Přerovský odbojář se na Parlamentních listech chlubí vraždami sovětských regulovčíků

news img Na oslavu VŘSR jsem vždy něco vyhodil do vzduchu.

Po smrti dvou Sovětů jsem měl štěstí, nenašli mi samopal, chlubí se Vladimír Hučín.


http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Na-oslavu-VRSR-jsem-vzdy-neco-vyhodil-do-vzduchu-Po-smrti-dvou-Sovetu-jsem-mel-stesti-nenasli-mi-samopal-chlubi-se-Vladimir-Hucin-511256

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 07. 11. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Kotěšovský

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:NICK Indiferentní mám jen otázečku.

    Já o to také něco vím. Šlo o velmi závažnou trestnou činost Hučína který byl samozřejmě bezpečností sledován. Takoví zločinci jsou v každém státě sledováni. A pan P. pouze splnil svoji občanskou povinost a přípravu na trestnou činost oznámil což ukládá i zákon. Hučín byl ve strojírnách znám jako násilník, rváč, který se neustále ozbrojoval zbraněmi a páchal velice závažné zločiny za které by v takovém USA dostal nejvyší trest a byl by pokoj.

    reagovatLevicový volič2017-11-12 20:03:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:NICK Indiferentní mám jen otázečku.Dobře.Není problém ověřit.

    Nicku Indiferentní pokud se to zakládá na pravdě určitě to zjistím a tady zveřejním.Raději si dávej bacha na hubu a nerozčiluj se.Ty sám se odhaluješ a pamatuj ,že lež má krátké nohy.

    reagovatjen tak2017-11-12 19:20:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:NICK Indiferentní mám jen otázečku.

    Tak dobře! Celou událost na StB udal jistý Pečenka, který dělal na odvalovací fréze na hale 01. Dnes je v důchodu, bydlí v Bochoři a dnes dělá poskoka bývalému estébákovi Jiřímu Geroldovi a jeho manželce notářce Zuzaně Geroldové Záznam o celé věci je přístupný z materiálů USTR a já ho můžu předložit.

    reagovatIndiferentní2017-11-12 13:10:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nicku

    A-proč potom drží hladovku?Pro mě je to dieta,a ne hladovka. Těch pár dní mu jen prospěje. A ty padej!

    reagovatBojovník2017-11-11 19:16:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:NICK Indiferentní mám jen otázečku.

    Když jsi se s Hučínem bavil a kritizoval jsi LM kdo tam ještě s váma byl?To tě práskl tvůj kamarád Hučín?Vím ,že jsi Hučín,ale radím ti HUČÍNE již si přestaň píchat.Je to na tobě znát.

    reagovatjen tak2017-11-11 11:04:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nicku "Bojovníku" to je přímo neuvěřitelné co ty jsi za člověka.

    Divím se jen redakci ,že takové zvířata mají možnost psát do těchto listů.Redakci můžu jen zdělit ,že se za ně stydím.A nick Bojovník? Nemá cenu se vůbec o takovém pochybném debilním nečlověku bavit.

    reagovatnormální pisatel2017-11-11 11:00:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:.....

    A divíš se? To víš, že si našeho Vladimíra H. kluci z ochranky hlídali. On už se naděl kousků.

    reagovatPepan2017-11-09 16:34:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hradílku zaplat,až pak můžeš zdechnout!

    reagovatBojovník2017-11-09 15:07:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pro Indiferentního blbečka

    Ten chartista Hradílek to dle mého názoru s tou hladovkou posral. No a ty jeho kecy v novinách že je Hučín terorista a že tenkrát ty bomby v Přerově odpálil, tak to si měl nechat až po soudě. Hučín vše vyhrál a tak Hradílku zacvakej. Ovšem hladovkou to nevyřešíš.

    reagovatKutil2017-11-09 13:57:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:NICK Indiferentní

    A to zveřejníš i to, že od té doby onanuješ před továrníkovou bustou

    reagovathanz2017-11-09 13:11:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro Indiferentního blbečka

    Já si myslím,že za celým tím cirkusem jsou pracky toho našeho válečného veterána. Chartistovi Hradílkovi z Lipníka došlo že ten soud s tím neřádem prohraje a tak začal s hladovkou. Ovšem to s ním může fakt špatně dopadnout.

    reagovatvolič Miloše Zemana2017-11-09 13:10:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro Indiferentního blbečka

    Zveřejni , ať se pobavíme .

    reagovatOlda2017-11-09 12:38:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:NICK Indiferentní

    Budeš se divit, ale já jsem o skoro 6 let mladší, ale když mne STB v r. 1978 vyslýchala a to jenom z toho důvodu, že jsem se s Hučínem bavil a kritizoval Lidové milice, tak si to pamatuji dodnes a asi to i zveřejním vy blbečci.

    reagovatIndiferentní2017-11-09 07:59:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Hrdina

    Havel je největší židovský hrdina,ještě větší,než jude Winton. Zachránil mnoho komunistů před pověšením.

    reagovatfuj2017-11-08 23:58:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vohnouti

    českému zaprdědému vohnoutskému ksindlu budou vždy trnem v oku skuteční hrdinové co mají koule. Např. Mašín, Hučín atd. Přizdisráčský ksindl bude vždy jen kńourat a ještě se klidně zastávat i velitelů v koncentráku neboť oni jen plnili rozkazy., měli přeci rodiny a parchanty a ten hajzl jim zabil debilního kolaborujícího tátu, co za nic nemohl..Naopak připoraný ksindl nesnese ten pocit, že někdo jiný popsraný strachy nikdy nebyl

    reagovatBijec černých2017-11-08 22:19:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:NICK Indiferentní

    Je to dement Hučín a to pod více nikama ....jak tu někdo napsal / sedmilhář /

    reagovatRoko2017-11-08 21:22:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • NICK Indiferentní

    NICK Indiferentní - typoval bych že je to sám Hučín osobně - popřípadě někdo pod jeho přímým dohledem

    reagovatNo2017-11-08 19:47:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Hrdina ???? a ani náhodou Hučín je sprostý vrah a terorista

    Uvědom si člověče nešťastná že tady nebyla žádná válka. Byl mír a Hučín používal nelegálně držené zbraně. To byl terorismus !!! Ti zastřelení vojáci jsem plnili své rozkazy a chránili vojenský materiál !!! Víš ty vůbec co je to rozkaz?

    reagovatLevicový volič2017-11-08 19:13:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Hrdina ???? a ani náhodou Hučín je sprostý vrah a terorista

    Ale Huča nic neprovedl,jen bojoval proti totalitě.

    reagovatPinochet2017-11-08 18:57:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Hrdina ???? a ani náhodou Hučín je sprostý vrah a terorista

    Tak už ale něco delěj ať se stým zloduchem něco dělá!!!! Zatím za ty zločiny dostáva metály.

    reagovatVolič KSČM2017-11-08 18:07:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Hrdina ???? a ani náhodou Hučín je sprostý vrah a terorista

    Pinochet máš smůlu nejsem červenej a hajzl coto je? Mám štěstí ,že se živím objasňováním starých TČ které byly zameteny pod kobereček.Přeji ti příjemný večer.

    reagovatMilda2017-11-08 18:03:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Komunisti-vidím,že se nezměnili.Jsou to stejní hajzlové jako před 100 nebo 30.ti lety.

    reagovatPinochet2017-11-08 17:59:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Hrdina ???? a ani náhodou Hučín je sprostý vrah a terorista

    Ty hajzle červenej -vypadni za Kimem

    reagovatPinochet2017-11-08 17:56:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Hrdina ???? a ani náhodou Hučín je sprostý vrah a terorista

    Všechny soudy včetně Ústavního soudu rozhodly, že V.Hučín byl rehabilitován a ve svém boji kdy používal i militantní prostředky postupoval dle Zákona 198/93 Sb.(Zákon o protiprávnosti komunistického režimu a odporu proti němu). Je tedy jako jediný občan ČR za období normalizace oceněn - uznán Ministerstvem obrany ČR statusem válečného veterána. Veškerá dokumentace jako trestní spisy, operativní spisy StB a mnoho dalšího spisového materiálu bylo po řadu let velmi podrobně studováno a výsledek byl jednoznačně ve prospěch pana Hučína. Ovšem jsme v ČR a zde se nějaký odporor či odboj proti komunistickému režimu nenosí. Tak nanejvýš Charta 77, HOS což pan Hučín signoval také. I já měl jisté pochybnosti o některých aktivitách pana Hučína, ale po důkladném studiu příslušných materiálů jse mé pochybnosti rozplynuly.

    reagovatIndiferentní2017-11-08 16:55:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:.....

    Pan Hučín nikam do Lipníka nejel.Od rána je údajně sledován jistou institucí.....

    reagovatNo2017-11-08 15:14:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Hrdina ???? a ani náhodou Hučín je sprostý vrah a terorista

    Chyba byla v tom že když ho opet zatkli v tom roce 2001 tak už to měli met tak připravené že mu ty svinstva všetky dokážou. No a tak tam se stala chyba. Já bych mu kurva dal valečného veteterana.

    reagovatVolič KSČM2017-11-08 11:42:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hrdina ???? a ani náhodou Hučín je sprostý vrah a terorista

    Podal jsem dotaz jestli tento hnusný čin nemůže být znovu otevřen.Vrah mezi náma jak otřesné.A to ještě klidně tady pod mnoha nicky vybuřuje.Doufám ,že ho trest nemine.Život za život.

    reagovatMilda2017-11-08 11:37:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:.....

    To je šíření poplašné zprávy! Půjdeš zase sedět!

    reagovatNetopilová2017-11-08 10:51:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:.....

    Já jsem ráno viděl pana Hučína jak odjížděl někam směrem na Lipník. Ještě s ním v autě seděl pan Džubák. Oba zastavili v Žebračce a pan Hučín vytáhl nějaký futrál od houslí a něco říkal. No já je, že v Lipníku má dnes být pan prezident Zeman tak ať se něco nesemele. Co když v tom futrále nebyly housle. U pana Džubáka a Hučína čert nikdy neví co provedou. Je sice pravda, že pan prezident Zeman je vážně nemocen a že se trápí, ale nějak urychlovat jeho konec by bylo nefér. Sice pan Hradílek by nemusel pokračovat v hladovce, no ale to jsou jen spekulace. Tož tak vážení a milí.

    reagovatKutil2017-11-08 10:27:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jste tady spolek senilních trotlů

    reagovatAnonymní hrdina2017-11-08 09:10:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hrdina ????

    Nechápu jak takového zločince soudy osvobodili a ještě ho ministerstvo obrany vyznamenalo. Vždyď to co napáchal byl prach sprostý terorizmus. A to že mu Přerov dal medajli Komenského je hruza a děs. Už i ten Hradílek se ztoho zbláznil. Jinak to není možné.

    reagovatLevicový volič2017-11-08 08:30:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hrdina ????

    Hučín je jen sedmilhář a udavačský podrazák ........

    reagovatPolda2017-11-08 07:33:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:.....

    Zalez bolševiku.

    reagovatArtaban2017-11-08 01:34:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hrdina!!!!

    plně s vámi souhlasím

    reagovatvendy2017-11-07 23:05:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:.....

    Zítra bude v Lipníku pan prezident Zeman a tak by bylo dobré na pár hodin zajistit našeho válečného hrdinu Hučína ať náhodou něco nevyvede a neskončí zase v base. Já bych to doporučoval a je to pro jeho dobro. Stačí když dostal pana Hradílka do problémů, který to ale bohužel řeší hladovkou. Chudák Hradílek.

    reagovatTaké volič KSČM2017-11-07 19:54:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Pro někoho

    Pořád platí-mrtvý komunista-dobrý komunista.Panimaješ?

    reagovatArtaban2017-11-07 19:30:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kazeto

    A predtim nez patrila vam vsem tak ji nekdo musel zalozit a vybudovat.

    reagovatMirek2017-11-07 19:26:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Pro někoho

    Vladimíre Ivanoviči Uljanove máte místo mozku bramboračku, naděláno v kalhotách a chcete někomu šlapat po držce...vy budete pěknej magor

    reagovatOliver2017-11-07 19:02:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Soudruzi důchodci! PROČ JSTE MĚ NUTILI NA 1. MÁJE DO PRŮVODU? hAJZLI-MĚLI BY JSTE TRPĚT V PEKLE!

    reagovat2017-11-07 17:45:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pro někoho

    Tak rád bych ti rozšlapal tu komunistíckou posranou držku!

    reagovatV.I Uljanov2017-11-07 17:17:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro někoho

    Původní majitel Karel Zejda který odkázal Hučínovi většinový podíl Kazeta byl v podstatě spolupachatelem Hučínových zločinů a to tím že mu dodával zbraně, které pocházely z války a samozřejmě byly drženy na černo. Kazeto představuje významné pozemky, které spolu s částí nádraží mají značnou cenu. Je trestuhodné, že zločinec Hučín je majitelem podniku, který kdysi patřil nám všem. Prostě bordel.

    reagovatvolič Miloše Zemana2017-11-07 16:05:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • .....

    Nevíte někdo náhodou jak je to s továrnou KAZETO?Šušká se,že by mělo končit.Nějak údajně dochází peníze......

    reagovatKolemjdoucí2017-11-07 15:45:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hrdina!!!!

    Souhlas!

    reagovata2017-11-07 13:55:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • fuj to prase

    Největší zločiny spáchal dramatik,protože nepověsil komouše,ba rozdal jim majetek všeho pracujícího lidu.

    reagovatPinochet2017-11-07 13:54:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hrdina!!!!

    Pro mne je hrdina! Jinak celý národ je národ posranců a diskutérů u piva, tam je hrdina každý. Naposledy bojoval už jen Jan Žižka. Čest práci, soudruzi!

    reagovatObčan2017-11-07 13:51:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    To, že nechal odpálit bombu v r.1983 v Čechách na domě občana, který chránil naši bezpečnost byl obyčejný terorizmus. To, že v Přerově a okolí zničil mnoho propagačních materiálů bylo obecné ohrožení a v USA by za takové zločiny nezůstal živý. To, že vraždil vojáky se vyšetřovalo, ale bohužel nevyšetřilo. Ti co ho ve vazbě vyšetřovali byli příliš měcí. Na hrubý pytel hrubá záplata. A co ty loupeže zbraní a munice? Všechno co napáchal byly prach sprosté zločiny té nejhorší kategorije.

    reagovatLevicový volič2017-11-07 13:43:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro někoho

    je Hučín hrdina,pro jiné vrah a terorista. Pro mně hrdina rozhodně není.

    reagovatpenzista2017-11-07 12:40:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • uz jsem to tady kdysi psal..je zvlastni ze vetsinu togho co tenhle pan prezentuje ze to jsou nedohledatelny veci. Jako treba zastrelil jsem regulovcika ale nikde to nikdo nerekl aby z toho nebyla ostuda nebo tak nejak...mam tajnej archiv a kdyz ho ukazu tak se budete divit ale nejak to deklaruje asi uz 20 let a nic krome par narku na nastence nebo nekde...kdyz jsem byl v BIS tak mi dali pod auto bombu ale nikdo ji nenasel a zase ji odstanili apod. Ze mu to porad jeste nekdo veri. Tohle je diagnoza ne chlubeni se. Proste se pasoval do role mucednika a inspiroval se Masinama ale tim to taky konci...tema recma.

    reagovatach jo2017-11-07 10:19:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na oslavu VŘSR zrušit KSČMČSSD.

    reagovatJarek2017-11-07 10:17:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Podívejte na hrdinný malý Čečenský národ,jak osamocen jim dal zabrat!

    Stačilo bojovat,a Amerika by nám pomohla.Těm,co nedodrželi brannou povinnost bych sebral důchody.A to i zpětně.Čest

    reagovatArtaban2017-11-07 09:45:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a bojovat!

    Mělo být hodně Hučínů,a ne posr...ů

    reagovatBojovník2017-11-07 09:27:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Radní: Nechceme v Chemiku ubytovnu, navrhujeme raději demolici objektu

publikováno 08. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 27

Přerovští radní navrhují zastupitelům, 

Mají zaměstnanci MP Přerov speciální imunitu?

publikováno 08. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 22
Dnes 8.

chemik kolik je nájem objektu k bydlení s 63 byty?

publikováno 06. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 1
proč město nezvýší nájem CHEMIKU tedy, když odložilo prodej, je zde 63 bytů.

Zastupitel Šlechta - složil mandát

publikováno 06. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 25

Co považuji za zásadní:
nastavení vnitřních pocesů, které eliminují všudypřítomné prvky korupce
oddlužení města Přerova
zvýšení pohody bydlení

Richard Šlechta

nahrazuje Švadlenka

Martin Švadlenka

Naši kandidáti

39 let,

Pracovně jsem asistent nákupu, toho času na rodičovské dovolené.

Přerovák

publikováno 03. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 50
Pane Tomáši Hradílku: Když se Zeman lidem líbit nebude,tak ho nezvolí! A když ano,tak je to vůle národa a to je přece demokracie,kterou jste celý život hlásal a za kterou jste "bojoval!!!!Tak proč držíte hladovku (až do úplného konce), to je přece nedemokratické a to se Vám nikdy nelíbilo!!! Z toho usuzuji,že Vám definitivně hrklo v pendlovkách a měli by se o Vás ve Vašem vlastím zájmu postarat v ústavu.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy