Politické usnesení SPD

news img Politické usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie
– Tomio Okamura k aktuální politické situaci

1.

Hnutí SPD nominuje předsedu hnutí Tomia Okamuru na pozici
místopředsedy Poslanecké sněmovny ČR. V rámci řízení Sněmovny
bude naše hnutí usilovat o funkce předsedy výboru hospodářského a
bezpečnostního. Na místa předsedů těchto významných výborů
vedení hnutí nominovalo Radima Fialu – v případě Hospodářského
výboru a Radka Kotena – v případě Bezpečnostního výboru.
Prosazení nominantů SPD na tato místa ve Sněmovně považuje vedení
SPD za potvrzení volebního výsledku hnutí.

2. Hnutí SPD považuje vznik tzv. „Demokratického bloku“ za
politiku vyvolávání konfliktů a rozvratu ve Sněmovně. Jde
zřetelně o projekt TOP09 a STAN, do kterého se tyto dvě politické
strany, s nejmenším zastoupením ve Sněmovně, pokouší vtáhnout
další subjekty. Vyvolávání rozvratu a blokování práce Sněmovny
je odpovědí těchto politických subjektů na jejich neúspěch ve
volbách.

3. Hnutí SPD odsuzuje verbální útoky a provokace tzv.
lidsko-právních aktivistů vůči představitelům hnutí, kteří
přišli 17. listopadu uctít pietu obětí boje za svobodu. Jasně se
ukazuje, že žijeme v době, kdy se novodobí eurofašisté důsledně
maskují za antifašisty a z fašismu falešně obviňují politické
odpůrce budování evropského totalitního superstátu.

4. Hnutí SPD konstatuje, že krach povolebního vyjednávání v
Německu je přímým důsledkem hluboké politické krize v Německu i
v celé Evropské unii. Proimigrační politika, která je výsledkem
zadání nadnárodních elit, se dostala do pozice, kdy její realizace
znamená faktický rozpad politické struktury evropských států.
Tradiční politická struktura evropských států přestává
existovat, neboť již nemůže hájit program určený pro občany
svých zemí. Tradiční politické strany se staly pouze zkorumpovaným
nástrojem elit, které budují multikulturní EU. SPD nepochybuje, že
v případných předčasných volbách v Německu dojde k dalšímu
zmenšení politického vlivu kancléřky Merkelové a posílí vliv
AfD.

Předsednictvo SPD


 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 22. 11. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: redakce

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • kdo se

    díval na Jilkovou dobře slyšel co je ten váš Tomio zač!

    reagovatklid2017-12-02 10:18:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Ubohý nicku Kutile.Sere tě ,že jste u voleb propadly? To víš každý jednou hraje 1 housle.

    No právě ty 1 housle. Já viděl pana Hučína jak nese futrál od houslí a pan Džubák mu něco podával. Ale kdo ví, co bylo v tom futrále. Nikdy jsem neviděl pana Hučína hrát na housle. Bylo to zrovna, když tady byl pan prezident Miloš Zeman. No ale nic se nakonec nestalo. Vždyž pan prezident Zeman je vážně nemocen . . . .

    reagovatKutil2017-11-30 20:02:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Ubohý nicku Kutile.Sere tě ,že jste u voleb propadly? To víš každý jednou hraje 1 housle.

    A tvoje ohodnocení? Raději ho nechtěj znát.Až vyzdecháte tak vás za trest zahrabou u Kremelské zdi.Hučínem si můžu tak vytřít prcinku.Zdar teroristům.

    reagovatvolič2017-11-30 18:46:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:KOŇSKÝ CHRUP JE SVĚTLEM NA KONCI PŘEROVSKÉHO TUNELU

    V poslední době je pan Džubák viděn často s panem Hučínem. Zkoušejí nějaký patent, který budou prodávat v těch domečcích, které se již asi rok vyrábějí v Kazetě. Tyto domečky jsou nyní stavěny na Náměstí T.G.M. Já jen doufám, že něco tam nebouchne. To víte, u pana Hučína člověk nikdy neví.

    reagovatKutil2017-11-30 08:22:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KOŇSKÝ CHRUP JE SVĚTLEM NA KONCI PŘEROVSKÉHO TUNELU

    Džubák a Koňský chrup je ideální vznikající rada města! Ještě někoho z nádraží a ANO, bude líp. jen trochu zamakat!

    reagovathurá na ně2017-11-30 07:55:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:KOŇSKÝ CHRUP JE SVĚTLEM NA KONCI PŘEROVSKÉHO TUNELU

    Já volím pana Džubáka. I když je z Kokor, jedině on Přerov dovede k roku 2036, kdy to bude nejlepší město k žití. S kýmkoli jiným bude Přerov v řiti. Což je již nyní.

    reagovatKarel Strnad2017-11-29 17:02:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KOŇSKÝ CHRUP JE SVĚTLEM NA KONCI PŘEROVSKÉHO TUNELU

    Zachrání naše město. Vyřeší všechny problémy. Je to hodný a nekonfliktní Koňský chrup. Má všechny rád a nikomu nikdy neublížil. Kdo nevolí Koňský chrup, nevolí zářnou budoucnost nás všech!

    reagovatBůh s námi2017-11-29 07:45:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vlada

    Celému česku vládne slovák, přicmrduje Japonec, a poslouchač portugalec! tak díka český národe za mix,

    reagovatvolové2017-11-29 07:45:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Muž v maskáčích ve sněmovně

    Ty vole Nedělko, větší bordel jak je hnutí ANO v republice ještě nebylo. Zatím můžete dvě věci hovno a nic. Budete hodně škemrat aby SPD podporovalo 50 milionového. Tak se neser do SPD a zameťte si před vlastním prahem. Byl to řidič, který chtěl vyhovět poslankyni a noviny jako vždy, uspořádaly hon na člověka. Hnus velebnosti. A toto ty osle podporuješ ? Pozor ať nemáte odřená kolena, jak se budete plazit pro imunitu nebo podporu menšinové vlády.

    reagovatobčan Přerova2017-11-29 07:45:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Muž v maskáčích ve sněmovně

    Jen chlapče sleduj jiné strany a uskupení. U ANO jsou všichni dokonalí, tam nemáš šanci cokoli zjistit. Zářné příklady máme přímo v Přerově. Pravdomluvní, odpovědní, znalí věcí, které mají v gesci. Nikdy neutíkají před odpovědností.

    reagovatKarel Strnad2017-11-28 20:12:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Muž v maskáčích ve sněmovně

    Dokonce onen muž složil legitimaci člena SPD a měl sebevražednou depresi. Nevím kdo je hloupoučký a nesmyslný, ale opravdu je to šaškárna. Video, kde lhal o spotřební dani u piva, záhadně smazáno. Jinak, zaskakoval poslankyni, která nestíhala školení. Co to je? To je odpovědnost? Moc se do toho nezabrušujte...je to opravdu cirkus.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-28 18:46:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Muž v maskáčích ve sněmovně

    Hele....to se psalo dnes, ale už se to řešilo vice než týden zpět, a prohlášení bylo, že neměl nic společného s SPD. Takže se nepokoušej nic zastírat, jako tvůj guru :-)))

    reagovatPetr Nedělka2017-11-28 18:43:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak

    budeme mít, 9 nových ministrů bez stanické příslušnosti. 9 dobrých platů navíc 9 Babišovich kamarádů kam to spěje čím dál do větší prdele!

    reagovatjanek2017-11-28 18:09:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Muž v maskáčích ve sněmovně

    Nedělko musíš se naučit číst a potom psát hloupoučké a nesmyslné komentáře. Bylo psáno, že na školení měl přijít poslanec, ale poslanec to nebyl. Hotovo, Hledáte, kde se dá podporu a kopete kolem sebe jako hlupáci.

    reagovatobčan Přerova2017-11-28 17:13:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Muž v maskáčích ve sněmovně

    Před týdne se vyjádřil guru Tomio, že to nemá nic společného s SPD, a dnes se dočtu, že to byl člen SPD z Brna :-))) ten chlap fakt lže, kde může

    reagovatPetr Nedělka2017-11-28 16:32:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Hučín to řekl na náměstí T.G.M. 17.listopadu naprosto jasně. Jestli někdo vleze s estébáckým udavačem Burešem do holportu, tak je sám zmetek. Seitlová a ostatní tam byli jen takové podržtašky, co si tam něco zaprdolili z papíru.

    reagovatKutil2017-11-28 08:44:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:věřila jsem

    Ano. To je dost pravděpodobné.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-28 02:04:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:věřila jsem

    ale zase pokud pojedou dle svých programů a nechají demokraty ať se užírají, tak to nebude od věci.

    reagovatKarel Strnad2017-11-27 22:24:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:věřila jsem

    Asi ano. Ale ten demogratický blob, to je taky něco...

    reagovatKarel Strnad2017-11-27 22:22:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KSČM, Strana Pitomiových Dementů, ANO.

    reagovatSezznam největších debilů:2017-11-27 22:00:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:věřila jsem

    Bylo myslím logické, že jediná podpora budou komunisti a Okamura. Ostatní se logicky spojili. Mám také názor, že ze spojenectví s arogantním a nečitelným Okamurou, to je z nouze ctnost.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-27 19:09:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • věřila jsem

    naletěla jsem Babišovi, že z Okamurou nikdy! Tonoucí se i stébla chytá i na ůkor zklamaných voličů.

    reagovativanka2017-11-27 12:31:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Také čtenář?To je hrdina ze Solferína.

    On ještě nedopadl Také čtenáři.On teprve dopadne a nebude to hladké přistání to mě můžeš věřit.Jen co se všechno rozběhne a pak někomu bude doutnat koudel u prdele.Ono žádný záko,žádné nařízení vlády aby někdo používal zbraně NEBYLO.To že tady nechal vybuchnou pár skřínek které neměly ani náplň a mohl výbuchem zranit nebo zabít civilní obyvatele tak to už byl TČ.Že zastřelil několik lidí tak to je horší.Nechtěl bych být v noci v jeho snech.Za to by měl být tvrdě potrestán.Kdybych byl na jeho místě tak bych se stáhnul do ulity a nevystrčil bych ani hlavu.Ono i statut veterána rád ještě vrátí to mě můžeš věřit.

    reagovatze Žiďáku2017-11-27 11:00:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro také čtenář nebo magor

    Je to vyznamenaní za zločiny keré napáchal. Nejhorši na tom je že za ty kriminály doslal hromadu milijonů a 20 tisíc na duchod. To jde vsecHno znašich dani.

    reagovatVolič KSČM2017-11-26 15:36:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro také čtenář nebo magor

    No to znamená hovno a nic. Takovým vyznamenáním si vytři prdel, ale bacha na špendlík .Čuráčí hlavo.

    reagovatto je2017-11-26 14:53:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro hrdinu občana

    Jen se podívejte jak málem dopadl pan Hučín. Měl za sebou řadu let nejtěžších kriminálů a nakonec ho zatkli a další rok věznili i po sametové taškařici. Nebýt známých osobností a okovaných důkazů, které měl, tak by byl s největší pravděpodobností na onom světě. On šel do toho jak se říká prsama. Ta parta co se motala v OH a pod. tak ti nevědí co se už před listopadem 89 dělo. Já uznávám, že pan Hučín používal ve svém boji prostředky, které by byly spíše ospravedlnitelné v době války a měl štěstí, že to z něj nevymlátili, ale tady přijeli v r. 1968 okupanti a tak bylo potřeba vzít zbraně a ne nějaké chartistické legrácky. Nakonec pan Hučín má jako jediný v ČR status válečného veterána za období normalizace tak to už něco sakra znamená.

    reagovatTaké čtenář2017-11-26 11:18:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro hrdinu občana

    Raději se nehádej, protože hovno víš. Největší kokoti na planetě Zem KPV, které 90% lidí považuje za dacany a omezence. Bůh ví za co jsi byl ve vazbě. Hrdina občan se dnes bojí podepsat a jinak s stb zatočil. Blb.

    reagovatobčan Přerova2017-11-26 08:08:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Skoro polovině voličů zvěrstva komunistů v minulém století nevadí, což potvrdili svou volbou ANO, SPD a KSČM. A ti co dnes jásají, se možná postupem času budou divit...

    reagovat...2017-11-25 19:40:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kdyz jsi takovy hrdina,

    pod svuj vyplod o tom co jsou strojvudci za darebaky, podepsat. Asi se nemas za co stydet, tak jako my , co jsme komousi ani stb, nikdy nebyli.

    reagovatNo tak se neboj,2017-11-25 19:29:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro občana a jemu podobné

    Je pár základních informací "chlapci" ! 17.listopadu jsem byl ve vazbě STB v Opavě. Propuštěn jsem byl večer následující den. Byl jsem členem Občanské komise, která prověřovala příslušníky STB. Občanské hnutí bylo dle mého názoru něco jako organizace pro bývalé komunisty - tak zvané osmašedesátníky. Tedy s touto partou já nikdy!!! Nakonec co to bylo za partu na vlastní kůži poznal i samotný V.Hučín. Viz kauza Hradílek. Pokud vím, tak v Přerově se oponenti režimu scházeli u Hučína a nebo u Haukové, ale nechci se hádat.

    reagovatObčan2017-11-25 18:54:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro občana a jemu podobné

    Já sem málokdy něco napíšu, ale OBČANE jsi jenom vůl. Vždyť ani nevíš na koho sis otevřel hubu. Haluza a Dalibor Indra byli první a z dílny Lyčka, kdo organizovali OH. Haluza s Indrou byl mezi prvními ve městě. Jirka Radil vozil materiály z Prahy. Když si vzpomenu, jak vyvěsili výzvu k vyhláškám a klíče zahodili, ještě dnes se tomu směju. Pan náměstek Tilich si mohl zlomit ruky, když řezal pilečkou zámky. Neurážej lidi a nepiš hlouposti. A kdo byl mezi prvními ve městě, Alenka Šišková, Mirka Kroupova, Jiří Radil, Marek Mackovík, manželé Stehlíkovi, pomalu se zapojovali Petr Dutko, Honza Kolář, Roman Haken a další a další. Kde ve které p.... jsi seděl ty. Vyznamenaný OBČANE. A tito lidi na rozdíl od tebe, Puchalských a pod. nikdy nic nechtěli a dodnes nechcou.

    reagovatpamětník2017-11-25 12:52:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je prdel Přerovský druhý Hučín, nebo raději Kalousek.

    reagovatdobrý2017-11-25 12:20:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • urážíš huře jako komunista

    Občane měl by ses omluvit zhruba 300 stovkám strojvedoucích, kteří v KSČ nikdy nebyli. Urážíš lidi a sám si tady hraješ na hrdinu. Když já byl na prumce, tak jsme poslouchali Laxik a natáčeli písničky. Buď rád za metál a přestaň kolem sebe kopat jako kůň. Znám mnoho lidí co si zachovali tvář a anonymně tady neonanují a neurážejí.

    reagovatz depa2017-11-25 12:18:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak

    Si to uzivej, netrefuj se do slusnych lidi a nebud zapskly a ukrivdeny duchodce. Uzivej zivot, historii a krivaky z minula uz nezmenis. Haluza ale mezi ne rozhodne nepatri. Bud v poho...:-)

    reagovatNo2017-11-25 12:06:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Tak jen pro názornost. Vzdělání jsem si doplnil po "revoluci" , za svoji činnost jsem získal uznání - odpor proti komunistickému režimu a jinak si nepřipadám jako neúspěšný. Tož tak.

    reagovatObčan2017-11-25 11:58:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Nejak mi unika, co ma spolecneho Haluza s tvymi problemy pri studii a asi i v dalsim zivote? Obrat se na soudruha Nekla a jeho druzinu. Haluza mezi komance nikdy nepatril a bylo jich, jak se pise nize daleko vice. Sve frustrace z vlastni neuspesnosti si zde vybijis na masinfirech zbytecne. Bez se ukojit pristi tyden do noveho Kauflandu, to te u plneho voziku uspokoji. Chudacku neuspesny...

    reagovatI ty hloupy anonyme2017-11-25 11:41:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    S tím vzděláním máš pravdu. Já již v prvním roce měl na průmyslovce (elektro) problém. Přijela si pro mne ostravská STB a já byl skoro 2 měsíce ve vazbě v Ostravě na STB. No a potom utrum.Dostal jsem podmínku 6 měsíců na 3 roky. A víš ty mašínfíro za co? Za to, že jsem se pokoušel jednomu upravit rádio tak, aby mohl lépe poslouchat Svobodnou Evropu. Jestli mě nasereš, tak vytáhnu rozsudek z r. 1976 a vylepím ti ho před hubu a potom uvidíš. A asi bude také potřeba zveřejnit stanovy, které podepsal i bývalý min.vnitra Obzina.o tom, kdo může dělat strojvedoucího !!!

    reagovatObčan2017-11-25 11:19:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Občane nechci být ti brát tvoje představy. Ruda je, bohužel už po smrti a pomocníka ze stavební firmy znám a nedávno byl u mne. Ty tvoje argumenty pouze kecy a zase jen kecy neúspěšného anonyma. Asi tvoje vzdělání na funkci strojvedoucího nestačilo. Tak se nestyď a napiš nám to na rovinu.

    reagovatzhaluza2017-11-25 10:36:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:strojvedoucí zhaluza pro serpošus

    Ty hlupáku já na rozdíl od tebe se dovedu podepsat. A to bude asi ten rozdíl mezi námi.

    reagovatzhaluza2017-11-25 10:30:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:

    Znám jednoho, co pár let v období normalizace dělal pomocníka strojvedoucímu. A ten mi říkal, že strojvedoucí musel držet lajnu s komunistama. Když pomocník viděl, že jedině jako komunistický kolaborant má šanci dělat jednou strojvedoucího, tak raději odešel a už celou řadu let úspěšně podniká jako vyhledávaný majitel stavební firmy. Kdepak vážení, soudruzi si na pozici mašinfíry dosazovali jenom své lidi. Je pravdou, že v závěru 80.let už bylo zřejmé, že se jim ten socialismus rozkládá a tak nastal čas nejrůznějších rebelů. Znal jsem jistého Štěpanoviče, který se někdy v 70.letech zastal známého protikomunistického odbojáře Hučína a za 14 dní letěl do dílen. Jo, dnes se vám to tady kecá.

    reagovatObčan2017-11-25 09:20:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • strojvedoucí Zhaluzo

    ty už jako holubička lítáš několik let!

    reagovatserpošus2017-11-25 08:29:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Slepici kral

    Zatloukal taky vsude

    reagovatMrdka2017-11-23 18:48:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:

    Strojvedoucí jsou čur//i.Za 130 hod. berou 40000 a ještě mají málo,protože jezdí navíc u konkurence za 500 kč za hod. Inspekce by se měla na ně podívat! Ale opravdu!

    reagovatEster Navrátilová2017-11-23 18:20:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Občane, kdyby blbost nadnášela budete i s Mamulou létat jako holubička. Vy jste ty směrnice vymyslel a napsal ? Samozřejmě s Mamulou.

    reagovatstrojvedoucí2017-11-23 15:20:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    V závěru druhé poloviny 80.let už se to na dráze i komunistům rozkládalo pod rukama. Asi jste neviděli směrnici, kterou podepsal jistý krajský tajemník KSČ Mamula a bude tedy nutno potřeba vám ji ukázat ať vidíte jaké kvality musel mít mašinfíra.

    reagovatObčan2017-11-23 15:06:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jj Zdeno

    na rozdíl od některých darebáků mohu i naskenovat čisté lustrační osvědčeni ještě od Rumla. Někteří by udělali lépe, kdyby zalezli a byli rádi, že tehdy neskončili za svá svinstva v kriminále a nebo kdyby byla jejich doba 50tých let i jinde.

    reagovatKarel Bořuta2017-11-23 12:20:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro KB

    Karle díky, napsals to přesně a výstižně. Nakonec to víš taky. V depu bylo 950 strojvedoucích a z toho 700 v KSČ, ale i tam se našli slušní. Myslím, že některým to stejně nevysvětlíš. Dalibor děkuje za pozdrav.

    reagovatzhaluza2017-11-23 12:07:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Tedy Občane nevím, jestli směřuješ k nějakému tlachu, že všichni strojvedoucí museli být komanči, tak prohlašuji, že je to kravina. Já jezdil cca 9 let a potom dalších 9,5 roku jsem dělal dispečera řízení provozu lokomotiv a to teprv byla funkce pro kované soudruhy. Ale já a ještě jeden kolega jsme komanči nikdy nebyli a když jsem řekl, že je to můj neměnný postoj, přestali otravovat. Ale taky to bylo proto, že někdo taky musel sloužit, když měli komanči schůzi, žranici a nebo dokonce někteří lítali v maskáčích se samopalem jako aktivní milicionáři. Stále mám paměť velmi dobrou... A tito kovaní měli v depu i na PO ty nejlepší informace a po převratu začali na státním podnikat. Privatizovali, měnili razítka (rozuměj strukturu) aby si udrželi koryta. Největší zmetci (a to je slušný výraz) byly právě tyto typy. Dnes si hrají na slušné a ctihodné podnikatele. Ale díky Klausově prasácké privatizaci jsou na tom lépe než obyčejní a slušní lidi. A to jsem prosím volič pravé strany. Tak laskavě se nepokoušej trefovat do p. Haluzy, to nikdy nebyl a není křivák tohoto typu. Reaguji pod identitou, což zde čtenáři vědí, jen když mě někdo naštve. Všímej si radši překabátěných komunistů, ty jsou nejhorší. Jeden zářný příklad je na radnici a byl celý život placen z tvých daní. Mně nevadí ten co vstúpil ale ten ksindl co z vychcanosti vystúpil. U členů vím na čem jsem... Zdravím Zdeňka, Dalibora a další slušné mašinfíry...KB

    reagovatKarel Bořuta2017-11-23 11:42:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • potrefená husa že?

    reagovatha2017-11-23 11:12:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Já dělal na dráze a vím kdo mohl dělat mašinfíru. Nakonec je k tomu i směrnice a já ji pohledám a zveřejním. No a bude jasno a klid.

    reagovatObčan2017-11-23 11:03:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • umíš číst ha

    Ty blbé ha, pokud umíš číst...................SPD také uvádí: „Nejsme ani proruští, ani proameričtí. Jsme pro zájmy České republiky, která je pro nás nejdůležitější. Jsme vlastenecké hnutí a zdůraznil bych, že nás zajímá český občan. .

    reagovatKarel2017-11-23 10:14:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hloupé ha

    Zrovna sem vložilo nějaké ha výplod chorého mozku. Chlapče ty musíš opravdu hodně trpět. Nacisti, to myslíš půl milionů občanu a voličů SPD v ČR? Asi s tebou puberta ještě cvičí.

    reagovatzhaluza2017-11-23 10:09:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro ha

    Já bych jenom dodal a anonymní hlupák ha.

    reagovatHe2017-11-23 10:03:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro pány pode mnou

    Vážení pánové, komunisti nebudou nikdy moji kamarádi a přátelé. Jen po 26 letech po takzvané sametové říkám, že lidi demokraticky rozhodli ve volbách. Nic více nic méně. To, že budu raději jednat s komunisty jak např. s převlékači ČSSD nebo nevolitelnou KDU je naprosto jasná věc. A tu historii, bych raději neotvíral. Myslím, že už dvě generace nemají ani páru, co se v padesátých letech, nebo po roku 68 tady v režii jedné politické strany dělo. A nepište , že si nic nemohu pamatovat. V 68 jsem měl 16 let a v Prostějově vojska Varšavské smlouvy řádily, jako smyslu zbaveni. A o depu, jaká byla situace v depu v 70tých si můžeme povykládat někdy u dvou deci červeného.

    reagovatzhaluza2017-11-23 10:01:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • miliardář-stb, neonacisti, komunisti

    reagovatha2017-11-23 09:50:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pan Haluza už překrucuje," předevčírem" nemohl komunisty, kteří mu tak ublížili, ani cítit, dnes jsou jeho kámoši, dokázal udělat pěkný přemet !!!!

    reagovatpan2017-11-23 09:28:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:můj názor

    Konečně, konečně, konečně jste pane Haluzo snad pochopil, že KSČM je demokraticky zvolená strana a má svůj význam. Já si myslím a řekněme si to přímo, tak zrovna vy, jak bývalý strojvůdce, nemůžete proti bývalému politickému systému říci nic kritického. Ovšem že Vám to poněkud déle trvalo, než jste dospěl do tohoto Vašeho současného rozhodnutí. Já zase mohu zodpovědně prohlásit, že SPD je námi respektovaná a demokraticky zvolená strana. Ovšem jděte a řekněte to těm tak zvaně bývalým politickým vězňům, kteří byli za své zločiny po zásluze a dle právního řádu potrestáni a dnes neustále vybuřují. Dnes se takovým bývalým trestancům dávají metály za nějaký 3.odboj a všichni dobře víme, že tady žádný odboj v době míru nebyl!

    reagovatLevicový volič2017-11-23 08:03:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jen tři věty z PL

    Pane Nedělko ještě průzkum co si přejí občané..........Server iRozhlas.cz pak přinesl průzkum, jakou vládu by si přáli občané. Téměř polovina veřejnosti by chtěla menšinovou vládu hnutí ANO s podporou dalších stran. Nejčastěji lidé chtějí Babišovu vládu opřenou o okamurovce a komunisty. Průzkum přinesla společnost Median

    reagovatzhaluza2017-11-23 07:57:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • můj názor

    Budu stručný. V mnohém souhlasím s panem Strnadem. Volby byly demokratické a lidi se rozhodli. Pane Neděko, nevím z čeho pramení vaše animozita vůči SPD, ale i na tuto nenávist máte právo. Vždy je potřeba nejdříve zamést před vlastním prahem, tedy spolkem ANO a potom pasát hodnocení na jiné. A to že SPD podporuje a bude podporovat některé programové shody s ANO. Je to jediná možná cesta podpory menšinové vlády ANO. Dalo by se také napsat, že ANO vykrade programové priority jiných a ti budou muset vlastní body programu podpořit. Taková je pravda pane Nedělko. A dnes po 26 letech strašit lidi KSČM, je jako strašit středoškoláka Mikulášem. Na to stačí knihovnice Němcová (Božena) z ODS.

    reagovatzhaluza2017-11-23 07:48:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lidi dali stranám které se považují za tradiční ve volbách najevo

    Tím chci říct, že volby nebyly ani tak o volbě toho nejlepšího z výběru (nebylo co vybrat), ale aby se ti co tu na střídačku vládli čtvrtstoletí konečně chytili za nos a zamysleli se nad příčinami. Jak vidno, tak to nehrozí. Řeší buď že je 10 % velký úspěch, že podcenili PR, že voliči jsou jednoduší blbci co se nechají utáhnout na vařené nudli. Tím si asi při opakování voleb svá procenta nezvýší. Nebo určitě.

    reagovatKarel Strnad2017-11-22 22:25:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lidi dali stranám které se považují za tradiční ve volbách najevo

    že by již konečně měly se sebou, se svým vystupováním, se svými činy něco udělat. A ty místo aby šly opravdu do sebe si hrají na jedině spravedlivé. a naznačují, že voliči jsou dementi, které je potřeba převychovat, nebo je jinak donutit, aby konečně volili podle jejich not.

    reagovatKarel Strnad2017-11-22 22:18:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Malá ochutnávka vašeho Guru

    https://youtu.be/hT4ikLM1JtA Zadávejte do Googlu. Je to S výzva Tomia Okamury, jeden z jeho propadáků :-)))) a na takové narážím stále.....a o jecho chování na sociálních sítích nemluvě. S touto tlupou si ještě užijem legrace

    reagovatObčan2017-11-22 21:15:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rozner...Malina...a další poslanci

    Ti udělali z SPD totální klub šašků..... nevěřil jsem vlastním očím, když jsem je poslouchal v debatách.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-22 20:45:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi se o pana Okamuru..

    ...a jeho blokace mšlo zajímáte. Asi se málo zajímáte o ustavu a listinu práv a svobod člověka. Asi si nepamatujete prohlašování SPD na FB před volbami....a jeho postoj nyní v debatách v médiích ( inTV). Že je Okamura vlastenec? Působí to tak.....ale co ho sleduju, je to vychcanec. Dost jsem na něj změnil názor- stačí sledovat jeho aktivitu....uživatelw, jež blokuje, a pomatence, jejihž názory nechává a lajkuje. Dokonale zblbnul lidi. A který jeho program odporuje ústavě a demokratickému zřízení? Tak to mne pobavilo.....jasný důkaz absence zdravého rozumu.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-22 20:43:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A co na to???

    Od lidí z SPD nelze očekávat žádné kvality. Jaký šéf, takový "personál". Jejich kandidátka do komunálek bude určitě zajímavá ;-)

    reagovatbp2017-11-22 20:03:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: nevím co říká pan redaktor...

    Fakt? SPD a KSČ má nominace ve vládě? Tak to je dobře. Alespoň budou mít vfětší páky prosazovat programové body, ve kterých jsou vládní stany v souladu.

    reagovatKarel Strnad2017-11-22 19:57:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lidé

    či šéfové jako je A. Babiš nikdy neměli, nemají a nechtějí nikdy mít kolem sebe a hlavně pod sebou žádnou výraznější osobnost a už vůbec ne chytřejší. Tímto nejsou nikým ohroženi ve své výjimečnosti. Typickým vzorkem poslušných "poddaných" bez názoru, z většiny v běžném pracovním životě nepoužitelných a tím pádem a všemi možnými způsoby vděčných za své korýtko jsou např. přerovští zastupitelé a radní za ANO.

    reagovatbp2017-11-22 19:43:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co na to???

    https://maca.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=634875

    reagovatKarel Strnad2017-11-22 19:42:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro "demokraty "

    Je zbytečná taková diskuse. Když byla možnost KSČ zakázat v roce 1990, tak politici pana Pitharta, Havel a další politici, dnes Pražská kavárna, nás vesničany přesvědčovali, že KSČ není možné zakázat. Měli plnou hubu demokracie. Dnes už jim tak ta demokracie nevoní. Doufám, že tuto skutečnost mě může potvrdí pan Haluza. Dnes 26 let po takzvaném sametu, zde mnozí demokraté pokud není podle nich, tak nějak demokracii nemusí. Vždyť je to směšné a ubohé. Právě prvky přímé demokracie jsou možností pro lidi vyjádřit svůj názor a ne jen jednou za 4 roky vhodit volební lístek do urny.

    reagovatpamětník2017-11-22 19:34:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Aha, takže Okamura lže, překrucuje, falšuje a je populista a je šašek, zato tvůj guru Babiš je čistý jak lilie, mluví pravdu pravdoucí, nelže, nefabuluje, je ryzí charakter a vzor politické kultury :-)). A má kolem sebe samé schopné odborníky a pronikavé mozky (viz ta 22 letá blonďatá husička co kvákala v TV s Ferim :-))).

    reagovatJarda Fochr2017-11-22 19:10:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tam nepůjdem!

    Punč na náměstí stačí za dvacku!

    reagovatjinak2017-11-22 18:56:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč volíte bolševika? zKUSTE SE POLEPŠIT!

    reagovatTAK2017-11-22 18:50:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ty čuráku-přece nepůjde do koalice S fetkama vyhulenýma buzerantem Bartošem!

    reagovatJakub2017-11-22 18:10:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevím co říkají voliči SPD, ale pokud si pamatuji, tak SPD bylo v našem městě druhé za ANO. Myslím si snad i ostatní lidi, že volby byly demokratické a kecy, že SPD je extrémní stranou jsou na úrovni děcek v mateřské škole. A to, že KSČM je v PS tak to je zrovna stejný případ jako TOP 09. Možná, že dnes jsou komunisti v myšleni demokratičtější stranou jak TOP, nebo ODS. O černoprdelnících nemá cenu ani diskutovat. Stačilo dnes poslouchat černoprdelníka Bartoška, Jurečku. Je jen smutné, že nás Čecháčky a Moraváky učí vlastenectví Tomio Okamura. Jinak souhlas s Junkem.

    reagovatvolič SPD2017-11-22 18:09:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tak

    ti co nemají komunisty z povinnosti za bubáka jak je zvykem v kavárně a u studentstva tomu neříkají vůbec nic a je jim to u prdele

    reagovatJunek2017-11-22 17:42:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nevím co říká pan redaktor na vládní spolupráci SPD a KSČ včetně trestně stíhaného možná premiéra" ANO? Před volbama Babiš : nepůjdu s KSČ a SPD do vlády! výsměch a dnes bez sebe na ránu....

    reagovattak2017-11-22 17:07:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Nevím, proč používáte takové výrazy. Nevím které body v programu SPD odporují ústavě ? Okamura na rozdíl od vašeho šéfa teda ANO není trestně stíhaný poslanec. Pokud stejnou formou žádáte o vysvětlení, potom se nedivte, že vás zablokoval.

    reagovatvolič SPD2017-11-22 17:03:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Po volbách, jsem zcela překvapen, co se zformovalo z SPD. A teda, stále nevěřím svým uším, když slyším dialogy s Okamurou. Tolik falše....překrucování....neschopných členů s mandáty...populismu... myslím, že toto volební období to bude kabaret. Škoda že sem nelze vkládat videa. Jinak jsem se pana Okamury zeptal, kterak chce prosadit body programu, které odporují ústavě-tu by musel změnit, ale poté by nesplňoval demokratický řád.Byl jsem smazán a zablokován. A slogan "odvaha říkat pravdu"....zůstal :-)))) je to neskutečný šašek

    reagovatPetr Nedělka2017-11-22 14:41:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:17.listopad na Náměstí T.G.M.

    Košutkovi jde asi o koryto a tak se bojí!

    reagovatpetr2017-11-22 13:28:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 17.listopad na Náměstí T.G.M.

    Byl jsem večer se podívat na náměstí a mluvil tam Hučín. Že to vezme zpatra jsem očekával. Zástanci ANO Košutek s Měřákem byli po Hučínově projevu jako přemrzlí, no a okamurovci také. Projev Hučína neměl chybu. Ti ostatní včetně Seitlové tam tam něco pípali z papíru.

    reagovatkrtonožka2017-11-22 13:20:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:bacha na ně

    To může vypotit jenom ten kdo má v makovici úplnou bramboračku

    reagovathonák Lojza2017-11-22 12:55:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Zdeňku, web je soukromý, ne soukromí....!!!

    reagovatpro Honzu2017-11-22 12:54:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • sdílím to co napsal Jan, pane redaktore ta gramatika a češtin je hrozná, že? web SPD není web soukromý...... a šetři si své soukromí!!!!!!

    reagovatpro redakci2017-11-22 12:48:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdeňku web je soukromý ne soukromí.... požadej svého předsedu japonce Okamuru o lekci gramatiky aby si SPD v komunálním tažení nedělal ostudu

    reagovatJan2017-11-22 12:33:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano človičku, tento web je soukromí.

    reagovatredakce2017-11-22 11:18:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • toto je web SPD?

    reagovatto2017-11-22 10:56:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bacha na ně

    Okamurovi fotříci přepadli Pearl Harlbor-jsou zákeřní.

    reagovatArtaban2017-11-22 09:47:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



NULY, PROČ MLČÍTE!?

publikováno 26. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 45
Americký prezident, představitel největší "demokracie světa", si potřásá vřele rukou s čínským prezidentem.

Přerov - významný železniční uzel

publikováno 23. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 30
...tak od prosince už přes naše bohem zapomenuté dopravní město přestává jezdit i Regiojet .A přitom měl slušnou obsazenost. Zřejmě je lepší se našemu městu co se dopravy týče úplně vyhnout. Navrhuji proto přepsat dětem učebnice a místo výše uvedeného spojení ho přejmenovat na Přerov - významná železniční prdel ... kde není spojení, nejsou investoři, není práce....

Poděkování

publikováno 21. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 118
Chtěl bych tímto poděkovat radním, zastupitelům, a také spoluobčanům, jež podporovali dnešní "zastupitelstvo", a které jsem nemohl doprovodit, z rodinných a pracovních důvodů, za v podstatě konečné vyřešení otázky CHEMIKU 2.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy