Žaloba na neplatnost voleb zamítnuta.

news img Žaloba na neplatnost voleb zamítnuta, Kouba i Prachař jsou Přerované

Krajský soud v Ostravě s pobočkou v Olomouci neuznal žaloby na neplatnost voleb, které podala krátce po zveřejnění výsledků komunálního klání jedna z přerovských občanek.

Tvrdila, že dva přerovští zastupitelé - Petr Kouba z ODS a Antonín Prachař (STAN) mají trvalý pobyt v Přerově, ale fakticky žijí jinde. Krajský soud jí nedal za pravdu.

Antonín Prachař má podle výpisu z centrální evidence obyvatel trvalý pobyt ve městě Přerov od 22. června 2018.

„Kandidát tak změnil trvalé bydliště tři měsíce před volbami, z čehož by určité pochybnosti o účelovosti jeho jednání mohly vzniknout. Soud proto zkoumal, zda se jedná o případ náhlé změny pobytu v souvislosti s aktuálními komunálními volbami, které řešil Ústavní soud ve svých nálezech. Dospěl však k závěru, že posuzovanou věc a uvedené případy nelze srovnávat,“ shrnula ve svém vyjádření předsedkyně senátu Zuzana Šnejdrlová.

Námitku soud neuznal ani v případě zastupitele Petra Kouby z ODS. Podle výpisu z centrální evidence obyvatel má trvalý pobyt ve městě už od roku 1986, na adrese Velká Dlážka pak od 25. února 2008.

„Je také nesporné, že byl v uplynulém volebním období zastupitelem města. V Přerově od počátku své profesní kariéry pracuje jako učitel na gymnáziu, je činný v místní neziskové organizaci a jeho děti zde navštěvují školu. Nesporně již dlouhodobou prací pro město v jejím zastupitelstvu kandidát své pouto k obci a životu v ní prokázal,“ konstatuje soud.

Spokojený Prachař.

Nově zvolený zastupitel Antonín Prachař (STAN) má z verdiktu soudu radost.

„Námitku jsem považoval za show, která je součástí místního koloritu. Pro město jsem pracoval i v posledních třech letech - pomáhal s dopravními projekty, mimo jiné i s realizací stavby Dluhonských mostů. Podpora více než dvou tisícovek voličů je obrovský závazek a budu se snažit naplňovat náš volební program, který by měl vyústit k navrácení prestiže městu a jeho místních částí,“ vyjádřil se Antonín Prachař.

Kouba: Jsem občanem města Přerova

Ustavující schůze městského zastupitelstva v Přerově se koná v pondělí 5. listopadu a Petr Kouba z ODS by měl být na ní zvolen náměstkem primátora pro oblast školství.

„Jsem rád, že soud rozhodl ještě před ustavujícím zastupitelstvem. Respektuji právo každého občana v případě pochybností podat žalobu. Co se týče těchto pochybností - jsem občanem Přerova, pracuji zde jako učitel na gymnáziu a mé profesní působení je spjato s tímto městem,“ uvedl Petr Kouba.


Autor Petra Poláková - Uvírová


https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/zaloba-na-neplatnost-voleb-zamitnuta-kouba-i-prachar-jsou-prerovane-20181031.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 01. 11. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    se odstehoval a) do Humpolce b) do Prahy. c) do Brusele.

    reagovatJiri Kohout2018-11-15 02:20:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pánko Kohout mlčí a mlčení je souhlas

    Hentý nepřizpůsobiví se nemusí strachovat. Vybydlí byt nebo barák - dostanou od města nový. Nkdo neřeší náhradu škody. Na energie platí vysoké zálohy (prostřednictvím příspěvků a doplatků na bydlení), přeplatky jdou do jejich kapsy. Ti otrlejší neplatí nic a prachy mají hned na taxíky, mobily, chlast, cigárka...Tak si tu spokojeně žijí, chudáčci utiskovaní.

    reagovatTaky henten anonym2018-11-14 00:42:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Anonyme Gabco

    Zloděj si ty a plat a drž krok!!!

    reagovatAkcionáři2018-11-12 18:12:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Anonyme Gabco

    Zloděj si ty a plat a drž krok!!!

    reagovatAkcionář Čezu2018-11-11 22:04:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Anonyme Gabco

    A tebe sponzorují všichni co musí platit zlodějské ceny ČEZu. Tak drž tlamu a šoupej nohama.

    reagovatAkcionáři2018-11-11 21:58:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme Gabco

    Za proud je nutno platit tržní ceny. Na co mám sponzorovat nenažrané důchodce,kteří stále kvičí,že mají málo. Dacani.

    reagovatAkcionář Čezu2018-11-11 20:28:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vyhnout se pomstychtivým blbcům? Jak si budete čistit zuby, nebo se holit?

    reagovatto by mě zajímalo2018-11-11 18:09:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme Gabco

    A taky zda v Přerově také nejde platit z dávek - příspěvků a doplatků - přímo dodavatelům těch služeb. Dle zákona to prý možné je, ale v tom Janově to prý nejde...

    reagovatHnusný anonym2018-11-11 14:09:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme Gabco

    A ještě tohle: https://medium.com/@kraja/janovská-investice-rekapitulace-28ff780ee275

    reagovatHnusný anonym2018-11-11 14:07:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme Gabco

    Ještě dodám k čemu to je: https://zpravy.idnes.cz/ghetto-janov-litvinov-sidliste-najemnici-socialni-slabi-romove-elektrina-15l-/domaci.aspx?c=A181109_133857_domaci_pmk

    reagovatHnusný anonym2018-11-11 14:06:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme Gabco

    Pane Jiří, to je budoucnost. Mohl byste se rozepsat o minulosti? Bylo by přínosné, kdybyste jasně napsal, zda tohle funguje i v Přerově, třeba to jak se platí nájem 10 800 Kč a z toho 6 800 tzv. "služby" a jak pak funguje vyúčtování těch "služeb". A co to v případě bydlení nepřizpůsobivých znamená pojem služby.

    reagovatHnusný anonym2018-11-11 14:05:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Brzo zabiju bílého somráka u autobusáku. Jak tam není p. Kohout,tak je tam bordel,jak svina

    reagovatPetr2018-11-11 08:55:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ono ti Kohoute, tak nějak, nic jiného už ani nezbývá, že? :-)

    reagovat:-)2018-11-11 08:35:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • DĚKUJI

    moje máma je z velkým G, já z malým g jsem mladší!

    reagovatgabča2018-11-11 08:08:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme Gabco

    Ještě něco pojezdím na Harleji, doučím se pár věcí z konfigurace serveru, třeba aby fungovaly jako certifikační servery, to moc neumím a budu se věnovat firmě, které hodně dlužím.. Politiku budu komentovat podle vlastniho uvážení. A jednu ambicí mám - rád bych se vyhnul pomstycbtivym blbcum. Ovšem to v Přerově půjde těžko...... Tak uvidíme.......

    reagovatJiří Kohout2018-11-10 22:10:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ambice neznají hranic.Nejlépe,kdyby šel do ........

    reagovatKohoutovy2018-11-10 19:05:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane KOHOUT

    zajímalo by mě, jaké jsou vaše životní ambice kde by jste se tak nejraději viděl!

    reagovatgabča2018-11-10 07:26:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme

    Ale Brusel, to by byla jiná káva, že???

    reagovatKohoute2018-11-09 22:53:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Co sem zatahujete mou rodinu?!!! Ta s vaší psychikou nemá nic společného. Nikdo z naší rodiny nepláče, jak je v Přerově utiskovaný, nepochopený ve své genialitě... Vy poslední dobou denně. I když kdoví jak to vlastně je, kolik lidí zde píše pod nickem Jiri Kohout nebo Jiří Kohout.

    reagovatAnonyme Kohoute2018-11-09 22:51:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Stěhování do Prahy navrhujte své rodině. Tam to možná padne na úrodnější půdu.

    reagovatJiri Kohout2018-11-09 20:29:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Já nikdy nebyl předsedou úspěšné vládní strany, ze které někteří uchcávali blahem. Také jsem nikdy nebyl radním ani jsem nijak nevyhledával politickou kariéru. Ani jsem neměl snahu se stát náměstkem ve velké státní firmě. Také se na netu neprsím, jaký že jsem pracovitý člověk, který je nepochopen ve svém zápalu pro dělání dobra. Praha mě nezajímá. jen jsem vám zkusil navrhnout, jak vyřešit tu vaši frustraci Přerovem a vaše neustále neukojené ambice. Znovupozvednutí VV do vládních výšin by vás mohlo udělat nesmrtelným.

    reagovatPane Kohoute2018-11-08 19:55:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Prachaři,

    určitě to byla show, jenže pane Prachaři, pochybuji o tom, že se Vám podaří navrátit prestiž městu a hlavně jeho místních částí, tam se totiž nedělá pro občany vůbec NIC!!! Stačí se tam někdy podívat, je to tam jak za cara Jochara! Ale i tak Vám přeji mnoho úspěchů v boji s větrnými mlýny.....

    reagovatObčan2018-11-08 17:23:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • se stěhují a život zde všem otravují

    pouze cigáni, Kohout a jim podobná verbež.

    reagovatDo Přerova2018-11-07 21:52:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tam jsou jiní ptáci.Tam by si Kohout ani nekvokl:))

    reagovatV Praze2018-11-07 17:18:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Zatím se stěhovat nehodlám a plánuji, pokud nebudou ochotní se mnou nějak dohodnout a půjde jako kdysi, jim pořádně topit pod kotlem. Co jiného mi zbude. Pak se uvidí. Vám ale nebráním, určitě Vás v Praze čekají s otevřenou náručí.......a je jedno kde jste, o místní anonymní zábavu nepřijdete.

    reagovatJiri Kohout2018-11-07 13:25:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    A co tak se odstěhovat do Prahy a pozvednout Věci veřejné znovu do vládních lavic??? Vy na to určitě máte. Zbavil byste se vyžírek, měl byste novou zábavu.

    reagovatPane Kohoute2018-11-06 20:14:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Ale vy jste to dělal zadarmo, protože jste chtěl zadarmo pracovat pro blaho Přerova. Ale zvrtlo se vám to. Zjistil jste, že tohle město je prostě zážitek. Samá vyžírka. Ani ta prevence kriminality to nedovedla změnit, i když APK se snažili seč mohli, dokonce i v novinách se o nich oslavně psalo...

    reagovatPane Kohoute2018-11-06 20:12:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Tak by to podle stejné logiky mohl uvolněný radní dělat dopravu za těžkých 5 tisíc čistého a nemuseli ho uvolňovat. Tam je to v pořádku, u mě je to logicky jasná nenažranost, protože jsem jednoznačně chtěl, ale prostě mi to nedali. Logika anonymní galerky. A pro ty blby, kteří nechtějí pochopit - celý Přerov neobývají nenažrané kobylky. Tohle město nese mnoho perfektních lidí, bezpochyb. Pouze někde jsou jisté povahy více koncentrované a to je pak zábava na dlouhá léta. Přirovnání ke kobylkám, to je určitá abstrakce jejich myšlení, nic víc......;)

    reagovatJiří Kohout2018-11-06 12:03:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Radní Kohout to taky mohl jen odsedět a nehnout prstem.

    Co taky za ty prachy. Ale on se obětoval, kriminalitu v Přerově téměř vyřešil uvolněný flek mu nevytvořili. Jen se mu to zvrtlo, co obyvatel Přerova, to nenažraná kobylka.

    reagovatNebuďte tak cyničtí2018-11-06 11:16:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Aha, takže již ne zdarma... Ono 5 táců mít a nemít je pro mnoho lidí celkem rozdíl. Ale pro vás je to "zadarmo".

    reagovatPane Kohoute2018-11-06 11:12:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    To nebyla urážka. To byl areakce na vaši urážku všech obyvatel Přerova v posledních dvou větách. Cituji:... Tohle město je opravdu zážitek.......nenažrané kobylky, to se jinak nazvat nedá..... Jak se dá jinak pochopit "tohle město"? To je jen ta vaše ulice? Já to chápu jako celý Přerov. No nic, trochu upravím parafrázi: Jaký šel, takového potkal...

    reagovatPane Kohoute2018-11-06 11:08:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aha, Kohoute, takže teď vlastně lituješ, že jsi to dělal jenom za 5 tisíc čistého a ne za 60 tisíc. Nejde ti o to, co jsi udělal, respektive neudělal pro město, ale jde o ty prachy. Jsou lidi, co něco dělají pro lidi i když z toho nic nemají. Ale to ti a tobě podobným asi nic neříká.

    reagovat:-)2018-11-06 10:21:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Máte na mysli těch 5 tisíc čistého za zastupitele a radního. To je fakt, placený jsem byl. Jen bych dostal stejně pokud bych manažera prevence vykonával či nikoli...... Nikdo mi nemusel zřizovat uvolněny flek.....

    reagovatJiří Kohout2018-11-06 08:51:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout to zdarma rozhodně nedělal. Byl placeným radním města Přerova.

    reagovat:-)2018-11-06 07:42:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    že jsi to dělal zdarma, protože by to byly vyhozené peníze, tak jak vše co se týká cigánů.

    reagovatA ještě štěstí,2018-11-06 07:37:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    zarámovat a jít se s tím vyfotit mezi své cigánské kamarády a pak si s tím všichni vzájemně vytřete prdel. K ničemu jinému to totiž není.

    reagovatTak si to můžeš nechat vytisknout,2018-11-06 07:35:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • I v jednu hodinu v noci Kohout jako hrdinný zachránce města Přerova bojuje proti obecnímu zlu zde, na anonymním webu proti anonymům :-)

    reagovat:-)2018-11-06 06:19:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Tady můžete studovat, co jsem tvořil zdarma...https://www.prerov.eu/cs/magistrat/socialni-oblast-a-skolstvi/prevence-kriminality/

    reagovatJiri Kohout2018-11-06 00:57:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Máte tak kratičké vedení, že si dáte dohromady jen stupidní urážku? O kom se celou dobu bavím.....no sousedech. Ne všech, jen vybrané skupině z nich......;)

    reagovatJiri Kohout2018-11-06 00:54:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ach

    To jako opravdu? Celé město .nenažrané kobylky? A tohle dělalo radního a mělo pod palcem prevenci kriminality všech 43 nebo kolika tisíc obyvatel...

    reagovatPane Kohoute2018-11-06 00:25:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach

    Nějaké prodeje asi možné jsou. Město jako vlastník a správce místní komunikace má mít přednost. Ovšem, pokud se ho vzdá, pak je situace jiná. Vedoucího odboru jsem se v létě ptal a tvrdil, že se nic neděje. Za půl roku je vše jinak. Pokusím se zjistit co vše je za tou tichou ztrátou zájmu města o pozemek a důvod prodeje na UZSM. Hodní sousedé jsou to, jen si opravují barák a já je udávám, chudáky......zase budu lítat po úřadech, zjišťovat, zase konflikt na nože. To je krása domov, je to, kde se máme všici rádi.... A je mi naprosto jedno, že tu zase nějaký nenažraný hajzl začne zakrývat svoji hamižnost anonymním vykřikováním o udavačích. Tohle město je opravdu zážitek.......nenažrané kobylky, to se jinak nazvat nedá.....

    reagovatJiří Kohout2018-11-05 23:33:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to jsem nevěděla, že pozemky státu se mohou prodat přímým zájemcům. Tak se omlouvám za mylný názor. A jinak - to, co tady čtu, tak vypadá na pokračování večírku Záchy rádoby v novém kabátě, ovšem s dirigováním radou starších.

    reagovatach2018-11-05 22:48:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Dvořák

    Podmínkou pro rozběhnutí akce "Z" s napakováním vlastních kapes je dostat svého člověka na majetek města. Již několikrát se řešily směny pozemků. Do té doby, dokud je rozhodování magistrátu nestranné, tak zohlední stávající výstavbu. Se Záchou na majetku ale půjde jen o prachy lidí schovaných za ODS.........o nic jiného tady ostatně celou dobu nejde.....ANO to nepálí a v koalici chtějí udržet primátora. Zase se vrací ten smrad ODS a to ještě nezačali pořádně "makat". A spousty z nich si tu hraje na pitomce, že to není věc straníků ODS......to jo.

    reagovatJiří Kohout2018-11-05 21:37:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Dvořák

    Dík za vysvětlení.

    reagovatJiri Kohout2018-11-05 21:27:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Který statik a kdy vyloučil, že by těžkotonážní vibrátory nepoškodily můj dům? To by mě fakt zajímalo. Škody na domu nebyly předmětem žádného sporu! Kdo a kdy ten posudek vystavil a pro jaké účely. A proč o tom nic nevím....???

    reagovatJiri Kohout2018-11-05 21:26:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    cesta je ve vlastnictví státu. Město musí zažádat o převod -na město. No a potom město prodá...:-( cestu a vedlejší pozemek. Ještě hoši nezačali ofi fungovat a už se byznys hýbe.

    reagovatach2018-11-05 20:30:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud Smékal získá pozemek od státu, může držet Ludvu nebo město v šachu pokud by chtěli udělat totéž na co se chystá Smékal ( nebo ten kdo za ním stojí), tedy rozparcelovat a prodat jako stavební pozemky. Mohl by za ten kousek chtít nějaký ten milionek navíc . Tu polňačku koupí od státu maximálně za sto tisíc.

    reagovatDvořák2018-11-05 20:30:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zemina z Kulíškova domu byla svezena na pozemek, který v té době opravdu vlastnil pan Jutner z ODS a pote byla tato zemina převezena na pozemek pana Ludvy, na který byla navršena do obrovské hromady a tato hromada byla po několika měsících rozhrnuta na pozemku pana Ludvy i na onu polní cestu v majetku státu. Byznys spočívá v tom, že bílý kůň Smékal získá polní cestu od státu, za pomoci Záchy i parcelu města, obojí za cenu zemědělské půdy no a nakonec koupí pole pana Ludvy pokud už to není panem Ludvou prodáno. Tři pozemky o velikosti 700metrů čtverečných Kropáč ( ODS ) prodal před rokem v té samé lokalitě kus za milion. Takže bílý kůň Smékal za nějakou cenu získá pozemky od státu,města a pana Ludvy, rozparceluje na osm parcel ( minimálně sedm maximálně devět ) a prodá v žádané lokalitě za nejméně milion kus. Vývar bude záviset na tom za kolik pozemky koupí a kolik z toho dostane Zácha za kladné vyřízení prodeje majetku města. Minimálně čtyři melounky z toho vypadnou. V tom spočívá ten byznys.

    reagovatDvořák2018-11-05 20:23:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • po sobě štěkají jak vzteklí ratlíci.A je ,pánové, po důstojnosti.Jen tak dál,ať se zasmějeme.

    reagovatVIP z Duhové2018-11-05 19:54:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Kohoute,

    výdržba by šla využít, pokud byste pozemek používal v dobré víře, že vám patří. A to asi nedokážete. Škoda, že jste je nepředběhl a nekoupil část kolem vašeho domu. Část cesty jste asi koupil, je na mapě takový zásek, chtělo to celou šířku.

    reagovatach2018-11-05 19:50:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dvořaaku

    A v čem spočívá ten byznys? Z kulíškovych a dalších pozemků nebala zemina ani na kousku polní cesty. Zemina byla se svolením pana Ludvy na jeho pozemcích a konkrétně kulíškova zemina na pozemku kde dnes stojí dům pana Markoviče a v tu dibu oatřil panu jutnerovi, který s tím souhlasil.

    reagovat.......,,2018-11-05 19:27:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dinosauři...

    Jak je vidět, tak boj s nimi neměl žádný výsledek. Ale číslo 118 v prvních týdnech vašeho volebního úspěchu bylo pro některé důvodem k mnohočetným orgasmům.

    reagovatJiří Kohoute2018-11-05 19:18:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Jak to tak vidím, tak vám stát svými kroky znemožnil přístup na váš pozemek a tedy jeho využívání. Co takhle žaloba na stát aby vám opět umožnil využívání a vymoci si předběžné opatření, abyste se na zahradu dostal a mohl ji využívat.

    reagovatCesta a zahrada2018-11-05 19:15:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cesta

    Cesta o které je tu "řeč " fyzicky neexistuje.minimálně tři roky. Tato polní cesta byla zavezena vykopanou zeminou z Kulíškova pozemku. Kulíšek měl podle stavebního stavebním povolení odvézt na nějakou parcelu na okraji Újezdce, ale zhruba 150 plných Tater bylo uloženo na pozemku pana Ludvy a onu polní cestu vlastněnou státem. Takže dnes tato polní cesta opravdu fyzicky neexistuje. Je velmi zvláštní, že tuto parcelu ve vlastnictví státu ( Úřad pro zastupování státu ve věcích majetkových) kupuje Smékal a ne pan Ludva, který je vlastník velkého sousedícího pozemku nebo Město Přerov. Oba subjekty by měly mít přednostní právo na odkup, protože s tímto pozemkem přímo sousedí. Vypadá to tak, že opět chlapci z ODS úřadují, neboť Michal Zácha má svou židli na majetku ode dneška jistou. Na tomto postu Zácha zařídí , aby Smékal byl jediný vhodný kupec tohoto městského pozemku. Pan Ludva možná již svůj pozemek prodal a kluci z ODS si opět budou mnout ruce nad dalším dobrým byznysem.

    reagovatDvořák2018-11-05 19:04:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pardon oprava

    cesta není města.

    reagovatne2018-11-05 17:16:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pardon oprava

    Cesta existuje

    reagovat........2018-11-05 17:09:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak si myslím

    Že by se ti co čtou kecy Kohouta měli podívat že vesta normálně funguje a je ve vlastnictví města. A měli by vědět že nezávislý statik vyloučíl stížnost Kohouta že by projíždějíci stavební technika poškodila jeho dům. Spíše by jsi se měl zamyslet nad kvalitou své stavby

    reagovatKohoute2018-11-05 17:08:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co to plácáš za slátaninu, vždyť to je uplný blábol.

    Kohoute

    reagovatChacha2018-11-05 16:52:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    No, hodní sousedé prostě nesdělují jak chtějí svojí aktivitou omezovat ty, kteří sice postavili před nimi, ale přeci podle nich blbě. Tak jak to stojí nevydělají. Chápejte jak je to právo postaveno. Ne podle práva toho kdo stál dřív, ale podle práva více vydělat! Ta polní cesta je tam desítky let, vstup na zahradu tam mám víc jak deset let. Co chcete řešit, že mám vydržené právo, protože deset let, minimálně od roku 2007 to nikdo nezpochybňoval? Proč je plomba na cestu ve prospěch Smékala, který jako hodný soused nic nesděluje? Protože má pod prdelou právníky, kteří mu jednoznačně říkají co má udělat aby se mnou vydrbal, aby mohli vydělat.....Peněz mají ze spekulací s pozemky asi dost i na právníky, tak si nepomoci k dalším, co jsou už na cestě. Ty přípojky stály hromadu peněz, možná, že i ty zaplatilo město....7 baráku ze změny územního rozhodnutí bez veřejného projednání. Tím skončila polňačka a co s hajzlíky, kteří překáží kotění peněz jen tím, že chtějí žít normální život a prostě politickým developerům překáží, že? To je jednoduché - tonáže kolem baráku, zrušit polní cestu, bo tak to víc vydělá a hajzl nasraný odtáhne sám. Kdysi mi pan Ludva tři měsíce blokoval stavbu jen proto, že mi nechtěl nechat zakopat metr kabelu z nadzemního vedení do svého pozemku a vykládal mi, jak je to s těmi pozemkovými spekulanty špatné. Dnes, podle všeho co se i kolem jeho pozemků děje je mi z té neochoty se slušně vypořádat, zle......nasadí Smékala. Toho, co kryl Kulíškovi záda, aby to mohl tlačit jako náměstek.....to chytnete hodné sousedy máte se fajn. Na nic nemáte nárok, když se bráníte, jste udavač, vadí jim polňačka, no tak ji přeci zruší.......

    reagovatJiří Kohout2018-11-05 16:33:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Anonyme

    kdyby tam byla cesta tak je zanesená jako věcné břemeno a není. Také pochybuji, že má JK zkolaudovaný přístup z vedlejšího pozemku.

    reagovath2018-11-05 15:10:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zrovna tak

    by byl padlý na hlavu Kulíšek a spol., kdyby nejprve prosadil změnu územního plánu na stav. pozemky a pak kupoval.

    reagovata2018-11-05 15:02:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tak

    nezrušili, ale zruší.

    reagovattak2018-11-05 14:54:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak

    Jestli to bylo prodáno jako orná půda, nebo místo určené k výstavbě lze zjistit u stavebníků. Kropáč by ale musel být padlý na hlavu kdyby prodával za cenu orné půdy. A jen na okraj. Stavebníci žádnou cestu nezrušili, ta je tam pořád. Stačí se zajít podívat.

    reagovatchacha2018-11-05 13:30:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme

    chtít zrušit cestu, která byla historicky pro usedlíky, je ukázka arogance moci a bezohlednost. To napadne jen nadřazeného blba, který na vesnici nepatří. Takto to mezi normálními lidmi nefunguje. A dotaz, za ty pozemky dostali majitelé řádně zaplaceno jako orná půda, nebo stavební?

    reagovattak2018-11-05 13:07:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    A to, že cesta byla desítky let nějakým způsobem používána také neznamená, že máte jakýkoliv nárok na to, aby to tak nadosmrti zůstalo. Pokud jste tu jistotu chtěl mít na 100%, tak jste měl o její odkup zažádat Vy! To, že něco používá velevážený pan Kohout neznamená, že kolem toho budou všichni chodit po špičkách velkým obloukem a pokud by s tím měl někdo nějaký záměr, tak zrovna Vás muset žádat o nějaká uctivá svolení?! Takže SORRY jako ;-)

    reagovatObvykle - nerovná se vždy!2018-11-05 12:26:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Měl jste namysli k životu potřebný příjezd k zahrádce/dvorku o výměře 300m2 nebo k té druhé zahrádečce o výměře 100m2? Myslím si, že už tady zbytečně děláte z komára velblouda.

    reagovatZahrada nebo dvorek?2018-11-05 12:14:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • chacha

    Co jsi to tady Kohoute rozehrál za lži.Nesnažil se žádný politický developer. Pozemky patřily Kropáčově rodině a ten je prodal a dostal řádně zaplaceno.Komu je jenom jeho věc. Město přispělo na vybudování infrastruktury,která mohla stát odhadem cca 7mil, částkou jestli si dobře pamatuji 1,4 mil. podle programu podpory bydlení, který fungoval v Přerově úspěšně řadu let a čerpali ho všichni stavebníci kteří požádali a splnili podmínky tohoto programu. Tak sem nepleť politiku a drž se tématu tohoto článku.

    reagovatKohoute2018-11-05 12:05:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jíří, nechej toho debila, který je jeden z nich, co to svinstvo s pozemky a cestou kolem tebe inscenují. Toho kripla nevyargumentuješ. Radší si vzpomeňte o čem článek je. Že si Prachař jednoznačně účelově předělal trvalé bydliště do Přerova a bydlí v Želátkách. Kouba asi ne - to je úplně jinak a dlouhodobě, v tom ta levárna není.

    reagovattaky anonym2018-11-05 11:30:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Obvykle to stát a město takto dělá. Ovšem, to se nesmí začít snažit politický developer tu desítky let používanou cestu měnit a rušit......

    reagovatJiří Kohout2018-11-05 11:09:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • chacha

    A proč by ti měl někdo zaručovat vjezd na tvou zahradu po pozemku někoho jiného?

    reagovatKohoute2018-11-05 10:59:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • přestaň kvokat a začni dělat něco užitečného. Sotva otevřeš oči, už zase meleš HOVNA!

    reagovatKohoute2018-11-05 09:03:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • postavil sis blbě kurník a chtěl bys zámek.Prostě Já Kohout I.

    reagovatKohoute,2018-11-05 08:29:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Chápu, míjí hodní sousedé mi prostě zruší příjezd na zahradu, nemusí mi vlastne nic říkat. Vedle toho než tu cestu zruší, tak kolem mých poničených základu naplánují vozit další statisíce tun materiálu na výstavby dalsich 7 domu. Pak mi cestu ve spolupráci s městem zruší. Zůstanou mi zničené základy a budu bez příjezdu k zahradě. Celé jsem si to podle nich zavinil sám, protože jsem si postavil dům blbě a na místě, které jim prostě vadí a překáží. Tuší, že je to problém e protože jsou hodní, tak mě neobtěžuje žádnými špatnými zprávami. A já jsem jen hnusný udávač, který udal sousedy, kteří si opravili dům a já ním zavidim. Pochopte to to, to se musí prožít........

    reagovatJiří Kohout2018-11-05 07:19:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Lékaři

    Nebo proč tu o nějaké cestě píšeš?

    reagovatTo je tvá osobní cesta, ó vznešenosti?2018-11-04 22:55:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Bojovníku

    Takže můžeš jít do důchodu bez obav. Tak proč tě žerou jiní důchodci, kteří berou 10 12 táců to nechápu. Snad jedině ty máš velblouda, a ne jednoho, ale sousedovi musí chcípnout i ta jediná koza, co mu zůstala... Prostě ubožák...

    reagovatBojovníku2018-11-04 22:36:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lékaři

    Můžete mi tedy říct, co hodlají ti hodní sousedé dělat s příjezdovou cestou k mé zahradě? A když jsou tak hodní, proč se nepřišli nějak dohodnout? Ty přípojky na sedm rodinných domů je memento jejich lidskosti a důkaz té péče o vlastní sousedy......... nebo jsem se spletl a začal stavět až po nich? I tomu už bych klidně začal věřit.....

    reagovatJiří Kobojt2018-11-04 21:40:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jarek patří mezi zpěváckou špičku u nás.Jeho texty něco sdělují,oslovuje mladé i starší,dokáže vyprodat arénu a to má k sobě 3 hudebníky.Má můj obdiv.

    reagovatmy na to2018-11-04 21:35:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jarek v nohavicI převzal medaili od Puty.Co vy na to? TOVARIŠČI?

    reagovatPetr2018-11-04 20:13:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Bojovníku

    Bez obav- 4000, dividendy k tomu, paráda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    reagovatBojovník2018-11-04 20:04:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem lékař a bydlím v Duhové ulici. Rozhodně nevím že bych byl součástí nějaké developerské mafie nebo mafie ods. To co zde predvádíte a jakou špínu na nás házíte je nehorázné a hodno skutečného zakomplexovaného darebáka. Sousedy považuji za slušné lidi se kterými za dobu co tu bydlíme mam jen dobré zkušenosti. Vy jste opravdu velmi zlý člověk

    reagovatLékař2018-11-04 20:02:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Bojovníku

    až dolezeš do důchodu ty, budeš ho mít spravedlivý - 4000.

    reagovatneboj Bojovníku2018-11-04 19:58:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Bojovníku

    Já jen chci spravedlivé důchody,např ,4000,jak nám sliboval s. Kalousek a to bez výhod. A podpořít mladé bílé rodiny s dětmi. Jinak nic. ČEST PRÁCI

    reagovatBojovník2018-11-04 19:55:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • za jeden měsíc bylo na měřených úsecích 4 000 přestupků. Vybráno je zatím 1 milion. Další ještě přitečou ve správním řízení.

    reagovatuž to šustí2018-11-04 19:33:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bojovníku

    ty sndad nejsi ani člověk- ale i na tebe jednou dojde. jen abys ses toho důchodu dožils!

    reagovatANČA2018-11-04 17:38:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zrušít!!!

    No přece proto aby je důchodkyně pak dávaly takovým jako jsi ty. Pokud nedají, tak je podříznete, nebo přinejmenším svážete a necháte pojít.

    reagovatBolovníku2018-11-04 16:02:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Sakra-

    Tebe muselo slunko vytáhnout z pařezu. A v dětství tě krmili lesní tvorové. A v 50 se necháš rozpustit v kyselině. Tedy pokud tě dřív nesklátí nějaká blbá nemoc.

    reagovatKuličko2018-11-04 15:04:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zrušít!!!

    Proč se vůbec vyplácejí vdovské důchody?To živíme dalších milion zombíí? Na co jsou jim v pekle české koruny?

    reagovatBojovník2018-11-04 14:22:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout je politická zdechlina

    Nemá smysl tady rozebírat Kohoutova udávání. Ta jsou jasná a sám se k některým, dokonce tady, přiznal. Jediné mu ale zůstane, stejně jako on i další tři členové SpP (Netopilová, Hot John Horký a otec zakladatel, Lžidoktor Puchna Puchalský) jsou v historii města Přerova nesmazatelně zapsáni tou nejčernější černou! Věřím, že budoucnost přinese za jejich činy do přerovské mluvy řadu slovních ustálených rčení, např. Lžeš jak Puchna, slizkej jak HotJohn, udává jak Kyky, blbej jak Neto! Tak to je vše, co zůstane po jejich konání ve městě Přerově. Ale i to je zapotřebí!

    reagovat"Přerovský alarm"2018-11-04 09:28:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Toč se a vrť můj kolovrátku.

    reagovatslizký anonym2018-11-03 18:35:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Sakra-

    Zapomněl jsem tady popřát všechno nejlepší čaganům a blbičkám k druhým vánocům-Dušičkám.

    reagovatKulička2018-11-03 18:33:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pane Hm,

    Dohledal jsem si to a uznávám, průměrně by to mohlo být okolo 200 tisíc na dům, ale určitě ne milion. https://www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.prerov.eu/filemanager/files/file.php%3Ffile%3D41168&ved=2ahUKEwjZ-4ek2bjeAhWKFywKHfGIDn0QFjAGegQIABAB&usg=AOvVaw1T142-ZHueAddutpWV8X7q

    reagovatHm2018-11-03 18:30:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pane Hm,

    no já nevím, nejsem stavebník. Ale nějaké práce jsme u bytového domu dělali, včetně kanalizační přípojky, tak nějaký hrubý odhad bych měla. 1 mil. za práce, které popisujete, mě přijde nereálný. A to nemluvím o stále se zvyšující ceně. Ale jestli znáte tak levnou firmu, podělte se. Potřebujeme další nové kanalizační přípojky :-). A pokud si myslíte, že k vymírání města dochází v důsledku toho, že se nepostaví pár rodinných domů... tak to asi nebude ten pravý důvod. Strojař je jako stvořený pro bydlení jak mladých, tak seniorů, kteří chtějí menší bydlení. Ale opět - výše nájmu by měla být co nejnižší, ne že lidé vůbec, nebo obtížně dosáhnou na platby. Na svých občanech město nemá vydělávat. Na vyšroubované ceny pronájmů tady máme jiné šíbry.

    reagovatach2018-11-03 18:26:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tu rozvíjí ty svoje konspirační teorie, vlastně dva. Pak jsou 2 možnosti pro ty, kdo s nimi polemizují, a to A) pokud se podepíší - jsou hnůj, pokud se nepodepíší - platí za A) a navíc hovno smrdí.

    reagovatJeden2018-11-03 18:22:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Materiál jsi ty, Kohoute. Jak tak takový blb mohl být v zastupitelstvu našeho města? Pak se nemůžeme divit, že jsme po krk ve sračkách. Kvůli tomu, že si blbě postavil barák, je schopný zablokovat rozvoj celého Újezdce i dalších místních částí. Neskutečné.

    reagovat:-(2018-11-03 18:19:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hm

    Čemu nerozumíte na slovu odhad? A hádejte znovu, můžete třikrát :o) vy už je fakt vidíte všude, doufám, že je taky z ODS?

    reagovatHm2018-11-03 18:05:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hm

    1 MIO na obslužnou komunikaci pro 10 domů.......aha, tak to jo. Takže to co šlo na Duhovou, tak to byl nad jeden milion dotační podvod? Tak to jsem rád, že neumřu hloupý......;) Nepochybuji, že se bavím se nastupujícím zastupitelem....bože, to je materiál.

    reagovatJiri Kohout2018-11-03 18:01:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Hm,

    A ještě bych dodal: pořád se brečí, že mladí odcházejí pryč a mesto vymírá. Jak je tady udržet, nebo dokonce přilákat další úspěšně lidi do našeho mesta? Házet jim klacky pod nohy bude nepochybně ta správná strategie :o) a nezapomeňte, že každa dotace má svá pravidla a nedostane ji každý. Takže by to bylo jen o rozumném nastavení podmínek a může to pomoct. Ale taky se nemusí dělat nic. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Ale pak nebrecme, že jde Přerov do kytek...

    reagovatHm2018-11-03 17:59:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Hm,

    Počítáte špatně. Odhad 1 milion je vybudování celé ulice, s kanalizaci a veřejným osvětlením pro cca deset domu. To ale není 10x1milion, ale naopak 1milion děleno desíti. Problém ale je, že ten první stavebník to musí postavit za své, takže to jeden ze svého platí všem. A rodinný dům svépomocí, včetně pozemku se dá postavit za méně, než tři miliony (vlastní zkušenost, kamarád s vlastním pozemkem dokonce 1,5 milionu). Lidé na dům totiž hypotéku dostanou, na silnici ale nikoliv, protože ta nakonec patří obci. Co se týká bytů, plně souhlasím, ale považuji to za dvě rozdílné problematiky, přičemž řešit by se měly obě. Například konečně pohnout s tím Strojarem.

    reagovatHm2018-11-03 17:53:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Kleinere

    Tak ještě jednou - nevěděl a nežádal jeho odvolání. Pokud nechcete jen kydat hnůj jako kde kdo tady, tak si to podložte nějakým faktem. V tomto případu ten hnůj prostě kydáte. Došly Vám fakta a ty jsou prostě taková jaká jsou. Co si myslíte je nepodstatné. Proč vím jak to bude? Já se tady v Újezdci s lidmi z ODS či přímo s politiky z ODS natahuji kolem jejich predátorských praktik už pěkný pátek. Jejich kroky mají lůogiku a jsou již čitelní. Pokud jste z ODS i Vy, pak jen do struktury anonymních pomluv zapadáte, protože teď diskuzi vedete stejně jako ti anonymové, kteří si mě tu takzvaně podávají. Ubohost. Doložte své tvrzení alespoň náznakem. To co si myslíte, může být blud, ale víra je potvora. A Vy prostě věříte...... To je celé. Jen jste dnes v ODS skrytí pod nevinné tvářičky Jasové a Navaříka. O ambicích Kouby nemusí dlouze spekulovat, asi za flek náměstka Michalovi Záchovi občas oko přihmouří. Třeba zrovna při hlasování o tom jak dále s polní cestou v Újezdci. Na vyklidňovací praktiky u Marka Dostála si počkám......to je celé. Sranda začíná, developeři z ODS mají čerstvý vítr v plachtách...... Buďte zdráv.

    reagovatJiri Kohout2018-11-03 17:51:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Hm,

    slzička mně ukápla nad těmi chudáky mladých rodin, kteří by museli místo např. 6 mil. včetně pozemku zaplatit 7mil. s vybudováním infrastruktury. Je to jednoduché - pokud na to nemají, ať nestaví. Jedná se o velmi malý okruh lidí, za kterými by šly dotace, jak odhadujete 1mil./ stavba. Když vezmu příkladem právě Duhovou ulici v Újezdci, je to oblast sloužící výhradně pro majitele domů. 7 domů = 7 mil.? Mně naopak opravdové slzičky ukápnou, když drtivá většina mladých - a nejen jich - žádá o městský byt, který je velmi nedostupný. Pokud vysoutěží!! nejvyšší cenu za nájem, můžou bydlet. Podle mě by město mělo mít pevnou cenu nájmu m2/ lokalita. Ten by zahrnoval jen platbu do fondu oprav, bez zisku pro město. Tak by mělo město fungovat ve vztahu k občanům. Týká se to i pronájmu nebytových prostor. A to bych i chápala jako veřejný zájem - lepší fungující obchod/služba pro lidi, než zavřený, protože to obchodníka zbytečně zatěžuje. Město se brání, že se musí chovat jako řádný hospodář a pronajímat za maximum. A pak tu máme vydání 1mil./dům pro pár vyvolených na infrastrukturu. Jó, kdyby město mělo vše opravené, nebylo v těžkém mínusu, ale v plusu, budovalo, investovalo a stále bylo v plusu, nemám problém velkorysého gesta pro pár "chudáků". Známí bydlí v bytovém domě, kde z jedné strany nemají chodník vůbec, z druhé strany silnicochodník. Auta, chodec - jedna skupina. Pokud chtějí u dalšího domu použít chodník, neudělají to, protože ten končí totálně neschůdnými a nebezpečnými schody. Takže opět raději silnice. Ptáte se proč? Protože město nemá peníze!! Mě fakt s mladými, kteří nemají dostatek financí na dům a mělo by jim pomoci město, nedojmete.

    reagovatach2018-11-03 17:42:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Kleinere

    Pane Kohoute, tentokrát už naposledy. Jste u mě obyčejný lhář, samolibec a populista, ale to asi nikoho nepřekvapí. Jednou jsem zde vyslovil svůj názor ohledně nastávajícího hlasování a vy jste mi odpověděl ... jak já můžu vědět, že vy budete určitě proti, když se ještě nehlasovalo. Najednou teď víte vše nebo skoro vše co se začne dít. Není to trochu zvláštní. A to, že jste nic skoro o ničem nevěděl, jako člen rady města a spolupracovník bývalého primátora ze stejné strany. To můžete vykládat akorát těm co vás znovu volili. Nic méně jak jsem už uvedl na začátku je to můj poslední příspěvek k těmto vašim faktům. Jediné co jsem zapomněl je to, ale to už tu také padlo, že jste špičkový demagog. A právě takový člověk se uplatní v politice ač je to opravdový paradox. Přeji hezký zbytek večera.

    reagovatKarel Kleiner2018-11-03 17:34:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • stavěl v 35, dokud jsem měl sílu.

    reagovat2018-11-03 17:22:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Kleinere

    Čekal jsem tuhle otázku, znám 4 takové rodinný osobně. Jeden postavil dům v 26, jeden teď staví ve 31, jeden bojuje se stavebním úřadem 29 a jeden s infrastrukturou, na kterou nemá 33. A vy chcete říct, že pokud je někomu nad 40, tak má za své stavet obecní komunikace? Proč by to měl občan, jakéhokoli věku, dělat? Pokud cestu pak používá řada novostaveb, proč by jim to měl jeden všechno zaplatit ze svého?

    reagovatHm2018-11-03 17:08:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Kleinere

    Další z mnoha naprosto jalových obvinění tady. Nevěděl, jsem co se s bývalým vedoucím odboru děje. Mě se neunavovali informovat a do jeho odchodu jsem nezasahoval, ani to nepožadoval......ale Vy víte víc než já. Víte o mě i to co já nevím. Pečeť 9.10 je fakt. Výstavba v Újezdci jde za ODS, to je fakt, Smékal navázaný na ODS je také fakt.......Zácha a jeho svázanost s kauzou, coby náměstka je fakt.......přesto jsou za hlubokou pravdu vydávány Vaše domněnky a smyšleniny o mě. A pro Hm - Pokuste se mi statisticky doložit kolik chudáků mladých rodin si staví rodinný domek a jaké procento je 40 a více let. Jen ať se nám ty pohádky trochu zreální, ju.......

    reagovatJiri Kohout2018-11-03 16:56:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:dobře si to kluci ošéfovali

    Zkoušeli jste někdy stavět? Víte, jaká je to krása, když vám stavební úřad řekne, že než vám povolí na vašem vlastním pozemku stavět vlastní dům, tak musíte postavit 100 metrů 3m široké silnice, kanalizace, veřejného osvětlení a elektrického vedení? To vše na vlastní náklady, třeba takový milion. A pak vám možná povolí stavět ten dům. Kde na to vzít? A že to časem budou používat i další lidé? Váš problém, chcete bydlet, tak to musíte udělat. Nezdá se vám rozumné, že tohle je ve veřejném zájmu a město by na to mělo přispět? Kde by na to třeba mladá rodina vzala? Hypotéku vám na to nikdo nedá... Znám to z vlastní zkušenosti. Takže za mě je skvělý nápad to podpořit!

    reagovatHm2018-11-03 16:42:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Obecně k ODS

    Pane Kohoute, vy do toho nějak vidíte, ale teď když jste mimo hru proč neuvádíte věci na pravou míru a pořád jen vymýšlíte různé konspirační teorie. Proč nám tady neřeknete pravdu o odchodu pana šéfa správy majetku a o dalších nejasnostech, které se staly za vaší vlády. A netvrďte mi, že jste o ničem nevěděl. Lepší bude se tato nikam nevedoucí debata ukončí. Myslím, že jste se ve vedení za poslední 4 roky projevili až, až. A podle toho co tu píšete o ODS, tak si dovedu představit co se dělo za vaší vlády. A nebo, že bych se pletl. Vy jste byli ti první svatí na zdejší radnici?

    reagovatKarel Kleiner2018-11-03 16:40:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach

    Tak jsem si to do dnes myslel......ale budu to muset jít ověřit.

    reagovatJiri Kohout2018-11-03 16:25:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Milá ach

    asi nejde o prodej. Typ předmětu řízení - věcné břemeno. Zřizování a provozování vedení. No ale v každém případě se věci daly do pohybu. Navíc úřad pro zastupování státu by to přece nejprve musel převést na město a to by prodávalo, ne?

    reagovatach2018-11-03 16:21:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Obecně k ODS

    Dostál, Kouba, Navařík, Jasová....loutky v rukou šedé eminence, která vždy zůstala nalepená na ODS. Posloužili, nakrmí jejich ambici a byznys se může zase pohnout.....ODS jim v Přerově zůstala jako jediná šance. Dnes se zbavili SpP, ANO bude fungovat jen v tom rozsahu, aby se udrželi u placených funkcí. Tedy vznikne a vlastně už vzniká zajímavý propletenec vazeb a vzájemných závislostí. Dostali je do funkcí, klíčový je Zácha na majetku. Přes něj půjdou všechny podklady a na sto procent nikomu ven nesdělí, co mají za lubem. Najednou vletí do rady materiál a ti ani nebudou vědět o čem hlasují. Tak tomu bylo i za minulé koalice, tak tomu bude dnes......a strach ze ztráty placených fleků je udrží po hromadě poměrně pevně. Kdysi o tu polní cestu žádalo město, alespoň se tak domnívám a někdo musel vydat pokyn tu žádost stáhnout.......na to navazuje pár dní po volbách Smékal a podává zřejmě žádost o odkup pozemku pod polní cestou. Tím budou kontrolovat rušení polní cesty. Vymakaný systém, který bude někdo dozorovat na politické úrovni.......

    reagovatJiri Kohout2018-11-03 16:13:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • však

    všichni se dozvíme, kdo měl zájem stavět a kolik z radnice si chce postavit z městské kasy!

    reagovatasi tak2018-11-03 16:05:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milá ach

    Ta plomba vznikla 9.10.2018, tedy pár dní po volbách, kdy už věděli, že mají Záchu na majetku. To jsou prapůvody všech útoků na SpP. To byla jediná překážka jejich profitu. Podivné je, že jim to převádí sám úřad pro zastupování státu. Proto je Kohout udavač........člověku je na zvracení. Už jsou na koni, osobní zájmy už pracují......

    reagovatJiri Kohout2018-11-03 15:06:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dobře si to kluci ošéfovali

    ODS má v programu nové pozemky pro výstavbu bytových a rodinných domů. Také obnovení městských dotací na technickou infrastrukturu pro nově budované RD. Tak jim to zaplatíme. V KN je plomba na polní cestu - Smékal/ČR. Běží lhůta. Ta cesta se přidá k soukromému pozemku? Pak tu je ještě pozemek města za Kohoutovými. No, pane Kohoute, čekají vás perné chvíle. To už se bude stavět v těsné blízkosti. A tento fakt je zřejmě důvodem, proč se do pana Kohouta tady pere. Aby ho přešla chuť na podobné stížnosti, jako u předchozích staveb? Docela mě pobavil výrok p. Dostála, že budou hledat nové pozemky pro RD, proč by si občan nemohl postavit domeček... Tak jsem na ty "občany" zvědavá.

    reagovatach2018-11-03 13:27:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Máte pravdu, ta nenávist a neustále pomluvy jdou za velmi úzkým okruhem lidí. Snad se ta kauza jednou zacelí, ale sedm parcel čeká na zrušení polní cesty, scelení a reparcelaci, pak na klienty ODS, kteří začnou stavět. Někudy tam zase potečou tuny a tuny materiálu a dole na příjezdu mají omezení na 7.5 tuny. Pro mě to letité martýrium nekončí, bohužel.

    reagovatJiří Kohout2018-11-03 12:24:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už toho nechte, je to k posrání. Běžte do hospody a tam si ty svoje pravdy řešte, jak umíte. Věřím tomu, že kdyby Řihošek, nebo Haluza napsal IP adresu tak uvidíme , že se jedná o stejného pisatele pod 10 nicky. A Vás pane Kohoute obdivuji, proč tady stále máte potřebu někomu něco vysvětlovat. Je to jako házet hrách na stěnu. Tak se na to vyser konečně a bude pokoj.

    reagovathlupáci2018-11-03 12:11:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonymové

    opět v podání neúnavného Jájinka alias Kohouta, který je zde zřejmě jediný, kdo obsahu textů, které sem non-stop tlačí, věří a podle nich i následně věští, obviňuje, soudí, odsuzuje a trestá. Nabízí se u něj ve vztahu k jeho duševnímu stavu otázka svéprávnosti a dosti akutního stupně veřejné, sociální a společenské nebezpečnosti pro široké okolí. Jednoduše řečeno, tento člověk je opravdu a legitimně zralý na ústavní léčbu u Chocholouška.

    reagovatSobotní chvilka poezie2018-11-03 11:24:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonymové

    Zdaleka nejde o všechny lidi co v Duhové bydlí. Je tam většina naprosto v pohodě a fajn, prostě postavili v podmínkách jaké byly. A na krásném místě. Nemohli dělat nic jiného, než dělali. Jen někteří z nich, ti kteří celou lokalitu naplánovali k výstavbě a nakonec realizovali dost bezohledným způsobem, tak vůči nim se vymezuji. Kolem toho projektu bylo lhaní, neuvěřitelně a taky bílí koně, kteří to realizovali a zakrývali pravdu. A taky po právu dostali politicky po papuli, kdy se provalil těžký střet zájmů na zastupitelstvu, ostuda jak prase. A tady je podle mě ten kořen anonymních pomluv. Jen to dokazuje, že hlavní motiv jejich politické kariéry je vlastní prospěch, bez ohledu na to, že díky jejich blahobytu zůstávají poškození. Ti jsou jen nuceni se té hamižnosti bránit a nějak se s ní vyrovnat. A to tu vlastně jde celé roky. Kdo koho nenávidí je zřejmé. Je několik důvodů proč celou kauzu otvírám zde. 1. Tady jedou anonymní (podle mně je to čistá nenávist dotčeného ega) pomluvy o udavači, který podává udáníčka jak na běžícím pásu. No, tak to jediné udáníčko, které jsem v životě podal, obnažím, ať si o tom myslí kdo chce co chce. Jako politik jsem se moc nemohl bránit, bylo by to zbytečné. Dnes jsem v jiné pozici. 2. Důvody pro podání TO jsou jiné než závist - naopak, je to arogance a neohleduplnost při plánování výstavby, neseznámení sousedů s plány výstavby, neřešení dopravy tisíce tun materiálu ke stavbám, způsob výstavby příjezdové cesty těžkou technikou a změna územního plánu z 5 na 7 domů bez veřejného projednání, díky tomu mi zmizí příjezdová cesta k zahradě. To je pro mně hodně důležitý moment. Političtí developeři po majetkových machinacích zjistili, že nejvíce vydělají, když zruší polní cestu, tak to tak prostě naplánovali . 3. Ve volbách uspěla ODS, Michal Zácha opět míří na majetek města, kdy tam byl v době, kdy se právě tahle kauza začala formovat. Toto je projekt lidí z ODS, tedy mám opět obavu o nestranné rozhodování orgánů města, tak jako kdysi. Toho města, které mi cestou odboru rozvoje tvrdilo v roce 2005, že ta polni cesta je hranice výstavby a za ní se stavět nebude více jak 30 let. Natož, že by mi řekli, že polní cestu plánují zrušit. Toho města jehož stavební úřad jsem podezíral z neobjektivního rozhodování. Těch lží kolem bylo příliš mnoho.......a obecně, dům i se základy navrhla projekční kancelář. Ne já. Tak předpokládám, že to navrhli v rámci norem a nějakých standardů. Dům začal praskat až po zahájení výstavby. Viditelně po nasazení těžkých vibračních strojů na zhutnění cesty. To jsou fakta. Zbytek anonymní emoční omáčky asi nemá cenu komentovat.

    reagovatJiri Kohout2018-11-03 11:02:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro Úředník

    Děkuji za váš příspěvek. O panu Kohoutovi jsem si myslel své, ale váš příspěvek mi ho zcela a beze zbytku dokreslil. Kdo ví jak to vůbec bylo s těmi sedmi sousedy. Děkuji.

    reagovatKarel Kleiner2018-11-03 09:11:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Na vykopání základů u souseda bylo DH112 a na odvoz hlíny Tatra 815 a je jasné že beton nebudou vozit z hlavní cesty na kolečkách,proto jezdily domíchávače. Kohoutovi nejvíce vadilo že už ze svého baráku neuvidí z okna srnky,ale sousedův barák,který je daleko větší a pěknější než jeho.

    reagovatxy2018-11-03 08:29:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute sousedíme s vámi ale podepisovat se raději nebudu... nám určitě nikdo nic nepoškodil a nechceme být stále s někým v konfliktu jako vy. Pro vás je to totiž váš životní styl. A to že jste se chtěl pouze obohatit je bohužel pravda.

    reagovatSoused2018-11-03 08:29:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak Kohoute, ještě jednou a naposledy: Pokud sis postavil barák, měl jsi ho postavi tak, aby i na vedlejších parcelách mohla probíhat výstavba jiných domů dalších majitelů. Nemohl jsi čekat, že kvůli Tvojí výsosti bude v Újezdci vyhlášena stavební uzávěra, protože už nikdo jiný po tobě nesmí stavět. Nikdo, opakuji nikdo, nepoužíval zbytečně na výstavbu rodinného domku nějaké mega stroje, protože by mu to stavbu extrémně prodražilo. Je snad úplně jasné, že beton přiveze míchačka. Co jsi jako čekal? Že ho tam přivezou vtulníkem? Vedle tebe proběhla normální stavba a ty jsi chtěl prostě toho využít a poškození svého domu si nechat proplatit. To je celé. Já jsem se dotazoval, jaké stroje byly na stavbě použity. Psal jsi o nevhodné technologii. Tak prosím, když nejsi schopen je nějak rozumně popsat, tak vlož odkaz na nějaký obrázek, ať si uděláme představu, jak "obrovská míchačka s bubnem odhaduji ke dvěma metrům" ti poškodila barák.

    reagovatjak se obohatit na sousedech po kohoutovsku2018-11-03 07:47:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Tak která udáníčka konkrétně? Chápu, že vibrační stroje, domíchávače a kamiony se stavebním materiálem mohly můj barák jedině vylepšit, ony ho dokonce spravily, že byl naprosto v pohodě.......jasně, a ještě tu o Hurvínkovi a Máničce......jinak průměr bubnu toho stroje odhaduji ke dvou metrům.......a barákem to třepalo fest. To si pište. A jednou bych Vám frajere přál pod plným jménem čelit podobným anonymním svinstvům. Jeden zabbělec vedle druhého. Chápu, že Vás to sere a bude srát, ale v tomhle taháte za ten špinavější konec špagátu a proto to bude nadosmrti zbaběle, anonymně, slizce.....

    reagovatJiri Kohout2018-11-02 21:49:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak Kohoute, která udáníčka skončila u ledu? A koho odsoudili? Kdo byl vinen? NIKDO. Nikdo z těch, které jsi udal, NIKOMU z nich nebylo cokoliv prokázáno. A to ani po několika letech. A že se ti rozpadá dům, když v jeho blízkosti stavěli jiné domy? To je snad normální, že na sousedních parcelách si majitelé chtějí taky postavit, ne? To jako když postaví Kohout, tak už nikdo další, protože on to postavil tak blbě, že mu ani za okny nesmí projet auta? Komu namlouváš, že pro stavbu obyčejných rodinných domků používali nějaké těžkotonážní neobvyklé stroje? Jaké stroje to byly, že ti zničily barák?

    reagovatjak se obohatit na sousedech po kohoutovsku2018-11-02 21:30:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Trestní stíhání bylo zahájeno, přesto jsem v ničem nepokračoval, dostal jsem i pozvání k soudu. O co Vám jde? Vyrobit z mého domu můj úmysl se obohatit na nevinných hodných sousedech, kteří mi valili jeden domíchávač za druhým kolem domu a vytvářet dojem, že vlastně celý dům je špatně postavený. No, to se dá, ale uvěřil bych Vám, kdybyste byl reálný. Které udáníčka skončila u ledu?

    reagovatJiri Kohout2018-11-02 21:20:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • I v trestním řízení lze požadovat náhradu škody. A na trestní řízení obvykle vždy navazuje občanskoprávní řízení. Pokud by Kohout uspěl s TO, jistě by náhradu škody požadoval. Ale to se nám již Kohout nepochlubí, že všechny udáníčka skončily u ledu, že? Že soudy dodnes nerozhodly a to ani po několika letech. Tak to dopadá, když někdo z pozice moci nařídí stíhat nevinné úředníky. A propojení s Věcmi Veřejnými? I to popírá? Celostátní předseda Věcí Veřejných.

    reagovatjak se obohatit na sousedech po kohoutovsku2018-11-02 20:51:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme :-)

    Kterým krokem jsem se chtěl obohatit na sousedech? To bych musel jít do toho dokazování za 60 tisíc, což jsem nikdy neudělal, pak by mohla jít jedině žaloba na náhradu škody. V rámci trestního stíhání se v té době nešlo hlásit k náhradě škody. Nikdy jsem takový krok nepodnikl. Nikdy jsem po nikom nic nechtěl. Další anonymní lež, další jalový pokus ze strany těch hodných slušných občanů směrem k tomu hroznému udavači Kohoutovi.....

    reagovatJiri Kohout2018-11-02 20:38:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ubohý anonyme

    Za všechno mohou Věci veřejné a jen ty řídily celou republiku. To by tak mohlo být, někdo tomu i možná uvěří.......jinak ubohým zbabělcům došel dech no tak to zkouší opět z jiné strany. Opět a stále dokola. Jo, pěkný večer.

    reagovatJiri Kohout2018-11-02 20:29:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je zajímavé, že když byly ve vládě Věci Veřejné, tak Kohoutovi všechno pěkně šlapalo. Měli Ministerstvo vnitra a všechny Kohoutovy trestní oznámění náhle byly opodstatněné, i když předtím je policie házela ze stolu. A měli Ministerstvo dopravy a náhle byl z Kohouta náměstek Generálního ředitele SŽDC, i když předtím jenom leštil vrtulníky na letišti. To jsou panečku náhody. Možná, kdyby si Věci Veřejné řekli o Ministerstvo obrany, mohl být z Kohouta náčelník Generálního štábu AČR. Klidně i v civilu. To by nevadilo.

    reagovatVěci Veřejné2018-11-02 20:02:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Policie zahájila trestní řízení... A kdo byl ministrem vnitra? Radek John, Kohoutův kámoš. A jak to vše dopadlo? Dodnes, po několika letech, žádný rozsudek. Žádný výsledek. Policie konala na rozkaz ministra Věcí Veřejných a soudy teď neví, jak to shodit ze stolu, protože je to klasiky kohoutovsky vylhaná kauza. A to, že si Kohout prostě blbě postavil barák a chtěl se napakovat na sousedech, to je už jenom taková druhá, nepodstatná věc, že?

    reagovat:-)2018-11-02 19:40:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • šlápnout na ten sprostý zobák

    reagovatNebo2018-11-02 19:03:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • v jedné známé písni:

    "S tím bláznem si nic nezačínej, ...". :-)))

    reagovatJak se zpívá2018-11-02 18:10:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Miluji anonymní hovnomet. To je bezva věc.....tu kauzu řešila policie a ona rozhodla o tom, že zahájí trestní stíhání. Ne já. Já si jen bráním vlastní dům. Nic jiného nedělám. A do budoucna dělat i budu. Je mi naprosto jedno jestli to anonymní nula nazve pseudokauzou. Proč to tak vnímáte už nesdělíte, a víte proč. To už bychom se mohli dostat blíže k objasnění motivů toho kdo za podobnými komentáři stojí.......

    reagovatJiří Kohout2018-11-02 17:57:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pane Kleinere

    člověk hledá chybu nebo viníka u někoho jiného než u sebe samého. Tato pseudokauza (netuším jak dlouho trvala, kolik lidí a úředníků zasáhla a zaměstnala, kolik nás všechny daňové poplatníky stála, atd.) je toho důkazem.

    reagovatNejhorší je, když2018-11-02 15:52:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kleinere

    Odpověď máte níže. Nebyl jsem sám.....slušnost je to s lidmi vypořádat a připravit je na to. Jestli si obecně někdo myslí, že chytne správní řízení které dá někdo pře státními svátky, tak to prostě nemusíte odchytit a tím jednoznačně ztrácíte právo si vyhradit v rámci stavby svůj zájem. Dodnes mám podezření, že to ani na elektronické vývěsce nebylo, jen se to zadokumentovalo pro následné kontroly. Dedukuji tak z toho důvodu, že nabývání právní moci územního rozhodnutí už zaregistrovalo cirka 7 lidí, včetně mě.....

    reagovatJiří Kohout2018-11-02 15:01:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    I ostatní sousedé si stěžovali. Takže melete prázdnou slámu. Ovšem dělat anonymního chytráka může kdokoli.......

    reagovatJiří Kohout2018-11-02 14:56:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme úředníku

    Pokud si dobře vybavuji, tak vedoucí stavebního úřadu řekl, při řešení mého podnětu jednoduchou věc - na prokázání souvislosti poškození domu s výstavbou musíte provést autorizované měření, které stojí cirka 60 tisíc. To to potvrdí nebo vyvrátí. On sám na místě nedokázal nic posoudit. Do dneška nikdo do domu nepřišel, víc nikdo nic neměřil a nezkoumal. Kdo a kdy vydal posudek o tom, že dálniční zhutňovače to nebyly, ale byla to špatná výstavba. To mi chcete říct, že někdo koukl na fotky, které má k dispozici stavební úřad a z fotek to vyloučil? To opravdu myslíte vážně? Navíc celé šetření běželo mimo mě, nikdo z policie mě nekontaktoval, nikdo po mě nic nechtěl a v té době škody nebyly v rámci trestního řízení možné řešit.......minimálně bych ten posudek chtěl a měl vidět, nemyslíte?

    reagovatJiří Kohout2018-11-02 14:54:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vtip při pátku

    Na vojně jsem byl oblíbený. Říkali mi bonzák.

    reagovatFranta Koukal2018-11-02 14:08:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    odvolávám svůj "soucit" se vzniklými škodami na majetku p. Kohouta, jejichž původ a přičinu níže vylíčil jakožto vinu developera, špatně zvolenou mechanizaci a technologické postupy! A opravdu trefný je i dotaz na poškození nemovitostí ostatních stavbou dotčených sousedů. Na to mě odpověď vážně zajímá. Teda že se nestydíte p. Kohoue, takový velký kluk, čistý to občan, hrdina, zastánce slabších, utiskovaných a takhle veřejně lhát?!

    reagovatPokud je to opravdu takto,2018-11-02 14:05:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pan Kohout zapomněl jako obvykle když se mu to hodí dodat že byl v rámci trestního podání provedeno znalecké posouzení,které vyloučilo podotýkám VYLOUČILO že vyjmenované vady na nemovitosti vznikly mechanickými vnějšími vlivy které zde pan Kohout tak usilovně popisuje!! Naopak bylo prokázáno podotýkám PROKÁZÁNO že vady nemovitosti jsou staršího data v důsledku špatného provedení stavby. Pane Kohoute vy jste neskutečný manipulátor a lhář. Nevím na kom jste se chtěl obohatit ale vás bych nechtěl za souseda ani za milion.

    reagovatÚředník2018-11-02 13:41:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme z Újezdce

    Pane inženýre, celkem zajímavý příspěvek, nic méně by mě zajímalo jak je možné, že stavba cesty poškodila pouze vaši nemovitost. Pokud se dobře dívám katastr, muselo se to co uvádíte, dotknout i dalších sousedů. Stěžoval si ještě někdo další?

    reagovatKarel Kleiner2018-11-02 13:38:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme z Újezdce

    pamatuju, že známí, když museli nově vybudovat jímku, museli si zjistit všechny sousedy včetně majitelů políčka, které jich mělo několik. Obeslat písemně a mít jejich písemný souhlas. Ne všichni byli Přerováci, stačilo tedy vyvěsit záměr na příslušném obecním úřadě? Kolik sousedů mají nově stavěné domy v Újezdci? To opravdu byl problém, písemně obeslat sousedy? Kdo chodí neustále kontrolovat úřední vývěsní desku, jestli náhodou se v jeho sousedství nebude něco dít?

    reagovattak2018-11-02 13:11:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme z Újezdce

    Přesně ten typ "souseda" kvůli kterým se říká, že horší jednání než s úřadem je se sousedem debilem. Proč by Vám proboha měl někdo zvonit u dveří, že začalo běžet územní řízení??!! Od toho existuje úřadní deska a Vy to určitě dobře víte!! Bohužel díky Vaší zaměstnanosti staráním se o všechno a o všechny jste to prostě a jednoduše zadrbal Vy sám a pak jste se začal mstít a hojit na jiných!! Být Vy mým sousedem, tak už jsem Vás dávno nakopal přinejmenším do prdele!! Proč se už raději neodstěhujete tam, kde Vás budou uctívat a tady se většině lidí konečně uleví?? V jednom však s Vámi musím "soucítit" a to jsou ty destrukce Vaší nemovitosti vyvolané zřejmě nevhodnými stroji a zvolenou technologií. Ovšem tomu se dalo předejít, pokud byste nezadrbal to připomínkové řízení, takže to máte tak říkajíc bohužel za odměnu. :-)

    reagovatPane Kohout, s Vámi bych chtěl mít dvojdomek!2018-11-02 12:34:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • omluva bez jsme

    reagovatomluva2018-11-02 11:55:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pánové

    Pánové myslím si, že na tomto webu v diskusi pravdu nenajdeme a problémy pana Kohouta nevyřešíme. Nevím, co obsah článku má společného s panem Kohoutem. Dnes v zastupitelstvu není, tak je zbytečné vzájemné urážení a napadání. Jak to bylo s DD jsme zde mnohokrát vysvětlili pan Haluza a Řihošek, ale asi některým je to naprosto šuma fuk, a budou si říkat dokola stále stejné. Myslím si a nejen já, že v zastupitelstvu seděli i horší zastupitelé, jak pan Kohout a uvidíme co předvedou noví zastupitelé. Od pondělí máme možnost sledovat jejich práci pro občany města. Já osobně mám velký problém z názorovým veletočem pana Prachaře, který jednoznačně odmítal průpich a dnes je velký zastánce této stavby.

    reagovatobčan2018-11-02 11:54:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Hloupá kuličko a ty to nevíš?

    To aby se hlopí lidé jako ty měli čemu divit.

    reagovatJarda2018-11-02 10:56:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč nejezdí pojízdný hospic známý jako Éčko i o víkendech?

    reagovatKulička2018-11-02 10:34:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme z Újezdce

    Bránil bych se stejným způsobem. Ale nehažte perly sviním. Když čtu anonymní přizdisráče, jak skrytě mají hrdinské kecy, a arogantně píší....o aroganci... musím se smát a bavit. Potkat tyto hrdiny na ulici.... nenašli by odvahu pozdravit, či se střetnout pohledem. Naštěstí je zde anonymní web, a kluci mohou vytasit svaly....... svaly na čelisti. A odvahu kojota. :-)))))

    reagovatPetr Nedělka2018-11-02 10:17:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, místi kvákání na webu vezmi lopatu do ruky a oprav si barák

    Kohoute, místo plkání na webu a udávání sis měl raději postavit pořádný barák a ne barabiznu, která spadne, když kolem ní projede auto. Jestli ti spadne barák a nebo ne nezáleží na tom, jestli budeš mít sousedů 5 a nebo 7. To pochopí každý. Že jsi byl lakomý a postavil sis nízký plot, přes který ti je vidět do kuchyně, za to taky nemůže Kulišek ani Just. Nesváděj svou blbost na druhé.

    reagovatdobrá rada nad zlato2018-11-02 10:00:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme Polívko

    Opakovaně vám sděluji, že i příjmení Kohout může vyvolávat otázky po pravosti. Tak jak vy jste Kohout, já jsem Polívka. Naštěstí se nejmenuju Puchalský. A k odpovědi na vaši glosu. Vy jste čelili jen své závisti a to je nevyléčitelná choroba, Kohoute a SpP.

    reagovatPolívka2018-11-02 09:38:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme Polívko

    On ten čas pomalu ukáže, jakým charakterům jsme museli čelit......

    reagovatJiří Kohout2018-11-02 09:34:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme z Újezdce

    Vidíte Kohoute, tak přece jen ty Boží mlýny melou! Jak je patrné, semelou i vás a vaše arogantní chování. V roli souseda se objevil někdo, kdo vám to vrací za všechny.

    reagovatsuché rajče2018-11-02 09:31:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme z Újezdce

    Tady je další okruh dotčených lidí. Další okruh anonymních dacanů Kdo z nich dodnes netuším, ale tlačí je to pořád, zjevně podle stálých pomluv. Ano, podával jsem trestní oznámení na úředníka stavebního úřadu. Tomu předcházelo mnoho podrazů mých, jak říkáte "vlastních" nových sousedů, kteří se chovali jako opravdoví, milí, hodní sousedé. Nejprve podali územní řízení těsně před velikonocemi a nikomu preventivně neřekli, že běží územní řízení. Tedy ho ani nikdo nezachytil a tedy nemohl připomínkovat stavbu. Tak je bohužel postavený zákon. Mezi sousedy v Újezdci je normální neříkat těm co už postavili, že jim kolem plotu postavíte cestu a zrušíte jim přístup na zahradu. To je prostě fajn věc v Újezdci. To jsem napadl v rámci odvolání proti nabývání právní moci, ale nic jsem s tím nezmohl. Tak prošlo územní řízení s cestou pro pět nových domů. Takže nikdo nic neopravoval, ale nově stavěl. První, kdo začal byl Kulíšek, ale všechno bylo napsáno na pana Smékala. Další milí soused, který se moc nerozpakoval a tahal 20ti tunové návěsy kolem mého domu, po polňačce. Dům v té době dostal první záhul. 5 let stará stavba!! Milí sousedé, vlastní sousedé....:) Pak se objevilo místo 5 přípojek 7. Jen tak se milí vlastní sousedé rozhodli tam místo pěti domů postavit o dva více. Ve spodní části je zákaz nad 7,5 tuny, takže zase všechno kolem Kohoutů. A protože Kulíšek, pardon pan Kulíšek to nemohl být, protože musel o svém majetku hlasovat na zastupitelstvu, tak pan Smékal, s kolaudací spěchal tak, že si na stavbu cesty, té cesty, o které naši milí sousedé ani nepípli a ani neřešili kudy a jak povede, tak na ní si přitáhli ty největší vibrační stroje z dálnice. Naši milí vlastní sousedé si mysleli, že je to válec na trávu a nic to neudělá. A ono to udělalo. Popraskaný věnec, podlaha, strhané sádrokartony na vrchním patře, objevují se praskliny na garáži, prostě chycený komplet celý dům. Nasraný a vytočený do běla, kdy mi moje žena volala, že jí padá barák na hlavu jsem podal na stavební úřad žádost o zastavení stavby a změnu stavební technologie. Pan Just si se mnou prošel dům, konstatoval, že nemůže vyloučit, že mi popraskal dům stavební činností, ale že nemůže stavbu zastavit a změnit technologii výstavby. Ovšem udělat to klidně mohl.....tehdy jsem mu sdělil, že v úhrnu toho všeho mě nutí k obraně a ochraně svého majetku dalšími prostředky. Odpověď úřadu byla negativní. V tom okamžiku jsem podával trestní oznámení na neznámého pachatele s tím, že jsem do něj zahrnul podivně navýšené přípojky bez územního řízení, možnou ovlivněnost úředníka stavebního úřadu náměstkem Kulíškem a podivně proběhlé územní řízení, které nikdo neviděl ani o něm neslyšel, ale nabytí právní moci mi volalo asi 7 lidí. To je podstata udavače Kohouta. Později policie zatáhla celý úřad, Kulíškovy a Lajtochovy NTB a vzniká jejich teorie o udavači Kohoutovi. Pořád stejná linka, pořád stejná skupina lidí a pořád na férovku anonymně, svinsky. Kdo je prase nechám na ostatních. Tyhle anonymní štěky jsou jen dokladem proti čemu stojím. Takže docela chápu, že mě někteří v Újezdci nemusí, pokud je tam celá Kropáčova rodina, tak nečekám žádné slavobrány. Buďte zdrávi developeři....žije se z toho docela hezky, ne, takže podělat někomu život stojí za to.....dnes sanuji základy a opravuji celý dům, cirka 200 tisíc. Čeká mě zvedání plotu, aby mi z aut nečuměli do kuchyně. Takový malý dárek o milých VLASTNÍCH sousedů, co si jen opravili dům a ten udavač Kohout je prostě prasácky udal........su naprosto klidný. Fakt mě moc nerozhodíte. Vkládám to sem proto, aby ti nestranní pochopili o co jde. Ti dotčení budou pomlouvat anonymně dál a dál......a snad i pochopíte, že tohle s Lajtochovou kauzou zimák a DD nijak nesouvisí. Proč to ale nezneužít, že.......;)

    reagovatJiří Kohout2018-11-02 09:28:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • re

    Prý....pro město jsem pracoval.... Oni si to snad vážně myslí, že pro Přerov hnuli prstem. To je totální výsměch. Naštěstí boží mlýny melou!!!

    reagovatCarera2018-11-02 09:19:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hulváte Kohoute

    Dovolil jste si příliš. Lidé vám tady i u voleb dali jasně najevo, jaké máte u nich sympatie. Považuji vás za hulváta a nesmírně zbabělého člověka. Čas ukáže a už i ukazuje, co jste zač vy i další z SpP. Nikdo nikdy tak hrůzostrašným způsobem neničil moje rodné město jako vy a vám podobní. Jen to, že jste se díky Schenkovi přifařili k Pirátům umožnilo dostat se o zastupitelstva, kde bude tato "partička" podporována snad jen Galovou z ANO. Vy osobně jste smutný příklad pseudopolitika v zastupitelstvu!

    reagovatPolívka2018-11-02 09:17:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To co napsal z ujezdce o udání úředníků mohu potvrdit.

    reagovatPetr Hala2018-11-02 07:10:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vy to vlastně nazýváte oznamovací občanská povinnost. Já sprosté udávání.

    reagovatÚjezdec2018-11-02 06:09:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute pro oživení vaší paměti.... udal jste vlastního souseda který si opravoval dům. Udal jste úředníky kteří obsah vašeho udání souseda shledali jako nedůvodný. Nevím jak jinde ale v újezdci vám nikdo neřekne jinak než udavačské prase.

    reagovatZ Újezdec2018-11-02 06:07:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • konečně toho blázna Kohouta

    tady zablokovat?!

    reagovatMůže už někdo2018-11-01 21:08:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme Maxi

    Kde najdu Vaše oči? Ono totiž naopak platí, že lži, pomluvy a urážky by mi bez anonymity do očí mě nikdo neřekl. A vo tom to je......takže v klidu se podepište a nemám s Vámi jediný problém. Začnete se tajemně zaklínat, že Vás udám a že se bojíte, tak se běžte vycpat. Další ze zbabělců v řadě.......

    reagovatJiri Kohout2018-11-01 19:40:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Kohouta

    Nepřeháníte to s těmi urážkami...nazýváte lidi prasatama? Koule říct to někomu do očí nemáte a tady jste hrdina...

    reagovatMax2018-11-01 19:23:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme Polívko

    Nevím a Vy určitě víte, proč se ptáte zrovna mě, takže mi vychází spíše to prase.....sorry jako.

    reagovatJiří Kohout2018-11-01 17:23:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme Karto

    Dnes už to vím - dle Zdenka Haluzy to byla Amnesty international. To Vám ale asi nezabrání dál anonymně lhát. A fascinuje mně každý, kdo ví to co vím já. Tady je jasnovidců, kteří vidí do hlav komukoli na koho si vzpomenou, že by se ta koncentrace inteligence měla už konečně na Přerovu nějak projevit.....;) Možná nám tu roste roste nové Silicon Valley, ani nevíme.....

    reagovatJiří Kohout2018-11-01 17:22:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Polívko,

    kdo podal žalobu na neplatnost voleb Jiří Kohout možná vědět nemusí, ale kdo tehdy udával Lajtocha, Kuldu a ostatní, tak to ten parchant ví moc dobře.

    reagovatKarta2018-11-01 14:41:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme Polívko

    Jednak, pane Kouhoute, Polívka je moje jméno stejně tak jako vaše Kohout. Nejsem ani morální prase, jak píšete. Opakovaně se ptám, zda víte něco o tom, kdo podal žalobu na neplatnost voleb.

    reagovatPolívka2018-11-01 14:34:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme Polívko

    Tu nálepku se tu snaží vytvářet stejná individua jako Vy. Anonymně, neúnavně, pořád dokola.......já přeci nevyhrožuji, ale těším se na to, až se autor podepíše. Nehodlám nikoho udávat, jak mě tu kde kdo obviňuje. Tak přízemní, abych se právně bránil téhle stupidní formě pomluv, rozhodně nejsem. Nepoměrně zajímavější by bylo zjistit, kdo a jaké motivy má. To by pak byla ta správná sranda.........myslím si, že mnoho ze zdejších urážek jde za těmi, kteří se navenek tváří jak největší moralisté, uvnitř jsou totální prasata....... tak to povětšinou chodí...;) O nic víc nejde.....

    reagovatJiří Kohout2018-11-01 13:43:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme nebojte se

    Proč jen a jen vyhrožujte, Kohoute!? To je vojákem prezentovaná vojenská čest, to je společenská úroveň důstojníka armády? Lidé zde píšící ale i občané města Přerova, proč asi, mají partičku SpP spojenou s negativními vlivy ve městě, především s udáváním. Jak jste vy, členové této nálepce přišli, nevím. Odpověďte si sám! A teď popravdě pane Kohout. Podepsal někdo z SpP žalobu na neplatnost voleb v Přerově?

    reagovatPolívka2018-11-01 12:28:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme nebojte se

    Legrace bude, až se pod ty pomluvy podepíšete......do té doby si tu svoji zbabělost v klidu užívejte.......

    reagovatJiří Kohout2018-11-01 11:39:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Je zřejmé, že estébáckým konfidentem řízené ANO půjde do koalice s ODS. Ještě štěstí, že jsem ODS na poslední chvíli nevolil.

    reagovatPřerovan.2018-11-01 09:02:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Teď jim to prošlo ale nebojte se,protože do hry ještě nevstoupil Jiří Kohout známí to prerovsky udavač. Jsem přesvědčen že si ještě užijete spousty legrace....

    reagovatNebojte se2018-11-01 08:30:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kouba v pohode, rozumim tomu. Prachar jednoznacne ucelove prevedeno trvale bydliste, vidi a chapou vsichni je ne ^nezavisly^ soud. Smesna prihoda.

    reagovatA co jste cekali?2018-11-01 08:23:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Tak na hřbitově se krade - někteří kradou už po cestě na hřbitov

publikováno 05. 11. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 5

No ono se nekrade jen na hřbitově.

Oslavy vzniku Československé republiky v Čekyni

publikováno 30. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 9
V neděli 28.

USTAVUJÍCÍ ZASEDÁNÍ.

publikováno 30. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 364
V souladu s § 91, odst.

Babiš na historickém maximu, ODS ztratila téměř 17 procent svých voličů.

publikováno 26. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 94
Babiš na historickém maximu, ODS ztratila téměř 17 procent svých voličů.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy