Radní Přerova chtějí oficiálně vyhlásit oblasti se zvýšeným výskytem sociálně nežádoucích jevů

news img Dluhonská, Husova, Kojetínská, Škodova, Tovačovská a Tovární.

To je šest problémových ulic, do nichž míří zásah ze strany přerovské radnice. Speciální opatření má pomoci, aby se tu sociální situace dál nezhoršovala. Radní města Přerova pověřili náměstka Tomáše Navrátila, aby podal přerovskému magistrátu žádost o vydání opatření obecné povahy, které vyčleňuje ulice, v nichž lidem závislým na dávkách nebude vyplácen doplatek na bydlení.

„Umožňuje nám to letos přijatá novela zákona o hmotné nouzi. Chceme tímto snížit nežádoucí jevy, které se vyskytují hlavně v těchto oblastech,“ řekl náměstek Tomáš Navrátil, který má na starosti sociální oblast. Podle něj jsou všechny tyto čtvrti problematické právě kvůli sociálně nepřizpůsobivým lidem, kteří tam žijí. Těch by se sice už opatření nedotklo, ale mělo by vliv na nově příchozí. Nastěhovat by se tam sice mohli – ale bez nároku na dávku, která jim hradí bydlení.

Teď se k žádosti budou muset vyjádřit dotčené strany – například orgán sociálně právní ochrany dětí nebo Policie ČR. O tom, zda opatření vejde v platnost, bude jasno přibližně do dvou měsíců.

Poznámka: Vedení města udělalo přesně to, co zde bylo již v jednom z článků debatováno (+ Kohoutovy bláboly). Bažina jim vnukla nápad (odkaz na jiná města, kde to již bylo zavedeno - novela zákona je platná již od červa) na řešení a oni si to vzali za své. Dle dostupných informací dokonce tento návrh dlouhodobě připravoval zastupitel Pospíšilík, ale už s nimi netáhne za jeden provaz, takže nyní jsou Ti chytří, nejlepší a zachránci města ANO+SpP.
Dle mého, vzhledem k současné otřesné situaci, by se však měl jako lokalita uvést celý Přerov, protože podle toho, co by mělo OOP zamezit, je jen přísun nových "obyvatel" do těchto vybraných lokalit a to samozřejmě bude znamenat, že se těmto vyčleněným lokalitám budou nově příchozí vyhýbat a budou si hledat pronájmy v ostatních částech města. Tímto OOP tedy zamoří vedení města nepřizpůsobivými celý Přerov. Paráda, děkujeme. Migrace slušných občanů města může začít.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 11. 10. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: http://www.prerov.eu/cs/magistrat/tiskove-centrum/tiskove-zpravy-2017/tz-rijen-2017/radni-prerova-chteji-oficialne-vyhlasit-oblasti-se-zvysenym-vyskytem-socialne-nezadoucich-jevu.html

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/muz-napojeny-na-agrofert-vedel-ze-se-financni-sprava-chysta-znicit-mladou-rodinu-38518?dop-ab-variant=&seq-no=3&source=hp

    je to smutne

    reagovatANO, bude hur2017-10-17 12:16:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pospíšilíku, ty parchante, kde máš ten tryskáč zaparkovaný, já tě tu nebudu hanět, pomlouvat, ale musíš mi ho půjčit i s tou milenkou. Jinak uvidíš, napíšu o tobě škaredý anonym, ty parchante.

    reagovatdeset teček2017-10-17 10:50:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem pro, zrušit všechny podpory pro zaměstnavatele, kteří zaměstnávají zdravotně postižené. Protože tito postižení to jen filmují, oni postižení vůbec nejsou, jen to na nás hrají. Kdyby náhodou některý z nich byl postižený a nechtěl ho někdo zaměstnat může jít ještě žebrat, nebo spát pod mostem. Protože ti zaměstnavatelé jsou parchanti, otrokáři, zneužívající systém. Mají firemní tryskáče, létají s milenkami pod palmy. Ostatní občané tím strašně trpíme, trošku nebo já spíš moc jim závidím, že nemůžu také tím tryskáčem létat, prostě nemám ten charakter ty občany škubat. Ale mám radost, když chcípne sousedova koza. Tak to tu musím napsat, aby se mi ulevilo.

    reagovatdeset teček2017-10-17 10:47:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Schlachthof und Brennerei in jeder Strasse

    Toporučuji fe fšech uvedených ulicích fybudovat jatka, palírny a spalofny a zaměstnat v nich místní ksindl na plný uvazek. Pracovní pozice např.: točený salám, luncheon meat, sekaná, kočičí mls v konzervě, cikánská pečeně, indická zbojnická pomazánka, zloděj v aspiku, loupežnický guláš atd.

    reagovatHelmut Buchenwald von Dachau2017-10-17 00:19:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    To nevím ale tvoje ...ji má jako vrata od chléééééévaaaa...

    reagovatdigda2017-10-16 13:44:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • K čemu jsou sociální dávky? – Václav Klaus ml.

    https://www.novinky.cz/komentare/451968-komentar-k-cemu-jsou-socialni-davky-vaclav-klaus-ml.html

    reagovatbp2017-10-16 12:27:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kšeftíčky s invalidy alá Pospíšilík

    Jsk pise pani nechapu proc treba telesne postizene nenaberou postaci za prepazku. Po mirne uprave pracoviste by prijimat a vyplacet slozenky a doporucene dopisy bez problemu zvladali, dobrej pocit ze pomahaji lidem treba, rychlost prace postacek by to nesnizilo atd. Na poste na palackeho je ten pan co ma jednu ruku spatnou a rekl bych ze patri k tem schopnejsim na te poste.

    reagovatMirek2017-10-16 09:05:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Česko má mnohem větší problém - utrženého z řetězu a zdravotně a morálně nesvéprávného prezidenta. A děkuji redakci, že už se tady neobjevuje ta jejich tradiční reklama Stojíme za svým prezidentem. Tento prezident už si musí stříhat metr a modlit se, aby se při povolebním vymetání toho jeho chlíva neobjevilo něco, co ta jeho zrádcovská proruská klika nestačila skartovat. A že je těch průserů na několik funkčních období.

    reagovat...2017-10-16 07:24:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde, nejvíce zde plivou současní komunální politici a házejí špínu jeden na druhého.

    reagovat...2017-10-15 07:33:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:když

    A když hodíš roztržený lístek, mažeš 10 hlasů pro onu stranu.

    reagovatKarel Strnad2017-10-14 19:09:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ve Vepřově chybí mešita.

    reagovatAtaturk2017-10-14 18:15:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • když

    by se dostal do lavice tak nebude mít na ch emičku čas, on neumí dělat ani myslet!

    reagovatTONY2017-10-14 17:28:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:NA KANDIDÁTKÁCH

    Proč by měl odcházet z chemičky?

    reagovatbor2017-10-14 14:56:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vránu zakroužkuju.

    reagovatArtaban2017-10-14 14:15:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • NA KANDIDÁTKÁCH

    je tolik uklizeček. že ty nemůžou víc škodit než podělaný Vrána, a najednou by aji z chemičky mohl odejít?

    reagovatTONY2017-10-14 13:38:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • když

    zakroužkujete jiného kandidáta, asi 4x tak se počítají hlasy zakroužkovaným, když hodíte obálku, bez označení počítá se podle pořadí kandidatůry, tak zamezíme, aby tam nebyli ti co je nechceme!

    reagovatkroužkujte2017-10-14 13:35:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tak že

    A co budu volit tím, že to hodím ANO? Měřínského 13 tříd... A ČSSD, ODS nebo další tzv. tradiční strany to samé v bledě růžovém...

    reagovatKarel Strnad2017-10-14 10:57:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak že

    pan STRNAD volí dobu temna, protože, bude SPD opět v opozici!

    reagovatvilda2017-10-14 09:29:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Sranda třepe kurníkem...

    Na Romea.cz tomu fakt nasadili korunu + diskuze pod článkem...

    reagovatKarel Strnad2017-10-13 20:05:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Takže to hodím SPD, i když to není to pravé co bych zrovna chtěl.

    Jo a dnes ve zprávách bylo, že ti dva kluci jsou furt doma, ale v článku tam určitě Rom (neplést s NeRomem) říká, že jsou s tim obohacovačem skoro nejlepší kamarádi, že se baví...

    reagovatKarel Strnad2017-10-13 19:51:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takže to hodím SPD, i když to není to pravé co bych zrovna chtěl.

    Dorazilo mě dělení obyvatel Česka na Romy a NeRomy... A kecy o tom, že se vlastně nic nestalo a že hlavním problémem je vyvolávání nenávisti a rasizmus. https://usti.idnes.cz/radnice-policie-louny-napadeni-dvou-skolaku-agresivni-chlapec-pbd-/usti-zpravy.aspx?c=A171013_134442_usti-zpravy_vac2

    reagovatKarel Strnad2017-10-13 19:37:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nikoho nebráním

    On nebyl pilot ty chemiku. On i ty jste byli gumy....

    reagovataha2017-10-13 18:41:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nikoho nebráním

    Nevidim důvod, v mnoha věcech nesouhlasit. Navic on byl pilot, já chemik. Ale nemá to žádný vliv, na mé reakce. Anonymní břídilové.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-13 18:21:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Opatření

    K tomu lze jen dodat: Z h..na bič neupleteš.

    reagovatZilvar2017-10-13 13:04:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE: Liborek debilek

    Já myslel,že Nedělka na vojně krmil prasce a zatím...určitě si o něm přečtu v Cibulkově seznamu.

    reagovatLausch2017-10-13 12:56:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE: Liborek debilek

    Takze ^guma^ jako Kohout, proto ho branis?

    reagovatAha2017-10-13 12:45:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE: Liborek debilek

    Jakej soudruh. Jsem absolvent vojenské poddůstojnické školy 1994-98. Jakej soudruh??? Běž k lékaři.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-13 12:13:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kšeftíčky s invalidy alá Pospíšilík

    Ten,kdo vydělává na invalidech,patří pověsit na kandelábr.

    reagovatBojovník2017-10-13 07:32:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kšeftíčky s invalidy alá Pospíšilík

    Jsem invalidní z důvodu postižení dolních končetin. Vyučená krejčí dnes 58 let. Uráží mě když tu čtu o tom jak se nejsme schopni začlenit do zdravého pracovního kolektivu a jak je těžké pracovat s invalidy. To může napsat pouze hlupák. Pracovala jsem celý život bez ohledu na mé postiženi jako krejčová a švadlena. Vždy jsem odváděla stejně kvalitní práci jako zdraví kolegové. Copak notoricky omezený ale se zdravymi rukami a hlavou je horší např úředník či krejčí? Mám kamaráda invalidu na poště který jepracovitejsi než jeho většina kolegů. Vše se navíc změnilo když stát začal proplacet zaměstnavatelům invalidů naše mzdy a poskytl další benefity v podobě např daňových úlev a dalších. Vznikají dokonce invalidní družstva což je lepší kšeft než sociální ubytovny. V jednom takovém jsem pracovala. Vyráběly se např pracovní rukavice,monterky apod. Pánové majitelé díky dotacím měli takové příjmy ze mohly skutečně zničit konkurenci a ještě prodejnám a odběratelům nabízet díky invalidům benefity. Nemluvě o tom jaký je dnes mezi touto mafií zaštiťující se dobročinnosti boj o každého invalidu protože už prostě na trhu nejsme a je neuvěřitelné co vám jsou všechno schopni nabídnout aby vás přetáhla konkurence. Na závěr za sebe řeknu ze bych pracovala stejně dobre kdyby nebyly žádné dotace a práci bych si vždycky našla. Dotace křiví trh a přitahuje gaunery

    reagovatZatloukalová2017-10-13 07:16:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Babis nahrad.

    reagovatokamura2017-10-13 05:55:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE: Liborek debilek

    Tak v 16 letech jsi byl "Nedělko" v důstojnické škole? Tak to čest práci soudruhu. To je dobře, že jsem tušil co jsi zač!!!

    reagovatjunior2017-10-13 02:19:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ano....tohle je jedna z variant....z praxe znám ještě tak 2 vychytávky :-))))

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 17:57:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • achjo

    Myslel jsem,že horší prezident než Havel být nemůže,ale spletl jsem se.

    reagovatJakub2017-10-12 16:18:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Štědrá dotace na invalidy opět vede jen a jen k podvodům jako u všech dotací. Jsem personalista jedné Prerovske známé firmy a dělali jsmeVR na ostrahu našich skladů. V tendru bylo 7 agentur a z toho 4 podali nabídky které byly výrazně podhodnocené. Bylo nám vysvětleno ze ta agentura která zaměstnává invalidy dostává redundanci jejich mzdových nákladů a naše společnost si dokonce v tomto případě uplatní významný daňový odpočet. Proto si mohou dovolit podstrelit cenu tak,že konkurence nezapojená do invalidního byznysu nemá absolutně šanci. A tak jak to bývá roste kmotříčkovství s ZP a pospíšílíkové a další kmotri parazitují a bohatnou. Kdo nevěří ať se třeba zeptá Lupače z Emosu jestli je tento pŕibeh pravdivý.....

    reagovatZdenek2017-10-12 14:21:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Libore včera jsem se díval na tebe dalekohledem.Strašnej ksicht.

    Ty máš možná hemoše, z toho, jak si tě vzal Vláďa do parády.

    reagovatVinnetou2017-10-12 14:20:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Libore včera jsem se díval na tebe dalekohledem.Strašnej ksicht.

    Tak já mám kolimátor a infra s laserem!!!

    reagovatLibor2017-10-12 12:52:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE: Liborek debilek

    Ty pičo-měl zastřelit víc okupantů,když takoví jako ty byli posraní a zalezlí.A ted anonymně kecají.

    reagovatPinochet2017-10-12 12:19:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE: víš vubec Libore co to je radost?

    To bychmožná měl kdyby jsi tiše odešel z těchto stránek.Přerov má jiné problémy a je zbytečné se zabývat hňupama ala Libor + Hučín.Prostě řečeno pro debili ala vy.Táhněte do hajzlu.

    reagovatMirda2017-10-12 11:37:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Libore včera jsem se díval na tebe dalekohledem.Strašnej ksicht.

    Raději ti nebudu říkat kde mám dioptr namontovaný.

    reagovatsmrt2017-10-12 11:31:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • doplatek na bydlení

    https://olomouc.idnes.cz/strazisko-ubytovna-stiznosti-davky-doplatek-na-bydleni-pkr-/olomouc-zpravy.aspx?c=A171010_357052_olomouc-zpravy_stk

    reagovatK.2017-10-12 11:19:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE: Liborek debilek

    Je apsurdní když terorista V.H. může někoho učit střílet. Vždyt ten člověk byl 4x v kryminále za nejzavažnejší trestnou činnost spojenou se zbraněmi. To že zastřelil 2 vojáky co plnili své povinosti jen dokresluje co je to za gaunera. A takovým se dávají metály a ocenění že je válečný veterán 3 odboje který tady nikdy nebyl. On ten gauner ani nebyl na vojne neboť byl pořád v kryminále a ješětě se s tím chlubí že nepřísahal. No prostě hrůza a děs co se tady děje,.

    reagovatLevicový volič2017-10-12 11:17:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE: Liborek debilek

    15 metrů??? Si děláš srandu? Už na poddůstojnické škole, když mi bylo 16, jsme začínali na 25 metrů :-)))) a rozptyl nad 30 cm byla ostuda.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 11:08:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Liborek debilek

    Nejprve jsem nic moc netrefil. Potom ale si mne vzal do parády pan Hučín, který mi i předvedl co a jak. No a nyní se rozptyl mých zásahů dá zakrýt papírem A4 a to na vzdálenost 15 m.

    reagovatLibor2017-10-12 11:01:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Liborek debilek

    A trefil si se aspoň ty blbče? Vsadím se že bys netrefil ani stodolu. Běž si blábolit někam k sámošce

    reagovatVentil2017-10-12 10:56:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • STB

    Prej to ústavní soud vrátil k novému projednání, protože agenti, kteří svědčili, nebyli zbaveni mlčenlivosti. Takže se vše vrací na začátek. Ta pomalost soudů, je asi všude stejná:-) jinak, kolik agentů, sedí u nás na vysokých postech? Asi bychom se divili :-)) jeden zrovna řídí fotbal

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 10:54:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Mě jsou tyhle věci fuk ;-) Nic z toho nemám, a nic to nezmění.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 10:50:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Zrovna jsem se dozvěděl, že komunistický udavač Bureš (Babiš) prohrál Ústavní soud na Slovensku. Pan továrník Hučín bude mít velkou radost.

    reagovatLibor2017-10-12 10:39:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Tak říká se, že štěstí přeje připraveným a já chci být připraven.

    reagovatLibor2017-10-12 10:12:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Teda, ty se máš.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 10:07:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Včera jsem si byl zastřílet v nově otevřené střelnici v Kazetě. Je to v bývalém krytu. Jako terče jsem si vybral estébáka Babiše a potom i proruského ožralu Zemana. Vážení, to bylo paráda. Zítra jdu zase. Škoda, že náboje jsou dost drahé, ale asi přejdu na malorážku.

    reagovatLibor2017-10-12 10:04:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jen se musím usmát, Jura se tu vždycky bil za socany, pokud mu někdo neukradl nick, tak mě hodně překvapil. Rétorika v jeho příspěvku spíš odpovídá někomu z SPP nebo některých jedinců z ANO. Asi si potřeboval ulevit před nadcházejícím propadákem ČSSD v parlamentních volbách. K tomu zaměstnávání postižených. Mít chráněnou dílnu není žádný med. Kor výrobní firma musí mít jasný řád a pořádek, Se ZPSkama to nejde. Možná mu tam dělají úklid nebo jednoduché činnosti.

    reagovatKuzma2017-10-12 09:57:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to XXL

    Naprostý souhlas pane. V jedné nejmenované firmičce ZPS lidé fungují, a dělá to obeovské problemy v kolektivu. I přesto, že tito lidé mají nějakou sílu vykonat danou práci, radi to nechají kmenovým zaměstnancům. Těm se to pochopitelně nelíbí a už to jede. Docházka taky nic extra. Máte naprostoz pravdu. Palec hore!

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 09:46:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:do prdele

    Kde jsem psal něco o Babišovi proboha????? Já opravdu zírám. Kolem mne je mnoho jinych firem a živnostníků. Spoustu jich znám. A znám par lidí, co pracovalo v souvislosti s dotacemi. Můj zaměstnavatel v tom nehraje roli, a ani to nemá zapotřebí. Nejsem práskač, ale baví mne, kterak si někdo myslí, že se nic neděje. :-)))) A prosím, kde jste zase vytáhl Babiše? Nepotřebujete psychiatra?

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 09:42:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Žádný zaměstnavatel nechce mít nevýkonné lidi ve firmě. Nepřináší mu to užitek, nabourává mu to výkon celého kolektivu, musejí to za něj dotahovat ostatní, Mít ZPS na pracovišti není pro zaměstnance žádná výhra. Mluvím z vlastní skutečnosti. Vyzkoušeli jsme jich několik, s každým byl nějaký problém, kvůli kterému nakonec odešel. Takže se nedivím kumulaci ZPS v chráněných dílnách.

    reagovatXXL2017-10-12 09:41:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Nedělko, pan Babiš a spol. přece nepodvádí, pokud ano měl by jste to hlásit. Budoucí premiér by měl být křišťálově čistý. Ale pod nějakým skrytým nickem by jste nám to sem mohl šoupnout, abychom se poučili, nebo by jste mohl zajít na úřad práce nebo na jiný státní orgán a podat informaci jak se podvádí. Protože jinak na všech zaměstnavatelích ulpí špína, že jsou podvodníci.

    reagovatKa2017-10-12 09:36:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Díval jsem se včera na kandidátní listiny a Pospíšilík kandiduje za SPO, tak jsem si prohlédl na www.volby.cz za koho Pospíšilík kandidoval a za koho Mathonová. Pospíšilík v roce 2014 za SPO a Mathonová nezávislý kandidát, můžete se podívat na: https://volby.cz/pls/kv2014/kv21111?xjazyk=CZ&xid=1&xv=23&xdz=3&xnumnuts=7104&xobec=511382&xstrana=0&xodkaz=1. Tak jak byli u SPP na jedné kandidátce zástupci různých uskupení, tak to je i u Prosperity.

    reagovatNevím, kdo tu lže, ale vypadá to, že spíš p. Mer.2017-10-12 09:31:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Juro,

    :-))))) Tak to mne pobavilo. Škoda že musím byt loajální, a překonat svou touhu, sem uvést několik přikladů, ktere jsem osobně zažil, jež vás uvádí ve velký omyl. Holt, od stolu není vidět:-)))))

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 09:23:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotace mezd

    S tímto podvádí toliko lidí, až je mi z toho zle. Neviním tyto lidi, viním systém, že jim to umožňuje. Umělá zaměstnanost, a-la 89-

    reagovatPetr Nedělka2017-10-12 09:19:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Juro,

    asi pana Pospíšilíka nemáte moc rád. Mé doporučení - zajděte si do nějaké funkční chráněné dílny a poptejte se na klady a zápory na takové zaměstnávání. Každá firma v ČR musí na každých 25 zaměstnanců zaměstnávat jednoho zdravotně postiženého, jinak státu musí odvádět cca 160.000,- na každého, kterého nezaměstná. Protože je nikdo nechce zaměstnávat. Jsou to vesměs lidé doléčení po rakovinách, vážných autonehodách, vrozených vadách, vážných nemocech ze zaměstnání nebo méně závažných duševních poruchách. Jsou to lidé těžce zaměstnavatelní, hůř jak 55 letí. Počítá se, že jeden zdravotně postižený člověk zastane cca 30% člověka zdravého. Takže za jednoho zdravého na stejný výkon jsou potřeba cca 3 zdravotně postižení. Je pravidlem, že takto postižení lidé jsou více jak 6 měsíců v pracovní neschopnosti, zaměstnavatel za ně musí odvádět zdravotní i sociální pojištění. Nejsou schopni vykonávat náročná povolání, většinou se jedná o jednoduché, opakující se činnosti. Lidé s duševní poruchou potřebují trvalou asistenci. Vesměs všichni musí mít trvalou kontrolu. Zaměstnavatelé za to mají od nás určité úlevy jak příspěvek na mzdu, tak na úpravu pracovního prostředí. Kdyby to byl takový byznys, tak by to dělal každý, mnoho zaměstnavatelů formou chráněné dílny není. Takový zaměstnavatel je pod detailní kontrolou všech státních orgánů, od pracovního prostředí, odpady, bezpečnost práce, hasiče, úřad práce, daně, ad.. Žádná firma nechce být pod tak detailní kontrolou, jako jsou zaměstnavatelé zdravotně postižených. Je to spíš závazek. Proto bych doporučil panu Jurovi, aby za námi na úřad dorazil a seznámíme ho s realitou, může si potom založit také chráněnou dílnu, podpoříme ho, dáme mu dotace a budeme mu držet pěsti, aby to rok vydržel. Když je to takový byznys, mohl by jste to p. Juro pokusit. Ozvěte se.

    reagovatÚřad práce.2017-10-12 09:19:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nenapsal bych to tak ostře ale souhlasím s jurou. zemanovec Pospíšilík šel navíc do komunální politiky s názvem Prosperita - věděl, že na Zemanovce se nikdo nechytí. To mi připadá velmi ubohé, stydět se za svou stranu...a lže a lže a lže i v jiných věcech.

    reagovatMer2017-10-12 07:47:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Včera jsem se dozvěděl informace jaký je Pospíšilík gauner a přitom se tváří jako morální politický matador a slušný živnostník. Přitom si mastí kapsy ve velkém kšeftováním s invalidními spoluobčany pro které si dokonce založil družstvo a kasíruje z jejich neštěstí velké dotace které mu zůstávají v kapse. Tak to je pěkná zrůdnost. Horší než fotovoltaiky. V holesově má přezdívku kmotr prase. Kurví tím navíc trh práce protože slušní zaměstnavatelé nemůžou konkurovat kmotrovi Pospíšilíkovi kterému stát s dotací platí mzdy a na tom kmotr prase parazituje. Tak to je hustý kdo nám to sedí v MZ

    reagovatJura2017-10-12 07:14:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bude mínusová nezaměstnanost.Pár hodin asi.

    Zkuste postavit 10 autobusů do Husovy ulice pro firmu Futaba,třeba se jim úderníci podobné barvy budou líbit.

    reagovatArtaban2017-10-11 23:32:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud se to nebude týkat celého města včetně ubytoven,tak je to k ničemu.Celý Přerov je vyloučená lokalita!

    reagovatPR2017-10-11 22:01:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Nedělejte si iluze, že toto opatření má nějak zamezit přílivu dalších utiskovaných.

    Chápu. To abychom dali hlas, v prezidentské volbě, profesoru Pavlu Kohoutovi. Viděl jsem někde, že usiluje o hrad. To by bylo panečku něco :-))))) proto jsem se smál, ihned mi to naskočilo :-)))

    reagovatPetr Nedělka2017-10-11 20:31:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Nedělejte si iluze, že toto opatření má nějak zamezit přílivu dalších utiskovaných.

    To není k smíchu. Kluci šikovní z Nenávisti zdarma nebo z Evropských pahodnot nám to správně multikulturně vysvětlují.

    reagovatKarel Strnad2017-10-11 19:53:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Žádám redakci

    aby okamžitě vyrazila na polici podat vysvětlení kvůli vyjádřením pana Dirgy. Nebo to vysvětlování na policii platí jen když se někdo otře o nedotknutelné???

    reagovatKarel Strnad2017-10-11 19:50:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taki mas v hlavě dilinu ty ocas hlavaty co ceš vyhlžovat dežozonu ty pekne masti v palici jaaaj citaž to pavlicek jaaj more taki vidis kolik dylin vyjebanich tu puse mrtky

    reagovatDirga2017-10-11 19:45:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Nedělejte si iluze, že toto opatření má nějak zamezit přílivu dalších utiskovaných.

    :-)))))

    reagovatPetr Nedělka2017-10-11 19:12:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ve vepřově vyhlási Puchna, Kykyryký Dangerzone.

    To je prča, jako by to vepřované už dávno nevěděli.

    reagovatVepřov nad čebvou2017-10-11 18:38:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nedělejte si iluze, že toto opatření má nějak zamezit přílivu dalších utiskovaných.

    Ale notak, nebuď xenofob a rasista. Vždyť kolik se již vynaložilo peněz, aby nás rasisty a xenofoby přesvědčili, že ty řeči o nezaměstnatelnosti atp. jsou jen sprosté lži a pomluvy. Takže šupky hupky do Futaby vytvářet hodnoty za 15 tisíc hrubého. A pokud budou pracovat fakt dobře, tak možná i 17, a pro fakt dříče 18 tisíc hrubého. A za těch 18 hledají i ing. technology, takže vzdělaní utiskovaní mají velkou šanci.

    reagovatKarel Strnad2017-10-11 18:26:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nedělejte si iluze, že toto opatření má nějak zamezit přílivu dalších utiskovaných.

    No jo...ale kdo takového roma zaměstná? Jsou pochopitelně vyjímky-a ty znám, ale většina je nezaměstnatelná...

    reagovatPetr Nedělka2017-10-11 18:13:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nejsem volič SpP

    Ale svým způsobem si všímám, že ačkoliv je anonymně napadán, a to pokaždé, věnuje tady čas a poskytne "nějaké" vyjádření. O tom, zda s ním člověk souhla, či nesouhla, nejde. Jedná se o to, že kdyby byl skutečně takový arogantní křivák, jak ho častujete, proč by zde ztrácel čas. A pod plnou identitou. Že je to skutečně on, lze identifikovat. Tak, jako lze identifikovat i jiné angažované lidi, kteří zde ale píší potají, a chovají se dost pod úrovní, i některých ostrých diskutérů. Je problém reagovat věcně?

    reagovatPetr Nedělka2017-10-11 18:10:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedělejte si iluze, že toto opatření má nějak zamezit přílivu dalších utiskovaných.

    Dle mého je cílem snížit příliv do tzv. ghet a rozprostřít chudáky utiskované po celém městě. Tím nemyslím jen Přerov, ale obecně. Oni předkladatelé tohoto zákona mají vlhké sny, že pokud utiskovanými obšťastní další pracující, takže ti je svým vzorem převychovají na pracanty oblíbené svým okolím. Nebo alespoň to, že pokud budou rozptýleni, tak nebudou tak na očích. A pro pana Kohouta mám radu: firma Futaba z HavlBrodu strašně touží po zaměstnancích. Co tak tímto směrem napřít snahy o zaměstnávání utiskovaných. Jsou to kočovníci, takže stěhování jim nedělá problém, což dokazují ti co se sem stěhují z Ostravska a Karvinska. Jen bude potřeba vedení Futaby přesvědčit, že i když tak mohou vypadat, tak že to nejsou Rumuni ani Bulhaři, ale pracovití nešastníci z Česka... Oni totiž ve Futabě již Rumuny a Bulhary nechtějí, rasisti jedni japonští.

    reagovatKarel Strnad2017-10-11 18:08:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Fochr

    já mu to věřím, neboť já se podepsal, článek podepsaný není. Ale pro mě není důležité jestli je či není křivej, jestli mě napadl či poděkoval za názor, jestli si tu notujeme nebo nadáváme do pitomců - to vše jsou pičoviny. Pro mě je důležitá budoucnost této díry ve které bohužel žijeme a to je to co tu řeším, na rozdíl od vás a ostatních co na něj osobně útočíte

    reagovatJarda Fochr2017-10-11 18:07:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Člověk nestranný, který si přečte vlákno, vidí sám, kdo uráží a utočí. Je to takový obrázek diskutérů. Ostatně pojem "zaútočil na anonym", je směšný. Anonym je bez adresáta, je to v podstatě neosobní pojem, čili jakákoliv foemulace odpovědi, či reakce, je netýkavá. Naopak, anonymně někoho urazit, je právě absolutně nekorektní a zbabělý počin. Tak nějak to vykresluje osobnosti autorů, takových poznámek.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-11 18:03:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    myslíš Kohouta, že pochopil. Teď nechápu já tvou poznámku. Kohout zaútočil na anonym a pak se vykroutil. Tečka. Křivák. tečka

    reagovathm2017-10-11 17:37:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já myslím, že zdravě uvažující jedinec, by to měl pochopit, jak to myslel.... respektive napsal.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-11 17:34:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Fochr

    vy Kohoutovi věříte, že to o anonymu myslel na autora článku.? Tady názorně vidíte co je to za člověka, že okamžitě reaguje výmluvou a překroucením ve svůj prospěch. Prostě Vás napadl jako, že jste anonym a samozřejmě to zase neumí chlapsky přiznat a jen se obyčejně omluvit a říct Vám dobrý den, děkuji Vám za Váš názor. Je křivej, jak turecká šavla...

    reagovathm2017-10-11 17:29:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohouta moc nemám rád,ale Kohoutová je moje tajná láska.-Berenika.

    reagovatArtaban2017-10-11 16:35:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jj na ferovku s 32 pribuznima.Jsi mrtka s malim perem a 32 pribuznych ti sousta starou.

    reagovat...2017-10-11 16:23:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Metastáze jsou po celém Přerově.

    reagovatAtatutk2017-10-11 16:22:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pico neser mimpico more uaaaaaaaaaaaaaa

    reagovatDirga2017-10-11 16:20:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaaaj more spinavi taki chceš abyh zo starou odysel zo prerova proc ty mrtko ušatá som more vybudoval zazemý kokot plesaty tu zije celá rodina je nás debil vachales 32 mojich prybiznych jaaj taki co rykas teď ty bleda zloutenka kto umý mrtat socheres pelo do tvůj kadak sak taki blede malé gadzuv kar bi tvoja stara jinak projajcovala moj ftica pak už takovi gadzo vijebani nikty nechtela mam nervi ty kokoti mrtka tak pod na ferovku taki celovku dostanes ti vajca z prdele vyskocijou

    reagovatDirga2017-10-11 16:19:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co tak to udelat obracene.Co tak oznacit lokality ktere jeste nejsou napadeny a tak ochranit prerovany od sireni teto komunity.

    reagovatRodak2017-10-11 16:02:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Jarda Fochr

    Ta poznámka o anonymech byla myšlena k autorovi příspěvku, pod kterým diskutujeme.....

    reagovatJiří Kohout2017-10-11 15:56:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Kohout

    Pan Kohout zde nevystupuje pod plnou identitou, že by byl akční atd. On totiž trpí narcisovskou úchylkou všem a do všeho kecat, přesvědčovat celý svět, že pouze on je ten nejchytřejší, vyvolený, nenahraditelný, že pouze jeho pravda je ta jediná a běda tomu, kdo si tohle všechno nemyslí.

    reagovatbp2017-10-11 15:25:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Kohout

    ještě něco: nespojujte mne s těmi kdo tu na Vás anonymně plivou a házejí špínu ať uděláte co uděláte. Já proti Vám nic nemám, je mi jedno jestli na radnici sedí Lajtoch, Zácha, Měřínský nebo Vy, ale bohužel taky žiju v tomhle hnusném cikánově, tak se zajímám a snažím o to zde přežít co nejlíp to jde. Na Vás se mi líbí, že jste akční, máte snahu něco dělat a navzdory všemu tady ještě pod plným jménem vystupujete na tomto webu. Proto můj dotaz neberte jako útok či provokaci, ale snahu přispět radou či nápadem aby ten záměr vyšel co nejlíp. Proto znovu: je nějaký důvod proč tam je Škodova, Husova a Kojetínská, kde ubytovny snad nejsou (a kde když se jich pár nastěhuje do bytů tak to nikdo nepozná), a není tam třeba Žerotíňák kde ubytovna je a hodně to bolí? Pokud co píšu je blbost klidně mi to napište, zákon jsem nestudoval, detaily neznám, jen se snažím selsky uvažovat.

    reagovatJarda Fochr2017-10-11 14:52:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Ale Dirga nechce urobit dzeti,proto trtká kakades. Ostatní cikáni by to měli taky tak dělat.

    reagovatxxx2017-10-11 14:38:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ja vim to je proto ze cigosi maji male pera a koule jak antiperle

    reagovatzdar2017-10-11 14:26:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Dirga nevi,on trtká do chundele kakades

    reagovatxxx2017-10-11 13:51:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hej dirgo prej maji cigosky uzky kundy.

    reagovat...2017-10-11 13:44:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    "Dirgo", udělej Přerovu pápá.

    reagovatbp2017-10-11 13:38:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To Jarda Fochr

    Nyní máte příležitost se ukázat, jak moc vám jde o pověst města, jeho vizitku, jeho budoucnost, jeho slušné a čistokrevné občany, ... Ukažte nám na co máte koule, aniž byste se opět vymlouvali jak a proč to nejde, připosraní z diskriminačních a rasistických keců a výhrůžek. Hodně toho však od Vás lidé nečekají, když vedení města tvoří "procigánské" osazenstvo.

    reagovatftw2017-10-11 13:33:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Potrefený Dirga more se ozval.

    reagovatJakub2017-10-11 13:28:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Sak co mislis more ze my vystihuje s zo starou ty dylino a kte budu bydlet chujumtrko u tvojej meťery v ryci chavalez avarde chala mindž pes tvoj tatu taki picovini puostys s hubi

    reagovatDirga2017-10-11 13:18:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zde neplatí....

    Naprostý souhlas. Zde se pojede opět stylem pokus/omyl!!

    reagovatbp2017-10-11 13:15:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co třeba Popovice?

    reagovatBojovník2017-10-11 13:13:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zde neplatí....

    "Pozdě, ale přece!".....zde platí:"Pozdě, ale pozdě!". Město, jako je Přerov, musí mít tyto možnosti našlapané, ještě než vejdou v platnost!!!

    reagovatPetr Nedělka2017-10-11 13:12:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bydlení navíc není povinné

    V Moštěnici u nádraží mají pěkné kontejnery ,tam by mohli mít levné ubytování a dají se také naložit a odvézt...

    reagovatJarek2017-10-11 13:11:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A co třeba Újezdec?

    reagovatftw2017-10-11 13:03:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To Jarda Fochr

    Asi byste se p.Kohout divil, kdyby se zde lidé podepsali. Raději to nechtějte vědět. Ikdyž věřím, že byste rád zase někomu udělal zle nějakým tím malým TOčkem, co? :-))

    reagovatftw2017-10-11 13:02:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • , že opatření nelze vztáhnout na území celého města. To budeme muset nějakou ulici vynechat. Co třeba Čapky Drahlovského?

    reagovatAle to je škoda2017-10-11 12:52:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To Jarda Fochr

    Typická reakce p. Kohouta - nemáš stejný názor nebo kritizuješ ten náš, jsi provokatér, politický pohunek, předvolební protivník, hloupý anonym, apod. Skandál z toho teprve p. Kohoute bude, pokud k tomuto OOP budete přistupovat tak, jako ke všem důležitým věcem doposud. Jste chytří až na půdu, ale skutek utek. Pokud něčemu nerozumím, neseru se do toho a nenadělám tak více škody jak užitku. Bohužel lidem bez sebereflexe a jájínkům jako jste Vy (Kohout, Košutek, Navrátil, Měřínský, ...) to nedojde nikdy.

    reagovatbp2017-10-11 12:47:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nemuzou je vyhnat

    kdo by je asi volil?

    reagovataaa2017-10-11 12:06:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To Jarda Fochr

    pane Kohout, děkuji za věcnou odpověď, nicméně já se podepsal, nevím co proti mému jménu máte. Přesně jak píšete - nechceme, aby se objevovali tam kde to bude bolet. Proto se ptám, proč tam je Škodova, Husova a Kojetínská, kde ubytovny pokud vím nejsou (a kde když se jich pár nastěhuje do bytů tak to nikdo nepozná), a není tam třeba Žerotíňák kde ubytovna je a hodně to bolí?

    reagovatJarda Fochr2017-10-11 11:58:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Jarda Fochr

    Opatření má spousty sekundárních problémů a nebude jednoduché čelit situacím, které vzniknou. Pokud nezůstanou místa, kam se lidé budou moci nastěhovat, budou se objevovat tam, kde to bude hodně bolet. Pokud to uzavřeme moc, začnou se lidé žijící ze sociálních dávek objevovat tam, kde bychom to nečekali a bude to působit problémy. Tedy bez důkladné přípravy bych to stejně nepodpořil, protože šité horkou jehlou by to mohlo škodit víc než přinést. Připravovalo se to delší dobu a po konzultacích s krajem se to ještě předělávalo. Opatření nelze vztáhnout na území celého města a pokud určíme oblast, musí být velmi dobře vyspecifikována. To, že z toho opět někdo dělá skandál, je mi ukradené. .....V tomhle město je to standard. Opět bez podpisu....no comment

    reagovatJiří Kohout2017-10-11 11:52:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zahrnout do toho cele mesto

    by bylo nejlepsi

    reagovataaa2017-10-11 11:49:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak jsem rád

    že pan Kohout (i když se mnou nemluví) do toho "šlápl" , nicméně jak píše článek - mohli u toho ještě víc uvažovat. Zahrnout tam celý Bronx u nádraží asi nebylo nutné, zahrnul bych jen ulice kde jsou ubytovny - tedy Tovární, přidal Žerotíňák, Dluhonskou, s ohledem na Chemik možná Velké Novosady, možná Pasáž - Kratochvílku, možná Wilsonovu. Prostě aby se eliminovali "nově příchozí" - nevím jak moc se tlačí nově příchozí do městských bytů na Kojetínské, Husovce či Škodové. Pokud tam není Žerotíňák, tak touto vyhláškou se čmoudi jen přesunou z ubytovny na Tovární do ubytovny na Žerotíňáku či jinde. Pane Kohout, odpovídat mi nadále nemusíte, nicméně je vidět že jste akční a snažíte se, tak prosím zkuste i tyto konsekvence brát v potaz - aby se dobrý úmysl nezvrtl a neudělal ještě víc škody a neroztahal nepřizpůsobivé z nádraží po celém městě. Zkuste to víc vyladit a přemýšlet o víc kroků dopředu - radši to mít o měsíc později a vychytané, než ušité horkou jehlou hned. Děkuji

    reagovatJarda Fochr2017-10-11 11:14:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:A co v městských bytech?

    Pokud by zahrnuli do vyčleněných lokalit celý Přerov, tak by odchod z Přerova určitě přišel. Jak je však uvedeno v poznámce příspěvku - pokud to zůstane v tomto provedení, tak samozřejmě máme nepřizpůsobivé po celém Přerově včetně Předmostí.

    reagovatbp2017-10-11 11:02:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A co v městských bytech?

    ... = odchod mimo vyjmenované ulice, třeba do Předmostí.

    reagovatodchod z Přerova těžko2017-10-11 10:42:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A

    Velka pasaz tam bude taky?

    reagovatRodak2017-10-11 10:15:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co v městských bytech?

    Podle mého by se neměla stávající nájemní smlouva prodlužovat, ale sjednala by se nájemní smlouva nová = nový nájemník = uplatnění OOP = žádný příspěvek na bydlení v těchto vyčleněných lokalitách = odchod nepřizpůsobivých nájemníků z Přerova.

    reagovatbp2017-10-11 10:09:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Dluhonské mosty.

publikováno 17. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 15
Přerov: Dluhonské mosty se 6.

Pravdivé informace přerovské televize

publikováno 17. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 8
Stalo se to při oslavě Dne seniorů v Městském domě.

Kandidát Prachař na "své" cyklověži

publikováno 12. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 159
Kandidát do poslanecké sněmovny za Starostové a Nezávislí ing.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy