. Nejsem machr, akorát nejsem posranej a kór z 13letých zmrdů. Hanba by mě musela fackovat.

    reagovatJarda Fochr2017-12-09 23:54:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Kua do prdele

    tak schválně. Když si myslíte, že páky jsou, tak mě poučte. Zveřejňování jmen nebo národností nemá co do činění s policií. Tak co jiného?

    reagovatnick2017-12-09 23:08:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Kua do prdele

    Tfěmi hajzly nemyslím jen znevýhodněné, ale kohokoli, co v tom umí chodit, co mu projde porušování zákonů, nebo jen se směšným trestem jako.

    reagovatKarel Strnad2017-12-09 22:32:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Kua do prdele

    Fochře, ty jsi machr. Ale jen od PC. Ve skutečnosti bys na tom byl stejně jako jiní.

    reagovatKarel Strnad2017-12-09 22:31:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Kua do prdele

    Nejsem drsnej. jen jsem se domníval, že policii máme i kvůli takovýmto věcem. Na rodiče nejsou žádné páky, jak je donutit, aby se starali, co jejich děti dělají? Tak to jsme fakt v prdeli a můžeme se na všechno vysrat... Já si bohužel furt myslím, že páky jsou. Ale asi jen na ty co jsou slušnější. Na hajzly páky nejsou, ti se musí chránit před rasisty, populisty a kdoví kým vším.což je kolikrát vidět v různých článcích a vůbec informacích v médiích, jak se o grázlech nesmí nic moc zveřejnit, aby chudáčci neutrpěli. K tomu co tě fest pobavilo: mám nějaké zkušenosti, takže fakt jen zavolám policii, ale do ničeho se sám nepohrnu. Jen již nikdy nebudu volat měšťáky, ti jsou jen na buzerování, ale žádný problém, kvůli kterému jsem jim kdy volal, nevyřešili.

    reagovatKarel Strnad2017-12-09 22:27:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kua do prdele

    typické alibistické výmluvy bílých českých připosránků - nepomůžu bílému děcku které mlátí banda cikánských zmrdů aby mě nenařkli z rasismu. Přiskočím, chytím každou rukou jednoho kripla za vlasy, 2-3 bomby nebo hlavou o zem - rychlá akce a pokračuju v cestě. I kdyby ti šmejdi zavolali benga jsem dávno pryč a i kdyby ne - oni policajti taky mají soudnost a ví co je to za ksindl a věřím že by ocenili že někdo pomohl bílému děcku - příště třeba zrovna jejich. Podobně jsem to řešil když mi hodili šutrem do auta - brzda, na 30 metrech jsem ho dohnal, pár přes držku, hubu do hlíny a nakonec letěl do křoví. Než z něj s řevem vylezl už jsem zase jel dál. Hlavně nebýt připosraný.

    reagovatJarda Fochr2017-12-09 21:12:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a teď co napsal Kohout: "Trestná činnost v této oblasti totiž není nijak vysoká"

    Ve vazbě na předvolební petiční úsilí ČSSD ve věci obnovení služebny PČR na nádraží zaznělo v dopise zastupitele Dvorského několik argumentů, které vedou k domněnce, že soudobá politická reprezentace rezignovala na bezpečnost kolem nádraží. Není tomu tak. Zastupitel Dvorský obdržel dne 6. 11. 2014 odpověď z krajského ředitelství policie, z níž vyplývá, proč Policie ČR odmítá služebnu zřídit, a uvádí důvody, proč se tak rozhodli. Nejde tedy o rozhodnutí politické reprezentace města, ale o rozhodnutí PČR. Pro objektivní posouzení situace si musíme uvědomit, kdy vrcholilo petiční úsilí. Šlo o politický akt sociální demokracie, která tak po svém reagovala na boom ubytoven a na problémy, které se kumulovaly kolem ubytovny v Tovární ulici. Od té doby se událo mnohé. Ubytovna byla uzavřena a logicky bylo omezeno i 24hodinové hlídkování policie. Trestná činnost v této oblasti totiž není nijak vysoká, jde dokonce o podprůměr obvyklý v takto zatížených lokalitách a je srovnatelná s ostatními částmi města. Krajský ředitel policie v dopise uvádí, že vnímání bezpečí má velkou setrvačnost a vychází spíše z historických zkušeností než z dnešní reality. PČR zajišťuje bezpečnost na celém území města a činí tak podle vlastní metodiky, nikoli na přání politiků. Zřízení služebny asistentů prevence kriminality právě v oblasti, kde se původně plánovala služebna PČR, má logiku a nejde jen o zalepení omezené činnosti policie. Přítomnost asistentů prevence z mého pohledu vede k uklidnění vyhrocených vztahů mezi majoritou a romskou komunitou. Politické averze tedy ve věci bezpečnosti města kategoricky vylučuji, jsou spekulativní a nepodložené. Odlišná situace ale nastává dnes, kdy se znovu otevřela ubytovna v Tovární ulici, což bude mít dopad na bezpečnost v lokalitě. Zde vidím prostor ke spolupráci s ČSSD, která má v gesci ministerstvo vnitra a resort práce a sociálních věcí, což může být přínosem k řešení problémů. A povzdech na závěr – nechápal jsem, proč sociální demokracie reinkarnuje otázku bezpečnosti u nádraží až po roce. Došlo mi to, když jsem se dozvěděl, že do Přerova zavítá sociálnědemokratický ministr vnitra, pan Chovanec. Pak samozřejmě aktivita ČSSD a apel pana zastupitele jistou logiku mají. Taková je politika. Jiří Kohout, Radní Přerova

    reagovatPřerovské listy - září 2015 - odpověď Kohouta2017-12-09 20:44:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • malá připomínka ze září 2015

    Romští asistenti v policejní služebně. Právě před rokem byla ukončena petice za obnovení stálé služby Policie ČR v bývalé služebně u nádraží v Přerově. Petici podepsalo 1700 lidí z řad občanů, cestujících, zaměstnanců ČD a prodavačů z okolních obchodů. Všichni chtěli jediné – konečně zajistit bezpečnost v této lokalitě, kde jistí občané za bílého dne dělají výtržnosti a kradou. Vím, s jakým nadšením občané mezi sebou sbírali podpisy, přičemž jim skutečně šlo prostě jen o to, aby byl naplněn cíl petiční akce. Bylo jim jedno, kdo petici organizuje. Nikdo neřešil, že tu petici organizují členové ČSSD. Oni by ji podepsali, ať by ji organizoval kdokoli. Petice byla předána a bohužel došlo k něčemu neuvěřitelnému – nové vedení radnice petici shodilo ze stolu a s vedením Policie ČR se dohodlo po svém! Místo skutečných vycvičených a ozbrojených policistů je v nádražní budově pouze místnost pro romské asistenty prevence kriminality. Já nemám nic proti těmto asistentům ani jejich práci – jde o to, že oni můžou být pouze určitým doplňkem v programu dalšího a opakujícího se začleňování minority, ale rozhodně ne skutečnými garanty bezpečnosti v dané lokalitě. Trestnou činnost řeší a vyšetřuje jen Policie ČR. Dovolil by si někdo přepadnout obchod a prodavačku, když by 50 metrů od něj byla funkční policejní služebna? Pokud ano, zcela jistě by po zavolání linky 158 byl takový troufalec velmi rychle dopaden. To je prostě něco, co romští asistenti nezmůžou už jen proto, že nemají patřičné vybavení, výcvik ani legislativní kompetence. Proto se mi nechce věřit, že snaha o obnovení policejní služebny byla zmařena nakonec nejspíš jen proto, že se v této věci angažovali členové ČSSD. Přemysl Dvorský, ČSSD Přerov

    reagovatPřerovské listy - září 2015 - P. Dvorský2017-12-09 20:42:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kua do prdele

    represivní složky na dospělý opravdu páky nemají. Jako že "odstíhám tě" protože máš dítě zmetka??? Ale no tak..méně populismu a více znalostí. A že musí být někde dosplí není žádná řeč z cesty. Každej na každýho sere a tohle je jen ubohej alibismus nějakýho přizdisráče, kterej je drsnej jen za klávesnicí, že já přece nic neviděl apod. Pokud lidi sami budou tomu přihlížet a schovávat se za tenhle alibistickej žvást, tak to bude jen tlachání u PC.No a třešnička na dortu je, že přece někde může čekat partička namakanců :-D. To pobavilo :-D. Jak si člověk dokáže sám před sebou odůvodnit, že bude jen přihlížet a do ničeho se nemotat.

    reagovatnick2017-12-09 20:13:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro většinu je za současné situace jediný efektivní způsob ochrany:

    Nevyskytovat se tam, kde jsou znevýhodnění. Ale to je bohužel v Přerově čím dál větší problém... Těžko lze taky rozeznat, že zrovna ta parta co ji někdo potká jde radostně do zaměstnání nebo do kurzu zvyšování kvalifikace a nebude vyhledávat konflikty.

    reagovatKarel Strnad2017-12-09 19:47:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poznámka:

    Prohra bývalé koalice nebyla kvůli nějakým pomluvám. Jak vidím, tak některým fest selhává paměť. To samé že prý SPD něco udělá s cikány a jim podobnými existencemi. Si vzpomeňte co tvrdil pan Okamura a co pak bylo. A není to jen o tom, že neměl tu většinu. On také sliboval osobní jednání s ministrem vnitra a jaksi nic... Nyní také SPD nemá o moc víc v parlamentu než v minulém období Úsvit. Takže zase zákony nezmění, ani nevynutí využívání stávajících.

    reagovatKarel Strnad2017-12-09 19:43:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kua do prdele

    To nejsou na rodiče těch fakanů žádné páky, když už nejsou přímo na ty fakany? Já si myslím že by byly, jen kdyby represivní složky chtěly a nebyly posraný z rasizmu a diskriminace... Jo a ty rady, že přece kolem musel být někdo dospělý, ty jsou dost z cesty. Za prvé jak tu již někteří zmínili, šáhnout na cikánské dítě tak má na krku plno zákonů a taky dospělé. Za druhé nikdo neví, jestli za rohem nečíhá parta vymakaných znevýhodněných přes 20... To tak bývá, že mládě je nastrčeno jako provokující návnada...

    reagovatKarel Strnad2017-12-09 19:37:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No hlavně, že se především rozpadla ANOSPP koalice :-) A Nezávislí taky. A Neulz je teď nezávislý na Nezávislých :-)

    reagovat:-)2017-12-09 19:27:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    A jo, promiň. A Dirga s tou břitvou vyzýval k holení, že mě to hned nenapadlo.

    reagovatpepíček je rasisissta?2017-12-09 17:38:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Asi neumíš číst ty tupče, já vyzýval k obraně a ne k násilí, se prober

    reagovatKolman2017-12-09 17:30:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co jim dáš, rozbijou. Co jim pučíš, nikdy neuvidíš. Co nedržíš, ukradnou. Když to přikováš, tak i s řetězem. Vezmeš je do podnájmu, všechno prodaj, včetně příborů a zas nemaj, boráci, kde bydlet.

    reagovathádanka - kdo je to?2017-12-09 17:25:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vypadá? Největší členská základna v Přerově? To asi těžko. Tolik členů, co mají oni, nemá ani ANO. A SPP? To už se rozpadlo zcela oficiálně. Stačilo jim 3 roky u kormidla a rozhádali se mezi sebou o ohlodanou kost. ČSSD je proti nim vzor jednoty.

    reagovatČSSD? Že se v Přerově rozpadla? To asi těžko.2017-12-09 17:11:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co tu porad melete

    pan skladal - vypada to ze se i v Prerove bunka CSSD konecne rozpadla.

    reagovat...2017-12-09 17:07:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nemusíte je hlídat po celém městě. Ale proč jim tahle radnice finančně pomohla k boxárně? Pan Skládal to kritizoval zcela oprávněně. Ještě je k tomu boxu vycvičí, aby na naše děti mohli lépe útočit, zmrdíci.

    reagovatdotaz2017-12-09 16:47:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ne. Je potřeba je kontrolovat doma. Zjistí-li se, že nejsou schopni zabezpečit výchovu svých děcek, postarat se o ni z pozice státu, ale už od neútlejšího věku. Generace náctiletých už je dávno ztracená, v rodině pozitivní příklad neviděla, nemá se jak z toho marasu vymanit. Příklad strýčka u asistentů kriminality počítat nemůžeme, ten se fláká jako všichni ostatní, ale za peníze.

    reagovatbarnevernet2017-12-09 16:46:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Stapol

    Kde...řekněte, kde je kontrolovat? V celým městě? chápu to, kdyby byli ti malí smradi v ghetu....ale oni putují po celém městě...a nikdo z bílých ani slovo...ani telefon

    reagovatMax2017-12-09 15:59:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ZOO Ústí n. L.chce utratit žirafáka. Přerov by ho mohl vyměnit tak za 100 šimpanzů. Žirafák by mohl třeba sundávat malé opičáky,kteří skáčou po lokomotivě.

    reagovatPepíček2017-12-09 15:20:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslite toho Dirgu s vystudovanyma trema tridama a mozkem velikosti antiperle?

    reagovatjj2017-12-09 14:48:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Dirga muze vcesko

    reagovatjj2017-12-09 14:30:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • More Dirga mi tady vyhrožoval znásilněním do ,,výfuku-to se může?

    reagovatPepíček2017-12-09 14:17:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já nejsu rasista,jen mám velmi špatné zkušenosti s cikány!

    reagovatPepíček2017-12-09 14:07:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už 2x mi tu soudruzi smazali příspěvek.

    reagovatPepíček2017-12-09 14:06:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rozlézání po městě

    Je opravdu škoda, že místní politici zajišťují bydlení těmto osobám, po celém městě to není v pořádku neboť tím trpí ostaní majitelé bytů, kteří si byt museli koupit. Chápu , že někde bydlet musí, ale tady bych hodně prosazoval Čunkův způsob a v Přerovském případě opravit bývalá kasárna Jaslo, a z toho udělat městské sociální byty, a nájem by byl vlastně vrácen z dávek městu zpět, samozřejmostí by byl režim na této ubytovně. Chápu že město nemůže nic nadělat se sociálními zákony , neboť ty se schvalují jinde, ale může zařídit pravidelné kontroly MP, která byla původně zřízena z těchto důvodů a dopravu bych opravdu přenechal Policii ČR, ono se to nezdá ale když se budou malí i jiní smradi pravidelně kontrolovat a otravovat jim jejich klidný život tak bude výsledek do pár měsíců vidět taky.

    reagovatStapol2017-12-09 13:47:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kolomana, který tu vyzývá k násilí a samozřejmě Dirgu, co tu vyhrožuje břitvou, cenzura pomíjí. Pepíčka, navrhujícího směnu žirafy za šimpanze, cenzura maže.

    reagovatpepíček je rasisissta?2017-12-09 13:21:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zajímalo by mě,

    jak by se posuzovalo použití pepřového spreje. Asi neadekvátní obrana a postih.

    reagovatach2017-12-09 11:57:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bezdůvodně házeli kameny po ní a po jejím psovi

    reagovati naše babka má s nima zkušenost2017-12-09 11:51:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ozbrojte se a bijte je

    co do nich vleze, až z nich poteče červená. To na ně bude platit, věřte mi

    reagovatKolman2017-12-09 11:34:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Napadají v tlupách hlavně slabší,seniory,děti.Rasistické nadávky nejhoršího zrna,sprostota,agresivita.Nevím,že by byl cikán kdy obviněn z rasismu!

    reagovatTom2017-12-09 11:20:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Naprostý souhlas s příspěvky pode mnou.Kdy se konečně začnou tyto problémy nazývat pravým jménem!Vyrostli do nebe zásluhou takových kohoutu,netopilek,neziskovek

    reagovatTom2017-12-09 11:07:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Krátce k věci

    Mohl by zde p. Kohout vypsat, jaká opatření město k dnešnímu dni za dobu svého "vládnutí" proti cigánským bandám, cigánskému bordelu provedli, jak jsou funkční a s jakými výsledky? Když se situace s cigány v Přerově rapidně zhoršila namísto toho, aby se zlepšila? Jak propagovalo SPP před volbami i po volbách? Děkuji za odpověď.

    reagovatbp2017-12-09 11:05:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak

    Si myslim, ze tento stav je mozny postupne resit ale chybi hlavne odvaha politiku. Jen alibisticke reci ale boji se pojmenovat veci, ktere kazdy normalni clovek pojmenovat umi a vidi je. Ze jsou cigani a ne Romove, ze jsou paraziti lini a vetsina inbecilni diky pribuzenskemu mnozeni, ze diky te inbecilite tak dale vychovavaji decka jeste k vetsimu vycleneni, ze atd...Proc Cunek mel koule k tomu aby je poslal za Vsetin, proc Kubera se neboji to pojmenovat? Protoze to neni srac a alibisticky kecal jako nas Kohout, si odpovim. Tvrdy a nekompromisni pristup k malym hajzlum i jejich rodicum a zadny prachy - treba chcipnete, kdyz nechcete pracovat a dodrzovat pravidla souziti. Ze neumis nic - tak kurva chod do skoly a nebo zametej ulici (dokola) ...proc muzou lidi v Meopte delat na smeny za 13tis a proc by kurva lina cigansky mela mit 2x tolik jen za to ze je cernej. Zvracenost neustale zivena hloupymi a falesnymi politiky typu Kohout...nechutna doba...

    reagovatNo2017-12-09 09:45:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro Kochouta a spol.

    V roce 2015 byl problém v mlácení dětí na hřištích např. Jasínkova ul. Mezitím banda potrenovala a teď útočí v centru města, ještě za dne a efektně na obličeje. Bravo.Dobře to na té radnici vedete.

    reagovatExem2017-12-09 09:17:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Krátce k věci

    Krátce k věci, Kohoute. V roce 2015 jsi v Přerovských listech psal, že problém lze ZÁKONNÝMI prostředky řešit. Proč teď lžeš, že to nelze? Prostě si myslíš, že voliči jsou idioti s jepičí pamětí. Dělal sis své osobní PR, každý týden vyšel článek od Polákové Uvírové, jak Kohout bojuje s ubytovnami a jak bojuje s kriminalitou. Všichni tu psali, že asistenti jsou nesmysl.

    reagovatpro Kohouta2017-12-09 08:33:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Krátce k věci

    Klasická Kohoutovská klička. Problém je větší, než si kdo myslí...Tak to ví 10 milionů lidí v této zemi i bez soudruha důstojníka Kohouta! Takže můžeme si poznamenat, že ona Kohoutovsko-Netopilovsko SPP akce "preventistů" je úplně k hovnu a že se vyhodily peníze. Jistě si nechal dobře zaplatit i zde píšící Kohout! Už z tohoto města odejděte, Kohoute!

    reagovatnesnáším Kohouta a SpP2017-12-09 08:32:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • http://prerov.eu/cs/o-prerove/prerovske-listy/archiv-prerovskych-listu/rocnik-2015-archiv-prerovskych-listu.html

    Kohout teď píše, že nemůže nic dělat? Že za to může systém? A proč si z nás teda dělal Kohout dělal srandu v únoru 2015 v Přerovských listech na str. 6 ? Cituji Kohouta "Chci nastavit podmínky, které by měly zabránit tomu, aby lidé v Přerově padali do kruhu chudoby a pak se uchylovali k nežádoucímu chování – jako jsou třeba krádeže, případy přepadení a podobně. Jsem připraven pomáhat řešit problémy, které společnost citlivě vnímá – bezdomovectví, alkoholismus, gamblerství, drogy. Vím, že někteří lidé se v nežádoucí roli ocitli kvůli svému způsobu života – a nemají ani zájem zařadit se do společnosti. Jiní jsou obětí výchovy svých rodičů… A někteří se propracovali na okraj společnosti souhrou okolností a náhod. Také je skupina lidí, kteří se v chudobě ocitli řízeně a pomoc státu zneužívají. I tomuto trendu chci čelit preventivními opatřeními."

    reagovatKohout si z nás dělal před 2 lety srandu? Přerovské listy únor 20152017-12-09 08:22:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ano

    jsou to žáci ze školyB.Němcové. a dělají to po celém Přerově vytipují si slabšího a řeknou mu jestli se chce bít. troufnou si když vidí .že má strach!

    reagovatnora2017-12-09 08:04:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Krátce k věci

    ano, problem je mnohem hlubsi. Problem je v tom, ze v Prerove je plno ubytoven, kam se stehuji neprizpusobivi. Znam vsechna byvala okresni mesta v Olomouckem kraji a nejvetsi problem je samozrejme v Prerove. Problem je ten, ze si platime asistenty, kteri si povidaji u lokomotivy (kolem nadrazi chodim bohuzel dost casto). Problem je, ze MP nedela to, co by mela delat. Je sice hezke, ze MP stoji ve Skodove ulici rano pred 5 h, ale moc nevim, proc v tuto hodinu, kdyz v tuto dobu ma vetsina neprizpusobivych jeste pulnoc. Tech problemu je vic. Nevim proc MP nevycleni pesi hlidku, ktera se bude 24 h denne pohybovat mezi hyperalbertem a Kazetem ap. Kdyz budou sedet v aute, tak toho asi moc neudelaji

    reagovatpro Kohouta2017-12-09 06:11:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Alou domů.

    Ty chájzle more Dirga. napíš sem trochu česky,co jste provedli,že vás vypráskali z Indie !

    reagovatBojovník2017-12-08 23:31:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to Tom

    Proc by se mel podepisovat? Aby si na nej nekdo vedl slozku...nekdo je hold smrad, nekdo arogantni debil, co si mysli, ze sezral veskerou moudrost sveta:)

    reagovat...2017-12-08 22:37:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zákonné prostředky dneška-živitele mlátit,parazity chránit.

    reagovatTom2017-12-08 22:37:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juro

    Kohout už startuje.Ale za cigány!

    reagovatTom2017-12-08 22:24:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kohoute

    cikánské děti?Kriminálníci bez ohledu na věk.Řekni to rodičům napadených.

    reagovatTom2017-12-08 22:21:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to Tom

    Jaké cigánské děti,jsou to obyčejní černí zmrdi,které je potřeba liskat na počkání.

    reagovatJura2017-12-08 22:20:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Krátce k věci

    Pokud má kdokoli pocit, že zná jak této situaci ZÁKONNÝMI prostředky čelit, nechť to řekne. Problém je mnohem hlubší, než jen konstatovat, že prevence je nedostatečná a za vše můžeme my. Prevence není všelék,tak to je, nezajistí, že se nebudou vyskytovat veškeré nežádoucí společenské jevy. Rozhodně tento problém není řešitelný v rámci stávajících zákonů a za daného nastavení sociálního systému. Bez zákonných změn se nepohneme. Uděláme vše proto, aby se tato událost řádně prošetřila, ale nikdo nemůže nutit polici a justici, aby konala mimo rámec zákonů. Ty jsou dané. Asistenti prevence kriminality jsou bez kompetencí, jediné co mohou, tak volat policii. Na danou problematiku problematických dětí z romské komunity se soustředíme již delší dobu, ovšem jak postihovat nezletilé, pokud je rodiče nechají ulici, tak to tedy nevím. Pokud nejsou trestání rodiči, pak teprve velmi složitě nastupuje OSPOD a to už je opět výkon státní správy, do toho obec nemůže zasahovat. A znovu opakuji, problém je mnohem hlubší než pouhé konstatování, že nic neděláme.

    reagovatJiří Kohout2017-12-08 22:17:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Tom

    Jste normální zbabělý smrad, možná horší než ty cikánské děti.....pojdťe se podepsat, hrdino...;)

    reagovatJiří Kohout2017-12-08 22:13:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kde je Netopilka,Kohout,Puchna,.... Aha,napadeni byly naše děti.

    reagovatTom2017-12-08 21:37:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dnes před ZŠ B.Němcové

    Kolem poledne, když skončilo vyučování, tak skupinka mladých do života neperspektivních osob rozhazovala mléko, které dostala ve škole po chodníku a do křižovatky. Byl to velice smutný pohled, když je spousta důchodců, co nemá ani na to mléko každý den.

    reagovatEvžen2017-12-08 21:15:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Otázky jsou správné. Nestaráš se o děcka? Vedeš je ke kriminalitě svým chováním a ignoruješ jejich výchovu? Odpověď Pod most! je jednoduchá, toková okamurovská. Dají se s ní vyhrát volby, ale to je asi tak všechno. Lepší odpověď je: Postarám se o ně já a vychovám z nich pracovité, pravdomluvné, čestné, chytré a krásné Čechy. Už by s tím měl konečně někdo začít, než vyroste další ztracená generace, celoživotně poznamenaná výchovou, které se jí dostalo a kterou poskytne svým potomkům.

    reagovatbarnevernet2017-12-08 21:12:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • agresívní bandy,které se flákají celý den po městě.Skutečnost se zamlčuje a bagatelizuje.

    reagovatTom2017-12-08 20:53:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak poslochej bojovnyk vem netělku a pepicka apriť za mnou muzeme si to vysvetlit ak chlapy tak si vas vezmu na brytvu ze nebudes stačit utykat chave avarde šuvhele dylyna bradavica na tvoj mali chuj delas tady more hrdynu mrtko ukaz se my kte si kte ukaš se my zbabeli usaty pes

    reagovatDirga2017-12-08 20:46:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jen na vysvětlenou

    SPD? Tomu nevěřím. Ten pouze tohle téma vyuzil k oblbnutí lidí, aby se dostal nahoru. SPD mne hodně zklamalo. Tajně jsem jim fandil, ale co vidím nyní.....kašpárci. Kdo to sleduje podrobně, a ma rozum, musí ten obrat a neschopnost začít vidět. Okamura nyní jede dost na sebe. Neočekávám nic....začínaj se rýsovat druhé VV....

    reagovatPetr Nedělka2017-12-08 20:26:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:reportáž

    Ach...emotivní a plně souhlasím. Takhle nám tady začínaj vznikat gangy mladých zbytečných a neperspektivních person. Chce to razanci a trochu jim nastavit mantinely. Bohužel.....my ty hnízda máme v centru...na Slovensku to vyhnali za město, a tam si žij jak zvíře.....

    reagovatPetr Nedělka2017-12-08 20:19:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • reportáž

    na kabelovce ukazuje, že problém je vážný a stupňuje se. Případů napadení je mnohem víc. Tlupa deseti cigáňat. Cílem útoku je hlavně obličej a hlava. Vyučenci boxu? Už sklízíme? Ale lidé by měli být hodně všímaví a jakkoliv zakročit, když vidí k čemu se schyluje, nebo se již děje. Večer a v noci dospělák může v určitých lokalitách předpokládat problém. Ale dítě odpoledne?! A když je náhodou chytí, co dál? Pokud se nebudou trestat zákonní zástupci - rodiče, nezmění se nic. Nestaráš se o děcka? Vedeš je ke kriminalitě svým chováním a ignoruješ jejich výchovu? Nežrat a pod most! Peníze ti nedáme. Čím víc do nich strkáme, tím víc natahují pracky. Pracovat je fuj - sprosté slovo. Kdyby každé ráno dostali do ruky lopatu a krompáč a makali, neměli by tolik chutě a času na lumpárny. Vždyť oni se nudí - co z toho pak pramení? Nikdy se cigáni neměli tak dobře, jako dnes. Vše dostanou. A běda, když ne! Chce to tvrdé, nekompromisní pravidla. Jiná cesta není. Porušuješ pravidla? Starej se sám o sebe. Na Slovensku se s nimi nepárají. Žijí v chatrčích, bez vody (ukradnou sami sobě vodovodní potrubí :-) ). Tady žijí v pěkných bytech v centru města a na ulicích tlučou hostitele = nás.

    reagovatach2017-12-08 20:12:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro veřejnoprávní televize to není zajímavé

    Jo kdyby chudáčci utiskovaní čmouďáčci chytli přes rypáčky, to by bylo jiný kafé, to by si Kocáb s Šabatkou i cvrnkli do kalhot jak by jim jely huby před kamerou

    reagovatblábol2017-12-08 19:26:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    a ty si ktere

    reagovattomas jedno2017-12-08 19:09:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jeden úchyl, redakční oblíbenec, co neumí moc česky, to tu prokládá pravidelně, druhý úchyl, co furt cpe Tomaníkovou do primátorského křesla už se taky ozval. Kde je, sakra úchyl psí hovno a ten úchyl, co furt brečí nad hrdinou třetího odboje, ten snad chrápe ...

    reagovatužsme skoro šici2017-12-08 18:41:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • má 1 komentář na Deníku - proč lže

    reagovatČlánek Petry Polákové vzbudil velký rozruch2017-12-08 15:54:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen se stat zbavuje odpovednosti.Dame vam prachy a je hotovo.Co takhle vybudovat soc.bydleni na statni utraty.Soc.slabsim dat ubytovani ,jidlo a pokud chces hotovost jdi do prace.Tak s pozehnanim statu vznika jen absolutni zneuzivani a obchod s chudobou.Desim se toho ze v tomhle budou muset zit me deti.Nechci politiky kteri okradaji pomoci zakonu pracujici lid a podporuji flakace kde se casto vyskytuje kriminalita v mire opravdu nemale.Nechci svet s touhle budoucnosti a nechci politiky co pachaji tohle zlo.

    reagovatRodak2017-12-08 15:31:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Budou zrušeny "bezdávkové" zóny?

    https://ekonomika.idnes.cz/bezdavkove-zony-senatori-chteji-zrusit-kraje-chystaji-vlastni-novely-1m2-/ekonomika.aspx?c=A171206_211933_ekonomika_lre

    reagovatbezdávkové zóny2017-12-08 14:57:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Já se cítím bezpečněji.Když si bojovník tak bojuj a ne jenom na počítači.

    Přece tam nebudu chodit jen tak.

    reagovatBojovník2017-12-08 14:32:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Já se cítím bezpečněji.Když si bojovník tak bojuj a ne jenom na počítači.

    Já si myslím ,že jsi posera nejhoršího zrna.Tak ,že ty a hučín jste bojovníci v jednom šiku.Tak ,že přerované se nemusí bát.Ten paralyzér si strč někam.Než se naděješ tak jich máš šest na krku a končíš ve špitále ty jeden bojovníku hrdino.

    reagovatBojovníku s tebou je alespoň sranda.2017-12-08 14:25:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    toho mám dost, chráníme menšinu a ta utlačuje většinu, to neplatilo ani za komančů. Odvolat SPP Puchalského, Netopilovou, Kohouta ti za to mohou pořád jen všechno pro menšinu a ti se nezastaví před ničím. Už je té tolerance dost, je sice 10 měs.do konce volebního období, ale i to za to stojí. Dejte tam Tomaníkovou, Dostála ti udělají s nimi pořádek. Více heren a nebudou mít na chleba a pomrznou.

    reagovat2017-12-08 12:38:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Já se cítím bezpečněji.

    To by měl mít každý v kapci. Kdyby ti kluci měli pepřáky a použili je proti těm zmrdům, tak šli cigoši domů podél zdi, protože by viděli velký hovno. Proto říkám OZBROJTE SE!

    reagovatTuček2017-12-08 12:32:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jen na vysvětlenou

    Jen na vysvětlení pro některé. Redakce pokud vím, tak sympatizuje s SPD. A mohu vás ujistit, že je stejně jako vás tato situace pořádně sere. A pokud půjde SPD do komunálních v co doufám, určitě nebudou tady prosazovat roztahování darmožroutů na dávkách, tak jako dnešní Puchalského koalice nekoalice. Město platí z daní nás všech asistenty prevence a ti chodí na Kojetínskou za kamarádamá. Snad se ještě dožijeme jiné radnice bez Puchalského, Netopilové baby Jagy a MP bude dělat to co má a ne buzerovat parkující řidiče. Na toho hlupáka Dirgu nereagujte on zdechne brzy sám.

    reagovatjen na vysvětlenou2017-12-08 12:07:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro vajdu Dirgu

    Ty kar Dirga, já nejsu tvoja stará,nebo ségra,abych kvičel.Aco tvoje dzeti -kůzlátka,rostou,rostou??? ANE ABYS JIM NĚCO PODĚLAL!

    reagovatPepíček2017-12-08 12:04:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V morelu (pizerie) zamestnavaji cikana na rozvoz pizi. Zrejme na cerno, protoze dluzi kde muze. Kdyz Vam cikan doveze pizu, jak se asi citite?? Kam ten Veprov speje. Ze by nazev more lo nebyla jen nahoda?

    reagovatJarda2017-12-08 11:33:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poslouchej my kokoti mrtka sak cigani sou umelci a dobry sportovci jim nesahaž ani po chuj slisels mrtko jak spiva cigany nemyslym na more na benga to delas ty lůcia bílá turči boxer balog plachetka vsetko sampyony a co ty zlutypes kvicis ako ten kokot pepicek uiii uiii jaaj taki dylino spinavi zaslouziz pet facek a celovku

    reagovatDirga2017-12-08 11:10:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč se stále překrucuje pravda? Rád bych uvedl stav věcí na pravou míru. Oslovili mne pan Balog, vicemistr Evropy v boxu, a pan Urban, manažer klubu, a požádali mne o pomoc při hledání vhodných prostor ve městě pro Boxing club. Přerovské děti totiž dojížděly do Lipníku, kde klub již několik let úspěšně funguje. A abych upřesnil – Boxing club je pro všechny děti, nejen pro ty ze sociálně vyloučené lokality. Trenéři se zavázali, že budou děti vést k disciplíně a pořádku, poruší-li někdo pravidla, bude z klubu vyloučen. Vybrali jsme objekt bývalé školní jídelny, který se magistrát dlouhodobě snažil prodat. Do vlastního majetku jsme investovali částku 120 000 korun, což byla nutná investice s ohledem na nadcházející zimu a špatný stav topení. Takže nemáte přesné informace, pane Skládale. A k další Vaší nepřesnosti, nebo dokonce lži: V roce 2015 byla z rozpočtu města Přerova vynaložena částka 700 000 Kč na školy v přírodě, tedy 500 Kč na žáka. Lehce si spočítáte, že se škol v přírodě účastnilo 1400 dětí. V původním návrhu rozpočtu na rok 2015, který tvořila sociální demokracie, nebyly na školy v přírodě vyčleněny žádné peníze. Pro školní rok 2015/16 byli ředitelé základních škol vyzváni, aby se přihlásili do operačního programu životního prostředí. Kromě jedné základní školy uspěly všechny školy zřizované městem, a rodiče tak budou mít daleko nižší náklady na ozdravné pobyty. Chtěli jsme rodičům dětí ulevit ještě více, proto jsme se rozhodli, že ze 2/3 ozdravné pobyty předfinancujeme. Rodiče by totiž museli zaplatit celkové náklady, což by jejich rozpočet na začátku školního roku zatížilo, a až po vyúčtování dotace by dostali peníze zpět. Tak to za ně předfinancovalo město. Tak se totiž chová řádný hospodář. Přestaňte, pane Skládale, vidět svět černobíle. Pokud Vám něco není jasné, navštivte mne na magistrátě, rád Vám věci vysvětlím. Tomáš Navrátil, ANO

    reagovatPřerovské listy - únor 2016 - odpověď od náměstka Navrátila2017-12-08 11:08:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • http://www.prerov.eu/cs/o-prerove/prerovske-listy/archiv-prerovskych-listu/rocnik-2016-archiv-prerovskych-listu.html

    Proč radní u mládeže podporují zrovna box? Když jsem se dozvěděl, že přerovští radní schválili peníze na provozování boxerského klubu pro mládež ze sociálně vyloučených lokalit, nenechala mě tato informace na pochybách v tom, že tato vládnoucí koalice už skutečně ztratila kontakt s realitou. Vždyť právě Přerov „vyhrál“ v nedávné anketě první místo jako nejnebezpečnější město, kde nám hrozí fyzické napadení. Místo toho, aby tomu radní předcházeli, ještě povedou mládež ze sociálně vyloučených lokalit k bojovému sportu. Když jsem byl v roce 2007 přepaden v přerovském Tescu pěticí Romů z Kojetínské ulice, můžu si dnes vlastně gratulovat, že zmínění útočníci tenkrát ještě neprošli boxerským tréninkem. A ten teď podporuje naše radnice. Nepřeji komukoli, aby se musel v budoucnu konfrontovat v přerovských ulicích s vycvičenými boxery z řad mládeže ze sociálně vyloučených lokalit. Proč nenabídneme těmto mladým lidem jiné aktivity pro naplnění volného času? Cokoli, o co budou mít zájem. Třeba basketbal nebo fotbal, to jsou kolektivní sporty, které vedou mládež k soutěživosti a smyslu pro fair play. Ale ne bojové sporty! A mám vzkaz pro naše radní: vzpamatujte se! Dětem na školy v přírodě jste peníze vzali, přerovským mažoretkám jste odmítli dát příspěvek 10 tisíc korun na účast na mistrovství světa a podpoříte boxerský klub částkou 100 tisíc korun? To už je vážně vrchol! Miloslav Skládal, ČSSD Přerov

    reagovatPřerovské listy - únor 2016 - článek od M. Skládala2017-12-08 11:03:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neznáte někdo číslo na Kájínka

    reagovatkargamel2017-12-08 10:55:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je přece záslužné umožnit a podpořit ty chudáky opomíjené ve "sportu". No - kdyby cikáni měli opravdu zájem o sport, je výběr i jiný. Ale je nebaví sportovat, je baví se mlátit. Do práce nechodí, je přece potřeba jim vyplnit volný čas. Že vůbec někoho napadlo toto podporovat u etnika, které je tak problémové, normální hlava nebere. A věřím, že to cikány baví a pilně tam dochází - učit se rvát.

    reagovatach2017-12-08 10:40:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaaj taki si more hrdyna bojovnyk taki ty vrazim paralyzyr do tvoj spinavi vyfuk a vyfukam ty kakao budes lytat nat prerov jak lampyon rozumíš co ty rykam dylyno bezovi este jednou udelas do kohout mas problem

    reagovatDirga2017-12-08 10:39:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já se cítím bezpečněji.

    Koupil sem si paralyzér.

    reagovatBojovník2017-12-08 10:11:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tomu se vyrovná už jen rozsudek nad vrahy ze Studénky.

    No to si děláte pr... ,jestli udělají těm černým čur. boxernu! Co to tam je na té radnici za haj... a zrádce bílého národa? To vy pi... chcete,aby nás ti paraz....i vymlátilía my jim to zaplatili?

    reagovatAbsolutně nasr... volič2017-12-08 09:58:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Platí, že výsledky, které mělo při minulých volbách Společně pro Přerov, tak byly dány hlavně udavačskou a pomlouvačnou kampaní a za přispění všehoschopné bulvární reportérky Polákové Uvírové. Výsledkem je jednoznačně nejhorší primátor a nejneschopnější Rada a Zastupitelstvo, jaké si lze představit. Komedie s romskými asistenty a zaměstnáváním nepřizpůsobivých - projekty z našich daní - co na to SPD? Těm to nevadí? Hold kamarádství je jasná priorita. Co z těchto problému našeho města oni rytíři bez bázně a hany vlastně vyřešili? Pod pláštíkem boje proti ubytovnám koupili úplně zbytečně za desítky vyhozených milionů Strojař a neví, co s ním. A ze stejně pochybného důvodu chtějí za velké peníze z našich daní zbourat Chemik místo toho, aby jej opravili a nabídli mladým rodinám k prodeji. Proč vedlejší část objektu je opravená, slouží a žijí v ní slušné rodiny? To by ale na radnici museli být lidé pracovití, s vizí a schopnostmi. Snad tam takoví dorazí v příštím roce :-)

    reagovatsamozřejmě2017-12-08 09:44:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A to, že jim zřídili boxerskou tělocvičnu, je taky pravda. Psalo se to v Přerovských listech. A Kohout jako radní hlasoval taky.

    reagovatKohout?2017-12-08 09:27:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout neudělal nic, jenom se snažil tahat politické body. Kde je jako chtěl zaměstnat? U sebe ve svém obchůdku? Moc dobře věděl, že je nikdo nezaměstná a jenom chtěl, aby se o něm psalo. To je celé. Předem moc dobře věděl, že to bude bez výsledku. Ale psalo se o něm, měl svých 5 minut slávy a o to mu šlo. Všichni to tady psali, že je to jenom prázdné gesto a taky se to prokázalo. Ty pokusy je zaměstnat už byly dávno před Kohoutem a jeho divadelním představením, už za minulé koalice. Ale nikdo dřív neměl takové mediální PR od Polákové Uvírové jako Kohout.

    reagovatKohout?2017-12-08 09:18:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • for dirga

    Facky by měl dostat tvůj otec že ho strčil do svý sestry- tvé matky, špinavé cigánské šlapky z Kojetínské sokeres chave avachele pelo dylyna mindz

    reagovatdqd2017-12-08 09:12:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co to more chavale píšeš za mrtki taki kluki chces sikanovat ze sou cykany se branily systém tam pico byl ze chytrujes tady delas chytrou hlahu delas do kohouta taki ho spinis tady on jedynej takoví vaše gadžo dylyny chrani taki facki bys dostal jak napadnes kohout sokeres chave avachele pelo dylyna mindz

    reagovatDirga2017-12-08 08:56:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Rodák

    přesně jak píšete.Cikáni statečně a na férovku jen zmlátili malé rasisty.My jim platíme,oni nás mlátí.Ale prachy od nás jim nesmrdí!!

    reagovatTom2017-12-08 08:28:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ono

    se to bude řešit, až napadnou něčí dítě nebo vnuka někoho z radnice, pak o tom bude Poláková Uvírová psát o sto šest!

    reagovatpravda2017-12-08 08:01:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:MP

    Právě proto,že to bylo na hlavních ulicích , kde budou zasahovat kamery. Asi je pro Puchalského, každá koruna do kasy dobrá, proto honí MP po parkovištích.

    reagovatpro To2017-12-08 07:58:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Soudruh Kohout, důstojník ČSLA, preventista kriminality a soudružka Netopilová, kde se skrývají

    Tak, a teď odpovězte, politici SpP, co budete dělat!

    reagovatvojí Kotas má dotaz2017-12-08 07:53:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ozve se?

    Pořád tady nevidím podnětný příspěvek pana Kohouta.

    reagovatB.2017-12-08 07:19:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • přesně - Kohout je chtěl nahnat do práce - nekvalifikované , aby se nemohli vymlouvat, jenže někteří nemůžou ani sbírat klacky na břehu Bečvy páč prý neumí plavat.Takže jen dokázal , že systém jim jen a jen nahrává.

    reagovatredakce to Nedělka2017-12-08 07:13:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pane chytry mistni guru.Do voluji si pripomenout ze jakykoliv pokus pomoci by byl ze strany bileho trestan jako akt rasismu.Jsem odstaveni vlastnima zakonama a ti zmetci romulus to dobre vi.Jen vy to moc nechcete pochopit.Slisel jste nekdy ze by obnili romaka z rasismu?

    reagovatRodak2017-12-08 07:11:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jednak byste mohli pochopit, že politicky to nikdy řešitelné nebude, alespoň každej politik co vystoupil proti této svoloči, v podstatě skončil.....a taky nechápu, proč byste za město tahali Kohouta. Tento problém, je na komunální úrovni tatřka neřešitelný, a Kohout pro to udělal zatím nejvíc ze všech. Ach má pravdu....prachy na ně platí. Zbytek nápady bez možné realizace. Tady jste chytří a odvážní, ale Husovkou ve 2 ráno jdete posraní.....já si dal bobřika odvahy a šel si dát do cikánskýho klubu pivko. Celkem v klidu..... 1 provokačka. Tady to je samej bojovej sport, a děcek se nikdo na ulici nezastanete. Hrdinové

    reagovatPetr Nedělka2017-12-08 06:56:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • peníze na volný čas cigánských dětí

    Hlavně , že dostali peníze od města na zřízení boxerské tělocvičny , to je snad jasné na co jim takový trénink i do budoucna bude dobrý .Odsouhlasit to mohl jen úplný dement.

    reagovatBox2017-12-08 06:17:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Řešení konečné otázky

    no - přeplatky asi poberou, ale výpočet dávek na další období se jim pokrátí. Nemají tedy důvod šetřit na energiích. Pěkně si to spotřebují. Ti, co si na to musí vydělat, přemýšlí, jestli každý den dát plnou vanu, nebo sprchu, jestli topit přiměřeně, nebo to pustit naplno. Dotovaní nepřemýšlí, čerpají.

    reagovatach2017-12-08 00:05:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jediné, co na ně platí,

    je šáhnout jim na peníze. Rodiče je nejenže nevychovávají, ale naopak je zaučují do krádeží, za napadání pochválí, co to mají za frajery. My jim dáme bydlení, peníze na žití i bydlení, koupíme pračku, ledničku - když se pokazí. Na oplátku nás napadají, okrádají. Už ani mnozí nejsou schopni pobrat, že pokud chci peníze, musím jít pracovat. Vše, co do nich cpeme, si nárokují. Nestaráš se o děcka? Kradou, napadají a chovají se agresivně? Zkrátit dávky. Na úřady ochranku, zvonky na přivolání pomoci pro úřednice. V rodině jsme měli také takový případ, jaký je popisován v článku. Pachatelé nedopadeni - nezletilí cigáni.Když matka napadeného, který měl vyražené přední zuby šla pak situaci sdělit i na ROI, bylo ji doporučeno se na to vykašlat. Dále - ukradená peněženka - doklady, karta. Dopaden, soud, celkem 5 postižených. Cigán nezletilý, rodiče nemajetní. Takže se okradení po tom, když je na soudu plně identifikovali včetně adresy ( asi aby cigoši netápali), rozešli domů. Do té doby jsem ani nevěděla, že máme v Přerově cigánskou rodinku, která je přímo proslulá svoji specializací kapsářství a zkušenosti se dědí a předávají generačně. Oni přece nikdy jiní nebudou. Čunkovi fandím v jedné věci - kontejnery za město.

    reagovatach2017-12-07 23:49:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotaz

    Proč kua musím platít,co rozhodně nechci?

    reagovat2017-12-07 23:34:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Řešení konečné otázky

    Pořád jsme majorita. Proč nevyprovodit Kohouta a jeho nedoknutelné za hranice města? Impuls by byl, na síti se domluvit můžeme, protože cigoši číst neumí. Gheto se přesunulo do centra, protože je zde plno městských bytů. A ví někdo, jak se indům účtují nájmy a vyúčtování energií? Jednoduché, ve výběrovém řízení dají přemrštěnou částku, kterou posléze zaplatíme my na daních, protože oni jsou žadatelé sociálních dávek. A energie nastaví na co nejvyšší zálohy, které také platíme my, ale přeplatky po vyúčtování poberou opět indové. tak kdo se tu má špatně?

    reagovatvkv2017-12-07 23:11:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nebyl

    to Puchalskýho vnuk tak se to neřeší! TAKY PROČ KDYŽ JE NA TÉ DRUHÉ ČERNÉ STRANĚ!!

    reagovatnáhoda2017-12-07 22:00:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:bp

    Síla jen v tlupě.Jak typické.Celé město je ghetto.

    reagovatTom2017-12-07 21:50:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vláda

    Pokud budeme volit stále stejné přizdisráče do vlády, tak s cigánama nikdo nikdy nic dělat nebude. Měl někdy někdo ve svém programu vyřešení parazitů? Nevzpomínám si.

    reagovatbp2017-12-07 21:40:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Tom

    Přesně tak. Toho se však zřejmě nikdy nedočkáme.

    reagovatbp2017-12-07 21:34:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen dusledek ze je Veprov ve srackach. Jakmile uz ani stred mesta neni po setmeni bezpecny ...

    reagovathn2017-12-07 21:24:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Multikulturní obohacení v praxi!Hnus!Trestat staré za delikty svých parchantů!A sebrat dávky!

    reagovatTom2017-12-07 21:05:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE::)pro Needa

    parkovací hodiny jsou ty, které si nastavíte a dáte za okénka auta...

    reagovatPřerovák2017-12-07 21:03:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE::)

    Parkoviště u bývalé armádní budovy naproti nákupní galerie ja jaká ulice?...

    reagovatPřerovák2017-12-07 21:01:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • :)

    to nejsou hodiny :D

    reagovatNeed2017-12-07 20:57:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bijec černých

    Obě moje děcka musí povinně místo pingpongu nebo čumění do compu trénovat MMA. Mají jasné rozkazy až je někdy obstoupí banda ksindlů. Na nic nečekat, okamžitě do krve zmlátit a klidně i zabít neboť do 15 let je nikdo neodsoudí, chachá :-) Je třeba s ksindlem bojovat stejnými zbraněmi..

    reagovatHitlerson Samuelson Johanson2017-12-07 20:39:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kupte jim vepřín,nebo rezervaci.

    reagovatPavel2017-12-07 20:34:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • od racka až k g money vole max 2 hod

    reagovatto need2017-12-07 20:22:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • :)

    V Čechovce žádný parkovací hodiny nejsou, tak nemel píčoviny :)

    reagovatNeed2017-12-07 20:04:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen doufám že neziskové organizace se tímto hanebným čistě rasistickým činem zabývají a dostane se mu náležité popularity. Šabatová , Kocáb a Dientsbier vystoupí s odsuzujícím projevem, oznámí že většina cigánského národa jsou xenofóbové a vyhlásí sbírku ve prospěch obětí.

    reagovatLB2017-12-07 19:42:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Alena

    Tyto části města už mají přeci na starost, udržují zde bezpečnost, klid, pořádek a chrání nás ti naši nenahraditelní APK. Chachacha

    reagovatbp2017-12-07 19:23:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • S kontrolou parkovacích hodin máte pravdu, ale já myslela,aby je preventivně bylo vidět na pochůzce až k nádraží.Uvítalo by to více lidí, kteří tudy denně míří do školy,do práce,za nákupy.

    reagovatAlena2017-12-07 19:19:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:MP

    Ty osle. Přerov = ghetto!! Stát a radnice mají na svědomí tento stav. Cpou do cigánů horem spodem, přehlíží jejich parazitní chování, omlouvají je, přiživují se na nich, honí si na nich politické body (viz. Kohout a jeho APK), mají z nich prostě strach. Kde tohle za chvíli skončí?! Ještě jsme jim díky té bandě debilů ve vládě my všichni pracující a daňoví poplatníci koupili vepřín za více jak půl miliardy! To je realita a vzorová ukázka rasismu naruby. Kdo s tou pakáží konečně začne něco dělat? To se bude čekat, až někoho (nedej bože dítě) zabíjí? Nebo až dojde lidem trpělivost a vezmou spravedlnost do svých rukou? Do prdele, kdo je tady majorita?

    reagovatbp2017-12-07 19:14:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • strážníci v Čechové ulici pravidelně kontrolují parkovací hodiny

    reagovatMP Přerov2017-12-07 19:09:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Maxe

    Máte pravdu,lidé jsou nevšímaví.Asi před měsícem jsem byla svědkem, kdy pět cikánských kluků ve věku kolem deseti let zastoupilo dvěma asi stejně starým děvčatům cestu.Děvčata je chtěla obejít a oni je začali osahávat.Kluky jsem okřikla a samozřejmě jsem byla počastována nadávkami. Po chvilce se ta samá situace opakovala, když šly kolem jiné děti. To už jsem nevydržela a volala městkou policii. Bylo mi doporučeno, abych tam s kluky počkala,což si tedy nedokážu přestavit, jak bych to měla udělat.Nicméně jsem nahlásila lokalitu a bylo mi řečeno, že hlídka vyjíždí.Jak to dopadlo, nevím,protože i já jsem měla jiné povinnosti. Stalo se asi před měsícem ve tři odpoledne na rohu Čechovy ulice a u lidové školy uměni.Jinak lidé chodili okolo a žádný zájem, aby se ke mně přidali. Asi si nikdo z nich neuvědomuje, že obětí může být příště on.Jinak v Přerově se bezpečně necítím ani ve dne a myslím, že v Čechově ulici by se pěší strážníci mohli pohybovat častěji.

    reagovatAlena2017-12-07 19:02:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • předpokládám, že MPíci už znají totožnost těch dětí, máme tady kamery na každém rohu. Pokud se s tím nezačne skutečně něco dělat tak to nedopadne dobře

    reagovatkdr2017-12-07 19:00:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Piču je bezpečno. V husovce si musím dopředu vybrat chodník,kde je mín černo.

    reagovatPetr2017-12-07 18:33:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • info

    Co mám info, tak o pár hodin dřív řešila MP podobný případ na Jasínkové. Ale co mne zaráží....den, centrum, plný město lidí....nikdo..nikdo se těch děcek nezastal, nikdo nezavolal policii...hrdinové. A teď se tady budete kasat....

    reagovatMax2017-12-07 18:02:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:MP

    Nezlobte se na mne, ale melete nesmysly. Nejdřív chcete, aby byla MP venku mimo centrum. A teď si stěžujete, že nebyli na služebně....tomu fakt nerozumím. Těm malým cikánským zmetkům bych nakopal prdel, ale žádnej četník nemůže být všude....nejsme v minority report. Nebo snad považujete ulici Palackého a Blahoslavovu za getho, aby tam museli hlídkovat?

    reagovatTo LB2017-12-07 17:58:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takových malých parchantů živíme ne ubyt. V.Havla u autobusáku celé hejno. Člověk to tam musí obcházet.Ive dne.

    reagovatPavel2017-12-07 17:25:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prevence kriminality - super výsledky

    Dostavují se první výsledky projektu pana Kohouta! Asistenti působí velice preventivně, až tak že hranice pachatelů se úspěšně snížila. Bravo!

    reagovatgrc2017-12-07 17:03:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bordel

    Proč si nemůžu vybrat,jestli moje daně půjdou na gorilly.cikány,velryby?

    reagovatArtaban2017-12-07 16:22:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Příručku nemám,ale stačí Mein kampf!

    reagovatPepíček2017-12-07 16:09:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • MP

    No tak hlavně že to bylo hned vedle služebny MP, bohužel zřejmě probíhala kontrola parkovacích lístků na náměstí TGM, případně monitoring nebezpečné oblasti u laguny. Vyjádření asistentů rómské kriminality bych si taky rád poslechl.

    reagovatLB2017-12-07 15:30:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prosim kde na radnici si muzu poridit tu prirucku chovatele?

    reagovat....2017-12-07 15:21:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Šest pobertů napadlo zezadu dva chlapce

    https://www.expres.cz/set-pobertu-napadlo-zezadu-dva-chlapce-padly-i-rany-do-obliceje-cerna-kronika-1vu-/cerna-kronika.aspx?c=A171207_103650_dx-cerna-kronika_maxp

    reagovatUž se o tom píše....2017-12-07 14:56:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Cikán obecný [Romus Vulgaris]

    Ze se nestydite, simpanz je velmi inteligentni a timto prispevkem jste ho prave urazil

    reagovat....2017-12-07 14:49:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cikán obecný [Romus Vulgaris]

    Noční živočich, příbuzný šimpanze. Má hnědé zbarvení, samička může mít světlou srst v oblasti hlavy. Bojí se vody a je charakterizován specifickým pachem. Původně stepní druh se přizpůsobil životu ve městech. Vyskytuje se po celém území ČR a SR. Je stěhovavý, někteří táhnou za potravou až za oceán. Samička rodí i několikrát do roka. Mláďata sají sociální dávky až do smrti. Cikán obecný loví kořist bezbrannou a na tu útočí v tlupách. Škodlivý, zákonem chráněný.

    reagovatNáprava2017-12-07 14:34:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chudaci ciganci a takove rasisticke bile svine.Ze se nestydite.Musite ty chranena zviratka obletovat a krmit jsou na pokraji vymreni.Pan kohout Vam da navod chovatele jak se o ne radne starat.

    reagovatRodak2017-12-07 14:18:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • IDNES

    Tak jsme tak populární, že už je to i na IDNESu....výborně pane Kohoute, děkuji, že jste nás opět proslavili

    reagovatMarta2017-12-07 13:59:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Banda dětí zmlátila školáky v centru Přerova

    Korektně napsáno, ono se vůbec nejednalo o černý bastardy, byly to jen děti...

    reagovatRemeš2017-12-07 13:49:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Můžeme na Vánoce darovat dítěti psa? Jakého a odkud?

publikováno 10. 12. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 6

Blíží se období Vánoc a k tomu neodmyslitelně patří shánění dárků, často na poslední chvíli.

Jeden Antizeman v osmi podobách

publikováno 06. 12. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 40
Většina kandidátů na naši hlavu státu, v tuto chvíli to vypadá na devět soupeřů.

Přerov průkopníkem bezpečnosti mostů? Že by minulá koalice jednala prozíravě?

publikováno 03. 12. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 24

V Troji se zřítila lávka přes Vltavu, zranili se čtyři lidé
Pěší lávka u Trojského zámku v Praze se zřítila do Vltavy.

 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy