Výsledky komunálních voleb.

news img
ANO 2011

10 mandátů
24,34 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.


Ing. Petr Měřínský

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 1
48let, náměstek primátora, Přerov I - Město 3 492
2.
Ing. Hana Mazochová

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 2
62let, ekonomka, Přerov VIII - Henčlov 3 294
3.
Ing. Petr Vrána

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 3
43let, poslanec PSP ČR, Přerov I - Město 3 429
4.
Ing. Tomáš Navrátil

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 4
36let, náměstek primátora, Přerov I - Město 3 322
5.
Ing. Milan Passinger

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 5
26let, manažer, Přerov I - Město 3 221
6.
Ing. Bohumír Střelec

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 6
57let, jednatel společnosti, Přerov VII - Čekyně 3 318
7.
Mgr. Lada Galová

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 7
45let, vedoucí galerie, Přerov I - Město 3 309
8.
JUDr. Vladimír Lichnovský

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 8
33let, právník, Přerov II - Předmostí 3 253
9.
Pavel Košutek

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 9
63let, náměstek primátora, Přerov II - Předmostí 3 328
10.
Petr Turanec

kandidátní listina: ANO 2011
pořadí na kandidátce: 10
48let, řidič, Přerov I - Město 3 134


Občanská demokratická strana

6 mandátů
15,2 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.
Michal Zácha

kandidátní listina: Občanská demokratická strana
pořadí na kandidátce: 1
40let, živnostník, předseda kontrolního výboru města, Přerov I - Město 3 067
2.
Marek Dostál

kandidátní listina: Občanská demokratická strana
pořadí na kandidátce: 2
51let, jednatel společnosti, zastupitel města, Přerov I - Město 2 326
3.
Mgr. Petr Kouba

kandidátní listina: Občanská demokratická strana
pořadí na kandidátce: 3
46let, středoškolský učitel, zastupitel města, Přerov I - Město 2 354
4.
Mgr. Jakub Navařík, Ph.D.

kandidátní listina: Občanská demokratická strana
pořadí na kandidátce: 8
32let, vědec, angažovaný občan, sokol a loutkář, Přerov I - Město 2 349
5.
MUDr. Mgr. Tomáš Kocourek, MBA

kandidátní listina: Občanská demokratická strana
pořadí na kandidátce: 12
40let, primář operačních sálů, lékař záchranné služby, Přerov I - Město 2 255
6.
Mgr. Jaroslav Hýzl

kandidátní listina: Občanská demokratická strana
pořadí na kandidátce: 15
49let, triatlonista, ironman, vedoucí plavecké školy, Přerov I - Město 2 140


Společně pro Přerov a Piráti-koalice politických stran České pirátské strany, Nezávislé volby a politického hnutí Změna

4 mandáty
11,47 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.
Ing. arch. Jan Horký

kandidátní listina: Společně pro Přerov a Piráti-koalice politických stran České pirátské strany, Nezávislé volby a politického hnutí Změna
pořadí na kandidátce: 1
34let, architekt, Přerov I - Město 2 063
2.
Mgr. Helena Netopilová

kandidátní listina: Společně pro Přerov a Piráti-koalice politických stran České pirátské strany, Nezávislé volby a politického hnutí Změna
pořadí na kandidátce: 3
60let, učitelka, Přerov II - Předmostí 1 725
3.
Pavel Ondrůj

kandidátní listina: Společně pro Přerov a Piráti-koalice politických stran České pirátské strany, Nezávislé volby a politického hnutí Změna
pořadí na kandidátce: 5
46let, vedoucí programového oddělení Městského domu, Přerov I - Město 1 718
4.
Mgr. Zdeněk Schenk, Ph.D.

kandidátní listina: Společně pro Přerov a Piráti-koalice politických stran České pirátské strany, Nezávislé volby a politického hnutí Změna
pořadí na kandidátce: 7
38let, archeolog, Přerov I - Město 1 980


Za prosperitu Přerova a jeho místních částí

4 mandáty
10,81 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.
Radek Pospíšilík

kandidátní listina: Za prosperitu Přerova a jeho místních částí
pořadí na kandidátce: 1
49let, jednatel společnosti, Přerov X - Popovice 1 987
2.
Mgr. Bc. Věra Václavíčková

kandidátní listina: Za prosperitu Přerova a jeho místních částí
pořadí na kandidátce: 2
44let, ředitelka ZŠ v Předmostí, Přerov I - Město 1 862
3.
Ing. František Jan Hrabina

kandidátní listina: Za prosperitu Přerova a jeho místních částí
pořadí na kandidátce: 3
57let, projektová a inženýrská činnost ve stavebnictví, Přerov I - Město 1 594
4.
MUDr. Libor Slováček

kandidátní listina: Za prosperitu Přerova a jeho místních částí
pořadí na kandidátce: 6
41let, primář dětského oddělení, Přerov IX - Lýsky 1 640


Komunistická strana Čech a Moravy

4 mandáty
9,33 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.
RSDr. Josef Nekl

kandidátní listina: Komunistická strana Čech a Moravy
pořadí na kandidátce: 1
65let, předseda okresního výboru KSČM, Přerov I - Město 1 619
2.
Mgr. Věra Vránová, Ph.D.

kandidátní listina: Komunistická strana Čech a Moravy
pořadí na kandidátce: 2
64let, SŠ, VŠ pedagog, Přerov I - Město 1 345
3.
Ing. Michal Symerský

kandidátní listina: Komunistická strana Čech a Moravy
pořadí na kandidátce: 3
42let, předseda Reg. rady regionu soudržnosti stř. Morava, Přerov I - Město 1 481
4.
Ludmila Tomaníková

kandidátní listina: Komunistická strana Čech a Moravy
pořadí na kandidátce: 8
73let, ekonom, Přerov I - Město 1 661


Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura (SPD)

3 mandáty
7,16 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.
Ing. Jiří Kafka

kandidátní listina: Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura (SPD)
pořadí na kandidátce: 1
74let, živnostník, Přerov I - Město 1 041
2.
Vladimír Pospíšil

kandidátní listina: Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura (SPD)
pořadí na kandidátce: 2
53let, elektromontážní pracovník, Přerov XI - Vinary 1 019
3.
Ing. Pavel Galeta

kandidátní listina: Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura (SPD)
pořadí na kandidátce: 3
53let, pedagog, Přerov II - Předmostí 1 024


STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ

2 mandáty
6,28 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.
Ing. Antonín Prachař

kandidátní listina: STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ
pořadí na kandidátce: 1
55let, exministr dopravy, podnikatel, Přerov I - Město 1 686
2.
MUDr. Martin Trhlík

kandidátní listina: STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ
pořadí na kandidátce: 5
50let, lékař specialista, Přerov I - Město 1 097


KDU-ČSL a TOP09

2 mandáty
5,9 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.
Ing. Tomáš Dostal

kandidátní listina: KDU-ČSL a TOP09
pořadí na kandidátce: 1
47let, středoškolský učitel, technik, Přerov II - Předmostí 1 221
2.
PhDr. Jiří Lapáček

kandidátní listina: KDU-ČSL a TOP09
pořadí na kandidátce: 6
58let, historik, Přerov I - Město 1 021

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 06. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: český statistický

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    jinam běž ty. Nikdo už tady na tebe a tvé sračky není zvědavý. Asi ti ušlo, že už je po volbách. Game Over!

    reagovatKohoute2018-10-09 20:35:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zavři konečně ten sprostý zobák

    reagovatKohoute2018-10-09 20:01:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Zkuste mi vydefinovat co je korupce z pohledu trestního práva......prošetřit financování znamená, prošetřit zda z toho někdo neměl prospěch. Tedy pokud z toho nikdo prospěch neměl podle policie, tak jsou mi deníky fakt ukradené.....to jsou jen Skládalovi fantasmagorie, ale statečně se již držel až to přivedl do hrobu. Za kopání do všech kolem sebe.......běžte si fakt léčit frustraci jinam.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-09 19:49:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    PČR prošetřovala POUZE financování stavby cyklověže. Nikdo nikdy nešetřil předprojektovou přípravu, projektovou přípravu, výběrové řízení (kromě ÚOHSu), samotný průběh stavby, dokončení stavby, předání stavby atd., kdy tohle všechno SMRDÍ od samého začatku, korunováno nepředložením SD komukoliv za posvěcení RM co by valné hromady PR. Víme?!

    reagovatOpět neříkáte Kohoute pravdu2018-10-09 13:15:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Kdyby policie zahájila trestní stíhání, pak bych koalici opustil. Nebyla tam korupce, tak to mohlo plynout dále. Mnoho křiku pro nic. Máte tam Zach, ten to vyšetří...... ju.

    reagovatJiří Kohout2018-10-08 23:57:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PANE KOHOUT

    Proto jste raději šikanoval jiné, a velké věci se nechali ladem, kolika % se Měřinský podílel s Prachařem, proč nikdo nešel do důsledků nechtěli jste si zašpinit ruce !

    reagovatobčan2018-10-08 17:53:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme - Občane

    A asi i pak pochopíte proč se šikanovala SpP za to, že Měřínský nevydal deníky a my ho po skončeném vyšetřování nechtěli nechat dál šikanovat. Za dobrotu na žebrotu.....;) Ale ta úpornost,jak odvést pozornost od podstaty je docela zajímavá. Ještě zajímavější je, kolik lidí na to skočilo....ANO, nejhorší byla SpP, protože umožnila ANO v Přerově vládnout....

    reagovatJiří Kohout2018-10-08 17:00:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Občane

    Jak mohla SpP vládnout, když ANO mělo ve finále 6 hlasů v radě. Opravdu tady ty debilní komentáře charakterizují kolikrát úroveň jejich pisatelů. Proto se blbost často schovává za Anonymitu......

    reagovatJiří Kohout2018-10-08 16:58:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak už se to vaří bez SPP

    https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-se-rysuje-koalice-ano-ods-a-lidovcu-s-top-09-20181008.html

    reagovatMax2018-10-08 13:05:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ZÁCHA

    sDostálem věčně byli napadány jak od Puchalského tak od Helén nit na nich nenechali suchou nevěřím, že by zapoměli!

    reagovatobčan2018-10-08 12:47:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Levicový voliči

    už se probud kdo před 4 lety vyhrál Vrána za ANO a kdo tu vládl?SpP ta proč by strana která vyhrála musela vládnout? pochopil jsi to?

    reagovatobčan2018-10-08 12:43:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kritikům Záchy a Měřínského

    Jo tak k větším úplatkům. Pardon, provizím. U toho Zácha byl a Měřínský určitě nepohrdne se něco přiučit.

    reagovatPosunout Přerov?2018-10-08 12:43:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kritikům Záchy a Měřínského

    Na to si po volbách někdo hraje? No nekecej.

    reagovatProsadit volební sliby...2018-10-08 12:41:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kritikům Záchy a Měřínského

    Vážení, všichni, co byli zvoleni (a díky počtu kandidátů mají vyjednávací potenciál) mají povinnost udělat takovou koalici, která jim umožní prosadit volební sliby. Stavět to tady na tom, že Měřinský se ošklivě choval k Záchovi a proto by v žádném případě Zácha neměl spolupracovat s ANO je postoj žáka základní(speciální) školy...v okamžiku, kdy se ANO a ODS spojí a nepřipustí do vedení rozvášněné SPP a lobistu Prachaře, tak mají velký potenciál společně město posunout o kus dál (a to v pozitivním smylu). Věřím, že pokud jsou mentálně i politicky vyspělí, tak nepřipustí, aby jejich osobní animozity byly překážkou.

    reagovatPřerovský zoufálek2018-10-08 12:33:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    ale no tak, volil jsem socdem asi jako vy odeesáku ;-)Prostě to nevadí - čo bolo, to bolo, terazky keď som majorom ( námestkom) bude to iné ;-) Asi nebude a marast bude pokračovat.

    reagovat...2018-10-08 12:04:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Volby

    Měřínský je křivák a basta. Slyšeli jste doufám jeho slova na PITV, když prohlásil, že vlastně všechno ON a ty málé strany v koalici byly jen do počtu? Slyšeli jste? A slyšeli jste na zastupitelstvu před 3 lety jeho lži o cyklověži v přímém přenosu. Stále věříte, že je to čestný člověk a dobrá volba....pak jste ignoranti.

    reagovattak tak2018-10-08 11:56:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volby

    tak to zas bude blbec do počtu. Měřínský nemá menší uskupení za koaliční partnery.

    reagovat:-(2018-10-08 11:50:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Kazeto byl národní podnik, protože to předtím vzali Zejdům. A když jim to vrátili, mohli si s tím dělat co chtěli, protože to bylo jejich, třeba to i dát 4x trestanému Hučínovi. To levičák prostě nikdy nepochopí.

    reagovatpravicový volič2018-10-08 11:39:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volby

    Televize Přerov 14 min · Vítěz komunálních voleb v Přerově - Hnutí ANO (10 mandátů) - v tuto chvíli vyjednává koalici s ODS (6 mandátů) a KDU-ČSL a TOP 09 (2 mandáty). "Ano, to je možný obrys budoucí vládní koalice v Přerově," uvedl Petr Vrána, který vede povolební jednání za hnutí ANO 2011. Po sečtení mandátů by měly všechny uvedené strany v pětatřicetičlenném Zastupitelstvu města Přerova těsnou, nadpoloviční většinu.

    reagovatJitka2018-10-08 11:36:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Máte co jste chtěli

    Teď jsou tady všichni najednou hrozně chytří ! Měli jste jít k volbám a výsledek mohl byt jiný ! Nemuseli jsme tu řešit lháře Měřínskeho a všechny ty, co táhli 4 roky Přerov ke dnů. Styďte se přerovaci !!!!!!

    reagovatNespokojený občan2018-10-08 11:12:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    ti milý voliči ODS docela rozumím. Bylo by to docela přirozené, kdyby tu nebyly minulé 4 roky, kdy Měřínský arogantně Záchu přehlížel a v KV mu neodpovídal prakticky na nic. Já osobně si neumím představit, být Záchou, že bych si sedl k jednomu stolu s člověkem této povahy, který mi 4 roky lhal a choval se jako dobytek. Toto ukuňkané individuum má být tím tahounem města. Kde byl 4 roky a kam to táhl. Jen rozhádaný a ušlápnutý magistrát a v Přerově mrtvo. Jen chodníky postaví. No to je počin. Ne voliči ODS, jestli si chce Zácha zachovat tvář a po dalších katastrofálních 4 letech co nás čekají by chtěl ODS někam posunout, neměl by se s touto skupinou vůbec zahazovat a radši vytvořit s Pospíšilíkem opravdu silnou opozici a nechat se znemožnit mistry světa z ANO.

    reagovat2018-10-08 10:47:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Tak ODS se prezentuje jako pravicová strana a jít do koalice s hnutím, které založil estébácký zločinec Bureš je . . . .no nevím jak to slušně nazvat.

    reagovatZ Přerova2018-10-08 10:44:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Typický soc. dem. Trojtečka ? Nechte hodnocení ODS za čtyři roky na lidech v tomto městě. Koalice ANO a ODS + třetí je nejlepším řešením pro naše město. Já bych osobně dal přednost Pospišilíkovi a doufám, že to tak dopadne. Komu voliči za 4 roky uvěří nebo ne nechejte na lidech za 4 roky a na výsledku práce nové koalice pro lidi tohoto města. Z opozice by toho moc ukázat nemohli. Doufám, že alespoň na něčem se shodném.

    reagovatvolič ODS2018-10-08 10:15:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Chápu, takže byste viděl raději, kdyby pokračovalo ANO s SpPP? Nebo je tedy lepší, když se odstaví alespoň SpPP a ODS bude mít šanci prosazovat svůj program? Není to snad jasné?

    reagovatHm2018-10-08 10:03:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    typický volič ODS - vůbec mu nevadí, jaký bordel ve městě minulá koalice s ANO zavedla. Nevadí mu ani to, že dokud byli lídři ODS v opozici, tak na koalici nenechali nit suchou. Takže vlézt s ANO nebo dokonce SpP do nové koalice, tak to si přerovská ODS zadělává na průser při jakýhkoliv příštích volbách, protože jí voliči neuvěří, že lídři ODS nešli pouze po korytech, které odchodem nešťastníka Puchalského leží na cestě :-(

    reagovat...2018-10-08 09:49:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Nejvetši ostuda pro Přerov je ito že 4xtrestany Hučín má medajlu Komenského a to je neco hrozného. A ty další metály tak to je bordel největší. Ovšem tože mu dali válečného veretána je skandál. A ta fabrika Kazeto byl národný podnik a ted to má takový zločinec. Naco tady máme policiji???????Proš s tým nekdo neco neudelá?????

    reagovattaké levicový volič.2018-10-08 09:22:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslím že ANO má více možností s kým utvořit koalici a musí taky přemýšlet s kým to bude fungovat a s kým ne. Za nefunkční považuji spd,Prachaře a Netopilovou. Tzn ty strany za které kandidují i když ostatní mohou být slušní lidé.

    reagovat.....2018-10-08 09:15:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hučín je politická mrtvola a zrovna, tak KAN. To je skanzen Přerova. To není politik a volitelná strana. O tom se už mnohokrát přesvědčili. Proto jen nástěnka a 4 omezení.

    reagovatvolič ODS2018-10-08 09:09:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Každy normalný občan musí pochopit že volby vyhralo ANO a tak je normalné že primátoem bude jejich osoba. Už vidim jak ti tak zvani obojáři 3 odboje v čele s 4xtrestaným Hučínem a s kanem budou dělat bordel a utočit naty co se dohodnou s ANO.

    reagovatLevicový volič2018-10-08 08:34:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Prospeitu neé.Pospišilík se bude chtít rok před volbami zvidtelnit a hodí do toho vidle.

    reagovatKKK2018-10-08 08:31:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když čtu tady ty komentáře nevím zda se smát nebo plakat. Už jednou pochopte, lidi voliči rozhodli. Já volil ODS a doufám, že do koalice s ANO půjde. Ono, z opozice se toho nedá moc udělat. Je jen otázkou, koho ANO osloví jako 3 partnera do koalice. A zase jsou jen dvě možnosti Prosperita nebo SpP. A zazvonil zvonec a všech dalších keců je konec.

    reagovatvolič ODS2018-10-08 08:15:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • socani si to zavinili sami

    kdyby neodmítli Lajtocha mohli mít 6%

    reagovatČSSD2018-10-08 07:56:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Clene ANO

    Jak se ti libi ve strane slabocha co tam trpi lhare? Co z toho jsi ty.? Slusny clovek by tam nebyl.

    reagovatHej2018-10-08 07:55:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Praha mu ukázala

    že žádný slovenský estebák jim vládnout nebude díky že je na 5 místě!

    reagovatPRAHA2018-10-08 07:53:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • když ho tak

    miluješ, tak si ho vem za partáka možná zrovna nikoho nemá a milujte se!

    reagovatPro člena ANO2018-10-08 07:51:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Uz je to tady !

    Prý Hanka Mazochová z ANO bude nâmĕstkynĕ pro finance, prý ráno upečíno. Ví o tom nĕkdo (kromĕ Adreje) ?

    reagovatWhistleblover2018-10-08 07:49:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • anti Člen ANO

    To o tom Hot Johnovi si může Člen ANO nechat až na apríla.....

    reagovatněkdo spadl z jahody na znak2018-10-08 07:33:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotaz

    Nevíte prosím, někdo jestli zástupci ODS chystaji opět nějaký den s dětmi v Michalově a budou si tam s dětmi opět hrát a házet si balónkama jako před volbami? A bude pan Kouba a pan Svoboda dál chodit po městě a rozdávat propisky?

    reagovatSamson2018-10-08 07:32:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Brzy bude jasno. Osobně jsem preferoval na radnici pana Horkého. Je vizionář a líbí semi jeho projev. Jenže ve spojení s Netopilovou se jejich SPP stalo bohužel pro všechny strany neakceptovatelné a i ANO má s SPP po čtyřleté zkušenosti problém. Vést kampaň způsobem všechny urazím a pošpiním a pak se budu chtít kamarádit no tak to nefunguje. Věřím že je to celé práce Netopilové a její přemíra žlučovitosti a nenávisti. Bohužel to potom dopadá i na fajn lidi jako je Horký.

    reagovatČlen ANO2018-10-08 07:18:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro KKK / heč, já mám telefon na strejdu Andreje a ty ne! Heč!

    a kdo asi nastoupil do nezrušené třídy na gjš?

    reagovatich2018-10-08 07:00:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pro KKK / heč, já mám telefon na strejdu Andreje a ty ne! Heč!

    Ano má výbornou strategii.Za naše peníze si nás koupí,zničí levici v zastupitelstvu nemusí makat a Babiš bude president.A nic s tím nenaděláš.Všechno to zajistí voliči levice.

    reagovatKKK2018-10-08 00:10:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:a co na to Jasova

    Souhlasim s timto vyjadrenim i postojem. Ale vtira se mi horka pachut toho, ze 4 roky Michal poukazoval na krivarny Merinskeho a celeho vedeni mesta, tak jako i ty. A ted mam obavu z toho, ze se s tim prolhanym arogantnim a lidsky hnusnym clovekem spoji ODS jen proto aby byla na radnici. Ty tam nebudes. Ale budes chodit na zastupitelstva poukazovat na ty svinstva, ktera Merinsky delal? Budes chtit po nem stavebni denik cykloveze a vyrocni zpravy Prerovske rozvojove? Budes tim kritikem tohoto spinaveho spolku, ktery tu byl doted a bude s obmenou sestavajici s ucasti ODS pokracovat ve svinstvech a odpornem pristupu k vedeni mesta. Tohle jsi chtela a s timto, co prijde jsi schopna se ztotoznit. Nejsi nakonec rada, ze tam nejsi a jako nezavisly clovek se budes moct vyjadrit k tomu nechutnemu co prijde. No, tak zkus na to neco rict. A nezkaz si to pri svem mladi, zustan cista.

    reagovatDanielo2018-10-07 22:57:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro KKK / heč, já mám telefon na strejdu Andreje a ty ne! Heč!

    to vole udělej ze mě ministra a přidám každému důchodci 100000 měsíčně, k tomu fabii s tříválcem a děcka nebudou muset chodit do školy. Nebude to potřeba protože stějně budou po zbytek života chodit kolem popelnic. Kde na to vzal ten STBák tě asi nezajímá,co?

    reagovatpro KKK2018-10-07 22:30:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a co na to Jasova

    Dobry vecer, Jasova je spokojena s vysledkem ODS, bohuzel jiz ne tak spokojena s vitezem voleb a 3 mandaty SPD, a neprijemne prekvapena s absolutnim nezajmem lidi o komunalni politiku, jez je denne ovlivnuje - 38% volebni ucasti je opravdu tristni. Mam radost, ze kolegove dostali duveru volicu, protoze opravdu posledni 4 roky byli videt, ve svem volnem case se snazili mesto pozvednout a kontaktni kampan jsme si opravdu odmakali. Verim, ze duveru lidi ve meste nezklamou a z chatrajiciho mesta zas udelaji mesto dustojne, na ktere budeme moci byt znova pysni. Snad Vas ma odpoved uspokojila :-) Hezky vecer.

    reagovatDaniela Jasova2018-10-07 22:15:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pro KKK / heč, já mám telefon na strejdu Andreje a ty ne! Heč!

    už máš nabroušenou mačetu? nebo něco účinnějšího,

    reagovatKuličko2018-10-07 21:53:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Atak se stalo

    Vidím že jsi znalý. Tak řekni, kdy tvůj guru zveřejní ty výbušné dokumenty, o kterých ví, kde je má uložené.

    reagovatPamětníku2018-10-07 21:52:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro KKK / heč, já mám telefon na strejdu Andreje a ty ne! Heč!

    Po důchodcích ty peníze zbudou v záložně a dětičky se o ně pobijou,Tak neudělal nic,jen všechno zdražil.

    reagovatKulička2018-10-07 21:24:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro KKK / heč, já mám telefon na strejdu Andreje a ty ne! Heč!

    Babiš dal každému důchodci 900kč měsíčně, udělal pro životní úroveň v Přerově víc než celé zastupitelstvo za posledních 5let dohromady.Babiš bude přístí prezident ČR a to nejsem jeho volič.Zaslouží si to za to jak vyluxoval levici:)))

    reagovatKKK2018-10-07 21:10:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a co na to Jasova

    ?

    reagovatno2018-10-07 21:09:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro KKK / heč, já mám telefon na strejdu Andreje a ty ne! Heč!

    zavání mně to infantilitou, s kterou někdy reaguje Navrátil. No- někdo to sluchátko nepotřebuje a někomu kdo ho má, je zase úplně na nic, neumí ho využít. Původně jsem reagovala na to, že ANO v Přerově je pro nás výhodou, protože na kraji i ve vládě má podporu. Jako kdyby ANO dnes spadlo do komunálu z Marsu a nebylo ve vedení už 4 roky. Vrána na kraji se nedokázal postavit za školy - rušení, nebo omezení. Ani vlastní zástupce města na kraji nás nehájí. A někdo nám tady chce namlouvat, jak je super výhodné, mít ANO v Přerově jako vítěze, protože na kraji a v Praze mají stranické spojence. A jestli mně vyhovuje přetvářka a hra na slušné chování? Ne. Proto jsem volila Pospíšilíka. Ale Měřínskému by prospělo, kdyby si na férovost a slušné chování alespoň hrál. Ale tu aroganci, nabubřelost a lhaní asi nejde překonat.

    reagovatach2018-10-07 20:56:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zlata slova. Radsi slusneho Radka Rastaka spolecne s ODS a Prosperitou aby dobrali k sobe nekoho mensiho a bylo by to pro Prerov 100x lepsi nez ten hajzl prolhanej Merinsky, ktereho se velmi radi zbavili v Olomouci na VŠ, kde nosil lejstra z kanclu do kanclu a registroval patenty doktorandu a studentu. Totalni lempl, co se nalepil na Vranu a ANO v pravou chvili, protoze tehdy nemeli lidi. Pani ach jiz popsala drive. TEMNO V PREROVE BUDE 4ROKY POKRACOVAT. Bohuzel za asistence Zachy a to mu za ty 4 roky lidi spocitaji, pokud si to neuvedomuje. Doufam, ze prijdou potom mladsi a slusnejsi a hlavne cestnejsi.

    reagovatJj ventile2018-10-07 20:49:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Atak se stalo

    Levicový čuráku táhni do piče . ty putinův čuráku.

    reagovatNASR...2018-10-07 19:49:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:ODS a KSČ

    Podle mne se normálním způsobem baví.Vám vyhovuje asi jiný způsob,asi přetvářka a hra na slušné chování.Vysvědšení jim vystavili voliči a jsou úspěšní.Že Vám to nevyhovuje není jejich problém.Žádné pseudostrany Přerov nikam neposunou nemají ,kde brát.

    reagovatKKK2018-10-07 19:48:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:ODS a KSČ

    To různé pseudostrany Puchalského,Pospišilíka,Chromce nikdy kouzelné sluchátko mít nemohou.Komu by volali???

    reagovatKKK2018-10-07 19:40:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ?

    mě je celá ČSSD úplně volná, ale bral bych ji radši než teplého Horkého s blbou Netopilkou

    reagovatventil2018-10-07 18:24:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Konec Pucha a smrdutého Kohouta. Jdu oslavovat.

    reagovatMahel2018-10-07 18:23:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:ODS a KSČ

    Sabino, rozdíl dnes je přece v tom, že Měřínský má na Andreje telefon - ten si zjistil těsně před volbami, aby nebyl úplně za blba, ale jen trochu. Takže dnes, když má ten telefóóón, všechno vyřídí, zařídí, vyjedná...je to asi takové kouzelné sluchátko. Škoda, že ho neměl dřív. Nemusely jako koalice pouze suše oznámit občanům Přerova, že 2 pošty se ruší (které pokrývaly každá tak třetinu města)a nahradí je další v centru. Když byla kritika ze zastupitelstva, Navrátil pokrčil rameny, s tím, že oni jako města to neovlivní, že to Pošta...nakonec to dopadlo dobře, Pošta od záměru odstoupila. Ale ten přístup koalice k občanům - o to jde. To je ten vzorek.

    reagovatach2018-10-07 17:49:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pámbůh

    nás chranˇ´před bandou ANO měli by takové výsledky kdyby lidi přemýšleli že Babiš nekandiduje v Přerově!

    reagovatBOŽKA2018-10-07 17:41:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kde je ventil ?

    no prece oplakava konec CSSD...to je jediny dobry co se letos ve volbach podarilo.

    reagovat?2018-10-07 17:39:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jo už balím

    Nejhorší je sklo a porcelán.....

    reagovatExem2018-10-07 17:19:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ODS a KSČ

    K tomu, aby přestali lhát, urážet a normálně se bavili s opozicí a hlavně začali něco dělat, nepotřebují žádné kontakty. K tomu potřebují osobnostní výbavu, slušné vychování a trošku pracovitosti. Ale to jsem jako pravidelná divačka přenosů ze zastupitelstva u nikoho z ANO v Přerově nezpozorovala. A taky nevím o tom, že by přerovské ANO pro Přerov něco na vyšší úrovni vyřídilo ačkoliv mají svého Vůdce a zaměstnavatele u moci už pět let. To mi tedy zkuste nějak objasnit.

    reagovatSabina2018-10-07 17:08:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Zbytečná diskuze

    Možná máte pravdu a váš názor respektuji, nic méně Radka Pospíšilíka znám osbobně a bývalé náměstky a většinu zastupitelů z ANO taky (resp. měl jsem tu "čest" se s nimi setkat a kdybych si měl vybrat tak raději pana Pospíšilíka.

    reagovatcarlos2018-10-07 16:57:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zbytečná diskuze

    Může to být horší.Taková Prosperita se zas bude chtít před volbami zviditelnit,teď mají více mandátů a opustí rok před koncem volebního období koalici.Doufám,že mají ANO+ODS rozum a takové do koalice nevezmou.

    reagovatKKK2018-10-07 16:47:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zbytečná diskuze

    Teď je podle mě úplně zbytečná diskuze nebo názory. Počkejme co vyjednají zvolení zastupitelé a potom můžeme kritizovat a diskutovat aspoň o něčem jistém. Ale myslím, že horší než poslední čtyři roky to být nemůže

    reagovatcarlos2018-10-07 16:30:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Atak se stalo

    Tak ono je to asi takto. Hučín se po nástupu Zemana a jeho ČSSD netajil s tím, že dochází k porušování zákonů a zneužívání tajné služby k politickým cílům. No a tak Zemanovi soudruzi vypracovali plán jak se Hučína zbavit. V Přerově v noci zadunělo několik výbuchů a tak to hodili na Hučína. No a ten byl zatčen, rok vězněn a tajně souzen. No a pak to prasklo. Celé to obvinění byla konstrukce vláda ČSSD. Hučín byl zproštěn veškerých obvinění, odškodněn z našich daní a to že se stal válečným veteránem, tak to už je jiný příběh. Prostě Zeman je veliký zmetek a já se nedivím, že ho Hučín před těmi zfanatizovanými soudruhy důchodci konfrotoval.

    reagovatPamětník2018-10-07 16:27:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chci pogratulovat prerovanům že skončil v politice udavač Kohout. Je to situace kdy se může mezi lidi vrátit slušnost a důvěra.

    reagovatObčan2018-10-07 16:15:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Atak se stalo

    Ty levicovej curaku kazda debata konci u Hucina a tvych pravopisnych chyb. Demente.

    reagovatNo jasne2018-10-07 16:02:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Atak se stalo

    Terorysta Hučín byl v r.2001 zatčen a u něho doma byly nalezeny lejstra které nemel mít. To znamená že on ty lejstra ukradl a přechovaval bez povolení. No a ty jeho zločiny za keré dostal metály a dokonce že je valečný veterán musí být jednou potrestany. Celý ten jeho 3 odboj byly útoky na lidi co chranili našu republiku. Používal zbraně a výbušniny keré ukradl a nelegálbě přechovával a k tomu ty vraždy vojaků co jenom plnily rozkazy a hlídali. Prostě zločinec a gauner.

    reagovatLevicový volič2018-10-07 15:44:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nejvyšší čas

    kde jsi? nebo se ještě balíš?

    reagovatExeme2018-10-07 15:21:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Atak se stalo

    Mám jen jeden dotaz: ví skutečně pan Hučín kde má uložené dokumenty o kterých neustále tvrdí že je má a až je uveřejní tak že to bude bomba? A pokud ty dokumenty má, tak kdy je zveřejní? Za 30, 50, nebo 100 let? Nebo bude neustále jenmlít že nějaké má a jeho obdivovatelé při těch slovech neustále budou mít orgastické záchvaty,

    reagovatPamětníku2018-10-07 15:19:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS + ANO + PRACHAŘOVI SOUMENOVCI = KOALICE

    Kmotři z ANO (říkejme mu třeba zedník) a ODS (nazývejme ho třeba šesták) to dali dohromady už před vobama. Béčko firmy ANO Prachař je vhodným doplňkem. Celkem budou mít 18 mandátů proti 17. Sad počítám správně. Boj bude o rozdělení funkcí. Měřínský chce být primátor, Zácha náměstek, další náměstek Prachař a Galová se těší na post školství a kultury. Že nic neumí, nevadí, strana ji podrží! když bude zapotřebí, dohodne společné lasování se servusem z měšťáku. Přerov se nepoučil!

    reagovatať žije diktatura proletariátu2018-10-07 14:38:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Si představte, že jdete po ulici a šest z deseti co potkáte, jsou ubožáci a ze zbývajících čtyřech jsou 2,3 šmejdi, no a ten poslední může být SPD. Nechtěl bych být ve Vaší kůži, pane Nedělko. Nejlepší za šera do práce a pak rychle dom.

    reagovatnemáte to lehké, pane Nedělko2018-10-07 14:28:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS a ANO by asi nevadilo

    Ale hlavně že se až tak neprosadilo SPD. A doufám, že SpP nebude u válu. Věřím, že i odbor dopravy, převezme někdo schopnější. Že dostal Prachař tolik hlasů, rovněž obdivuji.... šmejd, kterej na lidi celej život kašle- to je komické. Ale kdo se má nejvíc stydět? VOLIČI!!! 38% je výraz ubohosti a pohrdání

    reagovatPetr Nedělka2018-10-07 14:05:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro hm

    Máte pravdu, chybička se vloudila. Takže ty počty vycházejí ještě hůř :o)

    reagovatHm2018-10-07 13:43:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro hm

    naučte se počítat

    reagovatMax2018-10-07 13:05:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bude hůř

    ANO bude hůř a modré straky s jitrnicí Záchou to tady povedou do prd.le

    reagovatjebák2018-10-07 13:03:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hruza bude

    Vymezovala se ach a ventil. Odkud čerpáte, že se vymezoval Zácha?

    reagovatvolič ODS2018-10-07 13:03:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: ODS a KSČ

    Rýsuje se koalice bez SpPP, tak buďte ráda. Další Strojař (bez Kohouta, ale s Prachařem) už zdarma bude, to se vsaďme. Na serióznosti návrhu nezáleželo. Vy to tady nečtete - kolik let se armáda v Přerově popotahovala a co ji to ještě bude stát, onehdá to tu jeden psal. Včil e pere za družinářky a jestli mu řeknete, jak to chodí s přesčasama ve zdravotnictví, najdu si Vás!

    reagovatvy si nedáte pokoj2018-10-07 13:00:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hruza bude

    Pak je taky na zvazeni jestli vubec chodit k volbam, kdyz si to ty particky stejne rozdeli mezi sebou a zmena je ale k horsimu.

    reagovatNo Jardo2018-10-07 12:52:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hruza bude

    Jakmile to Zacha upece s ANO, navzdory tomu, jak se proti nim vymezoval. Pak je fakt na zvazeni, zda ma smysl v tomto meste o nicem dal zit

    reagovatJarda2018-10-07 12:48:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ODS a KSČ

    ale musí tu schopnost mít. ANO mělo 4 roky možnost něco ukázat, ale ani stranická linie jim k prosperitě města nepomohla. Ono se totiž musí něco dělat a vyřizovat chtít. A to u nich nehledejte. Řeči o tom, že právě ANO je schopno pohnout Přerovem, jsou mimo. Kdo asi byl 4 roky u kormidla? A že toho zařídili. Třeba koupi Strojaře, který mohl být zdarma - ale to by se muselo něco pro to udělat, jednat s vážným a seriozním návrhem. A Měřínského jediná schopnost je ta, že si sedl do správného hnutí a stádovost voličů ho poslala kde je. To je celý zázrak.

    reagovatach2018-10-07 12:43:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bylo by to

    18na 17

    reagovatobčan2018-10-07 12:36:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tak si to spočítejme...

    Počty jsou jednoduché ANO + ODS + KDU + Starostové = 10 + 6 + 2 + 2 = 20. Netahejte do toho city, proto jste hlasy nedostali, abyste se k sobě chovali jak rozhádaní sousedi. Oni z těch chodníků taky rádi cuknou, hned jak se naskytne něco lepšího. Třeba technická vysoká škola.

    reagovatKKK - mluvíš mou řečí2018-10-07 12:32:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rozhodně bez ANO

    všichni se spojte bez SpPP bez ANO a bez SPD kde jste občané žili když dáváte hlasy estebáckým lhářom, vyčuranému Vránovi teplouši Horkému a cigánské Helen to vám ty čtyři roky nestačili? jse tak úplatní a nebo bez rozumu!

    reagovatxxx2018-10-07 12:28:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS a KSČ

    Nejlépe pro město bylo ANO+ODS+Prachař.Příští parlamentní volby vyhraje buď ANO nebo ODS.Město potřebuje kontakty na vyšší úrovni.Pospišilík přivede město akorát do izolace.Zastupitelé města jsou schopni něco vyřídit nebo sehnat,většinou pouze po stranické linii.

    reagovatKKK2018-10-07 12:23:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ODS a KSČ

    Přesně tak. Doby, kdy Puchalský jezdil vyjednávat na armádu do Prahy o Strojaři, za zády s Kohoutem, aby jim tam vysvětlil, co vlastně mají dělat, jsou snad už minulostí. Postavte normální, dělnou koalici neodřezanou od okolního světa (podmínky pro to po odchodu silových politiků typu Puchalský + Kohout máte.

    reagovatvolič ODS2018-10-07 12:18:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak si to spočítejme...

    Pravděpodobně s KSČM a SPD nikdo chtít nebude. Pak zůstává: Prosp (4) + SpPP(4) + KDU(2) + ODS(6) + STAN(2) = 20 hlasů. Současně předpokládám, že s SpPP se moc taky nikomu nechce. Takže zbývá 16 hlasů. Z toho koalici nikdo nesloží. Výsledek? Bez ANO to nepůjde. Takže jak? ANO a hromada malých, nebo ANO + ODS + Prosperita?

    reagovatHm2018-10-07 12:10:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Koalice Prosperity

    Ať tak či tak, doba chodníková pokračuje. Pospíšilík může leda litovat svých siláckých prohlášení a zkusit si, jaké je to z opozice. Pane Marku Dostále, nedejte na zdejší analytiky a zúčastněte se správy města z pozic, ze kterých dokážete věci reálně ovlivnit, a to opozice není. Oceňuji moudrost, s jakou jste nevykopali tak hluboké příkopy, jako např. Prosperita.

    reagovatvolič ODS2018-10-07 12:06:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Koalice Prosperity

    Pokud by p. Pospíšilík věděl jak se k jeho osobě vyjadřovali právě ti 3 z SPD pak by byl blázen. Ostatně každý rozumný člověk se těm 3 musí vyhnout širokým obloukem.

    reagovatHARD2018-10-07 12:05:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ODS a KSČM

    Ještě přidat Prosperitu a vůbec by mi to nevadilo je to hlavně o rozumných lidech, tak by byla naděje že bude nějaká změna. Pokud bude vládnout Ano se stále stejnými lidmi tak žádná změna k lepšímu nebude.

    reagovatIva2018-10-07 11:58:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS a KSČ

    Pokud vyšachují ANO tak uškodí Přerovu.Mimořádné peníze rozděluje vláda a kraj.A tam vládne ANO.Už vidím jak se baví s nějakým Pospíšílíkem a s radostí s ním budou spolupracovat.Pospíšilík se asi spojí s kýmkoliv kdo mu dá po 15letech v politice konečně koryto:)))

    reagovatKKK2018-10-07 11:55:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Koalice Prosperity

    je možná utvořit ze slušných lidí, ne z politických pracovníků, lidi KSČM nejsou všichni stejní. Tomaníkovou je třeba vzít do rady, je chytrá a není vyčuraná. Dokázala že v KSČM je jedničkou a mají ji rádi i v ostatních skupinách. Nekl projel volby parlamentní, krajské a jako lídr spadl.

    reagovatkoalice2018-10-07 11:52:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS a KSČM

    Pokud dostanou ze hry ANO, tak tu koalici snesu

    reagovatKarta2018-10-07 11:45:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS a KSČ

    Jestli půjde ODS s KSč,tak vickrát s mým hlasem nemůžou počítat.A bude nás takových dost.

    reagovatKKK2018-10-07 11:40:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Koalice Prosperity

    nějak vám nevychází počty

    reagovat?2018-10-07 11:25:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Koalice Prosperity

    Dnes jsem volal s Pospišilíkem a se zděšením jsem se dozvěděl, že chce poskládat koalici ve složení PROSPERITA, KSČM,SPD a ODS!!!!!! Takze to máme hezkou totalitu v Přerově! Kdybych to věděl dřív nevolím raději nikoho!

    reagovatZubík2018-10-07 11:14:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • taky bych byl rad kdyby vysachovali ANO

    ale asi to tak jednoduchy nebude

    reagovatvolic ODS2018-10-07 10:58:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    to oni nemohou. Praha jim zakázala jít s KSČM raději půjdou s ANO. Tomaníková by byla dobrá volba, ale poslouchat se musí Praha

    reagovatčlověče2018-10-07 10:48:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nejvyšší čas

    Se odstěhovat z tohoto komunistického skanzenu. Už roky říkám, že každé další vedení radnice na čele s primátem stojí za větší hovno. Tahle díra je začarovaná. Zácha to dá s ANO a tím popře své dosavadní působení. A ještě budou trapné keci o vůli voličů. Jdu balit.

    reagovatExem2018-10-07 10:33:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Piráti jsou v trojkoalici. Nepotřebují 15 procent?

    reagovatDotaz2018-10-07 10:32:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: zdare,

    koalice má 18 mandátů. Nebo má podle tebe část strany jít do koalice a zbytek poslat do opozice? Tak to tu ještě nebylo. Ty jsi myslitel:-( .

    reagovat?!2018-10-07 10:28:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Marku Dostale, ty to tu ctes. Michal ne. Tak prosim poslete toho lhare Merinskeho do opozice. Domluvte se prosim vsichni ostatni i s p. Tomanikovo (vsak jste vedle sebe sedele) a poslete toho lhare do opozice a na pracak. Za to co tu predvedli si nic vic nezaslouzi. Horky je trouba, toho tam poslete taky. Maro, nenech Michala kolaborovat, muselo by si mnoho lidi pred Vami odplivnout, vcetne mne.

    reagovatMam prosbu2018-10-07 10:22:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Atak se stalo

    Máš pravdu s tou kabelovou televizí. Já ji např. sledoval, když tady byl Zeman, ale to co z toho dali, tak to neodpovídalo pravdě. Já tam viděl nějaké (asi soudruhy) důchodce, jak nadávali na pana Hučína, který prý byl na Zemana vulgární. Není to pravda, pan Hučín Zemanovi řekl pár informací z období, kdy byl u BIS a bylo zřejmé, že Zeman byl v koncích. Ale největší pecka byla, když Zeman přiznal, že je kámoš s konfidentem a komunistickým fanatikem Prusalisem. To jsem fakt čučel jak puk, kam ho pan Hučín ve svém komentáři a otázce dostal. Ovšem v Přerově ta komunistická klaka je neskutečně blbá.

    reagovatPamětník2018-10-07 10:06:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ta Helena musela ale v noci přirážet. To si dokážu představit...

    reagovatAch2018-10-07 10:06:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jde vyšachovat i ano ostatní se spojte a ANO konec

    reagovatpřece2018-10-07 10:02:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    ostatně - volby v Přerově dopadly stejně, jako návrat našich hokejistů z dvojzápasu z Litoměřic - katastrofa :-(

    reagovatAlien2018-10-07 09:58:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Čím to je, že každé další volby dopadají v Přerově hůř a hůř? Tohle jde za těmi pohodlnými, co k volbám nešli! Teď můžou zase čtyři roky nadávat! Jinak Prosperita slušné, ODS slušné, ale nevím, aby byl i konečný výsledek slušný, jak to půjde bez ANO - to je kvadratura kruhu :-( Tentokrát snad i ty komunisty přibrat, aby tam ANO a SPOP nebyli. Vždyť ono je to jedno - ANO luxovalo hlavně bývalé hlasy komunistických voličů, takže jaká kvazy nevůle - vždyť komunisti i vládu podporují !!!! Přiberte je - Nekl, Tomaníková slušná volba než Horký a Měřínský!

    reagovatAlien2018-10-07 09:56:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevím co tu předvádíte. Koalice je naprosto jasná a už víceméně daná. AMO+ODS+Prosperita = 20 mandátů a to mají v záloze Prachaře +2 = 22 hlasů. O čem tady diskutujete ? ODS a KSČM to by mohl být dobrý fór na Silvestra.

    reagovatzdar2018-10-07 09:41:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nechápu jak někdo mohl volit lidi, kteří 4 roky táhli město ke dnu !

    reagovatNespokojený občan2018-10-07 09:39:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Za 4 roky se to tu jmenuje ZOO Vepřov!

    reagovatTAK TÁK2018-10-07 09:28:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • každému, co mu patří

    Problém Přerova je, že po jeho řízené decimaci v posledních desetiletích se město stalo vhodným pro intelektuálně méně zatížené skupiny obyvatelstva. Lidé schopni soudně a v souvislostech uvažovat jsou už dávno odstěhováni. Je to začarovaný kruh - pokud nebude město usilovat o rozvoj a přiblížení se "normálu", nebude kdo by tuto reprezentaci volil a město bude spát a jednou za pět let (před volbami) napíše do Prahy na lampárnu, kde že má tu dálnici.

    reagovatna odchodu2018-10-07 09:18:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Se mi hned po ranu chce zvracet. Mizerna ucast ukazuje, ze volby jsou v Prerove zbytecne. To neni volba to je stadovita tupost lidi bez zajmu, bez prehledu. Bylo hezky, tak duluzitejsi je chlastat na zahradkach pivo nebo sbirat hriby. Pak si prerovaci zaslouzi ve vedeni lidi neschopne, ci schopne vseho, lhare a arogantni krivaky. A je mi jedno kdo s kym. Jednoznacne pokracuje doba temna v Prerove. Jen pozn. Nejsem a nebyl jsem socan ale nechapu socanske voluce co cekaji od Babisovcu, ze presli k nim. Ze by zvraceny celostatni model slibu a populismu. To jste takovi volici fakt velci chudaci

    reagovatProc2018-10-07 09:04:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nevěřím

    že požírač chlebíčků je zpět ,to se asi někdo spletl!

    reagovatasi tak2018-10-07 08:58:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Atak se stalo

    to nejhorší pro Přerov, ti co nejvíce škodili městu jsou opět zpět,V Praze pochopili.že s ANO ne!Nevím kdo bude rozhodovat o primátorovi ale lhář Měřinský snad ne!Zrušili nám přerovské aktuality, i když kabelovku platíme tak mám malý přehled proto jsem vděčný za každou zprávu díky panu Navaříkovi sem tam něco přečtu, proto jsme mu celá rodina daly hlasy.

    reagovatobčan2018-10-07 08:56:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bez ANO a SpPP

    Ještě abych byl aspoň troch u soudný. Kdysi jsem tu napsal, že komunista zůstane vždy komunistou. Nic méně raději budu když ve vedení města bude paní Tomaníková, než sedmilháři, udavači a odposlouchávači. To by bylo daleko horší řešení. Pane Zácho, budete to mít těžké, ale prosím, Měřínský, Netopilová, Horký a další podobná svoloč už ukázali co dovedou.

    reagovatcarlos2018-10-07 08:33:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:no,

    Úplně mi čtete myšlenky. Jiná možnost snad ani nemůže být.

    reagovatcarlos2018-10-07 08:11:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co vy na to?

    ANO - 10, ODS - 6, Prosperita - 4, SpP - 4, KSČM - 4, SPD - 3, STAN - 2, Lidovci - 2. Vidím ODS mimo hru? Prosperitu jako nechtěný žolík? Pokud ODS se nespojí s ANO!!! Překvapení ČSSD!!!! Možné koalice - 1) ANO, SPD, Prosperita ?, STAN, Lidovci nebo KSČM? 2) ANO, KSČM (nebo SPD), SpP, Prosperita, méně pravděpodobné, 3) ANO, ODS a někdo (dost nepravděpodobné i když?)

    reagovatPozorovatel2018-10-07 08:08:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • aspon

    nejaka dobra zprava :)))))

    reagovatkohout nebude v zastupitelstvu?2018-10-07 08:06:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Re:re pro V

    V hlavnim clanku to neni napsane soatne,je tam poradi,jak lide byli naskladani na kandidatce a za tim pocet hlasu...ale inteligentni clovek to pochopil hned

    reagovatKarel:2018-10-07 08:01:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:no,

    hlavním článku špatně uvedeno pořadí Tomaníková je první před Neklem Symerským a Vránovou, blahopřeji pani Tomaníková je třeba to vyhodnotit

    reagovatv2018-10-07 07:28:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:gauner

    Jauner sou světský, umělcí, kolotoče, střelnice, atrakce, poutě. Kočujou a dělaj love...

    reagovatRischka2018-10-07 05:37:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:no,

    s komančema ODS nepůjde ale souhlasím s tebou že Tomaníková je jednička. Kdyby se na ně vy------ tak by i oni spadli jako socani.

    reagovatasi2018-10-07 04:47:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:no,

    neblahopřeji ale Tomaníkové ano, kdyby bylo takových víc bylo by to dobré pro Přerov. Je ve špatné straně, ale i tak je dobrá

    reagovatKSČM2018-10-07 02:28:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:no,

    Bez SPD? Copak se jí to stalo, už se zbavila třasu z migrantů? Kdyby šla ODS do koalice s KSČ, volil jsem je v komunálu naposled, byť tu cestu k socialismu dláždí vaše suprovní paní Tomaníková. Nevíte, co je s ventilem?

    reagovath.a.2018-10-07 01:27:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:kde jsou pirati

    Ne, to zapříčinil neschopný primátor.

    reagovatPuch2018-10-07 00:40:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jinak jestli se stane Měřínskej primátorem, tak to bude sranda. Už vidím, jak člověk, kterej neumí dát dohromady kloudnou větu a je sotva slyšet, bude řídit ZM. A vůbec nechápu, co tam znovu dělá Milánek Pussynger, kterej za celý čtyři roky v zastupku akorát přečetl slib a jinak mlčel. Přes 50000 hlasů pro SPP, to je taky tragédie, ale aspoň už tam nebude Kojot. A jsem zvědavej, co předvede občan Navařík.

    reagovattentononc2018-10-07 00:39:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kde jsou pirati

    vypada to ze ti zapricinili pad spp

    reagovata2018-10-07 00:35:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 102 (!) hlasů pro jakési recesistické hnutí JAUNER, jako vážně?

    reagovatgauner2018-10-07 00:27:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volove - je to jiz naprosto jasne

    tak se uklidnete - Vzhuru Prerove k novym zitrkum.......ANO + ODS + Prachar si jiz rozebiraji korytka a vy ostatni ...trhnete si nohou

    reagovatno jo2018-10-07 00:25:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Debakl ČSSD

    A proč by se Dvorský neměl udržet ve funkci ředitele?

    reagovat?2018-10-07 00:07:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:no,

    a pokud si dobře pamatuji, tak když se rozpadala koalice, byly nějaké náznaky, že koalice jedná s komunisty. A lidem nevadilo to, že by komunisti vstoupily do vedení města, ale to, že by se daly do holportu s tou bandou arogantních, neschopných koaličníků. Kdy některým nedělalo problém lhát veřejně na ZM. Vadilo spojení, ne strana.

    reagovatach2018-10-07 00:05:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doporuceni

    Udelejte "iron lady" Meazochovou namestkyni pro finance a Zachu a Dostala romské terenní pracovníky a psychosociální pracovníky. Pak to bude fungovat.

    reagovatWhistleblover2018-10-06 23:48:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:no,

    Prachař měl svoji kandidátku, ale v případě koalice ANO + ODS by ho zřejmě přibrali. Vím, že se paktoval s ANO, nebojte. Bez KSČM by to Zácha nesložil. A můžu vám říct, že než ANO a SpPP, tak raději komunisty. Paní Tomaníková je příkladem, že to jde i slušně. Když mně dáte na výběr tyto dvě varianty, volila bych tu bez ANO, SpPP a SPD.

    reagovatach2018-10-06 23:42:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:no,

    … ty sny, touhy, naděje. Vás to ani po volbách nepřešlo. Navíc, jako obyčejně, úplně mimo realitu. Prachař je přece béčko ANO a SPD spolu s KSČ jsou mimo jakoukoli koalici. Leda by něco věděl ventil, co my smrtelníci nevíme. Ale ventil mlčí.

    reagovath.a.2018-10-06 23:22:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • koalice je jasna

    ANO + ODS (Zacha a spol sklapnou usi a skoci po korytkach...mala dom to se pocita) +Starostove = 10 + 6 + 2 = 18 Jeste ze ta CSSD je konecne vymazana z mapy Prerova.

    reagovata2018-10-06 23:09:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • no,

    ODS + Prosperita + KSČM + Prachař + KDU = 18. A ANO, SpPP a SPD by to už neposkládalo. Pro Záchu by takové složení znamenalo primátorské křeslo. Navíc by taková koalice byla výkonnější a schopnější. A to nemluvím o lidském faktoru. Takže ODS nemusí jít do holportu s ANO, poskládá to z jiných a získají primátora. A uchovají si tvář před slušnými lidmi.Tak ti vidím já. Cesta je, jen chtít. A neohánět se volebním výsledkem ANO, že voliči chtěli.... voliči volili tupě s naprostou ignorací k přerovské situaci, volili Babiše, ale nám tady místo Babiše operuje Měřínský a spol. Já bych brala variantu Zácha primátor, tedy koalice bez ANO - SpPP - SPD.

    reagovatach2018-10-06 23:08:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Debakl ČSSD

    Jsem zvědavá, jestli se udrží Dvorský na Želatovske škole.

    reagovatIva2018-10-06 22:56:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když se spoji, mají 19 lidi. A současníci jsou v pr.

    reagovatIch2018-10-06 22:52:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bohužel

    Zácha půjde s každým, je to politik. Mara Dostál to bude mít těžký. A co na to madam Jasová ??

    reagovatAleš Kavka2018-10-06 22:42:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • půjdou do koalice s ANO,se kterou se hádali 4 roky,tak je to největší křivárna.

    reagovatJestli2018-10-06 22:25:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To nebude dobrý

    Lidi asi málo koukali na PP ze Zastupitelstva, když zvolili zase ty stejný lidi. Obavám se, ze těch par novych jmen to nedokáže změnit. Budeme muset čekat další 4 roky. Tedy pokud neprijde defenestrace .....

    reagovatKocourkov2018-10-06 22:21:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Re:Ano

    Ahmed a hostinskej Dostal porusi a do spoluprace se s Ano beztak daji

    reagovatMichal:2018-10-06 22:08:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano ANO

    Uz je to tady,uz je to tady...a co ti modri ptaci??pujdou do koalice s Ano???????

    reagovatZdenka Č.2018-10-06 22:06:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Good bye Kohoute !!!

    Narodil jsem se v tomhle městě a určitě zde i umřu, proto jsem rád, že v zastupitelstvu již nebudou šišlající starci, doktoři, kteří dávají ID cikánům, socani a hlavně, přivandrovalci z Jablonce. Díky, Bože...

    reagovatJan Pávek2018-10-06 22:02:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lidi si nedají říct

    reagovatIch2018-10-06 22:01:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Ministerstvo dopravy znemožnilo dávat napomenutí

publikováno 10. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 21

Tak krom ujasnění principu uhýbání vozidel 

Zacha sere na předvolební proklamace - Fialo jdi do prdele - koryta jsou koryta

publikováno 08. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 305

Strašně se mi líbila předvolební hesla ODS.

V Přerově se rýsuje koalice ANO, ODS a lidovců s TOP 09.

publikováno 08. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 102
V Přerově se rýsuje koalice ANO, ODS a lidovců s TOP 09.

V Přerově se jedná o koalici, ANO šlo první za ODS.

publikováno 08. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 39
Bezprostředně po sečtení výsledků voleb začala v Přerově jednání o budoucí radniční koalici.

Lajtoch prosí úředníky o hlasy. Slibuje seznamovací večírky

publikováno 05. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 73
Tento dopis obdrželi úředníci magistrátu



Vážení zaměstnanci města,

 

kvapem se blíží termín komunálních voleb, v nichž se i já, po delší politické odmlce, ucházím se svými spolukandidáty o Vaši přízeň.

HON NA ROMSKÉ VOLIČE aneb předvolební mítink pí Netopilové v Kojetínské ulici

publikováno 04. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 32
Včera se mi naskytnul neuvěřitelný pohled na trio Netopilová, Horký, Kandráč, kterak si to štrádují po Kojetínské ulici.

Tipování výsledku voleb

publikováno 04. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 120
Pojďme do komentářů tipovat poradi stran a to co je dostane.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy