Poděkování

Chtěl bych tímto poděkovat radním, zastupitelům, a také spoluobčanům, jež podporovali dnešní "zastupitelstvo", a které jsem nemohl doprovodit, z rodinných a pracovních důvodů, za v podstatě konečné vyřešení otázky CHEMIKU 2.

Je jasné, že toto rozhodnutí nebylo lehké a mnoho z nás cítilo emoce. Já, při sledování on-line přenosu určitě. Věřím, že tento krok, je logickým pokračováním směru, který byl nabrán, při koupi Strojaře, a ve výhledu budoucího vývoje života ve městě, jde o pozitivní posun. Rozvoj města, není konán pouze opravami a budováním, ale také bouráním minulosti. Názory zastupitelů, byly z obou stran smysluplné, a za mne vyzvihnu názory p. Hermélyho, p. Kohouta, p. Navrátila, p. Skaláka aj, se kterými jsem plně souhlasil. Za uznání stojí zejména vystoupení pí. Vilišové a pí. Smětákové, kterých si moc vážím. Tento bod byl emotivní, důležitý, a nelehký. Věřím, že přínos pro obyvatele, je daleko daleko významnější, z hlediska principu, než-li myšlenka finančního hlediska. Pochopitelně i řízení schůze, se mi líbilo, a poděkování putuje i primátorovi. Ještě jednou díky, a věřím, že v tomto duchu boje, proti invazi nepřizpůsobivých, se bude i nadále dařit.

 

Vloženo: 21. 11. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Petr Nedělka

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Marek Dostál pracuje pro město, to je pravda. Snaží se, ale nemá na to. Vždyť se na něj podívejte...takovy lidový dobrák. Moc toho nepobral, neumí se chovat, bez valného vzdělání, hospodský balik. Na hostinského dobrý, ale primátor? To jste me pobavili... Oproti současnému stavu žádné zlepšení...

    reagovatDragon2017-11-30 18:34:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano, Petře Nedělko, ty do prdele nikoho neposíláš, dovolím si tě citovat z tvého příspěvku 2017-11-12 9:50:30 "..... Na tvé paměti z vysoka.....!Nyní je rok 2017! Tak se prober dědku."

    reagovattrocha sebereflexe by neškodila2017-11-30 07:03:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já ale nikoho do prdele neposílám. A navic, jak mohu urazit někoho bez identity? Anonym je vlastně "nikdo"...pokud komunikuji s anonymem, jak mohu někoho cíleně urázet? Můžete mi to vysvětlit? A že píšu ve 2 ráno....to je jako nějaká diagnóza?Většinou je utočeno na mne, a hodnota některých názorů tady.....to je na svěrací kazajku. Ale baví mne to...na zabití času super. Ale trochu mi to někoho připomíná...píšeš po 6 ráno, alergie na Kohouta a na mne, Ta injektiva....sakra koho mi to jenom připomíná :-)))

    reagovatPetr Nedělka2017-11-28 18:54:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Žumpa

    Prostě anonym, který uráží a pomlouvá je hrdina, ten kdo se nebojí je padouch.......jo, tak poznávám super odvážnou českou náturu.......a obvinění je prosté - oba píšou pozdě v noci, tak je to jeden člověk. To nepoberu co budu na světě, ale beru jako fakt, že stále existuje někdo kdo je schopen to vypotit. Jak jinak než jako slovutný hrdina anonymně.......:-)

    reagovatJiří Kohout2017-11-28 14:00:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Nedělka je přece pan Kohout!!!!!

    reagovatvždyť2017-11-28 09:40:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aby jsi taky Petře Nedělko Kohouta neobdivoval, když jsi úplně stejný jako on. Taky sem píšeš ve 2 hodiny ráno, jako on. Taky každého, kdo má jiný názor, urážíš a posíláš do prdele. A taky se pod to ani nestydíš podepsat. Prostě vrána k vráně sedá.

    reagovatúplně stejní psychopati2017-11-28 06:23:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Já Kohouta osobně neznám

    No....to je teda joke. Kohout je jedinej, kterej tady z těch pantátů komunikuje a pod plnou identitou. Ačkoliv není oblíben- zde oblíben, za to má můj obdiv. Je to chlap s koulema. A je úplně jedno, jestli s ním souhlasím, nebo ne. Mnozí rádoby chlapi....se zde schovávaj.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-28 02:11:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Elvíro, že jsem tak smělý - nechodila jste na základku do Předmostí, za bývalého ředitele, když se bude učilo jen to, na co děcka stačí a co v životě použijí? Mě tenkrát vyrazil dech otázkou, na co jim je třeba takový kosinus. Brzy, jazyk, nazývat se ...

    reagovatpb2017-11-27 18:42:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • P. Kohout má sice občas zajímavý argumenty, ale i přes to nevidím důvod vyzívat ho k odstěhování. Ať se klidně vyjadřuje, názor si udělá každej člověk sám.

    reagovatElvíra2017-11-27 18:28:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já Kohouta osobně neznám

    Ale jemu samotnému stačí našeptávání jiných, aby udával a trousil o jiných lži. Je to velký odborník v trestních záležitostech. Jste zbabělec a děláte armádě, která vás dlouho živila, ostudu. Měl byste zvážit odchod z Přerova a najít si jiné místo, kde na vaše rady čekají.

    reagovatpro Kohouta2017-11-27 06:33:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milá opoziční ach

    Už prošlo tolik návrhů opozice, pod kterými je i můj hlas, že to Vaše rytí beru naprosto s nadhledem.....pokud si dobře pamatuji, tak výrok byl pronesen u diskuze nad financováním cyklověže a byl mnou myšlen tak, že když se koalice dohodne, tak bude hlasovat pro i na truc opozice. Tak to vždy bude na zastupitelstvu chodit a platí, že většinou má většinu koalice. Co z toho vyrobíte Vy je jen účelovost.....byla to reakce na kohosi z předchozích vystupujících. Jednací řád je takový, že se přihlásíte a čekáte až na Vás přijde řada......což už asi nehodláte zohlednit. A obecně, pod tlakem kamer něco zformulujete nepřesně, a pak musíte čelit právě takovému fanatismu, jaký předvádíte.....ale jak pravím, zjevně znáte Kohouta víc než já sám.......:)

    reagovatJiří Kohout2017-11-27 00:06:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Kohoute,

    měl byste si pamatovat, co kde veřejně řeknete. To, že proti opozici budete vždy, ať je návrh sebelepší - to je vaše vyjádření. Na to nelze zapomenout a již několikrát jsem to na tomto webu psala. Takže žádné rytí za každou cenu, jen jsem uvedla váš postoj.

    reagovatach2017-11-26 19:53:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milá ach

    A v kterých hlasováních konkrétně jsem hlasoval proti opozici, byť jsem byl vlastně podle Vás pro....? Už jen, jak to vypustíte, Vám to musí znít hodně pokřiveně, protože vlastně říkáte, že o Kohoutovi víte víc než on samotný. A to kravina jako zvon.....omlouvám se, už Vás zase poznávám, za každou cenu si zarýt.....:) Milá, opoziční ach.....

    reagovatJiří Kohout2017-11-26 19:18:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Bastardi se postarají.

    reagovatBojovník2017-11-26 15:41:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pane Bojovníku,generace stárne a potřebuje celodenní péči. Poraďte co s tím????

    reagovatKde2017-11-26 15:31:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:KOŇSKÝ CHRUP SE O VÁS POSTARÁ - VOLTE KOŇSKÝ CHRUP

    Nic proti, pokud nebude v zastupitelstvu aspoň jeden schopnej ekonom a právník s praxí, tak se město nikam nepohne. Koňské chrup nás s obrázky v galerii vážně nezachrání.

    reagovatElvíra2017-11-26 13:25:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KOŇSKÝ CHRUP SE O VÁS POSTARÁ - VOLTE KOŇSKÝ CHRUP

    Až se lidi dozví, co je zač, koho podrazila, budou koukat!

    reagovatANNENO2017-11-25 21:02:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • poslanec Vrána není ?

    reagovata2017-11-25 19:45:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KOŇSKÝ CHRUP SE O VÁS POSTARÁ - VOLTE KOŇSKÝ CHRUP

    Je lepší volit Babišovce než mít šéfem strany BUZERANTA.TI topáci jsou opravdu na hlavu.

    reagovatVOLIČ2017-11-25 18:19:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KOŇSKÝ CHRUP SE O VÁS POSTARÁ - VOLTE KOŇSKÝ CHRUP

    Konsky chrup je skutecny Strnade, jen si dopln tajenku....

    reagovatANO2017-11-25 12:37:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:KOŇSKÝ CHRUP SE O VÁS POSTARÁ - VOLTE KOŇSKÝ CHRUP

    Běžte všichni s jakýmsi imaginárním Koňským chrupem do pryč. To i Džubák je stokrát lepší.

    reagovatKarel Strnad2017-11-25 12:21:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:KOŇSKÝ CHRUP SE O VÁS POSTARÁ - VOLTE KOŇSKÝ CHRUP

    Ambice Konskeho chrupu jsou obrovske, Vrana je slaboch a umozni ji to, Mazochova je kamaradka a podpori to a prerovske ovce budou za koblihu volit Babisovce, protoze jsou tupani z neho zblblí. Kdo bude vetsi parchant Merak nebo ona. To teprve pozname.

    reagovatANO2017-11-25 11:50:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KOŇSKÝ CHRUP SE O VÁS POSTARÁ - VOLTE KOŇSKÝ CHRUP

    Koňský chrup pro vás chystá krásnou kulturní akci. Dostanete koblížek za hlas do komunálních voleb. Koňský chrup by chtěl primátorské křeslo. Nejhůře náměstkovské! Tak všichni k volbám. ANO, s Koňským chrupem bude líp! A makáme!

    reagovatmakám2017-11-25 08:30:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak nevim

    Ale pani ach je aktivni a myslim, ze nema uplne blbe nazory ale sluselo by ji sby se odkopala a zacala vystupovat neanonymne, treba jako pani Jasova, p. Navarik, p. Pavlicek, p. Boruta, p. Nedelka a mozna dalsi. Aby bylo jasno se taky prihlasit k nekomu a nebo je rici, ze je nezavisla na kazdem a pak by mohla i kandidovat a zacit prosazovat a obhajovat sve nazory. Proc ne, nejsou mimo a tito lidi by svymi nazory mi byli urcite milejsi nez mlcici ovce co je zakryvaji lzi a sprostarny nynejsich blbcu. Dobrou noc :-)

    reagovatTeda2017-11-24 21:40:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kdo ví,

    co mysle p. Střelec tím, že by se mělo občanům vysvětlit, nebo sdělit, kdo je KPU Kornel a jaká je vazba na p. Rybku?

    reagovatach2017-11-24 19:51:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pánové,

    o mně obavy nemějte. Nezapomněla. Ale už při záměru prodeje ubytovny Chemik jsem byla silně proti, při projednávání prodeje také. Své důvody k tomuto postoji jsem uvedla. Prodej neprošel a varianta demolice je asi jediná, která zabrání nekontrolovatelné ubytovně. To mám jako teď vykřikovat, že je to špatně, jen proto, že to odhlasovala i koalice? Nejsem pan Kohout, abych byla v zásadě vždy proti, co navrhne druhá strana. Já si navíc mohu dovolit ten luxus, zcela nezávisle své názory sdělit. Na rozdíl od politické opozice/koalice. Ještě pro nick "Js" - i v důvodové zprávě je pouze nabídka směny ze strany p. Rybky. Není tam ani zmínka i o doplatku, jak uvedl p. Kouba na ZM. Do VŘ se nepřihlásil, ale jednal pak s p. Košutkem o koupi - zřejmě za cenu nižší, než byl odhad. Ale oficiální nabídka, která byla v důvodové zprávě, byla pouze směna.

    reagovatach2017-11-24 19:47:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To Jarda Fochr

    ano, ale to si tu řeknem my dva, ale sám jste psal že pro to na státní úrovni absolutně není vůle...takže realita bude bohužel stále stejná

    reagovatJarda Fochr2017-11-24 19:19:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přesně tak carlosi, paní ach rychle zapomněla.

    reagovat...2017-11-24 18:43:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ach ta paměť

    Asi to bylo rozhodnutí správné - zbourat. Ale to už jste skoro všichni pode mnou diskutující, zapoměli co vám to na radnici sedí a co se tu za poslední tři roky dělo a ještě dít bude. Styďte se.

    reagovatcarlos2017-11-24 18:12:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ja poznal

    Dostal je sice inpulzivní, ale dělá něco pro město a vy nic a jen hledáte témata jak ublížit druhým a to ještě anonymně

    reagovatpan2017-11-24 17:02:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • paní ach, pokud jsem se dobře díval na zastupitelstvo, naposledy jednal Košutek o prodeji ne o směně. Takže co sem teď plantáte směnu? Proč nechtějí ve městě zakázat hazard, protože je to je to pro město příjem 35mil. Proč město provozuje ubytování pro nepřizpůsobivé? Těch neubývá.

    reagovatJs2017-11-23 19:35:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro nick "Nedělko"

    co pletete Rybku a 17mil.? Rybka nabízel směnu za sportovní areál v Předmostí. Koupil ho za 3.1mil. Směnou by nám přibyla další finanční zátěž, stav budovy je špatný. Takže Rybka by měl Chemik a my areál v hodnotě 3mil. a za krkem rekonstrukci. 17mil. nabízela jediná fa, čerstvě založená a velmi riziková ve věci provozování ubytovny - s doplatkem na bydlení, čili okamžitě plnou příchozími z jiných měst. Děkuji, nechci. Pan Rybka má sice na Novosadech pořádek, ovšem co proběhlo tady a na ZM, v Předmostí to žádná hitparáda není - stížnosti obyvatel. Klasická ubytovna se všemi problémy. Nikdo nemá záruku, co by ve skutečnosti v Chemiku bylo - je to ubytovna a majitel si může nastěhovat koho chce. I pan Rybka.

    reagovatach2017-11-23 19:04:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ja poznal

    Ja poznal Dostala. Marek Dostal primator a vudce

    reagovatJelen2017-11-23 18:42:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ten skladal je opravdu vsude

    Procitam si komenty a dirga poznal nektere jedince. Nejvic tady pise pod cizim nickem Skladal a Zatloukal.Nosici kapitalisticke demokracie.Kohout je aspon takovej orel ze pise sam za sebe.

    reagovatHurdis2017-11-23 18:41:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Bojovníku když máš ten bojový nick podepiš to a dej se k armádě.Sprostej a blbej jsi

    tak tě určitě vezmou.Jestli některý důchodce dá něco církvím je to jeho věc a tobě je po tom veliké hovínko.Myslíš si ,že důchodci všechno prochlastají? Jak to víš? To asi tam chodíš chlastat.Podívej se na sebe.Vypadáš jako skurvená žebračka,s prochlastaným mozkem.

    reagovatjen tak2017-11-23 18:13:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Petru Nedělkovi

    Jste chudák a ubožák, Nedělko! Obyčejná nula, která se tady exhibicionuje! Vlastní názor nemáte, plantáte tady páté přes deváté a jste známý anální horelezec Puchalského zadnice! Při osobním setkání byste utekl a ještě šel žalovat na lampárnu. Takových jako jste vy by se mělo město zbavovat! Ve Spartě to řešili skopnutím ze skály.

    reagovatubožáku Nedělkovi!2017-11-23 17:42:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a co budou dělat tví soukmenovci z ANO s těmi co tu už jsou, řeknu že nic, mají je na chov. Město mohlo mít 17 mega, a další příjmy z daní, v lokalitě by byl klid, protože Rybka si pořádek udělat umí. Místo toho jste zvolili populistickou demolici. Ale problém jste tím nevyřešili a ani nevyřešíte, zejména před komunálními volbami, jsou to hlasy, že!

    reagovatNedělko2017-11-23 10:35:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak proč do Tesca chodíte, je tu málo supermarketů?? Byl jsem tam jednou, potřeboval jsem na ,,malou,,. Hnus, mor, rakovina, otočil jsem se a musel jsem vydržet až domů. Více krát mě tam nikdo neviděl. To je přesně ono,vadí mi to, ale nějak se s tím smířím a toleruji to. Když tam budou chodit jen cikáni, tak to brzo zavřou.

    reagovat??2017-11-23 10:29:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Včera v Tesco

    Nejen včera.To tam bývá často,i několikrát denně.

    reagovatzákazník Tesca2017-11-23 09:56:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Petru Nedělkovi

    Anonymovi....tykám.... ze se neumis podepsat, je tvoje hulvactví. Pokud se bavím s anonymem, v podstatě se bavím s prázdnou tváří. Tak taky ty ďuldo nemoralizuj, když se skryváš.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-23 09:41:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Včera v Tesco

    Bilí akorát prodavačky a já...... chudí a soc slabí občané kupovali cigarety a chlast ( o jaká to bida), a samozřejmě konflikt- cikán řval po prodavačce a nadával ji do...rakovin..píčí..kurev..., protože mu namarkovala víc peněz za vajca. Výsledek? Ten blbec si neuměl přečíst, že ve slevě je velikost S.....ne velikost M. Takže opět mne napadla demolice chemiku....a jsem cynicky šťastný. Cca 70% těch cikánů..absolutně neznám-noví.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-23 09:37:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je dost měst...co se z toho vyhrabala

    Ale hlavním nakopnutím, byla likvidace ghett. Kdo gheta ponechal, ma problém doposud. Kumulace na jednom místě vyšla na Slovensku. Vyprali to bokem, mimo město- tam ať si hnijí. Sice je to smutný pohled, když jsem jel kolem, ale co jinýhi žejo. Oni si zvolili svůj styl života- peoč do toho tahaj nás- fuj, už mluvím jak Okamura....blue

    reagovatPetr Nedělka2017-11-23 09:33:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • DÁLNICE NIKOHO DO MĚSTA NEPŘIVEDE, NAOPAK

    Ovšem to by radní Kohout musel sem tam vyjet mimo město a trochu zapřemýšlet. Lipník nad Bečvou je klasickou ukázkou toho, co se stalo vybudováním obchvatu města. Vylidněné náměstí a okolí a v Lipníku žijí ti, co chtějí klid a především pozemky na stavbu. Protože ani ty už v Přerově, díky prozíravé politice SpP a dalších prostě nejsou!

    reagovatproti SpP2017-11-23 07:46:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro všeználka

    tak na to bychom bez vás, Jiří Kohoute, nepřišli :-)

    reagovat:-)2017-11-23 06:17:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Jarda Fochr

    Musí pracovat a legální prací se i živit. Jiné cesty není.....

    reagovatJiří Kohout2017-11-22 21:22:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro Jan Sova

    ano, souhlasím že dálnice jednou bude, jednou sem přijdou i ti investoři, jednou bude průpich, opravené mosty, atd. Co ale se nikdy nezmění, resp. stále bude horší - jak jste kdysi psal pane Kohout - "Ti lidé tu prostě budou, oni nezmizí.." A bohužel máte pravdu, nepřizpůsobiví tu budou stále a co hůř - stále ve větším počtu. Budou tu otravovat život normálním lidem co jsem přijdou za prací, opravené parky a náměstí po rekonstrukci - tam se budou rojit a hned je zase zničí, stále budou vysávat městský rozpočet, devastovat bytový fond, atd. A proto Přerov i kdyby byl pozlacený, jitrnice tu rostly na sosnách a Zubr tekl Strhancem - stále bude cigánov odkud budou lidé utíkat

    reagovatJarda Fochr2017-11-22 20:05:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Bojovník

    Promluvil zkušený syn nebo vnuk. Nebo že by zazobaný senior, co si dovedl nakrást?

    reagovatKarel Strnad2017-11-22 19:31:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro Jan Sova

    ...Stále věřím, že dálnice po dostavbě přitáhne investory, kteří zase přivedou nové lidi do města a ti budou chtít opravdu pěkně bydlet... Já nevěřím. A za co budou ti nově příchozí kupovat nové bydlení, které je čím dál dražší? Aha, to budou všichni majitelé úspěšných firem, co mají možnost vyvádět peníze. Ale kdo bude v těch firmách dělat, to bude otázka.

    reagovatKarel Strnad2017-11-22 19:29:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bydlení pro seniory není potřeba. Každý důchodce,pokud vše neprochlastal nebo nedal šmejdům nebo farářovi zlodějskému si dokáže bydlení zajistit sám.

    reagovatBojovník2017-11-22 18:28:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro Jan Sova

    Ohledně Strojaře, to je pouze můj osobní pocit.Zatím hrdě kráčíme k výstavbě bydlení pro seniory...... Magistrát nelze, únosnosti ubytoven jsou poměrně nízké a to je problém. Slyšel jsem i o malé výšce stropů pro kanceláře, nevyhovuje normám, stav konstrukce a únosnosti vypadnou z průzkumu. Platí, že přestavba je drahá záležitost a na rovinu, zrovna tento "skvost" Přerova vůbec nemusím. Hyzdí místo, kde stojí, byť je z něj nádherný výhled na hradby a město. Z té strany je Přerov nejkrásnější. Stále si myslím, že největší hodnotou do budoucna bude scelení pozemků a kdyby byly bez Strojaře, budou za deset let vyvažovány zlatem. Stále věřím, že dálnice po dostavbě přitáhne investory, kteří zase přivedou nové lidi do města a ti budou chtít opravdu pěkně bydlet. Tady by to bylo nejlukrativnější místo ve městě. Berte jako můj osobní postoj.........k dalším krokům co se Strojařem máme usnesení zastupitelstva a to Petr Vrána naplňuje. Tak uvidíme jak se to pohne, ale obecně z ceny za přestavbu + pořizovacích nákladů nemám dobrý pocit........

    reagovatJiří Kohout2017-11-22 18:07:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Petru Nedělkovi

    Nevím, kdy jsme si začali tykat, Petře Nedělko! A vy, co píšete nesmysly. V ulici Pod valy byly všechny domy rekonstruovatelné. Zničené domy v Předmostí-totéž. Zbourání kina Jas bylo "konstruktivním" řešením komoušů předlistopadové doby a snahy vytvoření cesty navazující u mostu Míru. Bourání nemůže být cíl. Ani u Chemiku. Přizpůsobivost a nepřizpůsobivost občanů je dána i prací represivních orgánů a třeba i vyhlášek města - viz Vsetín! Když nemám argument, urážím. Jen proto, že mám jiný názor. A kdo je tady demokrat, kdo tady vyhrožuje? Pokud neumíte vést diskuzi, nepište sem, Petře Nedělko!

    reagovatPro P. Nedělku a další2017-11-22 17:40:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Konstruktivní názor.

    Zdravím Vás, třitečky. Odpověď je jednoduchá. Současné vedení města nechce prodat Chemik, či ho směnit za halu v Předmostí s panem Rybkou. Pan Rybka přeci nemůže vydělat tolik peněz,to nejde,... takže tato varianta padá.

    reagovatMarek Dostál2017-11-22 16:37:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rekolaudace??

    Mohu vědět jak by se to provedlo? Jinak gesto za 17 mio to je, ale prakticky gesto za náklady demolice-a vzhledem k budoucnosti to za to stálo. Pokud by se chemik prodal soukromému subjektu....potom by bylo absolutně nesmyslné získání strojaře. Když už koupili strojař....tohle byla de facto povinnost. O využití budovy bylo psáno tolik, že nemá cenu to opakovat.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-22 14:35:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Konstruktivní názor.

    Dobrý den pane Dostále, děkuji za váš názor, ale proč tedy bouráme Chemik, když bychom dle názoru některých zastupitelů jsme za něj mohli mít 10mil + 7 ušetřených za demolici. Jestli si pan Rybka umí dělat pořádek, tak proč to bouráme, tomu nerozumím. Chcete mi říct, že jen proto, že zastupitelstvo přitlačila veřejnost a je to hezké gesto. Rovnou odpovím to je gesto za 17mil.

    reagovat...2017-11-22 14:02:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Muj nazor na vsechny zakladni problemy mesta je jasny

    1) 2018 - 2020.......DAROVAT vsechny chatrajici budovy ve vlastnictvi mesta silnym institucim s tim ze je novy zajemce do jednoho roku za sve penize po obdrzeni zboura a na pozemku neco NOVEHO (schvaleneho zastupitelstvem) potom do urciteho terminu postavi. Nebo PRODAT s tim ze po zbourani a nasledne vystavbe nebudou muset treba po 10 atd let platit dane. 2) Vsechny chatrajici pozemky v soukromem vlastnictvi podrobit pravidelnym rocnim revizim a vyzadovat okamzite plneni techto reviznich zprav tak aby budovy byly bezpecne a splnovaly vsechny normy. 3) UBYTOVNY - Mesto opravit ci postavit 2021 jednu novou budovu - UBYTOVNU pro urcity pocet obcanu (prerovskych) ??? a tuto mestskou ubytovnu bude take mesto spravovat = vsechny penize co do ubytovny z vlady prijdou budou take do ubytovny vlozeny!!! Vsech 18 nynejsich ubytoven postupne do r.2021 zrusit !! Tzn. konec prizivovani se na lidske bide v Prerove !! 4) HERNY - mesto postupne zrusit....jak konci povolovaci termin nynejsim prerovskym hernam/cassinam a vybrat v r. 2018 soukromou firmu ktera do r. 2020 postavi NOVE "Cassino MAMUT" a dostane povoleni toto provozovat na 20...30....dle zajmu...atd roku. Toto nove MODERNI cassino vybudovat ve stylu mamutova a to tak aby neslouzilo pouze jako cassino ale zaroven slouzilo take jako velke centrum kultury v olomouckem kraji, na Morave, v Ceske republice, ve stredni evrope!! Prerov se tak muze stat mestem cestovniho ruchu. 5) Prumyslova revoluce ktera zase hybe svetem bude znamenat mene a mene "PRUMYSLOVYCH pracovnich mist". Mladi zde dochodi zakladni skolu, v Olomouci (atd) vystuduji universitu a jeste ve vetsi mire budou odchazet za praci do zahranici (svet je dnes opravdu tak malicky ze prilezitosti jsou nekonecne) ci do ruznych hi-tech stredisek po republice. Pocet obyvatel za 10 let (2028) v Prerove zrejme klesne, predpokladam tak na 30 - 35000 obyvatel a to je DOBRE !!!! Pokud se budou plnit body 1-2-3-4 tak bude Prerov, krasnym mestem s vysoce vyvinutym servisnim prumyslem a silne se rozvijejicim cestovnim ruchem. Mesto ciste, plne zelene a kvetu, mesto kloubici moderni architekturu s historii, stredisko kultury .....mesto ktere vyuzije take potencial ktery nam nabizi krasna reka Becva se jen tak muze stat jednim z hezkych mist na mape evropy.

    reagovatJa2017-11-22 13:37:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chemik 2

    Na území města je v současné době 18? ubytoven. Lidé okolo si stěžují, že ubytovaní dělají problémy. Stejně jako si lidé v bytech na Jižní, nám. Svobody, nám. Rasche, Budovatelů, aj...stěžují, že jim cikáni a jiní sociálně slabí dělají v bytových domech problémy. Ptám se - nebylo možné u Chemiku změnit pouze účel užívání stavby (rekolaudovat?) ? Věřím, že lidé tu ubytovnu nechtějí, protože je to byznys, který odnášejí, a to nejen ti, co bydlí v její blízkosti. Za 3 roky jsem ale de facto neslyšela nic jiného od představitelů města(co se týče nevyužitých nebo problémových staveb ve městě) než bourat nebo postavit magistrát, příp. knihovnu. Na posledním zastupitelstvu mi navíc chybělo nějaké přehledné, grafické zpracování předběžných nákladů a výnosů, při různých variantách. Ekonomické ukazatele při rekolaudaci, zbourání, výstavby nových bytů/parkoviště/parčíku pro psy. Něčím podložená vize, co dál. Chápu, že někteří zastávají variantu zbourat, někteří v tom vidí jen náklady. Na druhou stranu ty materiály z města, které se projednávají na zastupitelstvu a které může občan sledovat, prostě připravené většinou nejsou. A tohle je navíc věc podstatná. Jediná prezentace u tak závažných věcí byla předložena p. Vránou ke Strojaři. To, že za takovou prezentaci, která nebyla ani řádně obhájena, by se mohlo stydět už i dítě na střední škole, je věc vedlejší. Je to škoda, bylo by možná fajn názorně ukázat a tak vysvětlit i občanům města, proč se vedení města rozhodlo podpořit zrovna ten který návrh. Protože - a opakuju to pořád dokola - ti lidi jsou tam volení díky nám, a tudíž mají jednat v našem zájmu a pro nás, ne naopak. Nikdo to tu ještě nedobyl s palcátem v ruce, abychom mu úslužně sloužili a drželi ústa. Hezký den.

    reagovatDaniela Jasová2017-11-22 13:18:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ubytovny budou potřeba-cikánky totiž mívají mlád'ata i 2x do roka.

    reagovatArtaban2017-11-22 12:02:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chemik

    Vážení diskutující. Padlo tady spousta názorů pro zbourání i proti zbourání budovy Chemiku. Jen se ještě na chvilku pozastavme u budovy Strojaře. Tuto budovu staticky posoudil pan Rada z Chemoprojektu., Jeho statický posudek je obsáhlý, ale je jen v rovině toho, co mohl udělat. Hned to vysvětlím. Čerpal jen z materiálů, které měl k dispozici a s toho co viděl vizuálně, ať už z venku, či zevnitř. Bohužel, ale on za to nemůže, se už v té době měl udělat průzkum konstrukce, ve formě sond (tzv. Schmidtovo kladívko), který by dal relevantnější možnosti k posouzení konstrukce. To se tehdy (tedy před cca rokem a půl neudělalo) a tak tedy nebylo jasné, v jaké kondici konstrukce je. Ale jedno jasné bylo, a to, že konstrukce nedovoluje umístit do budovy magistrát. Zatížení na 1 metr 2 je u kanceláří vyšší než u bytů a tak, i kdyby to ta konstrukce měla "vydržet", tak se pod takový postup nikdo nepodepíše. Nicméně v současné době (po roce a půl) tato sondáž a posouzení probíhá odbornou firmou. Brzo, že? No ale to je jiné téma. Zpět k problému Chemik. Dle řečeného diskutujícími přede mnou se tady probírá problém toho, že pokud by budovu Chemiku koupil pan Rybka, tak že by se nám nerozlezli po Přerově ti, kteří v současné době obývají (nebo spíš dobývají) Chemik. Rozlezli. Proč? Protože, pokud víte jak vypadá Rybkova ubytovna vedle, tak mi dáte za pravdu, že v ní bydlí buď dělníci a nebo tzv. přizpůsobiví občané. Takže tito současní by tam stejně nezůstali. Rybka by sice zachránil budovu, ale ne to co tam bydlí. A teď, po té co budou muset tito "občané" budovu opustit jim zbývá několik šancí. Jedna z nich je zajistit si bydlení v bytech soukromých, které jsou běžně k dispozici. Ale kdo jim je pronajme? Leda blázen. Druhá možnost je najít místo na jiné ubytovně, ale pokud tato bude dotčena zákazem doplatků na bydlení (nově příchozí), tak to asi neklapne, jelikož to už není výhodné pro provozovatele. Takže třetí a doufejme, že je to cesta, kterou se vydají, je cesta Z MĚSTA. Pěkný den.

    reagovatMarek Dostál2017-11-22 11:27:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro pana Nedělku a zdejší obhajovatele pravdy vedení města.

    Doplatek na bydlení sám o sobě moc neřeší, pokud není zájem města opravdový a nevytvoří následné podmínky, překážky pro ubytovávání nepřizpůsobivých. A ty město zatím netvoří. Problém je v tom, že město nechce zakázat doplatek na bydlení na celé území, protože má hodně svých bytů, ve kterých má ubytované nepřizpůsobivé občany a samo na tom vydělává a přišlo by o své peníze do rozpočtu. Pro samo město je to byznys, tak jak hazard. Proč je zóna zákazu hazardu v místě, kde hazard téměř není, tam kde hazard je vydělává tučný peníz, tam ho město povoluje, bez ohledu na sociální důsledky. O nás o občany jim vůbec nejde, jde jim pouze o jejich ega. Bijí se v prsa jak jsou dobří, opak je pravdou. Nehrají s námi čistou hru. Souhlasím také s názorem na komunisty, mají strach o svá křesla, zejména po posledních volbách a nechtějí se veřejně zaplést se současným vedením města, tak se spolupráci snaží skrýt.

    reagovatJs2017-11-22 10:44:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • poslední zastupitelstvo je výsměch občanům Přerova.

    Jestli si někdo myslí, že zbouráním Chemiku nepřizpůsobivé vytlačíme z Přerova, tak to jste opravdu padlí na hlavu. Tím, že z Přerova odchází mladí lidé, zůstávají senioři, kteří stárnou a umírají, zůstávají po nich byty, další byty se stavějí. Je hodně vlastníků, kteří mají několik bytů někteří i desítky. Ty pronajímají. Kdo jim zaplatí, toho vezmou. Razantně přibývá nepřizpůsobivých po celém Přerově v normální zástavbě. S tím začíná přibývat i problémů. Jsem přesvědčen, že ubytovaní z Chemiku si už dnes hledají bydlení po Přerově. Měl se udělat ještě jeden pokus s Chemikem, jak mít bydlení pod kontrolou. Tak pod kontrolou nebude nic. Jen populismus nejhrubšího zrna. Tady kváká několik žab a obhajuje svůj přešlap. Stejný jako koupení pozemku před nádražím. Zbourat to jde vždy, ale buduje se těžko, Horký tvoří jednu studii za druhou, do šuplíku. Za tři roky se nepostavilo nic, mimo cyklověže. Níže se tu hádáte o komunistech. Je to trapná fraška z jejich strany. Tomaníková ani oblečená, ani nahá. Chtěla by být v koalici, chtěla by spoluvládnout, ale bojí se jít veřejně do spolupráce s vedením, které nemá zrovna valnou pověst. Nechce se veřejně s koalicí zaplést. Bylo by to čestnější, ale za rok jsou volby, že. Něco si spolu dohodli, tak je podporuje tak, aby to vždy prošlo, dva hlasy dáme, to bude stačit. Zaprodávají i své přesvědčení, pokud nějaké mají za podíl na rozhodování. Nemají kouska studu. Tak jak Neuls. Co z takové politiky může vzejít. Stačí se podívat na konec záznamu ze zastupitelstva na Měřínského. Jak komentoval pivní set. Pane Nedělko, žádná sebereflexe, tlačit věci za každou cenu, jen se zalíbit veřejnosti, ať to stojí co to stojí.

    reagovatKuzma2017-11-22 10:22:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pamětníku...omlouvám se.

    Nevšiml jsem si, ze reaguješ na toho pod sebou, a přetočil jsem to chybně,......už se v tom ztrácìm a tedy na to prdím :-) Omlouvám se.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-22 10:01:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dopňuji

    varianta přestavění Strojaře na byty.... Jan Sova

    reagovatRe: pro pana Kohouta2017-11-22 09:59:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro pana Kohouta

    pane Kohoute, z vašeho příspěvku, týkajícího se shrnutí všech budov Chemik, Stojař a u Prioru, tak nějak cítím, že nakonec směřuje vaše koalice i k bourání Strojaře?? Nebo se mýlím ?? Můj názor je totiž takový, že i kdyby varianta přestavění Strojaře nebyla realizovatelná, tak úředníky v ní usadit lze, protože ta budova prostě není podle mého názoru špatně postavená a je ze zmíněných v nejlepší kondici.

    reagovatJan Sova2017-11-22 09:58:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Petře Nedělko

    Proboha, a co byste jako chtěli z chemiku udělat? Čtete vůbec? Nebo sledujete to? Odpovězte, co chcete s budovou udělat....pokud vezmu fakta, která se tady přemilají dokola. A co máte pořad s těmi komunisty a totaltními hesly? Jak můžete spojovat tuto problematiku, s dobovou totalitní minulostí? Já uz opravdu nevím, jestli jste někteří blázni, nebo anonymní provokatéři. Demolice byla jasně obhájena, a tady někdo mele o Přerovu před 40ti lety, o suchých záchodech, o komunistických praktikách..... prostě nikdy nebudou spokojeni všichni, a zde vyhrál zdravý rozum. Myšlení zachovávání ruin, je východní a zaostalé....drahé...zbytečné. půjde to k zemi, a to je důležité. Vy si to probírejte u krmení holubů .....tečka.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-22 09:57:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Petře Nedělko

    Je to tvůj názor....já mám svůj. Protoze se názorově lišíme, jsem blbec? Tak ty jsi potom omezenec, a pokud srovnáváš potřebu chemiku, vůči tomu, že pred 40 lety jsi neměl splachovací záchod, jsi hlupák ty. Na tvé paměti z vysoka.....!Nyní je rok 2017! Tak se prober dědku.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-22 09:50:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • začneme znovu.

    Zbourejte všechno,odvezte utiskovaný odpad a vratte všechno ,co jste rozkradli.

    reagovatPavel2017-11-22 08:40:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Petře Nedělko

    Tvému výkonu se říká vyzvracet se z blbosti. Ty budovateli podívej se na fotky Rudy, jak vypadala ulice pod Valy. Jak vypadal Přerov před 40 lety. Pod Valy bydlel kamarád v pastoušce bez koupelny, splachovacího hajizlu. Když,čte tyto žvásty nevím zda se smát nebo plakat nad takovou blbostí.

    reagovatpamětník2017-11-22 08:31:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Petře Nedělko

    Stejně jako vy uvažovali komouši. Zbourali to, čemu se říká starý Přerov a Předmostí, nastavěli paneláky a jak dnes město vypadá? Náměstí mrtvé díky barabizně, taky dožité P. Nedělko, budově bývalého OSP. Zničené Předmostí a mohl bych pokračovat. Záměrem komunistů bylo zbourat vše, pod heslem "zbourat staré" a socialisticky stavět nové. Zbouralo se vše pod Horním náměstím a rovněž kino Jas. Kdyby to trvalo déle, začalo se bourat i na Horním náměstí. Dnes městu chybí onen městský kolorit domů, které jej kdysi vytvářely, drobné obchůdky pro podnikání. Vždyť v Přerově je stejně velký nájem jako ve větších a prosperujících městech. Bourat, P.Nedělko, umí kdejaký blb. Přemýšlet jak dál, no to je problém. A já se vás P. Nedělko ptám, co bude na pozemku po Chemiku? Vše je na politicích, ne na domech. Ty jsou jen obětí neschopnosti. V našem případě pseudopolitiků Přerova!

    reagovatpro P. Nedělku a další2017-11-22 07:57:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:rekonstrukce nebo demolice?

    Znovu se ptám.....k čemu rekonstrukce, když z toho byty nikdy neuděláte, max zase ubytovnu. Ta budova byla stavěna narychlo...což je znatelné, a je to pouze olepená železobetonová konstrukce. Nechápu pořád, kdo má zájem tohle rekonstruovat. To už je fakt lepší zbourat a postavit menší novou bytovku.....ale o takový zaměr developeři nestojí.....proč asi. Pouze část přerovanů chce pořád opravovat ruiny......a i schopné opravené objekty, zejí prázdnotou. I kdyby z toho byty udělat šly- kdo by si to tam koupil? Levné by to nebylo...a kvalita už vůbec ne- natřenej a polystyrenem olepenej, křivej a starej, betonovej fofr projekt.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-22 06:56:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Demolovat?

    Město umírá, nejen co do počtu obyvatel. Nikdo nepředpokládá, že by do Přerova přišla nějaká práce. Měla tu být automobilka, ale pan premiér nehnul ani prstem. Jak je možné, že Hranice, Prostějov, Kvasiny, ale Přerov nikdy, je to jen ubytovna nebo přenocování pro lidi, kteří denně jedou za prací 30 až 100 km daleko. Všechny naše vystudované děti z Přerova odchází. Ty, co ještě studují jsou přepadávány pro pobavení komunity ubytované u aut. nádraží. (Pardon, zapoměl jsem, že se o tom nemá mluvit.)

    reagovatKotěšovský2017-11-22 06:54:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rekonstrukce nebo demolice?

    Pane radní Kohoute, jen drobný dotaz. Při rozhodování o rekonstrukci/generální opravě či odstranění budovy je vhodné srovnat náklady na tuto rekonstrukci s pořizovací cenou nového objektu. Většinou se uvádí, že rekonstrukce se vyplatí v případě, že nepřekročí padesát procent ceny nového objektu. Rozhodovali jste jako zastupitelé (s péčí řádného hospodáře) i na základě tohoto srovnání? V předloze pro jednání zastupitelstva tato informace nebyla (a nebo jsem ji přehlédl), pouze odkaz na stavebně technický průzkum z 04/2016...špatný technický stav, náklady na "záchovné" práce (??) 33.450.00,-Kč (asi odhad), předpokládané náklady na demolici, zajištění sousední budovy a jiné vyvolané náklady.

    reagovatstavitel2017-11-22 06:26:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Naplnte ubytovny cikánama a nechte je tam samostatně hospodařit.Do roka máte nebytové prostory a do dvou let spadnou samy a zadarmo.

    reagovatArtaban2017-11-22 01:13:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to ach

    To bylo křiku a podezření, ale nakonec jsme dospěli tam, kam to stejně dlouhou dobu spělo. Nejsem nikým uplacený, rozhoduji se sám. Bohužel, pokud se někdy nerozhodnu tak, jak někteří chtějí, pak musím čelit nařčením z nekalostí.....Přesto platí, že je dobré si zjistit tržní cenu budovy v majetku města, pokusit se zjistit, zda o ní někdo bude mít zájem, aniž by hrozilo riziko ubytovny........pak je možno definitivně rozhodnout, dříve ne.....a tak se i stalo. Stejně to stále vidím i se Strojařem. Od prvopočátku je tam všechno špatně, jako v případě Chemiku. Obě budovy jsou tak daleko od všech možných norem, natolik vypumpované a vybydlené, že přestavba na normální byty se prostě nevyplatí ekonomicky. To, že se snažili někteří zastupitele ze Strojaře dělat historickou památku beru spíše jako humornou vložku, než rozumný postoj. Statika, únosnost, výška stropů.......to všechno hraje roli v řádu desítek milionů mínus.....draze vykoupené riziko vzniku nových ubytoven.......bohužel, to je realita Přerova.

    reagovatJiří Kohout2017-11-22 01:01:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    no to ano - bez doplatku ve vyhlášené zóně jsou jen nově příchozí. Bydlet tam může, ale za své. Určitě to má svůj význam - nebudou se k nám stahovat z celého kraje. Pan Nedělka asi myslel něco jiného.

    reagovatach2017-11-21 21:01:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pochopila-li jsem správně - bez doplatku budev zóně "lůžko" od určitého data...takže nově příchozí ubytovaný např. od 1.1.2018 bude v této zóně bez doplatku na bydlení, ale na stávající ubytované, před tímto datem se to nevztahuje...ti budou s doplatkem vesele dál...takže se přestěhují eventuelně tam, kde doplatek dostanou, nebo zůstanou bydlet tam, kde jsou ...tato vyhláška si myslím ..to zas takové terno není....ale jako začátek něčeho dobrý....

    reagovatAn2017-11-21 20:35:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Sobotko

    Když tady vlepíš něco zbytečného, bezvýznamného, něco pouze urážejícího, nepřipadáš si, byť jako anonym, vnitřně jako idiot?

    reagovatObčan2017-11-21 20:20:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:rozhodnutí zastupitelů a radních považuji za správné,

    Myslím, že se jedná o nějaké datum, či období vzniku..nebo tak něco. Byl bych rád, kdyby se tady zjevil třeba p. Kohout a upřesnil- byť o to už mluvil, ale vypařilo se mi:-)

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 20:14:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:rozhodnutí zastupitelů a radních považuji za správné,

    přiznám, že tomu moc nerozumím. Tovární, Dluhonská má být zóna bez doplatků - ubytovny tam jsou.

    reagovatach2017-11-21 20:05:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tady je Nedělkovo.

    reagovatSobotka2017-11-21 19:23:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:rozhodnutí zastupitelů a radních považuji za správné,

    Krásný objektivní názor. Jenom bych doplnil tu zònu bez doplatku u chemiku- vzhledem k tomu, že tu jiz ubytovna je, nelze to na ni vztáhnout, ani po prodeji. Leda po kolaudaci. A to je otázka-v momentě, kdy bude někdo vlastnit- není povinen rekonstruovat. To jsem také tak nějak do včerejška neměl srovnané. Vše, co jste napsala, považuji za trefené na střed.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 18:30:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Děkovat?

    Kdo nechce vidět- nevidí. Kdo nechce slyšet-neslyší.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 18:25:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rozhodnutí zastupitelů a radních považuji za správné,

    jen se snažím pochopit ten obrat, kdy záměr prodeje byl ZM odhlasován (jen p. Hermely NE). Dnes slyšíme, že ubytoven je v Přerově moc, ne další nekontrolovatelnou ubytovnu, koupě Strojaře/ prodej Chemiku atd. - argumenty, které nejsou nové. Ta situace je přece stále stejná, byla taková i v době schválení záměru prodeje. Tak si ten obrat vysvětluji tak, že doufali v opravdu seriózního kupce, který využije budovu jinak , než na ubytovnu. A ten není. Pouze jeden vysoce rizikový. Pak nabídka směny za sportovní areál ve špatném stavu, kdy kupní cena byla cca 3,5mil. Navíc bez záruky, co by tam p. Rybka provozoval - v Předmostí má ubytovnu nevalné pověsti. Takže také ne. Na bytové jednotky to nejde převést (hygiena), tak nevím co bylo očekáváno, že by tam slušného vzniklo. Mně stále vychází jen ubytovna. Dobře - beru to tak, že proces možného prodeje proběhl, aby se zjistila situace na trhu a možnosti. Dnes víme, že s případným prodejem je vysoké riziko - téměř jistota - ubytovny. Tu nechceme, ani nové "přírůstky". Zafinancovat městem rekonstrukci - víme, že bytový dům to být nemůže. Vychází tedy varianta demolice. Návrh pana Pospíšilíka, zařadit Chemik do zóny bez doplatku, je zvratné. Dnes bez, zítra s doplatkem. A k ODS - pánové při hlasování o záměru prodeje prostě odešli, nepřítomni, nehlasovali. Nyní při jednání o prodeji/ demolici názor - NE demolice, nakonec p. Dostál hlasoval pro. Pokud jsem uvažovala ve volbách do komunálu o nějakém jméně z ODS, dnes už ne. Přesto, že říkám, že současná koalice věděla, do čeho jde a co přebírá - musím uznat, že jim koalice předešlá nechala pěkné oříšky. Čechovu za 8 let vůbec neřešili, přehodili to na nové vedení. Strojař - rozjednaný. Chemoprojekt - nic. Chemik - nic. Nynější koalice je tu třetím rokem a má snahu pohnout každým ze zmíněných objektů. To je nutné kriticky přiznat. Byť by to byla demolice. I to je řešení. A pokud město nebude mít na rekonstrukci Čechové (120mil.?), dopadne to stejně. Ale protože se nějak přestala řešit knihovna, kdy stávající hlavní je havarijní a nedostatečná, Chemoprojekt, kde je pobočka, snad půjde do prodeje, tak co s knihovnou? Čechova by byla ideální polohou, rekonstrukce vychází jako postavení nové. A řešení neutečeme. Máme v městských společnostech slušné zisky, proč je nevyužít?

    reagovatach2017-11-21 18:24:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Děkovat?

    Za tři promarněné roky této vlády, není za co...

    reagovatNe2017-11-21 18:06:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Musím uznat, že v mnoha bodech, byli až úsměvně kluci z ODS uzemněni a ztrapněni. Dostál kdyz reaguje, to je úroveň hospodskýho ožraly, a Zácha dost ztratil ze svého nadhledu...

    reagovatVinnetou2017-11-21 16:59:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:KDY SE ZBOURÁ CHÁTRASJÍCÍ BUDOVA NA NÁMĚSTÍ TGM

    Hloupé a nízkoprahové poznámky, opět nesmí chybět :-) Presně pro takto uvažující lidi, jsem velkým odpůrcem referenda, v jakékoliv oblasti.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 16:56:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KDY SE ZBOURÁ CHÁTRASJÍCÍ BUDOVA NA NÁMĚSTÍ TGM

    Naprosto chátrající budova (bývalé OSP) nebo budova č. 8 (bývalá bufet) na přerovském náměstí taky chátrá a je jen okamžik od vzniku ubytovny přímo v centru města! Taky bych zboural.

    reagovatbumbumbumbác2017-11-21 16:13:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pospíšilík a celá ODS opět mimo :-(

    reagovatobčan2017-11-21 15:34:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:bylo to dobré rozhodnutí

    To se nesmí stát - komouši a vybledlý komouši do oranžova - neštěstí. NEVOLIT !!!

    reagovatproti totalitě2017-11-21 14:49:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bydlím na Wurmovce...

    a téměř 20 let se musím dívat na chátrající budovu, která má zcela jistě svoji historickou hodnotu, kdyby byla v dobrém stavu a byla používána, tak by se dala nazvat i cennou, nicméně není. Pravda je taková, že budova je v kritickém stavu, plná plísní a krys, semeniště různých nechutných bakterií. Stojí téměř v centru a už pěkných pár let dělá jen městu ostudu. Doufám, že i tato budova půjde k zemi. Čím dříve, tím lépe!!! Je to přesně, jak psal pan Nedělka...ve světě se bourá, aby staré udělalo prostor novému a jen u nás trváme na zachování ruin, které pak nesmyslně dotujeme.

    reagovatjb2017-11-21 14:28:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    proč by byl Nekl chudák, vždyť je řídil a řídí, ty fakt víš hovno. Nekl prosral volby, proč jsi ho nevolil, aby byl v parlamentu. Protože udělal pro Přerov taky hovno, teď je tam Vrána a uvidíš jak bude Přerov zapsaný a co udělá pro nás. Nekl tam byl 10 let a jeho vystupování v Přerově nic a nebo tam vůbec nebyl. Zácha neprošel, Nekl neprošel Vrána je tam. Hlasuje vždy s Vránovou a Tomaníkovou. Vránová mu dělala sekretářku

    reagovatlk2017-11-21 14:05:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • na zastupitelstvu jsem nebyl, ale díval jsem se. Hlasovala s koalicí jak utržená z řetězu, podívej se zpátky 2,5 roku. Zvedne ruku pro každý nesmysl. Nikdo mě nevymluví, že s nimi netáhne za jeden provaz. Ale to se dalo čekat. Opozice má být kritická, hlídač konání vedení města. Což komunisti v současné době nejsou. Tato změna se nedá přehlédnout. Chudák Nekl, že se na to musí dívat.

    reagovatXXL2017-11-21 13:25:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Já včera aroganci neviděl....pokud tedy neberu situace, kdy někdo někoho vyprovokoval.

    Sorry...nevidím důvod k zachování:-)))

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 12:36:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Kdo sleduje a uvazuje selsky

    Ano...i Kouba hlasoval pro....a Zacha taky-nebo se zdržel, nevím jestli to pak zezelenalo. Ale to je jedno. I oni měli dobré argumenty, ovšem s tou halou, tam jsem byl skeptický. Pokud jsem pochopil, jednání s Rybkou skončila na ceně....ale hlavní je výsledek. Jak jsem psal, i bouráni je cesta k lepšímu. Ve světě se hlavně bourá, pouze u nás je móda pěstovat a draze udržovat ruiny.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 12:35:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:bylo to dobré rozhodnutí

    druhá nejsilnější v komunálu, nejsilnější jsou komanči a pak socani. ODS nejsou ani do karet.

    reagovatnení2017-11-21 12:33:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já včera aroganci neviděl....pokud tedy neberu situace, kdy někdo někoho vyprovokoval.

    Včerejší jednání...pokud to vidíte jako ostudu...jste silně zaujatý . Budova před Priorem.....nevidím také důvod k demolici a následné výstavbě užitečného projektu...ta budova je k ničemu.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 12:32:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    ty víš úplný hnědý Tomaníková to už dvakrát odmítla, otírej si hubu o někoho jiného. Měl jsi být včera na celém zastupitelstvu a viděl bys jak jedná Tomaníková a co pro občany dělá. Ty musíš být velký buzerant že házíš jedovatou slinu na lidi, kteří se zastávají občany, jak jednala s lidmi o Chemiku o pozemku v Jaselské o DD a jiných. Víš hovno a dej ji pokoj. Ji budou lidi volit a na tebe by se vysrali

    reagovat...2017-11-21 12:30:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • už jste slyšeli ten drb o další přerovské budově ???

    ... jedná se o tu hrůzu před Priorem. Prý skvělé ministerstvo vnitra (odjakživa řízené totálními kretény) odprodá pozemky pod ní (městu) - protože tehdá se jaksi nestalo, následně se bude opět bourat a pak se zaplatí pokuta ve výši znaleckého posudku na 8,5 mega. No jestli nějaké město nevydělává, tak ať se přijedou podívat do Vepřova, jak se točí prachy.....

    reagovatLord Owl2017-11-21 12:03:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ne nakonec by měli jednat s ODS, ale primátor se to slovo bojí vyslovit, tak skončil u KDU.

    reagovatJednatel2017-11-21 10:12:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Komunisty do skryté koalice táhne hlavně Tomaníková s Vránovou. Puchalský mluvil, že s komunisty už jednali, potom mají jednat s ČSSD a nakonec s lidovci.

    reagovat...2017-11-21 10:02:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bude se bourat ručně, řezat flexou. Baráky jsou na sebe nalepené, nemůže se použít ani kango. Proto je to tak drahé. Jinak Tovární 3 je aktuálně vyklizená, ubytovaní rozstrkaní po Přerově, tak to dopadne i s lidmi s Chemiku, radujete se zbytečně. Pokud bude toto vedení města k nim tak tolerantní, budou dělat bordel po celém Přerově. Pane Nedělko včerejší zastupitelstvo byla další ostuda koalice, populismus nejhoršího zrna, ať to stojí co to stojí, když tak si vezmeme úvěr. Tomaníková, Vránová, Pasinger táhnou dohromady s koalicí. Na konci volebního období jim to voliči spočítají. Nekl se bude divit, kam to Tomaníková dopracovala. Zase další ostuda.

    reagovatpro redakci2017-11-21 09:59:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro redakci: demolice za 10 milionů

    „Demolice se může pohybovat od 10 do 12 milionů korun a náklady by bylo možné spolufinancovat z programu Ministerstva pro místní rozvoj, pokud bude tento titul vypsán pro rok 2019. V tomto roce by totiž - v případě souhlasu zastupitelstva - mohlo k demolici dojít,“ doplnila Ivana Pinkasová z přerovského magistrátu. Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/nez-ubytovnu-radeji-chemik-zbourame-rozhodli-radni-20171107.html

    reagovatnázor2017-11-21 09:42:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Kdo sleduje a uvazuje selsky

    Protože, známe situaci a technický stav ubytovny, pokládáme toto řešení za jedno z mála dobrých rozhodnutí zastupitelstva. Jen nevíme, kde vzal diskutující částku 10 mega za demolici. Odhadovaná částka by měla zhruba dosáhnout 3 mega. Je to jediné rozumné rozhodnutí, jak omezit množství ubytoven na území našeho města. O stavu ubytovny jsem zde už informovali.

    reagovatredakce2017-11-21 09:30:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přidávám se k panu Nedělkovi, udělali dobrou věc, táhne se to dlouho a jistota bezpečí žádná, mimochodem - na byty to nejde předělat - mrkněte se do předloh k zastupitelstvu je to tam vysvětleno, vždy by to byla ubytovna a těch máme dost.

    reagovatBÁRA2017-11-21 09:25:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přidávám se k panu Nedělkovi, udělali dobrou věc, táhne se to dlouho a jistota bezpečí žádná, mimochodem - na byty to nejde předělat - mrkněte se do předloh k zastupitelstvu je to tam vysvětleno, vždy by to byla ubytovna a těch máme dost.

    reagovatBÁRA2017-11-21 09:25:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kdo sleduje a uvazuje selsky

    Souhlasím s vámi pane Nedělko, včerejší debatu jsem sledoval soustředěně a tak když už jste zmínil trio ODS, tak i přes počáteční jednotu, ve smyslu zachování budovy, tak nakonec Dostál byl pro zbourání. To jen tak na okraj.

    reagovatSledující2017-11-21 09:15:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kam mirite

    Ze jste tak servilni, jinak k uplne sprostemu a arogantnimu vedeni mesta. Divne!!!

    reagovatPane Nedelko2017-11-21 09:13:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:HUMANISTÉ

    Musíte pochopit, ze cílem je, utnout rozrůstání vyloučených lokalit, a snížit lákavost a kapacitu, pro přichozí asociály. Rozprostření schopnějších rodin, po členitějším bydlení, má dobrou odezvu. Spousta ubytovaných zde nemá TP a proudí to sem odevšad. Tato problematika je dost složitá a těžká k řešení....a tento krok, beru jako zlomový. Budovat umí naopak každý-ale potom to využít...ufinancovat...a udržet, to je těžké. Chce to napřed "uklidit" a potom se bude dát i nově postavené prodat. Nyní jsme na opačné straně řeky. S opravami se soustřeďme na strojař....

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 08:56:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • HUMANISTÉ

    Až nebudou ubytovny,tak Dirgovy dzeti budete stěhovat po celém Přerově,že?

    reagovatz debilova2017-11-21 08:48:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souhlas s autorem

    Je dobře, že se konečně hnuly ledy a zastupitelstvo našlo odvahu udělat tlustou čáru za minulostí. Snad je to začátek lepších časů. Já to tak vnímám a chci věřit tomu, že další podobná odvážná rozhodnutí budou následovat :-)

    reagovatjb2017-11-21 08:44:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo sleduje a uvazuje selsky

    Musí pochopit, že zbourání je nejlevnější a nejjistější variantou. Startovací byty jsou nesmysl-jednak to není jistota investice, a také to nikdy nepůjde prevest na bytove jednotky. Za další-sociálních bytů má Přerov dost. Za třetí-prodej=automaticky ubytovna, nikdo rozumný by nerekonstruoval a nekolaudoval, protože potom by ihned chemik spadl do oblasti bez doplatku bydlení-v tomto stavu se na něj toto nevztahuje. Za čtvrté- startovací byty chcete dělat pomalu ze všeho-ale není prokázáno, že budou potřeba, a vzhledem k ceně, která by to měla pokrýt, by to levné nebylo, a navíc by to muselo byt podmíněno celkovym rozprodejem, či by to museli město zaštiťovat- neufinancovatelné. Za páté- není to žadný architektonický zázrak, pouze betonový-pilířový skelet, vyplněný dřevem...papírem...příčkami. Držet to ve vlastnictví- nesmysl..... prodat to-nesmysl. Za šesté, nabyl jsem dojmu, ze trio Dostál, Zácha, Kouba, včera dostalo trochu politickou lekci. Byť se mi líbili všichni. Vidno....nikdo tuto problematiku nesleduje podrobně...

    reagovatPetr Nedělka2017-11-21 08:43:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Měřáčku, ty s Kohoutem toho Skládala taky vidíte všude. Hoši, já vám poradím. Snažte se pracovat pro město, snažte se nebýt takový svině a nikdo proti vám nebude nic mít. Nic víc v tom nehledejte.

    reagovatpro Měřínského a Kohouta2017-11-21 08:29:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já si pane Nedělko myslím, že tam mohla proběhnout rekonstrukce a mohly tam být levné startovací byty pro mladé rodiny. Demolice za cca 10 milionů versus rekonstrukce za cca 30 milionů korun. Vyhrála demolice. Tato koalice neumí nic stavět, umí pouze demolovat. I Strojař chtěli zbourat. Město Přerov upadá, jediná cesta jak přitáhnout mladé, je nabídnout jim práci. Po průmyslové zóně pes neštěkne, na to se koalice vykašlala. Takže práci pro mladé nemáme. Tak jsme jim mohli alespoň nabídnout levné bydlení blízko nádraží, které je železničním uzlem a do práce mohli jezdit do Zlína, do Olomouce, do Brna. Tam jsou ceny bytů nedostupné. Demolovat umí každý. Stavět a něco udělat, to je něco jiného. ANO SPP je hrobníkem našeho města. Vše zbourají, nic po nich nezůstane.

    reagovatnázor2017-11-21 08:27:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bylo to dobré rozhodnutí

    schůze v pohodě, až na PUCHALSKÝHO který dává najevo své emoce vůči Michalovi a hlavně nemohou zkousnout. že ODS Je druhá nejsilnější strana.

    reagovatDan2017-11-21 08:25:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Příspěvek je to pane Nedělka slohově velmi zajímavý, ale nevím z toho to podstatné. Jak to s Chemikem vlastně na tom zastupitelstvu vlastně dopadlo? Nechce se mi dlouze pátrat, případně sledovat záznam.

    reagovatAB2017-11-21 08:11:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bourači

    Někteří přispivatelé mi připomínají demoliční četu.stále jen bourat,nejraději by asi zbourali celé město.A co tak taky něco opravit a nebo vylepšit ?

    reagovatpetr2017-11-21 07:55:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • komedie 20. 11. v Přerově

    Když nevím, co s barákem, tak je nejlepší ho zbourat. Potom přijde HotJohn se svým úlisným pohledem totální svině a začne s kamarády z Brna dělat studie. ty nejsou zavazující, jak včera sdělil. Dobrý kšeft. Dále, vmaštěnej Košutek. Jak hlasoval. To je opravdu figurka. A ten ušušněnec jak servilně žádal o to, aby mohl dále pobírat prachy z města. ANO, bude to stát za hovno, s SpP a odešlými neodešlými Nezávislými estébáky!

    reagovatvolič2017-11-21 07:38:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    I Vám dobré ráno, pane Skládale. Vy nám taky.

    reagovatVinnetou2017-11-21 06:41:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chci také poděkovat panu Kohoutovi. Je skvělé že se narodil a dostal od rodičů do vínku skvělý charakter a úžasnou povahu. Je mimořádné ze pan Kohout je mezi námi. Více takových skvostných lidí a Prerov bude úžasným městem.

    reagovatObčan2017-11-21 06:28:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



NULY, PROČ MLČÍTE!?

publikováno 26. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 45
Americký prezident, představitel největší "demokracie světa", si potřásá vřele rukou s čínským prezidentem.

Přerov - významný železniční uzel

publikováno 23. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 30
...tak od prosince už přes naše bohem zapomenuté dopravní město přestává jezdit i Regiojet .A přitom měl slušnou obsazenost. Zřejmě je lepší se našemu městu co se dopravy týče úplně vyhnout. Navrhuji proto přepsat dětem učebnice a místo výše uvedeného spojení ho přejmenovat na Přerov - významná železniční prdel ... kde není spojení, nejsou investoři, není práce....

Politické usnesení SPD

publikováno 22. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 87
Politické usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie
– Tomio Okamura k aktuální politické situaci

1.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy