Primátor posílá občany do p.....

news img

Pusťte si záznam ze zastupitelstva čas: 2:58:50, kdy končí občanka se svým příspěvkem:

 

http://www.tvprerov.cz/index.php/Zastupitelstvo/zastupitelstvo-2017


Vůbec se nedivím, že se zastává sprosťáka a hrubiána tajemníka. Je téhož ražení.
Takže slavné SPP koho jste to navlékli společně s ANO do primátorského hávu. Člověka, který nemá rád občany Přerova, proto je posílá do p....
a nebo je osočuje, že na zastupitelstvu předvádí kabaret (závěr zastupitelstva při vystoupení občana Havlíka)

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 25. 04. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Beboš

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • nedivte se

    on Vladimírek chodí brzy spát, a tak to málo kdy vydrží po 8 hodině ponocovat!Lidé pochopte, stáří je stáří!

    reagovatdědek2017-05-03 08:01:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:mnoho povyku a nic

    podívej se jak vystoupil primátor když Tomaníková nechtěla aby ukončil diskuzi. Ten by ju sežral z nenávisti. Řekla to dobře, že mladým zprotiví politiku. Už mlel z posledního, nezvládl to

    reagovataja Jaj2017-05-03 05:27:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:mnoho povyku a nic

    Aleale, Bajajo, vím minimálně o jednom, který tam vydržel až do půlnoci, aby sdělil, co je správné. Primátor mu slovo upíral, poněvadž přesně věděl, co chce sdělit a demokraticky usoudil, že to nikdo nepotřebuje slyšet. Hele, Bajajo, tys ho volil, že jo?

    reagovathrdina z knížky2017-05-02 17:59:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mnoho povyku a nic

    ani jeden ze zdejších hrdinů na zastupitelstvu nevystoupí, nesdělí co je či není správně... takže primátor má bohužel vlastně pravdu - a neměl by ji mít...

    reagovatAjaJaj2017-05-02 11:48:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • NASRAT

    Zasraná viktorka dostala na piču od Hranic.Co chcete peníze?

    reagovatjááá2017-05-01 20:04:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:já si myslím

    To je otazka, jestli je to ta stara kropenata panna. Cely vikend smudla obrazky naproti byvaleho bati....je videt, ze krom kecani picovin na zastupitelstvu ma hovno co na pracu

    reagovat...2017-05-01 18:09:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • já si myslím

    že se za Netopilku nikdo nevydává ona je tak blbá aby odvedla pozornost od staříka podrž tašku Kohouta a tři kralové po staříkových pažích, kde jsou sto tisícové platy!

    reagovatnelina2017-05-01 09:31:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:vzkat pro fotbalisty

    Každému je jasné, že se tu někdo za profesorku N. vydává. A nebuďte nespravedliví, sport Spp podporuje, třeba k vodním lyžím na laguně se primátor přihlásil, volajíc po toleranci. Tak co furt máte.

    reagovatale tož2017-05-01 09:01:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vzkat pro fotbalisty

    Na co si tady profesorka Netopilová hraje? kde jsme, že radí, kdo má koho podporovat? Její drzost a arogance nezná mezí! Paní profesorko, úplně postačí, když se domluví Vaši bratři v triku Horký, Prachař, Střelec, k tomu se přidá sestra Přecechtělová, a o financování mládeže v našem městě z bohatých příjmů z městských zakázek nemám obavy :-)

    reagovatostuda2017-05-01 07:56:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vzkat pro fotbalisty

    věnujete vy paní Netopilová. Když byla Tomaníková v Teple , posílala odměny hasičům-dětem kteří cvičili dětské soutěže, aby to nevypadalo, že si kupuje voliče tak to dávala do své rodné vesničky. Kam posíláte vy peníze, kterém dostáváte za radu, zastupitelstvo, komisi. Když poukazujete na druhé začněte u sebe.

    reagovatkolik2017-05-01 05:14:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vzkat pro fotbalisty

    věnujete vy paní Netopilová. Když byla Tomaníková v Teple , posílala odměny hasičům-dětem kteří cvičili dětské soutěže, aby to nevypadalo, že si kupuje voliče tak to dávala do své rodné vesničky. Kam posíláte vy peníze, kterém dostáváte za radu, zastupitelstvo, komisi. Když poukazujete na druhé začněte u sebe.

    reagovatkolik2017-05-01 05:14:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pan Skládal je spravedlivý

    Sledujete dění, Ferdo. Směr se obrací - HC dává dary městu, naposled mega. Kolik dá Viktorka?

    reagovat,v2017-04-30 19:31:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vzkat pro fotbalisty

    Budete žádat u bohatých mecenášských rodin Kulíšků a Lajtochů. Tak jsem to řekla na zastupitelstvu a na tom trvám.

    reagovatNetopilová2017-04-30 17:59:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pan Skládal je spravedlivý

    Pokud mohou brát obrovské dotace od města hokejisté proč by nemohli i fotbalisté. A ti nejsou přivandrovalci ale mistni kluci.

    reagovatFerda2017-04-30 17:57:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dobrý nápad

    vodni lyžováni - nuda pláže - stánky s chlastem po calý rok. Konečně Laguna bude i pro lidi.

    reagovat**2017-04-30 16:57:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Viktorka do extraligy

    Sobotka ti dá dotaci socane

    reagovatPravicový volič2017-04-30 16:53:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Viktorka do extraligy

    Je to tak. Je třeba dotaci- výsledky již máme jako hokejisté.

    reagovatFerda2017-04-30 16:51:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    artaban, nevíš proč jsou důchodci moudří, zeptej se svých rodičů. A chceš-li být moudrý ty tak přemýšlej

    reagovatpro2017-04-30 15:31:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč by na laguně nemohli být nudisti? Buďme tolerantní, ostatní se nemusí přímo účastnit, ale určitě se rádi podívají. Laguna je určena k odpočinku, ale i k zábavě. A když už jsme tam pustili dračí lodě a šelamaraton ...

    reagovatbuďme tolerantní, vejdem se tam všichni2017-04-30 13:03:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Moudří lidé o sobě mlčí, hlupáci svoji blbost s gustem vytrubují do světa. A arogance, s jakou po minulá volební období školil Puchalský zastupitele, úřad i veřejnost, ta je v porovnání s dnešní jeho činností ukázkou toho, kam až dospěje dezintegrace osobnosti. Ke škodě města.

    reagovatzásada2017-04-30 11:21:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč o sobě debilní důchodci říkají,že jsou moudří?

    reagovatArtaban2017-04-30 11:04:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nervy ujely.....

    reagovatty2017-04-30 09:37:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co rekl

    A uvedomuji si tady ti obhajci toho ze mu ujeli nervy a nechte ho dychat a podobne, ze to pronesl po vystoupeni nejake 80 lete pani ktera mluvila o moznosti dostat se na kole na nadrazi a ne po prispevku marka dostala..

    reagovatMirek2017-04-30 07:47:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Shrnutí

    Doufejme, že občané Přerova se dostatečně přesvědčili, co je Puchalský zač i s jeho eskadrou a více nedovolí těmto hrobnikům Přerova, dostat se po volbách opět k moci.

    reagovatVkv2017-04-30 07:44:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na funkci mám a kurva už jděte doprdele!

    reagovatjá na to mám2017-04-30 07:44:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    nikoho neurážím, jen konstatuji reálný stav, který je nutný řešit! Jinak se naše město ze současného marasmu vládnutí špatné koalice nevyhrabe.

    reagovata pozor tleskači a vítači z SpP2017-04-30 07:17:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    že politik a vrcholný představitel musí snést míru kritiky své práce a svého chování mírou větší, než je běžná u normálních občanů. Jsou na něj bezesporu kladeny větší nároky a očekávání. Náš současný omylprimátor si toto všechno zřejmě nedokázal ani náhodou uvědomit, když celé roky plánoval pomstu ( nikdo dodnes neví, za co, komu a proč). No a hledí jak vyoraná myš, že lidé, občané Přerova, po něm vyžadují SLUŠNOST, FÉROVOST, ODBORNOST jeho a celého týmu, který si vybral (vč. tajemníka úřadu). A na to žádné latinské poučky nestačí. Buď na funkci mám, a spravuji město tím nejlepším způsobem ve prospěch jeho občanů, anebo na funkci nemám a odstoupím, než riskovat, že se stane ta věc, že se bude opakovat rok 1999 a pan Puchalský bude ze své funkce opět odvolán. A že je na to situace aktuálně zralá jako fík :-(

    reagovatplatí2017-04-30 07:12:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferda Skládal

    se nám s žádným jeho plánem - co delět s přerovským odpadem - neozval ale prudit zde bude u každého článku.

    reagovatNo vida2017-04-29 23:49:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    na to, ze jme si ho zvolili. Zdaleka nemel nejvic hlasu. Umoznil mu to Vrana, kdyz se posral ze zodpovednosti. A tento despota se na to klepal a vyhrozoval, ze kdyz mu to neumozni, tak teprve neco zaziji. Tak se posrali a pustili ho tam aby svou despotickou karieru krivaka zavrsil. Nekteri jsme jeste pamet nestratili. Vis ty nepravniku.

    reagovatZapomen2017-04-29 17:22:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Když na to nemá starý pán nervy, musí odstoupit. Peníze a mstivá moc není všechno...

    reagovatKdyž2017-04-29 17:17:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    právník, ale nepřipadá vám to přes čáru, urážení primátora. Vždyť jste si ho zvolili a právě ti co ho zvolili nadávají nejvíc a hlavně sprostě. Urážky napadání nechce to alespoň slušně ani se nedivím že mu prdnou nervy a řekne sprosté slovo.

    reagovatnejsem2017-04-29 17:04:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Řekne již někdo nahlas a veřejně: pane primátore odstupte?

    Když řekne a ještě ten den se odstěhuje někam na samotu do Broumovských skal, má poměrně slušnou šanci na spokojené dožití.

    reagovatkrál je nahý2017-04-29 14:26:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Uděláme cokoli, abychom nemuseli rozhodnout. Když řešení oddálíme, vyřeší se to samo a co se nevyřeší, za řešení nestojí.

    reagovatANO, Spp, KSČM2017-04-29 14:04:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tato koalice

    Řekne již někdo nahlas a veřejně: pane primátore odstupte?

    reagovatOdvolat2017-04-29 14:00:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tako koalice

    Úplný souhlas s "ANO" Věcné, stručné a hlavně pravdivé.

    reagovatcarlos2017-04-29 13:20:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedělka na Mírov

    reagovatSpp2017-04-29 13:08:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tako koalice

    v cele se starym pohrobkem komunisticke ery je dobou temna pro Prerov. Nejen v odpadech a ZEVO ale prakticky ve vsech ohledech. Utapi se v malichernostech a nemaji zadny smer a napad co v Prerove delat. Krome picovin jako blba jednosmerka nebo vlek na lagune. Co bude se strojarem, chemoprojektem, Skodovkou, (chemik radsi prodaji), serou se do mostu pro chemicku (kurva at si to zaplati Babis, kdyz to potrebuje i s CD - a ne predrazene zase mesto) a tak bych mohl pokracovat. A do toho ten stary buran se svyma sprostatnama....Fakt uzasna reprezentace.

    reagovatANO2017-04-29 11:18:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:En marche Přerove

    Kotle teplárny jsou teplárny - tedy Dalkie. Nevyhovují ani stávajícímu stavu - jedou na výjimku ze vzduchařského zákona. Řekněte mi jediný důvod, proč by do nich měla Dalkia investovat víc, než musí. A otázka, kolik se bude platit za odpad až nebude možné skládkovat - násobně víc. Jednak doprava, druhak akceptor přerovských nevytříděných zbytků nebude žádná charita - to předtřídění a spálení bude taky něco stát. Mohelnice bude vzkvétat.

    reagovattak těžko2017-04-29 10:52:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • En marche Přerove

    Kotle teplárny bez úprav technologií a logistického zázemí to přece nemohou spalovat komunální odpad. Takže se to bude vozit desítky kilometrů jinam. Pak je tu ale otázka, kolik se bude platit za odpad na občana- producenta?

    reagovatExem2017-04-29 09:00:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano, on to jistě někdy vysvětlí... Už jste ho někdy slyšel něco vysvětlovat? Skládalovi to v Přerovských listech taky vysvětlil, že? Zase ho urážel. Nic víc ten falešný doktor nesvede. Jenom lhát a urážet.

    reagovattak2017-04-29 08:56:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Spalování odpadu v teplárně je nesmysl. Jistě někdy vysvětlí, jak to myslel. V programu měli k ZEVO referendum do konce 2016. Asi nestihli výplach mozků ... Ztratili jsme 3 roky a nejmíň 3 ještě ztratíme. Obávám se, že ani po dalších volbách se do ZEVO nikomu chtít nebude, napříč stranami a hnutími je cítit postoj: odložit, neřešit.

    reagovattak těžko2017-04-29 08:42:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No dobře, pane třítečko, to máte pravdu. Ale přijde vám normální, že Puchalský bojoval proti modernímu zařízení ZEVO a teď klidně napíše do Přerovských listů, že by se to spalovalo ve stávajících zařízeních na tepelné spalování? Takže asi v přerovské teplárně. To je prostě neuvěřitelná zhovadilost.

    reagovatdotaz2017-04-29 07:33:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Puchalského a jeho partu podvodníků volilo před dvěma roky 20 % voličů. To je naprosto neuvěřitelné číslo vzhledem k tomu, co se již tehdy veřejně o Puchalském vědělo. Že byla spousta lidí, kteří jeho neuvěřitelně sprosté chování zažili na vlastní kůži. No, tak teď už alespoň pro příští volby je tento člověk, a s ním Kohout, Netopilová, Horký, jsou docela solidně odkopáni a volit je bude jen hodně na duchu nemocný člověk. A ZEVO? Pokud si tady nějaký bloud myslí, že dokáže město donutit své obyvatele třídit jen na úrovni 30% celkového objemu vyprodukovaného TKO, tak je hodně naivní. V republice už se s podporou státu rozjíždějí projekty, které mají za úkol zařadit odpad jako hodně ceněné palivo. Jedou v tom průzkumu i univerzity, takže ze strany odpadovými firmami dobře zaplacených ekoteroristů očekávejme další hysterický řev o likvidaci našeho životního prostředí. Jenže návod, jak likvidovat čím dál větší objemy komunálního odpadu, tak ty od nich nečekejte. Za to už placeni nejsou!

    reagovat...2017-04-29 07:20:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Opilá žena spadla v Přerově pod kamion

    Nejde poznat,jestli to je žena,nebo cikánka.Ale určitě by se jí měli podívat na soc. dávky!

    reagovatJosef2017-04-29 04:02:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zeptejme se tedy Ferdy Skládala

    Ten nám jistě objasni jeho plán - co bude pan Ferda Skládal dělat s odpadky v Přerově? Tak Ferdo Skládale jako velký vůdce oranžové bandy - chceme slyšet tvůj plán :-)

    reagovattak jo2017-04-28 22:56:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Psal to Kim Čong Puch? Psal. V nových Přerovských listech. Tak neremcej, o jeho rozhodnutích se nepochybuje.

    reagovattak2017-04-28 20:52:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To jako že do kotlů místo uhlí nasypou odpad? Přerovská teplárna jede na výjimku. Opravdu si myslíte, že ti Italové zafinancují Přerovu půl miliardy na modernizaci, nebo několik miliard na přebudování na spalovnu zbytkového odpadu? Nebo že získají dotaci? Nebo že kdokoli získá dotaci na jejich zařízení?

    reagovattak těžko2017-04-28 20:45:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ne v Brně, ale v přerovské teplárně.

    reagovattak2017-04-28 20:19:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Re: ZEVO

    Chemička má taky podle tvrzení některých suprmoderní technologie, které zajišťují zdravý vzduch z komínů. A přesto smrdí, přesto někdy mívá problémy s únikem ještě zdravějšího vzduchu. Ale prý v komíně ZEVO budou lázně pro ty co mají problémy s dýcháním, jak tam bude zdraví prospěšný vzduch. A prominentní byty.

    reagovatPPP2017-04-28 19:57:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • by to zařízení nemohlo být v Přerově? Už i ostatní města se vzpamatovala a spalovny vybudovala. Pokud bude v silách kraje zařízení zafinancovat, je to určitě šance modernizovat kotle ve zdejší Teplárně. Spláchneme dvě věci zaráz. Odpady i moderní výrobu tepla do zdejších bytových domů.

    reagovatA proč2017-04-28 19:37:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zacha na Mírov

    reagovatVasil2017-04-28 19:11:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já tomu nerozumím. V jakých stávajících zařízeních? Nejbližší spalovna je v Brně.

    reagovatPlha2017-04-28 18:59:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Opilá žena spadla v Přerově pod kamion

    seš taky čmoud http://prerovsky.denik.cz/nehody/opila-zena-spadla-v-prerove-pred-kamion-dav-myslel-ze-ji-srazil-20170426.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

    reagovatty2017-04-28 18:52:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Opilá žena spadla v Přerově pod kamion

    Prý to byla čmoudka.

    reagovat2017-04-28 17:25:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Neví sám co mluví. Politizovat, myslím tak, že si z toho někdo bude dělat propagaci a program...respektive ti bude přiřazováno jednotlivcům. Politici budou ti..jež nakonec rozhodnou....ale mělo by to být selsky..ne politicky. Integrace romů je taky politizována...a kam to vede? Horší je to. Vše, co se politizuje, je naprd. A Puchalský...pokud se k tomu staví tak, jak se staví....budou na tohoto senilního, neschopného, mstivého a arogantního politika, vzpomínat i děti mých vnoučat. Ten to tady tak zlikviduje, že to po něm budou 20 let dávat do kupy.

    reagovatPetr Nedělka2017-04-28 15:52:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 100% třídění je utopie

    Jednaj tříděný odpad je energeticky náročnější na likvidaci....a hlavně je to o lidech. A těch 50%? To mu asi našeptal, jeden z jeho chytrých rádců. Blbost. Za odpady se s takovou sakra prohnem...s tím počítejte

    reagovatPetr Nedělka2017-04-28 15:46:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • En marche Kim Čong Puch

    Vůdce, veď nás věčně! Ty nejlíp víš jak. Jsi moudro i síla v jenom. Boží prozřetelnost nás lidé zasáhla ! Radujte se !

    reagovatExem2017-04-28 15:39:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak už víme, kdo nám sem píše. SPP před volbami vykřikovalo, že se budou odpady třídit na 100%. A píšou nám to i tady, je tedy zřejmé, odkud vane vítr. Ale vážení, dokonce i lžidoktor Puchalský napsal v Přerovských listech, že vzdáleným cílem je třídění na 50%. A těch zbylých 50% se bude spalovat. A spalovat se to mohlo v moderním ekologickém zařízení. Díky blbečkům z SPP se to bude spalovat ve stávajícím zařízení, starém a nevyhovujícím. Poděkujme Puchalskému, že projebal možnost mít moderní e ekologické ZEVO a čistý vzduch. Teď budeme mít vzduch plný smradu. Pardon, až v roce 2024. A to už u lžidoktor nebude, takže mu to je u prdele. A tam nás taky poslal.

    reagovatFerda2017-04-28 15:23:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Opilá žena spadla v Přerově pod kamion

    A kdyby jenom spadla podle TV tak byla teda super nametená. Vitejte v Přerově turiste.

    reagovatDenik2017-04-28 14:38:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bych to zase nechtěl jak v Německu. sám muslim, i pan náměstek Navrátil říkal, že vedle Němce chodí Turek ....Turkyně v šátku....

    reagovat2017-04-28 14:06:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vsehoznaly Juro

    Jura všechno ví a všechno zná, já osobně už jen kvůli němu ČSSD nedám hlas ani v parlamentních, ani v komunálních volbách. K odpadům: všichni chceme platy a důchody jako v Německu, životní prostředí jako v Německu, dálnice jako v Německu a nevím co ještě. Víte, jak zacházejí Němci s těmi, co netřídí odpady? Prostě jim je nevyvezou a napařují řádné pokuty. Lidé si tam sami hlídají, aby někdo nevyhazoval nevytříděný odpad. Kdyby se to zavedlo tady, většina lidí stejně nebude třídit, odpady se nebudou tudíž vyvážet, ale všem to bude jedno. Jen budou kritizovat TSMP. Aby se zamysleli sami nad sebou, to je ani nenapadne.

    reagovatDodávám2017-04-28 13:46:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vsehoznaly Juro

    vis ze euro dotace na spalovny jiz davno skoncily ? Kde na tu spalovnu - pro celou moravu a okolni zeme vezmes ? Uzivej chvili ten maly oranzovy mozek a zacni konecne taky tridit a recyklovat odpad !! Kazdy okres at si vyresi odpakdy sam. Chytra mesta budou 90% tridit a recyklovat (tak jako ve Svycarsku) no a volove kde ziji a vladnou oranzovi lide jako Jura vybuduji za nase penize spalovnu a budou se na odpadcich prizivovat a travit vikendy v hotelich v Jesenikach zatimco my ostatni budeme akorat zit v ovzdusi zamorenem palenim odpadku z cele stredni evropy

    reagovatA2017-04-28 13:11:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Nedělko, problém likvidace odpadů by se podle vás neměl politizovat, ale nikdo jiný, než politici, o něm nerozhodne. Momentálně je na radnici křupan, který vykřikoval proti modernímu ZEVO, ale spalování ve stávajících zařízeních mu nevadí. Četl jste ty Přerovské listy? Takže spalování mu nevadí, akorát mu vadilo, že by se to spalovalo v moderním zařízení opatřeném moderními filtry. Ale staré zařízení mu nevadí. Chápete to? Já ne.

    reagovattak2017-04-28 12:46:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedělka na Mírov

    reagovatSpp2017-04-28 12:46:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Odpady a spalovna

    Tento problém by se neměl politizovat. Není to problém politickych stran. Je to problém nás všech..a je to obrovský problém. Pokud nebude postavena nová spalovna...nás to bude stát spousty peněz a drastické zvýšení poplatků. Naše děti..které nyní ekoteroristé zneužívají ve svých heslech, ji budou muset postavit...za daleko vyšší náklady, a budou si ťukat na čelo, na co jsme čekali my. Ti, kteří nejvíc bručí kvůli spalovně, zajíma odpad akorat na úrovni trasy... kuchyně-popelnice. Takže by se s tím měli pohnout a netahat do toho politiku a zelené pablbce, ale selský rozum, a přijetí toho, že jsme odpadoví barbaři. Stačí se podívat do popelnic, jak lidi třídí- tudy cesta nikdy nepovede

    reagovatPetr Nedělka2017-04-28 12:32:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:je

    Tomaníková je velmi dobrá. Myslím, že klub řídí dobře, nenechají si napovídat od Záchy, jako Dvorský nevím jak mám doplnit usnesení a pod. bacha kolego jste ve střetu zájmu apod. Předjedná rozpory v materiálech a pak nezdržují a jsou věcni. Nepředvádí se jako Kohout, Zácha, Dostál

    reagovatsouhlas2017-04-28 10:55:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak vážení, dnes jsem si přečetl Přerovské listy. Článek pana Skládala o ZEVO a dotaz na Kim Čong Pucha, jak hodlá likvidovat odpad, až bude zakázáno skládkování, což bude v roce 2024. Odpověď je prostě božská, jak se na božského Kima sluší a patří: budeme spalovat ve stávajících zařízeních. To znamená, že namísto nové moderní spalovny ZEVO s moderními filtry budeme spalovat odpad v zařízení, které k tomu nebylo určeno. Kim Čong Puch je úžasný myslitel a náš velký vůdce. Sláva mysliteli Kim Čong Puchovi.

    reagovatJura2017-04-28 09:23:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Paměti velkého vůdce Kim Čun Pucha

    Ano, vážení spoluobčané, už je to tak! Velký vůdce, myslitel, filozof, "JUDr.", alias přerovský Dymo Piškula obdařil svět svojí prvotinou. Lidé čtěte!!! (spíš bděte) Lepší počtení než Dikobraz a Trnky brnky dohromady.

    reagovat...2017-04-28 09:06:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nemluvil, ale dívám se na zastupitelstvo, není schopná svůj klub dostat do latě. Znáte to pořekadlo: řeč plyne voda teče. Mě zajímají její činy a její kolegů, Jestli si nedovede ukočírovat Pasingera, poslanec Nekl mlčí, krajský zastupitel Symerský také, tak je to zbabělost. Ani ryba ani rak. Mají svou zodpovědnost. ČSSD kvůli svému chování půjdou do kytek. Bude záležet na tvrdém jádru voličů. Komunisti ho mají silné, ale ničemu nepomůžou.

    reagovatpro ik2017-04-28 06:59:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Paměti velkého vůdce Kim Čun Pucha

    Svět se dočkal zcela mimořádné udalosti, která nastane jednou za tisíc let! Náš velký vůdce věnoval světu své paměti.Lide raduj se! Náklad je omezen a zázrakem pro prostého smrtelníka bude toto veledílo jen spatřit! Vůdce a nebeské slunce nám vydalo poselství pod názvem - Maminko, kup mi koníka. Vūdce v něm rozebírá lásku k lidem, zvířatům a obchodně-ekonomické teze, jak moudře obsaženo již v názvu. Paměti obdrží jen význačné osobnosti světa. Prezidenti velmocí, knihovna kongresu v júesej,Vatikán. Vūdče náš, děkujeme!

    reagovatExem2017-04-28 06:24:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:je

    mýlíš se Tomaníková posiluje pokud jsem mluvil s lidmi po zastupitelstvu tak všichni ji chválí alespoň ani jeden se neozval proti ni. Mluvil jsi již někdy s ní?

    reagovatlk2017-04-28 05:38:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • v Přerově

    Nové volby!

    reagovatOlda V.2017-04-28 04:27:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 10% Juro Skládale

    10% 9% 8% 7% 6% 5% 4%......rozkradený krám se zavirá

    reagovat10%2017-04-28 00:14:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • OTÁZKA

    To ,co spadlo před ten kamion byla opilá žena,nebo indická kurva?

    reagovat2017-04-28 00:03:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha na Mírov

    reagovatVasil2017-04-27 23:51:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Umět ZDŠ

    Naposledy opakuji, že nejsem socan ani Jura. Já vím kolik je zastupitelů, a také vím kolik je radních. Jen nechápu, jak si může žák základní spočítat kolik je zastupitelů? To nelze spočítat, je to dané zákonem a je zde určitá tolerance. Jestli tomu nerozumíte, vysvětlí Vám to pan Kohout. Jinak se můžeme sekat a spočítat tuto problematiku pomocí -chí- kvadrátu.

    reagovatventil2017-04-27 22:25:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • do prdele!

    já se do toho hrobu ne a ne nenaučím skákat do prdele proč mi to nejde!!

    reagovatVLADIMÍR2017-04-27 19:18:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jura Ventil

    Nejlepší by snad bylo, kdyby si každý dělal co chce? Je to podle vás vrchol demokracie a nebo počátek chaosu, který vyhovuje podvodníkům a zlodějům. Jinak lze si spočítat znalostí základní školy, že zastupitelů je 35.

    reagovatUmět ZDŠ2017-04-27 19:12:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je

    že opozice se chová jako koalice, už to tu někdo níže psal. Komunisti neví co by, lavírují. Shazují i dobré věci, vůbec jim nerozumím, Tomaníková asi ztrácí vliv. Pasinger je neřízená střela, proč? nevím, jak je někdo může volit. To samé Chromec, jen jsem kroutil hlavou, jestli to bere tak, že je to jeho poslední volební období a odhodil všechny zábrany? Nebere ohled na toho u koho kandidoval, buď u nich jsem nebo odejdu. I toto je pro mne nepochopitelné. Že si to ČSSD nechá. Dále mne překvapují členové ANO, že tolerují co dělá SPP. Pořád mě zajímá co se děje mezi Prosperitou a zbytkem koalice. Pospíšilík, by proti koalici nešel jen tak, víte o tom něco. Pořád se tu nějak mlží. Kvůli tajemníkovi to nebude jen tak. Na zastupitelstvu požadovali kontrolu mostů. Neví někdo co tam je?

    reagovatProblém2017-04-27 19:11:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro - je to tak

    Již několikrát jsem zde psal, že jsem apolitický a nevím kdo je Jura. Ale co píšete, tak tomu rozumím proč chcete důchodce v zastupitelstvu a aby volili důchodci. To dělali členové SpP, kteří obcházeli před volbami důchodce, až na vyjímku Netopilové, která obcházela cikány. Jinak mi nevadí pár slov od plic, ale nesmí to být na zastupitelstvu a nesmí to být od vedení města. Jinak, já nejsem sprostej a ani nelžu. To je vidět, že zde píše zase nějaký hloupý člen SpP. Já pouze používám slova pana Puchalského. Jinak jak jsem se již níže ptal pana Kohouta, jestli je normální, že pan Puchalský posílá lidi do prdele, tak mi neodpověděl. Protože by musel říci, - ano Puchalský to posral. A na toto my obyčejní lidé čekáme. Nechceme vysvětlení - je taky pouze člověk. Nezlobte se, ale každá profese nese svoje pro a proti. Puchalský si toto prostě nemůže dovolit. Jinak se těším, jak mi napíšete alespoň jeden příklad všem jsem lhal. Pouze demagogie, nic přesného, konkrétního. Na závěr - kolik má mít lidí zastupitelsto a nemá je jasně stanoveno. Takže nelze nic jiného než konstatovat, že tomu vůbec nerozumíte, pouze žvaníte. Kdyby byl v zastupitelstvu sám Puchalský, tak by se měl chvíli rád a pak by se zase nenáviděl.

    reagovatventil2017-04-27 18:54:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jura Ventil

    je zde sprostej každej den a lže a najednou mu vadi darebákovi pár českych slov od plic. A souhlas s "proč" . Pouze důchodci by měli být v zastupitelstvu !!! Ti ostatni jsou tam jen a jen pro prachy. Neschopni si vydělat praci se serou tam kde mohou lhát a krást. Zastupitelstvo by mělo mit pouze max. 15 lidi (ta banda 37 zastupitelu je tam proč? Čim meně lidi tam bude tim se vice a bez zavisti domluvi a to jen a jen ve prospěch města a občanů - ne nějake politicke sebranky. VOLTE POUZE DUCHODCE !!!!

    reagovatJe to tak2017-04-27 17:39:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    jsi na to přišel že by důchodci neměli volit. Mají více zkušeností a nenechají se tak snadno přemluvit. Vy naletíte hned někomu a přitom nic nevíte o něm jen jeho krásná a populistická hesla.

    reagovatkde2017-04-27 17:30:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:PROČ?

    vadí že řekl primátor do prdele, víte jak mluví vaše děti, základem je rodina, proč se nezabýváte vlastní rodinou a nevychováváte děti .Komu to bylo určeno se neozval, že mu to vadí a ostatní na tom zakládají stanoviska.

    reagovatvám2017-04-27 17:12:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    myslíš, že důchodci by neměli volit.Víš kolik práce odvedli a jak se podílejí na práci ve městě. Právě naopak mělo by být více důchodců v zastupitelstvu. Poměr občanů a z toho důchodců. Nauč se počítat.

    reagovatproč2017-04-27 17:08:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    PETR PETRˇIKU,jen aby jsi se dožil důchodu a šel volit TY PRAVÉ !!!!!!!!!!!!!!

    reagovatjejda2017-04-27 16:57:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    DŮCHODCI BY VŮBEC NEMĚLI VOLIT.

    reagovatPetr2017-04-27 16:49:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:PROČ?

    že někteří spoléhají na krátkou paměť je třeba o některých poklescích hovořit a strhávat pofiderní masku počestnosti a slušnosti, i kdyby dotyčného kryl primátorský pláštík!

    reagovatprávě proto2017-04-27 16:40:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Stačí s urnou obejít pár domovů důchodců a ústavů a puchna a sralbotkovo prase má hlasy jisté.

    reagovatbojovník2017-04-27 16:24:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro PROTO

    A nakonec byl upálen ten blázen Palach,že,,,

    reagovatacjh2017-04-27 16:20:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro PROTO

    Absolutně Vás nechápu. Jak lze historii měnit, nebo částečně zkreslit? Chcete mi říci, že Jánošík byl upálen a Hus pověšen za žebra? Už nic neberte prosím. Tady je článek o tom, že Puchalský posílá občany Přerova do prdele. To není historie, ale realita z 24.4.2017.

    reagovatventil2017-04-27 15:48:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • opilá žena

    Juro opilá žena spadla v Přerově před kamion )))

    reagovatJuro2017-04-27 15:30:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PROČ?

    Historie má tu slabinu, že ji lze z odstupu let když ne měnit, tak alespoň zkreslit pohled na ni – a proč? Možná aby lépe vyhovovala, ale komu? Těm, kdo o ni vypovídají, anebo těm, kteří se o té které době mají teprve dozvědět? Manipulace s historií je stará jako historie sama, čím vzdálenější jsou historická fakta, čím méně jejich pamětníků žije, tím lépe je možné nově interpretovat někdejší události. Je jistě užitečné vracet se zpět, dívat se na historii současnou optikou a sdělovat novým generacím, jak to bylo. Jenom kdyby současný pohled měl vždy snahu zachovávat alespoň jistou míru objektivity.

    reagovatPROTO2017-04-27 15:18:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    ústa a prasárny, to jsou správné výrazy. Z mobilu to není jednoduché psát :-(

    reagovatomluva2017-04-27 14:41:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Vzpomináte pane Puchalský - psal se rok 2010 a hotel Fit těsně po volbách - Vaše nenávistná slova při jednání o koalici - když nebudu primátorem, tak v Přerově poteče politická krev. Tekla v minulém volebním období jak ta krev, tak udávání a hnusné lži z údt exponentů Společně pro Přerov. Díky tem tehdejším pradárnám teď vládnete, ale krvácíte a ztrácíte nervy z toho danajského daru jménem vláda v Přerově. Tolik jste o to stál a tolik teď trpíte tlakem občanské veřejnosti, která už má plné zuby vašeho tupého arogantního neodborného a korupčního vládnutí. Vzdejte to zavčasu, neb pro Vás a Vaši koalici už bude jen hůř.

    reagovatJo jo2017-04-27 14:38:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Co to tady ta odkecaná vládnoucí sebranka předvádí. Dělají Přerovu soustavně ostudu, nenažraně chrochtají a snaží se z toho posledního roku a půl svého vládnutí vytřískat co nejvíc! Co tady kdo nele o autobusáku, o zimáku, o Domove pro seniory - hoši SPP a ANO, o takových zrealizovaných investicích se vám může jen zdát. Vy jste zprasili prostor před Pasáží, Na Marku, zneprůhlednili Cyklověž, máte nezákonnosti na Vámi personálně nezvládnutém magistrátu v čele s pochybným tajemníkem. Co vy tady korupčníci koaličníci chcete přirovnávat? Zvednout kotvy a honem pryč z radnice - to je váš jediný zásadní úkol!

    reagovatděs běs2017-04-27 14:12:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já mám pocit, že těm borcům z ANOSPP už hodně dochází dech. Chápu, že mají nervy v hajzlu. Ale tyhle sračky po nich číst, to je snad za trest. Proboha, už aby z té radnice vypadli i s tím jejich vrchním kokotem a zmizeli v propadlišti dějin.

    reagovatto už je moc2017-04-27 13:27:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zkus něco vymyslet sám. Ale to bys musel mit něco v hlavě a ne jen prasečí hovna. Podle toho podrobného popisu už toho máš sele hodně za sebou. Tak jen kvič.

    reagovatČSSD už krade i text jiných2017-04-27 13:03:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale copak, prasátka se nám rozutekly. Přečti se Měřáčku tento web, co se tu píše o tobě a Kohoutovi, čuňátko. Na pracáček se ti nechce? No tak mi řekni, co bys chtěl jako dělat s tím, co umíš? Jako lhát a podvádět? To potřebují v nějaké firmě? V ANOFERTU možná, ale jinde néééé. Práci nenajdeš a budeš s Hotdžonem prosit a zakázky, vysazovat letničky, stavět iglů a jezdit přes půlku Moravy na třetinový úvazek.

    reagovatJura2017-04-27 12:55:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juro-Skladsle jen aby ten pracák nečekal na socanskou pakáž.

    reagovatzdar Skladale2017-04-27 12:45:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A ČSSD se konečně propadne do propadliště dějin. Blbečku ukvičený zajdi si na i Dnes a přečti si názory lidi na ten Váš chliv, to budeš valit prasečí očka. Sralbotka chce odvolávat Babiše. Lidi to opravdu stoji za přečtení.

    reagovatprasečí očko Juro-Skladale2017-04-27 12:43:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale no tak, ANOSPP prasátko, tak se mluví? Čuňátko. To jste se v ANOSPP u korýtek čuňátka neučili slušnému vychování? No asi evidentně ne. Že se vůbec divím s těma vašima "KOKOTAMA" a "BĚŽTE UŽ DO PRDELE" . Tak podívej, Měřáčku, věci se mají takhle. Je dobře, že i přes SPP lži dali lidé ČSSD hlasy. Teď, když se provalila pravda a lhářích a udavačích z SPP a zlodějích z ANO, se to trošičku přehodí. Pořadí voleb bude jiné. SPP zmizí úplně a ANO bude mít 4, slovy ČTYŘI zastupitele. Těšíš se Měřáčku na úřad práce? No jo, práci nemáš. Ale sociální dávky ti Babiš snad nějaké předepíše, ne?

    reagovatJura2017-04-27 12:36:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Podrobnosti nevím, ale viděl jsem ji. Bylo vydáno jen několik kusů (asi 35).

    reagovatLojza2017-04-27 12:34:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je jen sranda, jak kvičící socan všechno ví a zná. Budu dokonce s tebou souhlasit, máš pravdu v roce2014 jste prolezli 4 kvičíci a 2018 doufám tyto pozůstatky pravěku už nikdo nebude volit. Stejně to dopadne i do PS plešatý límeček se pomalu zato jistě blíží k 10%. Už i KSČM tyto přebarvené válcuje. Tož tak, kvičící sele. Věřím, že po volbách vstoupiš do ANO. Korupčnici, uplaceči narod z peněz daňových poplatníků, oranžová selata a krysy vždycky první opouštějí potápějící se loď.

    reagovatsele oranžové Juro-Skladale2017-04-27 12:25:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO SSP Prasátko, volby 2014 a volby 2018 nejsou to samé. Snažíte se bývalé kluky dohnat v korupci, kterou jste o nich uměle šířili a sami ji jedete naplno. Jak dopadnou volby 2018? Ať už jakkoliv, ty půjdeš na pracák. Budeš tam Měřáčku stát vedle Hotdžona. Kim Čong Puch už si pomalu balí věci na radnici, rok a půl uteče jako voda.

    reagovatJura2017-04-27 10:43:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty oranžový bezmosku, vy zde kritizujete cyklodum a sami jste kradli, jako straky. Dnešní koalice pokud bude krást ( hospodařit ) stejně, tak má sakra co dohánět. Je fakt, že vašich kvalit, tak hned někdo nedosáhne. Také to bylo a bude vidět na volbách. Už jen kvikot z nouze před poslední ranou. Pravda se kurevsky špatně poslouchá oranžový bezmozku. A neopisuj sele oranžové.

    reagovatSkládale-Juro pravda sere co kvičici podsvinče2017-04-27 10:36:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • můžete o té knize napsat víc?

    reagovat...2017-04-27 10:36:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Exprimátor

    Není něco o Lajtochovi v knize napsané a vydané primátorem panem Puchalským - Maminko kup mi koníka (nevím - zda je ten název úplně přesný, ale kniha existuje).

    reagovatLojza2017-04-27 10:28:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kvičící prasátko z SPP nebo ANO? To je celkem jedno. Chlape, tvůj výplod je blábol. Mě je úplně jedno, kdo první upozorňoval na to, že Kim Čong Puch je debil. Jestli Haluza nebo Skládal. Je mi to fuk. Důležité je, že teď už to vědí všichni. ve volbách se to projeví, a ty ANOSPP prasátko půjdeš zase na pracák. Zbytek jsou splodiny tvého mozku, pleteš z hovna bič stejně jako Kohout. Dokola meleš o předraženém DD, sami jste postavili předraženou cyklověž. Kdyby jste stavěli DD, stál by 200 mega a byl by poloviční. Ale naštěstí vy se na něco takového nezmůžete. nemáte na to. Leda tak zvát studenty na žranice a ukázat jako výsledek pár obrázků.

    reagovatJura2017-04-27 10:07:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Exprimátor

    Myslim ze u Becvy mocil Marek hlavne sam za sebe a ne za opozici. :-D

    reagovatAramis2017-04-27 09:59:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No Juro -Skládale kvičící sele z ČSSD. Vy si myslíte, že lidi mají krátkou paměť a už zapomněli na zrudnou koalici ODS a ČSSD ? To,že je Puchalský hulvát zde mnoho let zpátky psal jediny člověk a to pan Haluza. A na rozdíl od vás kvičícich se dokázal podepsat. A pro kvičící selata z ČSSD jen pár laskomin. Více prace na DD za 43 milionů, IT zakázka pro kamaráda Tesařika z Olomouce, který vytáhl vašeho vůdce z kriminálu. Úprava ceny autobusaku do kterého se ještě nekoplo a rozpočet se navyšoval o 20mega. Vracené Bohačovi milióny na zimak, kde nebyla včas dokončena ani projektová dokumentace. Škodova ulice je kapitola sama o sobě. Ze žranic mají socani s dámou z ODS ještě mastnou hubu. Puchalský je starý a neduživý, sebestředný starý pan. Bohužel Přerov sklouzl z bláta do louže.

    reagovatkvičící selata z ČSSD2017-04-27 09:58:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je opravdu pěkné, jak Kohout dokáže obhajovat i hovno uprostřed sálu Městského domu, pokud je to hovno koaliční.

    reagovatJura2017-04-27 09:27:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Exprimátor

    Chcete-li, vrána k vráně. Nehodlám se obhajovat. Přiznávám, že občas užívám citoslovce údivu kurva a týýývole a v roce 2006 jsem si v kostele prdl, byl to ticháček, takže se na to dodnes nepřišlo, možná už je to promlčené. S takovým kádrovým profilem primátorovi rozumím. Podle Vás se to nesmí. Podle mě se to může (někomu rozumět). Opakuji pro ty, co těžko chápou psaný text, že já si to můžu dovolit, být křupanem, protože já nereprezentuji město ... atd., čtěte níže, až po ... , já necítím potřebu velkohubě sdělovat, že jsem viděl opozici močit u Bečvy. Máte-li to za plamennou obhajobu, nemám k tomu už co říct.

    reagovatPortos2017-04-27 09:07:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • lidi už jsou nasraní, primátor to lidsky nezvládá, pokud to koalice nepochopí, vše se bude jen zhoršovat. Puchalský tlačí Přerov zpět k bývalé koalici, lidi budou volit menší zlo. A to se dnes už jeví bývalé vedení města, tak jsme to za dva a půl roku dopracovali. Primátor je vzdělaný, chytrý, nevzdává se, ale po lidské stránce je to špatně. Ta zloba a mstivost dobré stránky těžce překrývá, když to svým chováním ještě doplňuje, Netopilová, Kohout, Měřínský, Mlčoch, amatér Vrána, nic neřešící Hermély a přicmrndávač Neulz, řiťolez Chromec. Tak jsme tam kde jsme.

    reagovat...2017-04-27 09:04:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Exprimátor

    tomu, jak může mušketýr rozumět urážkám a aroganci primátora ve veřejném prostoru. Ale vrána k vráně, že... Pokud někdo neunáší tíhu moci a zodpovědnosti a řeší to jako Puchalský, tak tomu se ani nesmí rozumět, mušketýre!

    reagovatnerozumím2017-04-27 08:39:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Exprimátor

    Rozumíte psanému textu, vy plamenná obhajobo, vy samodemolice bez zásluh?

    reagovatPorthos2017-04-27 08:08:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Exprimátor

    Jen stručný výřez všech špatností SpPANO : Cyklověž - na policii a dodnes nejasné financování, Prachař - zmocněnec na nic za velké prachy, totální hon na ředitelku ZŠ Předmostí, totální hon na redaktorku Přerovských listů, - Tajemník - sprostá chaotická hrůza z Oder a agonie veškeré slušnosti a odbornosti na magistrátu, Puchalský - bez titulu JUDr. ale zato arogantní, neurotický, neschopný vést jednání vrcholného orgánu města ( všechno udáváním nelze řešit), totéž pan Kohout - koho udá zítra? A z pozice nějakého koordinátora se jak tento věhlasný radní přičinil o větší bezpečnost a pořádek ve městě? Kromě romských flákačů v zelených vestách ( naposled v pátek jsem jel Husovou a opírali se o roh baráků a čuměli po ženských okolo), tak demolice zbytku Škodovy by se neodehrála bez dotačního programu státu( čili žádná zásluha radnice), a co Strojař _ bude to 40 mil. pomník donebevolající hlouposti a trestuhodné nehospodárnosti koalice? Kdo si tento problém a horký brambor z příští jinak zvolené reprezentace zaslouží? A co betonový pomník Na Marku? Je to opravdu důstojná ozdoba tak památného místa našeho města? A co náměstkové - Navrátil se rve na plese ve Měšťáku, Měřínský lže jak tiskne kdykoliv se mu to hodí a Košutek - ten dovedl praktiky jeho rodné ODS do absurdní velikosti. A třešnička na dortu? Od onoho nevhodného umístění předvolebního letáku Společně pro Přerov na náměstí na budově Přerovské stavební jasná orientace těchto protipřerovských škůdců na klientelismus v míře nevídané ani u předchozí koalice! A našlo by se těch nemravností jistě více. Takže je úplně jedno, když tady v zájmu objektivity Porthos nebo pan Kohout vedou plamennou obhajobu skutků, které se ani neměly stát, protože je koalice ve volebním programu neměla ( škodit vlastnímu městu). A pokud mě tady bude někdo z SpP tleskačů napadat, tak jsem si jistý, že vše výše uvedené se opravdu stalo a že to nebyl jen sen ( pouze Babiš se jaksi podivně ve své předvolební kampani zajímá o naše sny ;-) Takže za lepší náš Přerov :-)!

    reagovatslovo k "úspěchům" současné koalice , a zejména SpP...2017-04-27 07:57:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Exprimátor

    ten kdo kryje příšernosti soudruhů na dnešní radnici, tak je totální blb! To je bez pardonu.

    reagovatblbe přerováku2017-04-27 07:09:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kim Čong Puch

    To by byl ideální vůdce . Pořád veleben, v každé vesnici jeho socha a hlavně obklopen davem s notísky v ruce pro průběžné zaznamenávání jeho velikých myšlenek. Božínku, jak vzrušujíci představa pro rozvoj vlasti a národa. Buď věčně zdráv náš velký vůdce, slunce naše nebeské....

    reagovatExem2017-04-27 06:59:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vetile Ventile

    ty hloupý Juro, Skládale - běžte už do prdele ! ČTV dnes...ČSSD bujuje o 10%. Volim KSČM a tebe - nikdy. Jste křiváci kteři se zbavily pana Dvorského.

    reagovatVentile2017-04-27 02:49:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Porthosi

    Jistěže vnímám, že to bylo vyprovokované. Všichni dobře víme, že pan primátor chytá na první našlápnutí. Jsou ale meze, za které by se nemělo chodit ani v nejprudší řeži, močení u Bečvy je jedna z nich. Je pravda, že každý to má nastavené jinak.

    reagovatPorthos2017-04-27 00:42:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute nejsem natvrdlý, jestli chcete urážet, rozumím tomu, jste tak naučený. Odpovíte mi na otázky zda souhlasíte s tím, že Puchalský posílá občany města Přerova do prdele a když zastupitel nehlasuje podle jeho představ je kokot? Jestli neumíte odpovědět, tak použiji Vašich a Puchalského slov - jste natvrdlý kokot? Když neodpovíte rozumím, u Vás nic překvapivého....

    reagovatventil2017-04-27 00:36:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ventile

    Tisíce vzletů a přistání, 2500 hodin odlétáno od roku 1993. Mám pocit, že patřte mezi natvrdlé. Kdy a s kým. Ještě by mě zajímalo kdo má zájem roznášet takové hovadiny. U Vás nic překvapivého.....

    reagovatJiří Kohout2017-04-27 00:29:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro pana Kohouta

    Je mi jasné, že mi na jasné otázky neodpovíte jasnou odpovědí.

    reagovatventil2017-04-27 00:29:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    taky bych navrhoval omezit užívání expresivního podstatného jména prdel a citoslovce kurva.

    reagovatJj2017-04-27 00:21:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro pana Kohouta

    Jen bych chtěl dodat, že jsem apolitický, tak neuvádějte ještě, že je to nějaký politický hon na někoho. Jsem občan Přerova, nic víc, tak mi odpovězte jako občanovi, prosím!!!

    reagovatventil2017-04-27 00:18:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Máte povoleno užití slova kvórum, ale max 3x v jedné větě.

    reagovatnedělejme z teho jazykový kroužek2017-04-27 00:18:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Samozřejmě, že v letových záznamech to není, ale pár spolubojovníků Vám za to málem rozbilo hubu. A věřte mi, že jsem nevyměkl, jak tady uvádíte. Já si zase pamatuji, že jste mi neodpověděl na spoustu otázek, asi jste taky vyměkl. Zeptám se znovu, Puchalský posílá občany do prdele, při hlasování nadává koaličnímu partnerovi do kokotů, to se Vám zdá v pořádku, na úrovni hodného vrchního představitele magistrátu? Můžete mi také odpovědět zda je normální užívat titul JUDr. ? Odpovězte mi prosím na tyto jednoduché otázky. Hlavně při odpovědi nepoužívejte slova - korektně, transparentně atd..

    reagovatventil2017-04-27 00:15:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Porthosi

    škoda, že nevnímáte, že to močení bylo jen zakončení perel z jiných řad. Vyprovokované. A ten kokot nebyl přímo do pléna, tedy mě to tak nebere. Mám raději sprostou upřímnost než to co jsem tam potkával minulé 4 roky.

    reagovatJiří Kohout2017-04-27 00:14:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ventile

    Opravdu bych si rád osvěžil paměť. Letové záznamníky mám a všechny lety zpět mohu dohledat. Buďte té laskavosti a zkuste mi sdělit co to bylo za misi. Již jednou jsem se ptal a nějak jste vyměkl a zapomněl to i anonymně napsat.....dohledám si jména pilotů a budeme mít jasno poměrně brzy. Od roku 1998 létám na Sokolu.

    reagovatJiří Kohout2017-04-27 00:03:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle

    Jo Jirko, v pohodě, tak doufám, že aspoň něco ti docvakne a nebudeš jen poučovat. Měj se, ahoj a neber si to ode mne špatně, hochu :-) :-) .-)

    reagovatKarel Bořuta2017-04-26 23:59:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute Kohoute

    Naprosto s Vámi souhlasím pane Bořuto! Kohout je demagog který by obhájil i kravské lejno uprostřed sálu v Mestaku. Má "argument" pro všechno, je to známy udavači, vždyť to o něm hlásá i tajemnik, tak to musí být pravda!! A ten ? Nejlepší tajemnik jakého se v Odrach zbavili a my si ho přetahneme i s Pinkasovou... a to ještě mají možná nějaké eso v záloze. Ostuda!! Žádné problémy se neřeší, pouze se odklání pozornost. Ale pokud je to na policajtech, pravda Vás dožene

    reagovatAthos2017-04-26 23:58:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Primátorova mluva mi nevadí, rozumím mu. Ostatně, napadala mne stejná slova, zejména když ten starší občan, co si vzal nejmíň 4x slovo, rozvíjel ty svoje teorie, co tu pochytal od pana Nedělky a slečny Jasové. Jenomže já si to můžu dovolit, já nereprezentuji město, já nemusím být příkladem, já ze sebe nedělám rytíře ve stříbrné zbroji, nejsem bajkař a neumím latinsky. Já nejsem moralista, já nevolám po slušnosti a korektnosti, já necítím potřebu velkohubě sdělovat, že jsem viděl opozici močit u Bečvy.

    reagovatPorthos2017-04-26 23:52:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro pana Kohouta

    To myslíte vážně? Že zase něco primátorovi ulétlo? - jak uvádíte? Z tohoto přiznáváte , že Puchalský je politické hovado. Je mi jedno jestli máte nebo nemáte zapnutý mikrofon. Tady jste se přiznal k tomu, že jste stejné hulvátské prase jako Puchalský a odvoláváte se na to, jestli jsou nebo nejsou zapnuté mikrofony. Jinak jestli si myslíte, že rozebíráme každý prd- to myslím že Puchalský nás občany posílá do prdele není prd. Nakonec bych chtěl jen podotknout k tomu co píšete, abychom se přihlásili k odpovědnosti, tak jsem již dříve psal o tom, jak jste podělal misi tím, že jste se málem zřítili s vrtulníkem. Tady se přihlaste k odpovědnosti a necgtějte po mě, abych Vám tady napsal i název mise a kdy to bylo. Nechtějte to, neudělejte ze sebe kokota, jak tomu říká pan Puchalský na zastupitelstvu.

    reagovatventil2017-04-26 23:46:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle

    díky za rady do života, tati.

    reagovatJiří Kohout2017-04-26 23:45:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Úsměvné.

    Tak Jiri, jsem to tu precetl a jsem odvazny a podepisuji se na tomto tebou stale odsuzovanem ale denne monitorovanem foru. To, ze obhajujes aroganci a vulgarity v jednani vedeni radnice jsem uz tady videl mnohokrat. Ale michas veci ve sve posedlosti dohromady. Tady lidi pisou, ti kteri nejsou tva opozice ale normalni lidi, kterym se vas zpusob jednani a chovani nelibi a nechteji ho prijmout, proto na to poukazuji. Vy si ale myslite, kdyz jste vyhnali spolek pred vami, ze si budete delat jen to co chcete VY. To ale takto nemuze dobre fungovat a nediv se ze jsou podrazdeni i normalni lidi a ne jen strany opozice. A to zastavani se primatora, ze mu zase neco ulitlo je usmevne. Kdybys byl chlap, tak mu reknes ^Vladimire omluv se^ a ne ze to tu i jinde budes bagatelizovat. A muzes me zase poucit, jak to umis, ze tomu vlastne nerozumim. Ja se vas nebojim nikoho, nic po vas nechci ale ja se budu na rozdil od vas chovat vzdy jako chlap. (Byl jsem v Rusku i dal a 60 uz mi ty bylo, tak uz o zivote lecos vim a taky nemam Alzheimera a vim co bylo 30 let pozpatku. Tak trochu pokory hochu!!!..

    reagovatKarel Boruta2017-04-26 23:04:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Úsměvné.

    Aby byla mozaika kompletní,musíte použít i ten nejmenší kamínek,zdánlivně nepotřebný.

    reagovatskrytá pravda2017-04-26 22:45:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co je s dluhonskymi mosty

    Vazeni co se deje s mosty,kdyz je předal primator na přezkum na ol.kraj?to znamena ze to neni v poradku? Moc toho řečeno na ZM nebylo?Vyhybal se opět podrobnostem

    reagovatD'artanan2017-04-26 22:00:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Úsměvné.

    Ono je v podstatě dobře, že opozice řeší takové hlouposti. To znamená, že mele prázdnou slámu.......Jsou natolik odvážní, že se pod tuhle politiku ani nedovedou podepsat a navíc o to hustěji to musíme trpět právě na takovýchto fórech. Kdyby se alespoň podepsali a přihlásili k zodpovědnosti, to bych ale chtěl moc, raději si pětkrát pustí jak zase primátorovi něco ulétlo. Kdybych měl puštěný mikrofon, asi by také dostali příležitost moralisté, pitvající každý prd. Pouze se tak významným stává holý fakt, že je někdo schopen na takové blbosti stavět opoziční práci........:)

    reagovatJiří Kohout2017-04-26 21:58:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Máte pravdu, z hlediska řízení města to nic neznamená, je to jen můj veřejně vyslovený názor. Ale i tímto "bezcenným" názorem jsem tento návrh na pondělním jednání podpořil :)

    reagovatJakub Navařík2017-04-26 21:50:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Pane Navaříku,co to znamená,že jste záměr osobně podpořil?Jste v Zastupitelstvu?Nejste,takže to,že jste něco podpořil,nic neznamená.Rozhoduje Zastupitelstvo.

    reagovatalef2017-04-26 21:37:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    A k vůli takovým tak, takům je na radnici to co tam je

    reagovatcarlos2017-04-26 21:12:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    tak, tak

    reagovatcarlos pro objektivitu2017-04-26 21:10:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    tak, tak

    reagovatcarlos pro objektivitu2017-04-26 21:10:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jeste sdel, co bude se Strojarem, Chemoprojektem a dalsimi. Mne naupak se zda, ze tito lidi nemaji zadny smer, vizi a napady. Jen kraviny od Horkeho a pak napady Prachare, ktery si tam diriguje jak staryho chuja, tak Meracka. A blb s 13 tridama slape jak slon v porcelanu.

    reagovatTak mi v zajmu objektivity2017-04-26 21:10:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dálnici staví ŘSD a Puchna si na tom jenom přihřívá mediální polívčičku. Škodovku odkoupil za předražené peníze a ještě do ní 12 mega musí dát za dobourání zbytku budov. Tomu říkám hospodaření na draka. A vysoká škola logistiky je tu díky Kulíškovi. Kim Čong Puchna by na něco takového neměl. Maximálně bourat a rušit.

    reagovattak tak2017-04-26 20:28:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Samozřejmě, to je naprostá pravda - protože občané nemohou přednést návrh, pouze sdělit svůj námět. Nebýt iniciativy pana Dvorského, tak by to určitě zapadlo někde v zapomnění. Co se týká záměru pro podporu výstavby, tak ten jsem osobně podpořil, a také jej vnímám jako krok správným směrem - škoda, že jej smetli ze stolu (také jsem v tom trochu cítil pachuť msty).

    reagovatJakub Navařík2017-04-26 20:15:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Umíte jenom jediné - neuvěřitelně sprostě napadat koalici, manipulovat realitou, vyjadřovat se vulgárně a ještě vulgárněji - potěš pánbu, jestli se vy vrátíte na radnici. Přerováci pozor, čssdods už nikdy! Za dvacet let nehnuli s dálnicí, musel přijít Puchalský, aby se věci daly do pohybu. Lajtoch uměl akorát chodit přes silnici sem a tam, jinak neudělal nic. Škodovka? Řešit začala tenhle průser až dnešní vláda. průmyslová zóna? Stará se až nynější vedení. Lajtoch s Kulíškem měli jiné starosti - elektrárny, soukromé školy a hlavně dotace - pro sebe, ne pro město!

    reagovatv zájmu objektivity2017-04-26 20:13:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kurde jak jsme si ho zvolili, Puchalskýho, blbci, někteří? Pitomci- Nevyhrál náhodou volby někdo jiný? Jak se říká"kdyby mohly volby něco změnit, dávno by je zakázali.....

    reagovatTomáš2017-04-26 20:12:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Omluví se občanům?

    Jsem zvědav, zda se Puchalský občanům omluví. Pokud ne, pak by ho někdo měl na květnovém zastupitelstvu vyzvat. Pravděpodobně vše vyšumí do ztracena, jako mnoho dalšího, včetně "prohřešků" Mlčocha :-((

    reagovatk věci2017-04-26 20:06:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ale návrh by zapadl, kdyby s tím pan Dvorský nepřišel a návrh nepředložil. Může kdekdo řečnit, kritizovat, ale vždy jde o finální odvahu s něčím konkrétním přijít a reálně to předložit. Píšu z toho důvodu, že naši zastupitelé dle mého zbytečně shodili ze stolu dobrý návrh pro podporu výstavby domků. Pro mladé je to hodně těžké a pro ty odhodlané by to byla velká pomoc. Dobrý nápad, jak jsem pochopil záměr určený k další diskusi shodili dle mého komunisti ze závisti, a SPP s Hermélym tak nějak jsem to vnímal trošku i ze msty. Nějak tomu nerozumím, ale tak nějak jsem to cítil. Byli na tom dle mého domluveni to shodit. Protože záměr nic neznamená, jen se o tom začne debatit a zapracují se připomínky a potom se to předloží dál. Ale to shození je apriori divné. U komunistů mne to nepřekvapuje, hlavně, že chcípne sousedova koza, pro důchodce vše, ale co ti ostatní, že nám děcka utíkají jinam. Vystudují školu a už zůstanou venku. To byla malá naděj, že aspoň něco. Vy jste mluvil dobře, plně se s vámi ztotožňuji.

    reagovatpane Navaříku, asi máte pravdu,2017-04-26 19:59:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pozor, senior taxi byl návrh, který přišel od občanů a byl na zastupitelstvu přednesen řadu měsíců předtím, než s tím přišel pan Dvorský :)

    reagovatJakub Navařík2017-04-26 19:14:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dost lidí říká zlatý Lajtoch, Kulíšek. Díval sem se dnes na záznam ze zastupitelstva. Kohout, Hermély, komunista Pasingr říkají dobrý záměr, ale to a to, ale jinak bych to podpořil. Zdehonestovat předkladatele, ale jak se např. cyklostezka zrealizuje, ani ty, kteří na tom dělali nepozvou na přestřihnutí pásky, budou se chlubit svým dílem. Cyklotaxi byl návrh Dvorského a nikde to nezaznělo, ve finále si přisvojila koalice. Jinak zastupitelstvo smutný příběh.

    reagovatsms2017-04-26 19:03:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtoch!!! Jak Přerováci nadávali...a dnes máme na radnici spolek cvokov...smutný vývoj věcí veřejných.

    reagovatVivat2017-04-26 18:42:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Kohoute si hodně fandíš, ty nejsi ani Beran, ani Bejk, ani Hřebec a ani Vlčák, ty jsi něco úplně jiného...víš co b...c

    reagovatno2017-04-26 18:13:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:řekl bych

    Pod nickem Jana se skrývá ve skutečnosti Hercul Poirot. Když už jste pane Poirote vypátral, že jsem Kohout, napište ještě, že jsem i Bejk, Beran, Hřebec a Vlčák. Pak Vám potvrdím, že správně dedukujete. Zároveň mně potěšíte, neboť se zvýší zájem o mně ze strany čtenářek těchto stránek. Děkuji.

    reagovatTak už vím2017-04-26 17:47:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • no tooo

    Kuwa neví ,kdy je dúchodový věk:? Je starý jak prase.

    reagovatACH JO2017-04-26 16:55:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:řekl bych

    "Buďme korektní"???? Tuto větu říká jen jeden jediný člověk, kterého znám - pan KOHOUT! Takže jestli se už hodláte i schovávat v diskusích, tak to už jste oprvadu velký ubožák a to že Puchalský poslal lidi do prdele, to neokecáte

    reagovatJana pro No já nevím2017-04-26 16:31:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro ty méně chápající. Já se nebavím o tom, zda má nebo nemá co dělat na radnici. Já se bavím o tom, jak se Puchalský baví na zastupitelstvu o občanech. Jak ho tito občané obtěžují a proto jim sprostě nadává. Takže si nějakou historii procházet nemusím. Už jsi to pochopil?

    reagovatventil2017-04-26 16:29:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě dodám, byla to redakce jmenovitě pan Haluza, co psal články k panu JUDr Puchalskému a SpP. Je potřeba si někdy projít i historii těchto webových stránek.

    reagovatještě jedna věta2017-04-26 16:15:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ventile , to, že JUDr. Puchalský nemá co dělat na radnici, tyto webové stránky psaly dávno před volbami. Stačí si přečíst články redakce. Dnes má každý plno keců a bohužel řešeni žádné. Ono ani žádné neni. Kapři si rybník nevypusti. Nadáváte na Kohouta, ale ten dokázal aspoň zorganizovat podpisovou petici na odvolání Lajtocha a spolku oranžových selat. Co vy, už máte nějaký ten podpis na odvolání pana primátora ? Myslím, že jen kecy, lidi v tomto městě si vybrali.

    reagovatventile jenom kecy2017-04-26 16:09:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • protože ne každého zkazí moc

    a protože očekáváš moudrost a nadhled dané věkem,,,

    reagovatre: dotaz2017-04-26 16:06:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč jste dědka ušatého volili?

    reagovatdotaz2017-04-26 15:57:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • již to bylo v glosách, ale pro připomenutí zde : http://g.cz/mafianske-praktiky-v-brne-kandidat-strany-svoboda-sila-vyhrozuje-obcanum-nasilim#

    reagovatalek2017-04-26 15:54:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neříkej mi co mám dělat. Ale, když jsi u poučování, tak si dovlolím konstatovat, že článek je o tom, jak Puchalský posílá občany do prdele. Ty občany, kteří ho volili. Nechápu tedy, proč se zde píše o ČSSD, ODS, zda má být předsedou Chromec nebo někdo jiný. To sem nepatří. Jestli chce někdo urážet nějakou stranu, tak napiš nějaký článek o politických mocích v Přerově nebo podobně. Tady se má psát o tom zda se Vám líbí jaký je Puchalský hulvát. Takže prosím tě vyjádři se k tomuto tématu rád si přečtu tvůj názor a to jestli mám něco vyplňovat nebo nemám a zda budu machr nebo nebudu to nechej na mě.

    reagovatventil2017-04-26 15:53:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • spp

    Za to ubytovávání černé škodné mezi lidi budete viset.

    reagovatjááá2017-04-26 15:50:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdar předsedo Skladale -Juro oranžové kvičící podsvinče. Vy už kradete i psány text, vy nejen kradete jiným stranám a hnutim volební program. Jen chudáci bez vlastních myšlenek. Jaky plešaty vůdce , taková sebranka kolem. A ty ventile pokud nejsi členem prasečího spolku, honem výplň přihlášku aspoň všem ukážeš jaky jsi machr.

    reagovatjenom kvikot oranžových selat2017-04-26 15:14:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nejsem člen ČSSD, tak nemůžu být hvězda, jinak bych to řekl ústy pana Puchalského "Kokoti běžte už kurva do prdele". To je úroveň našich nejvyšších.

    reagovatventil2017-04-26 14:52:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Huš Kohoute, huš! Sám jsi podsvinče.

    reagovatJura2017-04-26 14:48:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když zde čtu ten kvikot oranžových socanu, chce se mi jen smát. Nic neni horší, jak napolo odbarveni komunisti. Ti si aspoň zachovali svoji tvář. Vy, kvičici oranžové podsviňčata se ochotně spojíte i s ODS, jen se vrátit ke korytům. Pokud se nespraví volební zákon, budou bohužel vznikat koalice více myslící na koryta, jak na svoje voliče.

    reagovatoranžový podsvinčata2017-04-26 14:45:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A hele, ozva se nám Puchalský! A zase posílá občany do prdele ! Běž do prdele ty i s Netopilkou a Kohoutem, ty hvězdo SPP.

    reagovatno néééé2017-04-26 14:16:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ventile Juro a ostatni hvězdy ČSSD

    běžte už do prdele !!

    reagovatVolove2017-04-26 14:05:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pustil jsem si to 5 x

    Ne, ne, Měřínský Puchalskýho právě popichuje, myslí si to samé a primátor nezklamal...

    reagovatne, ne2017-04-26 13:55:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro No já nevím

    Pardon, ale asi jste 5x špatně poslouchal, protože Puchalský Měřínskému tyká a zde říká - běžte už do prdele, takže obhajoba špatná. Puchalský to neříká Měřínskému.

    reagovatventil2017-04-26 13:52:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bývalý voliči.... koho jste si zvolili, toho tam máte. Ve volbách kandidovalo 35 kandidátů ČSSD a vy jste si vykroužkovali Chromce. Váš problém. Tak si teď nestěžuj. Příště vol někoho jiného. Jak se vůči Chromcovi zachová ČSSD, to nech na nich. Ty ho volit můžeš a nebo nemusíš. To je zase tvá volba. Z mojí rodiny volí ČSSD všichni a ti známí co nevolili, tak teď je chtějí volit taky. Ale ne Chromce. Chtějí vyhnat SPP z radnice a ČSSD jasně řekla prostřednictvím svého předsedy, že v případě úspěchu SPP z radnice vyžene a do koalice s nimi nepůjde. Nikdo jiný se zatím takto nevyjádřil.

    reagovatJura2017-04-26 13:51:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pustil jsem si to 5 x

    a i podle toho, jak se zatvářil pan Měřínský (jako malý školák) mi to tak připadalo. Že to bylo i vůči němu sprosté, to přece nevyvracím.

    reagovatNo já nevím2017-04-26 13:33:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:řekl bych

    Pustete si to aspon 5x a snad to postrehnete spravne...nezstavejte se sprostaku a darebaku.

    reagovatPane - no ja nevim2017-04-26 13:30:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano, tak je to spravne, tak to má byt.... pořádek musí byt

    a proto běžte už do prdele ((-:

    reagovatfaktická...2017-04-26 13:29:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • k Chromcovi

    jestli Chromce necháte dělat to co dělá, tak ve volbách zapláčete. Je to ostuda ČSSD. Nejde vrátit to co již udělal, že se zpronevěřil, je to člen vašeho klubu, kandidoval za vás. Mějte odvahu na to co udělala Prosperita. Jinak půjdete do kopru. Vysvětlete i ostatním členům jak se mají chovat, podívejte se na ODS. To je aspoň opozice. Hlasujete a chováte se jak vlezdoprdelky. Podívejte se jak vám zprasili senior taxi. za 18 měsíců jsou komunální volby, s takovou skončíte pod 10%. protože se na to opravdu nedá dívat. Váš bývalý volič. Z naší rodiny už vás nikdo nevolí.

    reagovatJuro2017-04-26 13:19:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: No já nevím

    hezký pokus Kohoute - ale nepřesvědčivé... :-)

    reagovatale ty víš2017-04-26 13:18:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • řekl bych

    že primátor poslal do "patřičných mezí" svého náměstka, který mu něco šeptal, asi chtěl přestávku, neboť primátor po té replice ještě dodal: "Bez přestávky", tak buďme korektní. Já jsem z toho nenabyl přesvědčení, že poslal paní diskutující TAM.... Že to bylo i vůči náměstkovi neslušné, to je tedy fakt.

    reagovatNo já nevím2017-04-26 13:10:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Přerováka

    kdo je terorista z SPP? Tak třeba: Kohout, Puchalský, Netopilová. Stačí? Nebo mám přidat další jména? Sedět v opozici 8 let a vykřikovat, jak to ten Lajtoch nedemokraticky vede a pak ho pomocí lživých trestních oznámení zlikvidovat a vystřídat, a pak terorizovat magistrát, občany vystupující na zastupitelstvu a kohokoliv, kdo si dovolí nesouhlasit včetně zastupitelů. Ukázat všem, co nejhorší se v pomstychtivém člověku skrývá. To jsou teroristé z SPP.

    reagovatJura2017-04-26 13:09:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Exprimátor

    Pro no jo: Kdo je u tebe terorista z SpP Ty BLBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    reagovatpřerovák2017-04-26 12:26:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Exprimátor

    dobře se bavil, jak to ti dnešní umělci vedou.

    reagovatdocela2017-04-26 12:17:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Exprimátor

    proc by na zadtupitelstvu exprimator nemel sedet? Uz i to vam teroristi z SpP vadi? Podivejte se kde skoncil druhdy v opozici volajici po demokracii Puchalsky - dnes arogantni sprostak!

    reagovatNo jo2017-04-26 12:04:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Exprimátor

    Celkem mne zaujalo, že byl přítomen na zastupitelstvu soudruh exprimátor. Seděl tam s kávičkou a bavil se. Chystá se něco???????Nikdo to nekomentuje.........

    reagovatPřerovák2017-04-26 11:43:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ono až vyleze

    na povrch pověrka Babiše tak lidi pochopí, že je to jen hamoun a tak příjdou na to ,že a ANO tak do prdele, kde zalezl Vrána už před volbama!

    reagovatmlsoun2017-04-26 11:21:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • koho můžou plesknout přes prsty? Přece Pospíšilíka ne, on jen zastupuje občany, nedává návrhy pro sebe. To, že neprošel dotační program je na škodu městu. lidem, kteří zde budou chtít stavět, každý není milionář jak mluví pan Kohout. Hypotéka na 25 let na stavbě rodinného domku, někomu pomůžou rodiče, nebo se dobře ožení nebo vdá. Ale milionář nepotřebuje dotační program. Pan Kohout stavěl rodinný dům v Újezdci je také milionář? Pochopil jsem to tak, že dotační program měl pomoci vybudovat kvalitní silnici, chodník, osvětlení, inženýrské sítě, které potom předají městu, správcům sítí. To musí zaplatit stavebník, a potom to zdarma předá městu do svého majetku. Město mělo přispět, na výstavbu, když to teda dostane. Takže stavebník si musí zaplatit projekt, vyběhat všechna povolení, zajistit stavební firmu, vše zaplatit a předat městu, město to si to potom vezme, nebo VAK, nebo plynaři, elektrárna. Zdarma. Pochopil jsem to dobře? Předpokládám, že ano. Takže vedení města a komunisti klepli přes prsty občany, ne Pospíšilíka.

    reagovatke Kuzmovi2017-04-26 11:18:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak, voliči, už se vzpamatujte!!!!!

    reagovatpřesně2017-04-26 10:53:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co se týče toho, co zde zmiňujete od ČSSD, je skutečně nešťastné, co tam teď sedí. Rašťák chyběl a bylo to vidět, jinak by to tam asi pofackoval, aby se probudili. Chromec je v podstatě člen koalice, vždyť i Kohout si přál, aby byl předsedou ČSSD. To o něčem svědčí. Já si myslím, že Chromec už má u ČSSD stopku a je to vidět na tom, že za předsedu si zvolili právě Skládala, který má postoj k SPP přesně opačný, než má Chromec. Já osobně jsem rád, že ČSSD se vydala touto cestou. Ale samozřejmě s tím, co tam teď sedí, už toho moc nenadělají. Příští volby udělají nový rozstřel a věřím, že voliči se vzpamatují.

    reagovatJura2017-04-26 10:12:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pamatujte si prosim vsichni, ze za tento stav zodpovida Vrana a ANO, tim, ze se Vrana rozklapal, kdyz pote co visel na bilbordech a chtel byt primator, tak se rzklapal a nechal post i faktickou vladu staremu, mstivemu a lidsky spatnemu cloveku jmenem Puchalsky. To si doufam vsichni u voleb zapamatujete. Protoze Vrana je slaboch, tak umoznil vstup do vedeni i takovym charakterovym svinim z ANO a sam se ted chce uklidit do anomymniho parlamentu, kde nebude videt. Po tech lidech co tam byli ( to byl slsby odvar) je toto fakt silna kava.

    reagovatPro kuzmu i dalsi2017-04-26 10:01:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • D1

    Dnes jsem cetl ze letos se nezacne, resp. vsude se zacne jen u Prerovajsou problemy

    reagovatMirek2017-04-26 09:42:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Puchalský očividně kryje tajemníka, je to s Měřínským silná trojka, která je charakterem jednolitá. Pro Přerov není horší varianta. Jsem rád, že se v tom začíná něco dít. Je dobře, že se tyto lumpárny začínají rozkrývat, konečně to vidí i Pospíšilík s Pospíšilem, koaliční partneři. Nechápu, jak s nimi mohou být v koalici, nevydržel bych. Vzepřít se Puchalskému nebylo asi jednoduché, ale dle mého si to odskáčou. Dotační program to bylo jen klepnutí přes prsty. V pondělí bylo pěkně vidět jak si přivazují ČSSD, divím se, že ČSSD nevyloučí Chromce. S Puchalským jsou kamarádi. Proto ho nechali ve VAKu. Opoziční strana a takto kryje SPP. Co předvádějí je opravdu odporné, bezcharakterní. Za Lajtocha by se to nestalo. Puchalský očividně a bez skrupulí kryje tajemníka, dělá tanečky, zametá věci, aby se o nich nevědělo. Ať to byla cyklověž, nechtěli udělat kontrolu na Dluhonské mosty, teď na centrální nákup nechtěli udělat kontrolu, všechno Měřínského akce, kde je tajemník Mlčoch, Prachař. Podle mého kryjí nějaké vyložené svinstvo. Víte o tom někdo více, můžete to sem písnout? Bylo vidět, že to Puchalský tvrdě tlačí do ztracena. Co se týká chování k občanům je otřesné. Primátor svým chováním degraduje pozici primátora. Je ostudou Přerova. Vnímám to tak: místo toho, aby jako nejvyšší osoba dodržoval zákon a ty, kdo jej nedodržují postihoval, kličkuje jako zajíc, kryje ty, které jej porušují. Neměří stejným metrem. Členové ANO a SPP se na to mlčky dívají, nebo to ještě podporují. Říká se spolu kradli, spolu viseli.

    reagovatKuzma2017-04-26 09:36:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Puchna je produktem severokorejského typu, řízlý Josifem Vysarijonovičem a Klementem

    Puchna=hulvát

    reagovatgogo2017-04-26 08:54:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • člověka

    kterého platíme ze svých daní 100 ooocového by se měl chovat jinak je to spodina a asi málo studovaný!

    reagovatmlsoun2017-04-26 08:05:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ne asi, ale určitě

    Starosta Přerova a CELÉHO SVĚTA pan Puchalský, mi připomíná Tureckého Presidenta

    reagovatjejda2017-04-26 07:53:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Kmotry z ODS do toho netahej

    reagovatLosos2017-04-26 07:20:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zvolili jste si podvodníka a kmotra všech kmotrů. Zasloužíte si to,protože jste tupé stádo bezmozků. Podvodník Puchalský si přerovské hlupáky osum let testoval v opozici a pochopil jaké laciné žrádlo bude chutnat hloupým přerovským ovcím,které ho budou slepě následovat. Máte to,co si zasloužíte.

    reagovatLilie2017-04-26 05:56:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Přerov

    Přerov je životní styl. To se mi líbí a mělo by to být na vstupních cedulích. A taky jako hlavní heslo města, uváděné na všech dokumentech.

    reagovatskřivánek2017-04-26 05:43:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    se opakovat, když budu chválit Tomaníkovou. Líbilo se mi, že se zastala mladých kluků, aby směli vystoupit ještě na zastupitelstvu před 24 hod. Líbilo se mi když upozornila, že tu politiku tímto způsobem těm mladým zprotivíme. Primátor kdyby mohl tak by ji zlikvidoval, tak byl na ni ironický. Nejsem voličem komančů, ale ona vystupovala věcně v průběhu jednání, řekla kde měli a jaké připomínky a že je projednali před zastupitelstvem a jak jsou vyřízeny. Kdyby tak byli připraveny jiné kluby tak nemají co řešit za 2-3 hod. Sleduji ji již delší dobu a čím více se mi líbí její vystupování. Nebyl jsem zaměstnán ve strojírnách, znám ji jen z politiky, má přehled a jedná s rozumem. Je to v lidech a ne v politice.

    reagovatbudu2017-04-26 04:54:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak nějak

    Jsem vycítil, když zahajoval narozky Zubru... že mluví jen z povinnosti...bez nádechu...a pak rychle pryč. Když šel kolem mne....ani jsem nevěděl, že je takovej prcek...připadal mi slušně nervózní. Asi mu to jde přes hlavu.

    reagovatPetr Nedělka2017-04-26 00:06:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Přerov

    :-))))tak to mne rozsekalo :-)) životní styl

    reagovatPetr Nedělka2017-04-26 00:02:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je otázkou, jestli to stařík zvládne. Když se podíváte na minulá zastupitelstva, tak v některých fázích rudl, byl zadýchaný a když už nevěděl z které do které, tak navrhuje hlasovat o ukončení. Včera ještě chvíli a šlahlo ho. Je zajímavé, když chce občan něco vysvětlit, tak je to kabaret, nebo politikaření. Pane Puchalský nehledejte v tom vědu, my chceme pouze na obyčejnou otázku obyčejnou odpověď. Nic jiného v tom zbytečně nehledejte, již teď se v tom nevyznáte, tak co bude za půl roku. Jinak když Tužín zvedal ruku pro Puchalského tak to bylo dobře a žadný kabaret za Spp nehrál. Teď, když je proti Puchalskému taj jej hraje.

    reagovatventil2017-04-25 23:55:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jo,jo. On vůbec Puchalský dává často najevo, jak mu dotazy ať už občanů, ale i některých zastupitelů vadí. To, co má celoživotně profesně pod kůží, stále leze ven. Autoritářský despota, velmi těžce pobírá názory jiné, než jeho. To v něm je a občas to bouchne. Všechno okolo mu leze na nervy, potřeboval by vládnout sám. A on pořád někdo prudí a ruší. Ale to, co za sebe vypustil včera, snad nikoho nenechá na pochybách, že tento člověk tam prostě pro nás není. Že jsme jen takový přívažek, který musí strpět pokud je tam, kde je.

    reagovatach2017-04-25 23:40:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Teď jsem se na tu frašku dodíval. Je neuvěřitelné jak Puchalský mluví o nás občanech. My máme jít do prdele, minule zastupitel je kokot, čeho se ještě dočkáme? Zdá se Vám chování pana Puchalského normální? On začne účinkovat v kabaretu a když není středem pozornosti tak ostatní upozorňuje, že by v tomto kabaretu neměl pokračovat. Pane bože, už ať jsou volby.

    reagovatventil2017-04-25 23:34:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:zastupitelská demokracie -

    Tohle již prohlásil hodně dávno jakýsi poslanec parlamentu. Že občan má právo volit a pak 4 roky držet hubu.

    reagovatjojo2017-04-25 23:30:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zastupitelská demokracie -

    Puchalský poučil p. Havlíka, že zastupitelská demokracie znamená respektovat veškerá rozhodnutí rady krajské, městské - jedno jestli dobré rozhodnutí, nebo špatné. Takže občane - drž hubu a jen tupě přijímej veškerá rozhodnutí vládců. Názory, dotazy, kritika jsou nežádoucí. Pán rozhodl, pán vykoná.

    reagovatach2017-04-25 23:08:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jestli toto prerovaci skousnou a znova budou volit tyto hovada, tak si nic jineho nezaslouzi. To je treba povesit na youtube, at lidi vidi co za svine dokazeme zivit cely zivot ve statni sprave. Proc, kdyz jsem to videl, chtelo se mi zvracet. A ten kuni ksicht vedle se jen utlemoval.

    reagovatTak to ne2017-04-25 22:36:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerov

    Přerov není město, to je životní styl...

    reagovatKlokan2017-04-25 22:30:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To je zlý sen!

    Tak na nějaké odstupování zapomeňte hned. A kurva zapomeňte i na nějaké odvolávání! Lupus non mordet lupum.

    reagovatprimadór2017-04-25 22:05:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • fuj

    co jste to zvolili za haj...?

    reagovatfuj2017-04-25 21:53:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je zlý sen!

    Musí okamžitě odstoupit!

    reagovatTo2017-04-25 21:49:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zajímavé, jak se nelišíme ve volbě slov. Mne taková napadají takřka pravidelně, začne-li se svým mentorováním pan Kohout, slečna Nelopilová či pan Střelec. Nebo se svými požadavky věci odsunout, oddálit, neřešit pan Passinger.

    reagovatkurva, jděte už doprdele2017-04-25 21:49:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak dlouho

    to nechá KTV, než to vystřihne na povel JUDra? Chtělo by to dost rychle rozšířit

    reagovatJoe2017-04-25 21:46:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • At táhne sám do pr... ajzl

    reagovatno,já2017-04-25 21:34:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • slyšel jsem o chování starého Judr. na zastupitelstvu ale toto už je fakt přes čáru. Říct pod kamerou "kurva jděte už do prdele" dokáže fakt jen ignorantské hovado. Hnusné...

    reagovatno tak to už je fakt moc2017-04-25 21:24:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Lékaři: EET zdraží posudky a potvrzení - takhle se oblbují lidi

publikováno 29. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 25
Elektronická evidence tržeb (EET), do níž jsou od příštího roku zahrnuti i lékaři, zřejmě zdraží některé posudky a potvrzení, které pacienti od lékařů vyžadují.

Memoriál plk. Alfreda Jánského

publikováno 28. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 8
Dne 23.

Pálení čarodějnic

publikováno 24. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 27

Pálení čarodějnic na Laguně.

Co nás dnes čeká na 27. zasedání Zastupitelstva města Přerova?

publikováno 24. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 20
které se bude konat dne 24.

Dnešní přenos

publikováno 24. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 45
Tak dnes nás čeká další přenos ze zastupitelstva.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

Směnarna Charge s.r.o. Přerov - Směnárna Přerov

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy