Přerov potrápí další uzavírky, i v Palackého.

news img Přerov potrápí další uzavírky, i v Palackého.



Pevné nervy a svačinu do auta, aby během dlouhého postávání v kolonách nevyhládli, by si měli v následujících týdnech připravit řidiči, projíždějící Přerovem. Narazí totiž na částečné, ale i úplné uzavírky některých silnic.

Komunikace čeká frézování povrchu, položení nových asfaltových koberců, ale i další úpravy.

Už minulý týden se dělníci pustili do výměny obrusné vrstvy v ulicích Kozlovská a Vsadsko, kde řidiči narazili na omezení provozu.

„Součástí zakázky města za 3 miliony 279 tisíc korun je i oprava zvýšeného přechodu pro chodce a rekonstrukce autobusového zálivu,“ nastínila mluvčí přerovského magistrátu Lenka Chalupová.

Provoz na silnici je v současné době omezen jen částečně, ale v době od 10. do 13. listopadu se komunikace uzavře úplně, a poté zase jen zčásti. Po nové silnici se řidiči projedou až 26. listopadu.

Na komplikace se musejí připravit také řidiči, projíždějící v době od 25. října do 26. listopadu Petřivalského ulicí v Přerově. Úplná uzavírka je zde naplánována v době od 7. do 13. listopadu, a to v úseku před Základní školou Želatovská.

Za opravu město zaplatí 2 miliony 734 tisíc korun a kromě obnovy obrusné vrstvy čeká silnici také výšková úprava vpustí, oprava vodícího dvojřádku a výměna silničních obrub.

Poměrně dlouhá částečná uzavírka komunikace, která potrvá od 22. října do 14. prosince, čeká i náměstí Svobody v Přerově.

„Omezení se ale dotkne pouze cyklistů. Stavební práce na rekonstrukci kanalizace totiž zaberou pruh pro kola a toto opatření umožní zachovat jednosměrný provoz,“ upřesnil Alexandr Salaba z přerovského magistrátu.

Oprava je investiční akcí Vodovodů a kanalizací v Přerově, ale investovat do úprav bude i město, které zaplatí půl milionu korun za obnovu uličních vpustí a nových kanalizačních přípojek.

Oprava propadů.

Stavební ruch zavládne i v centru Přerova - konkrétně v Palackého ulici. Frekventovaný tah ve směru na Olomouc potrápí od 5. do 9. listopadu částečná uzavírka - a důvodem je naplánovaná oprava propadů ve vozovce.

„Jedná se o záruční opravu, objednanou Ředitelstvím silnic a dálnic. Uzavírka se plánuje pouze částečná, abychom neochromili provoz, protože jde o páteřní komunikaci. Budou odfrézovány dva úseky po jedenácti metrech - a dělníci vždy za dva dny opraví konstrukční vrstvy a na ně položí tichý asfalt,“ řekl Miloslav Dohnal z přerovského magistrátu.

Koncem listopadu by měla začít také oprava komunikace na křižovatce ulic Čechova a Šířava.

„Silnice projde vyfrézováním, opravou dvojřádků a odvodněním, to vše za 600 tisíc korun. Úplná uzavírka pro osobní dopravu bude trvat deset až čtrnáct dní, takže se řidiči musejí obrnit trpělivostí, protože je čeká cesta po objízdné trase,“ dodal. Autobusová doprava zůstane zachována, s výjimkou jednoho dne, kdy budou dělníci pokládat novou vrstvu v křižovatce.

Autor: Petra Poláková-Uvírová

https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/prerov-potrapi-dalsi-uzavirky-i-v-palackeho-20181022.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 22. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:průzkum

    Nikdo tady ( myšleno v naší České republice) žádné vítačství ( až na pár okrajových neziskovek) nechce a neprovozuje, ale jako nosné téma ho pořád berou do huby právě jen primitivové. Takže intelekt asi není ani o kavárně ani o koblihách, ale o kritickém myšlení a zdravém selském rozumu. A tohle nám tady už nějaký ten pátek chybí :-(

    reagovatTak nevím2018-10-29 14:56:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:průzkum

    A ty ostentativní kecy o vlastencích si narvěte víte kam. Ono lidi kteří nesouhlasí s vítačstvím připrchlíků a s omlouváním jejich chování v Evropě budou kolikrát mnohem inteligentnější než kdejaký zapřisáhlý multikulturalista a eurohujer.

    reagovatPane Nedělko2018-10-27 17:24:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:průzkum

    Máte pravdu. Proč nezahodit kecy o demokratickém bloku, různá antiBabiš zásadová prohlášení, v Přerově 4 roky opozičního boje proti koalici ANOSpP, když je možnost se dostat k lizu.

    reagovatPane Nedělko2018-10-27 17:21:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Průzkum

    volení strana ANO bez jakého koliv křížku oproti jiným stranám!Čili na sčítání 0 hlasů!

    reagovatobčan2018-10-27 08:54:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • proč někoho urážíte za jeho názor?

    kam zavedl zdravý rozum Francii, Velkou Británii a další Evropské státy. jeďte se tam podívat, jezdím tam a vím jak to tam vypadá. Zlaté Česko. Podle toho jak se nám vycajchlovali naši zástupci v Evropském parlamentu jak z KDU, ANO, ČSSD i ODS, tak se nedivím, že jsou někteří, kteří budou volit nejmenší zlo, nebo nejít k volbám. Také nechci volit lidi, kteří hájí napřed své zájmy a potom až to ostatní. Nikdy jsem SPD nevolil, ale nedovolil bych se je odsuzovat. Zejména, když vidím tu ubohost u ostatních. Pane Nedělko, napište mi koho bych měl v těch Evropských volbách volit. Podíváme se na jejich zástupce, co ty 4 roky v Evropském parlamentu dělali. Zatím souhlasím s průzkumem, že bude asi volba nutné zlo. Protože jsem volby za svůj život nikdy nevynechal.

    reagovatPane Nedělko2018-10-26 15:23:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:průzkum

    Nevím, jaký smysl, by mělo odstoupení do opozice. Tato koalice, je vcelku logická. Mnoho reálných variant nebylo. V opozici by kluci nezmohlu nic, a přišlo by vniveč, jejich několikaleté studium a čas, jež tomu věnovali. Takže já to vcelku respektuji. Pokud je tohle, důvod volit SPD, tak to jenom podtrhává mou tezi, že SPD je sdružení primitivních dementů. A přesvědčuji se o tom denodenně. Svůj k svému. Čím větší vlastenec, tím více vzdálen zdravému rozumu.... tak nějak se to rozmáhá, poslední dobou.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-26 14:06:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:průzkum

    No, vzhledem k názoru, asi moc inteligentní nebudeš. Gratuluji SPD, k novému voliči. Tak nějak k sobě pasujete.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-26 14:00:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:průzkum

    no bohužel u nás je to stejné, podporovali jsme je hlasem v každých volbách a teď jsme zklamaní. Od naší rodiny - 4 voliči - už hlasy nedostanou.

    reagovatKARTA2018-10-26 13:26:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:co se divíte

    Moc tomu vyjadreni nerozumim. Jak vite, ze prazdne listky byly ANO. Zkuste to srozumitelneji. Bud je listek vhozen prazdny, pak neni ANO nebo byl velky krizek cele kandidatce bez preferenci a nebo co. Podivny slovni obrat...

    reagovatPro asi tak2018-10-26 13:03:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • průzkum

    ODS propadá v průzkumech volebních preferencí z 15% na 12%. Vůbec se tomu nedivím. Volila jsem ODS v Přerově, chtěla jsem volit pravici. V dalších volbách už to neudělám, ODS volit nebudu. Jak udělali koalici, jaké mají ostudné zástupce v Přerově. Jde jim jen o jedno, čekala jsem, že budou držet dlouhodobý směr a držet s ostatními zprava tak jak v parlamentu. Místo toho šáhli po postech a na zásady se vykašlali. Do Evropského parlamentu budu volit ze skupiny STAN nebo SPD. Ti se aspoň nepřevlékají s každými volbami. ODS pošlu k čertu.

    reagovatKrajta2018-10-26 12:20:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co se divíte

    byl jsem členem sedícím u voleb, a z 290 lístků mělo ANO 40 prázdných z 38 procent voličů my není jasné kde se vzala jejich výhra zázrak!

    reagovatasi tak2018-10-26 08:09:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč lžou ,že mladíci okradli ženu,když to nebyli mladíci,ale cikánstí zmrdi?

    reagovatDotaz2018-10-25 16:29:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jsou prolhane kurvy a hotovi. Voli je inbecilni hovada s IQ 80.

    reagovatANO2018-10-25 13:25:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • další informovaný

    70% zaměstnanců magistrátu a celá městská policie volili ODS, protože naslibovalo hory, doly. Nechtěli Měřínského, Prachaře a Teriakiho. Nadšení z nového vedení nebere konce.

    reagovatco se divíte2018-10-25 13:22:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tiskovka

    Čekal jsem, že na tiskovce bude Měřínský i Navrátil a budou odpovídat na otázky, týkající se jejich budoucích funkcí. Nic. Šedá eminence Vrána.

    reagovataktivní volič2018-10-25 13:17:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a zase jte

    potvrdil ,že o všem rozhoduje Vrána ještě není nikdo pořádně ve vedení, ale Vrána se sám pasuje na ty jo a ty ne tak kurva kdo to tu vede! Pár hajzlů kteří se chtějí obohatit na zakázkách co si koupí Měřinský jako primátor když před 4 lety než začal si koupil mobil za27 tisíc z našich!

    reagovattak to je2018-10-25 13:01:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bylo mi nějak divné, že ANO jde dohromady s ODS a KDU. Ale když vezmu, kdo za nimi historicky stojí, tak mě to nepřekvapuje. problém je, že lidi vidí na bilbordech Babiše a hází to do urny jak rohlíky do košíku. Ani neví koho volí, a na to se spoléhá. Nedivím se, že je účast jen 38%. To bohužel hraje do karet ANO a jejich seniorským "zodpovědným" voličům. Zácha je loutka, které dali kus žvance.

    reagovatRE:Tááák2018-10-25 12:24:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Informace to Waldemar Veber

    co jsi kde slyšel, ale Nekl nemůže Tomaníkovou zlikvidovat, za ní stojí občané, podívej se na výsledky voleb. Ona by se ani nedala, ona je rozená Kubová a její otec byl známý bouřlivák a bojovník, já jsem se u něj vyučil a vděčím za mnohé co umím v řemesle

    reagovatnevím2018-10-25 11:51:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pachatelé se už v neděli večer vrátili na místo činu.Bude jich přibývat?A pak že se historie neopakuje.

    reagovatTááák2018-10-25 10:55:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • který nechce koalici s ANO

    vzkaz do ANO. Proto jste neúspěšného náměstka pro školství dali na řešení největšího problému Přerova na dopravu? Rozvázali jste poměr s Prachařem, který uměl aspoň leštit kliky. Já jsem zas informovaný z ODS, někteří z nás nechtěli do koalice z ANO. Marek Dostál se těžce šprycl, že dal do kampaně nejvíc, chtěl náměstka pro školství, s čím nesouhlasilo ANO, nechtěl podpořit koalici, musel k nám v neděli večer přijet Knobloch a celou situaci řešit. Po dohodě s ANO nám ustoupili s připravovaným postem pro Navrátila a dali jsme ho Markovi Dostálovi. Navrátil po té dostal po Prachařovi nový post uvolněného radního pro dopravu. Co mám info byl Prachař v úterý po volbách Vránou a Měřínským z této funkce odvolán, aby uvolnil místo. Navíc se v ANO ještě šprajcoval Střelec, který si chtěl udržet Technické služby. Došlo tak k hlasování, že si i přes velké personální problémy technické udrží. KDU s TOP09 jen přihlíželi.

    reagovatRE. informovaný2018-10-25 10:19:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • asi jste v te spine sedel taky a dokazujete jen o cem je politikareni. Jen se dobre fleky a nejake zajmy prace pro lidi a mesto az nekde daleko za tim. Pro me Prerov je ciganska dira s lhari a prospechari ve vedeni. Bohuzel takova je vetsina statu. Pospisilik ma me sympatie, ze by si s lharem nezadal a ke stolu nesedl. Vrana je slaboch, ktery jako zlatomladeznik z bohate rodiny diky privatizaci chemicky nikdy o nic nemusel usilovat a cely zivot nalajnovany.

    reagovatTak jo pane informovany2018-10-25 08:55:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • proč

    neustále o všem rozhoduje Vrána v poslanecké o něm nikdo neví ,mlčí a v Přerově rozhoduje o všem mám radost. že v jiných městech ukázali. že ano na vedlejší kolej!

    reagovatobčan2018-10-25 08:25:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • medvěd na Valašsku

    Na Valašsku už více jak měsíc řádí medvěd-zatím zabíjí ovce a iochránci jásají ale co až napadne člověka ?

    reagovatpetr2018-10-25 07:34:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:hm,

    Souhlas. A pokud na tom ANO zarputile trvá, tak s nimi nikdo nehne. Vyhráli volby, a to s přehledem. Bohužel se ukazuje, že jejich voličům je to zřejmě úplně jedno, kdo tam bude sedět.

    reagovatHm2018-10-25 07:25:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doplnění

    Chceme vytvořit společnost na správu sportovišť. Marek Dostál si vydupal post, tak jsme mu museli dát a Navrátil ustoupil. Jinak by koalice neprošla.

    reagovatInformovaný2018-10-25 07:24:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PospíšiĺÚK po nás požadoval, aby primátorem nebyl Měřínský. O ničem dal se nebavil. Vrána dal Měřínskému podporu. Dost našich členů Měřínského nechtělo. Navrátilovi jsme museli dát křeslo.

    reagovatInformovaný2018-10-25 07:22:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:hm,

    Rozumim. Jiste ze se Zacha trepe na to byt primator, potrebuje ty prachy. Ale mel se pokusit aby primator nebyl lhar. Je to vysmech aby lhar mohl tuto funkci zastavat. A to je zase mačka Vranu, ktery se pred 4 roky posral a ted se zasil tam, kde moc videt neni.. A tim umoznil, ze v ANO se nahoru dostali lempli nebo lzivi lidi. Tot vse --ta ostuda mesta pokracuje. Napred obzalovany i kdyz diky zmene zakona neodsouzeny, pak lhar s tituly a pak zase lhar v primem prenosu. To je ta bida na kterou poukazujeme nekteri. My lhat nemuzeme, vyrazil by nas sef na pracak. Proc tam neni usvedceny lhar a je prvnim muzen mesta. To je ta spina odporna.

    reagovatJasne2018-10-24 23:19:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:hm,

    Souhlasím, kdyby byla vůle. Jenomže to by musela být i od VŠECH dalších. A to právě nebyla. Copak si nekdo opravdu myslite, že kdyby měl Zácha možnost být primátor, že by ji nevyužil? Proč by to jen tak nechal Měřínskému, kdyby to mohl být on? Zkuste se zamyslet nad timhle, když už nad ničím jiným.

    reagovatHm2018-10-24 22:40:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:hm,

    Popis situace je realnejsi nez vas pane ^hm^. Netusim tedy jak vy mate dobre info nebo jste Dostal nebo vim ja kdo? Ale nazor, ze to slo i jinak, kdybby byla vule je spravny. Jeste bych tu kolaboraci Zachovi odpustil, kdyby primatorkou byla Mazochova a ne usvedceny a arogantni lhar Merinsky. Tento clovek je vysmechem prerovakum do obliceje a smutna ukazka coje vlastne za spinu politika a jak krivi lidi si v ni lebedi. Pani ach miva pomerne rozumne a slusně neutocne nazory. Timto zdravim.

    reagovatDekuji p ach2018-10-24 22:26:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:z Drevohostic do Prerova

    MÉDA BUDE NEJUŽITEČNĚJŠÍ PŘED NÁDRAŽÍM. Potravy tam má nadbytek.

    reagovatKulička2018-10-24 21:45:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • z Drevohostic do Prerova

    Pokud je to pravdou tak meda Beda to ma k nam jiz jen kousek. Vypada to ze dostal chut na rybi a kachni dietu a tak pozor pri ranni prochazce.

    reagovatno2018-10-24 21:30:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Informace to Waldemar Veber

    jsem, že to jistí Nekl, je předseda klubu KSČM, zlikvidovali Tomaníkovou a Nekl je poddajný, není čeho se obávat

    reagovatslyšel2018-10-24 14:20:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Informace to Waldemar Veber

    No, pokud požadoval, aby primátor nebyl Měřínský, tak z pohledu ANO to bylo určitě nereálné.

    reagovatGhost2018-10-24 12:50:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Informace

    A já mám informace, že s Ano jednal i Pospíšilík, ale jeho požadavky byly nereálné. A široká koalice? to jako fakt? A jak by se asi tak domluvili? To jako, že se měla spojit ODS nebo Prosperita s SPP, které do nich taky minulé období šilo? To nevadí? mimochodem píše se "S"..s kým, čím.... ne "Z".

    reagovatWaldemar Veber2018-10-24 12:41:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:hm,

    Podle mých informací se jednalo téměř se všemi, přičemž někteří kategoricky odmítli, jiní žádali naprosto nereálné věci. Pokud by to bylo tak, jak píšete, pak bych souhlasil. Mé "zdroje" ale říkají něco jiného. Jinak, vy myslíte, že by Navrátil za jiných podmínek funkci nedostal? Koalice bez ANO je nereálný sen, šlo jen o to, zda budou mít silného partnera, nebo několik slabých, se kterými budou zametat. Smirte se s tim. Ze všech možných (zdůrazňuji možných!) řešení, je toto nejméně špatné. Sny o podpoře KSČM, která je navíc uvnitř silně roztříštěná, jsou prostě mimo.

    reagovatHm2018-10-24 12:25:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hm,

    ne že nechápete, ale nechcete pochopit, co voličům vadí. ODS ani žádné jiné možnosti, než se spojit s ANO, neřešila. Předpokládaly vysoký výsledek ANO a dopředu si sichrovaly účast v koalici. Že je šlo obejít, šlo. Ale to by musela být snaha a zájem. To chybělo. Jediný jejich zájem byl, dostat se bezpečně do vedení. Jaký "materiál" je v ANO, dávalo ODS najevo 4 roky v opozici. A nic se v ANO nezměnilo. Tedy pardon - až nyní. Z náměstka, který veřejně opakovaně lhal zastupitelům a občanům, se stal primátor. Z ne příliš schopného náměstka Navrátila, který měl skončit jako řadový zastupitel, se stal ministr nad všechny ministry pro dopravu. Účelová placená funkce. Navíc pro člověka, který je bez zkušeností a odbornosti a pochybuji o jeho schopnostech. Opakem byl Prachař, který ovšem musel uvolnit místo. Nebýt SpP, tak Měřínský při hlasování o odvolání vypadl. Podržely ho a dnes sklidily "poděkování" od ANO. A my máme počkat a nesoudit předem...čekali jsme 4 roky, 4 roky nás utvrzovaly v tom, že ve vedení města nemají místo. A dnes máme opět čekat? Na co?

    reagovatach2018-10-24 12:17:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pak mě napadá pro vás jediné řešení: kandiduje, vyhrajte a změňte to. Co si takhle počkat na to, co se bude dít, než to soudit předem? Ti lidé veřejně riskují svou pověst, řekl bych, že se budou snažit.

    reagovatHm2018-10-24 10:34:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • oprava

    Pospíšilík má z Horkým normální vztah ....

    reagovatpro hm2018-10-24 10:28:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • heleďte se, obhajujete neobhajitelné. Už vás tu čtu dlouho a musím vám napsat. Těch vašich keců už mám plné zuby. Zácha mohl být primátor. Nemusel by sedět z ANO, se kterým mají na centrální úrovní válečný stav. Zácha mohl z KDU - ČSL, Starosty, Prosperitou, SPD a s podporou SPP udělat většinu, popř celé 4 roky by je drželi z KSČM. Vím to, že by to šlo. Jen chtělo více jednat, Zácha to měl upečené, jen čekal na výsledky voleb. Pospíšilík z Horkým nemá normální vztah, jen mu vadí Netopilová. Proto nechce s SPP. Byla by to plně funkční koalice. Která odpovídá i parlamentnímu uspořádání. Jde jen o koryta jak ODS tak KDU. Jsou to par....i. Nic víc. Také jsem podporoval ODS a očekával jsem po těch jejich průserových letech se změnili. Je to pro mne velké zklamání, už jsme se doma dohodli, že v květnových volbách do Evropského parlamentu nedostanou a ni hlas. Po těchto volbách pro mne ODS skončila. Šmitec, jen banda podvodníků, nic se u nich nezměnilo.

    reagovatpro hm2018-10-24 10:27:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Takže byste ho raději nechal, ať si dělá, co se mu zachce, nebo se pokusil to z koalice ovlivňovat? Já myslím, že rozhodnutí je jasné. Takhle, pokud jsou rozumní, budou hledat kompromisy a rozumná řešení.

    reagovatHm2018-10-24 09:38:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    to všechno je pravda ale já bych s lhářem a usvědčeným nejednal a nepodpořil ho. NIKDY!!! Proto asi nemůžu být politik = křivák. Stačí.?

    reagovatjo jasně2018-10-24 09:32:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Vrána primátor být nechce a ANO chce za primátora Meřínskeho. To je měl Zácha zhypnotizovat a přeprogramovat? Nebo jak toho měl dosahnout?

    reagovatHm2018-10-24 09:13:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    "Měl jednat" nezlobte se, ale to jsou hloupé kecy. Řekněte s kým, jak o čem, jaké argumenty měl použít a spočítejte křesla v koalici. Já jsem ODS volil a jsem rád, že mají koule na to jít s kůží na trh a ne zbaběle a alibisticky sedět v opozici.

    reagovatHm2018-10-24 09:12:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zacha mel jednat a ne se zistne podridit a nechat lhare Merinskeho nominovat na primatora. Proc neni primator zbabely Vrana- uz podruhe. Spinavost odporna.

    reagovatTak predevsim2018-10-24 08:43:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE Furt

    Přesně tak, z opozice by jen přihlíželi, z koalice mají šanci dění ovlivňovat a prosazovat slíbený program. Uvidíme, jestli sliby splní, to ukáže až čas, ale já tomu věřím :o)

    reagovatHm2018-10-24 07:36:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A jestlipak nám taky prozradíte jakou jinou možnost měli?

    reagovatHm2018-10-24 07:34:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už jste taky na to přišli! Jenže až po volbách. Aspoň ponaučení do voleb do evropského parlamentu. Hodili nás v ODS přes palubu, hodí nás i v Evropě.

    reagovatJo jo2018-10-23 17:55:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Co jste čekal ? Kdo s kým se dá do holportu,bylo domluveno už dávno před volbama.Volby jsou jenom vábnička pro lidi,aby si mysleli,že něco změní.

    reagovatpenzista2018-10-23 16:25:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zacha mel i jinou moznost po volbach. Ale hodinu po volbach uz letel za Kavonem aby si stvrdili co pred volbama za zady upekli. 3,5roku se hada s arohantnim lharem Merinskym a ted s nim bude sedet v rade a na radnici. Jen prospech a vychcanost je motorem. Jsem zvedav, jak mu rekne: kurva, Peto, tak uz mi konecne reknes jak jste to s Pracharem kouleli s to cyklovezi. Mne to Systematika davala za 7,5 koule a vy jste to dokazali o 2 kule natahnout. Nezbylo trochu pro mne? Vsichni krivaci at jdou do prdele i s volbama. Ty jsou na nic. Zase se domluvili aby se dobre meli ONI...

    reagovatTak predevsim2018-10-23 13:32:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE Furt

    Zácha však jako náměstek vymyslel a prosadil zrušení a přeznačení východního obchvatu Přerova, obousměrně z 55 na 47 přes Kozlovice a dopravu poslal do Husovky. Sledoval jsem, jak se navýší po přeznačení doprava po dnešní trase a nárůst byl znatelný, hodně vyšší.Prosím, kamiony do Kozlovic nepatří, ale osobní doprava mohla zůstat. Kdo zná zácpy v Přerově, jede přes Kozlovice, kdo to nezná a řídí se směrovkami stojí v kolonách. A vymýšlejí se další trasy, na př. přes náměstí Svobody a Palackého ulici. Myslím, že Zácha bude bránit svůj výtvor a změnu na původní značení nepovolí, aspoň po dobu hlavních uzavírek.

    reagovatJG2018-10-23 12:35:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • z opozice toho nikdo nikdy moc neprosadil do vlastní kapsy, že ....?!

    reagovattak, tak2018-10-23 12:23:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE Furt

    Pane to jste napsal pěknou kokotinu. Proč by měl byt v opozici, když měl druhý nejlepší výsledek. To snad nemůžete myslet vážně. Z opozice toho moc neprosadí, to ví i školák základní školy.

    reagovatobčan2018-10-23 11:24:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE Furt

    ZÁCHA NEJVĚTŠÍ ZKLAMÁNÍ LETOŠNÍCH VOLEB kdyby čestně bojoval v opozici to byl frajer tak křivák.

    reagovatpan2018-10-23 10:04:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE Furt

    Ne zeby neco, ale jako kdyby Zacha sel do opozice, tak by primatora nechtel Merinsky a dva namestky ANO k tomu? Me by zajimalo, jestli nekdo z tech, kdo tady vyrvavaji o zklamani z ODS je skutecne volil. A pokud jo, jak ocekava, ze bude plnit volebni program z opozicni lavice.

    reagovatKdosi2018-10-23 08:59:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE Furt

    Ale Navratil uz nebude mit za sebou Pospisilovou, ta doprave nerozumi. A na dopravu podobny clovek na magistratu neni. Asi si vezme jako poradce skolaka s 13 tridami, bez ridicaku ale s papiry na lokomotivu. Jak v curakove mlyne...Zacho tys tomu dal. Takove kokoty jsi pustil k veslum. Jsi horsi chameleon a prevlikac nez Judr Puch

    reagovatNo nevim2018-10-23 08:46:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • třeba

    při té uzavírce Palackého někdo opraví ten obrubník naproti gymnázia tak, že bude v úrovni vozovky, aby po něm mohli jezdit autobusy pravým zadním kolem a nemusel být na křižovatce nastavené nesmyslné takty, za což odboru dopravy a příslušným úředníkům jako motorista, cyklista i chodec rozhodně neděkuji....

    reagovatJan Sova2018-10-23 08:25:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE Furt

    Navrátil to vyřeší, dostal koryto tak bude řešit

    reagovatpan2018-10-23 02:24:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE Furt

    Nebrečte tady, zatím se nic neděje, teprve až se začne stavět nadjezd a Polní ulice bude částečně uzavřena s nutnými objížďkami, to bude teprve mazec. A bude to dlouho, v různých fázích výstavby, do jara 2021. A to zatím tu nejede D1, do podzimu 2019. K tomu další stavby, průpich a další kruhové objezdy. Máme se teprve na co těšit

    reagovatDnes již pěšák2018-10-22 23:37:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Furt

    Tragedie jak cyp je projet v ranních hodinách podjezdem v Předmostí na Olomouc. A to prosím z jakékoliv strany. Ta křižovatka je za hranicí své kapacity........... Jakákoliv další uzavírka je prostě jen "třešnička na dortě". Bohužel ne každý může pěšky ........

    reagovatSmutný přerovák2018-10-22 21:40:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Furt

    .... někdy se to udělat musí. Buďme rádi. 3 dny budem chodit pěšky....tragédie jak cyp

    reagovatPetr Nedělka2018-10-22 20:31:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mame placeneho koordinatora

    ten nam ukaze jak na to

    reagovatno a co2018-10-22 20:09:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už mě nes*rte!

    reagovat2018-10-22 19:51:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To zas bude srandy kopec :-)

    reagovatKdosi2018-10-22 17:14:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Oslavy vzniku Československé republiky v Čekyni

publikováno 30. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 9
V neděli 28.

USTAVUJÍCÍ ZASEDÁNÍ.

publikováno 30. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 364
V souladu s § 91, odst.

Babiš na historickém maximu, ODS ztratila téměř 17 procent svých voličů.

publikováno 26. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 94
Babiš na historickém maximu, ODS ztratila téměř 17 procent svých voličů.

Želatovičák Prachař a přeběhlík z Moštenice Kouba se klepou

publikováno 18. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 99
Dvě žaloby na neplatnost volby kandidátů do Zastupitelstva města Přerova řeší Krajský soud v Olomouci.

Nový náměstek prej ztratil vlek u Meopty a ten smetl plakátovací plochu

publikováno 17. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 31

Tak prej novej náměstek ztrati přívěsný vozík u Meopty.

Pekárna racek a "nové" parkoviště

publikováno 15. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 15
Tak Pekárna Racek si vytvořila nové rampy, ovšem nějak zapomněla na zaměstnance, kteří teď nemají kde parkovat a blokují kompletně vedlejší ulice.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy