Proč budu volit ANO

news img Tohle je moje reakce na spoustu odpovědí a komentářů v diskuzích na téma volby.
Mám velkou shodu se spoustou názorů ale také se mě některé zoufalé výkřiky některých čtenářů velmi dotýkají.
Politika je jeden velký business stejně jako zdravotnictví a ostatní odvětví které se nás v životě týkají.
Bohužel tento politický business byl doposud velmi jednostranný a založený na klientelismu, korupci, tunelování, lžích atd. a to především ve prospěch politiků samých a ne pro rozkvět státu a spokojenost občanů.
Řízení státu a ekonomického systému v této zemi jako business je možné a já s ním v podstatě souhlasím.
Vždyť přece každý z nás vkládá do tohoto businesu svůj kapitál ve formě své práce, mzdy, odvodech sociálního a zdravotního pojištění ostatních daní atd. Je proto jasné, že tedy z tohoto businesu také občan musí něco mít.
V nějakém článku jsem četl, že možné to je a já jsem přesvědčen , že to tak být musí. Stát se musí chovat jako správný hospodář, musí se chovat stejně jako se chovají majitelé úspěšných firem. Stát je v podstatě akciová společnost kde akcionáři jsou všichni občané tohoto státu a stát by nám měl skládat své účty o hospodaření.
V této zemi by měli vládnout odborníci se zkušenostmi a lidé kteří dokázali, že jsou dobrými hospodáři a něco v této zemi vybudovali. Tím mám na mysli pana Babiše i pana Okamuru.
V této zemi jsme dali ve velké polistopadové euforii důvěru lidem, kteří žádné zkušenosti neměli, většina z nich nejsou odborníky v resortech ve kterých rozhodovali a většina z nich ani nikdy nepracovala.
Tím mám zase na mysli pány Bendu, Grosse, Langra, Bendla, Nečase, Sobotku, Kalouska a další přes celé politické spektrum.
Co opravdu uměli? 24 let nás přesvědčovat o tom jak tomu rozumí a jací jsou odborníci.
Za celou polistopadovou éru nám vládnou jedni a ti samí ODS a ČSSD v podstatě společně.
A o tom jak tomu rozumí a jak to dělali vypovídá stav naší republiky.
A tito všeznalci se nás zase snaží ovlivnit jak to už konečně budou dělat dobře a jak se poučily.
Nyní se zformovala nová hnutí ANO pana Babiše a Úsvit pana Okamury.
Tito lidé v naší zemi nic neukradli, nejsou spojováni s korupcí, tunelováním, klientelismem a něco v této zemi dokázali.
Čeho se však dočkali před volbami od stávajících politiků? Osočování, urážek a podobně.
Když nemám pádné argumenty začnu vytahovat špínu a nepravdy tak to v naší politice chodí a dosavadní politici tak hážou špínu jeden na druhého a po volbách se zase bratříčkují a zakládají koalice - hlavně že jsme zase na čtyři roky tady a teď se zase nějak domluvíme abychom to ty 4 roky vydrželi.
Není čas na to dát našemu státu a nám všem novou šanci na změnu?
Není čas se zbavit starých politických garnitur, které především myslí na svůj prospěch a občan je vůbec nezajímá?
Já jsem přesvědčen že nastal ten správný čas dát nám všem šanci na změnu.
Určitě se najde spousta těch, kteří budou zpochybňovat třeba minulost pana Babiše a jeho údajné spojení s StB a komunistickým režimem.
Nedokážu vyčíslit kolik obyčejných lidí bylo v KSČ ať to bylo z přesvědčení nebo z jiného důvodu, kolik lidí bylo evidováno ve svazcích StB aniž o tom věděli nebo nevěděli a kolik jich spolupracovalo a zda je k tomu někdo donutil nebo tam byli dobrovolně. Členy KSČ také bylo, spousta současných politiků a nikdo si to neuvědomuje a nikdo to neřeší. Pouze před volbami.
Jedno však vím jistě, že spousta těchto lidí není hrdá na svou minulost a dnes žijí mezi námi a možná to jsou Vaši známí a přátelé a ani to nevíte, že jsou to možná Vaši zaměstnavatelé nebo spolupracovníci, sousedé.
Co jsem tím chtěl říct?
Jak dlouho se budeme vymlouvat na komunistická léta, znárodnění, normalizaci na Sovětský svaz?
Chtěl bych vidět někoho z Vás, kdyby zjistil, že Váš dobrý zaměstnavatel u kterého jste spokojen jak s prací tak se mzdou, je bývalý člen KSČ nebo byl evidován ve svazcích StB, jak dáváte okamžitou výpověď z těchto důvodů.
Není čas se od toho oprostit a začít především přemýšlet o budoucnosti?
Nikdy jsem komunista nebyl a nesouhlasím s tím co tady napáchaly, proto jsem je taky nevolil a volit nebudu a tímto dám najevo nesouhlas s tímto režimem.
Pan Babiš se k členství v KSČ přiznal a řekl, že na to pyšný není, na rozdíl od většiny politiků kteří tam byli a kteří to tají.
Nechci Vás unavovat výpisem toho co v této zemi nefunguje vůbec nebo funguje špatně to ví každý z nás.
Chtěl jsem Vám jen napsat svůj postoj a své důvody proč chci dát šanci této zemi volbou a podporou hnutí „ANO“ pana Babiše.
Připojuji svou prosbu – zamyslete se nejenom nad mým ale i nad svým názorem – koho budete volit.

Přeji všem hezký den, hodně zdraví a úspěchů , zdraví Vás PV

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 18. 10. 2013       Kategorie: Vaše články   Autor: pv

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Zas tu vaříte Hučína?

    Uvědomte si jednu věc, kdyby hučínů bylo víc, všichni komanči jsou roztrháni na kusy, nebo vysí na kandelábrech, což by bylo fajn, protože by najednou v ODS a ČSSD nikdo nebyl.

    reagovatSATAN2013-10-20 20:40:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Babiš-Bureš je jak cikán.Mezi tisíci se snad najde 1 dobrej.

    reagovatno2013-10-20 20:08:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kdo vyčítal JABOVI,

    Ty pako, já jsem také vystudoval VŠ za komančů. Vyčítat někomu něco takového může jen nějaký komunistický provokatér. A že se Bezděk na krátkou dobu zapletl s tím zmetkem Loukotou, tak to byla sice chyba, ale včas se to napravilo. Já byl první, který před Loukotou varoval.

    reagovatZ Meopty2013-10-20 18:57:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo vyčítal JABOVI,

    že ho komunisti nechali vystudojat s tit ing , snad jen ten "agent" stb Loukota, který toho "chytrolína" a jeho bývalý kamarád jako první odhylil !!!

    reagovatčtenář pn-eu2013-10-20 18:38:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jiřina Dienstbierová o Babišovi

    Bohužel u nás jde všechno, koupil média aby je využil pro kampaň a jsou tací, kteří mu věří

    reagovatraketa2013-10-20 18:15:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Media....

    Ty sliby jsou nejen nevymahatelné, ale také nekontrolovatelné. Jednotlivé body lze vykládat různými způsoby. Např. co je lež a co je např. "účelová" interpretace, či "účelové" zamlčení některých (v dané chvíli rozhodujících) skutečností? Dalo by se pokračovat k dalším bodům.

    reagovatKokeš Krbec2013-10-20 13:46:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Media....

    To je opravdu síla. Tak jako Topolánkova Smlouva s občany. Tak jako byla síla netová "referenda" registrovaných obdivovatelů VV (hned po volbách končící) i jejich předvolební a krátce povolební prohlášení co oni vše dokáží. A síla je tohle vyzdvihování kvalit dle jakýchsi nevymanatelných slibů. Síla je naznačování těm, co nesdílí tohle nadšení, že jsou blbí. Víceméně ta samá síla byla stejná a podobná prohlášení sympatizantů VV vůči těm co neskákali nadšením 3 metry vysoko před a těsně po minulých volbách.

    reagovatKokeš Krbec2013-10-20 13:29:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pan Babiš je schopný člověk a ti co ho urážejí jsou prymytyvní antikomunisti. Vyčítat panu Babišovy že spolupracoval s bezpečností je ubohé. On pomáhal chránit stát.Přidu se na něho podivat.

    reagovatVolič KSČM2013-10-20 12:12:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na mítink s.bureše pújdu.Beru vajíčka.

    reagovatGORO2013-10-20 11:49:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Věrku

    Sliby se slibují a hlupáci se radují :-) Poznal jsi se?

    reagovatLjulka2013-10-20 11:44:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nazdar Rudolfe.....

    Opravdu máte i stejné noviny ? Pochlub se....
    Hlavně že ty "chytrej" blázne víš co chceš? Co tě tak rozrušilo ???
    Desatero morálních principů kandidátů "ANO"...je to síla já vím.
    Být provozovatelem tak už pan Rudolf tady nebude unavovat.
    Děkuji za plodnou, vysoce hodnotnou diskuzi a ještě k tomu s olomouckým pakem !

    reagovatVěrek2013-10-20 10:18:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Media.... Tady tedy máte paka

    Prosím vás přerováci co to tydy máte za blázna. V Olomouci máme stejné noviny ,ale také rozumné lidi a né takové blázny. On vlastně neví ani co chce.Jen vám tady zabírá místo.Být provozovatelem tak už pan Věrek uháněl někde v širou dál.

    reagovatRudolf2013-10-20 08:34:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Všem

    Meeting
    Přerov | 21. 10. 2013, 13.00
    Předvolební meeting ANO

    Předvolební meeting ANO v Přerově, konkrétně:



    Místo: Náměstí T. G. M.

    Čas: od 13:00 do 18:00 hodin


    reagovatVěrek2013-10-20 08:33:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Media....

    Paní Dienstbierová je ta pravá aby mluvila o mediich........když si je ochočil Karlik v presidentských volbách tak ho chválila jaký je to pašák....vynikající politik s vynikajícím nápadem jak pomoci medii oblbnout mládež.
    A nyní všichni kterým teče do bot budou plivat zlobu a poštvávat národ jen aby se znovu dostaly k plným korytům.

    A co to tu mele o Italii....Opak toho je pravdou. Každá větší strana v každé zemi světa totiž má svá media které užívá k propagaci svých cílů. A novináři......ti zpívají stejnou písničku strany kterou ve stranických mediich zastupují.

    Já dnes ale našel něco zajímavějšiho a ptám se : Která z ostatních politických stran v česku by si mohla dát stejné desatero morálních principů ?????.......žádná.
    Pokud se jen toto podaří ANO udržet, pak jsem více jak spokojen.

    Představujeme Desatero morálních principů našich kandidátů:
    Ve čtvrtek 17. října se kandidáti hnutí ANO do parlamentu České republiky zavázali před novináři, že budou dodržovat deset konkrétních pravidel. „I když tyto zásady považuji za samozřejmé a byla jsem v nich vychována, považujeme za nutné je veřejně deklarovat. Bohužel totiž pro předchozí vlády vůbec samozřejmé nebyly," řekla mimo jiné profesorka Helena Válková, dvojka na pražské kandidátce.

    1. Budu pracovat ve prospěch České republiky a jejích občanů

    2. Nebudu krást a nenechám se uplatit

    3. Nebudu lhát

    4. Nebudu zneužívat svého mandátu a výhod, které poskytuje

    5. Vzdám se imunity a budu usilovat o to, aby byla s výjimkou ústních projevů a interpelací na půdě sněmovny zcela zrušena

    6. Do týdne od složení slibu poslance zveřejním soupis svého majetku a budu tak činit každý rok po dobu svého mandátu i následující rok po jeho ukončení

    7. Vždy se budu snažit, aby rozhodnutí přijímaná sněmovnou byla efektivní a nezatěžovala jakoukoli skupinu občanů ve prospěch privilegovaných osob či firem

    8. Vůči veřejným financím se budu chovat šetrně a odpovědně

    9. Budu reprezentovat a prosazovat politické postoje hnutí a tomuto závazku se nezpronevěřím podporou jiného politického uskupení zastávajícího konkurenční politický program

    10. Nekalé pokusy o ovlivňování mé osoby během mého mandátu veřejně oznámím nebo budu trvat na jejich postoupení orgánům činným v trestním řízení


    Tak to je síla vážení........jedině "ANO" .....nikdo jiný jim nesahá ani po kotníky !!!!! A pokud jim to vydrží - máme tu konečně změnu na kterou čekáme.

    reagovatVěrek2013-10-20 07:04:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jiřina Dienstbierová o Babišovi

    Co říkáte raketovému nástupu podnikatele Andreje Babiše? Nepřipadá vám nebezpečné, když člověk, který jde do politiky, nakoupí dva celostátní deníky a další média?

    Myslím si, že by se pan Babiš měl rozhodnout, jestli chce dělat mediálního mága, nebo chce jít do politiky. Není prostě možné, aby člověk, který jde do politiky, koupil média a využíval je pro kampaň. Média by měla plnit roli hlídacího psa demokracie. Ale když jste majitelem médií, najednou přestanou hrát roli, kterou mají, a chovají se jinak. Stačí autocenzura novinářů, kteří jsou v nich zaměstnaní. Já jsem se ptala, jak to fungovalo v Itálii, když italský premiér Berlusconi byl mediálním magnátem. A pan Bělohradský vysvětloval, že to tady tak vypadá, ale v Itálii platí zákon, podle kterého Berlusconi média nesměl vlastnit. Majitelem byla nějaká společnost, ale takhle natvrdo, jak tady teď vlastní média pan Babiš, to není možné ani v Itálii. A tady by také mělo platit, že buď je někdo majitelem médií, nebo politikem.

    reagovatJana2013-10-20 00:39:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • BUREŠ-BABIŠ,STB-TAKOVÉHO ČURÁKA UDAVAČSKÉHO CHCE NEKDO VOLIT-POVĚSITZMRDA KOMUNISTICKÉHO HNED.

    reagovatNO2013-10-19 23:07:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Tak určitěěěěě

    v té pr.... jsme už teď, RAKETO!!!

    reagovatjb2013-10-19 21:40:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tak určitěěěěě

    doufám, žre takových bude málo, jinak jsme všichn i v pr....

    reagovatraketa2013-10-19 19:51:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to realista

    No pokud jsem se jako Cleaner seknul se školou U Tenisu, jsem ochotný to kdykoliv v budoucnu přiznat. Nicméně k datu mého příspěvku nebylo ani z daleka jasné kdo tuto zakázku získá. Takže mnou uvedaná data, byla ke dni jejich zveřejnění přesná. Na Město se sice, v mnoha případech oprávněně, nadává, ale informace zveřejňují v dostatečném rozsahu, alespoň co se veřejných zakázek týká. Chce to jen věnovat tomu trochu času.Znovu opakuji, že pro mě není podstatné, kdo v tomto městě soutěže vyhrává, samozřejmě, pokud hraje fair play. Pan Kohout nám slíbil, že celou žáležitost osobně prověří. Více jak dva měsíce jsou pryč a zatím velké ticho po pěšině. Takže navrhuji, abychom celou záležitost uzavřeli až budeme mít k dispozici relevantní informace. Co se týká ANO a pana Babiše, po Vašem obsáhlém exposé už není co dodat. Hezký večer.

    reagovatVictor2013-10-19 18:59:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Hrdina nějak přestal vyhrávat A nikdy nevyhraje.

    Můžete se odvolávat i do Hágu.Marná a dlouhá cesta vaše a marné volání.

    reagovatAleš2013-10-19 18:35:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Stávající volby jsou opravdu těžká písemka.

    Začíná mne najímat seznam dokumentů, které byly zabaveny u Hučína tenkrát jak u něj byla za Grosse ta policejní razie a jak mu obklíčili dům. Podle jistých informací se měly v jeho archivu nalézat materiály o spolupráci STB s Babišem. Také vím, že když byl Hučín zatčen, tak byl ve vazbě téměr rok a většinu roku byl s Chvalovským, který byl největším konkurentem a nepřítelem Babiše.

    reagovatZ Meopty2013-10-19 18:31:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • S ženou

    pana jebnuttého jsem nedávno JABA mluvil v Olomouci a byl jsem překvapen . že má stejný názor na svého "blba s kanu" jako my normální pžerováci ,,,

    reagovatčtenář pn-eu2013-10-19 17:24:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Stávající volby jsou opravdu těžká písemka.

    K Victorovu hodnocení „Úsvitu“ a „ANO 2011“ by sice bylo možno dodat pár drobností, ale nepříliš podstatných. V zásadě obě uskupení vystihl a docela přesně charakterizoval. Nenazval bych to jejich dehonestací. Prostě tak to cítí a tak to i popsal.
    Ve svém hodnocení zapomněl ale na jednu a to dosti podstatnou záležitost. A tou je odpověď na otázku proč ? Proč tato hnutí vznikla, kdo byl příčinou jejich vzniku. Podle mého mínění a nejsem v tom jen sám, vznik těchto hnutí ( a zařadit by se mezi ně daly i Veverky z roku 2010 ) iniciovalo to, čemu se, možná trošku nadneseně, říká veřejná poptávka. Značná část veřejnosti již měla dost politiky ODS a TOP 09 a zbytkových Veverek LIDEM a to na všech úrovních. Na té celostátní to bylo asi nejmarkantnější. A pro současné předčasné volby nejdůležitější a do jisté míry i určující.
    Rovněž ČSSD a KSČM nevzbuzovaly nadšení. Upřímně řečeno, když vezmu v úvahu až neuvěřitelně sebevražednou vnitřní rozhádanost ČSSD, tak nejstabilnější a ve svých výrocích a konáních nejkorektnější stranou je KSČM. S tou však nikdo nechce nic mít. ČSSD jen připouští, že v případě výrazného volebního vítězství se zkusí opřít s jednobarevnou vládou o parlamentní podporu KSČM, nebo KDU-ČSL. Lidovci se však pohybují na hraně volitelnosti a s ČSSD to čím blíže k volbám, začíná jít s kopce, takže není daleko možnost, že se o výrazné volební vítězství jednat nebude.
    Obě jmenovaná nová hnutí začala na otázky, jak jinak hledat, odpověď. „Úsvit“ nemusel chodit daleko. Haider neblahé paměti v Rakousku a Le Pen se svojí dcerou ve Francii v řadě oblastí napověděli. U Tomio Okamury je to opravdu jednodušší. Našel kromě toho svůj vzor v knize ekonoma Pavla Kohouta a svoje hnutí i podle ní pojmenoval. Využil, velice šikovně, i své senátorské kampaně a jejího úspěšného průběhu a výsledku. A roubovat prvky švýcarské přímé demokracie na náš současný pokřivěný politický stromek, by bylo opravdu více než těžké.
    Přestože se stávajícím předvolebním stavem zásadně nesouhlasím, jsem hluboce přesvědčen o tom, že cesta „Úsvitu“ k úspěchu nepovede. A to bez ohledu na výsledek ve volbách a současných volebních preferencí. Je to strana jednoho muže na jedno použití. A ani straničtí přeběhlíci na tom nic nezmění.

    U „ANO 2011“ je to ale trošku složitější. I to je strana jednoho muže a nic na této skutečnosti nezmění ani pár jeho zaměstnanců a mediálně známých tváří. Nepřekvapivé je i to, že se zpočátku zaklínal tím, že on do politiky nevstoupí. Výzva a možná uměle vynucený tlak soukmenovců a třeba i jeho touha po přímém podílu na moci, jsou přece jen silnější.
    Kdo zná pana Babiše těch dvacet let, co začal podnikat ví, že z počátku se až úzkostlivě vyhýbal jakékoli popularitě, reklamě a veřejnému vystupování. To byly ty grunderské počátky. Ano, patří mezi tu část slušnějších miliardářů, nejsou za ním žádné velké osobní, ani profesní aféry (možná dokonce žádné). Jako každý člověk, který začínal od nuly, má i on za sebou svá drobná uklouznutí. Problémy byly u privatizace Agrofertu v roce 1993 s mateřskou společností PZO Petrimex Bratislava, problémy byly i u koupě Prechezy prostřednictvím dceřiné společnosti Precolor. Dodnes žije řada svědků z tohoto období, kteří vědí, o čem je řeč.
    Pak přišlo období, kdy se vše změnilo. Pan Babiš se stával známým a ještě známějším. Nejen profesně, ale i společensky. Charakteristické pro toto období byla jeho účast na soutěžích o Miss ČR. Ti, kdo ho do té doby znali, nevycházeli z údivu.
    Potom už šlo vše jaksi obvyklým způsobem. Řada úspěchů, ale i některé prohry. Velké úspěchy slavil v chemii i v zemědělství. Za velký úspěch v chemii je možno považovat nákup německého výrobce močoviny v Pisteritz. Naopak, katastrofálním neúspěchem skončila privatizace českého UNIPETROLU. Jen on sám ví, co vše v této privatizační kauze udělal osobně špatně. A nebylo toho zrovna málo. Ale nejen úspěchy je dlážděna kariéra průmyslníků. Nedařilo se mu jen v ČR a Německu. Úspěšný byl i na Slovensku. Není divu, vždyť tam byl nejméně z poloviny doma. Naopak úplnou katastrofou skončil nákup výrobny titanové běloby v Číně. A to, že nákup Precheza vydává v současné době za svůj úspěch, stálo pana Babiše několik set milionů. Aby se napravily zásadní nedostatky technologie a zařízení, které jaksi odborníci před koupí přehlédli, anebo podcenili .
    Neméně, a možná ještě úspěšnější, je pan Babiš v zemědělství a potravinářství. Popisovat vše, co jeho holding vlastní by zabralo hodně času. A je to i zbytečné, protože je v tomto odvětví jasná jednička na trhu.
    V poslední době se začíná prosazovat i v médiích. Koupil MAFRU. A je jen otázkou, kdy zamíří do oblasti televize.
    Prostě úspěšný podnikatel a úspěšný politik. Takoví český Berlussconi. Tak rovnítko mezi tyto dva pojmy dát jen tak jednoduše nelze. A důvodů pro to je opět několik. Pod jeho úspěšným podnikáním se musí podepsat i největší škarohlídi. Do kdy, to nelze určit. Jednak pro jakékoli zpochybňování nejsou zatím důvody, jednak už firma není orchestrem jen s jedním dirigentem. Tak veliký orchestr by prostě ukočírovat jedním člověkem nešlo. Proto je to i o lidech, o umění vybrat si dobře své spolupracovníky. A to pan Babiš, opět až na velice vzácné výjimky, vždycky uměl.
    A úspěšný politik ? Tak na to si ještě nějaký čas budeme muset počkat. Nejen do voleb, ale i na jeho další kroky po nich. Přese všechno je více než pravděpodobné, že jeho hnutí se s ním do parlamentu dostane. Teď je jen otázkou s kolika mandáty. Když si na přerovském bulváru občas prohlédnu statistiku místních volebních preferencí ANO 2011, nestačím se divit. Jasná jednička a pokud by takto měly dopadnout celostátní volby, tak snad ani nikoho do vlády potřebovat nebude. Leč tak jednoduché to asi nebude. Přesto, protože v současných průzkumech figuruje ANO většinou na 2.-3. místě, lze předpokládat úspěch, ale střízlivý. Svůj tip tu nezveřejním, ale již z výše uvedených důvodů se nemusí o překročení 5% hranice obávat. Je to jen a jen o velikosti podílu a počtu poslanců. U novice jistě slušné.

    Má vůbec ten člověk své slabiny ? Jako každý člověk pochopitelně má. Jeho velkým handicapem je bývalé členství v KSČ. Ve svém životopisu se toho dotýká. Sám říká, že to byla daň za snahu být úspěšný a moci úspěšně pracovat. A sám dodává, že na to není pyšný. Proč je kolem toho tolik řečí, když v KSČ bylo odhadem 1,6 mil. členů ? Opět jednoduchá odpověď. Jen málo z nich se v současné době vejde do ranku 1000 nejbohatších obyvatel planety.
    Druhým handicapem je jeho údajná spolupráce se StB. A to bez ohledu na to, že StB v současné době je snaha rozdělit na tu hodnou, co pracovala s rozvědkou ve prospěch technického potenciálu republiky a na tu zlou, která bojovala proti „vnitřnímu nepříteli“. To, že vědecko-technická rozvědka doslova kradla zahraniční vyspělejší technologie, je veřejným tajemstvím. Budiž však řečeno, že tak činí všechny rozvědky. Je jen otázkou, pro koho je to, s ohledem na technickou úroveň své země, přínosnější.
    Můžeme to nazvat spekulací, můžeme vzít do úvahy jisté náznaky. Těch lidí,kteží pracovali pro StB , bylo děsivě moc. Pokud se podíváte do veřejně dostupné databáze a zjistíte si jen, kteří vaši známí tam jsou zapsáni, je to opravdu až neuvěřitelné.
    V této záležitosti si bude ještě nutno počkat na výrok bratislavského soudu, u kterého pan Babiš žaluje za dehonestaci a zveřejněné údajné nepravdy slovenský Ústav paměti národa. Rozhodnutí už není, z veřejného hlediska a voleb, důležité. Přijde totiž až po volbách. Bude se jednat o určité zadostiučinění panu Babišovi, pokud bude právoplatný rozsudek v jeho prospěch. Ostatní voliče to sice možná zajímá, možná i ovlivňuje. Ale já si troufám říci, že nepodstatně. Jestliže ho členka ODS paní Němcová, což není nikdo bezvýznamný, nazývá v přímém přenosu agentem StB a nic ? Co k tomu dodat ?Za ty roky to už vyšumělo a opravdu se to používá jen někdy a většinou v předvolebním boji. Nechci to podceňovat. Pro mnoho lidí je to dodnes bolestivá záležitost a nedokáží se s tím dodnes vyrovnat. Ale záměrnou skartací značné části svazků důležitých osob hned koncem roku 1989 se těžko k nějaké objektivní pravdě dopracujeme. Kdo z evidovaných,mediálně známých osobností Ministerstvo vnitra zažaloval, takřka vždy u soudu uspěl. A historie je milosrdná. Možná i bohužel.
    Ale zpět k ANO a volbám. Nick Viktor to píše dosti výstižně. Pravděpodobnost, že toto uskupení něco nového přinese, není velká. Už s Veverkami jsme si jednou odzkoušeli metodu pokus omyl. Opravdu to chcete vyzkoušet znovu ? A že by se i kvůli ANO začaly přepisovat učebnice POLITOLOGIE ? Nepravděpodobné, dokonce si troufám tvrdit vyloučené.
    Je to pro voliče těžké dilema. Na straně jedné stávající profláknutá bývalá koalice a v poslední době silně oslabující levice. A na straně druhé nová a neodzkoušená,neprověřená hnutí, kterým chceme věřit, protože prakticky nic jiného na výběr nemáme.
    Nejsem přiznivcem většinového volebního systému. Jednak nemá u nás tradici, jednak, představím-li si, že by si např. ODS, nebo TOP 09 mohla v posledním volebním období dělat, co by chtěla ? Bůh s námi a zlé pryč. Jen po Kalouskovi a Drábkovi se budou i tak škody napravovat hodně dlouho a bude to stát i hodně peněz. A to si zdaleka nemohli dělat úplně, co by chtěli.Dá se mluvit o odpovědnosti těchto stran ? Říká se, že je to odpovědnost politická. Já bych řekl, že spíše vůbec žádná. O potřebné kamarády se strany po volbách vždycky dovedly postarat. Tak o co jde ?
    Poměrný systém, který se s drobnými úpravami praktikuje nyní ? U nás jaksi zlidověl, někteří si to ani jinak nedovedou představit. Má jistě svoje mouchy. Dát dohromady funkční vládu, je občas nadlidský výkon. A sladit zájmy koalice ve prospěch republiky ? Dost často vyúsťuje v kompromisy, které se následně ukazují jako dosti drahá a nefunkční hračka. Systém by jistě stál za korekce. Nahrává totiž stranám větším a váha mandátu je v různých krajích různá. V neprospěch stran menších.
    V Německu (tam teď volby takto dopadly) a nejen tam, mají řešení ve formě velké koalice. U nás v r. 1998 zkusili pánové Klaus a Zeman takový „paskvil“, kterému se říká opoziční smlouva. Jaký je mezi nimi rozdíl, poznala alespoň jistá část voličů u nás i na vlastní kůži. Pozdě, ale přece. A že ji ještě dnes oba protagonisté považují za dobré a přínosné řešení jen ukazuje, jak je u nás politika pokleslá.
    Viktor svůj příspěvek nesl ve znamení MYSLETE a volte až po zralé úvaze. Nedejte na populistické sliby a nesmyslné konstrukce. Nečekejte od „těch nových“ žádné zázraky. S tím musím souhlasit.
    Leč pak stojím nutně před otázkou, koho mám vlastně volit ? Ale to bych se jen a jen opakoval. Co a jak jsem psal již na začátku. Je ještě možnost volby ignorovat. Ani tato možnost nepatří k nejlepším, i když, bohužel patří k těm frekventobaným. Na povolební konání pak sice mohu nadávat, protože já jsem si je přece nevybral. Ale není to tak, že právě proto ?

    reagovatrealista2013-10-19 17:15:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Victorovi

    Už jsem chtěl na Viktora-Čističe, alias Cleanera vydat přerovský zatykač. Po jeho vystoupení koncem července jsem ho tu nikdy nenašel.
    K tématu „Senátních voleb“ toho tehdy sice moc nenapsal, zato se však silně opřel do SpP. Jeho diskuze s panem Kohoutem a ještě pár sekundanty byla opravdu, ale opravdu zajímavá. Jeho vystoupení převyšovalo obvyklou úroveň diskuze,dokonce uvedl pár zajímavých postřehů. Ale s PSS a.s. a zateplením školy U Tenisu střelil na lišku a trefil Maryšku. Schválně jsem se o těch pár měsíců vrátil zpět a diskuzi, alespoň tu podnětnou část, jsem si přečetl znovu. Nemá smysl uvádět argumenty Cleanera a pana Kohouta. Koho to zajímá, ten si to najde.
    Cleaner se seknul. Kardinálně. Prostě jeho útok se nakonec proměnil v ústup. Sice nikoli už v diskuzi samé, ale v krocích,které následovaly, a ve faktech, která si každý z nás následně mohl ověřit. Chci věřit tomu, že se Viktor-Cleaner seknul nechtěně. Školu u Tenisu pozdě, ale přece jen rekonstruuje PSS a.s. Nepřekvapivě.
    Na závěr k historii si neodpustím závěr části mé diskuze k článku „Senátní volby“ směřované ke Cleanerovi nazvané„Panu učiteli s láskou“ . Ta totiž mohla Cleanerovi přispět ke změně nicku na Viktora :
    „ A pokud jste viděli film "Leon" , tak Viktor-čistič byl velice sympatický. Jen jaksi na objednávku fyzicky likvidoval nepohodlné. A že to uměl, o tom žádná. „

    Omlouvám se za toto odbočení, ale ono může být u tohoto diskuzního příspěvku důležité. Zařazuje totiž zcela přesně autora a to, aniž by se jasněji politicky projevil.

    reagovatrealista2013-10-19 16:43:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bezděku

    Zalezte do sklepa v obci Ž eravice , kde stavíte dům 40let a neotravujjte svými debilními příspěvky na pn-eu k čemuž vám dopomáhej pán Bůh a vaše žena, kterÁ na rozdíl vás normální !!!

    reagovatčtenář pn-eu2013-10-19 16:34:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bezděku

    jste Vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůl, ale máte na na to věk ---gtatuluji---

    reagovatTaky čtenář2013-10-19 15:57:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ten jebnutý JAB opravdu

    Ještě žije, a to je moc dobře, alespn se můžeme ze srdce zasmát jeho příspěvkům v těchto novinách---děkuji ti jebnutý jabe z KANU !!!

    reagovatčtenář2013-10-19 15:47:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Hrdina nějak přestal vyhrávat

    Ale co to blábolíš. Státní zástupce se okamžitě odvolal. Jede to dál.

    reagovatZ Přerova2013-10-19 15:14:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Hrdina nějak přestal vyhrávat

    Mám takový dojem, že soudící se profesionál zakončil další soud prohrou.Soud poslance za KSČM osvobodil v plném rozsahu. Měl by toho konečně nechat.Beztoho nikdy nevyhraje i kdyby měl zasebou tisíc Vetchých a Mašínových.Stále se soudí jen hlupáci.

    reagovatMilda2013-10-19 15:11:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Hrdin 3 odboje JAB se probudil ! Má dojem,že na kahánu máš ty

    Ano Milado máš pravdu ale nejhorší je natom to že Hučín vyhrává všechny soudy a eště k tomu dostal půl kazeta. Jim ide o to tady neco rozehrát a proto je třeba volyt KSČM. Pan Babiš je slušný člověk a má moje sympatie protože chránil stát a proto spolupracoval s bespečností a tím pomáhal udržovat mir. A takové neřády jako Hučín a Mašinovci patří pozavírat a basta.

    reagovatVolič KSČM2013-10-19 13:44:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ciganov si zaslouží babiče,jsou tu totiž samé pi ...e.

    reagovatGORO2013-10-19 12:25:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak si kdo ustele...

    Velmi pozorně jsem si tento článek přečetl a po dlouhé době se rozhodl reagovat. Neříci vůbec nic konkrétního tolika slovy je vskutku umění a tento článek e důkazem, že toto umění není cizí ani lokálním přispěvatelům.Vzhledem k tomu, že i v jiných příspěvcích jsou-dle mého názoru - zcela nesmyslně adorovány nové vycházející hvězdy politického nebe a navíc již máme řadu konkrétních informací o možných budoucích krocích, sdělmě si pár konkrétních faktů. O Úsvitu nemá vůbec cenu otevírat jakoukoliv seriozní debatu. Je již k dispozici mnoho konkrétních faktů, které tuto stranu řadí někam na úroveň haiderovců či le penovců a pokud tedy kdokoliv touží, položit základy budoucímu prto fašistickému režimu, nechť tak schutí u volební urny učiní. Pikantní je na tom jen to, že tváří této strany je poloviční Japonec. To u ANO bychom se měli určitě na chvíli zastavit. Na začátku jsme věděli velké kulové. Byl nám představen, naprosto nesourodý slepenec různých osobností o jejichž skutečných úmyslech jsme neměli ani potuchy. Kromě řady popullistických výkřiků a obecné kritiky všeho a všech jsme se toho příliš nedozvěděli. Situace se však radikálně změnila. Týden před volbami taj již - po vystoupení řady leaderů - víme, že ANO striktně odmítá progresivní zdanění, majetková přiznání, obecné referendum, registrační pokladny, zvýšení korporátních daní, vyrovnání daňové zátěže OSVČ x zaměstnanec atd., atd.. Sečteno a podtrženo, jedná se o "starou dobrou pravici" (POZOR myšleno ironicky, protože od naší pravice jsme se zatím naprosto ničeho smysluplného nedočkali), ala Kalousek, Nečas/Topolánek. Takže, pokud se chcete, po několika symbolických, rádoby státotvorných taněčcích, dočkat po volbách překvapení, jakým raketovým tempem k sobě výše zmínění pánové najdou cestu, aby mohli navázat tam, kde Nečasova vláda skončila. Takže pokud jste ochotni tento velmi pravděpodobný vývoj akceptovat, chutě u voleb do toho. Závěrem, vždy mě fascinovala skutečnost, jak jsou naši spoluobčané ochotni volit proti svému sociálnímu statusu a ještě se tím i chlubit, dokonce to považovat za jakousi ctnost. Pro mě je to božel jen výraz osobní lenosti a neochoty věnovat pár minut denně přemýšlení o svých skutečných zájmech a potřebách a o tom, kdo tyto zájmy ve skutečnosti doopravdy reprezentuje. Doopravdy s i někdo soudný může myslet, že zájmy miliardáře jsou shodné se zájmy a potřebami našimi. Pokud ANO, tak fajn. "Komu není rady.... a jak si kdo ustele, tak si i lehne...... Všem přeji příští týden chladnou hlavu, pevnou ruku a hlavně správnou volbu.

    reagovatVictor2013-10-19 11:39:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč budu volit Babiše nebo Okamuru. Nechci se pouštět do sáhodlouhých polemik proč ano a proč ne. Pro mne a mé přátele, je rozhodující :
    Budeme prosazovat uzákonění referenda jako nejvyššího projevu vůle občanů. Prosadíme přímé volby poslanců, starostů a hejtmanů. Chceme odvolatelnost politiků a odpovědnost politiků občanům. Jsme pro zákaz souběhu funkce poslance a ministra. Chceme důsledné oddělení moci zákonodárné a výkonné. Vládu bude jmenovat a řídit občany přímo volený a odvolatelný prezident.
    Veřejný sektor musí sloužit občanům a ne k obohacování kmotrovských stranických mafií. Za korupci a rozkrádání veřejných prostředků musí následovat trest. Viníci musí být odhaleni, souzeni a přísně trestáni. Zde musí fungovat nezávislá policie, státní zastupitelství a soudy. Budeme prosazovat uzákonění osobní, hmotné a trestní odpovědnosti politiků, soudců, státních zástupců a exekutivy. Jsme pro odvolatelnost politiků občany.
    Pro tyto body programu stojí jít k volbám a hlasovat pro tyto strany. Snad se ještě dožiji toho, že si vybereme starostu, hejtmana z lidí nám blízkých a nebude to na úsudku stranických sekretariatů, tedy několika lidí.

    reagovatzhaluza2013-10-19 11:25:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro čtenáře 3

    Text, který jste vy, nebo někdo jiný jsem dal, jsem skutečně napsal a poslal straně Koruna Česká, která si na pana Šinágla stěžovala. Doplnil jsem tím jen částečně poznatky, které s panem Šináglem mám. Nevím jen, proč " čtenář 3 " toto mé sdělení pro KČ sem zkopíroval. Se zdejší diskusi nijak nesouvisí, tak jako trvalé štengrování na mou a Hučínoviou adresu, kde se snaží nás jakkoliv a čímkoliv vyprovokovat k diskusi na tomto plátku. Já na plátku anonymních diskutérů zde nehodlám vést diskuse , ani na něco, nebo někomu odpovídat. Kdo chce se mnou vejít do diskuse, musí si zřídit účet na lidovkách, kde se lze dočíst o mých názorech. Jen zvovu, jako již před léty, upozorňuji, že pisatelem dehonestací ( pod různými nicky ) je pravděpodobně stejný člověk , nějaký Loukota z Kozlan u Vyškova - dřívější přerovák a býv. člen KSČ, býv. SNB a VKR, tedy na slovo vzatý expert, kterému mohou věřit jen jemu podobná individua. Nehodlám zde opruzovat zbytečnou diskusi s tímto elementem. - Bezděk

    reagovatJar. Bezděk2013-10-19 11:15:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • z diskuzí

    by pan Babiš chtěl být ministrem financí copak to nevíte o co mu jde,?

    reagovatolin2013-10-19 08:32:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vol si

    Jo já Babiše volit budu,nikomu svůj názor nevnucuji ale na to je tvůj rozum krátký aby jsi to pochopil
    Na takové výkřiky reagovat nebudu je to ztráta času

    reagovatpv2013-10-19 08:15:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vol si

    koho chceš ale nevnucuj nám estebáka, a šikmookého cizince!

    reagovatJAN2013-10-19 07:59:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hrdin 3 odboje JAB se probudil ! Má dojem,že na kahánu máš ty

    a tvoje partička.Nikdo vás nechce.Nejste schopni promluvit s lidima o vašem programu. Ta vaše sestra vrahů Mašínů,terorista Hučín tak ti vám pomůžou tak do hrobu.JaBe je vcelku přirozené ,že rozumu ti pán Bůh moc nepřidal,ale aspoň soudnost by jsi nějakou mohl mít. Nemáte žádnou podporu i kdyby se Vetchý roztrhal.Stále někoho obviňujete,stále se soudíte, a vždy prohráváte, ale řekni k čemu to je?Nikdo z nás to nepotřebuje.Tam si hrejte když chcete na vašim písečku ,ale nevalte nám stále klíny do hlavy. Stále se JaBe opakuješ a není to vůbec kničemu jen tě mají všichni za starého hloupého blázna.Jsi jen nástroj a nic víc.

    reagovatMilda2013-10-19 06:51:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tahněte do někam i z Vetchým.

    Tak Hučína na radnici ?Tak to by byl poslední hřebíček do rakve Přerovu. To aby jsme si budovali kryty.Jak někdo může mít tu drzost a teroristu stále vyzvihovat.Nám je jasné ,že to píše nějaká podegry z KANU nebo sám velký Hučín.

    reagovatZe žiďáku2013-10-19 06:27:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Babiš dostane tak cca 15 %, aby mohl prosadit svoje politické ambice v zákonech (v jeho prospěch - jinak by nemělo smysl aby do politické žumpy lezl) a k prosazení zákonů potřebuje nadpoloviční většinu. Pro vaše modré oči a "blaho lidu" do politiky neleze (neinvestuje). Tak hádejte vy tupci s kým se asi po volbách spojí.
    To bude překvapení :-):-):-) To vám zamrznou kxichy :-):-):-)

    reagovatLjulka2013-10-19 05:55:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO? Ano.

    Vzhledem k tomu, že pan Babiš má za sebou spoustu lidí kterým sehnal práci a v této pozici vystupuje celá desetiletí stojí mě zato jej volit. Ve srovnání s novými stranami je jediná Ano s hesly, za kterými je vidět dlouhodobá pozitivní aktivita vůči obyčejným lidem. To mě prozatím stačí. Že bych na panu Babišovi našel chyby o tom nepochybuji jsem Čech, ale jeho klady převyšují zápory a to je důležité pro moji volbu. Zatím dobrý.

    reagovatK.Mrzílek2013-10-18 22:16:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Babiše nikdy.Volím DSSS,protože chci Přerov bes těch cigánských zmrdú.

    reagovatNO2013-10-18 21:57:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO

    Volím ANO, k tomu není co dodat.No,možná to,že pokud by tato strana nebyla,byl bych s celým rozhodováním v prdeli.

    reagovatdandy2013-10-18 21:30:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Ljulku

    Milé "Ljulko", tvé oslovení kolegy pv a posouzení jeho vyjádření je právě jednoduché, jako tvé jednoduché názory a jednoduchá řešení. Ničím nepodložené výkřiky a to buď anonymní (jako Tvoje zde) a nebo z davu při pochodu ulicí (jako u Vašich pochodů) situace nikdy neřeší. Takto se diskuze nevedou. Zkus argumentovat, trpělivě a věcně a také poslouchat jiné názory. pak Ti to půjde líp. A bys mě nepřirovnal k paní Netopilové, tak upozorňuji, že systém podpory líným cigánům a líným bílým mi velmi vadí a nesouhlasím s politikou státu. asi také proto, že jsem se vzdělával a pracoval na sobě celý život, proto jednoduché lidi sice vyslechnu ale pak se snažím jim říci svůj názor a zkušenost aby měli možnost porovnat a neřešili věci jednoduchým odsouzením. Polepši se synku.

    reagovatjoo-jo2013-10-18 20:31:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ljulka

    další trapný výkřik zkus napsat něco seriozního co má hlavu a patu a reálný podtext.
    více reagovat nebudu - je to zbytečné

    reagovatpv2013-10-18 20:06:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Ljulka

    Ano, reklama je sviňa. Ale i ta zmíněná sazka má na to velký vliv. Lidi si říkají "co kdyby", a tak těm snům dají hlas. Co kdyby...

    reagovatKokeš Krbde2013-10-18 20:06:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro joo-a Ne

    Děkuji pánové za názory a diskuzi a těším se na další.
    Je vidět, že diskuze se dá dělat s nadhledem bez emocí.

    reagovatxx2013-10-18 20:02:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milé jednoduché pv, Babiš je stejný darebák, jako všichni ostatní. Převlečený stbák, který jistě dobře "privatizoval" když se zhaslo :-) ze Slovenska ho vyhnali a tady bude dělat machra. Proč má tolik hlasů? Inu skrytá-podprahová (dobře zaplacená) reklama je sviňa :-) Ale Ty o tom nemůžeš nic vědět. Viď ? :-)

    reagovatLjulka2013-10-18 19:48:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro -Joo - jo

    Zvědavost mi ještě nedala, pánové bylo mi ctí, zejména u Joo - jo

    reagovatVolím Ne2013-10-18 19:47:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro: Volím NE a pro xx

    Je mi potěšením diskutovat s inteligentními lidmi, kteří používají argumenty a nesníží se k hloupým bulvárním výkřikům. Jsem už dost velkej a v nejlepších letech, prošel jsem manažerskými pozicemi i u zahraničních firem a myslím, že mám co říct. Znám všechny přerovské velké bombarďáky a protože jsem v Přerově 20 let nepracoval a nepodnikal, myslím, že mohu kritizovat z pohledu zvenku. Ani za jedním, ať v parlamentu nebo senátu není vidět nic. Nic nedokázali, protože pro Přerov nepracovali. Pracovali usilovně především pro sebe. Oni totiž ani nic neumí, jsou to funkcionáři od pionýrského šátku do důchodu. Oni neumí vybudovat konglomerát firem s miliardovými obraty a zaměstnat 34 000 lidí a uživit je. Oni umí jen a jen rozdělovat z měšce, který někdo naplní a když dojdou, tak si půjčí. ( feldkurát ze Švejka: to se nám to žije když nám půjčujou, pravda).
    Tak proto chci změnu a opravdu schopné lidi, i když jak říkám už jsem velkej a ne naivní a blbej. Nutně se zase nalepí vyžírkové a lempli a bude na Babišovi, jak je rychle odhalí a razantně odstřelí od sebe a hnutí. Mějte se pánové a hezký večer, možná se na chytré TV podívám ještě co Vy na to. Jo a nehledejte mně na kandidátce - fakt tam nejsem.

    reagovatjoo-jo2013-10-18 19:21:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • DÍKY

    Žabí králi z Žeravic---ale raději byste se měl věnovat dostavbě Vačeho "mauzoela", .které stavíte téměř půl století !

    reagovatLUDVA Z.2013-10-18 19:21:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hrdin 3 odboje JAB se probudil !


    Dne 18.10.2013 15:34, jaroslav.bezdek@email.cz napsal(a):

    Panu doktoru Cížkovi,
    pan Jan Šinagl je u mne osobou krajně nespolehlivou, co do podávání informací, které někdy nemá ověřené a tak často poškozuje antikom. bojovníky, kteří dávno a dávno než on vstoupil na pol. scénu vykonali kus protikom. práce. Sám jsem měl s tímto pánem ostudné potíže, když jsme ho zpočátku považovali za " svého " člověka, já sám jsem mu v Přerově připravil besedu s občany v době , když ho tehdy napadla policie na komun. srazuv Praze a zranila ho. Jeho poltická nespolehlivost se plně projevila , když sedl " na lep " jistému Loukotovi, který se jako agent dovedl vetřít i do našich aktivit, než jsme ho prokoukli, že je to býv. komunista, SNBák a člen VKR, jehož úkolem zřejmě bylo dehonestovat V. Hučína. Od té doby již nás Šinágl nezajímá, nikdo mu nevěnuje pozornost a jeho nevyžádané meily ignorujeme a mažeme. Nechci apriory paušálně tvrdit, že Šinágl nemá někdy pravdu, ale nelze riskovat mu uvěřit , že se nemýlí. Pro mne není zdrojem spolehlivých informací, spíš máme dojem, že pracuje pro naše nepřátelé, což jste asi sám poznal a vyjádřil se mu vašim dopisem.
    Tvrdit, že Šinagl kope za Babiše nemusí být přesné, pokud vím, tak kopal za Občany cz , kde i za ně snad kandidoval.Ale je možné,že peníze Babiše ( jako jiné ) ho přivedli k jinému " poznání ". Z mé zkušenosti a i jiných se Šináglem vyplývá, že je nejlépe se tomuto člověku vyhnout.
    Také využívám tohoto psaní k tomu, že jste byl na diskusi na lidovkách udiven, mým postojem k Babišovi. Mylně byste se domníval, že jsem snad nějakým jeho příznivcem, toho jsem dalek, jeho minulost dobře známe, ale nelze ignorovat, že za peníze si u našich " moudrých " voličů ( zejména těch, co nám zvolili Zemana ) koupí asi dost značnou část politické síly ve sněmovně. A protože ještě větší politické nebezpečí než od Babiše nám hrozí ze strany Zemana, není vhodné Babiše zbytečně jeho těžkou kritikou vehnat do náruče zemanovcům, potažmo socanům. Nevíme, jak dopadnou volby a jak po nich budeme donuceni formovat naše síly. Naše společnost má zase " na kahánku " jako v roce 1989. Tak zdravím celou KČ - Jar. Bezděk, KAN Přerov

    reagovatčtenář32013-10-18 19:13:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:To XX

    Děkuji za odpověď,
    nikdo rozumný ani já tady nechce v této diskuzi nikoho obviňovat z toho že má jiný n ázor než já nebo někdo jiný. Já chci volit ANO pro nutnou změnu politické a ekonomické situace v naší zemi. Pan Babiš pro mě představuje schopného člověka.
    Jeho minulost je trnem v oku mnoha nepříznivců. Soud snad rozhodne a pak se uvidí. V každém případě uvidíme co po volbách dokážou, to však souvisí s tím kolik mandátů získají a jakou podporu budou mít u ostatních politichých stran. Naproto souhlasím s pv. i joo-oo. Pokud budeš volit svého kantora nebo ANO je tvé svobodné rozhodnutí a já ho respektuji.
    Jen jsem chtěl slyšet proč bych měl třeba názor na volbu změnit já.
    Hezký večer

    reagovatxx2013-10-18 18:56:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Joo-jo

    Ještě na závěr vážím, si Tvojeho názoru, chtěl jsme jen naznačit, že věci nejsou černé nebo bílé, vynechme skutečnost, že některé skutečně jsou, byl bych rád kdyby tu ANO udělalo pořádek jaký tu ještě nebyl, jen prostě ....... viz. níž ať se nemusím opakovat. Rozhodně všem co se rozhodnou jít k volbám přeju šťastnou ruku, někdy mi tato procedura spíš připomíná sázení Sportky

    reagovatVolím NE2013-10-18 18:46:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pár fakt jako odpověď na některé výkřiky!!!

    Díky Joo-jo doslova jsi mě ubil a uzemnil velmi pádnými a relevantními argumenty, měním nick na Volím Ano.
    PS.: Snad to není výkřik ani blábol. Hezký víkend

    reagovatVolím NE2013-10-18 18:38:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak trochu podle starého hesla:

    Kdo nechčije s námi chčije proti nám.
    Volby jsou za dveřmi, podle průzkumů bude ANO v parlamentu, takže za chvíli bude jasné, co tam ti co s těmi převratnými myšlenkami kandidují, provedou. Nakonec v tom co se nám nabízí jsou Babiš a Okamura noví, politicky nezprofanovaní. Tak jako byli ti co chtěli bojovat proti dinosaurům, proti úplatkářství...

    reagovatKokeš Krbec2013-10-18 18:36:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Volím NE

    Respektuji Tvůj názor, že Babiš je pro tebe nepřijatelný, máš na to svaté právo. Máš svaté právo si vybrat i svého favorita - dlouholetého učitele, kterého pravděpodobně nikdo neznáme a nemůžeme hodnotit Tvou volbu. Můj názor je, že i takoví učitelé mohou být v parlamentu přínosem ale zatím se ukázalo, že strany dávají na své kandidátky právě učitele a doktory, protože mají hodně žáků a pacientů - tudíž voličů. Do parlamentu ale patří i jiné skupiny lidí s jinými zkušenostmi, jak profesními, tak životními. Učitelé a doktoři, je hodně jistých voličů - už to zase utíká trochu jinam, nemyslíš? Jinak respektuji, že máš jinou volbu.

    reagovatjoo-jo2013-10-18 18:36:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pár fakt jako odpověď na některé výkřiky!!!

    1.Soud ve sporu o členství v STB - byl vyslechnut p. soudkyní a bylo mu sděleno, že další výslech a tím účast na soudním řízení není nutný - může být zastupován, proč by tam ztrácel čas, když má právní zastoupení. Lidi nechodí ani k jiným soudním řízením, když mají právního zástupce.
    2.Kontroverzní podnikatel. V čem? Že skoupil podniky, které někdo vytuneloval a položil tím, že je neuměl řídit, když si půjčil za 15% v bance. Babiš půjčuje v CITIBANK léta za 3% a pak je schopen podniky ufinancovat a obstát v konkurenci.
    Já považuji za kontroverzního podnikatele spíš Petra Kellnera, protože pro mně je to paní Colombová. (taky nikdo neviděl). V tisku jedna fotka stará 15 let, když se náhodou někdo odváží o něm něco napsat a jinak klid. Není to náhodou bílý kůň některého nejchytřejšího a nedostižného a neomylného politika, co si na své rozumy ještě udělá institut???
    3. ANO2011 je hnutí, které vzniklo z totální nespokojenosti lidí s tím, co se v tomto státě dělo a co si ta banda darebáků, co si říkají politici k lidem už dovolila(pozor ale nepaušalizuji, protože i v parlamentu byli slušní, inteligentní a čestní lidé - pravda ne moc ale byli). Babiš není celé hnutí. Je zakládající člen a má tah na branku a vyprovokoval kolem sebe lidi aby se nechovali jako ovce a pochopili, že když chtějí něco měnit, musí spojovat a bojovat. Samo to nepůjde. A věřte, že ho opravdu nikdo už neuplatí a že by mohl svého úspěchu užívat i jinak. Já nevidím tryskáče, co lítají na oběd do Paříže a na večerní lyžování do Chamonix nebo jiné rozežranosti. Já vidím chlapa, úspěšného a nasraného na systém. Klidně mohl bydlet v Monaku jako Knettig a nebo v tom Chamonix, francouzsky umí perfektně (jako i německy, anglicky a rusky) a tady mu dokáží někteří vyčítat slovenské slovíčko v češtině. Ubohé!
    Takže pro mně je to naděje, že začíná něco nového, a že někdo našel odvahu a protože na to má, tak nastartoval systém změn k lepší budoucnosti. Ano, nebude to hned a nemusí potom u toho dále být ale našel odvahu a rozběhl to. Děkuji za to a volím ANO2011. Hezký víkend, nemusíte se mnou souhlasit, potom argumentujte. Argumenty přijímám, názory respektuji a na bláboly a výkřiky neodpovídám. Mějte se.

    reagovatjoo-jo2013-10-18 18:19:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:To XX

    Podívej XXko v diskuzi tohoto typu je jakkoli mě to štve složité jmenovat kohokoli, v mém případě jde o bývalého dlouholetého kantora, snad jen na okraj, nebyl v partaji atd... možná v tom mám trošku výhodu, nevím. Pokud ti vadí to moje srovnání, já tě chápu, ale vycházím z byť nedávné, ale již historické nikoli hysterické zkušenosti. Design Ano může být masově velmi líbivý, ale až čas ukáže jak je na tom motor .... Pokud bereš volbu hnutí ANO jako metodu pokus omyl, pak to beru. Pokud to budou vynikající odborníci na svých místech proč ne, ale s osobou Babiše je u mne prostě problém. Toť můj názor

    reagovatVolím NE2013-10-18 18:14:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro NO

    tohle se komentovat ani nedá

    reagovatpv2013-10-18 18:02:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To XX

    Nenavážím se do tebe, ale chci konkrétní fakta proč mám volit třeba stejně jako ty.
    Ale zase jsi se zmohl jen na srovnávání ANO s VV a nějakou manipulaci s lidmi.
    Nediskutuji tady pro nějakou agitaci ale pro výměnu názorů.

    reagovatxx2013-10-18 17:58:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V .r.89 měl Babiš viset.

    reagovatNO2013-10-18 17:41:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To XX

    Víš co je PARANOIA ? Asi ne, ale to nevadí. Snažím se pracovat s fakty. Hnutí Babiše není nepodobné straně VV, taky si ji ztotožníte především s jejím guru VB. A jak ten dokonale uměl manipuloval lidmi.
    Já tě XX - ko nenapadám a ty se neustále do mě navážíš. Já jen chci než půjdeš k volbám a klidně si tam to ANO dej, aby jsi měl úplný přehled o situaci. Můj volební tip? Budu volit člověka, kterého osobně znám, naplňuje moje krédo, možná nebude zvolen, ale tobě to tu hlásit nebudu, protože by jsi ihned z toho udělal moji agitaci.

    reagovatVolím NE2013-10-18 17:39:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ANO nemám růžové brýle

    Nechci tě urazit ale chudák jsi asi ty.
    Nejsem citlivý na jakýkoliv rozumný názor ale na tvoje bláboly stejně jako ve včerejší diskuzi paní Němcové. Nepodložené paranoidní kopání kolem sebe.
    Neni to přece jen o Babišovi ale o tom co chce celé hnutí změnit.
    Svěř se nám koho budeš volit.
    Dej mě pár důvodů proč bychom tak měli volit i ostatní.
    Nechce se mě poslouchat proč bych neměl volit ANO, chci slyšet proč bych měl volit někoho jiného. Ale fakta ne paranoidní štěkání.

    reagovatxx2013-10-18 17:25:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ANO nemám růžové brýle

    jako kadrovak ve strojirnach

    reagovata co kulda2013-10-18 17:24:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO nemám růžové brýle

    Bavím se konkrétně o Babišovi, o ostatní podnikatele jsem se ani rty neotřel ( pokud si myslel křestní jména v textu níže tak musíš holt Gooooglovat),prohlédni si stránky např. SME zadej Babiš a studuj, jinak na vaši modlu se nedá sáhnout jste na to Ano voliči velmi citliví. Babiš měl spoustu času se očistit tato kauza není nová, k soudu nechodí ... Pokud ho zvolíte a prokáže se, že spolupracoval s STB složí mandát? Já se mu klidně omluvím pokud se prokáže opak. Jinak se mi libí to gestapácké v rozhovoru Babiše " chci jméno"...... a chudák redaktor neví .......... volá přece šéf, že.... http://www.sme.sk/c/6852829/babis-slubil-ze-nebude-noviny-ovplyvnovat-vydrzal-par-hodin.html

    reagovatVolič ne2013-10-18 17:15:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To XX http://www.sme.sk/c/6852829/babis-slubil-ze-nebude-noviny-ovplyvnovat-vydrzal-par-hodin.html

    No spíše jsem myslel hajzl je hajzl a hajzlem zůstane
    Kdyby jsi byl tak čestný a slušný tak Babiše budeš řešit až soud potvrdí že nám všem lže.
    Všichni úspěšní podnikatelé jsou hajzlové nebo jak tomu mám rozumět?

    reagovatxx2013-10-18 17:03:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To XX http://www.sme.sk/c/6852829/babis-slubil-ze-nebude-noviny-ovplyvnovat-vydrzal-par-hodin.html

    pokud myslíš, že jsem zásadový člověk, s hluboce zakořeněným kodexem cti a slušnosti tak ti rozumím. Jinak nechápu co má ta skupina tvých slov na řádku vyjadřovat

    reagovatVolič NE2013-10-18 16:50:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro voliče NE

    Nazval bych tvé vyjádření: podle sebe soudím tebe

    reagovatxx2013-10-18 16:42:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč se řeší Babišovo STB?

    No protože národ nepoučitelný historií, je nucen zákonitě byť v modifikované formě ji opakovat. Nebo mi chcete voliči ANO tvrdit, že po válce byť 20 let, by jste volili členy SS respektive NSDAP dobrovolně ? Jako že nebudeme se přece nimrat cizí minulosti Hermana, Josefa, Ády , vždyť nás dnes zaměstnávají, říkejme jim kontroverzní podnikatelé...... jeden dělal do umění, druhý masmediální magnát, třetí špičkový manager, a všichni dohromady odborníci přes lidské zdroje........... Vynechme eufemismy HAJZL je HAJZL a tím zůstane.

    reagovatVolič NE2013-10-18 16:19:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro: voliči KSČM

    KSČM volit nebudu a nikomu to nedoporučuji.
    Nějaké nesmysly o Hučínovi mě nezaímají a těžko někoho přesvědčí k tomu aby volil KSČM. Jen by mě zajímalo co od volby KSČM očekáváš, že bude všechno zadarmo?

    reagovatpv2013-10-18 16:05:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:TOMU Z PŘEROVA----/Bezděkovi/

    A kde je Hydrocefal a smraďoch?

    reagovatZdravotnice2013-10-18 15:57:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:TOMU Z PŘEROVA----/Bezděkovi/

    Jak vidět tak končně dostáváte rozum a chápete kdo to je ten Hučín. Komunisti to už tvrdí 40roků a taky ho za ty trestné zločiny zavírali. Volte KSČM !!!

    reagovatVolič KSČM2013-10-18 15:55:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro všechny euforistické volice pravice a zejména pak ANO:

    přečetl sem si celý článek na který odkazuješ.
    Je zde popsán příběh člověka který podporuje levici a který zde popisuje jednu etapu svého pracovního života.
    Zároveň zde popisuje jak se měl za kapitalistického vedení firmy Belgickým majitelem dobře.
    Popisuje zde, že nenašel po listopadu důvod volit pravici.
    Nepíše zde co mu přinesla vláda levice ČSSD.
    Naprosto nesouhlasím se srovnáváním s komunistickým režimem.
    V čem naprosto souhlasím s pisatelem uvedeného článku na který odkazujete je posledních 7 řádků a stím musí souhlasit snad každý slušný člověk.
    Nenašel jsem zde však nic proč bych neměl volit ANO.
    Svůj hlas dej komu uznáš za vhodné ale zamysli nad tím koho jsi volil v minulosti a jestli byly naplněny aspoň z části sliby, které ti strana kterou jsi volil slíbila.

    reagovatpv2013-10-18 15:47:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TOMU Z PŘEROVA----/Bezděkovi/



    Vždy jsem si myslil

    že jste pane Hučíne čestný člověk, leč zmýlil jsem se, a mám k tomu celou řadu důkazů od Vašich bývalých přátel, kteří vám také věrili !!! stydte se , děláte ostudu všem politickým věznům- hanba Vám!!!

    reagovatčtenář2013-10-18 15:38:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • DĚKUJI ZA RADU! "Z Přerova"

    Utíkám si vyzvednout voličský průkaz.koupím si jízdenku do Pardubic a v den voleb budu manifestačně volit ---KAN-----v jiném kraji totiž KAN -------N E K A N D I D U J E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    reagovatčtenář2013-10-18 15:22:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro všechny euforistické volice pravice a zejména pak ANO:


    Pokud se mnou souhlasíte, že jedině snad Britské listy jsou necenzurovaný a tudíž objektivní portál, přečtěte si tento vyjmutý článek:
    http://www.blisty.cz/art/70537.html

    reagovatNibiru2013-10-18 15:17:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ZAJÍMALO BY MĚ,.

    Ty pako čtenáři. Přečti si včerejší magazín Mladé Fronty. Je tam rozhovor s Ondřejem Vetchým a ten doporučuje Hučína. No a potom si poslechni co Hučín říkal včera v rozhlase. Všechno je na jeho stránkách. Každý den je Hučín a paní Mašínová v televizi ve spotech. Tak raději zalez!

    reagovatZ Přerova2013-10-18 14:51:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ZAJÍMALO BY MĚ,.

    Koho budou volit naši hrdinové 3 odboje a jaké dají nám obyčejným prostým přerovákům doporučení! Odpovíte pane Hučíne Přesličko. Bezděku ? Nebo budete zase jako vždy mlčet? Spokojily jste se se 100 000kč ?

    reagovatčtenář2013-10-18 14:43:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • proč budu (NE) volit zelené

    Budu volit (NE) zelené. Mají na své kandidátce vynikající odborníky, myslí to s námi dobře, starají se o to, abychom měli kolem sebe čisto a zdravo. Všude bude řepka a kukuruza a bioplynky a větrníky a budeme nosit baťůžky a manšestry a nebudeme používat chemii natož mýdlo! Navíc je zastupují takoví odborníci! Třeba pan magistr Puchalský. Je čestný, pravdomluvný a nikdy jistě neřekl sprosté slovo. Nebo paní Jandová. Je čestná, pravdomluvná a nikdy neřekla sprosté slovo. U obou lze najít mnoho dalších pozitiv. neudávají, nikomu nevyhrožují, nikomu nezávidí, jsou rovní a čestní. Myslí to dobře s městem Přerovem, protože jako jeho zastupitelé dělají vše pro jeho rozkvět. Jeden právník, druhá galeristka se obětují pro blaho města, v němž žijeme. Nikdy neměli žádnou protekci, nezneužívali svých postavení v politice, jsou holt nositeli ctností. A právě proto je volme (NE). To už je fakt lepší A.N.O.

    reagovathádejte, kdo to píše2013-10-18 13:40:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak určitěěěěě

    ...Babiš, pokud ustojí "politické" tlaky, resp. zaběhlé systémy až intriky, které dokonale fungují a semlely i VV, tak je jediný, kdo bude schopen dát tuto zemi do pořádku. Jsem o tom více než přesvědčená. Stojí za ním výsledky usilovné a systematické práce, což se o ostatních kandidátkách říct bohužel nedá! A jestli jste se dívali včera večer na Novu, kde byl v diskuzi s Němcovou z ods, tak mě to v mém přesvědčení jen utvrdilo! Držím ANO palce!

    reagovatjb2013-10-18 13:31:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO

    Taky je budu volit. Těch emeritních rádoby politiků, co si myslí že v parlamentu budou až do smrti, mám už plné zuby. Svým hlasem dám šanci někomu novému. Mžná toho budu brzy litovat, ale zkusit se to musí, pokud se chceme posunout někam dál - doufám že k lepšímu.

    reagovatFerda2013-10-18 13:16:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Budu rovněž volit ANO.

    reagovatPetr2013-10-18 13:15:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • autorovi pv

    Já jsem se rozhodl také volit stranu ANO. Je to sice také loterie ,ale co dnes není.Strany ODS,ČSSD,TOP09 již dobře znám a podruhé mě určitě neopijí rohlíkem.Myslím si ,že to bude dobrá volba.Líbí se mě jak tyto tři strany soptí a plivou na pana Babiše oheň a smůlu.Jen ať si to pěkně skusí v opozici s komunistama. Většina našich bývalých poslanců a vládních činitelů má tuny másla na hlavě a stále jsou při chuti dál likvidovat Českou republiku. Nechejme je vychladnout a podívejme se na jejich minulostní podvodné aktivity a jednoho po druhém strčme do basy. Pak by si to ti ostatní rozmyslely jestli se jim vyplatí rozkrádat národní majetek.

    reagovatRed2013-10-18 13:00:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Es kommt der Tag Michale Zacho

publikováno 20. 10. 2013 sekce: Vaše články
komentářů: 4
Je zajímavé, že každý Odeesák ví vždy přesně před volbami, co je potřeba, jak se chovat a co vlastně všichni potřebujeme.

Proč mají fotbalisté v Přerově horší záchodky než v Pražském METRU ?

publikováno 20. 10. 2013 sekce: Vaše články
komentářů: 0
Vážení občané Přerova, fotbaloví fanoušci a příznivci fotbalu, měl jsem tu možnost shlédnout dne 13.

Město Přerov a místní povaleči.

publikováno 18. 10. 2013 sekce: Vaše články
komentářů: 74

V této „eseji“ se osobně zaměřuji na problém,

Požár lávky u loděnice 18.10.2013 10:00 hod.

publikováno 18. 10. 2013 sekce: Vaše články
komentářů: 14

Požár lávky u loděnice při opravě.

Rybářská alej v Přerově...

publikováno 17. 10. 2013 sekce: Vaše články
komentářů: 21

Rád bych požádal všechny,

Ještě k ubytovně u autobusového nádraží.

publikováno 17. 10. 2013 sekce: Vaše články
komentářů: 25
Dostalo se mi od pana Řihoška, nevím čím iniciované, výzvy.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát

reklama

 

 

 

 taxi

 

Stojan Interiéry

Podlahy a interiéry

Stěhování Přerov 

Pela Trade

Anketa

Parlamentní volby 2013 - budu volit


253/689

76/689

199/689

43/689

20/689

20/689

15/689

17/689

46/689

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy